Millaset oikeudet voi

äitipuolivaiäiti

äitipuoli ottaa kun saapuu uuteen kotiin, siis meihen kotiin jossa vierailee miehen lapset? Onko koti minun ja miehen vai miehen ja lasten jossa minä asun, vai miten tää särmä menee?
Aattelin et jos minä siivoon ja laitan ruokaa, työtönnä kun olen, niin oinkok komentaa noita lapsia?
Jos alan leikkimään heidän äitiä, en olisi kovin uskottava, mutta jos ottaisin heti ohjat käsiini enkä kyselisi enkä pyytelisi anteeksi, vaan toimisin kuin äitit toimii lastensa kanssa.Itellä ei ole, joten voin vaan vetää hatusta juttuja.
Kyllähän mää osaan komentaa ja märäillä, mutta en osaa olla lasten kanssa, mutta kaipa se sujuu kun ei muta voi.
Jos komennan ja määrään ja ostelen ruokaa ja vaatteita niin jos ne ei tykkää niin mitä mä teen? Entä hiusten leikkuu kun toisella on liian pitkät, ja kuka maksaa kaiken mitkä kohdituu penskoihin?
Itse olen työtön ei oo rahaa ja siksipä tässä ollaankin. Kuka saa lapsilisät? Voinkok minä niitä käyttää? Olisi työttömän budjettiin hyvä lisä, sais vaikka uusia meikkejä ja vaatteita.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukni

      Sullä ei ole muuta oikeutta kuin olla se aikuinen niin kuin monesti sinulle näitä aloituksia rustanneena tiedät. Et ole mikään uusi äiti et äitipuoli vaan isä uusi nainen jolla on etunimi esim. LISSU . Ja et voi käskemisen vuoksi käskeä vaan siinä täytyy olla kasvatuksellinen OPASTAVA sävy eikä valtasi ulotu kuin talouteen jossa asut !

    • Jukni

      Ei et voi käyttää miesystäväsi lasten lapsilisiä et missään muodossa et varsinkaan jos mies ystäväsi on etä vanhempi niin lasten äiti saa lapsilisät ( mikä on oikein varsinkin tässä tapauksessa.

    • tonniviikossa

      Jos hoidat miehen lapsia omalla ajalla ja yksin, sulla on oikeus vaatia siitä palkkaa, korvauksia. Minusta 50 e olis sopiva summa ja jos on koko päivä niin 120 e olis hyvä.Sekin ala kanttiin. Miksi lasten äiti ei hoida?
      Vaadi ihmeessä ei oo sun asia kasvattaa toisten kakaroita. Mitä korkeempi korvaus sen vähemmän se lasten äiti sua ilmatteeks käyttää kakaroidenhoitajana.

      • meneauttamaan

        Sä lissupuliakka voisit siellä sillan alla antaa niille puliukoille. Voit saada palkaksi ryypyn tai kaksi.
        Voit siellä määrätä ja melskata ihan oman tahtosi mukaan. Järjestellä muovisia pulloja jonoon. Pestä avannossa pultsareiden alushousuja ja kuivatta niitä aina kun juna menee ohi, ilmavirrassa.


      • Jukni

        Jos asut miehesi luona niin sinun oikeuteesi kuuluu maksaa vuokraa itsestäsi ja lapsista !


    • Lissuontrollitaas

      Juoppohullun mielikuvitusta.

    • äitipuolitiukkana

      Samat oikeudet kuinäidilläja isällä, hän on lasten toinen äiti. Kun omistautuu sille ajatukselle että pitää miehen lapsia ominana se helpottaa kovasti. Itse olen täysvaltainen äiti miehen lapsille, komennan, käsken ja moitin jos on tarvetta. Teen samoin kuin omillekin, kukaan ei ole erityisasemassa, paitsi omani, joten lasten äiti tietää että minun sanani on laki. Olen ohejistanut lasten äidin ja laittelen postia silloin tällöin jotta lasten toisessa kodissa toimitaan täsmälleen samoin kun täällä isiän luona. Tämä on se pääpaikka koska olen uusi äiti heille ja harjoittelen tätä lapsilauman koossa pitämistä. Minusta on ihanaa kun voi määrätä ja vähän pompotella lapsia.

      • lässynloppu

        On se kivaa, kun niistä puliukoista on tullut sun lapsia, saat määrätä ja huseerata niiden kanssa ainakin niin kauan, kun viinaa riittää, mutta auta armias, jos viinakset loppuu niin sitte sut heitetään katuojaan, syjetään ja potkitaan päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe