kelpaanko?

lauraroosamaariaa

Olen 03 tyttö. Olen yli 160pitkä ja painan 46kg. Olen urheilullinen tyttö. Harrastan ratsastusta, showdancia, lenkkeilyä ja pesäpalloa! Minulla on lihaksia ja minulla on pieni sixpackpieni. Jos kiinnostuit laita kikii lauraroosamaariaa

16

71

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chuckhuhuksi

      Hohhoh olet vasta -03 ensinäkin... Kannatais vähä varoo mitä nettii pistät (jos edes olet henkilö joksi "esittäydyit").

      • lauraroosamaariaa

        Olen sori vaan kyseinen henkilö joksi esittäydyin! Olen 03 tyttö pesäpallon pelaaja.


    • OPA482

      Olis kiinnostava kuulla lisää

    • enkille00

      Sixpackit näyttää hirveiltä tytöillä..

      • lauraroosamaariaa

        Sinun mielestäsi


      • Miestenpuolesta
        lauraroosamaariaa kirjoitti:

        Sinun mielestäsi

        Kaikkien mielestä...


      • lauraroosamaariaa

        Älä vittu valita!


      • Kivaltnenäyttää

        Ei mun mielest


      • enolepedofiili

        ei munkaa mut voisitko laittaa profiili kuvan jotta sut "oikeesti näkis"


      • enolepedofiili

        tarkotin siis kik profiili kuvaa


      • tyttöOMG

        Sixpackit on Naispuolisella ihmisellä iljettävät ei pahalla olen itsekkin tyttö


    • kario

      olet runkkaajien unelma

    • muuutenok

      Oot liian laiha muute hyvä (saattaa olla anoreksia sulla kannattaa käydä lääkäris)

      • auttajakooh

        Hahhah päivään naurut. 01 ja samoissa mitoissa. Tosin päälle 160 voi olla 161 tai 169 :/


    • sixpaaaaack

      Siis mitäää? Oon itekki niinku 03 tyttö ja joo on sixpack ja habaa muutenkin! Siis onko jotkut kuus läskimakkaraa sit parempi teidän mielestä kun sixpack? Siis kun muutenkin valitetaan että jos vähänki lihaksii näkyy nuorella nii "tuo ei oo terveellistä et noin nuorella" mutta kun meitä sporttisii haukutaan nii eihän me teitä vaikuta samalla tavalla! Niistä on ainakin ihan normaali että on kateellinen toisille: )))) mutta eihän se sixpack meillekkään oo itseselvyys vaan mieki teen päivittäin rasvaa polttavaa treenii ja 4kertaa viikossa käyn salilla ja sit iötaset tanssit ja tanktanssit päälle, ja juoksulenkit! Että ei se kateellisuus sairaus ole!

      • Väsyttää

        Ja aina toi kateuskortti vedetään esille :D Tiäkkö se on ihan makukysymys, useimmat ilmeisesti ei piä niitä tytöillä hirveen kauniina. Mun mielestä taas lihakset ei sovi kenellekään mut ei ne silti rumat oo. Jokku sit tykkää. Mut rauhotu vähän, tais osua aika paljon tunteisiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe