Afrikkalainen mies

se_afrikkalaisen_vaimo

99% prosenttia afrikkalaisista jotka nai jonkun länsimaalaisen, ei rakasta sitä länsimaalaista puolisoaan. Nämä miehet on täysiä hirviöitä, se valhemäärä ja kaikki muu kusetus mihin he pystyvät ilman mitään katumusta on aivan hirveä. On vaimoa ja lasta jossain muualla ja tyttöystäviä ties kuinka paljon. Vannotaan rakkautta ja esitetään välittävää kumppania vähän aikaa kunnes saadaan mitä halutaan. On vaikeaa uskoa että se ei välittäisi kun kerran ihan vaikuttaa siltä että se välittää, mutta lopussa kun saa vihiä valheista, ja kun eroaa tästä hirviöstä niin onhan se jo myöhäistä, paperit se on jo saanut eikä myönnä mitään. Valehtelee itselleenkin? Miten v*tussa se luulee, että totuus muuksi muuttuu sillä että hän sanoo "mistä sä puhut?"

Jos vaan joskus Suomen päättäjät alkaisivat välittää kansalaisistaan ja maasta itsestään, tänne ei pääsisi enää menemällä naimisiin suomalaisen kanssa! Vähentäisi kusettajien jatkuvaa virtaa, sitä lirkuttelua ja tyhjiä lupauksia. Tunnen turhan monta afrikkalaista miestä joilla on ollut yli 60v. vaimo Suomessa muutaman vuoden ja joka on oleskeluluvan saatua lempattu tai "pakotettu" eroamaan. Mutta ei sillä vaimon iällä sinänsä väliä ole, itse olin 22v. ja mies joka mut mukaansa suostutteli, seurusteli jonkun 40-60 (hän väitti naisen olevan 40 mutta enpäs ole niin varma onko tämäkään totta.) vuotiaan suomalaisnaisen kanssa.

Tuhlasin liian monta vuotta elämästäni uskoen miehen sanoihin työstressistä (jonka takia oli muka kireä eikä jaksanut puhua kanssani ikinä) ja että rakastaa (käyttäytyi asioita halutessaan ikäänkuin välittävä ihminen käyttäytyy ja oli oikein leikkisä välillä, vitsaili jne.) Kuitenkin oli mm. aggressiivinen minua kohtaan jos kysyin yhtään mitään, myös väkivaltainen. Hyvin inhottava ja kostonhimoinen. Pelkäsin erota, mitä perheenikin sanoisi. He pitivät tästä miehestä, hän kun oli niin kohtelias ja kunnioittava, avulias jne. Ja mitä mies tekisi, kun muutenkin oli aivan hirveä. Aina jos oli riitaa, n. kerran kuussa, hän soitti ties kenelle valehdellakseen minusta että olen hullu ja hän ei enää kestä, ja että riitelemme joka päivä huutaen. En kestä edes muistella kaikkea inhottavaa mitä tiedän sen minusta puhuneen. Erosin vihdoin, kun sain oman asunnon.

30

3867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jore-on-tyhmä

      Joren peniskateus on sanoin kuvaamatonta. ja afrikkalaisten viha. Eihän se kaikkien afrikkalaisten vika ole, vaikka muija lähtikin mustan makkaran perään.

      • harmittaako

        Miltä se tuntuu, kun miehesi ei nauti löysästä sillivitustasi?


      • Anonyymi
        harmittaako kirjoitti:

        Miltä se tuntuu, kun miehesi ei nauti löysästä sillivitustasi?

        Mitä on sillivittu. Siellä on tulehdus jos haisee. Hoida se pois. Mulla ei pillu haise.


    • se_afrikkalaisen_vaimo

      Jäi aloitukseen laittamatta, mutta en välitä seksistä niin kovin. Ja tiedoksi, sillä ei iso ollut, ihan keskiverto. Tunsin afrikkalaisia ennen häntäkin, vain ystävinä, en seksileluina. Jos seksistä välittäisin, olisin eronnut kun seksi loppui, ja se siis loppui ennen kuin mies sai edes oleskeluluvan.

      Jos joku vielä luulee, että valehtelen, en vastaa. Ajatelkoon täällä palstalla mitä ajattelevatkaan.

      • TittelinTuure1

        Kappas vaan, jore on poistattanut mun viestini. Olin näköjään aivan oikeassa. Se oli jo toinen kerta, kun jore poistattaa mun viestini. Totuus ei taida miellyttää.


      • jorezx
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Kappas vaan, jore on poistattanut mun viestini. Olin näköjään aivan oikeassa. Se oli jo toinen kerta, kun jore poistattaa mun viestini. Totuus ei taida miellyttää.

        Heh heh, Tuuren Tytteli, En minä poistele viestejä. Niin tekee ylläpito jos pitää viestiä sopimattomana niin kuin viestisi ilmeisesti on ollut.
        Joten yritäpäs hillitä vitutustasi jatkossa ja pitää viestisi siisteinä.


      • OLetkinNainen
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Kappas vaan, jore on poistattanut mun viestini. Olin näköjään aivan oikeassa. Se oli jo toinen kerta, kun jore poistattaa mun viestini. Totuus ei taida miellyttää.

        Olet erikoinen mies, puhut harvoin jos ollenkaan ulkomaalaisesta vaimostasi, olet erityisesti kunnostautunut pakolaisten puolustamisessa, joka sinällään voi olla ymmärrettävää kaikissa meissä piilee idealismia ja maailman parantajaa, mutta kun alat miehenä puolustaan afrikkalaisen miehen kikkelin käytyötaitoja ja suhdekuvioita niin jokin ei täsmää.

        Olet nainen


      • valkoroskanainen

        Mikä saa naisen kiinnostumaan vajaaälyisestä afrikkalaisesta. Kaikki hihittelee selän takana ja heittää läppää mustasta munasta. Mies ei pääse töihin kuin tiskaajaksi johonkin kebab ravintolaan ja nekin rahat käyttää naisiin ja loput lähettää afrikkaan ?

        Mikä laittaa naisen alentamaan itsensä valkoroskaksi tuolla tavalla ? Olisi kiva tietää.


      • Anonyymi
        valkoroskanainen kirjoitti:

        Mikä saa naisen kiinnostumaan vajaaälyisestä afrikkalaisesta. Kaikki hihittelee selän takana ja heittää läppää mustasta munasta. Mies ei pääse töihin kuin tiskaajaksi johonkin kebab ravintolaan ja nekin rahat käyttää naisiin ja loput lähettää afrikkaan ?

        Mikä laittaa naisen alentamaan itsensä valkoroskaksi tuolla tavalla ? Olisi kiva tietää.

        Se on kivaa ja huomiota herättävää.


    • vapataiteilijatar

      Lukaisin tässä ohimennen jokusen muunkin aiheen tältä palstalta ja törmäsin tähän.

      Kyllä minä uskon henkilökohtaiseen kokemukseesi, mutta postauksesi herätti muutamia ajatuksia.

      1. Minusta ei ole ihme, että seksitön avioliitto tai parisuhde yleensäkin päättyy. Jos parisuhteessa ei ole seksiä, syy on harvoin vain toisessa. Seksi on nimenomaan tärkeä osa liittoa, sillä se on juurikin se asia joka erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista kuten ystävyys tai sukulaisuussuhteista. Vastuu seksielämästä on yhtä lailla kummallakin puolisolla. Kun kerroit myöhemmässä viestissäsi, ettei seksi ole sinulle tärkeää, väistämättä mieleeni tuli, paljonko nimenomaan sinussa on syytä siihen että seksi loppui ja niihin lukuisiin tyttöystäviin.

      2. Se, että eri puolilla Afrikkaa jyllää korruptio ja ihmiset tavoittelevat parempaa elintasoa meistä epärehellisin keinoin ja kokevat kaiken sallituksi, johtuu pitkälti juurikin meistä länsimaalaisista. Ei meistä tämänpäivän, vaan siirtomaavallanaikaisista esi-isistämme. Afrikan mantereen on käytännössä tänäkään päivänä mahdoton vaurastua siksi, että raha sieltä virtaa vieläkin länsimaihin.

      3. Siinä missä päättäjiemme tulisi sinusta sulkea meidän maamme rajat parempaa elintasoa tavoittelevilta, minun mielestäni olisi oikeus ja kohtuus siinä tapauksessa sulkea vastaavasti Afrikan manner meidän länsimaalaisten edelleen jatkuvalta riistolta ja kieltää meitä länsimaisia perustamasta sinne yrityksiä halvalla työvoimalla pyöritettäväksi, joista sitten kerätään voitot lukuisiin Euroopan maihin. Myös kaikenlaiset projektiluontoiset kehitysyhteistyöt tulisi lopettaa, koska ne päätyvät lopulta aina Eurooppalaisten haltuun ja hyöty tänne länsimaihin. Päättäjät eivät halua luopua kehitysavusta, koska se on se kohta missä aita on matalin hyvitellä ja kiillottaa omaa sädekehää.

      • eihelmiä

        Itselläni ollut hyvin paljon samantyyppinen tilanne kuin aloittajalla, tosin meillä oli seksiä paljon, vaikka muuten menikin huonosti. Kaksi vuotta avioliitto kesti kunnes päädyin eroon, se oli ainoa ratkaisu tilanteessani. Nyt miehellä on eläkeläisnainen, joka kustantaa miehen menoja ja mies kulkee baareissa iskemässä nuoria tyttöjä. Tunnen myös kaksi tapausta, joissa vaimot on todella paljon vanhempia ja valittavat, etteivät miehet halua seksiä heidän kanssaan, kun ovat liian rupsahtaneita. Näin ovat suoraan sanoneet vaimoilleen.


      • ChinaDragon

        "1. Minusta ei ole ihme, että seksitön avioliitto tai parisuhde yleensäkin päättyy. Jos parisuhteessa ei ole seksiä, syy on harvoin vain toisessa. Seksi on nimenomaan tärkeä osa liittoa, sillä se on juurikin se asia joka erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista kuten ystävyys tai sukulaisuussuhteista. Vastuu seksielämästä on yhtä lailla kummallakin puolisolla. Kun kerroit myöhemmässä viestissäsi, ettei seksi ole sinulle tärkeää, väistämättä mieleeni tuli, paljonko nimenomaan sinussa on syytä siihen että seksi loppui ja niihin lukuisiin tyttöystäviin"

        Seksuaalisuus voi kasvaa myös taakaksi. Ihmiset oppivat sen merkityksen elämään vasta aikuisena, kun ovat kokeneet jo lähes kaiken siihen liittyvän. Luoja on ohjannut ihmiset ja eläimet seksuaalisen nautinnon saloihin. Vai ihminen on kehittänyt siitä teollisuuden alan jossa seksuaalisuuden lopputuloksena on muutakin mitä yhteinen lapsi ja siitä huolehtiminen.
        Jos seksi on suhteessa liian keskeisessä roolissa on suhde sairas vaikka ihmiset itse eivät sitä ehkä ymmärrä.
        Nautinnon hakeminen voi tulla jopa sairaalloiseksi. Tasapaino syvän välittämisen ja seksin suhteen tulisi olla olemassa. Jos noin ei ole suhde päättyy nopeasti eroon.

        "2. Se, että eri puolilla Afrikkaa jyllää korruptio ja ihmiset tavoittelevat parempaa elintasoa meistä epärehellisin keinoin ja kokevat kaiken sallituksi, johtuu pitkälti juurikin meistä länsimaalaisista. Ei meistä tämänpäivän, vaan siirtomaavallanaikaisista esi-isistämme. Afrikan mantereen on käytännössä tänäkään päivänä mahdoton vaurastua siksi, että raha sieltä virtaa vieläkin länsimaihin"

        Suurin ongelma on demokratian puute. Rahavirrat keskittyvät pienille ryhmille jotka ovat rikkaampia mitä eurooppalaiset.
        Jokaisessa maailman maassa rahavirrat liikkuvat rajojen yli osakkeenomistajille, pääomille. Ei rahojen virtaus ulos maasta ole muuta kuin poliittista yleismaailmallista markkinatalousajattelua.
        Kysymys on tasapainosta. Afrikassa riittää kun vain päättäjillä on rahaa, ei kansa pääse asioihin vaikuttamaan.
        Turha tätä on eurooppalaisten niskaan laittaa!

        "3. Siinä missä päättäjiemme tulisi sinusta sulkea meidän maamme rajat parempaa elintasoa tavoittelevilta, minun mielestäni olisi oikeus ja kohtuus siinä tapauksessa sulkea vastaavasti Afrikan manner meidän länsimaalaisten edelleen jatkuvalta riistolta ja kieltää meitä länsimaisia perustamasta sinne yrityksiä halvalla työvoimalla pyöritettäväksi, joista sitten kerätään voitot lukuisiin Euroopan maihin. Myös kaikenlaiset projektiluontoiset kehitysyhteistyöt tulisi lopettaa, koska ne päätyvät lopulta aina Eurooppalaisten haltuun ja hyöty tänne länsimaihin. Päättäjät eivät halua luopua kehitysavusta, koska se on se kohta missä aita on matalin hyvitellä ja kiillottaa omaa sädekehää"

        Kerro esimerkki tästä riistosta!
        Kaikki tietävät miten maat ovat panostaneet Afrikan maiden kehitysrahastoihin satoja miljardeja viimeisten vuosikymmenten aikana. Onko tämä sitä riistoa mitä tarkoitat? Voisitko antaa esimerkin.
        Kehitysyhteistyön rahoitus tulee länsimaista, kyllä tuolloin rahoittajalla on oikeus valita projektiin osallistuvat ihmiset? Raportointi, seurattavuus, lopputulosten julkaiseminen tulisi tehdä julkiseksi. Mihin nuo sadat miljardit ovat valuneet?


      • se_afrikkalaisen_vaimo

        Kuules nyt, "vapataiteilijatar".

        "1. Minusta ei ole ihme, että seksitön avioliitto tai parisuhde yleensäkin päättyy. Jos parisuhteessa ei ole seksiä, syy on harvoin vain toisessa. Seksi on nimenomaan tärkeä osa liittoa, sillä se on juurikin se asia joka erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista kuten ystävyys tai sukulaisuussuhteista. Vastuu seksielämästä on yhtä lailla kummallakin puolisolla. Kun kerroit myöhemmässä viestissäsi, ettei seksi ole sinulle tärkeää, väistämättä mieleeni tuli, paljonko nimenomaan sinussa on syytä siihen että seksi loppui ja niihin lukuisiin tyttöystäviin."

        Tämän miehen ainut syy että ikinä meni sänkyyn kanssani, oli saada lapsi oleskelulupansa saamisen vauhdittamiseksi. Ja sillä että seksi ei ole minulle niin tärkeää, tarkoitin kylläkin vain sitä, etten lynkkaa miestä enkä ota heti eroa, jos ei hänelle sattuisi maistumaan kunhan syyn kertoo. Ja eksäni selitti että työstressiä se vain on, oli kohtelias ja niin uskoin häntä. Itse olen hyvin joustava seksiasioissa, en todellakaan mikään pihtari, kiitos vaan niin kovasti noista syytöksistä että syytä sinun mielestäsi pakko olla minussakin. Mies kyllä aina halutessaan sai ihan minulta, silloin kun olimme naimisissa.

        "2. Se, että eri puolilla Afrikkaa jyllää korruptio ja ihmiset tavoittelevat parempaa elintasoa meistä epärehellisin keinoin ja kokevat kaiken sallituksi, johtuu pitkälti juurikin meistä länsimaalaisista. Ei meistä tämänpäivän, vaan siirtomaavallanaikaisista esi-isistämme. Afrikan mantereen on käytännössä tänäkään päivänä mahdoton vaurastua siksi, että raha sieltä virtaa vieläkin länsimaihin."

        Lässyn, lässyn. Ihmeellistä syyllistämistä tässäkin, no jos koet näin niin mene sitten pelastamaan joku huijari, toivottavasti sinulla on hyvä työpaikka ja paljon rahaa etkä halua sitä ikinä takaisin. Helppo se on sinun puhua näiden puolesta, et varmaan ole itse ollut se, jota käytetään hyväksi ja manipuloidaan jotta uskoisit kaikki valheet.

        "3. Siinä missä päättäjiemme tulisi sinusta sulkea meidän maamme rajat parempaa elintasoa tavoittelevilta, minun mielestäni olisi oikeus ja kohtuus siinä tapauksessa sulkea vastaavasti Afrikan manner meidän länsimaalaisten edelleen jatkuvalta riistolta ja kieltää meitä länsimaisia perustamasta sinne yrityksiä halvalla työvoimalla pyöritettäväksi, joista sitten kerätään voitot lukuisiin Euroopan maihin. Myös kaikenlaiset projektiluontoiset kehitysyhteistyöt tulisi lopettaa, koska ne päätyvät lopulta aina Eurooppalaisten haltuun ja hyöty tänne länsimaihin. Päättäjät eivät halua luopua kehitysavusta, koska se on se kohta missä aita on matalin hyvitellä ja kiillottaa omaa sädekehää."

        Missä sanoin haluavani sulkea rajat? Onkohan sinulla nyt ollut aivan väärät lasit nenälläsi kun viestiäni luit?

        Ja ex-mieheni perhe ei ole köyhimmästä päästä siellä. Molemmat vanhemmat käyneet kouluja aikanaan Euroopassa ja moni muu hänen suvustaan. Exäni välit isäänsä olleet aina huonot, aluksi en kyseenalaistanut yhtään että miksi, sitten myöhemmin olen saanut kuulla kuinka exäni liikkui jo nuorena huonoissa piireissä, sen lisäksi juoksi baareissa ym. Kukaan muu hänen perheessään ei kuulemma käyttäydy näin. Kyllähän ex sen verran minulle kertoi, että joi ennen paljon alkoholia ja että isään on huonot välit, mutta koska se kuulosti niin tavalliselta ja normaalilta niin en mitään pahaa epäillyt.

        Tämän hirviön jälkeen en voi enää luottaa yhteenkään uuteen ihmiseen EU:n ulkopuolelta. Se miten valehteli ja teeskenteli ihan pokkana kaikille. Nyt sama peli tietenkin jatkuu, totuutta ei kerro kenellekään. En tiedä mitä se sillä voittaa, kun esim. valehteli meidän vielä ollessa naimisissa, badoossa tapaamilleen naisille että hänen "ex" (eli valehteli että olimme jo eronneet) on a. lesbo, b. hullu, c. on velkaa hänelle ja vielä lisää vaikka mitä. Nämä kolme väittämää kuulin yhdeltä naiselta, jonka kanssa exälläni oli suhde, mutta oli alkanut epäillä että valehtelee.

        Haluaisin varoittaa tästä miehestä muita, etteivät uhraisi liikaa toiveita, aikaa tai rahaa häneen, hän lirkuttelee omalla tavallaan kaikki puolelleen, on hyvin vakuuttava ja uskottava mutta on aivan jotain muuta.


    • vittuuliiisa

      Onhan se vähän ikävää, kun monet noista eurooppaan haluavista joutuvat tänne päästäkseen turvautumaan arveluttaviin ja jopa epärehellisiin keinoihin. Naisten hetkellisen sekoamisenkin ymmärrän hyvin sen aiemmin kerran kokeneena. Tämä nykyinen kyseenalainen suhde afrikkalaiseen mieheen näin hieman vanhempana naisena on kuiten itsellenikin täysi mysteeri. Parempaa seksiä harrastin aiemmin suhteessa suomalaiseen mieheen ja useammin, mutta se oli jotenkin rutinoitunutta, tylsää vailla mitään muuta sisältöä. Ehkä tämä on jotain taistelua ikääntymistä ja tylsyyttä vastaan.

      • Mulsu-vei-jorelta-naisen

        No, mitäs se sitten on joren kanssa? Täytyihän sen jattää muija, kun mulsu vei sen.! tai siis muijahan jätti joren.


      • surusilmät
        Mulsu-vei-jorelta-naisen kirjoitti:

        No, mitäs se sitten on joren kanssa? Täytyihän sen jattää muija, kun mulsu vei sen.! tai siis muijahan jätti joren.

        Tuskinpa vei, mutta sinun kurdisi todennäköisesti tapaa toisen naisen. Tilastot puhuvat karua kieltä.


    • se_afrikkalaisen_vaimo

      On kammottavaa, miten hyvin joku osaa valehdella ja esittää. Esitetään rakastavaa ja kiinnostunutta. Valehdellaan sukulaisista ja tapahtumista.

      Kuinka monen tämä täytyy kokea, että ymmärrettäisiin varoa?

    • Anonyymi

      Nytkö sen vasta tajusit.

      • Anonyymi

        Ollaanpas sitä nokkavia!


    • Anonyymi

      Hyvä että lopulta erosit

      • Anonyymi

        Niin että me muut saadaan nauttia siitä


    • Anonyymi

      Mutta on se muodikasta kulkea Black Man käsipuolessa.

      • Anonyymi

        Niin onhan se iso pitää kii


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe