Haluuuun marsun!

Marsuuuuuu

Voisitteko auttaa asiassa?
Haluaisin marsun mut äiti eikä kai isäkään piittaa ajatuksesta. Meillä on koira mutta mulla on ollut jo kauan toiveena marsu. Miten saisin ne suostumaan?

8

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aetrhth

      Puhuit yhdestä marsusta, mutta niitä on PAKKO olla kaksi ;) Jopa ne kaikkein pahimamt riitapukarit sijoitetaan, että näkevät toisia marsuja verkon läpi. Vinkkejä en hirveästi osaa antaa. Koita saada vanhenpasi ihastumaan marsuihin, mutta älä huuda niistä kokoaikaa. Sit eläinkaupoissa käynti (jos ootte muuten vaan kauppareissulla) on auttanut mua. Yleensä oma äitini tuli hakemaan mua sieltä eläinkaupasta ja näki samalla marsuja.

    • Marsuuuuuu

      Ok:)pitäisi vaan saada vanhemmat puhuttua ympäri.
      Jos muilla on mitään vinkkejä niin kertokaa;)

    • Sedä

      Mä olen samaa mieltä että kannattaa houkutella vanhemmat tutustumaan marsuihin, mutta mieluummin harrastajan tai kasvattajan kotiin, kuin eläinkauppaan. Niin näette millaista marsujen kanssa on oikeasti elää :) Eläinkaupassa eläimille on tosi erilaiset ratkaisut, eikä siellä pääse kunnolla niihin eläimiin tutustumaan.

      • arfgaeraer

        Mutta kuinka helppoa on saada äiti kasvattajan luokse? Marsuja jos haluaa äidin katsovan niin on helppompi huijata äiti eläinkauppaan jonkun esim prisma reissun yhteydessä.


    • marsutonseuraeläimiä

      Joo marsut on seuraeläimii ja suosittelen kattomaan ensin kasvattajat ja yksityiset. Ite sain marsut että haettiin yksityiseltä ja onhan se toinen jo 7v . Kannattaa myös tutustua hoitamiseen

    • marsuja

      Tiedätkö varmasti marsuista tarpeeksi kinutaksesi sellaista?

      - Millainen ruokavalion tulisi olla?
      - Häkin kokoa koskevat lait?
      - Kuinka usein marsun häkki täytyy siivota?
      - Kuinka usein kynnet tulee leikata?
      - Kuinka usein marsua täytyy pestä?
      - Kuinka paljon voit tarjota valvottua jaloittelua?
      - Onko sinulla tiedossa henkilö, joka voisi hoitaa marsua poissa ollessasi?
      - Onko teillä tilaa marsuille?

      Jos osaat vastata näihin kysymyksiin, voit harkita marsua vanhempiesi kanssa.
      Osoita tietosi ja vastuuntuntoasi vaikka kotitöiden avulla.

    • Minulla on ollut 2 poikamarsua pari vuotta sitten. Vaativat aika paljon huomiota ja kaverin. häkinsiivous kerran viikossa ei ole niin rankkaa mutta jos perheessä on vähääkään astmaa niin EN suosittele! Kynsienleikuu helppoa jos marsut totuttaa, harjaaminen hellyyden yhteydessä, ruokkiminen heinällä ja kuiva ruualla sekä esim porkkanalla, kurkulla ja salaatilla ei tule kovin kalliiksi. Hoitaja kannattaisi myös löytyä

    • ZiPpe_89

      Niin kauan,kun olet alaikäinen tai asut hedän taloudessaan,päättävät he perheen asioista. Valitettava tosiasia. Tietysti voit vannottaa myös itse huolehtivasi niistä. Muuten en itse ainakaan osaa auttaa. Olen itse yksinasuva ja täysi-ikäinen,joten lupia ei omiin marsuihin luonnollisesti tarvinnut kysellä. Tsemppiä nyt kuitenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe