Mikon-tasoiset kirjoittajat

Niukkarinen

Palstamme alennustila johtuu suureksi osaksi mikon-tasoisten kirjoitusten suuresta määrästä. Esimerkiksi Mikon laatimassa keskustelussa "Pekka tirkistelemässä" Järvenranta oli jatkuvasti itse kommentoinut omia kommenttejaan. Tämä turhauttaa lukijaa eikä hän jaksa lukea keskustelua loppuun asti.

Vajaa-älyiset tulee sulkea palstalta, mutta miten?

50

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä.aloitetaan

      Niukkarisen koneeseen pitää ujuttaa viirus.

      • Vaikea.tilanne

        SÄPO:kään ei taida saada kuriin ip-scannauksellaan näitä rietastelijoita.

        Ilmeisesti ovat salanneet yhteytensä tai sitten kone on asennettu Gaymansaarille johon Troijan hevonenkaan ei pysty.

        Onkohan anonymous ryhmän suunnittelema isku jouduttu peruuttaan?


      • tarkkuutta

        Kyseessä ovat Caymansaaret! Jarmo taasen on GAY!


      • hoitoon.kohta

        Rouva on tarkkana.


    • kintaaseen

      Tunnetun käteenvetäjän viestit voi huoletta jättää omaan arvoonsa.

      • runkkauksen.sm.kisat

        Aliarvioitko toisten käteenvetotaitoja?


      • RouvaHoikkala

        Vaikka Mikko vetelisikin usein käteensä, sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä hänen kirjoitustensa tason arvioinnissa.

        Pääasia, että Mikko on ja pysyy Hoikkalan Vastaisessa Rintamassa!

        Puolustan Mikkoa viimeiseen saakka, sillä hän on aina tukenut minua Jarmo Hoikkalan ärsyttäviä kirjoituksia vastaan!


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Vaikka Mikko vetelisikin usein käteensä, sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä hänen kirjoitustensa tason arvioinnissa.

        Pääasia, että Mikko on ja pysyy Hoikkalan Vastaisessa Rintamassa!

        Puolustan Mikkoa viimeiseen saakka, sillä hän on aina tukenut minua Jarmo Hoikkalan ärsyttäviä kirjoituksia vastaan!

        Minusta molemmat ovat täysin samantekeviä henkilöitä.


      • tieto.toimisto
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Vaikka Mikko vetelisikin usein käteensä, sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä hänen kirjoitustensa tason arvioinnissa.

        Pääasia, että Mikko on ja pysyy Hoikkalan Vastaisessa Rintamassa!

        Puolustan Mikkoa viimeiseen saakka, sillä hän on aina tukenut minua Jarmo Hoikkalan ärsyttäviä kirjoituksia vastaan!

        Mikko juoruaa rouvalle kaiken mitä on hoikkalasta lapsesta asti kuullu.Sen taki rouvalla on niin hyvät tiedot hoikkalasta.


      • mielenterveys.aino
        tieto.toimisto kirjoitti:

        Mikko juoruaa rouvalle kaiken mitä on hoikkalasta lapsesta asti kuullu.Sen taki rouvalla on niin hyvät tiedot hoikkalasta.

        Rouva ei tiedä yhtään mitään mutta mielikuvitus lentää.


      • arvon.mekin.ansaitsemme

        Kyllä käteenvetäjälläkin PITÄÄ olla sanan vapaus Suomessa. Sitä paitsi tämä käteenvetäjä on hässiny Tallinnassa. Kyseessä ei ole mikään puhdas verinen runkkari.


    • Vanhan viinan tilalle tarvitaan uutta.

    • käteenvetäjälle.kyytiä

      Kyllä tuollaset käteen vetäjät pitää saada palstalta vittuun.

      Palsta on paskaa täynnä Mikon ja kumpp. ansiosta.

      • Mikolle.palstatilaa

        Mutta kyllä käteenvetäjilläkin pitää olla kansalaisoikeudet ja sananvapaus.

        Sitä paitsi Mikon kirjoituksia on ihan hauska lukea kun tietää kaverin :DDD


      • potkut.saunaseurasta
        Mikolle.palstatilaa kirjoitti:

        Mutta kyllä käteenvetäjilläkin pitää olla kansalaisoikeudet ja sananvapaus.

        Sitä paitsi Mikon kirjoituksia on ihan hauska lukea kun tietää kaverin :DDD

        Tosi on, vajakille auttaa jopa Mikon kirjoitukset.


      • tapparantakki

        Miksi Mikolle pitäisi antaa potkut saunaseurasta? Maailmanmestaruus on tärkeä asia seuralle.


      • maan.ilman.mestari
        tapparantakki kirjoitti:

        Miksi Mikolle pitäisi antaa potkut saunaseurasta? Maailmanmestaruus on tärkeä asia seuralle.

        Montako maata siellä olikaan edustettuna?


      • oivatoikka

        Vitut sen väliä mestari on aina mestari


      • titteli.pois
        oivatoikka kirjoitti:

        Vitut sen väliä mestari on aina mestari

        Epätoivoista itsensä puolustelemista.


      • Kaikkien pitää olla puolustamassa paikka kuntaamme ja sen sankaria!!!!


      • näin.on.vihdat
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Kaikkien pitää olla puolustamassa paikka kuntaamme ja sen sankaria!!!!

        Kukaan paikkakuntalainen ei edes tiedä tuota vajakkien
        mestarin nimeä.


    • MulattiMouhijärveltä

      Vihdan väärentäminen...voiko ihminen alemmas enää vajota?!???!???!?!

      • oikeutta.tekijälle

        Mikon olisi aika paljastaa sen vihdan oikea tekijä ja mestaruus
        siirretään hänelle.


      • Mikko Järvenranta on vihdan oikea tekijä! Vihtaa ei väärennetty, vaan se tehtiin tuomariston hyväksymällä tavalla ja tuomariston valvovan katseen alla!

        Mikko on paikkakuntamme sankari ja tänä kesänä hän itse istuu tuomaristossa, kun valitaan uusi maailmanmestari.

        Olen ylpeä Mikosta!


      • sokeat.tuomarit
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mikko Järvenranta on vihdan oikea tekijä! Vihtaa ei väärennetty, vaan se tehtiin tuomariston hyväksymällä tavalla ja tuomariston valvovan katseen alla!

        Mikko on paikkakuntamme sankari ja tänä kesänä hän itse istuu tuomaristossa, kun valitaan uusi maailmanmestari.

        Olen ylpeä Mikosta!

        Kerroppa rouva kuka sen teki kun mainitset että se tehtiin
        yhteistyöllä tuomariston silmien alla?


      • Ei yhteistyöllä - vaan tuomariston hyväksymällä tavalla!

        Sen verran pitää tarkentaa, että tuomaristo ei tiennyt, minkä vihdan kukin osallistuja oli tehnyt. Tietyistä yksityiskohdista oli tietenkin helppo päätellä, että voittajavihta oli Mikon tekemä. Pääasia, että voitto saatiin Ikaalisiin!

        Tänä kesänä pitää varmaankin valita voittaja jostakin muualta, etteivät epäilykset herää.


      • takuumies.aino
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ei yhteistyöllä - vaan tuomariston hyväksymällä tavalla!

        Sen verran pitää tarkentaa, että tuomaristo ei tiennyt, minkä vihdan kukin osallistuja oli tehnyt. Tietyistä yksityiskohdista oli tietenkin helppo päätellä, että voittajavihta oli Mikon tekemä. Pääasia, että voitto saatiin Ikaalisiin!

        Tänä kesänä pitää varmaankin valita voittaja jostakin muualta, etteivät epäilykset herää.

        Noin torjuu huijausväitteitä rouva Kakkala joka itse
        varastaa, huijaa, pettää, valehelee päivittäin.


      • Minä olen Mikon puolella loppuun asti. Olen aina ollut hänelle äiti, tyttöystävä, vaimo, rakastajater, narttu sekä opettaja!


      • sähköinen.vihta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minä olen Mikon puolella loppuun asti. Olen aina ollut hänelle äiti, tyttöystävä, vaimo, rakastajater, narttu sekä opettaja!

        Onko Mikko ollut useasti latauksessa kuten kaikki muut
        tuttavasi?


      • Mikon mielenterveys on kunnossa eikä hän tarvitse minkäänlaisia terveyspalveluita!


      • lääkärinlausunto
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mikon mielenterveys on kunnossa eikä hän tarvitse minkäänlaisia terveyspalveluita!

        Noin vakuuttaa mielenterveyspotilas Aino Kukkala.


      • Jarmo! Sinä et ole henkisesti aivan kunnossa!


      • hullu.aino.horisee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jarmo! Sinä et ole henkisesti aivan kunnossa!

        Rouvan juttuihin uskominen vaatii tosiaan pahan nuppivian.


      • Mitkä juttuni pystyt osoittamaan valheeksi?


      • aino.lataamoon
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mitkä juttuni pystyt osoittamaan valheeksi?

        Helpompi tapa olisi etsiä edes yksi tosijuttu Ainon
        tuhansista hullun horinoista. Miksi hiihtäjä hyppäsi
        parvekkeeltasi alas?


      • Sen takia, koska hänelle tuli tärkeä puhelu ja hänen piti poistua asunnosta välittömästi hoitamaan asioitaan!


      • helpoin.tie
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sen takia, koska hänelle tuli tärkeä puhelu ja hänen piti poistua asunnosta välittömästi hoitamaan asioitaan!

        Miksi ovea ei käytetty?


      • Hyväkuntoinen ja sporttinen mies menee mistä parhaakseen katsoo! Tulithan sinäkin kaapista ulos vaikka olit nippusiteissä, kapula suussa ja kuhmu otsassa!


      • hullu.aino.horisee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hyväkuntoinen ja sporttinen mies menee mistä parhaakseen katsoo! Tulithan sinäkin kaapista ulos vaikka olit nippusiteissä, kapula suussa ja kuhmu otsassa!

        Koskaas ja missä minä olen tuollaiseenkin syyllistynyt?


      • Eiköös tässä ole kyse siitä skun sut ryöstettin 2004? Sulta lyötiin pesismailalla taju kankaalle,pistettiin suukapula ja teipattiin poika pakettiin. Lopuksi sun kämppä putsattiin.


      • Juuri näin! Ryöstäjien matkaan tarttui mm. autosi, puhelimesi, tietokoneesi, radiosi sekä iso nippu eri taloyhtiöiden yleisavaimia.


      • mustasukkaisuutta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sen takia, koska hänelle tuli tärkeä puhelu ja hänen piti poistua asunnosta välittömästi hoitamaan asioitaan!

        Johtuiko poistuminen parvekkeen kautta siitä että naapuritkin
        kuulivat Kaarinan soittavan ovikelloasi ja mekastavan rapussa.


      • Osittain siitäkin syystä!


      • potkuja.haaruksiin
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Osittain siitäkin syystä!

        Kumpiko pelkäsi saavansa taas mustat silmät, hiihtäjä vai
        Aino ?


    • PostinKulkuSelvitetty

      Ei ne ole mitään "Mikon tasoisia" vaan Mikko ihan itte.

      • Älä sinä aina hauku Mikkoa! Hän on yksi parhaimmista rakastajista, joka minulla on ollut!


      • vanhaa.lihaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Älä sinä aina hauku Mikkoa! Hän on yksi parhaimmista rakastajista, joka minulla on ollut!

        Kehu nyt enemmänkin Mikkoa, ei tuo edellinen vielä riitä
        vakuuttumaan Mikon kyvyistä mummun kanssa.


      • oiva.toikka

        Vittuako sä tiedät muitten kyvyistä mitään ku homo olet.Ookko edes pannu ketää muijaa?


      • En ole pannut naisia koska minut on hakattu ihan paskaksi,


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe