Vanha rakkaus

Myöhäinen.tunne

Mitä tehdä yks poika on pitänyt muusta vuosia,mutta en ole ollut kiinnostunut kenestäkään mutta nyt tajusin että oon tosi rakastunu häneen.Asun kaukana sieltä missä hän asuu ja hän on mun ensirakkauteni.
Vein pojan postilaatikkoon sähköposti osoitteeni koska olen ujo ja puhuin pojalle viimeksi ihan pienenä.
Poika laitto viestiä ja mä kerroin rakastavani häntä,mutta parikuukautta sitä ennen hän oli löytänyt toisen ja kertoi olevansa varattu,mutta ei heti.

Hän kyllä laittaa sähköpostia,siitä on tullut meille tapa,mutta epäilen että tulin liian myöhään vastaan rakkaudessa luulen että hän on jo luovuttanut :(
Mun sydän on ihan riekaleina koko ajan syytän itseäni siitä että olisi pitänyt rakastua aikaisemmin ja että kaikki on tälläsen Paka pään eli mun syytä,siis itku kurkussa täällä oon tästä on jo kuukaus mut vaivaa silti,poika ei oo laittanu moneen viikkoon sähkäriä:(

Auttakaa mua.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunkännissä

      Eti uus
      Ei tosa muutakaa voi
      Mut jätettii tänää toisen vuoks
      Ja olin eka iha rikki mut mä toivuin nopeesti koska
      Noh.. olen just aws.

      • Myöhäinen.tunne

        No,ehkä se rakkaus oli sitten jo aika ohi (en tiedä älä loukkaannu)
        Mä en voi vaan unohtaa sitä oon vieläki ihan lätkässä siihen:/


    • wtf999

      >2015
      >laita viestiä sähköpostilla
      > ???

      • Myöhäinen.tunne

        Miksi:D
        kysytkö minulta??


      • Myöhäinen.tunne

        Tarkotikko että mä voisin laittaa sille?
        No yritetty on mutta vastausta ei ole tullut:/


      • wtf999

        Eeikun sitä kysyn, että miksi sähköposti? Nykyään on niin paljon helpompiakin lähestymistapoja. Instagram, facebook, snapchat, wappi jne.


      • Myöhäinen.tunne
        wtf999 kirjoitti:

        Eeikun sitä kysyn, että miksi sähköposti? Nykyään on niin paljon helpompiakin lähestymistapoja. Instagram, facebook, snapchat, wappi jne.

        No en laita kuviani nettiin enkä ole niin netti hullu:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe