Toyotan uusi keulailme

Motukka01

Nyt selvisi, mistä tojon uusi keulan ilme on kopioitu. Itänmaapurissa vuosikausia kehitellyn Lada vestan keula oli jo ensimmäisissä koemalleissaan muutamia vuosia sitten "nykytojotan" kanssa yhtenäinen.
http://www.iltalehti.fi/autot/2015112420721225_au.shtml
Nähtävästi tojolla on kopsattu myös ladan nykyaikainen teksniikka.

32

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.itse.osaa

      Tästäkin näkee ettei Toyota tee oikein mitään itse. Moottorit tulee PSA:lta ja bemarilta, pikkuauto ja paku PSA:lta ja muotoilukin on kopioitu muilta valmistajilta. Tässä tässä tapauksessa Ladalta.

      • lapset.länkyttää

        Kannattaisi sinunkin käydä Specsaversilla! Silmäsairaudetkin saattavat johtua jostain vakavammasta........


    • Koppimopo

      Odotan Yariksen vm. 2016 esittelyä.
      Moottori suurempi ja tehokkaampi.
      Pärstän ilme sivistyneempi, nykyinen estää auton ostamisen tehokkaasti.

    • kryjklmerhklehkl

      vaimon kanssa juur katteltiin uusia tojoja. melkein yhdestä suusta todettiin, että olkoot muuten mitä vaan, mutta haittaisiko, jos palkkaisivat muotoilijan joskus

      • Jjjgyklhh

        Ehkä ongelma on enemmänkin se että tojo päästää liian monta muotoilijaa yhden auton kimppuun. Lopputuloksen tusina erilaista asiaa yhdessä autossa. Kaikkea ja paljon ei ole oikeasti konsepti. Ainakaan toimiva sellainen.
        Hirveitä viritettyjä marsujahan nuo ovat, ei voi mitään.


      • Suurin_ongelma
        Jjjgyklhh kirjoitti:

        Ehkä ongelma on enemmänkin se että tojo päästää liian monta muotoilijaa yhden auton kimppuun. Lopputuloksen tusina erilaista asiaa yhdessä autossa. Kaikkea ja paljon ei ole oikeasti konsepti. Ainakaan toimiva sellainen.
        Hirveitä viritettyjä marsujahan nuo ovat, ei voi mitään.

        tässä on se että sinä, Toyota-palstan trollipoju oksennat palstalle juttuja jotka on irroitettu asiayhteydestään ja yrität kääntää asian Toyotalle negatiiviseksi. Olen kirjoittanut useasti että parin vuoden sisällä muut kopioivat Toyotan/Lexuksen muotokieltä kukin kykyjensä mukaan ja niinhän tässä on käynytkin. Nyt saatanan pojanpökkelö väität itse itsellesi moneen kertaan vastaten että Toyota on se joka on kopioinut. Olet säälittävä paskahousu, et mitään muuta.


      • palstan-tero
        Suurin_ongelma kirjoitti:

        tässä on se että sinä, Toyota-palstan trollipoju oksennat palstalle juttuja jotka on irroitettu asiayhteydestään ja yrität kääntää asian Toyotalle negatiiviseksi. Olen kirjoittanut useasti että parin vuoden sisällä muut kopioivat Toyotan/Lexuksen muotokieltä kukin kykyjensä mukaan ja niinhän tässä on käynytkin. Nyt saatanan pojanpökkelö väität itse itsellesi moneen kertaan vastaten että Toyota on se joka on kopioinut. Olet säälittävä paskahousu, et mitään muuta.

        Kato sinä peiliin, vajakki ja mene sen yh-äippäs kainaloon


      • toylada
        Suurin_ongelma kirjoitti:

        tässä on se että sinä, Toyota-palstan trollipoju oksennat palstalle juttuja jotka on irroitettu asiayhteydestään ja yrität kääntää asian Toyotalle negatiiviseksi. Olen kirjoittanut useasti että parin vuoden sisällä muut kopioivat Toyotan/Lexuksen muotokieltä kukin kykyjensä mukaan ja niinhän tässä on käynytkin. Nyt saatanan pojanpökkelö väität itse itsellesi moneen kertaan vastaten että Toyota on se joka on kopioinut. Olet säälittävä paskahousu, et mitään muuta.

        Käytkö hieman lämpimänä? Minä kyllä kestäisin kritiikin, vaikka omistaisinkin Ladasta kopioidun Toyotan.


      • Toylada
        Suurin_ongelma kirjoitti:

        tässä on se että sinä, Toyota-palstan trollipoju oksennat palstalle juttuja jotka on irroitettu asiayhteydestään ja yrität kääntää asian Toyotalle negatiiviseksi. Olen kirjoittanut useasti että parin vuoden sisällä muut kopioivat Toyotan/Lexuksen muotokieltä kukin kykyjensä mukaan ja niinhän tässä on käynytkin. Nyt saatanan pojanpökkelö väität itse itsellesi moneen kertaan vastaten että Toyota on se joka on kopioinut. Olet säälittävä paskahousu, et mitään muuta.

        Ei paljon paina, vaikka olisit kuinka moneen kertaan kirjoittanut omia tyhjästä vedettyjä näkemyksiäsi kopiomestarin "edistyksellisyydestä". Ladan prototyyppien keula oli aloitusviestin mukainen jo ennen tojon muka tyylikästä ilmettä. Rumia ovat kumpikin ja kopio ei tässäkään tapauksessa ole edes alkuperäisen tasoinen.


      • Kolmella_viestillä

        piti pojun vastata. Kertoo kyllä että kuka palstalla kuumenee. Vai oli Ladan PROTOTYYPPIEN keula kuvan mukainen. Varmaan olikin mutta Toyotan keula on ollut markkinoilla jo vuosia ja perinteisesti tiedetään, kuka kopioi Venäjän ollessa kyseessä ketäkin. Vähän itsekritiikkiä juttuihin trollipoju.


      • kolmella_pytyllä
        Kolmella_viestillä kirjoitti:

        piti pojun vastata. Kertoo kyllä että kuka palstalla kuumenee. Vai oli Ladan PROTOTYYPPIEN keula kuvan mukainen. Varmaan olikin mutta Toyotan keula on ollut markkinoilla jo vuosia ja perinteisesti tiedetään, kuka kopioi Venäjän ollessa kyseessä ketäkin. Vähän itsekritiikkiä juttuihin trollipoju.

        Kylläpä teroa jurppii tosiasiat :)


      • elityhjiäkirjoittelet
        Suurin_ongelma kirjoitti:

        tässä on se että sinä, Toyota-palstan trollipoju oksennat palstalle juttuja jotka on irroitettu asiayhteydestään ja yrität kääntää asian Toyotalle negatiiviseksi. Olen kirjoittanut useasti että parin vuoden sisällä muut kopioivat Toyotan/Lexuksen muotokieltä kukin kykyjensä mukaan ja niinhän tässä on käynytkin. Nyt saatanan pojanpökkelö väität itse itsellesi moneen kertaan vastaten että Toyota on se joka on kopioinut. Olet säälittävä paskahousu, et mitään muuta.

        "Olen kirjoittanut useasti että parin vuoden sisällä muut kopioivat Toyotan/Lexuksen muotokieltä kukin kykyjensä mukaan ja niinhän tässä on käynytkin."

        Onneksi ei ole käynyt.


      • Niin_mutta
        toylada kirjoitti:

        Käytkö hieman lämpimänä? Minä kyllä kestäisin kritiikin, vaikka omistaisinkin Ladasta kopioidun Toyotan.

        kun sinä omistat vain sen yh-äippäsi ostaman Helkama Raisun ja tulet silti autopalstoille trollaamaan kuin aikuinen. Ei se kuule 15-kesäiseltä onnistu ilman että kukaan huomaa lapsellisuuttasi.


      • räpelläraisuaodotellessa
        Niin_mutta kirjoitti:

        kun sinä omistat vain sen yh-äippäsi ostaman Helkama Raisun ja tulet silti autopalstoille trollaamaan kuin aikuinen. Ei se kuule 15-kesäiseltä onnistu ilman että kukaan huomaa lapsellisuuttasi.

        raisu on mitä paras emännänkin apua, kotitoijotaa takaisinkutsuilta odotellessa


      • 8kahdeksas
        räpelläraisuaodotellessa kirjoitti:

        raisu on mitä paras emännänkin apua, kotitoijotaa takaisinkutsuilta odotellessa

        Sinä olet aika hihhulipoika, sinä et ole vielä vierottunut äidin maidosta. kun seuraa nuita sinun ajatuksia.


      • oletlakanoiltalusikoitu
        8kahdeksas kirjoitti:

        Sinä olet aika hihhulipoika, sinä et ole vielä vierottunut äidin maidosta. kun seuraa nuita sinun ajatuksia.

        Mene tero sinä vaikka mettään nenää niistelemään ja tumputtamaan yh-äippä ja helkama-raisu juttuinesi.


    • hätä.ja.tuska

      Vaginistin lämpö nousee viimeistään joulukuun alussa kun ensirekisteröinnit julkaistaan ja Toyota näyttää vikavaagenihuijarille,mistä kana pissii. Hermostuneisuus huijarileirissä alkaa olla jo melkein käsin kosketeltavissa

      • eiTerontampaksitkestä

        Jostain syystä Volkkari vetää Teroa puoleensa kuin jättimagneetti. Jotain erotiikkaa siinä yhteydessä on!?


      • terojen_jöpötykset
        eiTerontampaksitkestä kirjoitti:

        Jostain syystä Volkkari vetää Teroa puoleensa kuin jättimagneetti. Jotain erotiikkaa siinä yhteydessä on!?

        Terot haluaisivat vetää volkkarin maskiin jos pystyisivät alkaa tojot olemaan jo niin läpi poljettuja. Tästä syystä niiden pikkupilit jöpöttää ja volkkari on niille pakkomielle.


    • Varma_tieto_tai_ei

      Varmana tietona Mirain vetyautokonsepti on Ladasta lainattu.

      Perustaen tiedon siihen, että venälainen teknologia on usein ollut edistyksellistä. Esimerkiksi silloin kun venäläiset leikkasivat laserilla, suomalaiset eivät olleet siitä edes kuulleet. Ihmetystä oli Lappeenrannassa, venäjällä leikatun potilaan lähetettä luettaessa. Mahtoivat nauraa Venäjällä, ajatellessaan reaktiota Suomessa. Missä leikkaushaava?

      Leikkauspaikka oli kielletty kaupunki Moskovan laidalla.

    • Lastentarhanapuluokka

      Lapset keksineet taas keskustelua itselleen.

      • linttanaama

        Uudet Tojot puhuvat keulallaan uutta muotokieltä. Sammakkoviuru.


      • drkrhtrethnwcth
        linttanaama kirjoitti:

        Uudet Tojot puhuvat keulallaan uutta muotokieltä. Sammakkoviuru.

        sen parempi kutuauto


      • rapea

        Tohjon tapauksessa käyttäisin mieluummin termiä "mätiminen".

        Tiedättehän vanhan iskulauseenkin

        Ingman saa maidon maistumaan
        Toyota muovin ruostumaan


      • oikeinko.meni

        Ovakohan tältä palstalta jo täyspäiset ja aikuiset lähteneet? Niin on mennyt apukoulutasoiseksi länkytykseksi. Jäljelle ovat jääneet nämä muutamat syrjäytyneet vakiopäivystäjät,joille suolipalsta antaa sisällön elämään. Sääli!


      • maskiin_veto

        Onko täällä muitakin syrjäytyneitä teroja kuin sinä?


      • TerojoenJallitus
        maskiin_veto kirjoitti:

        Onko täällä muitakin syrjäytyneitä teroja kuin sinä?

        Tero elää Teron elämää. Joskus pitää vetää Teroon lisää vetoa, niin riemastuttaa taas muita hetken aikaa.


    • Toyota-trollipoju

      on kirjoittanut tähän saakka 18 viestiä 28:sta. Onhan se saavutus sekin. Vielä kun niihin saataisiin edes hitunen uskottavuutta, järkeä ja aikuismaista kirjoittelua niin hyvä. Mutta noita toiveita lienee tässä trollipojun tapauksessa turha toivoa. Jotain vikaa päässä? Ehkä skitsofrenia? Paha juttu jos pikkupojasta asti sairastaa parantumatonta tautia.

      • kyhäelmiä

        Ennen Tojo kävi perusautosta. Oli kyllä sisältä tylsä ja ulkoa tylsä. Nyt on sisältä yhäkin tylsä, mutta ulkomuotoilu on saatu likikin karmeaksi. Luulin, että Priuksen muotoilufiasko oli vain sattumus, mutta samaa limboa tuppaa nyt liki joka malliin.


      • Muut_tulevat
        kyhäelmiä kirjoitti:

        Ennen Tojo kävi perusautosta. Oli kyllä sisältä tylsä ja ulkoa tylsä. Nyt on sisältä yhäkin tylsä, mutta ulkomuotoilu on saatu likikin karmeaksi. Luulin, että Priuksen muotoilufiasko oli vain sattumus, mutta samaa limboa tuppaa nyt liki joka malliin.

        kopioimaan kilpaa johtavan konsernin muotoilua. Niinhän siinä on käynyt ennenkin. Miksi Volkswagenia ei kopioi kukaan. No siksi kun sen tylsempää tyyliä ei ole missään.


      • Selittelyä
        Muut_tulevat kirjoitti:

        kopioimaan kilpaa johtavan konsernin muotoilua. Niinhän siinä on käynyt ennenkin. Miksi Volkswagenia ei kopioi kukaan. No siksi kun sen tylsempää tyyliä ei ole missään.

        Ennen helvetti jäätyy kuin joku kopio Tojon muotoilua. Nykymuotoilu on tyrmätty mediassakin laajalla rintamalla ja Tojon muotoilujohtajakin selitteli Detoitissa että ymmärtää kritikin mutta käskyt tulivat ylimmältä taholta.
        Aika selkeästi sanottu että hän ei halua ottaa vastuuta muotoilusta. En minäkään haluaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe