Äitini on köyhä isäni on rikas

Anniolivi

Eli siis vanhempani ovat eronneet ja olen kohta 13v tyttö ja ongelmani on se että isäni on rikas mutta ei osta mitään minulle ja kun pyysin uuta työtuolia hän sanoi vain että sinulla on se vanha joka on myös rikki ja siis se minun nykyinen työtuolini on rikki ja äitini siis on köyhä hän sanoi juuri viikko sitten että hänen tilillään on vain 30€ rahaa toki hänellä on säästötili missä on paljon tai no muutama kymppitonni ja siis isälläni on kukkarossa aina joku 200€ seteleinä pankkikortteja 2kpl missä on molemmissa paljon paljon rahaa jos isäni ostaa minulle jotain se on ruokaa tai tennistarvikkeita tai elektroniikkaa ja äitini ostaa lopun ja harrastan myös muodostelmaluistelua joka on paljon kalliimpaa kuin tennis kausimaksu on 2500€ kisakulut yleensä 100-200€ per/kisa ja siihen päälle joukkue maksu joka on 250€ per kuukausi ja sain tälle vuodelle vai yhden tennis tunnin koska isäni sanoi että se maksaa niin paljon vaikka se maksaa vaan 450€ ja isäni kyllä pistää tililleni joka kuukausi 60-100€ mutta pankkikorttini on hävinnyt joten en voi ostaa mitään ja minulla on vain 10 paitaa ja 5 housut niissä sitten kuljen ja minua on alettu kiusaamaan koulussa sen takia että minulla ei ole merkkivaatteita ja vaan ne samat vaatteeni siis tulevat näistä: ellos, kapphal, h&m, lindex, stadium/xxl(urheilukauppa) muilla on monen kuukauden päivälle paitoja ja housuja jne. Mutta minulla ei ole edes kahdelle viikolle yhdelle kouluviikolle housut ja samoissa sukissa kuljen kunnes tulee reikä ja samoissa alusvaatteissa

15

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööööööööööööööä

      käske äitis puhuu isälles

    • Anglaigus

      Vau, koko viestissä ei ollut yhtäkään pistettä, pilkkua tai kappalejakoa!

      • On tässä kaikkea muuta mietittävää ku pisteet ja pilkut ja kappalejaot


      • kielipoliisi1

        Olis joo, mutta näin kielipoliisina on kidutusta lukea tekstiä, josta ei saa mitään tolkkua ilman kokonaisia lauserakenteita.


      • jhkjhkjhk

        En tiedä johtuiko perseelleen kirjoitetusta tekstistä vai mistä, mutta mulla ei ole mitään hajua mitä kaikkea muuta mietittävää sulla nyt sitten on.


    • Ne on eronnu eikä oo paljon tekemisissä muutaku mun takii ja äiti sanoo aina sitä et iskän pitäis ostaa jotain mut aina ku pyydän jotai ni iskä sanoo vaa et sul on kaikkee jo et tarvii

    • No anteeksi että en jaksanut miettiä niitä

    • olenkiusattujenpuolella

      ihan sama vaikka ei ole merkki vaateita usein ne vaan on kalliita ja hajoo helposti mutta toi kertomus kyllä kosketti ku jos ei oo paljoo vaateita ni siitä usein aletaan dissaan mikä on oikeesti tosi väärin.

    • Ansaitsetmultaa

      Sano sil sun isälle et perkele ostaa sul mitä tarviit sillä hän on isäsi ja jos se ei hänelle sovi niin olis mietinyt sitä ennen ku ryhty elättämään.

      • fdsfsdfsdf

        Mutta mihin vedetään raja? Mitä aloittaja aikuisten oikeasti tarvitsee? "Osta mulle hevonen!" -aloittaja "et sä sitä tarvitse" -aloittajan isä "TARVIINPAS, jos ei sulle sovi ni olisit miettiny sitä ennen kun ryhdyit elättämään!"-aloittaja. Onko tuossa nyt järkeä?


      • Ansaitsetmultaa

        Pointti oli siinä et jos tarvii vaikka uusia vaatteita niin vois vaikka antaa rahaa mut ei niinku "Anna rahaa iphoneen ku mä haluun".Jos siis ymmärsit mitä tarkoitan.


    • jostääjuttuontosinii

      tapa ittes

    • tyttö_13

      Sano isällesi pankkikorttisi kadonneen.

    • muksuonvirhe

      Voi nyt vittu sano sille isälle että sun pankkikortti on kadonnut eli et saa niitä rahoja jota laittaa sulle niin sit se hommaa uuden tai sit jos on mulkku äijä niin sanoo jotain että "Olisit pitänyt parempaa huolta" (joka olisi minunkin mielestä järkevää) mutta joo sano sille että jos ei oikeesti osta vaatteita niin olis varmaan kannattunu miettii ennenkun muksun teet

    • Kirsikkapusu

      No istahda äitisi kanssa illalla sohvalle ja puhu asiasta ja pyydä häntä kertomaan isällesi. Siitä tuolista voit ihan ottaa puhelimella kuva ja näyttää isällesi että se tuoli on ihan rikki! Ja puhut sille suoraan harrastuksista ja tuolista. Miten voit hävittää PANKKIKORTTI eka et voi valittaa jos ite hävitit se kortin ja sun isä lisää joka kuukausi rahaa sinne. Nyt sun pitää vaan ettii luottokortis ja pistää se näkyvään paikkaan. Eikä minnekään sängyn reunalle. Tietysti ymmärrän sinun vaate tilanne ja selitä järkevästi isällesi Äläkä tuu avautuu tänne nettii opettele selittää vanhemmille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe