Miksette ystävysty keskenänne?

NoMoreLonely

Tällä palstalla on paljon yksinäisiä, muualla netissä vielä paljon enemmän. Miksi ihmeessä valitatte netissä yksinäisyyttä sen sijaan että ystävystyisitte keskenänne? Ainakin suurimmissa kaupungeissa on niin paljon yksinäisiä, että melkein kaikille löytyisi helposti vähintään yksi samalla aaltopituudella oleva tyyppi. Jos vaan käyttäisi vähän aikaa sen etsimiseen. Mutta jotkut ei viitsi sitäkään tehdä. Miksi?

14

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite just yritän tota.

    • boobieboy

      Koska miestissit.

    • 101929

      Ihmiset täällä kaipaavat ystäviä teoriassa. Ajatus kuulostaa mukavalta, mutta auta armias jos sen eteen pitäisi tehdä jotain.

      • Autaarmiasko

        Etpä taida tietää paljoakaan tai sit et yhtään mitään yksinäisyyden moninaisista syistä.


    • nirso

      Mä oon niin nirso.

    • zxczxcasdzxc

      Koska täällä palstalla on niin säälittävää porukkaa. Tissimiehet ovat luultavasti pahimpia. Sen jälkeen tulee nämä uskonnonlevittäjät, jotka ovat selvästikkin vajaaälyisiä. Aika harvoin täällä tulee vastaan sellanen ihminen johon haluaisin oikeasti tutustua.

      • satutuokio_tunkio

        Samoilla aalloilla seilailen kirjoituksesi kanssa. Palstalla on niin paljon jotain tissimiessatuilua, että palstan nimenkin voisi korjata Yksinäisyys-palstan sijaan Likaviemäri-palstaksi tai Satuilua hörhöiltä-palstaksi. Toki joukossa joku järkeväkin aloitus, mutta harvoin tulee tunne, että tahtoisi tutustua kirjoittajaan livenä.


    • Päärl_saukkonen

      Tehnyt ikäväkseni seuraavanlaisen havainnon....
      Tosi moni pyytää ottamaan yhteyttä mutta sitten eivät joko vastaa tai lähettävät muutaman viestin ja katoavat kesken normaalin asiallisen viestittelyn. Loppuiko ko. henkilön yksinäisyys siihen? Tulee väkisinkin mieleen, että taitavat olla lopulta tyytyväisiä sellaiseen yksinäiseen elämään jossa elävät eivätkä uusiin ihmisiin välitä tutustuakkaan. Se on tietysti oma valinta ja onhan sitä oikeus elää yksinäisen elämää niin halutessaan mutta sitten ei kannata turhaa pyytää ottamaan toisten turhaa yhteyttä.

      • yksinäinen ei saa ystävää, koska on saatanan ruma läskikasa ja haisee pahalle ja lisäksi täys kusipää luonteeltaan.


      • lorausjärkeä

        Onneksi sinä olet fiksu ja filmaattinen. Sinulla on taatusti paljon ystäviä!


    • ikivanha.heteronainen

      Olen ihmetellyt samaa itsekin.

      Omalla kohdallani lienee niin, että olen palstalle yli-ikäinen, täällä keskustelevat ovat vuosikymmeniä nuorempia. Tosin ystävyyden ei pitäisi olla kiinni pelkästään iästä. Iso osa palstalla näyttää etsivän viime kädessä parisuhdetta tai seksiseuraa, ei haluta "vain" ystävystyä.

      • pre-siis

        Jollain tavalla sen ymmärtää jos parisuhteessa oleva ilmoittaja ei halua välttämättä yhteydenottoja sinkuilta vastakkaista sukupuoltaolevalta. Mutta toisaalta jos on yksin ilman parisuhdetta niin silloin voisi kuvitella ystävävä seuran etsijä iloitsevan jokaisesta yhteydenotosta.

        Olen tehnyt saman havainnon kuin nimimerkki ikivanha.heteronainen kirjoitit. En kyllä äkkiseltään muista, että olisin nähnyt ystävähaku ilmoitustasi täällä ainakaan tuolla samalla nimimerkillä. Tai sitten tarkoitat että, olet vastaillut niille jotka on jonkinlaiset yhteystietonsa jättäneet ja havaintosi perustuvat niihin yhteydenottoihin.


    • näinsemeneepi

      "Tällä palstalla on paljon yksinäisiä, muualla netissä vielä paljon enemmän. Miksi ihmeessä valitatte netissä yksinäisyyttä sen sijaan että ystävystyisitte keskenänne? "

      Periaatteen tasolla toi toimis. Käytännön tasolla huonommin.

      Yleisimmät syyt:
      - Yksinäiset ovat todella nirsoja seurastaan
      - Haluttomuus nähdä minkäänlaista vaivaa tutustumisen eteen
      - Moni on melko katkeroitunut tai muuten ärsyyntynyt
      - Rohkeutta ei ole nimeksikään eli ei uskalleta itse ottaa yhteyttä tai helposti lopetetaan yhteydenpito
      - Naiset ovat yleensä parisuhteessa, miehet sinkkuja
      - Sinkkumiehet haluavat tutustua vain naisiin, kuten myös parisuhteessa olevat naiset
      - 90%:a seuranhakijoista on miehiä

    • Onhan sitä tullut koitettua, mutta kovin helppoa se ei ole jos on introvertti, eikä tunnu olevan paljon yhteistä muiden kanssa. Mailia saa kyllä laitella, jos jotakuta kiinnostaa jutella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe