Lunastetut AVK autot/rekisteröinti?

uteliasunto

Avk:n sivuilla oli pieni tiedote että samat kilvet pysyy nykyään lunastetussa autossa jos ei ole tuhoutuneet tai hävinneet vahingon aikana,kertokaas olenko maalaisjärjellä ymmärtänyt että enää ei tule mainintaa rekisteriotteeseen edellisistä kilvistä? Ennenhän vakuutusyhtiö poisti auton rekisteristä ja autoon tuli uusi kilpinumero rekisteröitäessä ja otteeseen maininta kaksikilpisyydestä.Kysymyksen pointti on että saako kohta enää mistään selville onko auto kolaroitu.On tullut vuosien varrella nähtyä kaikenlaisia kolarikorjauksia ja 80 % niistä ei päivänvaloa kestä,auto voi päältäpäin olla virheetön mutta tarkempi tutkiminen paljastaa ikävät ja joskus jopa hengenvaaralliset viritykset.

7

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hthtrhfhf

      Tulee ainakin maininta vaihdetuista osista %-osuus.

      • ruttutukku

        Riippuen minkälaiset valvontaehdot?


    • Et_voi_tietää

      viimeistään autakaupassa häviää kolarihistoria ja vanhat kilvet.
      runkonumerolla ei enään löydy niitä tietoja, paisi jos on romutettu/poistettu liikenteestä. katsastukset näkyy pitkälle taakseppäin rekisterinumerolla. jos historia on pyyhitty, voih :) Kolari auto tai jotain muuta...

      Huoltokirja "jos on" ja mukana korjaus laskut. näkyy että on tehty isompi remontti, ja mitä on tehty. usein on merkintä etu-ripustuksista ja suoruus mittauksista kulmat. samassa remontissa. ON auto kolaroitu.

    • sillaisemenee

      Tulee merkintä poistettu rekisteristä päivänmäärä, ja laitettu rekisteriin päivänmäärä.
      Mutta kyllä voi kolarin autolla ajaa ja korjata/korjauttaa niin ettei kukaan tiedä eikä mitään merkintöjä mihinkään tehdä. Esim nuoret ajaa auton yöllä mettään, kaverit tulee hinaamaan pois, ja sitten vaan korjataan.

    • Siis lyhyesti:

      Saat pitää saman tunnuksen, mutta rekisteröintitodistuksessa lukee "edellinen tunnus XXX" sama tapahtuu jos vaihdat autoon EU-kilvet samoilla tunnuksilla

      Noh ihtellä muutamassa autossa tuo merkintä, ja se hoitunut sillä että olen kadottanut koeajoon annettaessa rekisteröintitodistuksen toisen sivun

    • 2611

      Historia pitäisi näkyä elinkaaren ajan:-)

    • linttat

      auton historia säilyy valmistenumeron mukaan ei sillä kilvellä ole välillä.
      tietoihin jää tieto vauriopoistosta, rek.katsastuksesta, käyttöön otosta, vaihdetuista osista ,lisäksi kuvat jotka yhtiö toimittaa vaurio vehkeestä tallennetaan ja muut dokumentit tallentuu myös.
      eli vaurio vehkeestä jää palkon tietoja järjestelmiin.
      näitä tietoja on tietysti hankala saada tavallisien kuluttajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe