Miksi Jeesusksen pelastus ei kelpaa?

UskoJeesukseen

Miksi ilmainen pelastus ei kelpaa ja haluat seurata saatanaa viinaa juoden vähät välittäen ikuisuudesta joka koittaa jokaisella ja ilman Jeesusta tie vie helvettiin...Jeesuksen kanssa taas ikuiseen iloon taivaaseen:) minäkin join ennen mutta pääsin irti siitä Jeesuksen avulla.

23

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kmtk

      Jeesus oli Venäläinen kantoraketti.

      Jeesus oli myös amfibiomalli.

    • teidät.pitäisi.teloittaa

      PAINU SAATANAN HIHHULI VITTUUN TÄÄLTÄKIN MÖLYÄMÄSTÄ!!

    • kuulun.Jeesukselle

      Lopettakaa alkoholin liikakäyttö. Lähtekää seuraamaan Jeesusta. Niin pelastutte. Ajatelkaa, ei enää koskaan krapulaa.

      • teidät.pitäisi.teloittaa

        PAINU SAATANAN HIHHULI VITTUUN TÄÄLTÄKlN MÖLYÄMÄSTÄ!!


    • aito.uskova

      Tänään on oikea päivä lopettaa raitistelu ja aloittaa ikuinen ryyppyputki. Ainoastaan juopot pääsevät taivaaseen jeesuksen viiniastioiden äärelle. Juopottelu on sitä oikeaa elävää jeesususkoa.

    • Aputuleeylhäältä

      Jeesus vapauttaa kaljasta ja muustakin saastasta. Yksikään ei taivaaseen pääse joka ei tee parannusta synneistään. Raamattu on yksiselitteinen ja sanassa lukee että olkaa raittiit.

      • menossa.jeesuksen.luo

        Minulle jumala on puhunut henkilökohtaisesti, että lasolia pitää juoda, että pääsee jeesuksen luokse. Jumalan rauhaa sinullekkin, rauhattomalle sielulle.


    • Miksei kelpaisi,,,?
      Omasta puolestani voin sanoa että tavallaan uskon jollain tavalla,,, vaikea selittää,,,
      No sanotaan näin,,, minä tässä olen tehnyt sen työn että olen pystynyt jättämään kaman ja pidän hallussa alkonkäytön,,, miksi minun pitäisi antaa siitä kunniaa kelleen muulle kuin itselleni? Se että resetoin välillä tuskin vie minua kadotukseen siihen saattaa vaikuttaa ihan muut syyt :)
      Olisi aika outoa alkaa ihan Ehdottomasti yhtäkkiä uskomaan sehän olisi valehtelua ja pahimmillaan riippuvuuden siirtoa,,, tunnen muutaman fanaattisen uskovaisen jotka käyttäytyy juuri tuolla tavalla,,,
      Tietystikään en tarkoita sitä että aloittaja olisi sellainen,,,
      Kyllä olen aikoinaan rukoillut nyt jäänyt vähän vähemmälle eli ei siinä mitään,,, minä nyt haluan pitää uskoni itselläni ja ihan hk:na,,, mites se raamatussa sanottiinkaan että jos rukoilet älä tee sitä julkisesti vaan ihan omassa rauhassa ja yksin,,,
      Jotenkin tolleen,,,
      En ala kuitenkaan pilkkaamaan uskovaisia ja joillekin alkon jättäminen onnistuu vaan uskon avulla ja sitten ei kannata edes miettiä syytä tarkoitus tärkein,,, että siis
      pystyy olemaan juomatta,,,
      Sorry tästä tuli vähän sekainen kirjoitus heittämällä laitoin ilman deleteä,,,

    • tussutin

      Käyt niin harvoin tissu ja miksi vaihdoit profiilikuvan? Huomasitko muuten että sinusta puhuttiin suomi24 apuapalstalla.

      • YP.NÖYRYYTTI

        Homo pelästyi YP:tä.


      • tussutin
        YP.NÖYRYYTTI kirjoitti:

        Homo pelästyi YP:tä.

        Enemmän tissulla on järkeä kuin teillä ripulista unelmoivilla.


      • oletkin.homo
        tussutin kirjoitti:

        Enemmän tissulla on järkeä kuin teillä ripulista unelmoivilla.

        Kiihoitut siis tissun perseen kuvasta.


      • tussutin
        oletkin.homo kirjoitti:

        Kiihoitut siis tissun perseen kuvasta.

        Tottakai kivan näkönen pylly säväyttää vähän vanhempaakin naista :D


      • heheheehehe
        tussutin kirjoitti:

        Tottakai kivan näkönen pylly säväyttää vähän vanhempaakin naista :D

        Homoperseen esitteleminen profiilikuvana on siis järkevää vanhan ämmän näkökulmasta.


    • 8-jousi

      Uskon ja oon tehnyt parannuksen mut en tiiä riittääkö se kun joskus luovuin ja kadun sitä kyllä mutta ihan paatunut en ole kai.. huolissani vaan kun Jumala ei puhu sisälle tms vaikuta ainkaan viimeisen kk aikana.. mut raamattua luen kyllä paljon.. ja aijemmin täytyin pyhällä hengellä ja menin ekstaattiseen hurmostilaan sekä kuulin päässäni äänet 'sä tuut ratsastaa valkoisella hevosella', 'anti-kristus on syntynyt', 'annan sulle aamuntähden'
      mut en tiedä mikä moinen oli sit.. en vihulaisen valheita usko :)

    • Hauka3

      Vastaus aloittajan kysymykseen.

      Siksi koska jumalaa, jeesusta, allahia, lentäviä elefantteja EI OLE OLEMASSA!
      On vain kasa hulluja ihmisiä ajamassa omaa höpö höpö ideologiaansa! Minusta kiihko lestikset ovat samaa kategoriaa, kuin kiihko muslimit. Molemmat touhuaa lapsien kanssa ties ja vaikka mitä!

    • Kysymyss8

      Mitä mieltä olette 8jousen viestistä?

    • Ainapunaviiniä

      Siksi ku jesse vaan lotraa sen punaviinin kanssa. Aloittaja, miksi se muuttaa kaiken juuri punaviiniksi? Tekis joskus ponua tai edes kiljua niin hyppäisin heti remmiin!

      • otakshuja

        Punaviini on parempi vertauskuva verelle kuin pontikka tai kilju. Esim. kiljusta ei veri tule heti mieleen, on se semmoista kuraa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe