Kirpparien kiertävät koijarit

StoppiKoijareille

Alkaa sapettamaan tietyt samat henkilöt jotka kiertävät seinäjoen kirppareita ostellen pöydistä halvalla tavaraa ja tungetaan heti paikalle kun asiakas tuo paikalleen tavaroita myyntiin, sitten alkaa vitsien vääntely ja tavaran tingiminen? sitten ne puoli-ilmaiset tavarat kiikutetaan omalle myyntipaikalle uusilla tuplahinnoilla, hyvänä esimerkkinä voisi sanoa eräästä kitarasta 25e mikä oli pitkään myynnissä ullakolla, no sen sieltä kaappasi mukaan eräs näistä kiertävistä koijareista ja kuinka ollakkaan sama kitara oli sitten shoppiksen myyntipaikalla ja hinta 45e? Onko tälläinen hyväksyttävää toimintaa ja miksei kirpparien omistajat puutu asiaan kun hyvin tietävät ketkä siellä tekee tätä ns väärää kauppa?

68

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaarinas

      Aivan samaa touhua Jyväskylässä ollut jo parikymmentä vuotta. Kesäaikaan Sepänkadun kirpparilla pyörivät jo aamusta samat tyypit, ja ostavat lasten ja nuorten pöydistä ja muiltakin arabiat ja muut halvalla, ja sitten Seppälän kirpputorille omiin pöytiin myyntiin. Osa kiertää maakunnan läpi ostaen tavaraa omille pöydilleen. Ei kai niille mitään voi

    • menisivät_koteihinsa

      Ovatko kyseessä miespuoliset vanhukset? tuo on törkeää, kieroa ja käsittääkseni Shoppiksella on kielletty jobbareiden toiminta. On siinäkin heillä eläkepäivien harrastus!

      • IhmeellistäKauppaa

        Joo on nää äijiä, ja tää kyseinen eläkeläinen pitää ainakin shoppiksella paikkaa ja jättää aina röyhkeästi farmarinsa invapaikalle ilman pysäköintilupaa. Käppänä naurattaa typerillä vitseillään naisia ja tinkii tavaroita heiltä röyhkeästi? Varmasti siellä kirpparin pitäjät tämän touhut tietää mutta eivät ole puuttuneet asiaan? Kyllä näin räikeään toimintaan jo pitäisi puuttua!


      • seköluuraa

        Pakettiautonsa vai?


    • Einaris

      Kerro vielä se koijarin paikan numero shoppiksella niin tiedetään olla ostamatta siitä.

    • pöytä69

      Hyvää bisnestähän toi, älkää nyt kadehtiko!

    • EstoVääryydelle

      Ei ole kyse kateudesta vaan siitä että se on moraalisesti väärin, ostetaan halpa tuote muiden nenän edestä ja laitetaan hintaa lisää omassa myyntipaikassa! Koijarit tunnistaa siitä kun heillä paikka/paikat kuukausia tai jopa vuosia sama!

      • arsenikkimies

        Vittu. Pakottaako joku myymään HALVALLA? Tämä on vapaa maa eikä mikään Pohjois-Korea. Ei ole väärin ostaa halvalla ja myydä kalliilla.


    • dqkdåpor

      Minulle on ihan sama mitä pyytävät kunhan itse saan sen hinnan minkä haluan. Ja tiedän että jotkut heistä tekevät tuota siksi että olisi ylipäätään jotakin tekemistä, joten se heille mielihyvin suotakoon.

      Mutta kieltämättä ärsyttää melkoisesti eräs koijari joka ei anna rauhassa latoa tavaroita hyllyyn, vaan on kärppänä paikalla "vitseineen" heti kun joku tuo jotakin uutta. Kyseessä kuvauksista päätellen sama henkilö josta tuolla jo aiemminkin mainitaan. Muita ärsyttäviä ei ole tullut vastaan, onneksi.

      • RaimoHF

        Se on se vanha mies joka sillä toyota farkulla(tummanharmaa) ajaa aina siihen infapaikkaan, tämä on se ärsyttävin tunkeilija ja välistävetäjä ja jolla se paikka siellä kirpparilla jonne kerää ullakolta lähinnä tavaraa ja toki ostaa sieltä samasta paikastakin paljon tavaraa vieden omalle pöydälle myyntiin.


      • öölllllöö

        Joo ei jaksa ukko mukamas kävellä vähän kauempaa parkista vaikka ilmeisesti päivät pitkät pyörii kirppareita koluten.. Kiva kun ne oikeasti invapaikkaa tarvitsevat eivät pääse siihen tämän vaarin takia. Se on siis se tyyppi jolla aina kädet taskuissa ja musta pappalippis päässä.


      • hahhhahaa

        Kannattaa mulkaista vihaisesti sitä pappaa niin ei tule tonkimaan tai juttelemaan siihen.


      • kirppailija

        Kumma kun jaksaa kirppareilla kävellä aamusta iltaan ja vielä monella eri kirpparilla, mutta auto pitää saada oven eteen. Viikolla raahas autoonsa pöytälamppua, varmaan oli joltakin uudelta myyjältä käynyt kuorimas kermat päältä. Ens kerralla, kun kyseinen "hyräilijä" ajaa autonsa invapaikalle, aijon häntä asiasta huomauttaa!


      • vituttaaminuakin

        Mutta sillä ei näytä olevan pöytää enää shoppiksella ainakaan... mutta sano ihmeessä sille, siitä parkkijutusta, toivottavasti tajuais jotain.


      • onnipe
        kirppailija kirjoitti:

        Kumma kun jaksaa kirppareilla kävellä aamusta iltaan ja vielä monella eri kirpparilla, mutta auto pitää saada oven eteen. Viikolla raahas autoonsa pöytälamppua, varmaan oli joltakin uudelta myyjältä käynyt kuorimas kermat päältä. Ens kerralla, kun kyseinen "hyräilijä" ajaa autonsa invapaikalle, aijon häntä asiasta huomauttaa!

        Kumpiko sua niinku närästää se että ihminen ostaa joltain oikeudellisesti tavaraa ja vie niitä kotiinsa tai laittaa jälleenmyyntiin vai se että se auto on invapaikalla ?

        Kannattaisiko keskittyä omaan elämään ja jättää vinkuminen vähemmälle.Itseasiassa siitä autopysäköinnistä huomauttaminen ei ole sinun tehtäväsi vaan pysäköinnin valvojan tahi poliisien.

        Otetaampa esimerkki :

        Kyseinen henkilö ajaa autolla invapaikalle ja kuuluttaa megafoonilla että ilmaista rahaa tarjolla ja alkaa jakamaan halukkaille rahaa ? Ottaisitko vastaan ..

        Luulen että siinä vaiheessa kukaan ei valita invapaikalle pysäköinnistä vaan rahaa
        kelpaisi kyllä !!!!!!!!!

        Tuntuukin siis se pysäköinti on toisarvoinen seikka valittamisellasi vaan syy onkin se että herrasmies ostaa tavaraa ja jälleenmyy voitolla !!!!!!


    • bisnes_on_bisnestä

      Mikä laki sen kieltää ettei kirpparilta ostettua tavaraa muka saisi myydä jatkossa kirpparilla?? Se on bisnestä ja joku tienaa enemmän kuin ne jotka myyvät puoli-ilmaiseksi!

    • harrastustämäkin

      Kateellisten vikinää taas.

      Jos joku myy vaikka kitaran vaikka kympillä, ja joku toinen saa siitä viisi, niin mitä sitten?

      On siinä rahaa se "kymppi" kiinni ties miten pitkään ja vielä niiden ostettujen tavaroiden roudaus päälle.

      Se on todellakin harrastus ja vaan ajankulua pitkiin päiviin.

      Vi...tuttaa nuo kätisijät, viekää romunne kaatopaikalle, niin ei tarvitse valittaa, kun ne joku OSTAA TEIDÄN asettamalla hinnalla pöydästänne.

    • KauppaKannattaa

      Ei se ole mitään väärää kauppaa. Tyhmät myy liian halvalla ja viisaat myy eteenpäin paremmalla hinnalla. Alkää valittako jos ette itse osaa. Kauppa se on joka tätä koko maailmaa pyörittää.
      Lenkkaritehdas valmistaa Vietnamissa lenkkarit 2 eurolla ja seinäjokinen ostaa ne 140 eurolla kun niissä lukee joku hieno nimi.

      Tai ykstyinen vaikka myy autonsa liikkeeseen 8 tonnilla ja liike myy eteenpäin 15 tonnilla ;)

      • e5j5j5jjjj

        Juuri näin.


    • reilutyhmä

      Onhan tuo moraalisesti väärin. Reilu ihminen joko kertoisi, että hinta on liian alhainen, maksaisi extraa, tai antaisi puolet voitosta edelliselle myyjälle. Rehellisyys ja reiluus tekee maailmasta paremman paikan, ei raaka kauppa ja voitontavoittelu (varsinkin maksimaalisen). Toki, jos on tuotteelle tehnyt jotain muutakin, kuin pyyhkinyt pölyt, jotta sen arvo noussut, niin silloinhan ongelmaa ei ole.

      • lapualtakuuluu

        Aika kommaripuhetta.


    • voihyvääpäivää

      Vai pitäisi vielä antaa puolet voitosta myyjälle? Ja maksaisi enemmän mitä pyydetään?

      Pistähän sitten itsepalvelu kirppiksellä tavaraan, mitä myyt, niin jatkossa yhteystietosi (osoite ja puhelin numero) niin otetaan yhteyttä.

      Saatiin täällä ainakin ideastasi päivän naurut.

      On sitä vaikka millaista sukan kuluttajaa.

      Heeeehhheeeeeeeee....

    • dqkdåpor

      Se nyt vaan on niin että käytetyn tavaran oikea hinta määräytyy sen mukaan millä kauppa syntyy, mitään muuta tapaa oikean hinnan määrittämiseen ei ole. Asiaa ei muuta miksikään se miten monta kertaa tuo tavara vaihtaa omistajaa.

      Ja moraalilla tai sen puuttumisella ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa. Ostaja itse päättää onko hinta sopiva vai ei. Jos tuo on jonkun mielestä moraalisesti väärin että joku ostaa ja myy eteenpäin suuremmalla hinnalla niin saman määritelmän mukaan lähes mikä tahansa myyntitapahtuma missä tahansa on moraalisesti väärin.

      Itse olen kirpputoreja kolunnut siitä lähtien kun ensimmäinen Seinäjoelle tuli. Silloin alkuaikoina hintapyynnit olivat kirpparitasoa. Nykyään, ainakaan niiden tavaroiden osalta joita itse ostan, eivät enää ole, joten eipä tule juuri mitään enää ostettua. Mutta eipä tuo ole yöunia vienyt.

    • KitaraMiesOlen

      Onko se paikka 90? ainaki kitara on siinä edelleen?

      • halvallamyynyt

        joku on pienentänyt pojan katetta eipä ole kitarassa enään yhtää ehjää kieltä ja kahvi mukissa on näköjään tullu korvaan halkeema Voi Voi


    • OleTyytyväinen

      Sama aloittaja tainnut vinkua lehtien palstoillakin samasta aiheesta. Mitä vitun väliä sillä on mihin tarkoitukseen joku tavaroitas ostaa?? Etkös sinä ole nimenomaan myyntiin ne vienyt?? Ole tyytyväinen että romuistas joku jotain maksaa kun kerta eroon niistä haluat. Typeristä asioista kyllä jaksetaan vinku voi jestas...

      • HarmittaaJOO

        Tyhmä! Ajatteleppas asiaa hieman toisin, jos ylipäätään se sinulta onnistuu, elikkä kun joku myyjä on laittanut omalle paikalleen myyntiin vaikka hienon erikoisen koristeen ja hinta 10e, no sitten tulee tämä koijari ja ostaa nopeaa sen koristeen kun tietää että sen arvo on vähintääkin n 40e, ELI MEILTÄ MUILTA ASIAKKAILTA VIETIIN TUO MAHDOLLISUU OSTAA SE KORISTE KYMPILLÄ, kun se koriste meni koijarin pöytään ja HINTA 40e!! YMMÄRRÄTKÖ MITÄ TARKOITAN??? Tämä seikka tässä niin harmittaa kun nämä haaskalinnut kyttäävät aamusta iltaan kirppareilla ja vievät mahdollisuuden meiltä normaaleilta asiakkailta ostaa tavaraa halvalla.


      • dqkdåpor
        HarmittaaJOO kirjoitti:

        Tyhmä! Ajatteleppas asiaa hieman toisin, jos ylipäätään se sinulta onnistuu, elikkä kun joku myyjä on laittanut omalle paikalleen myyntiin vaikka hienon erikoisen koristeen ja hinta 10e, no sitten tulee tämä koijari ja ostaa nopeaa sen koristeen kun tietää että sen arvo on vähintääkin n 40e, ELI MEILTÄ MUILTA ASIAKKAILTA VIETIIN TUO MAHDOLLISUU OSTAA SE KORISTE KYMPILLÄ, kun se koriste meni koijarin pöytään ja HINTA 40e!! YMMÄRRÄTKÖ MITÄ TARKOITAN??? Tämä seikka tässä niin harmittaa kun nämä haaskalinnut kyttäävät aamusta iltaan kirppareilla ja vievät mahdollisuuden meiltä normaaleilta asiakkailta ostaa tavaraa halvalla.

        Niinpä. Kirppareilta ei saa enää mitään kirpparihintaan. Se on valitettavaa mutta väliäkös tuolla. Pitäkööt ylihintaiset rojunsa minun puolestani.


      • onnipe
        HarmittaaJOO kirjoitti:

        Tyhmä! Ajatteleppas asiaa hieman toisin, jos ylipäätään se sinulta onnistuu, elikkä kun joku myyjä on laittanut omalle paikalleen myyntiin vaikka hienon erikoisen koristeen ja hinta 10e, no sitten tulee tämä koijari ja ostaa nopeaa sen koristeen kun tietää että sen arvo on vähintääkin n 40e, ELI MEILTÄ MUILTA ASIAKKAILTA VIETIIN TUO MAHDOLLISUU OSTAA SE KORISTE KYMPILLÄ, kun se koriste meni koijarin pöytään ja HINTA 40e!! YMMÄRRÄTKÖ MITÄ TARKOITAN??? Tämä seikka tässä niin harmittaa kun nämä haaskalinnut kyttäävät aamusta iltaan kirppareilla ja vievät mahdollisuuden meiltä normaaleilta asiakkailta ostaa tavaraa halvalla.

        Älä nyt puhu lööperiä hyvä veli ! Aivan turhaa kitajamista ,,,Osta itse niitä tavaroita halvalla ja pane myyntiin kalliimmalla ,,,se on vapaata kaupantekoa !

        Tai osta tavarat ja pane myyntiin samalla hintaa tai halvemmalla ,,aivan sama mutta eihän semmoinen kaupanteko tuota voittoa.Kaupanteon tarkoitus on tuottaa rahaa,,mitä enemmän sen parempi.

        Itse toimin just näin ja se joka vinkuu saa tuta paikanpäällä ,se o varma se.
        Antakaa nyt se papparaisen olla rauhassa ,sillä jos itse satun samaan paikkaa samalla hetkellä niin voin taata että olen hänen puolellansa.....

        Menkää marisijat töihin ja tehkää rahaa !!!!!!!!


      • GonaLive

        Hänen puolella olet? Heh he, tietäisit kelle täällä auot päätäsi!


      • onnipe
        GonaLive kirjoitti:

        Hänen puolella olet? Heh he, tietäisit kelle täällä auot päätäsi!

        höpö höpö ..taas siellä huudellaan sellaista mitä ei kroppa pysty lunastamaan ....puhaaaa


    • Haloooooio

      Kirpparimyynnillä ei ole tarkoitus tienata vaan kierrättää ja päästä turhasta eroon.

      • anteeksianteeksisarkasmi

        Aijaa. Olen sitten ymmärtänyt väärin.
        Anteeksi!

        Luulin että tarkoitus on päästä tavarasta eroon saada rahaa turhasta roinasta. Mikset vie kierrätykseen tai kaatopaikalle, jos haluat romuistasi eroon.


    • Törkeenahne

      Koijari rohmuaa pöytiinsä myös lasten harrastusvälineet; luistimet, sukset, rullaluistimet, pesäpallomailat ja -räpylät, jääkiekkokypärät... Turha on Seinäjoella köyhien äitien ja isien kiertää kirppareita halpojen harrastusvälineiden toivossa. Mun puolesta koijari saa rauhassa vetää välistä koriste-esineillään ja "antiikillaan", nehän on ylellisyystavaroita, mutta jättäis sentään lapsiperheiden välttämättömät hankinnat rauhaan...

      • vinkuvinku

        voi vinku vinku


      • Vinkupossu

        Mikäs se siinä alkoi vikisemään? Älähtikö se johon kalikka kalahti?


    • Kierrättäjä

      Sitten on muutama tyyppi joka joka kuljettelee toisten tavaroita pitkin kirpparia löytyy vaikka mistä. Joskus oli peitelty omilla tai muitten tavaroilla hyllyssä olleita myynti tavaroita. Kateuttako?

    • naimanne

      Sillä koijarilla on melkoinen hävikki omassa pöydässään, miksiköhän?

    • Ljjcftykbvc

      Miksi ne myyjät sallii tämän invapaikan kuluttajan toimet vaikka omistaja on sanonut ettei hyväksy kyseistä toimintaa.

    • 369

      Pitäiskö koijarille laittaa porttikielto kyseisiin kirppareille,niin loppuis valitukset?
      Olisko se ratkaisu oikea-kaikkien kannalta?

      • onnipe

        mä teen just tuommosta kauppaa ,,tuu laittahan mulle porttikielto ;DDDDD ei taitaas käydä hyvin DDDDD


    • Enkämyy

      Voiskos noille koijareille perustaa oman kirppiksen jossa ne ostais toisiltaan tavaroita. Saisivat tavalliset ihmiset myydä omiaan rauhassa. En noitten koijareitten pöytiin sekaannu, -ne kun tunnistaa jo kaukaa.

    • VoiPapparainen

      Kyllä tällä koijarilla on siellä se paikka, sinne kerää tavaraa ullakolta yms Jotenki niin vastenmielinen tyyppi etten tiedä mitä oikein sanois. Ne tavara mitä siinä paikassa on ne on ostettu kaikki vähintään puolet halvemmalla aina, muistakaa se! Me ei keretä ostamaan kun tää papparainen riehuu alvariin siellä ostamassa kaikki mitä halvalla saa tingittyä aroilta myyjiltä jotka tuovat paikalleen tavaroitaan, muutama vitsi alkuun ja alkaa tinkiminen ja usein siihen vipuun uusi myyjä menee kun vanha papparainen ruikuttaa ja tarjoaa 10e tuotteesta n 3-4e.

      • onnipe

        Voi hyvää päivää ,,ettekö te vieläkään tajua että myydä saa millä hintaa haluaa ja ostaa samoin.kaupankäyntiin kuuluu tehdä voittoa ja mitä halvemmalla saa niin sen parempi.simppeliä kuin mikä !

        Ihan moraalisesti hyväksyttävää papan myyntitouhut.Kateellisia vain sapettaa kun eivät itse osaa rahan tekoa....lopettakaa nyt hyvissä ajoin jo valitus


      • näinonnäreetttt

        olen huoannut saman ja mun mielestä se on röyhkeä mies. Jos itse veisin kirppikselle tavaroitani ja tämä pappa tulis multa tinkimään, NIIN en varmaan sanois hänelle sanaakaan. Eiköhän se siitä lähtis pois häiritsemästä!!!


    • pois.mokkamunat

      Sitä kutsutaan markkinataloudeksi.

    • lahjomaton1000

      Turha kuvailla yhtä henkilöä pahimmaksi koijjariksi. Vakio koijjareista NAISIA on ainakin kymmenen ja saman verran miehiä, jotka kiertää kaikki Seinäjoen kirpparit ja ostaa aivan samalla tavalla tavaroita ja myyvät ne eteenpäin. ''Lapsille ja lastenlapsille, serkulle, miehelle, mökille jne.'' selityksillä ostavat. Osa koijjareista jopa työskentelee ''hyväntekeväisyys kirpparilla'' ja sitten on myyntipaikka muualla. Kukin tekee miten sydän sanoo.

      • KoijariSEon

        Kyllä tää äijä on aika paha ja röyhkeä, paikka on 90 eli sinne kerätty ja ostettu pilkkahinnalla ja kovat hintalaput sitten päälle, kiertäkää kaukaa tää paikka!


    • neljä

      Uskomatonta tuubaa tämä keskustelu. Myynnissä on tavaraa jota ei saa ostaa. Eikä varsinkaan myydä.

      Jos minä veisin kirpputorille tavaraa myyntiin niin olisi tyytyväinen jos ne joku ostaa. Mutta ilmeisesti ajattelen jotenkin kierosti. Apua. Onko uhkana, että minusta tulee KOIJARI?

    • ProKöyhät

      Kuka tahansahan voi ostaa halvalla ja myydä kalliilla, ei siinä mitään... MUTTA kirpparien kohdalla siinä on sitten tämä kaupanteon moraalinen puoli. Välistä vetämällä viedään köyhien mahdollisuus ostaa halvalla hyvää. Eli niiltä, joilla ei ole varaa ostaa mitään uutta kaupasta.
      Tässäkin ketjussa on kyllä jo huomattu, että tätä asiaa ei kaikki vaan itsekkyydessään suostu ymmärtämään, haukutaan ruikuttajiksi ja kateellisiksi. Tällaisilta itsekkäiltä ihmisiltä puuttunee muutoinkin yhteisvastuun tunne, moraali ja ihmisyys, ja he eivät koskaan tule ymmärtämään mistä tässä koijarien moittimisessa on kyse. Ei koskaan. Säästäkäämme sanamme sivistyneemmille.

      • onnipe

        Kerro mulle mielipiteesi esim Helluntaiseurakuntien kirppismoraalista ?
        Eikö ``kirkkojen`` tulisi auttaa heikkoosaisia halvoilla hinnoilla eikä
        hinnoitella tuotteet uutta kalliimmiksi ?


      • ProKöyhät

        Jos seurakunnat lahjoittavat kirppikseltä saatuja tuottoja köyhille? Siinä tapauksessa kalliimmat hinnat vielä jotenkin ymmärtäisi. En yhtään tunne kyseisten instanssien toimintaa. Onko Seinäjoella Helluntaiseurakunnan kirppis?


    • nuoris

      Onhan tuo aika typerää touhua, etenkin kun se aiheuttaa kovaa hintojen nousua kirpputoreilla.

      "Kjeh kjeh ei se ole tyhmä joka pyytää kjeh"
      ei se kirpputori ole mikään markkinatalouden huipentuma vaan paikka jossa myydään halvalla itselle turhia esineitä muiden iloksi.

      • onnipe

        Höpö höpö taas kerran ,,onko teillä kus-ta päässä kun ette tajua että myydä saa vaikka hinnalla millä hyvänsä.Jokainen päättää sen ihan itse samoin kuin ostamisen hinnalla millä hyvänsä.Hyvin harva myy tavaroita pelkästä ilosta muiden hyväksi vaan kyllä taivahan tosi on että lähes jokainen toivoo saavansa tavaroistansa parhaan mahdollisen hinnan mikä sillä hetkellä itseänsä tyydyttää.

        Lisäksi ihmiset jotka haluavat tavaroita ostaa ``halvalla`` tulisi niiden hankkia ne vaikka sellaisesta kaupasta jossa kauppias hinnoittelee tuotteet ja ei tämänkaltaista väitettyä ilmiötä ole havaittavissa mutta uskompa vaan että tälläiset kauppiaat esim SPR ovat hyvin harvassa halpojen hintojensa suhteen.

        Lisäksi se joka haluaa ``myydä`` tavaransa halvalla muiden iloksi voi ihan hyvin laittaa lehteen tms ilmoituksen että annetaan tavaraa ilmaiseksi ,(muiden iloksi ).
        No laittamaan ,hopi hopi !! DDDDD

        Moraalisesti on ihan oikein mielipidetiedustelujen ja ovensuunkyselyiden pohjalta se että tavara ostetaan halvalla tai lähes ilmaiseksi ja myydään korkealla hinnalla suuren maksimaalisen voiton takia.Näin se vaan menee eikä kitajamiset siihen auta tippaakaan...

        Ugh ,Olen puhunut !


      • ProKöyhät

        Onnipe - Et kyllä taida uskoa tätä... mutta on olemassa ihmisiä, jotka myyvät tavaraa halvalla, koska he saavat hyvän mielen siitä, että joku tarvitseva tekee hyvän löydön heidän pöydästään. Semmosia ihmisiä on! Kuvittele!! Ihan Suomessa ja nykypäivänä. Hyviä ihmisiä on.

        Bisneksen tekoon on olemassa muitakin areenoita kuin kirpputorit. Jättäkää kirpparit rauhaan, isot miehet.


    • KOIJARIIIIIIII

      Koijari oli saanut nyt myytyä sen kitaran jonka oli ostanut ullakolta 20 eurolla ja myi shoppiksella sen 45eurolla......tekee melkoisen paljon muuten kauppaa tää äijä, tinkii pelokkailta uusilta asiakkailta ja laittaa omaan pöytään tuplana hinnan aina.

    • Ei..jaksais

      Saas nähdä valtaako sitten sen uuden Ykkösbasaarinkin toimialueekseen.

      • hölmömies

        No sehän on jo siellä ensimmäisten joukossa tunkemassa sisään.


      • KerttuKota

        Mikäs tää uusi ykkösbasaari sitten on? Koska avataan ja missä?


    • kalliohylly

      Jaa. Tärkeintä taitaa kumminkin olla, että tavara menee kaupaksi. Monikohan tavara jäisikään myymättä, jollei sitä spekuloiva ostaisi? Erittäin moni.

      Mulle on ainakin ihan sama kuka tavaran ostaa kun sen myytäväksi vien. Tärkeintä että joku ostaa pois. Todellinen ongelma kirppareilla on varkaat. Kaikenmaailman lapunvaihtajiakin riittää joka lähtöön.

      Mutta noiden varkaiden pitääs tajuta se, että kun kiinni jää, niin maine menee lopullisesti, sillä sana kiertää ja äkkiä. On ollut itsellä ilo nähdä tämä.

    • onnitaa

      Turpaan vaan jos tulee häiritsemään myyjiä

      • mätaasmä

        Ja taas suu aukoo sellasta mitä kroppa ei pysty lunastamaan DDDDD


      • oonnyhiliaasaatana

        Onnipe, opettele ensin kirjoittamaan ennen kun tuut aukomaan päätäsi. Ihme huru-ukko.


      • taasminäminä
        oonnyhiliaasaatana kirjoitti:

        Onnipe, opettele ensin kirjoittamaan ennen kun tuut aukomaan päätäsi. Ihme huru-ukko.

        no loppi loppi ,,hiljaa siellä ,,,


    • huhuilija

      Ykkösbasaari avaa vuoden alussa ja minimanin viereen, mutta mihin siinä, ei tietoa.

    • HyiMITÄtavaraa

      Minimanin viereen? onko siellä muka vapaata liiketilaa ja missä? Mikäs kirppari siellä joupin cittarin takana on, en tarkoita nyt ullakkoa vaan sen takana siellä sivussa? olen siellä käynyt parisen kertaa ja koskaan en ole sinne nähnyt kenenkään tuovan tavaraa myyntipaikalle, eli onkos kaikki paikat sen kirpparin omistajan paikkoja? ainakin mitä tavaroista voisi päätellä niin näin olisi? Hirveää tavaraa halli pullollaan, kuka niitä ostaa, ei kukaan!

    • Tekoku

      Kyllä sais ampua kuuhun kaikki nuo helvetin haaskalinnut,niitä rupee olemaan jo niin paljon. Ullakollaki sama muori kantanu miniänsä kans tavaraa myyntiin koko ajan kun ullakko on ollut toiminnassa. Ja se miukumauku lätsäpää kerää muka tyttärelle sveitsiin tavaraa,samoon harmaantunu pitkä honkkeli ,ennen seisoivat raviskan kirpparilla maha pystys saalistamas näillä halvoilla löydöillään pilaten koko kirpparin kun enemmätpuolet oli näitä haaskalintuja.Lopetin raviskalla käynnin ihan näiden typerysten takia. Samoin roskiksia näkyvät käyvän penkomas vieden myyntiin kaiken mikä suinki näyttääs olevan myyntiin kelpaavaa,yksi mummeli oli ennen aina perse pystys kakskättäpajan roskalavalla keräs kaiken myytäväksi kelpaavan ja soppikseen liike pystyyn. Näitä piruja on jo pian puolet kirpparimyyjistä ja yksikin on liikaa.

      • gordon_gekko

        heh heh kun naurattaa kateellisen pulina,,,lähäre säkin tekemään rahaa ,money talks DDDDDDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe