Mitä perseaukinen tekee Pattayalla?

eimitääntekemistä

Mitä tehdään ja mitä voi tehdä Pattiksella kun rahat on juotu ja pantu ja seuraava työttömyysraha tulee vasta kolmen viikon päästä?

60

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkoMikkeliinmänijöitä

      Olipas paljon matkailuasiaa aloittajan kyselyssä!!!
      Meistä on moneen junaan ja aloittaja jäi jo laiturille...

      • pattayaallnightlong

        Pattaya on 95% juomista ja naimista. Ihan matkailuaiheessa ollaan. Löysää hikinauhaa, nipottaja.


    • OtaHanuriinPoju

      Älähän nyt ei Pattayan "miehille" niin käy, ne on kertomansa mukaan varakkaita, viriileitä alfauroksia, jotka hakevat "naisensa" maailman suurimmasta bordellista.

      • tyylikkäästi-jakalliisti

        Itse kuulun siihen ryhmään, joka hakee naisensa sieltä mistä haluaa. Eikä paljon kateellisten räkänokkien kommentit vaivaa.


      • petsku32
        tyylikkäästi-jakalliisti kirjoitti:

        Itse kuulun siihen ryhmään, joka hakee naisensa sieltä mistä haluaa. Eikä paljon kateellisten räkänokkien kommentit vaivaa.

        tod näk et hae naisia mistään. otat ne sammuneet ja alkoholisoituneet läskit pubiruusut jotka on pilkun jälkeen otsa pöydässä ja joilla on silsaa ja syylä pillussa


      • tyylikkäästi-jakalliisti
        petsku32 kirjoitti:

        tod näk et hae naisia mistään. otat ne sammuneet ja alkoholisoituneet läskit pubiruusut jotka on pilkun jälkeen otsa pöydässä ja joilla on silsaa ja syylä pillussa

        Väärin, maksan rahaa mallivartaloisille naisille, että he makaavat kanssani. Saan aina laatukamaa, en välitä vaikka he eivät oikeasti rakasta minua, enkä välitä jos joku köyhä paskanjauhaja arvostelee tapaani toimia. Kuten sanoin makaan vain todella hyvännäköisten naisten kanssa. Sinä et tiedä millaista se on. Minä tiedän.


      • tyylikkäästi-jakalliisti

        En käy räkälöissä enkä muuallakaan juottopaikoissa, ei ole minun juttuni. Kauniit naiset ja seksi, jota voi luokitella taiteeksi ovat minun juttuni, ei päihteet.


      • tepsukka44
        tyylikkäästi-jakalliisti kirjoitti:

        Väärin, maksan rahaa mallivartaloisille naisille, että he makaavat kanssani. Saan aina laatukamaa, en välitä vaikka he eivät oikeasti rakasta minua, enkä välitä jos joku köyhä paskanjauhaja arvostelee tapaani toimia. Kuten sanoin makaan vain todella hyvännäköisten naisten kanssa. Sinä et tiedä millaista se on. Minä tiedän.

        kysyisin tässä kohtaa että oletko koulukiusattu ja c-paperinen sivari?


      • ritiratirallaa
        tyylikkäästi-jakalliisti kirjoitti:

        Väärin, maksan rahaa mallivartaloisille naisille, että he makaavat kanssani. Saan aina laatukamaa, en välitä vaikka he eivät oikeasti rakasta minua, enkä välitä jos joku köyhä paskanjauhaja arvostelee tapaani toimia. Kuten sanoin makaan vain todella hyvännäköisten naisten kanssa. Sinä et tiedä millaista se on. Minä tiedän.

        Pattiksella on vain lyhytjalkaisia maksullisia naisia, tyydy siihen, turha pullistella.


      • tyylikkäästi-jakalliisti
        tepsukka44 kirjoitti:

        kysyisin tässä kohtaa että oletko koulukiusattu ja c-paperinen sivari?

        En.


      • tyylikkäästi-jakalliisti
        ritiratirallaa kirjoitti:

        Pattiksella on vain lyhytjalkaisia maksullisia naisia, tyydy siihen, turha pullistella.

        Pattayalta löytyy kyllä 160-170cm kauniita naisia, sinulle niiden löytäminen voi olla työlästä? Minulla on rahaa ja kontakteja jotka hommaavat minulle haluamiani naisia. Kuten jo aiemmin totesin, makaan vain kauniiden naisten kanssa, olin sitten Pattayalla tai missä vaan. Miksi makaisin rumien tai edes tavallisen näköisten naisten kanssa, haluan hyvännäköisiä naisia ja minulla on varaa siihen?


      • ukkoraasu
        tyylikkäästi-jakalliisti kirjoitti:

        Pattayalta löytyy kyllä 160-170cm kauniita naisia, sinulle niiden löytäminen voi olla työlästä? Minulla on rahaa ja kontakteja jotka hommaavat minulle haluamiani naisia. Kuten jo aiemmin totesin, makaan vain kauniiden naisten kanssa, olin sitten Pattayalla tai missä vaan. Miksi makaisin rumien tai edes tavallisen näköisten naisten kanssa, haluan hyvännäköisiä naisia ja minulla on varaa siihen?

        Saat siis vain rahalla naista, olet kyllä kurja tapaus, sääliksi käy tuollainen luuseri.


      • sivuun
        ritiratirallaa kirjoitti:

        Pattiksella on vain lyhytjalkaisia maksullisia naisia, tyydy siihen, turha pullistella.

        Eipä tuolla jalkojen pituudella väliä. Sivuun ne kuitenkin heitetään...


    • Esimerkiksi

      Etsi majatalo ja mene töihin?

    • KerranTapahtui

      Kerran loppui rahat ennen loman loppua. Laitoin sihteerille tekstarin että pistää 5000 euroa pikana tililleni. Ehdin olla melkein 2 tuntia persauki. Häijy tunne. No, illalla rairai taas soi ja kaikilla oli kivaa, niinkuin vain Pattayalla voi olla!

      • eagle11

        ja sitten runkkauskoneen laturi herätti ja aloit koneistamaan peräkammarissa


      • OtaHanuriinPoju

        Jaa jaa sinähän olet se mitään osaamaton toimitusjohtaja, jonka "liiketoimien" tappiot faija maksoi, niin maailman mies, oikein sihteeri reppanalla, syö lääkkeesi poju.


      • retonkimekonunet
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jaa jaa sinähän olet se mitään osaamaton toimitusjohtaja, jonka "liiketoimien" tappiot faija maksoi, niin maailman mies, oikein sihteeri reppanalla, syö lääkkeesi poju.

        Vanha kunnon retonkimekkohanuristikin heräsi ja edes lääkkeet eivät auttaneet reppanaa, pamputtamalla poliisit saivat jälleen nukahtamaan, näkemään anusperäisiäuniaan!


      • OnkoJahdinPohjaPutsattu

        Onpa täälä zaphodbbxllä tylsää siellä tylsässä Hua Hinissä. Jokapäivä aloittaa Thaimaan aikaan aamusta nettitrollaamisen. Nykyään käyttää vain otahanuriinpoju nimeä, se sopii kyllä Hua Hinin homoja zaphodbbx kun on.


    • Pattisfani

      eimitääntekemistä
      pattayaalinigtlong
      OtaHanuriinPoju
      petsku44
      tepsukka44
      ritiratirallaa

      Voi tätä tyhmyyden määrää.
      Voiko tämä olla totta edes Hiekkaharjussakaan?
      Kannattaako tälle typerykselle edes vastata ja ruokkia sen tyhmyyttä?

    • SyyKatkeruuteen

      Työttömyysrahoilla ei Thaimaahan matkustella ja se aloittajaa vit.uttaakin.

      • cocksacker

        matkustellaan ja koko ajan. käypäs Suomibaareissa katselemassa miten jarmot ryyppää tuet.


    • perkeleentosi

      Niinkuin jo itsekkin ihmettelet, parempi vaan sun pysytellä hiekkaharjussa, tosiaan perseaukisen ei kannata matkustaa edes tallinnaan.

      • MrGoogleHarjunmatkat

        Miten se vois edes matkustaa mihinkään kun se päivystää täällä ihmettelemässä niitä jotka matkustaa? Olis hauska kuulla yksi matkailutarina jonka kyseinen herra on tehnyt Buccista pidemmälle.


    • pöljä16

      kolme viikkoa selvinpäin on liian pitkä aika pattisboissille. kokeile lainaa tai pummaa rahaa joltain suomalaiselta

    • näitäonnähty

      Ihan totta, onneksi ne perseaukiset pyörii hiekkaharjun tapaisissa slummeissa koko surkean elämänsä.

    • porshekuppilainen

      Tänään käynnistyy Bangsaenin Speed Festival. EI PÄÄSYMAKSUA. Tuu nauttimaan vauhdista. Vedä hihasta, tarjoan kaljat !

      • lähdenheti

        Totta höpäjät. Kun rahanpaska loppuu, lyöttäydytään high societyn joukkoon. Niillä on kunnon kokkelsonit, mitään Abbaa eivät vetele.


    • naminjuontia

      Peeriltä kalastaminen on halpaa ja jos saalista tulee, olet tienuupuolella.

    • SOTEkurKUSTASI

      Persaukinen voi palata takaisin Persaukisten Tasavaltaan. Siellä Sipilä&Stupido hoitaa kansan vielä Suomalaisemmaksi eli Persaukisemmaksi.

    • ZapSuuri

      Hua Hinissä persaukinen saa hanuriin.

    • valaidenkaauimaan

      Thaikuilta saa myös lainaa hyvällä korolla.

      VAAN, liikaa kun lainaat ja jätät tietoisesti maksamatta, edes lähetystö ei nosta näppejään vaan naureskelevat suhnain töppäyksille.

      • mätänäkellumassa

        Jaa, tuossa tais yksi sälli joka yritti phukessa timesharea myydä lainailla maksamatta takaisin.

        Löydettiin kellumasta, vaan epäilevät kupruja Suomen päässä. Olisi mennyt Kamputseaan mato-ongelle.


      • pahatsaapalkkansa
        mätänäkellumassa kirjoitti:

        Jaa, tuossa tais yksi sälli joka yritti phukessa timesharea myydä lainailla maksamatta takaisin.

        Löydettiin kellumasta, vaan epäilevät kupruja Suomen päässä. Olisi mennyt Kamputseaan mato-ongelle.

        Phukesta kuuluu kummia. Privaattietsivät selvittävät tapahtumain kulkua sekä Phukessa että etenkin Suolla. Källin tausta lienee tullut Suolta.

        Forminin rooliksi jää lähinnä taas selittää, miksi nukkuvat suon ajassa.


      • näitäkäy
        pahatsaapalkkansa kirjoitti:

        Phukesta kuuluu kummia. Privaattietsivät selvittävät tapahtumain kulkua sekä Phukessa että etenkin Suolla. Källin tausta lienee tullut Suolta.

        Forminin rooliksi jää lähinnä taas selittää, miksi nukkuvat suon ajassa.

        Jos formin tekee jotain, ei ne saa siitä kertoa. Vaan oikeassa olet, tuskin sormiaan nostavat.

        Voi olla tehnyt Nelat paitsi että on mennyt veteen, ei puuhun.

        Taikut ei yhtä fänläänmäniä perään itke ja pumppaavat sen velat vaikka valtiolta, jos on saanut miljoonia lainaan. Veikkaan kuitenkin suomalaisia.


    • TJ722

      Nou hätä!!

    • TöitäkinLöytyy

      Menee SattaHipin varuskuntaan kysymään tulkin töitä. Haluavat suo / sve / nor / rus / ger osaajia. Suomalainen aliupseerikoulutus riittää, antavat englanniksi uuden aseenkäsittelykoulutuksen.

      Pääsee johonkin Pattiksen toimipisteeseen 30.000 bath / kk ruokaetu asuntoetu.

      • edutkohdallaanhaha

        Kaikkeen pääsee aina mielikuvitusjutuissa. Tulkiksi tällä kertaa. On se omituinen, ilmankos-Seuraavaksi japaniin purjehtimaan.


    • phraaseeThai

      Se on Sattahip.

      • sättäähjiip

        สัตหีบ

        translitteroi tuosta


    • kovatvaatimukset

      Norskeja tuli tänään vastaan taikkujen uniformussa. Entisiä öljysällejä, nykyisiä sotamiehiä. Valiosotilaita, hallitsevat sekä tekniikan että itse tilanteet.

      Pystyykö tällainen alkoholisoitunut 90-luvun Rokka enää tuollaiseen, sovellun enemmän taisteluun viidakko-olosuhteissa tahi baarijakkaralla ?

    • säälittävälerppa

      Hiekkaharjun lerpalta voisi kysyä, hänhän yritti saada ilmaisen kyydin Pattayalle, ilmoittautumalla joukkoihin, mutta eivät antaneetkaan lisäpisteitä apukoulun kolmannen luokan suorittamisesta, eivätkä aidosta ladyboyn taidostaan, ei auttanut äitinsäkään anelut asiassa ja lopullinen piste tuli asiaan kun kertoivat 160 senttisen miehen painon saavan olla 59 kiloa sadankuudenkymmenen sijaan.
      Oli se kova kohtalo lerpalla!
      Siitä lähtien on katkeruutensa Pattayaa kohtaan osoittanut kaikilla palstoilla...

      • OtaHanuriinPoju

        Jaa jaa, lerppatrolli on taas paskaa jauhamassa, on sinulla lapsella jutut ja sairas mielikuvitus, oletko syönyt lääkkeesi, kuten lääkärisetä on käskenyt reppana, ei minun tarvitse saada ilmaista kyytiä mihinkään olen töissä ja saan siitä palkkaa eikä elämäni ole niin vittumaista kun äiti ei anna mopoon bensaa, katsos kun mulla ei ole mopoa ja äitikin on delannut jo vuosia sitten... olet aika sairas...


      • masanättinen
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jaa jaa, lerppatrolli on taas paskaa jauhamassa, on sinulla lapsella jutut ja sairas mielikuvitus, oletko syönyt lääkkeesi, kuten lääkärisetä on käskenyt reppana, ei minun tarvitse saada ilmaista kyytiä mihinkään olen töissä ja saan siitä palkkaa eikä elämäni ole niin vittumaista kun äiti ei anna mopoon bensaa, katsos kun mulla ei ole mopoa ja äitikin on delannut jo vuosia sitten... olet aika sairas...

        Äijä trollailee melkein joka päivä matkailu palstalla ja haukkuu muita sairaaksi.
        Jospa hankkisit elämän.


      • Bucciksenlerpanjutut
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jaa jaa, lerppatrolli on taas paskaa jauhamassa, on sinulla lapsella jutut ja sairas mielikuvitus, oletko syönyt lääkkeesi, kuten lääkärisetä on käskenyt reppana, ei minun tarvitse saada ilmaista kyytiä mihinkään olen töissä ja saan siitä palkkaa eikä elämäni ole niin vittumaista kun äiti ei anna mopoon bensaa, katsos kun mulla ei ole mopoa ja äitikin on delannut jo vuosia sitten... olet aika sairas...

        Lerppa se jaksaa täällä trollailla, eikö Bucciksessa riitä kavereita, kun täällä päivät valehteleee ja yöt siivoojan apupoikana viettää?
        Mites on Tero?


      • OtaHanuriinPoju

        Reppana ei työ miestä pahenna, tyhmyys pahentaa jota sinulla tuntuu olevan yllinkyllin, enemmän kuin omaksi tarpeeksi.... Lerppatrolli.. Syö ne lääkkeesi..


      • lerpanmitali
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Reppana ei työ miestä pahenna, tyhmyys pahentaa jota sinulla tuntuu olevan yllinkyllin, enemmän kuin omaksi tarpeeksi.... Lerppatrolli.. Syö ne lääkkeesi..

        Hienoa, ei ole lerpalle turhaan ansiomitalia ehdotettu. Toivottavasti ansiokkaalle hanuritaiteilijalle myöntävät, tosiaankin timanttikoristeisena.


    • Meyöhiihtäjät

      Vinkki tuosta välittäjästä, jonka löysivät kalanruokana.

      Oli kusettanut myös russiaaneja, ainakin noin väitti kännipäissään Phuketissa. Saattoi olla vimonen tempaus.

    • TäälläOleMitään

      Käy kyselemässä Makelta hommia. Aina jotain löytyy, kasvavassa taloudessa.

    • täyttäpuppua

      En ole vielä persaukisia Pattiksella nähnyt. Joissakin Suomen lähialueiden turistikohteissa toki suomalaisia kerjäläisiä ja pummeja joskus näkee.

      • Suomibaarijunttihei

        No siinä kunnossa missä aina olet, et näe paljon muutakaan. Vaikka sitä että sulla on kuukauden vanha paska housussa.


      • LaiffiaHuaHinissä
        Suomibaarijunttihei kirjoitti:

        No siinä kunnossa missä aina olet, et näe paljon muutakaan. Vaikka sitä että sulla on kuukauden vanha paska housussa.

        Hua hinissä vähävaraiset päärynävartaloiset eläkeläiset on kehitelleet mukavaa ja edullista ajanvietettä. On kinastelua, nahistelua, huutokilpailua, tönimistä ja kaatuilua humalassa. Kotomaasta raahatut entiset lähiöbaarien seinäruusut, nykyiset rusinamummot, koettaa roikkua Jorman ja Erkin välissä, kun näillä on taasen joku kina päällä, kun Jorma söi 4 lihapullaa ja Erkille ei jäänyt kuin kaksi.
        Sitten tilataan vilkkuautoja kun rintaa puristaa. Rusinamummot mököttää viikon, ja Jorma ja Erkki on rinnakkain tipassa. Riita on jo sovittu, ja heillä on naurunremakan säestämä lihapullapierukilpailu, hoitajien riemuksi.


    • HiekkaharjunSienet

      Amalia: Voit mennä taas SOPPAJONOON kun eilen kaadoit kahdeksan keskikaljaa rinnuksellesi niistä 20 ostamastasi.

    • voiHyvääJoulua

      no onpa taas keskusteluketju.

      • antoisakeskustelu

        Mitä ihmeellistä tässä nyt on, no, ehkä vähemmän Sika Amalian häiriköintiä. Muutoin normi Pattismeininkiä eli rohevaa toimintaa.


    • isaaan

      Miksi tehdä mitään. Pitää osata vain nauttia.

      • ainakinhelppoa

        Laosiin voi siirtyä kuuntelemaan kuinka riisi kasvaa


    • rahallajailman

      Halvin kuukauteni Thaimaassa 300 euroa. Sisälsi ilmastoidun huoneen, sapuskat ja juomat. Kallein kuukauteni 13000 euroa, sisälsi noin 25 päivää örvellystä, ison huoneiston condosta ja sapuskat. Mukavampi kuukausi oli se sporttinen kolmensadan kuukausi. Siitä jäi paljon muistoja ja valokuvia. Siitä 13000 eskon kuukaudesta taas en muista kuin muutaman iltapäivän ja pari vilustumista kun sammuin puhaltimien jäädessä liian kylmälle. Raha ei tee onnelliseksi.

    • eliittiväkihiltonissa

      Määrittele se perseaukisuus? Jos pystyy maksamaan vuokran ja elättämään itsensä
      ostamaan itselle tarvitsettavan ja rahat riittää onko sellainen ihminen pa?
      Täällä Suomessa niitä on huommattavasti enemmän kuin Pattayalla. Suomessa on kulutusluotto velkaa yli 40 000 ekee per lärvi siellä kylmässä pohjolassa. Ne on perseaukisia, jotka ottaa kulutusluottoja.

    • perävetoinenHua

      Perseaukinen menee välittömästi Hua Hiniin, jossa saa helpolla tienattua avoimuudellaan, ostajiahan on Hua Hin täynnä, koska on avointen perseiden Mekka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe