Kemin Lumilinna 2016

LumiValtikka

Perskutarallaa..
Rakennan taas takapihalle Kemin suurimman lumilinnan ja myyn sinne
lippuja 2€ / kpl. Naapurit ovat kateellisia, kun väliajalla myyn kahvia ja pullaa.
Kävijöitä odotan 10 000 - 50 000 henkilöä sesongin aikana ja uskokaa pois,
mulla tulee olemaan kaupungin komeimmat Jouluvalot!

27

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diapamirallaa

      Muista ottaa lääkkeet,sammuu liiat jouluvalot päästäsi.

    • enmuista.nimimerkkiäni

      Viime vuonnaha naapuri kokosi Meidänpihan lumilinnan Ikean osista aika hyvin, paremmin kuin sitä edellisen Kiinasta osina tilatun. Molempien osat on olleet naapurin pihassa, kun linnat vähän romahti sinnepäin juhannuskokkoa poltettaessa. Nyt naapuri saa yhdistää kaikki osat toisiinsa, tulee kaikkien aikojen suurin ja hienoin lumilinna.. LumiValtikkan puheet pötyä ja huijausta. Ja kaikkihan tietää, että naapurin jouluvalot on Kemin komeimmat.

      • enmuista.nimimerkkiäni

        Minä tosin en ole niitä jouluvaloja nähnyt, vietän talvet etelän palmujen varjossa lumilinnasta kertyvillä tuloilla. Mutta naapurin ja akan ja penskojen mielestä ovat turhankin komeat. Kannattaa muuten tulla meidän linnaan, akka päätti panna maksuksi 1:99€.


      • enmuista.nimimerkkiäni
        enmuista.nimimerkkiäni kirjoitti:

        Minä tosin en ole niitä jouluvaloja nähnyt, vietän talvet etelän palmujen varjossa lumilinnasta kertyvillä tuloilla. Mutta naapurin ja akan ja penskojen mielestä ovat turhankin komeat. Kannattaa muuten tulla meidän linnaan, akka päätti panna maksuksi 1:99€.

        pullakahveita eivät kerkiä(!!?) keittelemään kuulemma, mutta varattuna on jo paljon suklaarusinoita ja keltaista mehujäätä, ja pian saadaan lisää. Ei tietenkään sisälly sisäänpääsyhintaan ja siitä ne tulot kertyykin.


      • aijaijaijai
        enmuista.nimimerkkiäni kirjoitti:

        pullakahveita eivät kerkiä(!!?) keittelemään kuulemma, mutta varattuna on jo paljon suklaarusinoita ja keltaista mehujäätä, ja pian saadaan lisää. Ei tietenkään sisälly sisäänpääsyhintaan ja siitä ne tulot kertyykin.

        Kahvit lumilinnan sisällä varmaan kaatuu byrokratiaan jo alta aikayksikön...kuten maailman jäisimmät teknoreivit (lumi/jää ja 0..20hz bassoraita = ???)...vaan siinä naapurin punaisessa maitoliiterissä kahvia ja rosbergin (se formulakuski selvästi) pullaa myydään kuitenkin rahalla.


      • enmuista.nimimerkkiäni
        enmuista.nimimerkkiäni kirjoitti:

        Minä tosin en ole niitä jouluvaloja nähnyt, vietän talvet etelän palmujen varjossa lumilinnasta kertyvillä tuloilla. Mutta naapurin ja akan ja penskojen mielestä ovat turhankin komeat. Kannattaa muuten tulla meidän linnaan, akka päätti panna maksuksi 1:99€.

        Säät suosineet!Penskat pääsi tekemään linnaan lumiveistoksia. Valokuvata saa niitä linnassa vain 2:99 lisämaksusta/10 kuvaa. Ihan hykerryttävää että kuinka isomääräinen talvi tästä tuleekaan.


      • en.usko

        Ei Kemissä enää ole komeita jouluvaloja ollenkaan. Kelmeitä pikku pilkkuja vain.


    • EX-asiakas

      Oho, aulabaari sai kritiikkiä!

      ...heitettyään lauantain artistin pihalle perjantai-iltana pois baarista

      SAATTE ITSE HANKKIA KORVAAVAN a.r.t.i.s.t.i.n soittaa MUSIIKKIA!

      ..sinne teidän kusiseen (!) kuppilaanne!

      • EX-asiakas.lle

        kannattaisi kirjoitella nettiin selvin päin.


      • o-h.o

        Oho väärä ketju.


      • enmuista.nimimerkkiäni

        3 keltakoristeista lumiukkoa valmiina, ja lisää tulee kuha on lunta. Kävijävirta muuten senkun kasvaa.


      • rallatiritirati

      • oikea-linna

        Väärä linna. Tuo Web-kameran linna ei oo sama. On toinenki jossa jo kiinalaiset käy kun rantalinnasta ei oo tietoakaan. Kahvi ja donitsitarjoilu samaan hintaan. Kevyt organisaatio. Ei oo kaikenmaailman tiedottajia eikä byrokraatteja höpisemässä tyhjänpäiväsyyksiä. Eiköhän se 100000 mee rikki ja kaikki eri henkilöitä. Ei oo kausikortteja. Vain pääsylippu per/kävijä ja 2 porttia toisesta menee sisään ja toisesta ulos. Ei tarvi keksiä ja arvuutella. Kaupungin ei tarvi avustaa, ei seurakunnan, ei Posarin eikä kenenkään muunkaan.


      • Ei_hätiä
        rallatiritirati kirjoitti:

        Mitä horiset. Kohta tammikuu, eipä näytä linna kummoiselta.
        http://www.kemi.fi/web-kamera/

        mitiä. Linnan avajaisiin vielä kuukausi ja varsinaiseen rakentamiseen menee reipas viikko.


      • ykskakskolmeneljävii
        oikea-linna kirjoitti:

        Väärä linna. Tuo Web-kameran linna ei oo sama. On toinenki jossa jo kiinalaiset käy kun rantalinnasta ei oo tietoakaan. Kahvi ja donitsitarjoilu samaan hintaan. Kevyt organisaatio. Ei oo kaikenmaailman tiedottajia eikä byrokraatteja höpisemässä tyhjänpäiväsyyksiä. Eiköhän se 100000 mee rikki ja kaikki eri henkilöitä. Ei oo kausikortteja. Vain pääsylippu per/kävijä ja 2 porttia toisesta menee sisään ja toisesta ulos. Ei tarvi keksiä ja arvuutella. Kaupungin ei tarvi avustaa, ei seurakunnan, ei Posarin eikä kenenkään muunkaan.

        Entä jos yhtäkkiä ei muistakaan, missä kohdassa oli laskemassa. Aloitatko alusta uudestaan?


      • 4753merkkiäjäljellä
        ykskakskolmeneljävii kirjoitti:

        Entä jos yhtäkkiä ei muistakaan, missä kohdassa oli laskemassa. Aloitatko alusta uudestaan?

        En sekoa,ainakaan ennen 70499. Jos niin käy, aloitan siitä.
        Sitä paitsi minulla on turvakopio. Minä lasken sissäänmenijät ja naapuri ulostulijat. Sitten laskemme kuvut yhteen. Ja akkakin laskee aina kun kahvinkeittämiseltä ja leipomiselta kerkiää.


      • plusjaplusja
        4753merkkiäjäljellä kirjoitti:

        En sekoa,ainakaan ennen 70499. Jos niin käy, aloitan siitä.
        Sitä paitsi minulla on turvakopio. Minä lasken sissäänmenijät ja naapuri ulostulijat. Sitten laskemme kuvut yhteen. Ja akkakin laskee aina kun kahvinkeittämiseltä ja leipomiselta kerkiää.

        Montakohan laskijaa kaupungin linnassa on?


    • Kilikalikoli

      Annappa koortinaatit niin tullaan porukalla lumilinnaas. Saapiko olla yötä?

      • TunnelmaTaattu

        Vain 1000 ensimmäistä mahtuu yöpymään, valitettavasti.
        Mutta naapurin pihaan voi sytyttää rakovalkean ja yöpyä siinä.


      • asiakasvalitus
        TunnelmaTaattu kirjoitti:

        Vain 1000 ensimmäistä mahtuu yöpymään, valitettavasti.
        Mutta naapurin pihaan voi sytyttää rakovalkean ja yöpyä siinä.

        Naapuri ajoi pois.


      • asiakasvalitus
        TunnelmaTaattu kirjoitti:

        Vain 1000 ensimmäistä mahtuu yöpymään, valitettavasti.
        Mutta naapurin pihaan voi sytyttää rakovalkean ja yöpyä siinä.

        Naapuri ajoi pois.


      • enmuista.nimimerkkiäni

        Meidän linnasta näkee lisämaksusta kaupungin hienoimmat revontulet. Joten kannattaa tulla optikon kautta.


    • tehosekoitiin

      Oletko ajatellut muuttaa linnan ympärivuotiseksi? Muuten voit jäädä tappiolle, kun muut linnat on päätetty muuttaa.

      • chinese

      • hienotulevaisuus

        Suunnitelmat on pitkällä. Kesällä lumilinnassani avataan kylpylä. Kävijämäärä tulee olemaan suuri, toivottavasti ei liiankin suuri.


      • vettäkåJuodaan
        hienotulevaisuus kirjoitti:

        Suunnitelmat on pitkällä. Kesällä lumilinnassani avataan kylpylä. Kävijämäärä tulee olemaan suuri, toivottavasti ei liiankin suuri.

        Mutta miten aiot järjestää tarjoilun? Eihän keltaista mehujäätä saa talvella edes Kemissä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe