Onko kokemattomuus turn off?

kakskytpluskaks

Niih, elikkäs en vaan ole jotenkin saanut aikaiseksi :D Olen kyllä pussaillut erinäisiä neitoja mutta siinäkään en mikään mestari ole. Olisiko sinulle kumppanin kokemattomuus huono asia? Missä vaiheessa se kannattaisi ottaa puheeksi vai kannattaako ollenkaan? :)

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amatöööri

      Jei sama tilanne täälä ja samaa oon miettiny!! Up up!

    • HNO3

      En tiedä tarvitseeko kokemattomuutta erityisesti ottaa esille, se tulee esille kyllä mutta ainakin itselleni se ei ole turn off vaan pidän sitä söpönä piirteenä.

    • heuohbwhufibf

      Kyllä musta olisi hyvä mainita, jos ei muusta syystä niin siksi että olisi itsellä mukavampi olo. Itse en kyllä maininnut silloin kun olin samassa tilanteessa vaan myöhemmin ;)

    • mitäänvikaa

      Vastaus kysymykseen: Ei ole. Vastakysymys: Miksi olisi?
      Vaikka olisi sekstaillut aikaisemmin, on aina kokematon uuden ihmisen kanssa. Nimittäin vaikka yhdelle toimii jokin jippo, ei se toimikaan välttämättä toiseen. Siksi on erittäin hyvä kertoa onko vähän hermostunut/jännittynyt ja mitä haluaisi tehdä ja kokevan.
      Ei se tietenkään aina mene niin ja hyvinkin sponttaanessa tilanteissa paljon puhuta vaan toimitaan.
      Kyllä se ns pussaustaitokin kehittyy kun hyvä "harjoituskumppani".

    • onhanse_

      Siinä mielessä on se, koska se kokematon saattaapi etsiä ja haluta ainoastaan uusia kokemuksia eikä suinkaan oikeasti sitä suhteen toista osapuolta. Halu kokea jotain uutta ja jännää voi olla suuri aidan toisella puolen jos ja kun on kokematon ja haluaisi vaan uusia jänniä kokemuksia. Olo on kuin karkkikaupassa, haluaisi maistella mahdollisimman montaa karkkilajiketta.

      Siinä mielessä se ei ole turn off, jos on tosissaan halua oppia kaikkea uutta. Kokemattomuutta isompi turn off on kuitenkin tyhmyys, liiallinen pinnallisuus, liika itsekkyys, ylpeys, omahyväisyys, epärehellisyys, roolien esittäminen, huomion ja hyväksynnän hakeminen muilta naisilta tai kaveruuden, rakkauden, hyväksynnän ostaminen joko suoraan rahalla tai sitten drinkeillä, merkkivaatteilla jne. Itselleni ainakin myös vakavat persoonallisuushäiriöt, rikostausta, huumeiden käyttö jne. ovat ehdoton ei.

    • Tokime

      On se vähän. Koskaan ei tiedä millasta draamaa tulee, jos ero tulee.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/8984462/vain-miehet-ihastuu-muhun

    • Kylläkannattaa

      Ei kokemattomuus ole turn off, se on suloista. Mutta kyllä siitä kannattaa etukäteen kertoa. Ihan jo senkin vuoksi, että suurin jännitys poistuu ja voi keskittyä nauttimaan. Ja on mahdollista keskustella omista tunteista ja ajatuksista etukäteen. Itse haluan kuulla, jos kumppanini on kokematon. Osaan silloin ottaa hänet entistä paremmin huomioon jo ensihetkistä alkaen.

    • Voi ei lainkaan turn off, mielummin vähän kuin todella paljon kokenut. Uskoisin että jokaisen kohdalla kokemus on erilainen, ja aina eka kerta erityisen jännittävä. Mutta oleellisinta on se että välittää toisesta ja haluaa , kyllä loppu hoituukin noiden avulla :)

    • Juuhjaa

      Itselle ehkä vähän turn off, tosin riippuu mikä tilanne on. Onko kyseessä bisse, joka on aina ollut miesten kanssa mutta on kokematon naisten kanssa ja haluaa "opettajan"? Vai onko kyseessä täysin kokematon nuori nainen?

      Itselle suhde onnistuisi kokemattoman kanssa, mutta en haluaisi olla kenenkään bissen testipano.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe