alaikäiset ja älspy

teethallaa_äälle

Mikäs vajakki tänne on pesiytynyt parakkeja kehumaan?

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alaikäiset_hiljaa

      En keskustele keskenkasvuisten, tietämättömien ja yksinkertaisten räkänokkien kanssa.
      En myöskään viitsi väitellä vuokrakaksioissa asuvien köyhien luuserien, äitinsä helmoissa asuvien peräkammarinpoikien enkä kerrostalokasarmeissa kortteeraavien pölvästien kanssa
      En keskustele kirjoitustaidottomien täysien kouluttamattomien tai vain ammattikoulutettujen pösilöiden, enkä pitkäaikaistyöttömien velttoilijoiden kanssa.
      En keskustele niiden kanssa, jotka eivät ymmärrä järkevästä taloudenpidosta, omaisuuden kartuttamisesta, tai osakesijoittamisesta ja pörssistä tuon taivaallista.

      Tämän ketjun aloittaja täyttää kaikkien noiden ryhmien kriteerit, eikä hän edes osaa kirjoittaa sanaa Älvsby oikein. Kaikki normaaleilla älynlahjoilla varustetut ihmiset varmasti sen osaavat ja itse insinöörinä osaan sen vaikka unissani. Minkälaisen johtopäätöksen siis voi vetää aloittajan Äo:sta?

      Ps. Mäkkäri sukupolveen kuuluvan märkäkorvaisen ja keskenkasvuisen aloittajan olisi nyt syytä mennä vetämään lähimmälle kioskille pikaiset lohtu pullamössöt.

      • Oikea-Älvsbymyyjä

        Voitko vajakki (alaikäiset_hiljaa) poistua palstalta, aiheutat Ä:lle suunnatonta vahinkoa kommenteillasi.


      • Alaikäiset_hiljaa
        Oikea-Älvsbymyyjä kirjoitti:

        Voitko vajakki (alaikäiset_hiljaa) poistua palstalta, aiheutat Ä:lle suunnatonta vahinkoa kommenteillasi.

        Teen itse omat ratkaisuni ja sitäpaitsi en ole talomyyjä.

        Sinäkö olet?????
        En tiennytkään, että täällä eri firmojen talomyyjät kirjoittelevat. Ainakin me ostimme talopakettimme itsenäiseltä yrittäjältä, joka edusti Älvsbytaloja. Hän siis ei ollut suoraan tehtaan palkkalistoilla ja käsittääkseni Älvsbytaloilla on kaikkialla sama systeemi. Tosin tuo käyttämäsi "vajakki" sana mielestäni viittaa enemmänkin tuohon keskenkasvuisten märkäkorvien kategoriaan. Noh, tuloksellista loppuvuotta nyt kumminkin.


      • toinenÄ
        Alaikäiset_hiljaa kirjoitti:

        Teen itse omat ratkaisuni ja sitäpaitsi en ole talomyyjä.

        Sinäkö olet?????
        En tiennytkään, että täällä eri firmojen talomyyjät kirjoittelevat. Ainakin me ostimme talopakettimme itsenäiseltä yrittäjältä, joka edusti Älvsbytaloja. Hän siis ei ollut suoraan tehtaan palkkalistoilla ja käsittääkseni Älvsbytaloilla on kaikkialla sama systeemi. Tosin tuo käyttämäsi "vajakki" sana mielestäni viittaa enemmänkin tuohon keskenkasvuisten märkäkorvien kategoriaan. Noh, tuloksellista loppuvuotta nyt kumminkin.

        Aiheutet vaan harmia meille kaikille lapsellisilla kommenteilla.


    • AlaikäisetHillljaaa

      Olkaa hiljaa! Minä olen rikas ja asun omakotitalossa. Rikkauttani korostaa se, että talo maksoi melkein 150 000€ tontteineen. Teillä märkäkorvilla Kallion kaksioissanne ei ole varaa tälläisiin summiin tai tälläiseen luxukseen. Olen ylivertainen teihin nähden. Lisäksi olen älykkäämpi ja tämän lisäksi olen myös vanhempi. Te asutte vuokralla, vaikka olettekin alaikäisiä. Joten olkaa alaikäiset hiljaa, kyllä minä tiedän.

      Minun 150 000€ taloni on kuin linna. Vakaa kuin Suomen hallitus, kaunis kuin taannoinen Rouva Presidentti. Moderni kuin SDP. Se joka ei sitä ymmärrä on imbesilli ja alaikäinen. Älbsby on ratkaisu, se on messias ja ylivertainen talopaketti. Vain idiootti käyttää enemmän rahaa talon rakentamiseen, koska tämän parempaa laatua ei rahaa kasvattamalla saa. Se on varma se.

      Se on verrattavissa siihen, että ostaisin Virosta Nicen verkkarit, siinä ne on verkkarit kuin Nikenkin aidot versiot. Jalassa pysyvät ja tuulelta suojaavat, haarat saattavat kulua nopeammin puhki, mutta mitä sitten. Älvsby on täynnä lastulevyä ja mitä sitten, siinä se lastulevy on päivän päätteeksi puuta kuin hirsikin. Sama asia, eri kuori. Ja järkevä ihminen valitsee kokonaisuudessa parhaan ja näin minä tein lastulevystä säästämättä ja valitsin Älvsbyn.

      Miettikää 150 000€ ja linna on pihassa. Materiaalit ovat upeat ja rakentamistapa hakee vertaistaan. Märkätilojen levyt ja muovimatot ovat tätä päivää ja pitävät vettä siinä missä laatatkin. Olen viisas.

      Lisäksi talot tehdään Ruotsissa. Ja Ruotsissa tehdään kaikki älykkäämmin. Katsokaa vaikka heidän maahanmuuttopolitiikkaakin. Se on ylivertainen. Ja näin on myös Älvsby Hus Ruotsista.

      Olen puhunut. Te olette tyhmiä. Ostakaa Älvsby.

    • raksaaja

      Älvsby Hus kehitettiin jotta pohjoisruotsin kaivoskaupunkeihin saataisiin ihmisiä asumaan. ihmiset ei tohtineet muuttaa keskelle korpea ja investoida taloon ellei talo ollut siirrettävä.
      Älvsby Hus:lla on ollut lupaus/takuu jotta 100 000 kruunulla (noin 10 000€) he siirtävät Alvsby talosi sinen minne sen haluat.

      Eli parakkimoduuleista koostuva taloa ei edes suunniteltu hyväksi asua vaan helposti siirrettväksi.

      Ja kun moduuleita alettiin tehtaassa tehdä sarjatuotantona, oli toki järkevää myydä sitä samaa laajemmaltikin.

      Älvsby on aika yllätyksetön ja varma tapaus. Hienoimmillaa niihin saa jopa lattiavalut betonista pesutiloihin. Minulla on kavereita jotka ovat jo toisenkin älvärin hankkineet eli eivät pettyneet ensimmäiseen.

      Itseäni kyllä parakkimainen kumahtava/vanerimainen fiilis hieman oudostuttaa. Siksi rakensin noin 6x painavamman talon joka ei kumise.

      • rossillinen

        Ai se on lähtenyt tuollai liikkeelle? Joskus kattelin että ruottin puolella oli noita käytettyjä elementtejä myytiin,,, mahtaakohan enään saada?


    • Hhhjkkfft

      Nauroin valehtelematta vedet silmissä luettuani tämän viestiketjun.. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe