Naiset oikeasti nirsoja Suomi24 treffeissä?

nettitreffimies

On tässä parin kuukauden aikana tullut huomattua kuinka nirsoja naiset oikeasti ovat Suomi24 treffeissä, ei minkäänlaista vastausta, vaikka laitan viestiä vain sellaisille joiden ihannekumppanin kriteerit täytän ja joilla on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samoja/samanlaisia arvoja/elämäntapoja, mutta naiset eivät muuta kuin käy profiilissa eivätkä vastaa, sellaisetkaan jotka itse ovat käyneet katsomassa profiiliani parikin kertaa. Ihmettelen että missä vika, ulkonäössäni ei ole vikaa (ja kuvissakin hymyilen), oikeassa elämässä naisilta kyllä tulee kiinnostusta. Nettitreffailua kokeilen sen takia että haluaisin löytää samoja kiinnostuksen kohteita omaavan kumppanin. Liekö vika sitten profiilitekstissäni vaiko viesteissäni - noh en tiedä, naisen profiilin luen kunnolla ja viesteissä kerron miksi otin yhteyttä, vähän itsestäni ja jonkin kysymyksen. Vähän vaikuttaisi siltä että todella nirsoja nämä nettinaiset. Mitkä ihmeen taikasanat täytyy keksiä näiden naisten kanssa keskusteluun? :D :-/

Samat naamatkin näyttävät pysyvän sinkkuina ja norkoilevan tuolla (yli vuosi sitten deittailin viimeksi).

Ps en ole palstan valittava "jankkaaja".

34

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0450

      He ovat naisia, joilla pitää olla vähintään 3 miestä pyöritykses. Kyllä samaa mieltä nirsoilusta, aika naurettavaa kuinka pyöreä/runsaanpuoleinen lähibaarin siideriä lipittävä nainen. Asettaa miehelle kriteereitä, mitkä kumoavat toisensa tai ulkonäköön sporttinen :D. Kovin moni sporttinen-liikuntaa harrastava mies tai nainen, ei halua kumppanikseen täydellistä itsensä vastakohtaa. Kriteereistä sen verran, tyypillinen esimerkki naisten kumppanin etsimisestä. " Sinun tulisi olla sponttaani, hetkessä elävä menevä nuorekas mies, tietynlaista vastuullisuutta, harkitsevuutta odotan sinulta myös. Alkanut monesti naurattamaan lukiessa profiileit, sponttaani ja harkitseva sattuvat olemaan toistensa vastakohdat :D.

      Puhuttiin yhden ystäväni kanssa juuri asiasta, sanoi täysin samaa huvittuneena. Ihmeteltiin kanssa naisten ylimielisyyttä, miten voi olla muka ylivoimaisen vaikeata vastata viestiin ? Vielä kun useimpien profiilissa lukee jotai "ota rohkeasti yhteyttä ja tutustutaan", miksi kirjoittaa tollast soopaa ollenkaan.
      Usein miehiä arvostellaan rohkeuden puuttesta, jos ei ole kuvaa...noin satunnaisella laskennalla 50 "sinkku" naisen profiileissa, ehkä hyvällä tuurilla kymmenellä on itsestään kuva. Oikein keksi muuta syytä havainnolle, naiset ovat itsekkäitä miestensä pettäjiä luultavasti.

      • 09876543211

        Ihminen voi hyvinkin olla sekä harkitseva että spontaani asiasta ja tilanteesta riippuen. Esimerkiksi oma mieheni harkitsee todella tarkkaan vaikkapa joidenkin ostosten tekemistä (vaikka ne eivät olisi edes kovin isoja hankintoja) tai lupautumista/sitoutumista johonkin työhön tai projektiin. Mutta kun puhutaan vaikka illan tai viikonlopun vietosta hän voi olla hyvin spontaani tekemään, menemään ja ehdottamaan. Tämä vain yksi esimerkki. Eri vaihtoehtoja ja variaatioita voi olla vaikka kuinka paljon.

        Ylipäätään useimmissa ihmisissä on monia keskenään vastakkaisia ja ristiriitaisia piirteitä. Ehkä sinä ja ystäväsi olette harvinaisen yksioikoisia tapauksia?


      • kasiviistoista

        Ja minä olen ihmetellyt, kun monessa profiilissa lukee nuorekas. Kuvien perusteella se ei viittaa ulkonäköön/pukeutumiseen ja mitään ikiteinä en etsi, vaan keski-ikäistä miestä tasaisella luonteella. Ohitan näiden nuorekkaiden profiilit.


      • jgjgkfjgkfjgk
        kasiviistoista kirjoitti:

        Ja minä olen ihmetellyt, kun monessa profiilissa lukee nuorekas. Kuvien perusteella se ei viittaa ulkonäköön/pukeutumiseen ja mitään ikiteinä en etsi, vaan keski-ikäistä miestä tasaisella luonteella. Ohitan näiden nuorekkaiden profiilit.

        Myyvä mainos? Jos nämä nuorekkaat miehet etsii villiä nuorekasta naista (petikaveria) tai sitten ne luulee ettei kukaan halua tavallista keski-ikäistä miestä tasaisella luonteelta (luulo, että on tylsä). Pitäiskö sen nuorekkuuden näkyä ulkonäössä tai vaatetuksessa? Itse olen mieleltäni nuorekas ja se tarkoittaa musiikkimakua, harrastamista ja ajatusmaailmaa (avoin uusille tuulille). Hiukset on harmaat (lopetin värjäämisen, inhoan juurikasvua), olen pyöreä, mutta en istu pubissa kittaamassa kaljaa. Tosin, en etsi seuraakaan kun olen suhteessa.


      • Uteliaanakysyn
        jgjgkfjgkfjgk kirjoitti:

        Myyvä mainos? Jos nämä nuorekkaat miehet etsii villiä nuorekasta naista (petikaveria) tai sitten ne luulee ettei kukaan halua tavallista keski-ikäistä miestä tasaisella luonteelta (luulo, että on tylsä). Pitäiskö sen nuorekkuuden näkyä ulkonäössä tai vaatetuksessa? Itse olen mieleltäni nuorekas ja se tarkoittaa musiikkimakua, harrastamista ja ajatusmaailmaa (avoin uusille tuulille). Hiukset on harmaat (lopetin värjäämisen, inhoan juurikasvua), olen pyöreä, mutta en istu pubissa kittaamassa kaljaa. Tosin, en etsi seuraakaan kun olen suhteessa.

        Mitähän mahdat tarkoittaa nuorekkaalla musiikkimaulla tai nuorekkailla harrastuksilla? Cheekiä ja lumilautailua?


    • eioohelppoo

      Mulle kirjottelee Suomi24 treffisivuilla melkein pelkästään sellaset tyypit, jotka ei suostu kahta päivää pitempää tutustumaan kirjottelemalla. Sit on ne jotka ite ottaa yhteyttä ja ei osaa itestään oma-alotteisesti kertoa. Sanotaan vaan että kysy mitä haluat, vastaan kyllä. En oikeen etsi tyyppiä jota pitää olla vaan jututtamassa. Sit on ne jolla rivien välistä paistaa vaan "millon saa seksiä". Tuntuu, ettei kukaan yhteyttä ottaneista halua tutustua muhun oikeesti. Ymmärrän jos ei tunnu luontevalta mieheltä näpytellä netissä tekstiä, mutta voisiko sen tunnustaa ja jotenkin koittaa yrittää tutustua. En pysty tutustumaan ihmiseen, jolle toinen kysy mitään tai kirjota kuin muutamalla lauseella jotain itestään. Mistä ihmeestä löytää tyyppi joka haluaisi tutustua oikeesti :( En halua mitään seksiseuraa vaan elämänkumppanin. Missä olet mukava mies :(

      • miehenmielipide

        Kuule ei voi olettaa että mies heti ensimmäisessä viestissä kirjoittaa paljon, ihan senkin takia kun vastauksen saaminen on tosi epävarmaa miehillä. Mielelläni ainakin itse kirjoittaisin enemmän jos tietäisi että vastapuolikin. :(


      • naiset-nirsoja

        Naisilta kun kysyy jotan niin se vastaaminen on aika vaikeeta


      • eioohelppoo

        miehenmielipide kyse ei olekkaan siitä ensimmäisestä, toisesta tai kolmannesta viestistä :( Kysyisivät oma-alotteisesti edes ihan mitä vaan....


      • miehenmielipide
        eioohelppoo kirjoitti:

        miehenmielipide kyse ei olekkaan siitä ensimmäisestä, toisesta tai kolmannesta viestistä :( Kysyisivät oma-alotteisesti edes ihan mitä vaan....

        Kysytty on, harvoin vastausta saati sitten minkäänlaista keskustelua :(


      • ikuinen-sinkku
        miehenmielipide kirjoitti:

        Kysytty on, harvoin vastausta saati sitten minkäänlaista keskustelua :(

        Niin minä kysyin sitä ja tätä mutta nainen ei vastannut vaan kysyi itse jotain johon vastasin ja sitten nainen katosi.


      • eioohelppoo

        Aika kurjaa :( teijän pitää mulle kirjotella! Ei oo nettideittailu helppoo :(


    • Olet seurannut palstaa ilmeisesti ainakin jonkin aikaa, koskapa tiedät irtisanoutua palstan jankkaajasta. Tiedät siis myös, että tämä sama avaus lähes samalla otsikolla tehdään tänne melkein joka päivä tai ainakin useita kertoja viikossa. Taasko tähän pitäisi vastata, kuinka epätodennäköistä on saada vastaus niiltä naisilta, jotka saavat jopa satoja viestejä? Onko se ihan mahdotonta käydä lukemassa jonkun vastaavan otsikon alta? No, saat sen nyt kuitenkin: Jos lähestyt naisia, jotka saavat esimerkiksi sata yhteydenottoa, sinun on oltava parempi kuin 90 niistä muista miehistä herättääksesi kiinnostuksen ja parempi kuin 99 heistä ollaksesi se, joka naisen saa.

      Kysymys kuuluu: Oletko sinä?

      Ja mitä tulee siihen, että samat naiset kuitenkin notkuvat edelleen palstalla: todennäköisesti he eivät ole löytäneet sitä, mitä etsivät. Ei se, että sata miestä ottaa yhteyttä, todellakaan takaa että heidän joukossaan olisi sellainen, johon ihastuu, saati rakastuu. Se, että he ovat käyneet treffeillä kuvitteellisten kymmenen eniten kiinnostavan kanssa ei tarkoita, että nyt he alkaisivat kiinnostua niistä, jotka he aiemmin hylkäsivät kiinnostamattomina. Ei, vaan nyt he ovat linjoilla odottamassa, että tulee uusia kiinnostavia miehiä.

      Tuon ruikuttamisen sijaan kannattaa valita asiat, joihin voi itse vaikuttaa (niiden naisten valintoihin et voi). Voit joko yrittää kiinnostua niistä naisista, jotka todennäköisesti eivät kiinnosta muita, tai voit hyväksyä pelin hengen ja nettideittailla hyvillä mielin. Kolmas vaihtoehto, jonka itse valitsin, oli unohtaa koko nettideittailu. En oikein ymmärrä, miksi väen vängällä netin kautta haluat hakea, jos kerran live-elämässä saat naisilta huomiota. Ei kai se nyt niin vaikea ole löytää samoista asioista kiinnostuneita naisia livenä, päinvastoin luulisi olevan helpompaa, koska heitähän pyörii siellä missä kyseisiä asioita harrastetaan tai tehdään tai niistä keskustellaan.

      • miksiseonvaikeaa

        Huoh, helka se taas neuvoo, myöntäisit sen että naiset ovat vain nirsoja ja jänniksen perässä.


      • miksiseonvaikeaa kirjoitti:

        Huoh, helka se taas neuvoo, myöntäisit sen että naiset ovat vain nirsoja ja jänniksen perässä.

        Tottakai naiset ovat nirsoja ja niin pitääkin olla. Niin kannattaisi myös miesten olla. Miksi ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, johon ei ole korviaan myöten ihastunut?

        Tottakai naiset haluavat "jänniksiä" eli miehiä, jotka ovat kiinnostavia. Rikollisuuden, väkivaltaisuuden tai alakulttuurien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sen sijaan ihminen, joka suhtautuu intohimoisesti elämään, on sosiaalinen ja aktiivinen ja innostunut, on kiinnostava.

        Tyytyväinen nyt?


      • tavis1910
        helka kirjoitti:

        Tottakai naiset ovat nirsoja ja niin pitääkin olla. Niin kannattaisi myös miesten olla. Miksi ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, johon ei ole korviaan myöten ihastunut?

        Tottakai naiset haluavat "jänniksiä" eli miehiä, jotka ovat kiinnostavia. Rikollisuuden, väkivaltaisuuden tai alakulttuurien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sen sijaan ihminen, joka suhtautuu intohimoisesti elämään, on sosiaalinen ja aktiivinen ja innostunut, on kiinnostava.

        Tyytyväinen nyt?

        Helka... tänne tarvittais se FAQ. Listan ekan kysymyksen osalta ei liene epäselvyyttä...


      • vähänkölähtimopokäsistä
        helka kirjoitti:

        Tottakai naiset ovat nirsoja ja niin pitääkin olla. Niin kannattaisi myös miesten olla. Miksi ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, johon ei ole korviaan myöten ihastunut?

        Tottakai naiset haluavat "jänniksiä" eli miehiä, jotka ovat kiinnostavia. Rikollisuuden, väkivaltaisuuden tai alakulttuurien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sen sijaan ihminen, joka suhtautuu intohimoisesti elämään, on sosiaalinen ja aktiivinen ja innostunut, on kiinnostava.

        Tyytyväinen nyt?

        Nettitreffien naiset on vaan yksinkertaisesti kykenemättömiä oikeaan aitoon kanssakäymiseen miesten kanssa. Naiset nostattaa nettitreffeillä vääränlaista minäkuvaa sillä, että ne saa kymmeniltä tai jopa niiltä sadoilta miehiltä viestejä. Mitä pidempään roikutaan nettitreffeillä sitä pahemmin irtaannutaan todellisuudesta. On ihan naurettavaa, että naiset täällä netissä huutelevat miesten mielenkiintoisuuden perään. "Ole parempi kuin ne 99%"? "Ole jännämies!" Mitä v****a? Jos asiat asetellaan näin, niin sitten naisenkin kannattaa olla myös h****tin mielenkiintoinen, koska pelkkä nätti naama mainoksessa ei todellakaan kanna kovin pitkälle. Tylsä nainen nakataan hiiteen muutamien treffien jälkeen tai sitten sitä petetään. Vaikka en olekaan pettämisen puolella, niin ei silti käy pätkääkään sääliksi jos omalla tyhmyydellään ja idiooteilla valinnoilla on oikein hakeutunut urpojen seuraan. Jos oikeasti naisten älykkyys on sillä tasolla, että oletetaan ja odotetaan vaan passivisesti miehiltä ihmeitä, niin kuolkoot sukupuuttoon. Valitettavasti vaan nekin pääsee lisäämään ei-toivottua geeniperimää tälle ylikansoitetulle pallolle. Ei sellasilla tyhjäpäillä mitään tee.

        Onneksi tiedän, että tämä maa on pullollaan fiksuja naisia, jotka eivät jostain syystä ole lähteneet nettitreffailun maailmaan ja osaavat oikeasti ottaa ihmiset ihmisinä eikä omien vaatimusten ilmentyminä. Nettitreffailun lopetin aikanaan juuri siitä syystä, kun todella harvan naisen kanssa sai keskustelua aikaiseksi. "Keskustelu" oli joko typerää tenttaamista tai sitten totaalista sulkeutuneisuutta. Livenä pientä keskustelua taas on aina syntynyt itsestään ja helposti. Joskus toki tökkii hieman, mutta se on elämää. Toisaalta livenä on myös helpompi tutustua ihmisiin, kun heitä näkee useammin ja samoissa piireissä. Pieni hymy maanantaina, keskiviikkona reipas tervehdys, perjantaina hyvä viikonlopun toivotus, seuraavalla viikolla kysely siitä kuinka viikonloppu meni ja hymyssä suin tietysti. Yllättävän helposti saa livenäkin seuraa jos viitsii hieman yrittää. Niin ja bai tö vei, kukaan ei valita, että oli vähän tylsä aloitus! Miksi? Koska ihmiset osaa 99,9% käyttäytyä livenä! Vaan superurpot lässyttää jostain huonoista aloituksista jne.

        POINTTI! Nettitreffailussa ei ole koskaan ollut mitään järkeä, koska meillä ei ole edes fiksua treffailukultturia. Naisilla kun on vaan täällä niin tuhottomasti ruikuttajia ympärillä, niin ne menee pilalle. Ainakin siis ne joilla niitä palvojia ympäriltä löytyy. Ja totta munassa ne miehet, joilla on hyvä kroppa kasvoineen ja sanansäiläkin vielä lentää naisille mielusalla tavalla käyttää sitä härskisti täällä hyväkseen. Nopeet syö hitaat ja vahvimmat selviytyy! Muistakaa naiset, itse te niitä narsisteja kasvatatte omalla käytöksellänne.


      • ExOnlineDeittiMies

        Nyt oli hyvä teksti. Juuri näin se on. Naiset vaatii että mies on jännä ja ties mitä. Ja sitten itsellä on profiilitekstissä "Ota selvää ;)". Pelkkä kaunis naamataulu ei riitä myöskään tälle miehelle. Keskustelun on sujuttava ns. omalla painollaan. Todella moni nainen ei osaa keskustella ollenkaan, vaan sieltä tulee niitä iänikuisia tenttejä "mikä on lempivärisi, lempiruokasi yms". TYLSÄÄ.

        Harvassa on nettideittimaailmassa ne naiset kenen kanssa oikeasti pääsee keskustelemaan. En tiedä onko se sitten ujoutta tai pelkoa siitä että tekee itsestään typerän kuuloisen? Itse naputan rehdisti tekstiä ja sellaisena kuin olen. Hemmetti, sillä taktiikalla tapasin entisen tyttöystäväni. Harmittaa tosin että on entinen.

        Mutta tosiaan ,suomessa ei sellaista treffailukulttuuria ole. Ainoa hyväksyttävä paikka lähestyä vastakkaista sukupuolta taitaa edelleen olla ympärikännissä jossain meluisessa yökerhossa.

        Itse näen ihmiset ihmisinä, en seurustele työpaikan, koulutuksen tai toisen varallisuuden kanssa. Seurustelen ihmisen kanssa. En loputtomien vaatimuslistojen kanssa millainen pitäisi olla, mitä musiikkia saisi kuunnella yms.

        Tuntuukin siltä että naiset ei edes vastaa jos hiemankin poikkeat ns. vaatimuslistalta.

        Onpa minullekin sanottu että olen liian komea nettideittimaailmaan. "Ihmettelen miksi sinun näköisesi mies on täällä". No siksi kait koska en ole jännämies joka käy baareissa joka viikonloppu. Myös sen naiset kokee täysin väärin. Ajatellaan heti että jos mies ei käy baareissa remuamassa niin mies on tylsä nyhverö.

        Myös kiltteys käsitetään väärin. Kiltti voi olla olematta tossukka tai nyhverö. Itse olen kiltti mies, kunnioitan ja arvostan toisia parhaani mukaan. Olen silti harrastanut nyrkkeilyä, käynyt ajamassa auton kanssa radalla, yms. Todella moni itsepuolustuslajin harrastaja on luonteeltaan kiltti sekä kohtelias (ei kaikki, itse vaan en ole yhtään *ulkkua vielä kohdannut) Vetävät silti kehässä kuonoon toisia niin että tuntuu. Ristiriitaista eikö vain? =)


    • naiset-nirsoja
    • itsenäinen1

      Niiden helppo leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa vaikka oikeasti makaavat kenen kanssa tahansa eikä niitä kukaan huoli livenä:)Tämän kirjoitti eräs n joka ei ikinä ole itseään tarjonnut täällä tai missään halvoissa nettideiteissä

      • toinenitsenäinen

        Siltä tuntuu ja vaikuttaa tuo pelinhenki tuolla deitissä :D Suurin osa on juuri sellaisia joita ei kukaan livenä huoli.


      • Krupustan

        Kuinka voi maata kenen tahansa kanssa jos ei livenä kelepoo kellekään? Kummastelen.. Ehkä unissaan sitten vai? ;)

        Noh noh, enpä ole sellaisia unia vielä nähnyt.. onneksi. (oon muuten kerran kelvannu avioon vua parempi vei pois sitte senkii ukon, myönnetään, Ehkä en maannu tarpeeksi? :'D vaikka kuulemma tälläiset naiset makoilee kaikkien kanssa.. kröhöm)

        Ei o halpookaan jos meet niit plussa-paketteja ottamaan, että voisit jokaiselle esim.alkkikselle, ikälopulle tai seksinvonkaajille nätisti kirjoittaa "ei kiitos, emme selvästi ole täällä etsimässä samoja asioita"..

        Mutta jatkampa silti ittein "tarjoomista" täällä muka halvoissa nettideiteissä. Ei tästä todellisuudessa mitään haittookaan ole, ehkä nasahtaa joskus kohille joku onneton mies, jolle kelpoo. *virnistää*

        PS.BMI on alta 20 ja rasvat myös joten mahdolliset huomauttelut niistä peruspalstanatkutuksista voi jättää.. Turpavärkki sit onkin toenen homma mut ei täs mitään rinssii ollakaa ettimäsä..


      • selvennystä
        Krupustan kirjoitti:

        Kuinka voi maata kenen tahansa kanssa jos ei livenä kelepoo kellekään? Kummastelen.. Ehkä unissaan sitten vai? ;)

        Noh noh, enpä ole sellaisia unia vielä nähnyt.. onneksi. (oon muuten kerran kelvannu avioon vua parempi vei pois sitte senkii ukon, myönnetään, Ehkä en maannu tarpeeksi? :'D vaikka kuulemma tälläiset naiset makoilee kaikkien kanssa.. kröhöm)

        Ei o halpookaan jos meet niit plussa-paketteja ottamaan, että voisit jokaiselle esim.alkkikselle, ikälopulle tai seksinvonkaajille nätisti kirjoittaa "ei kiitos, emme selvästi ole täällä etsimässä samoja asioita"..

        Mutta jatkampa silti ittein "tarjoomista" täällä muka halvoissa nettideiteissä. Ei tästä todellisuudessa mitään haittookaan ole, ehkä nasahtaa joskus kohille joku onneton mies, jolle kelpoo. *virnistää*

        PS.BMI on alta 20 ja rasvat myös joten mahdolliset huomauttelut niistä peruspalstanatkutuksista voi jättää.. Turpavärkki sit onkin toenen homma mut ei täs mitään rinssii ollakaa ettimäsä..

        Onhan siellä sellaisia miehiä joille kelpaa mikä tahansa reikä johon mulkkunsa voi työntää, eikä muusta niin väliä. Kyllähän ne pahimmat irstailijat nussisivat niitäkin naisia jotka eivät kenellekkään miehelle suhteeseen kelpaa.


    • Naiset.syrjii.rumia

      Ei voi saada suhdetta koska naiset ei halua tutustua. vaikka jotkut saa sata viestiä päivässä niin ei ne rumat naiset saa mutta ne ei halua tutstua.

    • jjokunainen

      En osaa vastata kysymykseesi. Jos kerran olet lukenut naisen profiilin ja huomannut olevasi naisen ihannekumppani ainakin niiltä osin, jotka nainen on maininnut, en osaa sanoa miksi nainen ei ole vastannut.

      Itselleni tulee kaikenlaisilta miehiltä viestejä. Vaikka olen laittanut ihannekumppanin kohtaan joitain "kriteerejä" niin silti sellaiset miehet laittavat viestiä, jotka eivät näihin kuulu. En yleensä vastaa näihin viesteihin ollenkaan. Itse vastaan kaikille, jotka täyttävät tietyt kriteerit ja joiden kanssa on samoja kiinnostuksen kohteita. Ihmettelen, miksi jotkut miehet laittavat viestiä vaikka ovat niin erilaisia kun minä. Esim. profiilistani huomaa, että haluan asua kaupungissa ja käydä esim. ravintoloissa syömässä ja silti jotkut miehet, jotka asuvat maalla omakotitalossa luonnon keskellä, laittavat viestiä.

      • Toinenkinnainen

        Aivan samoja kokemuksia. Moni mies ei huomioini mukaan lue naisen profiilia ollenkaan. Ei tee mieli vastata.


      • huomautus
        Toinenkinnainen kirjoitti:

        Aivan samoja kokemuksia. Moni mies ei huomioini mukaan lue naisen profiilia ollenkaan. Ei tee mieli vastata.

        Aloituksen ongelma ei ollut se että naisen profiilia ei olisi luettu? Aika moni mies sen profiilin kuitenkin lukee, ainakin sellaiset jotka ovat aidosti kiinnostuneet. Että eipä se profiilinkaan lukeminen todella mitään vastausta naisilta takaa.


    • ikuinen-sinkku

      Se ihanne kumppani kriteeri ei tarkoita yhtään mitään jos kriteerit sopii yhteen. Vaikka olis samoja kiinnostuksen kohteita niin sehän nyt ei tarkoita yhtään mitään.
      Erilaisuus on tietenkin todella paha juttu, kun pitäisi olla aina samanlainen kuin muut eli komea pelimies pettäjä. Ei saa olla lyhyt tavis ja vähän hiljaisempi, eihän sellaisen kanssa voi kukaan nainen seurustella.

    • nonhominis

      Sitten on vielä nämä
      "Sen verran olen konservatiivinen/vanhanaikainen, että odotan miehen tekevän aloitteen". Todennäköisesti ne kaikki muutkin aloitteet suhteessa jää sitten miehen vastuulle.
      "Arvostan tasa-arvoisuutta suhteessa" ja hieman myöhemmin "Miehen pitää olla sen verran mies, että tekee misten hommat - minä kyllä hoidan naisen osan". Siis oikeesti, mitä vittua? Ihan sama olisi kirjoittaa "En oikeestaan tiedä mitä haluan, sen näkee sitten" tai "Miehen tulee tehdä mitä milloinkin satun keksimään - minä hoidan nalkutuksen, teki mies mitä hyvänsä".
      "En etsi seksisuhdetta". Ja kuitenkin päädytään sänkyyn heti ekoilta treffeiltä, naisen aloitteesta (kokemusta on) ja parin kerran jälkeen pyydetään "sopisko sulle sellainen fuck-buddy-/FWB-suhde?" (kokemusta on tästäkin).

    • Näyttää tosiaan olevan, että osa tuon treffipalstan naisista on tuolla vuodesta toiseen. Itsekin luovuin yrittämästä laittaa viestejä, kun ei naisilta vastausta herunut. Sen sijaan, kun naiset tekee aloitteen ja viestittää ensin niin pääsee paljon paremmin juttuun. Ja pääsee treffeillekkin asti. Nyt olen onnellisessa suhteessa ja en voi muutakuin kehottaa naisia kirjottaan enempi. Ei kannata hylätä suurinta osaa vähäsanasista miehistä. Me ollaan oikeasti mukavia.

      • Mikat_ja_muut

        Kyllä minäkin uskon, että hiljaisempi ja ei-niin-kynäniekka mies voi olla ihan helmi livenä, mutta voisitko ystävällisesti kertoa, että mitä kirjoitat takaisin miehelle, joka vastaa "moimäoon Mika ja katoin sun ilmoituksen, vastaa jos kiinnostuit". Siinä katsot Mikan profiilia että josko sieltä lohkeasi jotain, mutta ei, hyvä kun nimen ja iän on laittanut.

        Voi vielä olla, että Mika on ohittanut ne kaksi vaatimatonta kriteeriäsi, jotka olet uskaltanut ilmoitukseen laittaa. Esim. toive siitä, että ei asu yli kahdensadan kilsan päässä tai ole yli 10 vuotta vanhempi kuin itse olet. Mika onkin Lapista ja jää kohta eläkkeelle. Tulee sellainen olo, että ihan sama.

        Ymmärrän sen, että jokaiseen vastausviestiin ei jaksa kirjoittaa sivutolkulla, mutta ei muutama lisälause vie yhtään sen enempää aikaa, eikä se että lukisi naisen ilmoituksen läpi ja vaikka kysyisi yhden kysymyksen siitä, niin voisi aloittaa keskustelun. Kun markkinoilla olin, niin vastasin kyllä miehille joka edes kappaleen verran raapusti jotakin.

        Ei varmaan ole helppoa olla mieskään parisuhdemarkkinoilla. Onnea sinulle parisuhteen löytämisestä:).

        Vanhana roikkuvat profiilit ovat muuten saattaneet jäädä poistamatta. Löysin kerran yhden jo pitkään seurustelleen mieskaverini profiilin sivuilta. Läksytin vähän, oli kuulemaa jäänyt ottamatta pois...


    • hyasinttipuketti

      Mietin aamulla että olinko oudoilla treffeillä vai olenko tehnyt satulinnan ajatuksiini. Olen lyhyt ja lihava, mukavan näköinen ja treffiseuraa vailla oleva nainen. Treffiseura voisi muuttua ystävyydeksi ja läheisyydeksi. Nämä näkyy profiilistani, samoin kuin parisuhteeni.
      Olin treffeillä kirjoittelun jälkeen. Odotin itseäni vaaksan verran pidempää, rotevaa miestä. Omanikäistäni, siistiä ihan tavallista miestä. Olenko nirso, kun vanhempi, mahakas, huonohampainen, lyhyt mies ilmestyy paikalle, Nirso?
      Mitä tilanteessa olisi pitänyt sanoa tai toimia oikein?

    • Pipsa56

      Nirsojako lienevät ne miehetkin, jotka jo kolme vuotta sitten ekan kerran bongasin Suomi24 treffipalstalla ja monia samoja naamoja näkyi myös E-kontaktissa? Muutaman kanssa kävin treffeillä, mutta ei niistä mitään kehkeytynyt. Tästä voisi päätellä, että kumppania ei nettideittipalstoilta löydä.

      • samatnaamat

        Sen kuvan voisi päivittää välillä, ettei ole samalla kuvalla kovin montaa vuotta liikkeellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe