Mitä mieltä konfislaulusta?

kysyypertsa

Mitä mieltä teidän ripariporukkanne on ollut mieltä konfislaulusta, siis lauletaanko vai ei? Oliko mukavaa vai vituttiko?

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.kannata.riparia

      Tympäännyin niin pahasti ripariin, etten mennyt konfirmaatioon ollenkaan. Erosin myös kirkosta, heti kun täytin 18v.

      Jos joskus saan lapsia niin heitä ei kasteta. Saavat ihan itse päättää uskomuksistansa. Kirkko ei tude heitä ohjailemaan.

    • Jappervokkki

      Meillä oli vuonna nakki ja kirves Herra, kädelläsi -virsi konfislauluna. Itse leirillä riihikirkossa yksi leiriläisistä säesti sitä bongorummuilla ja se oli aika hienoa. Konfirmaatiojuhlassa taisi olla virallisempia soittimia.

    • Lissunvaan

      Älä pelkää. Sitä laulettiin leirillä, konfiksessa ja sen jälkeen aika monta kertaa.

    • kjh21gfd

      Jonkin asteinen samaani rituaali laulu vai?

    • SamaTaivasSamaMaa

      No eipä meiltä kysytty muuta ko mikä laulu lauletaan... Vissiin jokku tykkäs, mut mulle se oli tuskaa. Liikuttelin vaan huulia et näyttäis et mäki laulasin (mun ääni on hirvee......)

    • Hei

      Varmaan riippuu aika lailla porukasta ja työntekijöistä lauletaanko konfislaulua. Itse aina katselen ja kuulostelen muutaman päivän ajan leirillä, millainen nuorten porukka on ja kuinka laulavaisia ollaan. Sitten loppupuolella leirijaksoa valitsemme yhdessä äänestämällä parhaan laulun. Jos taas porukka on sitä mieltä ettei lauleta konfislaulua, niin sitten ei lauleta.

      Itse tykkään musiikista ja nuorten "veisut" on kivoja ja puhuttelevia. Monesti nuoret itsekin pitävät kyllä niistä. On ihan suositeltavaa siis laulaa myös kirkossa jokin sellainen vastapainoksi virsille. Mutta mitään pakkoa siihen ei ole.

      Pappi Elisabet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe