ONKO BIMBO BLONDILLA OIKEUS ELÄÄ?

SAAKYSYÄ

Siis sellaisella,joka on oikeasti tyhmä kuin saapas.
Joka vaan räpsyttelee silmiripsiään ja kietoo hiussuortuvaa sormensa ympärille.
ÄÖ sama kuin kengännumero, älykkyys samaa tasoa kuin ameeballa.

18

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaunisBlondi

      Sillä minä ainakin olen pärjännyt pitkälle elämässä. Ja sinä varmasti olet ruma kuin saapas, etkä ole saanut elämässä mitään ja olet pahasti katkeroitunut.

      • ALLEUBER

        Yhdistetään nukke ja ihminen niin kukaan ei ole ruma.


      • SINUNKIUSAKSESI
        ALLEUBER kirjoitti:

        Yhdistetään nukke ja ihminen niin kukaan ei ole ruma.

        Mikä nukke? Barbie,Moxie,Brazts.


      • SINUNKIUSAKSESI

        MItä tarkoitetaan päästä pitkälle elämässä?
        Kaus pois Suomesta. Ulkoinen status? Yhteiskunnallinen asema? Varallisuus?
        Elää unelmaansa. KaunisBlondi paitsi haukkuu muut,myös tunnustaa rivien välistä olevansa pinnallinen ihminen.
        "Olen päässyt pitkälle elämässäni" Onko se jokin saavutus? Ja sillä pitää vielä
        kehuskella?!


      • KaunisBlondi
        SINUNKIUSAKSESI kirjoitti:

        MItä tarkoitetaan päästä pitkälle elämässä?
        Kaus pois Suomesta. Ulkoinen status? Yhteiskunnallinen asema? Varallisuus?
        Elää unelmaansa. KaunisBlondi paitsi haukkuu muut,myös tunnustaa rivien välistä olevansa pinnallinen ihminen.
        "Olen päässyt pitkälle elämässäni" Onko se jokin saavutus? Ja sillä pitää vielä
        kehuskella?!

        Olen päässyt pitkälle elämässä, siinä mielessä että pärjään varallisesti erittäin hyvin ja olen todella tyytyväinen hiuksien väriini, kauniiseen ulkonäkööni ja sen mukana tuomiin etuihin. Kyllä noilla asioilla voi ja saa kehuskella, kun on aihetta. En minä pinnallinen ole, olen vain oma itseni ja sillä pärjään:)
        Tsemppiä ja menestystä sinulle elämääsi...


      • Ilkkajuhani

        Hienoa KaunisBlondi, todella mahtava vastaus. Uskon, että olet oikeasti sellainen, kun kerroit. Ole ja pysy sellaisena kuin olet, äläkä anna kateellisten ihmisten ihmisten masentaa.


      • SAAKYSYÄ

        Pitääkö kateus ja samalla ehkä myös katkeruus vetää aina joka keskusteluun mukaan.
        Onko sitten mukavampi lukea jotain Savonnlinan hullun miehen(Pia Raskin vainoojan)aloituksia?Kyllä tälle palstalle aivopieruja mahtuu.
        Ja mikä tärkeintä.
        TÄMÄ KESKUSTELUN ALOITUS OLI TESTI.


      • SINUNKIUSAKSESI
        KaunisBlondi kirjoitti:

        Olen päässyt pitkälle elämässä, siinä mielessä että pärjään varallisesti erittäin hyvin ja olen todella tyytyväinen hiuksien väriini, kauniiseen ulkonäkööni ja sen mukana tuomiin etuihin. Kyllä noilla asioilla voi ja saa kehuskella, kun on aihetta. En minä pinnallinen ole, olen vain oma itseni ja sillä pärjään:)
        Tsemppiä ja menestystä sinulle elämääsi...

        Kiitos,samoin sinulle.


      • SAAKYSYÄ
        KaunisBlondi kirjoitti:

        Olen päässyt pitkälle elämässä, siinä mielessä että pärjään varallisesti erittäin hyvin ja olen todella tyytyväinen hiuksien väriini, kauniiseen ulkonäkööni ja sen mukana tuomiin etuihin. Kyllä noilla asioilla voi ja saa kehuskella, kun on aihetta. En minä pinnallinen ole, olen vain oma itseni ja sillä pärjään:)
        Tsemppiä ja menestystä sinulle elämääsi...

        Se on hienoa,että oot päässyt elämässäsi pitkälle. Kirjoituksen tarkoituksena ei ollut loukata vaan.
        TÄMÄ KESKUSTELUN ALOITUS OLI TESTI.
        HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA SINULLE JA TSEMPPIÄ VUODELLE 2016!


      • Katso_Pia
        SINUNKIUSAKSESI kirjoitti:

        MItä tarkoitetaan päästä pitkälle elämässä?
        Kaus pois Suomesta. Ulkoinen status? Yhteiskunnallinen asema? Varallisuus?
        Elää unelmaansa. KaunisBlondi paitsi haukkuu muut,myös tunnustaa rivien välistä olevansa pinnallinen ihminen.
        "Olen päässyt pitkälle elämässäni" Onko se jokin saavutus? Ja sillä pitää vielä
        kehuskella?!

        itseäsi isosta peilistä ja huomaat että sinulla on syytä olla kateellinen kauniille ihmisille kaikesta. Kateutesi johtuu taas sosialistisesta maailmankatsomuksestasi jolle kateus on aivan oleellinen elementti. Mikä testi aloitustrollisi muka oli. Niinhän sinä olet aina yrittänyt luistaa pois tilanteista että olet vain halunnut aiheuttaa keskustelua palstalla. Väitän että olet tilanteessa jossa sadat jolleivat jopa tuhannet ihmiset myhäilisivät tyytyväisinä mikäli joku hermostuu sinuun tarpeeksi ja päästää sinusta ilmat oikeasti pihalle. Ei moni jäisi ainakaan kaipaamaan.
        Päästä pitkälle elämässä tarkoittaisi sinun tapauksessasi jo sitä ettet olisi systeemin loisena ja elätettävänä vaan tekisit töitä ja elättäisit edes itsesi sillä. Tyttäristäsi pitää sijaisperhe huolen, isolla rahalla tietenkin.


      • KaunisBlondi
        SAAKYSYÄ kirjoitti:

        Se on hienoa,että oot päässyt elämässäsi pitkälle. Kirjoituksen tarkoituksena ei ollut loukata vaan.
        TÄMÄ KESKUSTELUN ALOITUS OLI TESTI.
        HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA SINULLE JA TSEMPPIÄ VUODELLE 2016!

        HAAAHAAAA...kunhan vittuillakseni kirjoitin vastauksen typerään kysymykseesi. Se oli vain testi:D Pilkka osuu omaan nilkkaan.


      • ALLEUBER
        ALLEUBER kirjoitti:

        Yhdistetään nukke ja ihminen niin kukaan ei ole ruma.

        Mites se nukku? Eikö kellään ole mielipidettä asiasta?


    • HemmaBeast

      Biodiversiteetin nimissä kaikella elollisella on oikeus elää. Toinen kysymys onkin että mikä oikeutus elollisella on arvioida toisen elollisen oikeutusta elämään. Näitä ei pedot tosin mieti hetkeäkään luonnonvaraisessa meiningissä.

      • SAAKYSYÄ

        Tällä palstalla on nyt olllut kaikenlaisiaa keskustelun aloituksia.
        "Miksi vanhuksia pitää elättää."Keskustelu kehitysvammaisista,mm:Oscar Pistorius,INVA-paikat,niin eiköhän tämä mene nyt joukon jatkona.
        Bioversideetti,niin? Miltä kannalta sitä pitäisi pohtia? Pyörtittää kuin lapsi palloaan?Kunnes löydetään oikea näkökanta.
        Eihän pedoilla ole edes aikaa pohtia saaliin rumuutta tai kaunetta.
        Hölmöjä kysmyksiä voi ja pittäkin esittää.Hölskytellä vähän.Menkööt nyt muiden huonojen alotusten joukkoon, huonona blondivitsinä.


      • ALLEUBER

        Mikä on BIOVERSIDEETTI?
        Mikä on BIOVERSIDEETIN määritelmä? Onko ameeballa tunne-elämää?
        Jos ihminen ei ole blondi, tumma, eikä punatukkainen,mikä hän on?
        Mikä on bimbon määritelmä? Voiko mies olla bimbo?
        Onko pissis sama kuin bimbo?


    • Juhan-turbman

      Mistä näitä ehdottomia einareita sikiää? Heti ollaan joku tappamassa tai uhoamassa saunan takaisilla. Kuka haluaa 30-40 lukujen tappomaailmaan. Kela maksaa ja pojat kirjoittaa. Oisko aika hankkia sitä elämätä?

      • hottis68

        Miksi kaikki blondit on muka tyhmiä ja bimboja? Itse olen kaunis, hyvin koulutettu ja sexy blondi ja sekös harmaa hiirulaisia harmittaa! Jostain syystä olet katkera kauniita blondeja kohtaan...voi voi sääliks sua käy, jos sun elämä onnoin katkeraa ja vihaa täynnä!!


      • Olettepunakoita
        hottis68 kirjoitti:

        Miksi kaikki blondit on muka tyhmiä ja bimboja? Itse olen kaunis, hyvin koulutettu ja sexy blondi ja sekös harmaa hiirulaisia harmittaa! Jostain syystä olet katkera kauniita blondeja kohtaan...voi voi sääliks sua käy, jos sun elämä onnoin katkeraa ja vihaa täynnä!!

        No siksi että osoitat olevasi tekstilläsi eritttäinkin tyhmä:)! Blondit ovat oikeasti niitä harmasita hiirulaisia, mikä painajainen olisi herätä tuommoisena läpinäkyvän värittömänä huh! Siansilmineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe