Miehet: Kaikki naiset ei tykkää isoista peniksistä

Miehetherätkää

Eli heippa vaan kaikki miekkoset! Itse olen 22-vuotias naikkonen, ja olen oikeastaan lähes koko täysi-ikäisyyteni ajan ollut sinkku lyhyitä suhteita lukuunottamatta. Aika montaa eri kokoa on tullut koitettua ja täytyy sanoa, etten suoraan sanoen voi ymmärtää, miten iso kulli on missään mielessä hyvä asia!? Pituutta voi säädellä, mutta mulla on ainakin niin monta kertaa ollut paikat kipeänä kun paksu kulli repinyt limakalvoja. Mun kosteuden puutteesta se ei johdu vaan ihan oikeesti kun ei meinaa mahtua... Olen aika pieni eli olen vähän tiukkakin, mutta kyllä tätä muiltakin naisilta kuulee, että paikat kipeänä tai tietyissä asennoissa sattuu. Esim doggystylessä liian pitkä penis menee todella helposti liian syvälle, jolloin se huutaminen on pikemminkin lähtöisin kivusta kuin nautinnosta. Itse ajattelen sen kuitenkin niin, että voin hetken kärsiä jos mies nauttii. Kyllähän miehenkin leukaluut nuolemisessa kärsii jne.

Mutta siis ärsyttää kun miehet rehvastelee isoilla tavaroillaan kun oikeesti niin moni nainen ei tykkää. Voihan semmoinen kivun täyteinen ilta olla seikkailu jolle kulle, mutta ihan tutkimuksienkin mukaan naiset preferoi suhteellisen keskikokoista kullia varsinkin vakituisissa suhteissa.

PS. Puolet mun pöksyihin päässeistä miehistä ei ole halunut käyttää kumia tai on ottanut kumin kesken kaiken pois ilman mun lupaa (olen huomannut vasta myöhemmin). En nyt haluaisi yleistää, mutta mikä vittu teitä miehiä vaivaa? E-pillerit ei ole mikään merkki siitä, että nyt voi mennä ilman kumia. Eikö oma terveys kiinnosta? Tiesittekö, että n. 25 % kaikista suomalaisista kantaa sukupuoliherpeksen virusta? Suurimmalla osalla tauti ei koskaan oireile, mutta se on sitten kiva jos omalla kohdalla oireilisi koko loppu elämän ajan. Huuliherpesvirus ja sukupuoliherpesvirus tarttuvat myös ristiin ja muutkin sukupuolitaudit voivat tarttua suuhun/suusta, joten kondomi tulisi olla aina myös suuseksissä. Tuntuu, että tämä on teiltä luolamiehiltä mennyt ihan ohi.

13

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa pysyä pienimunaisissa. Niitä kyllä riittää. Jos kymmenelle annat, saattaa niistä yksi olla vähän tavallista isompi. Huoli siis pois.

      btw. Olethan varma, että et ole pienen omaava mies?

      • Miehetherätkää

        En ole pienimunainen mies vaan olen 22v nainen. Ja omalla kohdalla neljällä kymmenestä on ollut sellainen, joka repii paikat eli ei ole hyvä tuuri käynyt mulla senkään suhteen... Kaverit vähän nauroi yliopistolla kun selitin miksi käveleminen ja istuminen sattuu XD


      • Miehetherätkää kirjoitti:

        En ole pienimunainen mies vaan olen 22v nainen. Ja omalla kohdalla neljällä kymmenestä on ollut sellainen, joka repii paikat eli ei ole hyvä tuuri käynyt mulla senkään suhteen... Kaverit vähän nauroi yliopistolla kun selitin miksi käveleminen ja istuminen sattuu XD

        Asko tulee taas kohta kertomaan, että kymmenen senttiä paksu (ympärys) ei ketään revi. Ja mikä parasta, sen paksumpia ei ole kellään. Hän kertoo myös sen.


    • CostelloSinister

      Suosittelen katsomaan tarkemmin kenelle pilluasi jaat. Ei minulla eikä kenelläkään normaalilla/terveellä miehellä tulisi mieleenkään ottaa kondomia pois kesken nainnin. Peiliin katsomisen paikka.

      • Miehetherätkää

        Ihan normaalin oloisille miehille olen antanut. Enkä mikään jakorasia ole. Päälle kymmentä olen pannut mikä nyt ei ole vielä hirveän paljon. Ottaen huomioon, että olen ollut 5 vuotta sinkkuna. Kaksi vuodessa ehkä. Ja arvaa kuinka monta kertaa olen kironnut tuuriani kun kunnolliset miehet sanoo, että toihan on pöyristyttävää ja sitten omalle kohdalle sattuu kaikki idiootit... Mutta mitä nyt paras kaveri sanoi, ettei hänenkään poikaystävä ennen kondomia käyttänyt ennen kuin hänet tapasi ja ja samoin hyvä miespuolinen ystäväni sanoi, että ilman kondomia mentiin ja hän ehti paksuksikin jonkun laittaa (teki siis abortin)... Ja molemmat todella ihania ihmisiä, tyhmiä vaan :D


      • rgrdg54546

        Ne voi olla sinulle normaalin oloisia miehiä, mutta fiksu nainen kyllä huomaa pienemmistä merkeistä kuka on oikeasti normaalijärkinen. Toi kondomin poisottaminen voidaan tulkita pahoinpitelyksi tai sen yritykseksi kun voi tartuttaa taudin ja ottaa sen vielä salaa pois. Sairasta. Kuka fiksu muuten liikkuu tyhmien kavereiden kanssa, ei kukaan. Siinä miettimistä.


    • normikulli

      parilta hetken aikaa olleelta vakipanollta olen kysynyt tuntuko miltään? molemmat n.52-58 ite 43 ja molemmat olivat tyytyväisiä enkä ole mikään 20cm mahtimelan omista. kai se on se miten sitä käyttää ja kuin hyvin nainen on lämmittetty.ps. molemmat sai ja useasti :) seksi on upea nautinto.

      • Kaikenlaista__

        Vanhainkodistako noita kävit hakemassa?


    • Mulkku-hellänä

      Kyllä se 15cm mittainen perseestä tai nivusesta asti tai taivutellaan 20cm mulkuksi mitattu on monelle naiselle liikaa. Itsellä on paksuhko muna ja kyllä en yhtään paksumpaa ottaisi. Paksuutta munassani 12cm pintaan. Pituutta ison verran eli päälle 15cm. Mulkku tulee kipeäksi kun paksulla jyystän.

      • Mulkkusi vaikuttaa kooltaan normaalilta. Jos se on arka, mene lääkäriin.


      • Homo-vaiennetaan-kyllä
        h-x kirjoitti:

        Mulkkusi vaikuttaa kooltaan normaalilta. Jos se on arka, mene lääkäriin.

        Äläpä sinä homo sekaannu ihmisten asioihin.


    • Häxy-Niuvasta

      Must iso krrrpö on ihönööööö...hmmmm. Mulla on sängyn jälgä pärseessä, hmmmmm.

    • askothefatson

      Sinä vitun typerä läskikasa! Synnytyksellä tai pituudella ei ole mitään tekemistä toosan koon kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe