Kelpaako naisille tosi pitkä naamalta ruma mies?

Pitkömies

Ap on juuri tämmöinen. Pituutta löytyy 195cm, mutta valitettavasti naama ei ole nykyajan standardeilla kaunis. Ikää löytyy 20v ja en ole ikinä seurustellut ja olen virgin. Naama on leveä ja kasvonpiirteet rumat. Tämän hetkinen rasva% on 16 jos sit kysytään ja lihaksia pikku hiljaa on alkanut tulemaan.

MIhin kannattaa panostaa, kun naama ei ole mikään parhain?

11

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnnaSuihkia

      Ruma mies - iso kyrpä. Tekee hyvää saajalle. Näin se menee. Ulkonäkösi paranee, luonto komistaa. Mutta se eilin on avain reikämarkkinoilla. Nuori ikäsi takaa hyvän kysynnän.

    • ukso-mua

      Pelkällä hyvällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Mitä tekee korealla pakkauksella jos sisällä on p.skaa?
      Toisekseen, hirveän vaikea sanoa mitään ulkonäöstäsi kun ei ole nähnyt.
      Olet kovin nuori ja epävarma, ikä tuo varmuutta kun vain muistat itse pitää itsestäsi! Kaikista luotaantyöntävimpiä on nämä ruikuttavat itsetunto-0-äijät! Jos mies on sinut itsensä kanssa,on se suuri etu!
      Mukava turvallinen luotettava kaveri. Siinä se!
      Kaikki eivät voi miellyttää kaikkia eikä tarvitsekaan! Sinä olet maailman paras sinä, muista se. Älä koskaan anna kenenkään toisen määritellä arvoasi, sinä kelpaat.

      • Voi vittu mitä lässytystä. Pitkä mies on aina haluttu ja lyhyt mies ei kelpaa koskaan. Se on ihan sama vaikka sen pitkä miehen naamaan ammuttaisiin haulikolla, niin se on edelleen komea.


      • fhfhfhf

        Kyllä tämä ukso-muan kirjoitus meni ihan naulan kantaan meidän naisten mielestä. Sillä ei ole väliä mitä mieltä joku itsetunnoton mies lässyttää.


    • Mikäli ihmisiä ja tutkimuksia on uskominen, niin kelpaat kaiken tasoisille naisille pituutesi ansiosta. Siitä vaan lähdet paneskelemaan. Naamalla ei ole mitään väliä koska naiset määrittelevät miehen ulkonäön pituuden perusteella.

      • expendales

        Oletko koskaan harkinnut itsellesi thai-kimuleita? Olet niitä 10-15 cm pidempi ja saisit kotia nöyrän kotiapulaisen, joka tuo aamukahvit sänkyyn toisinkuin yksikään arjalais-muija.


      • expendales kirjoitti:

        Oletko koskaan harkinnut itsellesi thai-kimuleita? Olet niitä 10-15 cm pidempi ja saisit kotia nöyrän kotiapulaisen, joka tuo aamukahvit sänkyyn toisinkuin yksikään arjalais-muija.

        Ei ne ihan mun makuun ole ja sitten aasialaisia naisia näkyy usein keski-ikäisillä rahamiehillä. Monet on kyllä ehdottaneet että lähde ulkomailta hakemaan nainen mutta se ei oikein onnistu työkyvyttömältä ja vuorovaikutustaidottomalta mt-potilaalta.


      • Voinytpaska
        164cmM kirjoitti:

        Ei ne ihan mun makuun ole ja sitten aasialaisia naisia näkyy usein keski-ikäisillä rahamiehillä. Monet on kyllä ehdottaneet että lähde ulkomailta hakemaan nainen mutta se ei oikein onnistu työkyvyttömältä ja vuorovaikutustaidottomalta mt-potilaalta.

        Olet vuorovaikutustaidoton mielenterveyspotilas. Asut muistaakseni vielä kotona kolmikymppisenä. Huoralutkittelet ja fantasioit raiskauksista tällä palstalla ja syyttelet naisia nirsoudesta samalla kun itse vaadit kaunista teinineitsyttä. Usko pois se sun pituus ei ole suurin syy siihen että olet yksin.


      • Voinytpaska kirjoitti:

        Olet vuorovaikutustaidoton mielenterveyspotilas. Asut muistaakseni vielä kotona kolmikymppisenä. Huoralutkittelet ja fantasioit raiskauksista tällä palstalla ja syyttelet naisia nirsoudesta samalla kun itse vaadit kaunista teinineitsyttä. Usko pois se sun pituus ei ole suurin syy siihen että olet yksin.

        Kaikki tuo on seuraus pituudesta kuten koulukiusaaminenkin, jonka seurauksena en voi opiskella ja miksi niin tekisinkään kun se pilkkaaminen jatkuisi sielläkin. Ihmisellä on oikeus olla kokematta henkistä väkivaltaa ja mitkään teinineitsyet minua ei kiinnosta paskaakaan.


      • Voieitaasko
        164cmM kirjoitti:

        Kaikki tuo on seuraus pituudesta kuten koulukiusaaminenkin, jonka seurauksena en voi opiskella ja miksi niin tekisinkään kun se pilkkaaminen jatkuisi sielläkin. Ihmisellä on oikeus olla kokematta henkistä väkivaltaa ja mitkään teinineitsyet minua ei kiinnosta paskaakaan.

        Ja taas seitsemättä kertaa kerron sinulle, että PITUUTESI ei ole ongelmasi. Eksäni oli tasan saman mittainen ja akat tykkäsivät kuin hullu puurosta, eron jälkeen sai hätistellä liikoja tarjokkaita pois.
        Kaupungilla näkyy jatkuvasti pareja, joissa mies on söpö reilusti alle 170-cm mies.
        Tsemppiä sinulle tervehtymisessä ja tulevaisuudessa.


      • Voieitaasko kirjoitti:

        Ja taas seitsemättä kertaa kerron sinulle, että PITUUTESI ei ole ongelmasi. Eksäni oli tasan saman mittainen ja akat tykkäsivät kuin hullu puurosta, eron jälkeen sai hätistellä liikoja tarjokkaita pois.
        Kaupungilla näkyy jatkuvasti pareja, joissa mies on söpö reilusti alle 170-cm mies.
        Tsemppiä sinulle tervehtymisessä ja tulevaisuudessa.

        Olet harvinainen yksittäistapaus joka vastaa lottovoittoa. Lukuisia kertoja hämeenkadulla kävellessäni en ole nähnyt itseni pituista miestä naisen kanssa. Eikä siinä, olen nähnyt itseäni lyhyempiäkin miehiä mutta missä ne naiset ovat olleet? Niin eihän ne naiset notku miestensä kanssa 24/7 paitsi silloin, jos kyseessä ovat pitkät miehet.
        Yöelämässäkin ne lyhyet miehet ovat AINA niitä, jotka kulkevat kaveriporukassa tai yksin. Ei niillä naisia ole, eikä näytä tulevankaan.
        Ehkä ne eksästäsi(yllätys yllätys) pitävät naiset olivat kiinnostuneet miehestä kaverimielessä? Todella miellyttävä ja hauska mies mutta ei siitä poikaystävää tule.
        Monta päivää on jo pyörinyt sellainen ajatus mielessä että täytyisi vetää puukolla kalut pois ja alkaa transuksi, kun ihmiset mieltävät minut enemmänkin naiseksi tai alaikäiseksi pojaksi. Mä olen jo viiltänyt itseäni mutta nyt voisi tarjota terää vähän kriittisempiin paikkoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe