Ikä ongelma miehille

mävaankysyn

Okei. Vastatkaa nyt palstan hörhömiehet tähän. Jankutatte jatkuvasti täällä, että mies muka vaan komistuu vanhetessaan ja nuoremmat naiset ihailee vanhempia miehiä ja että vain naiset rupsahtavat ikääntyessään. Mutta miksi ihmeessä niin monille miehille se oma ikä tuntuu olevan joku ongelma? Olen usean kerran törmännyt siihen, että kun on tavannut livenä jonkun nettideitin, niin mies näyttää ihan selvästi vanhemmalta kuin mitä on treffi-ilmoituksessa ilmoittanut iäkseen ja ilmeisesti käyttänyt ilmoituksessa jotain 10 vuotta vanhaa kuvaa. Enkä ole todellakaan ainoa nainen, jolla on tällaisia kokemuksia. Siis miksi niin moni mies valehtelee ikänsä nuoremmaksi, jos miehet vaan paranee vanhetessaan? Olen saanut pettyä monta kertaa.

188

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinyksinkertaistaseon

      Me miehet halutaan nuoria naisia ja siksi valehtelemme ikämme.

      • nfghhghhg

        todistit siis että nuoria naisia ei saa jos on vanha...


      • jusst

        Aivan niin. Jos miehet paranee vanhetessaan, ei silloin tarvitse valehdella itseään nuoremmaksi. Iänhän pitäisi olla vaan positiivinen asia miehille ja saada nuori nainen vaan innokkaammaksi.


      • niinyksinkertaistaseon
        nfghhghhg kirjoitti:

        todistit siis että nuoria naisia ei saa jos on vanha...

        Kyllä tämä on suurimmalle osalle miehistä selvää. Rikkaat vanhat miehet ovat toki poikkeus, mutta saamme me muutkin niitä nuoria himoita.


      • 33434343434
        niinyksinkertaistaseon kirjoitti:

        Kyllä tämä on suurimmalle osalle miehistä selvää. Rikkaat vanhat miehet ovat toki poikkeus, mutta saamme me muutkin niitä nuoria himoita.

        Saa toki himoita, mutta se on tyhmyyttä jos valehtelee ikänsä, koska kuitenkin tapaisitte joskus...ja totuus paljastuisi?


      • niinyksinkertaistaseon
        33434343434 kirjoitti:

        Saa toki himoita, mutta se on tyhmyyttä jos valehtelee ikänsä, koska kuitenkin tapaisitte joskus...ja totuus paljastuisi?

        Entä jos narraa vain muutamalla vuodella? Jos mies on 30 niin sillä voi olla iso merkitys nuorelle naiselle että huijaa olevansa vasta 25.


      • niinyksinkertaistaseon kirjoitti:

        Entä jos narraa vain muutamalla vuodella? Jos mies on 30 niin sillä voi olla iso merkitys nuorelle naiselle että huijaa olevansa vasta 25.

        Aika heikko lähtökohta suhteelle, että heti tutustuttaessa on huijannut ikänsä.


      • niinyksinkertaistaseon
        outsider1 kirjoitti:

        Aika heikko lähtökohta suhteelle, että heti tutustuttaessa on huijannut ikänsä.

        Jos haluaa päästä vaan panemaan?


      • Ikajja
        niinyksinkertaistaseon kirjoitti:

        Entä jos narraa vain muutamalla vuodella? Jos mies on 30 niin sillä voi olla iso merkitys nuorelle naiselle että huijaa olevansa vasta 25.

        Mutta entä jos kolmekymppiset naisetkin huijaavat olevansa 25-vuotiaita? Tuntuu sillä muutamalla vuodella olevan miehillekin suuri merkitys...


      • oiopwi
        niinyksinkertaistaseon kirjoitti:

        Jos haluaa päästä vaan panemaan?

        Ei taida onnistua, koska yleensä nuori nainen huomaa heti ulkonäöstä että mies huijaa ikänsä eikä halua panna vanhan ukon kanssa.


      • löllleeerööö
        Ikajja kirjoitti:

        Mutta entä jos kolmekymppiset naisetkin huijaavat olevansa 25-vuotiaita? Tuntuu sillä muutamalla vuodella olevan miehillekin suuri merkitys...

        Ei miehiä voi huijata, kyl ne tietää kuka on 25 v ja kuka 30v


      • Liiila
        niinyksinkertaistaseon kirjoitti:

        Kyllä tämä on suurimmalle osalle miehistä selvää. Rikkaat vanhat miehet ovat toki poikkeus, mutta saamme me muutkin niitä nuoria himoita.

        Saa toki himoita, kunhan muistaa etteivät ne nuoret naiset himoitse teitä. Ei siis kannata väkisin tuppautua seuraan.


      • hooohooo
        löllleeerööö kirjoitti:

        Ei miehiä voi huijata, kyl ne tietää kuka on 25 v ja kuka 30v

        Luuletko, etteivät naisetkin huomaa, kuka tyyppi on 25 v ja kuka 30 v?? Monista miehistä sen huomaa ihan selvästi.


      • Naisasialooseri1

        No ei todellakaan huomaa. älä huijaa itseäsi. Minuakin luullaan aina 5-10v nuoremmaksi kuin mitä olen. 5v miehen iässä ei vaikuta suuntaan eikä toiseen, naisella taas tuossa ajassa tapahtuu monesti täydellinen rusinoituminen.

        Miksi se on naiselle niin kova paikka myöntää, että mies komistuu vanhetessaan ja naisella on ne muutamat huippuvuodet ennen kuin ulkonäkö ja sitä kautta MA painuu pohjalukemiin kuin kivi.


      • Punttimimmi
        löllleeerööö kirjoitti:

        Ei miehiä voi huijata, kyl ne tietää kuka on 25 v ja kuka 30v

        Hahhahah, oi kyllä voi... itse olen 32v ja joskus vitsillä pistin johonkin ikäseni 23v ja silti minua luultiin vielä nuoremmaksi. Joten kyllä
        Miehiä voi huijata ja tuollasia idiootteja pitääkin, jotka pelkän pillun perässä on :D


      • Naisasialooseri1
        Liiila kirjoitti:

        Saa toki himoita, kunhan muistaa etteivät ne nuoret naiset himoitse teitä. Ei siis kannata väkisin tuppautua seuraan.

        Nuoret naiset himoitsevat vanhempia miehiä, eivät ikäisiään pojanrimpuloita


      • 9.11
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Nuoret naiset himoitsevat vanhempia miehiä, eivät ikäisiään pojanrimpuloita

        Naiset himoitsevat suurinpiirtein itsensä ikäisiä miehiä. Tässä tutkimustulos todisteena: http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png


      • laabbabaa

        Vai että on noinkin yleistä tuo iän valehtelu? Itselle ei ole moista tullut vielä vastaan. Tai no, mistä sitä tietää vaikka olisikin tullut. Mutta en ole ainakaan osannut epäillä. Käytössä on ollut http://www.seksikaveri.com palsta.


      • hyva_palstalll

        Sama täälläkin paitsi yhden kerran http://www.seksi24.net palstalla yksi 20-vuotias nainen olikin oikeasti 45-vuotias puuma. No eipä siinä, ihan kuuma pakkaus oli ja tosi taitava. Mukava kokemus.


      • Läski175.102
        9.11 kirjoitti:

        Naiset himoitsevat suurinpiirtein itsensä ikäisiä miehiä. Tässä tutkimustulos todisteena: http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

        Oikeesti 50v. mies ja 20v. nainen! Mitä ihmettä miehet kuvittelee ja minkälainen on tuollaisen miehen sielunmaisema. Itse olen 42 ja kyllä nainen pitää olla samassa ikäryhmässä, vanhempikaan ei haittaa.


      • Penaniso
        nfghhghhg kirjoitti:

        todistit siis että nuoria naisia ei saa jos on vanha...

        Päinvastoin. Jokainen voi itse valita seuralaisensa, vuosista riippumatta. Turha valehdella, sillä totuus paljastuu tavatessa. Miehet tosiaan pelkäävät egonsa puolesta, ja nämä "narraajat" taitavat havitella vain seksiä, luulisin. Vanhat haluavat myös nuoria ja päinvastoin. Kysymys saattaa olla intiimi-tai kaverin etsinnästä. Mutta homma tyssää, jos valheet tulee mukaan. Uskokaa pois.


      • onnenkulkija
        Läski175.102 kirjoitti:

        Oikeesti 50v. mies ja 20v. nainen! Mitä ihmettä miehet kuvittelee ja minkälainen on tuollaisen miehen sielunmaisema. Itse olen 42 ja kyllä nainen pitää olla samassa ikäryhmässä, vanhempikaan ei haittaa.

        Voi kun olet vanhanaikainen. Ei suhde ole, vaikkapa tilapäinen, iästä kiinni. Rakkaus tai himo voi roihuta äkkiarvaamatta. Se ei varoittele, vaan hyppää kimppuun kuin tuulispää ja vie mennessään. Elämä on kuule tarkoitettu elämistä varten, tietenkään ketään loukkaamatta.


      • ettäsilleen

        Naiset ovat tyhmiä ja tuijottelevat liikaa sitä numeroa. Kyllä miehet yleensä tietävät minkä ikäisiin naisiin heillä on saumaa. He myös tietävät etteivät ulkonäönsä puolesta näytä yhtään vanhemmalta kuin 5 vuotta aiemmin, mutta naiset katsovat kylmästi numeroa ja sanovat ei. Valehtelemalla ikänsä pääsee vetämään näitä typeriä naisia perseeseen. =)


      • kohannytvaan
        jusst kirjoitti:

        Aivan niin. Jos miehet paranee vanhetessaan, ei silloin tarvitse valehdella itseään nuoremmaksi. Iänhän pitäisi olla vaan positiivinen asia miehille ja saada nuori nainen vaan innokkaammaksi.

        On se vanha pöhkö... Pöhkö karhu tuo Nallepuh.


      • että.silleen
        ettäsilleen kirjoitti:

        Naiset ovat tyhmiä ja tuijottelevat liikaa sitä numeroa. Kyllä miehet yleensä tietävät minkä ikäisiin naisiin heillä on saumaa. He myös tietävät etteivät ulkonäönsä puolesta näytä yhtään vanhemmalta kuin 5 vuotta aiemmin, mutta naiset katsovat kylmästi numeroa ja sanovat ei. Valehtelemalla ikänsä pääsee vetämään näitä typeriä naisia perseeseen. =)

        Olet SIKAMAINEN identiteetti varas, mutt et saanut pistettä mahtumaan nikkeen!
        Enkä millään arvaa kuka sä olet...mä tosissani säälin sua.
        auttaisin jos pystyisin mutt taidat olla menetetty tapaus.........!


      • Rahanvalta
        nfghhghhg kirjoitti:

        todistit siis että nuoria naisia ei saa jos on vanha...

        Vaikka kuinka nuoria on tarjolla, etumuksessa ei tarvitse pullottaa mitään, kunhan perstaskussa pullottaa.


      • töpsö
        outsider1 kirjoitti:

        Aika heikko lähtökohta suhteelle, että heti tutustuttaessa on huijannut ikänsä.

        Valehtelevat paljon muutakin.Esim.ovat olevinaan sinkkuja, vaiks suhteessa


    • eiköolejoselvä

      Trollit täällä iän parantamaa MA:ta huutelee.. muun paskansa ohella.

    • Jepjepjuu

      Miehet saavat olla viettiensä vankeja ja haluta nuorta naista, mutta jos (näiden satujen mukaan) nainen haluaa luontaisesti alfaurosta niin nönnönnöö ja miksei anneta pillua meille muille.
      Miekkonen voi esim. sanoa, että on 40. Siinä pitää kutinsa ainoastaan ensimmäinen numero, toinen voi olla vaikka 8. Fudut tuli kun selvisi. Puhumattakaan isoisä-ikäisistä yrittäjistä.
      Te ETTE muutu vetävämiksi iän myötä, uskokaa jo.
      Kuvitteletteko, ettei ikää huomaa naamasta?

      • Naisasialooseri1

        Iän huomaa naamsta komistumisena. Sinulla tuskin on mitään varaa jaella pakkeja parhaassa iässä oleville miehille. Mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä.

        Jos se 20v pojanrimpula on niin kuuma, niin miksi esim. Bondin rooliin ei sellaista koskaan valita vaikka Bondin hahmossa tärkeää on nimenomaan seksikkys ja komeus?


      • Nflemkq
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Iän huomaa naamsta komistumisena. Sinulla tuskin on mitään varaa jaella pakkeja parhaassa iässä oleville miehille. Mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä.

        Jos se 20v pojanrimpula on niin kuuma, niin miksi esim. Bondin rooliin ei sellaista koskaan valita vaikka Bondin hahmossa tärkeää on nimenomaan seksikkys ja komeus?

        Minä ainakin jaan pakkeja niille 45 sedille vaikka itse olen 30v. Hyi että. Onneksi omanikäiset miehet ovat minusta suurimmaksi osaksi kiinnostuneita ja sitten on näitä 40v papparaisia tai jopa 50v papparaisia.


      • Rauhoitukääpä
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Iän huomaa naamsta komistumisena. Sinulla tuskin on mitään varaa jaella pakkeja parhaassa iässä oleville miehille. Mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä.

        Jos se 20v pojanrimpula on niin kuuma, niin miksi esim. Bondin rooliin ei sellaista koskaan valita vaikka Bondin hahmossa tärkeää on nimenomaan seksikkys ja komeus?

        Miksi vertaat perus- Penaa fiktiiviseen, tarkoin laskelmoituun tuotteeseen? Palaa oikeaan elämään ja hyväksy realiteetit.
        On todellakin liuta asioita, missä juuri nuori aikuinen mies on "parempi" kuin keski- ikäinen. Älä aina vähättele itseäsi nuorempia.
        No, katkeruus menneestä elämästä näkyykin kirjoituksistasi.


      • Jepjepjuu

        En jaa pakkeja "parhaassa" iässä oleville, vaan epärehellisille sedille jotka valehtelevat ikänsä ja jotka ovat huomattavasti vanhempia kuin itse olen. Ei yli-ikäisen vastakohta ole kaksikymppinen, vaan omanikäinen.
        Ja on varaa jaella pakkeja ja olla jakamattakin. Viimeksi kun kävin paskainen hätäponnari päässä ulkona, tuli kolme miestä juttelemaan yhdessä paikassa. Kaksi oli vieläpä kivannäköisiä ja asiallisia, toisen kanssa kävin syömässäkin. Kolmas oli känniosastoa. Ja vaikka ei olisi valinnanvaraakaan, en silti ottaisi ikänatsia vanhaa miestä.
        "Iän huomaa naamasta komistumisena". Siis ihan hulvatonta, kiitos hyvistä nauruista:)


      • jotainperää
        Jepjepjuu kirjoitti:

        En jaa pakkeja "parhaassa" iässä oleville, vaan epärehellisille sedille jotka valehtelevat ikänsä ja jotka ovat huomattavasti vanhempia kuin itse olen. Ei yli-ikäisen vastakohta ole kaksikymppinen, vaan omanikäinen.
        Ja on varaa jaella pakkeja ja olla jakamattakin. Viimeksi kun kävin paskainen hätäponnari päässä ulkona, tuli kolme miestä juttelemaan yhdessä paikassa. Kaksi oli vieläpä kivannäköisiä ja asiallisia, toisen kanssa kävin syömässäkin. Kolmas oli känniosastoa. Ja vaikka ei olisi valinnanvaraakaan, en silti ottaisi ikänatsia vanhaa miestä.
        "Iän huomaa naamasta komistumisena". Siis ihan hulvatonta, kiitos hyvistä nauruista:)

        Vahva olettamus, jos näkisit minut livenä et arvaisi ikääni oikein. Tähän ikä tai minkä ikäiseltä näyttää asiaan, vaikuttaa monet asiat. Suurimmat tekijät on alkoholin käyttö, yleiset elämäntavat, liikunnalliset harrastukset.

        Voin erehtyäkin, mutta selitätkö miksi ikäiseni naiset eivät suostu uskomaan ikääni. On muutamia naispuolisia kavereita-ystäviä, eivät myöskään näytä ikäisiltään, vaan paljon nuoremmilta :).


      • vaarin.tuhnutuffaa

        Niinpä, ja sitä paitsi kyllä sen miehen iän huomaa myös miehen hajusta. En tiedä mistä johtuu, mutta kun mies lähestyy 50-vuoden rajapyykkiä, alkaa mies haista samalta kuin vanha papparainen. Ei tietysti ihan jokainen, mutta hyvin moni.

        Lieneekö hormonitasoilla vaikutusta, vai mistä johtuu?


      • Miksi ei voi olla hyvä suhde vaikka toinen, esim. nainen on 10 -> vanhempi? Ei se minua eikä suhdetta ole koskaan häirinnyt. Olen sen ikäinen kun olen ja sillä siisti, ota tai jätä. Valhe tulee ilmi jossain vaiheessa, on sitten kyse sexisuhteesta tai vakavammasta. Rehellinen pitää olla, muuten homma ei pelitä.


      • pvpv
        vaarin.tuhnutuffaa kirjoitti:

        Niinpä, ja sitä paitsi kyllä sen miehen iän huomaa myös miehen hajusta. En tiedä mistä johtuu, mutta kun mies lähestyy 50-vuoden rajapyykkiä, alkaa mies haista samalta kuin vanha papparainen. Ei tietysti ihan jokainen, mutta hyvin moni.

        Lieneekö hormonitasoilla vaikutusta, vai mistä johtuu?

        Vodka ja hiki haisee.


      • Naisasialooseri1
        Rauhoitukääpä kirjoitti:

        Miksi vertaat perus- Penaa fiktiiviseen, tarkoin laskelmoituun tuotteeseen? Palaa oikeaan elämään ja hyväksy realiteetit.
        On todellakin liuta asioita, missä juuri nuori aikuinen mies on "parempi" kuin keski- ikäinen. Älä aina vähättele itseäsi nuorempia.
        No, katkeruus menneestä elämästä näkyykin kirjoituksistasi.

        Bond ei ole fiktiivinen piirroshahmo vaan häntä näyttelee ihan oikea keski-ikäinen komea mies. Laskelmoitua tuotteessa on se, että näyttelijän on oltava komea, jotta hän viehättäisi parhaassa iässä olevia nuoria naisia. Siksi rooliin on aina valittu vanhempi mies eikä pojanrimpulaa, joka ei ole seksikäs eikä komea.


      • 916
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Bond ei ole fiktiivinen piirroshahmo vaan häntä näyttelee ihan oikea keski-ikäinen komea mies. Laskelmoitua tuotteessa on se, että näyttelijän on oltava komea, jotta hän viehättäisi parhaassa iässä olevia nuoria naisia. Siksi rooliin on aina valittu vanhempi mies eikä pojanrimpulaa, joka ei ole seksikäs eikä komea.

        Bondit on tehty miehiä varten. Juuri sinun ja pullan kaltaisia setiä varten ne on tehty, että saisitte hekumoida kuvitelmalla nuorten naisten kiinnostuksesta.
        Nuo elokuvat ovat keski-ikäisten miesten käsikirjoittamia, -roolittamia ja -ohjaamia. Ne kuvastavat siis täydellisesti keski-ikäisten miesten päiväunia.
        Bondin hahmo on sovitettu miesten päiväuniin, ei naisten-.


      • Ex------------PUA
        Nflemkq kirjoitti:

        Minä ainakin jaan pakkeja niille 45 sedille vaikka itse olen 30v. Hyi että. Onneksi omanikäiset miehet ovat minusta suurimmaksi osaksi kiinnostuneita ja sitten on näitä 40v papparaisia tai jopa 50v papparaisia.

        Tuo nyt vain osoittaa että olet niin katkera omasta ikäkriisistäsi, että pikkumaisen ämmän tapaan yrität kostaa sitä miehille.

        Vaan joke is on you, kun huomaat että nuo saavat sinua nuorempaakin vielä.


    • Niin, tällä expuan logiikalla 25-vuotiaan miehen kannattaisi valehdella olevansa charmikas viiskymppinen ja varakas. Lainaa sitten vaikka isänsä kuvan siihen profiilikuvaksi :D

      • Ex------------PUA

        Pitää kutinsa. 25 vuotias finninaama on vasta ensimmäisellä askeleella mieheksi tuloa,mutta häntä ei iän feikkaus auta. Miehen on helpompi valehdella ikä alaspäin, kuin ylöspäin, mikä johtuu taas siitä, että palstatotuus pitää kutinsa. Mies ei rusinoidu.

        Miksi muuten sinuun luullaan aina olevan feministinen teinixritsa, joka valehtelee olevansa 50 vuotias neitsyt-setä, joka puolustaa vanhojen huorien kunniaa? :D LOL!


      • miesvm_1967x_out
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Pitää kutinsa. 25 vuotias finninaama on vasta ensimmäisellä askeleella mieheksi tuloa,mutta häntä ei iän feikkaus auta. Miehen on helpompi valehdella ikä alaspäin, kuin ylöspäin, mikä johtuu taas siitä, että palstatotuus pitää kutinsa. Mies ei rusinoidu.

        Miksi muuten sinuun luullaan aina olevan feministinen teinixritsa, joka valehtelee olevansa 50 vuotias neitsyt-setä, joka puolustaa vanhojen huorien kunniaa? :D LOL!

        Koska olen 48?


    • nijiiiinppä

      Ongelma taitaa piillä siinä, että vanhemmat miehet ovat omasta mielestään paljon komeampia ja nuorekkaampia kuin ovat todellisuudessa naisten silmissä. Siis hämärtynyt todellisuudentaju, jota vahvistaa joidenkin rikkaiden julkkisten nuoremmat kumppanit.

      • yyuuuu

        Eipäs vaan kyse on siitä miten peli on muuttunut (jätän nyt niin kaksikympisistä kuin nelikymppisistäkin käsittelemättä ääripäät, poikkeuksellisen hyvin säilyneet ja toisaalta jo pentuna siideröityneet).

        Kaksikymppinen nainen on tottunut olemaan selkeästi se joka valkkaa panoseuransa, tarjontaa riittää. Naisen suhteellinen asema verrattuna miehiin on erittäin vahva.

        Kyseinen nainen ei vaan huomaa ajan kulua eikä tilanteiden muuttumista. Nelikymmpisenä hän on vaihdevuosien partaalla oleva mummoutumassa oleva henkilö jonka naiselliset tunnusmerkit, pakara, reidet, rinnat, hoikka uuma, ovat menneet. Mitäpä mummo niillä.

        Sen sijaan mies (joka ei ole siideröitynyt, vaan on pitänyt itsensä kohtuullisessa fyysisessä kunnossa) on suhteess naiseen paljon vetreämpi tapaus ja hänen suhteellinen asemansa naismarkkinoilla on aivan toinen kuin silloin 20v sitten.

        Naiset ei vaan ymmärrä biologiaa, kurppaantumista, ruinoitumista.


      • Miumaufitness

        Aika harva suomalainen mies on fyysisesti kunnossa enää 40-vuotiaana, aika harva 20-vuotiaanakaan enää ja lihaviakin on enemmän miehissä kun naisissa. Kyllä se maha pahemmin miehillä roikkuu kun naisilla. Itse en fitnesskissana sellaista miestä ottaisi. Onneksi ikäni puolesta voin valita. Olen 22-vuotias.


      • dsadsdsdds

        Nyt sä nimenomaan jätät huomioimatta tuon jutun että jätetään fitneskissat (joilla heilläkin osalla on aika pahat appelsiiniperseet) ja läskit äijät (olivatpa sitten 20 tai 40vuotiaita - tai jopa naisis).

        Otetaan se ilman ääripäitä oleva tilanne ja 40v nainen on hyvin lähellä mummoutumista eikä enää kykene edes kovalla treenillä pitämään itseään kuosissa tai peräti jopa kehittymään, kuten 40v mies vielä kykenee.

        Nussi nyt ja hanki rikas mies kelle porsia, aikasi ei kestä pitkään.


      • Jepjepjuu
        yyuuuu kirjoitti:

        Eipäs vaan kyse on siitä miten peli on muuttunut (jätän nyt niin kaksikympisistä kuin nelikymppisistäkin käsittelemättä ääripäät, poikkeuksellisen hyvin säilyneet ja toisaalta jo pentuna siideröityneet).

        Kaksikymppinen nainen on tottunut olemaan selkeästi se joka valkkaa panoseuransa, tarjontaa riittää. Naisen suhteellinen asema verrattuna miehiin on erittäin vahva.

        Kyseinen nainen ei vaan huomaa ajan kulua eikä tilanteiden muuttumista. Nelikymmpisenä hän on vaihdevuosien partaalla oleva mummoutumassa oleva henkilö jonka naiselliset tunnusmerkit, pakara, reidet, rinnat, hoikka uuma, ovat menneet. Mitäpä mummo niillä.

        Sen sijaan mies (joka ei ole siideröitynyt, vaan on pitänyt itsensä kohtuullisessa fyysisessä kunnossa) on suhteess naiseen paljon vetreämpi tapaus ja hänen suhteellinen asemansa naismarkkinoilla on aivan toinen kuin silloin 20v sitten.

        Naiset ei vaan ymmärrä biologiaa, kurppaantumista, ruinoitumista.

        No mutta kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että vain naiset kurppaantuvat ja siideröityvät, mutta miehet eivät. Niin miestäkö eivät biologian lainalaisuudet tai huonot elintavat koske? Tuo älytön ristiriita teidän uskomuksissanne on koko tämän keskustelun ydin! Aivan sama kun yrittäisi selittää skitsofreenikolle että hänen kuulemansa äänet eivät ole totta.


      • irmalle
        Jepjepjuu kirjoitti:

        No mutta kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että vain naiset kurppaantuvat ja siideröityvät, mutta miehet eivät. Niin miestäkö eivät biologian lainalaisuudet tai huonot elintavat koske? Tuo älytön ristiriita teidän uskomuksissanne on koko tämän keskustelun ydin! Aivan sama kun yrittäisi selittää skitsofreenikolle että hänen kuulemansa äänet eivät ole totta.

        Koskee koskee, bioogian väistämätön lainalaisuus o että naiset totaalirupsahtavat 35 pintaan, mies sen sijaan kokee vastaavan rupsahduksen vasta 55 vuotiaana.


      • Kfösmls
        irmalle kirjoitti:

        Koskee koskee, bioogian väistämätön lainalaisuus o että naiset totaalirupsahtavat 35 pintaan, mies sen sijaan kokee vastaavan rupsahduksen vasta 55 vuotiaana.

        En tiedä missä maassa tai maailmassa sinä asut, mutta ainakin Suomessa miehet rupsahtavat jo 30-vuotiaana.


      • 12121212

        Hassua miten palstalla on lähinnä kurppia, mutta näissä ikäketjuissa kaikki naiset ovat 22v fitnesskissoja tai 19-vuotiaan näköisiä 35 superhottispuumia joiden suosio vain kasvaa iän karttuessa :D

        Minäkään en usko siihen että keskivertomies komistuisi merkittävästi 30v jälkeen. Kyllä 30-35v on ulkonäöllisesti huippu; sen jälkeen MA voi kasvaa jos saa lisää statusta, mutta aika monella urakehitys katkeaa juurikin 35v kieppeillä. Naisilla huippu on 18-22v.

        Mitä tulee lihomiseen, se ei ole molemmille sukupuolille sama asia. Se voi olla sitä fitnessnaiselle, mutta harva on sellainen. Taannoisessa kuvatestissä 35 naisten ykkösvalinta oli hieman ylipainoinen nelikymppinen mies, "nallekarhu". Jos miehiltä kysytään, timmi ja mieluiten nuori nainen on aina paras.

        Sen uskon että 40 ikäluokassa miehet ovat huonommassa kunnossa. Mutta tässä on sellainen ero että kuntoilemalla ja pukeutumalla siististi mies voi olla oman ikäistensä naisten silmissä ykkösvalinta. Kun taas 40 nainen ei kuntoilemalla ja pukeutumallakaan muutu 22-vuotiaaksi.


      • 12121212 kirjoitti:

        Hassua miten palstalla on lähinnä kurppia, mutta näissä ikäketjuissa kaikki naiset ovat 22v fitnesskissoja tai 19-vuotiaan näköisiä 35 superhottispuumia joiden suosio vain kasvaa iän karttuessa :D

        Minäkään en usko siihen että keskivertomies komistuisi merkittävästi 30v jälkeen. Kyllä 30-35v on ulkonäöllisesti huippu; sen jälkeen MA voi kasvaa jos saa lisää statusta, mutta aika monella urakehitys katkeaa juurikin 35v kieppeillä. Naisilla huippu on 18-22v.

        Mitä tulee lihomiseen, se ei ole molemmille sukupuolille sama asia. Se voi olla sitä fitnessnaiselle, mutta harva on sellainen. Taannoisessa kuvatestissä 35 naisten ykkösvalinta oli hieman ylipainoinen nelikymppinen mies, "nallekarhu". Jos miehiltä kysytään, timmi ja mieluiten nuori nainen on aina paras.

        Sen uskon että 40 ikäluokassa miehet ovat huonommassa kunnossa. Mutta tässä on sellainen ero että kuntoilemalla ja pukeutumalla siististi mies voi olla oman ikäistensä naisten silmissä ykkösvalinta. Kun taas 40 nainen ei kuntoilemalla ja pukeutumallakaan muutu 22-vuotiaaksi.

        Voi olla, että 22v on keskimäärin parhaan näköinen kaikissa miesikäluokissa, mutta se ei tarkoita, että mies preferoisi tuonikäistä parisuhdekumppaniksi. Tuonikäisillä jutut ja kiinnostuksen kohteet ovat niin erilaiset kuin keski-ikäisellä, että järkimies ymmärtää, että siitä ei toimivaa suhdetta seuraa. Suhteessa vietetystä ajasta 99% on kuitenkin muuta kuin sekstailua.


      • 10xxx10
        dsadsdsdds kirjoitti:

        Nyt sä nimenomaan jätät huomioimatta tuon jutun että jätetään fitneskissat (joilla heilläkin osalla on aika pahat appelsiiniperseet) ja läskit äijät (olivatpa sitten 20 tai 40vuotiaita - tai jopa naisis).

        Otetaan se ilman ääripäitä oleva tilanne ja 40v nainen on hyvin lähellä mummoutumista eikä enää kykene edes kovalla treenillä pitämään itseään kuosissa tai peräti jopa kehittymään, kuten 40v mies vielä kykenee.

        Nussi nyt ja hanki rikas mies kelle porsia, aikasi ei kestä pitkään.

        Kykenee kykenee - mutta sillä mitä kukin kykenee ei ole mitään merkitystä koska jos ei tee mitään, lösähtää. (Kukin näyttäköön siltä miltä näyttää, jos oikeaa parisuhdetta hakee niin ei ihme jos erot lisääntyy jos ulkonäkö on ykköskriteereitä...lisättäköön tähän toki että ainahan jokainen itseään miellyttävän valkkaa.)

        Itse olen juuri siinä 40-hujakoilla ja tottakai sitä tulee nähtyä enempi sitä tämän ikäluokan porukkaa. Ja vaikka omista havainnoista ei voi tehdä "tieteellisiä" päätelmiä niin noin yleistäen en sanoisi kummankaan sukupuolen nyt kovasti loistavan nuorekkuudellaan tai timmiydellään. Poikkeukset aina joukossa, mutta harvassa! Itse haen periaatteessa ikäistäni vaikka ikä sinällään ei ole kiveenhakattu, mutta mietin tosiaan että ovatko ikäiseni jo niin ukkoutuneet/mummoutuneet. Kaikin tavoin, en siis tarkoita ulkonäköä. Koen oman ikäiseni jotenkin vieraaksi muutamia pitkäaikaisia ystävyyssuhteita lukuunottamatta, onhan se yhteensopivuus ystävä- ja puolisorintamalla kuitenkin enemmän persoona- kuin ikäkysymys. Mutta tällaisen ikähuomion olen tehnyt. Liikun enemmän nuoremmissa piireissä. Parikymppisiltä (naiset sekä miehet) usein kuulee kysymyksiä että mitä opiskelen ja onpa väärennettyjä henkkareitakin epäilty. Omasta puolestani olen kyllä saanut suvusta hyvät geenit, muutkin ovat näyttäneet pitkään nuorilta siloposkilta, mutta on tietty jotain omaakin yritystä taustalla eli terveydestä täytyy pitää kiinni. Siinäkin yksi ero _useimpiin_ ikäisiini, ketään ei oikein ne asiat tunnu kiinnostavan eikä yhteisiin urheiluhetkiin saa ketään mukaan :/

        Nuoremmista, hyvin paljon nuoremmista, tuli vielä se mieleen, että kaveruus toimii loistavasti mutta kyllä se ikä vain tulee normiarjessa vastaan parisuhdekysymyksissä monella. Ei niinkään etten olisi itse päässyt sisään siihen (ajatus)maailmaan, mutta jokin 20 vee on monesti ihan pihalla meidän keski-ikää lähestyvien juttujen kanssa - yleistys taas, mutta kyllä sellainen yhteinen tausta luo parisuhteelle jonkinlaista vankkuutta useimmille. Eli että ollaan eletty samassa ajassa tai esim. että ollaan samasta kulttuurista on toinen esimerkkiä iän ulkopuolelta. Monellehan ei sillä ole väliä, mutt akyllä tietynlaiset "tuttuudet" on hyvä olla. Itse en ainakaan kaipaa tähän toista täysin erilaista ihmistä...


      • Naisasialooseri1
        Miumaufitness kirjoitti:

        Aika harva suomalainen mies on fyysisesti kunnossa enää 40-vuotiaana, aika harva 20-vuotiaanakaan enää ja lihaviakin on enemmän miehissä kun naisissa. Kyllä se maha pahemmin miehillä roikkuu kun naisilla. Itse en fitnesskissana sellaista miestä ottaisi. Onneksi ikäni puolesta voin valita. Olen 22-vuotias.

        Ikäsi puolesta et kymmenen vuoden päästä kelpaa edes niille lihaville parikymppisille finninaamoile. Ja tuskin olet mikään timmikroppainen nytkään. Nykyään puolet nuorista naisista on olevinaan niin fitneskissaa kun on muutaman kerran käyty siellä salilla käsiä heiluttelemassa.


      • Miumaufitness

        Mä en käy vaan heiluttelemassa, vaan treenaan tavoitteellisesti(lue: kisaan) sen 4-7 krt viikko. Ja todellakin tulee tehtyä nelijakoisella ohjelmalla muutakin kuin käsiä. Onneksi itse tiedän ettei asia ole niin, että en kelpaisi tai rupsahtaisin.


    • Naisasialooseri1

      Onhan sen nyt sanomattakin selvää, että aikuinen mies voittaa seksikkyydessä 18v pienen, hintelän ja finninaamaisen pojanrimpulan sata nolla.

      Ihan kuten se 18v timmi teinityttö voittaa seksikkyydessä vanhan haaskan sata nolla.

      Se on julma totuus naisille. Totta on, että kaikki miehet eivät komistu 40v jälkeen, mutta yksikään nainen ei kaunistu 20v jälkeen.

      Nainen itsekin myönsi, että mies ei rusinoidu kun linkitin tänne lihavan ja vanhan Val Kilmerin kuvan. Nainen vastasi, että jos laihduttaisi niin kaataisi edelleen ulkonäöllään naista kuin heinää.

      Olette te uskomattoman vajaaälyisiä, kun sanon, että YTM rumenee vanhetessaan niin tulette huutamaan, että ei rumene. Ja sitten kun sanon että mies ei rusinoidu niin huudatte ihan päinvastaista.

      Kertokaapa nyt rusinoituuko se mies vai ei. Jos rusinoituu niin silloin komean miehen valitseminen on yhtä tyhmää kuin hometalon ostaminen.

      • Ex------------PUA

        Juurikin näin.

        Voisikin kysyä, että jos ikä on vain miehille ongelma, niin miksi ne ovat kurpat jotka yrittävät siirtää ikäkriisiä, ja ajautuvat kurpparaivoon aina kun otetaan esille se fakta, että miehen MA nousee iän myötä, ja naisella se laskee.

        Eikö kaikkien palstan naisten pitänyt olla vain niiden 15-25 vuotiaden finninaamojen patjoina, joita he saavat ovista ja ikkunoista?


      • mijjhhj
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Voisikin kysyä, että jos ikä on vain miehille ongelma, niin miksi ne ovat kurpat jotka yrittävät siirtää ikäkriisiä, ja ajautuvat kurpparaivoon aina kun otetaan esille se fakta, että miehen MA nousee iän myötä, ja naisella se laskee.

        Eikö kaikkien palstan naisten pitänyt olla vain niiden 15-25 vuotiaden finninaamojen patjoina, joita he saavat ovista ja ikkunoista?

        Kysymys oli että miksi niin moni mies valehtelee ikänsä nuoremmaksi, jos miehet vaan paranee vanhetessaan?


      • Ex------------PUA
        mijjhhj kirjoitti:

        Kysymys oli että miksi niin moni mies valehtelee ikänsä nuoremmaksi, jos miehet vaan paranee vanhetessaan?

        Eivät valehtele.

        Jos taas valehtelee, se johtuu siitä että he ovat ottaneet sinisen pillerin, ja uskoneet ikäkriisinsiirtopropagandan.


      • Trollaillaan
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Voisikin kysyä, että jos ikä on vain miehille ongelma, niin miksi ne ovat kurpat jotka yrittävät siirtää ikäkriisiä, ja ajautuvat kurpparaivoon aina kun otetaan esille se fakta, että miehen MA nousee iän myötä, ja naisella se laskee.

        Eikö kaikkien palstan naisten pitänyt olla vain niiden 15-25 vuotiaden finninaamojen patjoina, joita he saavat ovista ja ikkunoista?

        Trolo lolloti lolloti loo


      • goesaround

        Naisasialuuseri1:n ja ExPuan kommentista voi lukea, että heitä molempia kiinnostaa vanhemmat miehet. Ei se haittaa, en minä sillä. Kyllä homoseksuaali saa olla. Minä kun en tuomitse, vähän korkeintaan syyllistän, mut en tuomitse.


      • Ex------------PUA
        goesaround kirjoitti:

        Naisasialuuseri1:n ja ExPuan kommentista voi lukea, että heitä molempia kiinnostaa vanhemmat miehet. Ei se haittaa, en minä sillä. Kyllä homoseksuaali saa olla. Minä kun en tuomitse, vähän korkeintaan syyllistän, mut en tuomitse.

        Shaming language ja henkiköhyökkäys, tyyliin "en ole homofoobinen ja raivoissani siitä, etten keksi mitään argumenttia heille vastalauseeksi, mutta olenpa kumminkin".


      • 15plus3
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Shaming language ja henkiköhyökkäys, tyyliin "en ole homofoobinen ja raivoissani siitä, etten keksi mitään argumenttia heille vastalauseeksi, mutta olenpa kumminkin".

        Shaming language ja henkilöhyökkäys -kortit käytetty. Eikä vastaustakaan itse väitteeseen. Sehän osoittaa sen, että kaapissa ollaan. Ja syvällä.


      • Naisasialooseri1

        Et keksinyt mitään vastaväitettä joten hävisit väittelyn ja jouduit änkyttämään homotteluja kun et muutakaan pysty sanomaan.


      • 19plus11
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Et keksinyt mitään vastaväitettä joten hävisit väittelyn ja jouduit änkyttämään homotteluja kun et muutakaan pysty sanomaan.

        Kuuleppas tomppeli. Jos kehuu vanhoja miehiä enemmän kuin kukaan nainen palstalla niin silloin on hyvä syy epäillä kehujan seksuaalista suuntautumista.


      • Ex------------PUA
        15plus3 kirjoitti:

        Shaming language ja henkilöhyökkäys -kortit käytetty. Eikä vastaustakaan itse väitteeseen. Sehän osoittaa sen, että kaapissa ollaan. Ja syvällä.

        "itte oot"-defenssi käytetty, ja lisäksi matkimista.

        Sinä käytit shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, koska et pysytnyt vastaamaan itse aiheeseen.

        Joten pöytäkirjoihin merkitään että kurppa paljasti ettei siillä ole argumentteja, vaann pelkästään ikäkriiis ja homofoobinenkin se on.


      • Ex------------PUA
        19plus11 kirjoitti:

        Kuuleppas tomppeli. Jos kehuu vanhoja miehiä enemmän kuin kukaan nainen palstalla niin silloin on hyvä syy epäillä kehujan seksuaalista suuntautumista.

        Tyhmän ja ikäkriisiytyneen kurpan logiikkaa. :D

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Jos kerran henkilökohtaisuudet kiinnostavat ennemmän kuin asiallinen keskustelu, niin mennään suoraan sitten asiaan.


      • Fanipoju
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Tyhmän ja ikäkriisiytyneen kurpan logiikkaa. :D

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Jos kerran henkilökohtaisuudet kiinnostavat ennemmän kuin asiallinen keskustelu, niin mennään suoraan sitten asiaan.

        Hyvä PUA! Älä anna periksi vittuileville kurpille!


      • RaivoavaKurppa
        Ex------------PUA kirjoitti:

        "itte oot"-defenssi käytetty, ja lisäksi matkimista.

        Sinä käytit shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, koska et pysytnyt vastaamaan itse aiheeseen.

        Joten pöytäkirjoihin merkitään että kurppa paljasti ettei siillä ole argumentteja, vaann pelkästään ikäkriiis ja homofoobinenkin se on.

        Ainakaan et kieltänyt olevasi homo.


      • Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Ainakaan et kieltänyt olevasi homo.

        Sinä et kieltänyt olevasi raivoava kurppa, joka pätee ikäkriisiä ja on homofoobikko.

        Ja myöskään et kieltänyt sitä, että olen oikeassa (myös sinun suhteesi).


    • nope.ei.yök

      "Olen saanut pettyä moneen kertaan" kirjoittaa aloittaja. Vanha mies ei siis kiehdo, vaikka palstalla muuta väitetään. Normi mies myös tietää, ettei pappaseksi nuoria kiinnosta, mutta kyllä optimistisia yrittäjiä silti riittää. Ehkä se oma vanheneminen on vaikea myöntää ja sitä kuvittelee vielä menevänsä kaksvitosesta, vaikka kolmekymmentä on ylitetty aikapäiviä sitten.
      Nuori kaverini kokeili nettitreffailua ja hänellekin riitti ikämieskerholaisten vastauksia (yli 30 v.). Häntä ihan konkreettisesti puistatti kun hän kertoi näistä toiveikkaista.

      • nuorihimottaa

        No mutta kun ne oman ikäiset haahkat ei vaan kiinnosta.


      • nope.ei.yök
        nuorihimottaa kirjoitti:

        No mutta kun ne oman ikäiset haahkat ei vaan kiinnosta.

        Jos omanikäiset naiset ovat haahkoja, kannattaisi miettiä mitä nimitystä tuollainen nuori tyttö mahtaa käyttää haahkan ikäisestä miehestä.
        Miehet voisivat edes olla nolaamatta itseään.


      • lvjkgfds
        nope.ei.yök kirjoitti:

        Jos omanikäiset naiset ovat haahkoja, kannattaisi miettiä mitä nimitystä tuollainen nuori tyttö mahtaa käyttää haahkan ikäisestä miehestä.
        Miehet voisivat edes olla nolaamatta itseään.

        Ei voi kun nuori himottaa niin paljon.


      • Entäs_sitten_mi-

        nä, jolla on ikää jo reilut 65 vuotta?

        Tosin en ole koskaan kokeillutkaan nettideittaulua, vaan puutteen yllättäessä lennän Hollannin, Belgian tai Saksan huorataloihin, joissa valitsen 16-vuotiaiden näköiset tytöt, monesti parikin kerrallaan. MIltä kuulostaa?


      • Minä_puolestani_olen
        Entäs_sitten_mi- kirjoitti:

        nä, jolla on ikää jo reilut 65 vuotta?

        Tosin en ole koskaan kokeillutkaan nettideittaulua, vaan puutteen yllättäessä lennän Hollannin, Belgian tai Saksan huorataloihin, joissa valitsen 16-vuotiaiden näköiset tytöt, monesti parikin kerrallaan. MIltä kuulostaa?

        jo hyvän matkaa yli seitsemänkymmenen ja niin köyhä, ettei minulla ole varaa lentää Euroopan huorataloihin Thaimaasta puhumattakaan, eikä sydämeni sitäpaitsi kestäisikään lentämistä. Mutta aina niukan kansaneläkkeen maksupäivänä suorin paikalliseen Thai-hierontapaikkaan, jossa 18-vuotias enkelikasvoinen tyttö hellästi ja sydäntäni säästäen ensin hieroo velton kyrpäni pystyyn ja sitten istahtaa päälle sekä siinä aikansa kiehnättyään ottaa maksuksi koko herkutteluhetkestä 60 euroa.


      • 411
        lvjkgfds kirjoitti:

        Ei voi kun nuori himottaa niin paljon.

        Juu, se on huomattu. Miehet nolaavat itsensä kerta toisensa jälkeen. Ovat niin kiimakullinsa vietävissä.


      • Naisasialooseri1

        Mies alkaa olemaan mies vasta aikaisintaan 35 vuotiaana, sitä ennen he ovat epämiehekkäitä pojankloppeja


    • nettideittailija

      Pelimiehet haluaa nuorta pillua. Ikäni ei ole ongelma enkä ole siitä valehdellut ikinä.

    • Aloittaja on hypergaminen huora. Hän vaatii että mies on komeudessa maailman 10 parhaan joukossa ja muut ei kelpaa.

      • hohohoijaa

        Oikeasti hän näyttäisi haluavan vain rehellisyyttä miehiltä.


      • hohohoijaa kirjoitti:

        Oikeasti hän näyttäisi haluavan vain rehellisyyttä miehiltä.

        Oikeasti naisten ei kannata vaatia yhtään mitään, koska ovat itse täysin epärehellisiä ja epäluotettavia.


      • hohohoijaa
        super-atm kirjoitti:

        Oikeasti naisten ei kannata vaatia yhtään mitään, koska ovat itse täysin epärehellisiä ja epäluotettavia.

        No sittenhän molemmat sukupuolet ovat ihan samanlaisia.


      • hohohoijaa kirjoitti:

        No sittenhän molemmat sukupuolet ovat ihan samanlaisia.

        Eivät ole. Naiset ovat hypergamisia huoria.


    • Grrrrrrr

      Ai kamalaa minkälaisia osa näistä kommenteista on. Miten te kuvittelette että kukaan - sen paremmin vanha kuin nuorikaan haluaisi suhteeseen ihmisten kanssa, jotka valehtelevat, vähättelevät toisia ja nimittelevät? No, ehkä ette ole seuraa vailla ja se on kyllä hyvä, koska noilla asenteilla ei kyllä suhdetta rakenneta tai ainakaan se ei ole onnistunut.

      No, onhan täällä asiallisiakin kommentteja mutta menkää nyt ihmiset ihan oikeasti vähän itseenne, mitä hyötyä naisten on haukkua miehiä ja miesten epätoivoisesti yrittää mollata naisia?

      YÖK!

    • mävastaanvainomaltaosalt

      Vastaan pyynnöstänne. Minulle ei ikä ole ollut ongelma milloinkaan. Kaikki ketkä on arvioinut ikääni on arvannut aika paljon alakanttiin tai ovat olleet kohteliaita. Itse olen kyllä tyytyväinen kun on hyvä kunto jaon saanut olla terveenä. Terveillä elämäntavoilla voi olla vaikutusta paljonkin. Kaikki me vanhetaan joka päivä mut ei anneta sen häiritä.

    • Aasiassa_nähdään

      Suomalaiset naiset ovat painaneet suomalaisia miehiä maan rakoon viimeiset vuosikymmenet. Kuluvalla vuosikymmenellä ovat lopullisesti hylänneet suomalaiset miehet.

      Suomalaisen miehen kannattaa hakea nainen Venäjältä tai Aasiasta. Etelä-Amerikasta ja Afrikasta myös löytyy hyviä. Silloin suomalainen mies voi olla oma itsensä ja kehtaa sen oikean iänkin kertoa.

      Onni on olla oma itsensä ja tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on.

      Suomalaisen miehen kannattaa katsoa http://www.asumaansuomeen.fi ja voit tulla lopultakin hyväksytyksi sellaisena kuin olet.

      • Tervemenoaaasiaan

        Ei siinä mitään, jos haluaa ostaa ulkomailta köydyydessä elävän naisen, joka haluaa sinut paremman elintason takia. Kumpikin hyötyy. Mutta itselleen ei kannata valehdella. Et sinä persoonana heitä kiinnosta - avioliitto voi tosin olla siedettävä, koska elintaso on parempi.


      • faktaakehaan
        Tervemenoaaasiaan kirjoitti:

        Ei siinä mitään, jos haluaa ostaa ulkomailta köydyydessä elävän naisen, joka haluaa sinut paremman elintason takia. Kumpikin hyötyy. Mutta itselleen ei kannata valehdella. Et sinä persoonana heitä kiinnosta - avioliitto voi tosin olla siedettävä, koska elintaso on parempi.

        Miten toi muuttuu jos otta suomalaisen tavisakan? Yhtälaila se on perse auki. Käytös vaan vittumaisempi ja perse leveämpi


    • yöööök

      Oh my god, nuorena naisena mun täytyy sanoa, että on tosi kuvottava, kun vanhat miehet yrittää mua tai himoitsee mua seksuaalisesti. Siis hyi hitto.. Oman isän ja papan ikäisiä miehiä.. Se on luonnotonta, että nuori nainen ottaisi vanhan miehen, pistää biologia varmasti useammalla vastaan. Sorry nyt vaan, useammassa tapauksessa varmasti näin. Sitten on niitä poikkeuksia, usein isättömiksi miellettyjä nuoria naisia jotka saattavat hakea jotain isän korviketta vanhasta miehestä ja jotkut haluavat elättäjän itselleen jostain vanhasta papasta, mutta harva tällaiseen haluaa ryhtyä. Musta olisi ihanaa olla nuori nainen, jos mua kunnioitettaisiin nuorena naisena, eikä mua nähtäisi jonain seksiobjektina, josta seuraa monen moista haittaa mahdollisesti mulle. Tää on jotenkin tosi ällö ilmiö. Miksei vanhoille äijille kelpaa oman ikäisensä naiset.. Ja miksi ylipäätään niin monesti ihmisen seksuaalisuus hallitsee ihmistä, eikä ihminen seksuaalisuuttaan, etenkin miehillä tämä on yleinen ongelma.

      • itse666

        Vanhana miehenä sanon että minua ei kiinnosta suomalaiset horoperseet tippaakaan. Lähden kylläkin hakemaan Brasiliasta itselleni nuoren vaimon. Toivotaan että löytyy kauniimpi kuin Vesan vaimo.


      • Entä_mikä

        on sitten nuoren Jennin osa vanhan Saulin vaimona?


      • Kuten jo moneen kertaan sanottua, nuoremman naisen tavoittelu on ainoastaan luonnollista evoluutiobiologian kannalta katsottuna. Nuoret naiset ovat lisääntymiskykyisempuä kuin esim yli kolmekymppiset, puhumattakaan yli nelikymppisistä.

        Luonnottomaksi asian ovat tehneet vain vanhat naiset ja katkeroituneet miehet. Eri asia on sitten olla kiinnostunut lapsista. Se on luonnotonta.

        Lähes sama "luonnottomuus" on minusta siinä, kun minusta, lähes kaksimetrisestä miehestä on kiinnostuneet pienet naiset (lyhin ollut 146 cm). Eikä siinäkään ole oikeastaan mitään luonnotonta. Nainen etsii alitajunnassaan myös paitsi suvun jatkajaa, mutta myös suojelijaa ja laumanjohtajaa.


      • 511
        BEM kirjoitti:

        Kuten jo moneen kertaan sanottua, nuoremman naisen tavoittelu on ainoastaan luonnollista evoluutiobiologian kannalta katsottuna. Nuoret naiset ovat lisääntymiskykyisempuä kuin esim yli kolmekymppiset, puhumattakaan yli nelikymppisistä.

        Luonnottomaksi asian ovat tehneet vain vanhat naiset ja katkeroituneet miehet. Eri asia on sitten olla kiinnostunut lapsista. Se on luonnotonta.

        Lähes sama "luonnottomuus" on minusta siinä, kun minusta, lähes kaksimetrisestä miehestä on kiinnostuneet pienet naiset (lyhin ollut 146 cm). Eikä siinäkään ole oikeastaan mitään luonnotonta. Nainen etsii alitajunnassaan myös paitsi suvun jatkajaa, mutta myös suojelijaa ja laumanjohtajaa.

        "Luonnottomaksi asian ovat tehneet vain vanhat naiset ja katkeroituneet miehet."
        Unohdat tarkoituksella nuoret naiset, joita vanhat miehet yököttävät. Se on ihan yhtä luonnollista ja biologiaan perustuvaa, kuin miesten himotkin. Naisen kannattaa valita siittäjä sen ikäisestä miehestä, joka pystyy pesueensa hoitamaan noin 20 vuotta. Silloin ei yli nelikymppistä missään tapauksessa pidä mennä valitsemaan.
        Biologia (ei järki) ohjaa ihmisten parin muodostusta. Tällöin etusijalla ovat ne, jotka parhaiten lapsilauman pystyvät saavuttamaan aikuisikään.


      • 511 kirjoitti:

        "Luonnottomaksi asian ovat tehneet vain vanhat naiset ja katkeroituneet miehet."
        Unohdat tarkoituksella nuoret naiset, joita vanhat miehet yököttävät. Se on ihan yhtä luonnollista ja biologiaan perustuvaa, kuin miesten himotkin. Naisen kannattaa valita siittäjä sen ikäisestä miehestä, joka pystyy pesueensa hoitamaan noin 20 vuotta. Silloin ei yli nelikymppistä missään tapauksessa pidä mennä valitsemaan.
        Biologia (ei järki) ohjaa ihmisten parin muodostusta. Tällöin etusijalla ovat ne, jotka parhaiten lapsilauman pystyvät saavuttamaan aikuisikään.

        "Unohdat tarkoituksella nuoret naiset, joita vanhat miehet yököttävät. Se on ihan yhtä luonnollista ja biologiaan perustuvaa, kuin miesten himotkin."

        En minä mitään unohda. Se on ihan luonnollista, ettei kaikki tykkää kaikista. On kuitenkin erittäin suuri joukko nuoria naisia, jotka pitävät vanhemmista miehistä. Sen olen omalla kohdalla todistanut moneen kertaan.


      • Rose23
        BEM kirjoitti:

        "Unohdat tarkoituksella nuoret naiset, joita vanhat miehet yököttävät. Se on ihan yhtä luonnollista ja biologiaan perustuvaa, kuin miesten himotkin."

        En minä mitään unohda. Se on ihan luonnollista, ettei kaikki tykkää kaikista. On kuitenkin erittäin suuri joukko nuoria naisia, jotka pitävät vanhemmista miehistä. Sen olen omalla kohdalla todistanut moneen kertaan.

        Minusta näissä keskusteluissa usein vaan jää kertomatta, että mikä on se vanhempi mies? Eli siis kuinka paljon vanhempi?

        Esim. minun poikaystäväni on 7 vuotta vanhempi. En pidä sitä erityisen suurena ikäerona. Mutta jos ikäero olisi yli 10 vuotta niin sitten voisi tulla ongelmia jo ihan käytännön asioiden kanssa. Elämäntilanne voi olla niin erilainen, että yhteiselo käy hankalaksi. Suunnitelmat kun voivat olla niin erilaiset. Ja jos lapsia haluaa ennen kun toinen on 40 niin sitten pitäisi aloittaa lasten hankkiminen heti mikä ei välttämättä käy nuoremmalle.

        Ja näin yleisesti naisille kyllä käy ihan hyvin vähän vanhempi mies. Mutta usein jos ikäeroa on yli 10 vuotta saati sitten yli 15 tai yli 20 vuotta niin naiset eivät ole kovin innoissaan.


      • 511
        BEM kirjoitti:

        "Unohdat tarkoituksella nuoret naiset, joita vanhat miehet yököttävät. Se on ihan yhtä luonnollista ja biologiaan perustuvaa, kuin miesten himotkin."

        En minä mitään unohda. Se on ihan luonnollista, ettei kaikki tykkää kaikista. On kuitenkin erittäin suuri joukko nuoria naisia, jotka pitävät vanhemmista miehistä. Sen olen omalla kohdalla todistanut moneen kertaan.

        "Sen olen omalla kohdalla todistanut moneen kertaan."
        Täällä toki voi jokainen kertoa itsestään ihan mitä tahansa, riippumatta siitä, pitävätkö kertomukset paikkansa vaiko eivät.


      • Rose23 kirjoitti:

        Minusta näissä keskusteluissa usein vaan jää kertomatta, että mikä on se vanhempi mies? Eli siis kuinka paljon vanhempi?

        Esim. minun poikaystäväni on 7 vuotta vanhempi. En pidä sitä erityisen suurena ikäerona. Mutta jos ikäero olisi yli 10 vuotta niin sitten voisi tulla ongelmia jo ihan käytännön asioiden kanssa. Elämäntilanne voi olla niin erilainen, että yhteiselo käy hankalaksi. Suunnitelmat kun voivat olla niin erilaiset. Ja jos lapsia haluaa ennen kun toinen on 40 niin sitten pitäisi aloittaa lasten hankkiminen heti mikä ei välttämättä käy nuoremmalle.

        Ja näin yleisesti naisille kyllä käy ihan hyvin vähän vanhempi mies. Mutta usein jos ikäeroa on yli 10 vuotta saati sitten yli 15 tai yli 20 vuotta niin naiset eivät ole kovin innoissaan.

        Totta.

        Yleisenä nyrkkisääntönä monessa keskustelussa mielestäni on ollut oma ikä -5 vuotta.

        Toinen mitä ei yleensä myöskään täsmennetä on, minkä takia sitä nuorempaa tai vanhempaa haluaa.

        Useimmiten kyseessä on tietysti pelkkä lihan himo, kuten minullakin, mutta sattui vaan käymään niin, että 13 vuotta nuorempi nainen on paras ikinä tapaamani tyyppi :-)

        Etsiä reilusti nuorempaa naista sänkyyn on tietysti ihan eri, kuin etsiä elämänkumppaniksi.


      • 511 kirjoitti:

        "Sen olen omalla kohdalla todistanut moneen kertaan."
        Täällä toki voi jokainen kertoa itsestään ihan mitä tahansa, riippumatta siitä, pitävätkö kertomukset paikkansa vaiko eivät.

        Niinpä, mutta on näitä käytännön esimerkkejä muualtakin. Tietysti omnasta tuttavapiiristä on vaikea antaa esimerkkejä, koska niitä eivät muut tunne, mutta onhan niitä julkisuudenkin henkilöissä vaikka millä mitalla.


      • 166
        Entä_mikä kirjoitti:

        on sitten nuoren Jennin osa vanhan Saulin vaimona?

        Jenni varmaan kuuluu niihin naisiin, joilla ei ole kovin korkea libido.


      • Ex------------PUA
        Rose23 kirjoitti:

        Minusta näissä keskusteluissa usein vaan jää kertomatta, että mikä on se vanhempi mies? Eli siis kuinka paljon vanhempi?

        Esim. minun poikaystäväni on 7 vuotta vanhempi. En pidä sitä erityisen suurena ikäerona. Mutta jos ikäero olisi yli 10 vuotta niin sitten voisi tulla ongelmia jo ihan käytännön asioiden kanssa. Elämäntilanne voi olla niin erilainen, että yhteiselo käy hankalaksi. Suunnitelmat kun voivat olla niin erilaiset. Ja jos lapsia haluaa ennen kun toinen on 40 niin sitten pitäisi aloittaa lasten hankkiminen heti mikä ei välttämättä käy nuoremmalle.

        Ja näin yleisesti naisille kyllä käy ihan hyvin vähän vanhempi mies. Mutta usein jos ikäeroa on yli 10 vuotta saati sitten yli 15 tai yli 20 vuotta niin naiset eivät ole kovin innoissaan.

        Käytännössä 7 ja 10 vuoden ero taas on kyllä täysin mitätön.

        Oli kyseessä sitten elämäntilanne tai lukujen kanssa pelaaminen.


      • Ex------------PUA
        166 kirjoitti:

        Jenni varmaan kuuluu niihin naisiin, joilla ei ole kovin korkea libido.

        Siinä tapauksessa tuo on sama, kuin että sanoisit häntä hypergamiseksi huoraksi.

        Vaan punapilleröintiä sekin. Hauska huomata, että kun kyseessä on ikäkriisi ja kateus miehille, on tällöin naisvihamielisetkin kommentit ihan ok. :D


      • dillet
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Siinä tapauksessa tuo on sama, kuin että sanoisit häntä hypergamiseksi huoraksi.

        Vaan punapilleröintiä sekin. Hauska huomata, että kun kyseessä on ikäkriisi ja kateus miehille, on tällöin naisvihamielisetkin kommentit ihan ok. :D

        Eikä kenellekään tule mieleen että olis järkiavioliitto. Presitentti tarvisee puolison, ja
        sopiva nainen löytyy puoluetoimistosta. Nainen saa aitiopaikan politiikan ja kansainvälisen kerma seurapiirien katseluun, sekä oppii siinä sivussa kulissien takaisen protokollan.
        Sopivan ikäsenä voi itse tavoitella presidentin virkaa tulevaisuudessa.
        Kuuden vuoden opiskelulla on vahva pohja ponnistaa ylös!
        Se siitä "hypergamisuudesta", kun sitä osaa hyödyntää oikeesti, eikä siinä ole kyse rahasta ukko parat!


      • yleensäerimieltä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Käytännössä 7 ja 10 vuoden ero taas on kyllä täysin mitätön.

        Oli kyseessä sitten elämäntilanne tai lukujen kanssa pelaaminen.

        Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä ExPuan kanssa. Suomalaisessa kulttuurissa vain ollaan tasa-arvokehityksen myötä opittu siihen, että lähelle omaa ikää valikointi on jotenkin "sosiaalisesti soveliaampaa". Samoin kuin se, että kumppanin olisi soveliaampaa löytyä läheltä omaa "yhteiskuntaluokkaa". Näinhän se tietysti pääasiassa yleisesti ottaen meneekin, mutta tekeekö "yleinen käytäntö tai totuus" poikkeuksista jotenkin sairaita tai friikkejä? No ei tee.
        Jotkut naiset voivat olla kiinnostuneita isänsä ikäisistä miehistä ja vastaavasti jotkut miehet äitinsä ikäisistä naisista. Ja jotkut ovat kiinnostuneita itseään nuoremmista. Se kaikki heille sallittakoon, kunhan ei ylitetä hyväksikäytön ja pedofilian rajoja. Ja jokaisella on oikeus olla myös eri mieltä, kunhan se ei johda diskriminaatioon.
        Se, että kieltää muilta sen mistä ehkä itse salaisesti haaveilee, mutta ei voi yleisen käsityksen tai yhteisöpaineen vuoksi itselleen sallia, aiheuttaa tottakai turhautumista ja sisäisen konfliktin, ja ne taas tunnetusti nostavat aggressiota. Aggressiolla on taas tapana pyrkiä purkautumaan, sillä sen salpautuminen (tai tietoinen salpaaminen) aiheuttaa elimistössä ihan fysiologisen stressireaktion ja pitkittyessään stressitilan (mm. kortisoli-, noradrenaliini- ja muiden stressihormonitasojen nousua). Mihinkäs se olisi luonnollisempaa purkaa kuin primitiivireaktion aiheuttajiin tai eri mieltä oleviin, esim tällaisella palstalla, varsinkin kun sen voi tehdä anonyymisti raivoamalla. Onko se sitten pidemmän päälle terveellistä? Tuskin.
        Tekstin loppuosaa ei ole kohdistettu keneenkään henkilökohtaisesti, vaan ihan yleisellä tasolla mietittäväksi.


      • Ex------------PUA
        dillet kirjoitti:

        Eikä kenellekään tule mieleen että olis järkiavioliitto. Presitentti tarvisee puolison, ja
        sopiva nainen löytyy puoluetoimistosta. Nainen saa aitiopaikan politiikan ja kansainvälisen kerma seurapiirien katseluun, sekä oppii siinä sivussa kulissien takaisen protokollan.
        Sopivan ikäsenä voi itse tavoitella presidentin virkaa tulevaisuudessa.
        Kuuden vuoden opiskelulla on vahva pohja ponnistaa ylös!
        Se siitä "hypergamisuudesta", kun sitä osaa hyödyntää oikeesti, eikä siinä ole kyse rahasta ukko parat!

        "Se siitä "hypergamisuudesta", kun sitä osaa hyödyntää oikeesti, eikä siinä ole kyse rahasta ukko parat!"

        Oletko tyhmä?

        SInä olt se joka häntä sanoo hypergamiseksi.

        Nyt vain vaihdot rahan statukseen. :D

        Olin siis jälleen oikeassa.


      • 166
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Siinä tapauksessa tuo on sama, kuin että sanoisit häntä hypergamiseksi huoraksi.

        Vaan punapilleröintiä sekin. Hauska huomata, että kun kyseessä on ikäkriisi ja kateus miehille, on tällöin naisvihamielisetkin kommentit ihan ok. :D

        Mitä vihamielistä tuossa muka oli? Millä tavalla se hypergamiaa olisi, että seksihalut sopivat yhteen?
        Kyllähän vanhan miehen nuorella rouvalla on oltava heikohko libido, eihän siitä seksielämästä muuten mitään tule jos rouvan halut ovat kovin paljon voimakkaammat kuin aviomiehen.


      • Ex------------PUA
        166 kirjoitti:

        Mitä vihamielistä tuossa muka oli? Millä tavalla se hypergamiaa olisi, että seksihalut sopivat yhteen?
        Kyllähän vanhan miehen nuorella rouvalla on oltava heikohko libido, eihän siitä seksielämästä muuten mitään tule jos rouvan halut ovat kovin paljon voimakkaammat kuin aviomiehen.

        Se oli naisvihaa, ihan teidän omilla standardeilla, sillä teidän femakkokurppien mukaan naisten sanominen hypergamiseksi huoraksi on naisvihaa.

        Samoin tuossa heikko libido-väitämässä ei ole mitään logiikkaa.
        Missä on sanottu että kummallakaan heistä olisi heikko libido? Todenäköistä on, että libido on korkealla kun nainen saa miehen jota pitää seksikäänä, ja mies saa naisen joka on seksikäs. Se nyt taas ei ole ihme jos kurpan seurassa libido laskee, eihän sellaisessa ole mitään seksuaalisesta vetoavaa mieheen, sen enempää kuin muumioossa.


    • 22337777

      Tässä asiassa voi olla sellainenkin juttu takan, että miehet ovat huomnneet naisten olevan asennotuneita poteentiaalisen seurustelukumppaninsa ikäkysymykseen malliin 'se oli tosi hyvän näköinen, mutta ku se on mua peräti 5 vuotta vanhempi, niin miten mä voin alkaa sellaisen kanssa olemaan' Nää tällaiset asenteet on meillä naisten pähin ohjelmoitu(feministikulttuurin ohjelmoimia ne). Aivan niinkuin 5v tai kymmenenkään vuotta nuorta naista vanhempi mies olisi naiselle epäsopiva siksi kun on liian vanha hänelle. Onhan tää asia perinteisesti meilläkin aina niin ollut, että sopivaksi pariksi on katsottu sellainen missä mies on ainakin jonkin verran naista vanhempi.

      • 39393939

        Et ymmärrä pointtia. Miehelle 5-10 vuotta vanhempi nainen on ainakin netissä auttamatta liian vanha, toisin päin se taas tuntuu olevan "luonnollista".

        Maailma on muuttunut. Viittaan viimeiseen lauseeseesi, tervetuloa 2000-luvulle. Isoisän aikaan oli sopivaksi katsottu vähän nuorempi nainen, joten nytkin pitäisi? Huomaatko, että itsellesi on ohjelmoitu tuollainen muinainen ajattelumalli? Ei voi vaatia itseään parempaa, samaa tasoa saa toivoa. Jotkut naiset pitävät muutamaa vuotta vanhemmasta miehestä, jotkut taas eivät.


      • niin.no

        Aika lapsellinen tuo "...mutta ku se on mua peräti 5 vuotta vanhempi..." höpötys. Vielä lapsellisempaa on väittää, että joku feminismi saisi mukamas naiset tykkäämään sellaisista miehistä, joista he eivät luonnostaan tykkäisi.
        Itse inhosin teininä jo noita 5 vuotta vanhempia, mutta noin 25 vuotiaasta lähtien tuolla ei ollut enää mitään väliä. Naisia nähtävästi useimmiten viehättävät ne miehet, jotka ovat henkisesti suunnilleen samalla tasolla heidän kanssaan. Monia miehiä näyttäisi vastaavasti viehättävän "insestin maku" suhteessa, kun naisen pitäisi olla oman tyttären ikäluokkaa.


    • Oletko_Sinä_sit-

      ten jakanut persettäsi kaikille niille vanhoille miehille ja miltä se tuntuu kun kaikissa muissakin huoranperseissä elämän vuosien varrella lionnut kyrpä kaksinkerroin muljuaa vitussasi?

    • pöhpöhpöh

      Pääasia että saa pillua<3

    • yhä-yhdessä

      No minulla on 12 v nuorempi vaimo. NAimisiin mentiin tänä kesänä eikä ikä ole mulle ongelma. 6 vuotta ollaan oltu yhdessä.

    • vanhakokematonluuseri

      Noh minulle on ihan sama.

      Olen pian 40v. Jotkut nuoret naiset (alle 25v), kiinnostuvat minusta. Useimmat eivät.

      Kun olin nuorempi, yksikään nuori nainen ei kiinnostunut minusta.

    • jotainperää

      Juttu toimii myös toisinpäin, paitsi jotkut naiset valehtelevat olevansa vanhempia. Jäävät kiinni suht pian, ei tarvi paljoa keskustella huomatakseen "joo oon 30v." jutuista ehkä oikea ikä 22-24v. Annat pakit em.valehtelijalle, alkaa kauhea vääntäminen neidon kanssa ja ei auta mikään niihin itkupotku raivareihin. Muutamille kirjoittanut suoraan, ettei kiinnosta/en yritä pokata heitä, kaikki tietää vakiovastaus "et oo iha mun tyyppiä" . No shit Sherlock, sitä itse jankannut ettei nappaa. Onko naisille jotenkin maailmanloppu, jos vanhempi mies ei lämpeä typerille hihityksille ja ilmoittaa asiallisesti ettei kiinnosta ?

    • itse666

      Jos olet yli 20 v on elämäsi ohi. Ryydy siihen vanha pelle.

      • Tummia_uroksia

        Ei teillä vanhemmilla miehillä nyt ainakaan enää ole mitään mahiksia naisten akanssa. Oletteko ehkä huomanneet että Suomi on täynnä todella komeita ja nuoria maahanmuuttajamiehiä. Naisilla on vara valkata. Vanhempikin nainen kelpaa heille. NAMI NAMI.


    • Ai miksi valehtelevat. Juuri siksi, että naiset, kuten sinäkin huutavat kurkku suorana, ettei vanhemmat miehet saa naisia. Tätä iso osa miehistä uskoo ja yrittävät sitten valehdella ikäänsä, vaikka se on tarpeetonta.

      Toisaalta eihän miehen markkina-arvo ikuisesti nouse. Se nousee hitaammin ja laskee hitaammin kuin naisen.

      • 36vätmittelijä

        Juuri näin. Naiset syyllistävät miehiä nuorempien naisten metsästämisestä, vaikka se on yhtä lailla biologiaa kuin naisten halu saada alfa (pitkä, menestynyt, itsevarma).

        Juuri vähän aikaa sitten menin lankaan kun oli juttua 13v nuoremman naisen kanssa. Olin epävarma iästä ja mietin että se voisi olla ongelma. No kävi niin kuin lyhyyden kanssa...yleensä se on ongelma, mutta silloinkin kun ei olisi, jos siitä on epävarma niin siitä tulee ongelma.

        Kun olin mokailut itseni ah niin tutulle kamusektorille, myöhemmässä vaiheessa iltaa kävi ilmi että naisen exä on 40 .

        Kurpat - minä 1-0 :(


      • Ex------------PUA
        36vätmittelijä kirjoitti:

        Juuri näin. Naiset syyllistävät miehiä nuorempien naisten metsästämisestä, vaikka se on yhtä lailla biologiaa kuin naisten halu saada alfa (pitkä, menestynyt, itsevarma).

        Juuri vähän aikaa sitten menin lankaan kun oli juttua 13v nuoremman naisen kanssa. Olin epävarma iästä ja mietin että se voisi olla ongelma. No kävi niin kuin lyhyyden kanssa...yleensä se on ongelma, mutta silloinkin kun ei olisi, jos siitä on epävarma niin siitä tulee ongelma.

        Kun olin mokailut itseni ah niin tutulle kamusektorille, myöhemmässä vaiheessa iltaa kävi ilmi että naisen exä on 40 .

        Kurpat - minä 1-0 :(

        Hyvä ystäväni BEM on täysin oikeassa. Juuri tuota minäkin sanon.

        Ja tuo sinun kommenttisi paljastaa, että miksi punainen pilleri on niin sopiva termi; sininen pilleri sai sinut epävarmaksi ja he voittivat joiden ainoa tarkoitus on estää win-win-diili sinulta ja sinua haluavalta nuorelta naiselta.

        Joten, kannattaa uskoa minua ja hyviä ystäviäni, sillä me olemme myös sinun onnesi asialla.

        PS: Itsellä on tähtäimessä 14 vuotta nuorempi nainen. Ehta YTN. Voivat muuten olla varmoja, ettei sininen pilleri ole estämässä minua. >:D


      • virkaveli

        Tää onkin jännä juttu, kun itselle kelpaa naiset aina 50v asti, jos muuten miellyttävät, ovat geneettisesti tai muuten hyvin säilyneitä, eivätkä ole "petolintuja". Olen myös siitä onnellisessa tilanteessa, että kaiken ikäiset naiset osoittavat kiinnostusta. Tällä viikolla olen saanut kaksi treffipyyntöä n 25-30v naisilta, eli n 15 vuotta itseäni nuoremmilta. Tietysti se imartelee ja kertoo, että olen onnistunut pitämään itseni sellaisena, että naiset tykkää, eikä itse tarvitse juuri töitä tehdä seuran saamiseksi, sen kun valitsee. Nuorempana tilanne oli päinvastoin, kunnes väsyin miellyttämään muita (eli tässä tapauksessa naisia) ja aloin elämään omaa elämää ja lopetin muiden miellyttämisen. Aloin pitämään huolta itsestäni. Vielä yksi outo juttu on se, että kun olin parikymppinen, minua pidettiin n 30-vuotiaana ja nyt kun olen 40, minua pidetään edelleen 30-35 -vuotiaana.
        Taloudellinen status ei ole noussut, vaan pikemminkin laskenut, joten se ei selitä "kysynnän" kasvua. Sosiaalinen status on noussut ehkä piirun verran erilaisten sosioekonomisten suhteiden ja verkostoitumisen suhteen. Tosin näitä verkostoja ja suhteita on kaikkiin yhteiskuntaluokkiin, samoin kuin kavereita ja ystäviä näissä kaikissa. Ehkä mun sosioekonominen status on muuttuva aina sen mukaan, missä seurassa satun olemaan. Kai minä olen jonkinlainen kameleontti, joku voisi sanoa että en tiedä olenko lintu vai kala, että en tiedä/tiedosta "omaa paikkaani" keskinäisessä hierarkiassa, mutta se ei minua kiinnosta. Olen siellä missä milloinkin haluan, ehkä se on yksi asia, joka luo jonkinlaisen "mystisyyden verhon" ja kiehtoo joitakin, mene ja tiedä. Itse en arvota muita ihmisiä sosioekonomisten luokkien mukaan. Kusipäitä ja mukavia löytyy kaikista yhteiskunta- ja ikäluokista, miehistä ja naisista.


      • virkaveli kirjoitti:

        Tää onkin jännä juttu, kun itselle kelpaa naiset aina 50v asti, jos muuten miellyttävät, ovat geneettisesti tai muuten hyvin säilyneitä, eivätkä ole "petolintuja". Olen myös siitä onnellisessa tilanteessa, että kaiken ikäiset naiset osoittavat kiinnostusta. Tällä viikolla olen saanut kaksi treffipyyntöä n 25-30v naisilta, eli n 15 vuotta itseäni nuoremmilta. Tietysti se imartelee ja kertoo, että olen onnistunut pitämään itseni sellaisena, että naiset tykkää, eikä itse tarvitse juuri töitä tehdä seuran saamiseksi, sen kun valitsee. Nuorempana tilanne oli päinvastoin, kunnes väsyin miellyttämään muita (eli tässä tapauksessa naisia) ja aloin elämään omaa elämää ja lopetin muiden miellyttämisen. Aloin pitämään huolta itsestäni. Vielä yksi outo juttu on se, että kun olin parikymppinen, minua pidettiin n 30-vuotiaana ja nyt kun olen 40, minua pidetään edelleen 30-35 -vuotiaana.
        Taloudellinen status ei ole noussut, vaan pikemminkin laskenut, joten se ei selitä "kysynnän" kasvua. Sosiaalinen status on noussut ehkä piirun verran erilaisten sosioekonomisten suhteiden ja verkostoitumisen suhteen. Tosin näitä verkostoja ja suhteita on kaikkiin yhteiskuntaluokkiin, samoin kuin kavereita ja ystäviä näissä kaikissa. Ehkä mun sosioekonominen status on muuttuva aina sen mukaan, missä seurassa satun olemaan. Kai minä olen jonkinlainen kameleontti, joku voisi sanoa että en tiedä olenko lintu vai kala, että en tiedä/tiedosta "omaa paikkaani" keskinäisessä hierarkiassa, mutta se ei minua kiinnosta. Olen siellä missä milloinkin haluan, ehkä se on yksi asia, joka luo jonkinlaisen "mystisyyden verhon" ja kiehtoo joitakin, mene ja tiedä. Itse en arvota muita ihmisiä sosioekonomisten luokkien mukaan. Kusipäitä ja mukavia löytyy kaikista yhteiskunta- ja ikäluokista, miehistä ja naisista.

        "Nuorempana tilanne oli päinvastoin, kunnes väsyin miellyttämään muita (eli tässä tapauksessa naisia) ja aloin elämään omaa elämää ja lopetin muiden miellyttämisen."

        Tätähän ExPua ja moni muu täällä saarnaa.

        T


    • R.Yamazaki

      Vai että oikein nimitelläänkin jo? Tai siis yleistetetään?
      Naisilla tuntuu olevan yhtä lailla vaikeata, ikänsä kanssa!
      Että ellei treffit tyyliin alttarille jossain vaiheessa vie tms. , niin ei sitä todellista ikää koskaan saa tietää... Ja tämä "herrasmieskoodisto", että naiselta ei saa kysyä ikää tms. niin voi tuupata hanuriin! Minun mielestä on ihan selvä juttu ja reilu peli, että molemmat ovat perusasioista selvillä!
      Jutun aloittajalla taas hyvät heitot... Mies just on mitä on,
      ja nainen voi taas kierrellä ja kaarrella miten lystää, ja meikkikin tekee ihmeitä! Nettideittailussa moni tyttö/nainen väittää, ettei ole pinnallinen, eikä jokaisella naisella edes profiilikuvaa ole, mutta vaatii kyllä miehilitä sen, että laittavat kuvan ,tai etteivät vastaa kuvattomille! Siis HAH!! Mitä tekopyhyyttä! Sitten samat naisprofiilir lilluvat esim. täällä, koska vastaan vaan ei ole tullut sitä kiiltokuva-Cruisea....
      Todella epärealistiset standardit, elämäntavoitteisiinsa nähden, näillä ko. naisilla, ja sitten itkevät kun ne järkevät ja tasapainoiset miehet eivät halua eikä huoli! Monen monella naisella on kyllä syytä mennä vähän takaiain itseensä ja miettiä, "millainen minä olen?!" Tai "miten minä projisoin itseni tuossa maailmalla ja/tai markkinoilla?" ! Toki on hyvä, että jos tietää pääpiirteissään mitä haluaa, mihin suostuu ja mihin ei!
      Mutta jotenkin naisten joustamattomuus tässä lähinnä hämmästyttää! Ollaan vaan kuin kauppaan lähdössä, että yksi tuollaonen ja tuollainen, kiitos! Minne jäi inhimmillisyys, se joustavuus, muuttuvat tekijät ja koko touhun orgaanisuus...?
      Eo voi olla niin, että vaan naisilla on prerogatiivi esittää vaatimuksiaan, eikä miehillä. Ja kun naisten listoja selailee, monella miehellä tulee heti sellainen hylkimisreaktio, että no ei todellakaan! Sitten nämä samay naiset elävät profiiliensa kanssa täällä sellaiata on-off suhdetta... Esim. täällä on todella paljon hyviä naisia, todellakin. Se miksi viehettävä, kaunis tai söpö nainen/tyttö ei tuossa elävässä, oikeassa elämässä miestä saa, en tiedä! Mutta se, että täällä pyörivät vuodesta toiseen, se kielii jo vähän omasta haluttomuudesta ja/tai kykenemättömyydestä kehittyä ja/tai joustaa! Siinä ei auta edes iästä nipottaminen! :) ;)

    • UkkojaOn

      Monesti törmää myös tapauksiin, joissa tuore kuva, mutta ikää näyttäisi olevan vähintään 10-15 vuotta enemmän kuin ilmoitetaan. Kerrassaan pöhköä.

    • huijaamistaseon

      Yks oli laittanu kymmenen vuotta sitten otetun kuvan ja kun treffattiin, oli harmaantunut jo.Muutenkin valehteli, et harrastaa urheilua ym. ja olikin pahasti alkoholisoitunut.

      • Jos_sillä_oli

        varallisuutta, olisit ottanut sen. Pianhan se olisi juonut itsensä hengiltä, ja sinä olisit jäänyt löhömään rahasäkkien päälle ja olisit voinut siihen ottaa kaveriksesi jonkun irakilaisen uroksen.


    • makea-0

      Samanlaisia pettäviä ovat naiset ,sillä kun sovittiin kohde treffeille olin yllättynyt kun nainen itse kertoi ikänsä todellisuuden olikin 8 vuotta nuorempi , pukeutui vanhaksi oli ihan suomalainen asumuserossa . Ei eronnut vaikka profiilissa luki petyin todella paljon ..

    • Poikamies45

      Se ikä kuitenkin on pelkkä numero. Ei minun esimerkiksi kannata ilmoittaa olevani 45-vuotias, se vaan turhaan karkottaa teininaiset, kun en kuitenkaan henkisesti ja ruumiillisesti saati sitten seksikokemusten puolesta alkuunkaan kuulu siihen ikäryhmään, vaan olen kuin teinipoika. Siksi en mitään melkein itseni ikäistä 30v tätiä voi edes harkita, sillä vaikka numeroiden erotus onkin pienempi, niin todellisuudessa olen kaikilta ominaisuuksiltani läheisempi alle 20-vuotiaan teininaisen kanssa, joka myös on vielä neitsyt, kuten itsekin olen.

      • Pysykinpoikamiehenä

        Niin se ikä on pelkkä numero silloin kun on kyse sinusta, mutta ullatus, ullatus, ei silloin kun on kyse naisesta.
        *lähtee oksentamaan*


      • 314
        Pysykinpoikamiehenä kirjoitti:

        Niin se ikä on pelkkä numero silloin kun on kyse sinusta, mutta ullatus, ullatus, ei silloin kun on kyse naisesta.
        *lähtee oksentamaan*

        Kyllä hän poikamiehenä pysyy tuolla asenteella. 45-vuotias "teinipoika" ei ole viehättävä minkään ikäisen naisen silmissä.


      • Yäk

        Tyrskähdin. Treffeillekin tulet äidin saattelemana?


    • yess

      Aloittajalle!
      Toisille ikä on ongelma, toisille ei. Itse tupakoimattomana ja vähän juovana ikääni ei uskota koskaan, siksi pudotan siitä muutaman vuoden. Porukka uskoo mukisematta, eikä tarvitse väitellä että olen olen.

    • Läski175.102

      Onko niin että olen ainoa mies, joka ei huoli tytönrimpulaa?! Oikeesti, ei kiitos. Voi olla poikkeuksia, mutta... No minä en haekaan ensisijaisesti seksiseuraa, enkä vaimoa,vaan elämänkumppania, jonka kanssa pitää huolta toisesta ja rakastaa, olla läheinen ja tasoittaa elämän ylä- ja alamäkiä. Ja silloin naisia kiinnostaa. Ja se on mielenkiintoinen juttu että kun olen rehellisesti kertonut alkoholiongelmastani, nainen uskoo että olen ajamassa häntä pois ja tarrautuu lujemmin kiinni. Johtunee juuri siitä valehtelun kulttuurista näillä treffi palstoilla. Se on kuitenkin helpoimpia tapoja päästä naisesta eroon kertomalla olevansa alkoholisti. Ja kun nainen huomaa että en valehtele tietysti hän pitää minua rehellisenä. Käänteistä psykologiaa vai naisen ihanaa logiikkaa mutta minulle kelpaa.

      Kyllä mies saa naisen ja nainen miehen ikään katsomatta jos on rehellinen, aito itsensä, kykenee keskusteluun ja empatiaan, niin että ei ole päällimmäisenä ja ainoana asiana nussiminen mielessä.

    • Fdssffdsfdsfdsfds

      Osa miehistä on idiootteja ja nämä idiootit rikastuvat ennenkaikkea aluksi anonyyminä rakentuville nettideiteille.

      Jos näitä idiootteja siunaantuu suurin määrin jollekin naiselle niin kyseisen naisen pitäisi kenties arvioida sitä millaisin syötein miehiä kalastaa, millaisin kriteerein "saaliinsa" valitsee tai yleensäkin että minne sen täkynsä heittää.

      Tällöin siis tietyn rajan jälkeen nainen todellakin on "valinnut tasoisensa seuran" kirjaimellisesti.

    • kiertaakaukaa

      Totta, ei kukaan kunnollinen nainen pidä seksihörhöstä.

    • varoniitä

      varsinkin kun mies haluaa tarjota alkoholia tavatessa ja usin hinkuu naisen kotiin

    • Faq_

      Faktaa:
      Mies valehtelee ikänsä joska silloin ei jää helposti kiinni. Eli kun on varattu ja deittailee muita naisia joilla on kuitenkin yhteisiä kavereita oman naisen kanssa, ja tästä johtuen juoruavat kaikenlaisista asioista niin mikäs sen helpompaa ku arvata iästä kuka on kyseessä. "Jaa ei se meidän Timppa sitte oo kun on kerran kolme vuotta vanhempi.Ajattelin jo hetken että olis ku tuntomerkit sopii ja on aina samaan-aikaan poissa kotoa. Mutta nou hätä! :) Ethän sä muutenkaa panis mun kaverin miestä;) "

    • kolkytvee

      Kyllä se ikä näkyy jokaisen kasvoilta ja kropasta, sukupuolesta riippumatta. Turha yrittää valehdella... Itsestään voi pitää huolta jolloin voi näyttää hieman ikäistään nuoremmalta. Iho kuitenkin veltostuu ja rypistyy, jos ei turvaudu kirurgiaan. Ainakin jyvät erottuu akanoista juuri siten, että kuka hyväksyy ikääntymisen ja kuka ei.

      • Naisasialooseri1

        Ei näy miehistä. ATM kaverianikin 32v, nainen luuli juuri 19 täyttäneeksi


    • naaman

      ikä ei aina kerro ikää on vanhana syntyneitä ja nuorena syntyneitä.

    • nainen-69

      Itse olen laittanut aina oikean ikäni, ja lähes puolet vastauksista on tullut nuorilta miehiltä (ja piiskaa haluavilta). : )
      Iän valehtelu kertoo huonosta itsetunnosta, joten valehtelijan dumppaisin. Kyllä ittestään pitää tykätä, vaikkei ylpeä olisikaan.

    • näinon1

      Sama huomio mutta ei vaan ikäänsä valehtele.Moni sanoo olevansa alkoholin kohtuu käyttäjä Sitten tavatessa haiskahtaa hengitys ja selviää lopuksi et 5 päivän putkia vetää pari päivää välissä ja taas.Samoin eräs (virkamies) sairaslomalla selästään Muutaman kerran tavatessa tuttuni näki meidät yhdessä kertoi et mies käy tietys kapakas joka ilta iskemäs naisia ja juomisen takia hyllytetty virasta Pyörittää montaa naista yhtä aikaa pelimies. No tein yllätys käynnin ja kuinka ollakkaan pelehti toisen kanssa lopetin suhteen. Mut yhä humalas laittelee viestiä Et rakastaa vain minua silti olen itsekkin nähnyt hänen kulkevan jopa varattujen naisten kanssa.Luulen et noi treffi palstat ovat valehtelevia,alkoholisoituja ,ylipainoisia tai mielenterveys ongelmaisia miehiä täynnä.

    • Eikä ikäänsä tarvi vakehdella missään vaiheessa, jos on korvien väli ja itsetunto kohdallaan. Itse oikealla iällä matkassa ja kuvankin päivitän säännöllisesti jotta vastaa todellisuutta...

    • Vitunirstaatpaskat

      Se nyt on ihan vitun sama mitä nykyajan akoille kirjottaa deittisivuilla. Ei tuu minkäänlaista vastausta. Luulis että olis ees sen verran kotona opetettu käytöstapoja että edes vastaa vaikka ei kiinnostaisi. Tosin kaikki deittisivut on menny ihan vituiks ku vanhat pervot äijät ehdottelette nuorille naisille rahasta yms. Menkää sinne vitun Aasiaan ja ostakaa sieltä muija!

      • 10xxx10

        No juu varmasti asialliset kundit jää harmittelemaan kun ei saa vastausta. Mä lopetin siinä vaiheessa kun asiallisiin ei-vastauksiin sai jäädä viestikaupalla vänkäämään että miksi ei jne. ja jotkut sitten oikein suuttuvatkin. Ja toiset meistä ei asu netissä, joten kun on pari viikkoa taukoa ja hetki aikaa kirjoitella niin ei tosiaan ehdi. Tosin tuon tämän esiin jo esittelyssä. Monet tuntuu luulevan, että monella on halua roikkua netissä koko ajan, että netti ja some olis silleen jokaiselle arkipäivää. Olen kyllä huomannut, että jotkut on siellä aina kun kirjautuu mutta itseä se nyt vaan ei kiinnosta niin paljon.


    • 0219

      Kuten jo aiemminkin monest todettu: molemmat sukupuolet valehtelevat ikänsä.

      Minusta kuitenkin kaikkein vastemmielisimpiä ovat ne ihmiset joilla on jo ikää, ja jotka vaatettavat itsensä kuin teinit. Se on kornia. Todella kornia.

      Mitä tulee avauksen "mies - nuori tyttö" asetelmaan niin DNA:han on kirjoitettu että kun nuori tyttö haluaa kokeilla viehätysvoimansa seksualisuutensa alussa, niin hän kokeilee sitä ensimmäisenä isäänsä. Ja siitä on luonnollista siirtyä aluksi samanikäisiin miehiin, koska useimmiten oma isä koetaan turvallisksi ja kaikkitietäväksi.

      Minulla on käynyt muutamia kertoa niin että vaimon kanssa ostoksilla saparopäät ovat tulleet flirttailemaan, vaikka vaimo on ollut vieressä. En pidä itseäni Sean Connerynä tai George Cluunia, mutta kun lähestyin 50 ikäpyykkiä, tapauksia tuli odottamattoman paljon.

      Ja ennenkuin taas haukutaan sovinistiksi, niin sanon heti että vaikka keskutellessa hymyilenkin ja vaimo on tunnistavinaan flirttailua, niin minulla ei ole mitään taka-ajatuksia. Usein on mukava vain keskustella nuorempien kanssa ja huomata miten naiveja heistä toiset ovat. Ja nuoret pitävät itsenikin henkisesti nuorena.

      Ehkä lähinnä nuorissa hyvälle mielelle saa se hetken tuntu joka irroittaa arjesta. Siitä kuolemaakin todemmasta arjesta, jota pakoon ei pääse. Nuoret usein vähät välittävät tulevasta ja puhuvat aina jotain juuri sillä hetkellä tapahtuvasta. Tai keskittävät kaiken tarmonsa päivien ajan vain yhteen asiaan. Se on ihaltavaa. He eivät välitä laskuita, lainan lyhennyksistä, työsopimusten jatkumisista, autojen huolloista tai muista sellaisista asioista jotka synkistävät meidän iäkkäämpien elämäämme. He ovat iloisia omia itsejään, joita elämä ei vielä ole tehnyt kyynisiksi. Ja se ilo tarttuu.

      Tästä pääsemme jatkokysymykseen: Harrastaisinko seksiä nuoren kanssa jos siihen olisi mahdollisuus? Vastaus on: Erittäin epätodennäköisesti. Henkilön pitäisi olla henkisesti ainakin 30 ikävuoden kieppeillä. Siinä vaiheessa seksi saa merkityksen, eikä ole vain DNA:n hallitsematon tunnereaktio.

      Toisena kysymyksenä usein on: Haluavatko/himoitsevatko vanhat miehet nuorta lihaa? Vastaus: Ehkä toiset, mutta useimmat eivät. On totta että nuori iho on pehmeä ja kimmoisa sekä lämmin. Se kaareutuu kauniisti juuri kasvaneiden raajojen peitoksi eikä elimistökään vielä ole kerännyt ruuasta kuona-aineita joita ei ole pystynyt poistamaan. Aurinko ei ole tehnyt armotonta työtään eikä väärien lihasten käyttö ole muokannut vartalon ryhtiä tai lihaksiston epäsopusuhtaa. Painovoimakaan ei vielä ole tehnyt tehtäväänsä. Mutta, se kumppanuus... Se tulee sieltä sisimmästä, sielusta. Se kumpuaa syvemmästä minästä. Ihminen on vain hetken nuori, niin lyhyen hetken, että jos parisuhdetta perustaa sen varaan, ollaan eroamassa ennenkuin huomataankaan.

      Ihmisille jotka miettivät kokemuksia toisen kanssa sanoisin hyvän ohjeen. Sulkekaa silmät ja keskustelkaa toisen kanssa kuusi tuntia. Älkää katsoko toisianne sinä aikana. Jos vielä toisen persoona viehättää ja se kiehtoo, olette vakaalla pohjalla. Jos voitte nukkua seitsemän yötä vierekkäin koskematta toisianne ja seitsemän yötä sen jälkeen niin ettette kosketa erootisesti, tulette olemaan vahvoilla.

      Ja tässä kokemuksessa ei iällä ole väliä. Jos noidenkin jälkeen toisen seura viehättää ja saa ulkopuolisen maailman tuntumaan toisarvoiselta, suhde on vakaalla pohjalla. Tämän jälkeen jos joku sanoo pedofiiliksi tai vanhaksi irstaaksi äijäksi, se ei kosketa. Koska itse tietää paremmin.

      • 1713

        Just joo: "saparopäät" tulevat flirttailemaan vanhalle patulle, mutta patu ei-ei-ei-ei flirttaile vaikka vaimo sen touhun flirtiksi tunnistaa.......hahhahhahhaaa
        Kuvailit tekstissäsi vain omia toiveitasi. Jos noissa tilanteissa joku oikeasti flirttailee, niin se olet SINÄ.
        Toinen asia: jos varhaisteinityttö flirttaa isälleen, ja testaa häneen viehätysvoimaansa, aloite on tullut isältä itseltään. Kyse on pervoisästä, joka osoittaa seksuaalista kiinnostusta omaa lastaan kohtaan (katsoo siis himoiten omaa lastaan). Varhaisteini on toki helposti houkuteltavissa tuohon pervoisän leikkiin, mutta aloite ei KOSKAAN tule tytöltä itseltään. (Isä tokikin voi oman osuutensa kieltää jopa itseltään, kuten sinäkin teet suhteessa noihin "saparopäihin", mutta ei se totuutta silti miksikään muuta.)


      • 1316

        Olet vissiin vielä niin nuori ettet ymmärrä kokonaisuutta. Ja miten maailma pyörii. Keskustelua voisi jatkaa 30v kuluttua.


    • epäuskoinen

      Kai se on useimmiten sama ongelma kuin naisillakin? Jos siis oikeasti usein olet joutunut pettymään? Eli ei haluta myöntää "totuutta", että ihmiset vanhenee ja aika kuluu. Jotenkin tuntuu oudolta, että tuo olisi kovin yleistä, mutta voihan se olla. Ennemmin tosin veikkaan, että palstatrollit ovat päässeet aloittajan ihon alle tölvimisillään naisten ikäkriiseistä... ;)

      Tämä iän peittely lienee samaa sarjaa kuin se, että tutkimusten mukaanhan naiset usein valehtelee painonsa alaspäin treffiprofiileissa, ja miehet lisää pari senttiä pituuteensa. Lienee kyse samanlaisesta itsepetoksesta. Ikäkysymyksessä on varmaan mukana myös sellaista elämäntuskaa keski-iän kynnyksellä, että kelpaako enää mihinkään parisuhteeseen?

      Itselläni ei vielä ole tullut tämmöisiä tuntemuksia / ei ole täytynyt valehdella kenellekkään olevansa nuorempi kuin 33v. Useimmat naiset nyt muutenkin preferoi itseään hieman vanhempia miehiä, joten flaksi alkoi käymään huomattavasti paremmin itselläni vasta 30v jälkeen. Tosin neljän kympin jälkeen meno varmaan menee jo hulluksi. Nuorille en kelpaa ja oman ikäisilleni joudun varmaan jotenkin todistelemaan, etten ole viallinen, jos en ole silloin parisuhteessa. Hullun hommaa nuo akkojen ikäkriisit... ;)

      Lisääntymisen kannalta paras ikä alkaa itselläkin olla jo ohi, mutta eipähän ole tullut vastaan vielä ketään jonka kanssa olisin halunnut lisääntyä. Joten ei kai se välttämättömyys ole tässä ihmiselossa. Pääasia, että olisi onnellinen ja hyvä ihminen itselleen ja läheisilleen. Siinäkin on jo ihan tarpeeksi tekemistä.

    • wrtywrty

      En ole oikea henkilä vastaamaan sikäli että aloittaja pyysi hörhömiehiä vastaamaan.. ja en ole hörhö mutta vastaan silti.
      Aloittaja esittää asian näin :
      "" Olen usean kerran törmännyt siihen, että kun on tavannut livenä jonkun nettideitin, niin mies näyttää ihan selvästi vanhemmalta kuin mitä on treffi-ilmoituksessa ilmoittanut iäkseen ja ilmeisesti käyttänyt ilmoituksessa jotain 10 vuotta vanhaa kuvaa.""

      Painottaisin tuosta kahta sanaa "näyttää" ja "ilmeisesti" ..
      Eli aloittajan mielestä mies näyttää vanhemmalta kuin on ilmoittanut.. mutta aloitttaja ei ole asiaa varmistanut.. kyllähän suurin osa naisistakin näyttää paljon vanhemmilta kuin oikeasti ovat.
      Aloittajan mielestä on ilmeisesti käyttänyt vanhaa kuvaa... muutaman minuutin väleinkin otetuista kuvista saadaan toisessa kuvan kohde näyttämään täysin eri ikäiseltä kuin toissa joten aika ontuvaa on aloittajat puheet.

      Jos aloittaja tuntee olonsa pettyneeksi kerta toisensa jälkeen moisten mitättömien epäilyjensä takia niin olisiko parempi hankkia niitä tapaamisia ihan live elämästä eikä netistä.. näkee kohteensa juuri sen ikäisenä kuin miltä kohde juuri silloin näyttää.. voi siinäkin toki tulla ikä pettymys kun se mies onkin eri ikäinen miltä näyttää.
      ja jos aloittajalla on jatkuvasti sama ongelma niin kannattasi ehkä katsoa peilin ja ihmetellä miksi jatkuvasti deittailee nettimiehiä..

      • 131

        Jos "suurin osa" ihmisistä näyttää ikäistään vanhemmalta, niin silloin katsojan olisi kyllä syytä päivittää omaa arviointikykyään.
        Suurin osa ihmisistä (myös naisista) nimittäin näyttää ihan ikäiseltään. Poikkeuksia ovat ennen aikaisesti vanhentuneet, ja toisaalta ne nuorekkaat geenit omaavat, jotka todellakin näyttävät ikäistään nuoremmilta.


    • VOISAATANASENTÄÄN

      Hittoako siellä deittipalstoilla roikut. Ihmiset, jotka roikkuu noilla palstoilla, niin niissä on jotain vikaa, kun eivät pysty saamaan ketään livenä. Tämä marina on vähintään 2 kertaa kuukaudessa. Minäpä esitän kysymyksen: Miksi ette hae sitä miestä tai naista normaalista elämästä? Paikkoja on vaikka kuinka. Kapakat, tanssit, saleilta, vaikka kirjastosta ym ym? Mitä vikaa teissä itsessänne on, kun ette uskalla (??) kohdata ketään livenä, vaan runoillaan ummet ja lammet silkkaa paskaa ja ollaan niin täydellisiä, kuvatkin lienevät 10 vuoden takaa tai sitten kaverin.

    • eikkonen

      Tietäisipä aloittaja mitä kaikkea naiset valehtelee noissa deitti ilmoituksissaan ja chateissa..
      Montaa totuuden sanaa ei naisten teksteistä löydy netissä...
      Suurin osa väittää olevansa mm. sopusuhtaisia.. tarkoittaa kuitenkin tosiasiassa yhtä pitkä kuin paksu.
      Väittää olevansa vapaa.. juu ehkä vapaa töistä mutta on naimisissa tai avoliitossa.
      Väittää olevansa iso rintainen mutta todellisuudessa ihan normi munkit.. ja paljon muuta..

      Valehtelijat on helppo bongata.. ne jotka valehtelee ei suostu missään nimessä tapaamaan.. mutta rehelliset suostuvat (eli voivat todistaa)..
      Samoin selvä merkki on se että nainen ei suostu kertomaan esim chatissa sijaintiaan edes sinne päin ennen kuin mies on kertonut, ja yleensä sijainti muuttuu sen mukaan missä mies on.. yleensä sen verran kauas aina miehestä ettei tapaamis ehdotusta edes tule ja siloin on aina todella kaunis ym. hyvää oleva nainen.

      • 3plus6

        Ne, jotka kuvailemallasi tavalla käyttäytyvät, ovat siellä vain huvittelemassa. Eivät he mitään treffiseuraa haekaan, kunhan tappavat aikaansa.


    • epäuskoinen

      Sinänsä olet kyllä poikkeuksellinen nainen nettitreffeillä. Koska olet oikeasti käynyt treffeillä. Pointsit sulle siitä. :D Aika harva nettinainen on mitään oikeastaan etsimässä. Kunhan testaa viehätysvoimaansa.

    • läskityökyök

      tai että naiset sanoo olevansa hoikkia.....totuus on toinen

    • sieLUU

      teillä oli varmaan karma
      ( että sellaista koitte. )

    • sieLUU

      Mitä kylvää, sitä niittää
      Millä mitalla mittaatte muille, sillä tullaan teille mittaamaan
      te olette halunneet esiintyä parempana kuin olette????
      Jossain aiemmassa elämässä??
      Naisethan meikkaavatkin..
      ja värjäävät hiukset vaaleiksi! mikä törkeää
      Heidän olis parempi olla niitä maantienvärisiä minkä ovat ansainneet
      ( toiset naiset ei tykkää, että he ovat enkelin näköisiä
      ( Olitteko te meikittä???? treffeillä???

    • sieLUU

      en tajunnut nuorena että vaaleat hiukset olisi kauniimmart kuin tummat
      ( eivät ne olekaan jos on vahvat puhtaat tummat hiukset ne ovat kauniimmat kuin vaaleat
      Mutta meidänhän pitäis pitää jonkun sielusta?? että jotkut on luodut toisilleen??
      niin kai on ainakin tuhannet vuodet ollut
      ett ollut rakkaus
      ( mut nyt minun tunne alueet aivoissa ovat lamaannutetut
      Anteeksi minä kirjoitin huonosti.

    • osaikauskis

      Rauhallinen Aarnio pitkästä tutkintavankeudesta: Jokainen voi kokeillaaaaaaa.

    • KARSEEKOTKAOOT

      Oooks se Okei HUORA JOKA LUSSUTTAA PILLUAAN JOKASTA PALSTALAISTA VASTEN? JYVÄSKYLÄN HORO KULLI JAKHDISSA KIIMAT VALUEN REISIÄ JO DEITTI HEKUMOISTA?

    • örinäää

      Trolli

    • Todellisuustaas

      Samanlaista se on naisillakin sentin kerros meikkiä naamassa tai asiat ilmoitettu väärin.
      Tai sitten valehdellaan ehkäisystä ja seuraavaksi on tulossa isyys ja elatuskanne seuraavalla yhteydenotolla.

    • 8bit

      Samaten haluaisin kysyä, että miksi naiset laittavat kuvia teinivuosilta?

    • urtsukainenvainen18

      Itse sanon ikäni paljon vanhemmaksi kuin olen. Sitten tapaamisella nainen ilahtuu, kun mies onkin nuorempi mitä kertoi.

      • oisko.noin

        Niinkö?
        Minä en kyllä ilahtuisi, jos sieltä tulisikin joku kloppi, kun olen aikeissa mennä miehen kanssa treffeille.


    • sinikka35v

      En todellakaan ymmärrä, miksi ihmiset eivät voi laittaa oikeaa ikäänsä jo netti-ilmoitukseensa. Valhe kun tuppaa yleensä jossakin vaiheessa paljastumaan.

    • MiesVainOon

      Valehtelee ikänsä - valehtelee paljon muutakin.

      Ei siis luotettava.

    • eiaina

      itse olen valehdellut ikäni yläkanttiin jotta olen saanut vanhempaa naiseuraa kiinnostumaan, koska tuntuu ettei nykyajan nuoret naiset ovat pilalle hemmoteltuja diivoja ja en jaksa katsella sellasta ollenkaan

    • näinväitän

      Siis oikeesti... Mä oon 24.v nainen, en oo vielä ikinä seurustellut, enkä halua seurustellakaan, kun miesten suhde naisiin on tätä luokkaa, ku tässäkin ketjussa tulee ilmi. Tosi halveksuen suhtautuu harmillisen monet, lähes valtaosa miehistä, naisiin. Oon sit yksin, keskitän elämän energiania muuhun, esim. opiskeluun, työntekoon ja harrastuksiin, sekä ystäviin. Seksuaaliset tarpeet ja läheisyys tarpeet voi hyvin pitkälti hoitaa itsensäkin kanssa, kun vaan asennoituu siihen niin, että se riittää itselleen. Samoin meditaatio ja mindfulness on hyviä keinoja ainakin mulle kestää tätä kaikkea paskaa mitä täällä maailmassa joutuu esim. just näiden sukupuoli juttujen takia kestämään. Maailma on kamala paikka. Ja miehet tekee siitä naisille ja siinä sivussa myös itselleen ihan kamalan paikan elää.

      • runkkaavaan

        Varhaiskurppa. Arvattavasti uskovainen ja lihavakin


    • väitävaanvastaan

      Olen saanut pettyä monta kertaa minäkin. Olen tavannut itseni ikäisiä naisia, ja ovat olleet varsinaisia valaita tai muuten mummoja. Nyt saa nettitreffit taas jäädä, parempi vaikka jossain livenä baarissa tms, ettei tule enää noin suuria pettymyksiä.

    • RikollinenValehtelee

      Eiköhän se joka valehtelee tee sitä jostain syystä , omaa etuaan ajatessaan...
      Omasta mielestäni, kun ihmissuhteet perustuu jo aloittaessa valheeseen, mitä niistä sitten muka tulee? Valhetta....

    • mänäitäpolkujatallaan

      20Vuotiaana iloinen elämään -30Vuotiaana elämäänsä kyllästynyt -40Vuotiaana haluaa muutosta elämään-50 Vuotiaana aloittaa uudestaan mitä oli kakskymppisenä.....ja jatkaa sinne asti kun toinen jalka on haudassa.....

    • nimimerkitönj

      Onhan se niille ongelma, joiden tarvitsee valehdella. Muille se on ongelma, vasta kun erehtyy tutustumaan valehtelijaan. Ei kovin lupaavaa, jos kuvittelee tutustuneensa eri ikäiseen ja jossain vaiheessa paljastuu valheet. Sinällään ikä on numeroita ja se miten hyvin yksiin sopii on ihan muista asioista kun iästä kiinni, mutta valehteluhan se ei kannata.

    • punamustatsukat

      Mies on parhaimmillaan 55 vuotiaana, jotka ovat elämän kolhuista viisastuneet, itsensä hyväksyneet ja elävät sovussa itsensä kanssa. Pätee muihinkin kuin miehiin. Vaikea vain näitä miehiä on tavoittaa.

    • delta00

      Mikähän se miehellä rupsahtaa ikää myöten?

      Eipä juurikaan tarvitse arvuutella, mutta senhän voi kätevästi sivuuttaa, kun kaataa senkin harmin naisten haukkumiseen

    • kaikkihyvintaas

      Minäkin olen tavannut miehiä, jotka on kuin virtahepoja ja pappoja, nyt saa jäädä treffailut.

    • atännä

      Hyvin lyhyen nettitreffikokeiluni perusteella, tuo paikka on täynnä pinnallisia valehtelijoita. Valokuvat 30 kg ja 15 v sitten. Urheilullinen = juossut 5 km kesällä tai humppaharrastus. Normaalipainoinen = keskivartalolihava tikkujalat. Luonnossa liikkuja = yöpynyt armeija-aikana teltassa. Raitis = alkoholin käyttöä ei lasketa. Tupakoimaton = ollut joskus polttamatta. Tulee toimeen omillaan = etsii omien menojensa jakajaa.

      Jos ei ole pitänyt huolta itsestään, elänyt terveellisesti, harrastanut liikuntaa säännöllisesti, syönyt oikein, jne, niin 40-vuotiaalla miehellä(kin) se näkyy. Liian moni näyttää papparaiselta köpöttelyineen. Eikä, sori vaan, siitä seksistäkään tule mitään liian rennolla varustuksella ja heikolla hapella.

    • toinen.ongelma

      Aloittaja kertoo, että miehille ikä on ongelma. Varmaan joillekin, muttei itselleni ongelma ole ikä, vaan se, että aika kuluu liian hitaasti. Olen 70 wee ja koko elämäni odottanut, että potkaisisin tyhjää ja pääsisin tylsästä maailmasta. Vaan vielä pitää odottaa. Ties miten kauan.

    • 22337777

      Eiköhän tuo jostain 50v lähtien viimeistään kannata olla tyytyväinen ainakin ja varsinkin siihen jos saa olla suht.koht. terveenä. Sitä ihmettelen jos vanhemmiten aika vaikuttaa kuluvan hitaasti, pikemminkin päinvastoin se on, lapsenahan jo vuosikin eteempäin ajatellen tuntui ikuisuusaasialta.

      • toinen.ongelma

        Olet ihan oikeassa. Nuorempana aika kului vielä hitaammin. Mutta kyllä se kulkee vieläkin liian hitaasti. Vaan jonakin päivänä se on sittenkin ohi.


    • Totuudenkertojatar

      Aloittaja on asian ytimessä. Siinähän se totuus on, nuoruus on valttia niin miehillä kuin naisillakin, omanikäisiä järkevät ihmiset kuitenkin suhteisiin haluaa. On paremmin yhteneväisyyttä. Täällä vaan on muutama tyyppi joka pelkää vanhenemista niin valtavan kovasti, että uskottelevat itselleen ja yrittävät uskotella muille tuota shaibaa että miehet ei vanhenisi kuten naiset ja vielä että nuoret naiset haluavat vanhoja miehiä. Kyllä tällaiset tapaukset ovat vähintään yhtä harvinaisia kuin vastaavat toisinpäin. Ei näitä taukkeja kukaan oikeasti usko, ehkä jotkut toiveikkaat epätoivoiset. Onhan se tietysti ihanaa kuvitella että se markkina-arvo iän myötä paranisi, kun ei koskaan ole päässyt lähelle naista nuorena, mutta ei se vain niin ole.

      • tilastoja

        Ensimmäisessä liitossa mies on keskimäärin kolme vuotta, toisessa liitossa keskimäärin kymmenen vuotta naista vanhempi.


      • Totuudenkertojatar
        tilastoja kirjoitti:

        Ensimmäisessä liitossa mies on keskimäärin kolme vuotta, toisessa liitossa keskimäärin kymmenen vuotta naista vanhempi.

        Tässä on siis vain ne, jotka ovat naimisissa. Jos tämä tilasto pitääkin paikkansa, niin ensimmäisessä liitossa ollaan siis samanikäisiä, eli pitää paikkansa että samanikäiset pariutuvat ja se on se ihanne. Toista liittoa aika harva edes solmii. Ja miten katsotaan että on toinen liitto, onko se molemmille toinen vai vain toiselle? Pistäpä linkki, turhaanpa tätä muuten analysoi.


      • tilastoja
        Totuudenkertojatar kirjoitti:

        Tässä on siis vain ne, jotka ovat naimisissa. Jos tämä tilasto pitääkin paikkansa, niin ensimmäisessä liitossa ollaan siis samanikäisiä, eli pitää paikkansa että samanikäiset pariutuvat ja se on se ihanne. Toista liittoa aika harva edes solmii. Ja miten katsotaan että on toinen liitto, onko se molemmille toinen vai vain toiselle? Pistäpä linkki, turhaanpa tätä muuten analysoi.

        Enkä pistä. Tieto kun ei oo netistä vaan lehden uutisesta. Saattaapi olla, että löytyy netistäkin Tilastokeskuksen jostakin syövereistä. En viiti ettiä. Jos ei kelpaa sellasenaan, niin olkoon kelpaamatta. Sama muuten on samppanjan kanssa. Jos ei kelpaa, niin olkoon sitten ilman.


    • tässäteilleskskks

      "Pariskuntien pieniä ikäeroja pidetään globaalissa mittakaavassa merkkinä tasa-arvosta. Suurten varallisuuserojen ja järjestettyjen avioliittojen maissa solmitaan enemmän sellaisia liittoja, joissa nuori nainen naitetaan paljon vanhemmalle miehelle. Tällöin liitto solmitaan usein vastoin naisten tahtoa tai tunteita, koska useimmat nuoret naiset ihastuvat vertaisryhmien poikiin." Näin se menee. En ainakaan itse nuorena naisena tuntenut yhtäkään nuorta naista, joka ihastui vanhempiin, saati huomattavasti vanhempiin miehiin.

    • Puumanainenko

      Niin on miehen tehtävä -10 ,muuten kontaktia yrittää naiset 10vuotta.
      Yleensä halutaan lisääntymis nykyistä naista,miehiltähän onnistuu.
      Presidentti parimme on esimerkillinen oikea ikä suhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe