tonttujen tehovalvonta alkaa!

Ajattelin toimia poliisien antaman tyylin mukaisesti. Heillähän on tapana antaa ennakkovaroitus edessä olevasta tehovalvonnasta esimerkiksi rattijuoppoja jahdatessaan.

No minä ja aputonttuni tulemme suorittamaan ihmisten kiltteyden osalta tehovalvontaa joka tulee kestämään jouluun asti. Valvomoni on toki kirjannut jo nyt ylös tekemiänne tuhmuuksia. Tunnustamalla tuhmuutenne saatte paljon anteeksi joten tunnustuksia kehiin vaan:)

ps. turkoosit tytöt nyt on paikka avautua, se helpottaa ja lahjoja ropisee...

167

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa jäbä vähä niinku avittaa ku toi meidän typykkä kaahaili jäbän pellolla ja puhu vähä rumia välillä ku polkimet oli hukassa ja keppiä joutu samalla vispata et tommosta ei kait sitte lasketa.. ;)

      • Juu mä tiesin tuonki, rumia sanoja tuli tarkalleen 17 kappaletta!

        Sun taholta tullut tunnustus auttoi pikkasen, suora palaute tuhmuuden tunnustuksen osalta on kyllä 4.3487 kertaa arvokkaampi...


      • toljanter kirjoitti:

        Juu mä tiesin tuonki, rumia sanoja tuli tarkalleen 17 kappaletta!

        Sun taholta tullut tunnustus auttoi pikkasen, suora palaute tuhmuuden tunnustuksen osalta on kyllä 4.3487 kertaa arvokkaampi...

        Meikä korjaa aikansa kuluksi ja avuliaisuuttaan että kirosanoja kuultiin yhteensä about 1700 kpl. Istuttiin Artsin kanssa takapenkillä löysät puntissa kun maajussi yritti takoa oppia pikku pissiäisen kaaliin että että.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä korjaa aikansa kuluksi ja avuliaisuuttaan että kirosanoja kuultiin yhteensä about 1700 kpl. Istuttiin Artsin kanssa takapenkillä löysät puntissa kun maajussi yritti takoa oppia pikku pissiäisen kaaliin että että.. ;-D

        tais olla vähä niinku opettajanki vika noi ärräpäät ;)


    • Minä ainakin kadun käyttäytymistäni Arielia ja miehiä vastaan.. Saanko Tonttu ja muut anteeksi?

      • Tonttu on antanut anteeksi jo aikoja sitte! Tää ei tarkoita sitä että tarkkailusi intensiivisyys olisi heikommalla tasolla tästä eteen päin joten varo vaan:)


      • Tietenkin saat multa anteeksi ja mun jäbiltä myös... <3


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Tietenkin saat multa anteeksi ja mun jäbiltä myös... <3

        Kiitos kaunis! <3 <3


      • toljanter kirjoitti:

        Tonttu on antanut anteeksi jo aikoja sitte! Tää ei tarkoita sitä että tarkkailusi intensiivisyys olisi heikommalla tasolla tästä eteen päin joten varo vaan:)

        Ok. Tonttu, kiitos! :) Toivon mukaan olen ollut kiltti loppuvuoden.


    • TOSItahvo

      Muista aina Tahvo että olet vain typerääkin typerämpi kapiainen! Kerro Tahvo miltä tuntuu olla yleinen naurun aihe Kokkolassa?

    • Rakas ja ihana Joulupukin tonttu eli s-i-i-s Paavi... <333
      Mulla ei oikeasti ole niiiiiiiiiiiiiiin yhtään mitään tunnustettavaa paitsi yhden ison luumupuun siirto, jonka tein salaa ja joka sitten lensi mun suureksi harmiksi taivaan tuuliin myrskyn mukana :)) Rapsutuksia Petteri Punakuonolle, sulle ja Joulupukille... Mun lahjatoivelista on jo noin kilometrin mittainen, mutta se ei varmasti aiheuta sulle ongelmia, eihän... :)) Hmmm... Voiko reessä kuljettaa r-o-t-t-a-a???

      • No tuon luumupuuepisodin ylle mä pistin jo ruksin kun kerran tunnustit virheesi...

        Sun kilometrin mittanen lahjalistasi työllistää just nyt 17 aputonttuani mutta he kertoivat että ennen joulua on homma hanskassa:)

        Tuo viimeinen kysymys on kyllä paha... Mun pitää neuvotella Petterin kaa asiasta, se on kyllä kamalan eläinrakas kuten mä ja pukkikin:)


      • 19-vee_Jäbä

    • Yksi juttu multa oli unohtua, hahaha... ;DDD Butch toivoo itselleen p-e-l-k-k-i-ä risuja ja paaaaaaaaaaaljon, että muista :))

    • Meikän nöyrä toive on että piiskaa Arielin paljaalle pyllylle jouluaattona.. ;-P

      • jäbä kyllä torppaa tommoset toiveet.. ;)


      • Sä taidat sit kerjätä taas verta nenästäs... :D


    • Mitä nössöjä lampaita..:P Ajatelkaa,ettäYHDEN vaivaisen päivän takia te mamoilette.;)) Tehkää niinku minä,että kieltäydytte lahjoista ja siitä hyvästä saa tehdä KOKO VUODEN ihan mitä lystää!! :))))

      • Mä vedin ny kyl tään mikroaterian väärän kurkkuun et ootko sä aivan tosissas ny... ;D Toi avaus muutes koski vaan teit turkoosei tyttöi ku me jäbät saadaan noi lahjat tosta vaan ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Mä vedin ny kyl tään mikroaterian väärän kurkkuun et ootko sä aivan tosissas ny... ;D Toi avaus muutes koski vaan teit turkoosei tyttöi ku me jäbät saadaan noi lahjat tosta vaan ;D

        Ihan tosissani mä oon.:)) Koko vuoden yhtä hupasaa toilailua,nii kyllä se lahjat voittaa! ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä vedin ny kyl tään mikroaterian väärän kurkkuun et ootko sä aivan tosissas ny... ;D Toi avaus muutes koski vaan teit turkoosei tyttöi ku me jäbät saadaan noi lahjat tosta vaan ;D

        Nii juu...on sit varsinainen sovinistitonttu toi aloittaja..:p Kattokaa ny..näin kivaa voi olla ku ei himoitse turhaa krääsää.Voi tolla paloautonväriselle hihhulitontulle sanoa mitä vaan.:))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii juu...on sit varsinainen sovinistitonttu toi aloittaja..:p Kattokaa ny..näin kivaa voi olla ku ei himoitse turhaa krääsää.Voi tolla paloautonväriselle hihhulitontulle sanoa mitä vaan.:))))

        Arielille on pahempi paikka kun se on otsasuonet pullottaen kirjoittanu toivelistaa lokakuusta lähtien.. ;-D


      • Pukinparta
        butch-cassidy kirjoitti:

        Arielille on pahempi paikka kun se on otsasuonet pullottaen kirjoittanu toivelistaa lokakuusta lähtien.. ;-D

        Se onkin ainut mikä sulla pullottaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii juu...on sit varsinainen sovinistitonttu toi aloittaja..:p Kattokaa ny..näin kivaa voi olla ku ei himoitse turhaa krääsää.Voi tolla paloautonväriselle hihhulitontulle sanoa mitä vaan.:))))

        Leiki sää vaan kovaa tyttöä siinä...

        Kyllä se hymy hyytyy jouluaattona ku pukki lahjoja jakaessa ei hihkase yhtään kertaa TINTULLE... Muutama oli sulle jo paketoitu mutta mun mahtikäskyllä nuo paketit menee nyt sitte Kittiellle ja Arielille:))


      • toljanter kirjoitti:

        Leiki sää vaan kovaa tyttöä siinä...

        Kyllä se hymy hyytyy jouluaattona ku pukki lahjoja jakaessa ei hihkase yhtään kertaa TINTULLE... Muutama oli sulle jo paketoitu mutta mun mahtikäskyllä nuo paketit menee nyt sitte Kittiellle ja Arielille:))

        Ei haittaa!!:)) Mulla on paaaaljon hauskempaa näin,ku voin rällästää ympäri vuoden.;))) Eli EVVK...:)))) Sun pakettis ei katos ole sen arvosia et menettäisin tämänki ilon eli sun kiusaamisen.;))


      • Nii juu..se unohtu,että nythän sulla on vähän helpompaa ku ei tartte enää tulla mun ikkunan taakse..;)) Ny saat kiittää..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii juu..se unohtu,että nythän sulla on vähän helpompaa ku ei tartte enää tulla mun ikkunan taakse..;)) Ny saat kiittää..;)

        Kiitän kun on aihetta kiittää. Tarkkailukierrokset jatkuvat kuitenkin laaditun aikataulun mukaisina.

        Usein käy niin että tuhmuuden valtaamat ihmiset näkevät VALON tossa joulun alla ja käytös muuttuu välittömästi...;)


      • toljanter kirjoitti:

        Kiitän kun on aihetta kiittää. Tarkkailukierrokset jatkuvat kuitenkin laaditun aikataulun mukaisina.

        Usein käy niin että tuhmuuden valtaamat ihmiset näkevät VALON tossa joulun alla ja käytös muuttuu välittömästi...;)

        Hahhhaahiihhi..vai valon näkee..:))))))))Mä kyllä repesin täysin.:D Juu..valoa kyllä näkyy ja paljon,ku tykkään jouluvaloista...;)) Mitää "herätysvaloja" ei kyllä syty.:)))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Arielille on pahempi paikka kun se on otsasuonet pullottaen kirjoittanu toivelistaa lokakuusta lähtien.. ;-D

        No kyllä hänkin joskus huomaa,että rilluttelu on hauskempaa.;))


      • ootko nyt kummiskaan kyllin aatellu tota hommaa? ku aattona semmosten kilttien typyköitten on kiva istua pukin polvella vaikkei krääsä kelpaiskaan.. ;D


      • temmirauta kirjoitti:

        ootko nyt kummiskaan kyllin aatellu tota hommaa? ku aattona semmosten kilttien typyköitten on kiva istua pukin polvella vaikkei krääsä kelpaiskaan.. ;D

        Mä sit komppaan et toi on niit tyttöin 'ei aivan loppuun asti mietittyi juttui' niinku et miks ei vois olla autos vaan yks poljin et 'alas kaasua ja ylös jarrua ja turha keppi sit veke'... :D


      • temmirauta kirjoitti:

        ootko nyt kummiskaan kyllin aatellu tota hommaa? ku aattona semmosten kilttien typyköitten on kiva istua pukin polvella vaikkei krääsä kelpaiskaan.. ;D

        Ooksää ny tosissas??!Että joku ikivanhan ukon syli ois muka sen arvosta.;))) Kattos ku ny mä voin pitkin vuotta tunkea halutessani paaaaljon nuorempien miesten syliin..:)))) Se vasta onki nannaa.:))


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sit komppaan et toi on niit tyttöin 'ei aivan loppuun asti mietittyi juttui' niinku et miks ei vois olla autos vaan yks poljin et 'alas kaasua ja ylös jarrua ja turha keppi sit veke'... :D

        Minä ainaki oon miettiny hyvin tarkkaan.:) Oikeestaan mä oon ihan hemmetin fiksu nainen!! ;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ooksää ny tosissas??!Että joku ikivanhan ukon syli ois muka sen arvosta.;))) Kattos ku ny mä voin pitkin vuotta tunkea halutessani paaaaljon nuorempien miesten syliin..:)))) Se vasta onki nannaa.:))

        siellä kuule pystyy hyvinki olla semmonen nuori vetreä uros siellä naamarin takana ku jäbäki on tilattu aattona jo ties kuinka moneen paikkaan pukiksi ;) et mites on.. osuisitko matkan varrelle ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ooksää ny tosissas??!Että joku ikivanhan ukon syli ois muka sen arvosta.;))) Kattos ku ny mä voin pitkin vuotta tunkea halutessani paaaaljon nuorempien miesten syliin..:)))) Se vasta onki nannaa.:))

        Kerroin muuten just mun bestikselle eli joulupukille tuosta sun viestistäsi. Hän oli kyllä kamalan yllättynyt. Oot kuulemma tyyränny väkisellä sykkyyn joka ikinen joulu, joskus oot pukkinu jopa pikku lapset sivuun!


      • temmirauta kirjoitti:

        siellä kuule pystyy hyvinki olla semmonen nuori vetreä uros siellä naamarin takana ku jäbäki on tilattu aattona jo ties kuinka moneen paikkaan pukiksi ;) et mites on.. osuisitko matkan varrelle ;)

        Hah..:)))Valepukkejaki liikkeellä..;)) Jos riisut naamarin,nii voi olla et osutkin..;))


      • toljanter kirjoitti:

        Kerroin muuten just mun bestikselle eli joulupukille tuosta sun viestistäsi. Hän oli kyllä kamalan yllättynyt. Oot kuulemma tyyränny väkisellä sykkyyn joka ikinen joulu, joskus oot pukkinu jopa pikku lapset sivuun!

        Hah...ukolle on näköjää iskeny dementia.;))) Pitäskö sen jäädä jo eläkkeelle? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minä ainaki oon miettiny hyvin tarkkaan.:) Oikeestaan mä oon ihan hemmetin fiksu nainen!! ;))))

        En mä sun fiksuuttas epäile mut jotenki musta tuntuu vähä siltä et sä oot alakynnes täs jutus ;) Katos ku tontut on poikii ja pukki on mies et sä joudut kyl ny taipuu... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        En mä sun fiksuuttas epäile mut jotenki musta tuntuu vähä siltä et sä oot alakynnes täs jutus ;) Katos ku tontut on poikii ja pukki on mies et sä joudut kyl ny taipuu... ;)

        Nii sä luulet..;)) Muutes..pukki ei oikeestaa oo enää mies,ku on jo vanha ja kuivunu ukonkäppänä.;)) Nii ja tontun puheista päätellen dementoitunu muumio.;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii sä luulet..;)) Muutes..pukki ei oikeestaa oo enää mies,ku on jo vanha ja kuivunu ukonkäppänä.;)) Nii ja tontun puheista päätellen dementoitunu muumio.;)

        No sä selvität sen sit jouluna ku meet pukin syliin istuun et toimiiko mikään... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        No sä selvität sen sit jouluna ku meet pukin syliin istuun et toimiiko mikään... ;D

        Ei mun tarvi istua,ku mä tiiän jo ettei mikään toimi.;))))) Höh..meinasit saada mut puhumaa itteni pussiin,mut ei onnistunu.:))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mun tarvi istua,ku mä tiiän jo ettei mikään toimi.;))))) Höh..meinasit saada mut puhumaa itteni pussiin,mut ei onnistunu.:))))

        Pukin kertoman mukaan olet testannut tuota hänen sanottasko 'toimivuutta' joka joulu siinä hänen sykkyssään. Samoin kuin miljoonat muutkin naiset tekevät. Juuri tästä syystä pukin muori laittaakin pukin aamupuuroon semmoista 'jarrua' sekaan joka tekee pukista immuunin tommosille jutuille. Aattoiltana pukin muori antaa sitte urhollensa pitkän työpäivän päälle toisen pillerin, väriltään sininen.

        Näin joulupukki mulle kerto kun eilen saunottiin aikuisten miesten kesken...


      • toljanter kirjoitti:

        Pukin kertoman mukaan olet testannut tuota hänen sanottasko 'toimivuutta' joka joulu siinä hänen sykkyssään. Samoin kuin miljoonat muutkin naiset tekevät. Juuri tästä syystä pukin muori laittaakin pukin aamupuuroon semmoista 'jarrua' sekaan joka tekee pukista immuunin tommosille jutuille. Aattoiltana pukin muori antaa sitte urhollensa pitkän työpäivän päälle toisen pillerin, väriltään sininen.

        Näin joulupukki mulle kerto kun eilen saunottiin aikuisten miesten kesken...

        :)))))))No ohoh..johan jutun heitit.:))Onkoha ny muori syöttäny turhaan niitäbilsujaan,ku kyllä varmasti on tavara jo kuivana ku vanha rusina.;)))) Ne muut naiset on varmaa vaa kokeilleet,että onpa siinä sitten munaton mies.;))))


      • jäbän on sitte pakko pistää tähän väliin et justiinsa ton tähen me valepukit ollaan saavutettu niinki suuri suosio ku aamupuuro syödään silleen luomuna et sylissä istujan ei tarvi pettyä.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbän on sitte pakko pistää tähän väliin et justiinsa ton tähen me valepukit ollaan saavutettu niinki suuri suosio ku aamupuuro syödään silleen luomuna et sylissä istujan ei tarvi pettyä.. ;)

        Pukki sano mulle että sen muori oli kertonu tän jouluaaton lääkinnän tapahtuvan hänen osaltaan puhtaasti itsekkäistä syistä.

        Naiset on niin kamalan itsekkäitä:)


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbän on sitte pakko pistää tähän väliin et justiinsa ton tähen me valepukit ollaan saavutettu niinki suuri suosio ku aamupuuro syödään silleen luomuna et sylissä istujan ei tarvi pettyä.. ;)

        Voi kamala..:)))) Nythän se selvis miks noita valepukkeja vilisee jouluaattona nii mahottomasti.;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi kamala..:)))) Nythän se selvis miks noita valepukkeja vilisee jouluaattona nii mahottomasti.;)))

        no sovitaankos sitte et jäbä ilta navetan jälkeen tulee aattona käväseen.. ;)


      • toljanter kirjoitti:

        Pukin kertoman mukaan olet testannut tuota hänen sanottasko 'toimivuutta' joka joulu siinä hänen sykkyssään. Samoin kuin miljoonat muutkin naiset tekevät. Juuri tästä syystä pukin muori laittaakin pukin aamupuuroon semmoista 'jarrua' sekaan joka tekee pukista immuunin tommosille jutuille. Aattoiltana pukin muori antaa sitte urhollensa pitkän työpäivän päälle toisen pillerin, väriltään sininen.

        Näin joulupukki mulle kerto kun eilen saunottiin aikuisten miesten kesken...

        Voi sua höpsöläistä, hahaha... ;)) Joulupukki niin narrasi sua siellä saunan lauteilla, koska oikeasti hän käyttää kapistustaan vain pissaamiseen... Usko mua, jooko :)) Hmmm... Mun laserkatse paljastaa, että katsot parhaillaan hiihtoa televisiosta, vaikka sulla olisi jo niiiiiiin tooooooooodella hirveä kiire kääriä pakettiin mun tsiljoonaa joululahjaa, hahaha ;DDD


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbän on sitte pakko pistää tähän väliin et justiinsa ton tähen me valepukit ollaan saavutettu niinki suuri suosio ku aamupuuro syödään silleen luomuna et sylissä istujan ei tarvi pettyä.. ;)

        Siis T-Ä-H?!! Mua ei ainakaan huvita ängetä minkään kepin päälle, kun menen aattoiltana Joulupukin polvelle istumaan, hyi sua jäbä... ;))


      • temmirauta kirjoitti:

        no sovitaankos sitte et jäbä ilta navetan jälkeen tulee aattona käväseen.. ;)

        Tuu vaa jos löydät oikean talon...;))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Voi sua höpsöläistä, hahaha... ;)) Joulupukki niin narrasi sua siellä saunan lauteilla, koska oikeasti hän käyttää kapistustaan vain pissaamiseen... Usko mua, jooko :)) Hmmm... Mun laserkatse paljastaa, että katsot parhaillaan hiihtoa televisiosta, vaikka sulla olisi jo niiiiiiin tooooooooodella hirveä kiire kääriä pakettiin mun tsiljoonaa joululahjaa, hahaha ;DDD

        Ku***ti oikeen kunnolla tonttua.:D Pissaamiseen se ukko sitä vaa käyttää ja sekin liruaa hyvin hittaasti..;))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Mua ei ainakaan huvita ängetä minkään kepin päälle, kun menen aattoiltana Joulupukin polvelle istumaan, hyi sua jäbä... ;))

        Nyt sulle varmaa selitetään että se ei ole mikään keppi,vaan taikasauva..;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt sulle varmaa selitetään että se ei ole mikään keppi,vaan taikasauva..;))))

        Heeeeiii......ny mulle valkeni tää juttu!!Muori huijaa vanhaa ukkoa luulemaan et on vielä vetreä sonni,mut itseasiassa muori onkin puumanainen!!! :))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Voi sua höpsöläistä, hahaha... ;)) Joulupukki niin narrasi sua siellä saunan lauteilla, koska oikeasti hän käyttää kapistustaan vain pissaamiseen... Usko mua, jooko :)) Hmmm... Mun laserkatse paljastaa, että katsot parhaillaan hiihtoa televisiosta, vaikka sulla olisi jo niiiiiiin tooooooooodella hirveä kiire kääriä pakettiin mun tsiljoonaa joululahjaa, hahaha ;DDD

        Mun on nyt pakko tunnustaa että te tytöt olitte tällä kertaa ihan oikeassa... Joulupukki nimittäin soitti mulle just ja sano että en kait mä ny ottanu tosissaan sitä eilistä saunahöpöttelyä. Ku vaivautuneena tunnustin uskoneeni ihan kaiken kumautti hän ilmoille sen kuuluisan HOHOHOHHHOOO- naurunsa!

        Tuo sun laserkatse näyttää muuten toimivan pelottavanki hyvin, hiihtoja mä tosiaan katselin! Niitten sun lahjojen paketoinnissa taas touhaa koko ajan noita alemman tason tonttuja, mä lopetin nuo suorittavan tason työt jo sata vuotta sitte. Nykyään keskityn vaan koko logistiikka-ketjun toimivuuden koordinointiin sekä myös tietenkin noihin kiltteydenvalvonta-hommiin.


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Mua ei ainakaan huvita ängetä minkään kepin päälle, kun menen aattoiltana Joulupukin polvelle istumaan, hyi sua jäbä... ;))

        koitappa vaan typykkä kiivetä sinne pukin syliin siinä punahilkka puvussa. jäbä syö hatullisen sitä ihteään jos semmonen pukki löytyy jolla ei olis klapi niinku silleen.. ;D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Heeeeiii......ny mulle valkeni tää juttu!!Muori huijaa vanhaa ukkoa luulemaan et on vielä vetreä sonni,mut itseasiassa muori onkin puumanainen!!! :))))

        Muistuttaisin tinttu että mä ja pukki ollaan bestiksiä... Se sama nöyrä ja kunnioittava asenne mikä sulla on aina kun näet joulupukin livenä olisi suotavaa myös näissä palstajutuissasi...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuu vaa jos löydät oikean talon...;))))

        no jäbä luottaa et taikasauva näyttää tien.. ;)


      • toljanter kirjoitti:

        Muistuttaisin tinttu että mä ja pukki ollaan bestiksiä... Se sama nöyrä ja kunnioittava asenne mikä sulla on aina kun näet joulupukin livenä olisi suotavaa myös näissä palstajutuissasi...

        Ai sama asenne ku livenä nähdessäni pukin..No niinhän mulla ny onkin..:))


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä luottaa et taikasauva näyttää tien.. ;)

        En mä yläilmoissa asu.. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sama asenne ku livenä nähdessäni pukin..No niinhän mulla ny onkin..:))

        Voithan sä täällää koittaa näytellä kovista, totuus on kuitenkin jotain ihan muuta:)

        Pukin kans tuossa puhelussa naurettiinki sun uhoiluillesi. Pukki kuvaili sua semmoiseksi nöyräksi ja araksi pehmo-tintuksi;)


      • toljanter kirjoitti:

        Mun on nyt pakko tunnustaa että te tytöt olitte tällä kertaa ihan oikeassa... Joulupukki nimittäin soitti mulle just ja sano että en kait mä ny ottanu tosissaan sitä eilistä saunahöpöttelyä. Ku vaivautuneena tunnustin uskoneeni ihan kaiken kumautti hän ilmoille sen kuuluisan HOHOHOHHHOOO- naurunsa!

        Tuo sun laserkatse näyttää muuten toimivan pelottavanki hyvin, hiihtoja mä tosiaan katselin! Niitten sun lahjojen paketoinnissa taas touhaa koko ajan noita alemman tason tonttuja, mä lopetin nuo suorittavan tason työt jo sata vuotta sitte. Nykyään keskityn vaan koko logistiikka-ketjun toimivuuden koordinointiin sekä myös tietenkin noihin kiltteydenvalvonta-hommiin.

        Jee jeeeee!!! Huomaatko Tinttu-Liina, kuka joutui niiiiiiiiiin antamaan meille periksi, hahaha... T-o-l-j-a-n-t-e-r... :))


      • temmirauta kirjoitti:

        koitappa vaan typykkä kiivetä sinne pukin syliin siinä punahilkka puvussa. jäbä syö hatullisen sitä ihteään jos semmonen pukki löytyy jolla ei olis klapi niinku silleen.. ;D

        Älä puhu kakkaa Joulupukista tai suutun ja näytän sulle mun ruman ilmeen... Sitäpaitsi mulla on Jouluksi jo tonttuasu hankittuna :))


      • Ooooops ja hupsista, hahaha... ;DDD Unohdin ihan mun lahjat ;)) Oikeasti Toljanter olet N-I-I-N toooooooooosi superihana <33333 Tarjoan sulle glögiä ja piparkakkuja, kun tulet kurkkimaan mun ikkunan alle :))


      • toljanter kirjoitti:

        Voithan sä täällää koittaa näytellä kovista, totuus on kuitenkin jotain ihan muuta:)

        Pukin kans tuossa puhelussa naurettiinki sun uhoiluillesi. Pukki kuvaili sua semmoiseksi nöyräksi ja araksi pehmo-tintuksi;)

        Hahhah....uskoo ken tahtoo.:)))))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Jee jeeeee!!! Huomaatko Tinttu-Liina, kuka joutui niiiiiiiiiin antamaan meille periksi, hahaha... T-o-l-j-a-n-t-e-r... :))

        Niin siinä käy,ku alkaa tämmösille fiksuille naisille loruilemaan.;))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Ooooops ja hupsista, hahaha... ;DDD Unohdin ihan mun lahjat ;)) Oikeasti Toljanter olet N-I-I-N toooooooooosi superihana <33333 Tarjoan sulle glögiä ja piparkakkuja, kun tulet kurkkimaan mun ikkunan alle :))

        Pistä niihin pipareihin vähän risiiniöljyä sekaan,nii saa tuohonki tonttuun vähän vauhtia! :)))))


      • Mihkäs kittie on joutunu..Taitaa siellä kans kirjotella nii ahkerasti tolle vanhalle partasuulle..:))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Jee jeeeee!!! Huomaatko Tinttu-Liina, kuka joutui niiiiiiiiiin antamaan meille periksi, hahaha... T-o-l-j-a-n-t-e-r... :))

        No en mä kyllä missään kohassa oo antanu mitään periksi:( Pukki vaan onnistu huijaamaan mua, on se kehveli:)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Ooooops ja hupsista, hahaha... ;DDD Unohdin ihan mun lahjat ;)) Oikeasti Toljanter olet N-I-I-N toooooooooosi superihana <33333 Tarjoan sulle glögiä ja piparkakkuja, kun tulet kurkkimaan mun ikkunan alle :))

        En mä ikään sorru mihkään lahjomisyrityksiin mutta nyt laitoin kuitenki aputontut tekeen sulle 7 uutta lahjaa:) Nuo piparijutut on silleen hankalia että työehtosopimukseni kieltää jyrkästi valvottavien huoneisiin sisään menon:( Tintulle semmoinen tieto että tuo risiiniöljyjuttusi sai aikaan sen että se sun ainut lahjapakettiki ohjattiin mahtikäskylläni toisaalle...


      • toljanter kirjoitti:

        En mä ikään sorru mihkään lahjomisyrityksiin mutta nyt laitoin kuitenki aputontut tekeen sulle 7 uutta lahjaa:) Nuo piparijutut on silleen hankalia että työehtosopimukseni kieltää jyrkästi valvottavien huoneisiin sisään menon:( Tintulle semmoinen tieto että tuo risiiniöljyjuttusi sai aikaan sen että se sun ainut lahjapakettiki ohjattiin mahtikäskylläni toisaalle...

        No voivoi...ny täytyy kyl hakea nessupaketti...;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En mä yläilmoissa asu.. ;))

        ku et sitte vaan säikähä ku jäbä ilmestyy oven taa.. ;)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Älä puhu kakkaa Joulupukista tai suutun ja näytän sulle mun ruman ilmeen... Sitäpaitsi mulla on Jouluksi jo tonttuasu hankittuna :))

        hui ku jäbää pelottaa.. no huolehdi typykkä kummiski et pukki ottaa tupla annoksen jarrua ennen ku tunget ittes syliin istumaan ja rupeet räpsyttelemään silmäripsiä.. ;)


    • Mitenkä meikän toive 26.11.2015 21:48.. ;-D Onko tsäänssejä toteutua vai pitääkö toivoa vaan kalsarit itelle?

      • Kyllä tuo toive on myös käsitelty lahjatoiveidenkäsittelykoordinaatiotyöryhmän kokouksessa. Oon muuten myös tuon porukan puheenjohtaja. Toiveesi sai aikaan muutaman huvittuneen tirskahduksen mutta kumottiin yksimielisesti. Harkinnassa on nyt tuo kalsarijuttuki, jotkut jopa ehottivat että pitäiskö nekin korvata vaikkapa lyijykynällä...

        No tilanne elää näissä jutuissa, joulun alusaika ratkaisee kaiken:)


      • Järkyttävää laitonta kiristystä butsia kohtaan..jos et oo kiltisti,nii et saa edes vaivasia kalsareita.:)))


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä tuo toive on myös käsitelty lahjatoiveidenkäsittelykoordinaatiotyöryhmän kokouksessa. Oon muuten myös tuon porukan puheenjohtaja. Toiveesi sai aikaan muutaman huvittuneen tirskahduksen mutta kumottiin yksimielisesti. Harkinnassa on nyt tuo kalsarijuttuki, jotkut jopa ehottivat että pitäiskö nekin korvata vaikkapa lyijykynällä...

        No tilanne elää näissä jutuissa, joulun alusaika ratkaisee kaiken:)

        Samperi soikoon.. No tuokaa uusi pankkikortti sitte kun meikän kultsi ei näköjään anna entistä takaisin :-/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Järkyttävää laitonta kiristystä butsia kohtaan..jos et oo kiltisti,nii et saa edes vaivasia kalsareita.:)))

        Meikä viettää joulun Arielin residenssissä elikkä siellä ei oo asiaa kulkuset paljaana kuljeskella kun ukko muutenki kattoo meikää arvostellen että että.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä viettää joulun Arielin residenssissä elikkä siellä ei oo asiaa kulkuset paljaana kuljeskella kun ukko muutenki kattoo meikää arvostellen että että.. ;-D

        Kulkuset kulkuset riemuin helkkäilee...Toihan sopii joulun aiheeseen,joten ei muuta ku anna kulkusten helistä.;)))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kulkuset kulkuset riemuin helkkäilee...Toihan sopii joulun aiheeseen,joten ei muuta ku anna kulkusten helistä.;)))))))

        Onpas täällä juttuja.. :O Kun olen muutaman päivän ollut pois. Mitähän se tonttu on laittanut minulle joululahjaksi?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Onpas täällä juttuja.. :O Kun olen muutaman päivän ollut pois. Mitähän se tonttu on laittanut minulle joululahjaksi?

        no saapa nähä ku toi meidän typykkä rohmuaa itelleen liki joka paketin et putsiki joutuu tyytymään pelkkään lyijykynään.. :D


      • temmirauta kirjoitti:

        no saapa nähä ku toi meidän typykkä rohmuaa itelleen liki joka paketin et putsiki joutuu tyytymään pelkkään lyijykynään.. :D

        Kehoita nyt häntä kauniisti jättämään minullekin joku kiva puketti, vaikka joku jännä kirja? :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kehoita nyt häntä kauniisti jättämään minullekin joku kiva puketti, vaikka joku jännä kirja? :)

        Luetsä Ankkiksii? Ku meidän muru ei sit tenttikirjain lisäks muuta jaksa lukee. Mä vähä epäilen et ne jännät kirjat jää sit sulle... :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kulkuset kulkuset riemuin helkkäilee...Toihan sopii joulun aiheeseen,joten ei muuta ku anna kulkusten helistä.;)))))))

        No tuu Lana noukkimaan meikä sitte jostakin puskikosta jos lennän kulkusteni kanssa pihalle kesken maksalaatikonsyönnin.. ;-P


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Onpas täällä juttuja.. :O Kun olen muutaman päivän ollut pois. Mitähän se tonttu on laittanut minulle joululahjaksi?

        No enhän mä nyt tommosta voi paljastaa, kyseessä on sentään ylimmän salausluokituksen juttu!


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä tuo toive on myös käsitelty lahjatoiveidenkäsittelykoordinaatiotyöryhmän kokouksessa. Oon muuten myös tuon porukan puheenjohtaja. Toiveesi sai aikaan muutaman huvittuneen tirskahduksen mutta kumottiin yksimielisesti. Harkinnassa on nyt tuo kalsarijuttuki, jotkut jopa ehottivat että pitäiskö nekin korvata vaikkapa lyijykynällä...

        No tilanne elää näissä jutuissa, joulun alusaika ratkaisee kaiken:)

        S-i-i-s oikeasti!!! EI VOI OLLA TOTTA!!! Hahahaha... :DDD Saako Butch lahjaksi vain l-y-i-j-y-k-y-n-ä-n, hahaha... Oikeasti??? Olet Toljanter niiiiiiiiiiiiiiiiin kaikkien aikojen paras tonttu ikinä, koskaan ja milloinkaan ;)) Ja muuten... Jos tulet kurkkimaan mua nyt viikolla, niin voin laittaa sulle glögitarjoilun parvekkeelle, ettei sun tarvitse rikkoa sääntöjä... ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Järkyttävää laitonta kiristystä butsia kohtaan..jos et oo kiltisti,nii et saa edes vaivasia kalsareita.:)))

        Arvaa mitä?!! Butch voisi niin T-O-S-I helposti käyttää samoja likaisia kalsareita vaikka koko vuoden, hahaha... Mun pitää aina toisinaan muistuttaa... ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Luetsä Ankkiksii? Ku meidän muru ei sit tenttikirjain lisäks muuta jaksa lukee. Mä vähä epäilen et ne jännät kirjat jää sit sulle... :)

        Lapsena luin kyllä paljon Akuja, enää en. Mutta muita sarjiksia kyllä.


      • toljanter kirjoitti:

        No enhän mä nyt tommosta voi paljastaa, kyseessä on sentään ylimmän salausluokituksen juttu!

        Voi Tonttu! Minun täytyy sitten odottaa aattoon, että saan sinulta sen lahjan.. :)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        S-i-i-s oikeasti!!! EI VOI OLLA TOTTA!!! Hahahaha... :DDD Saako Butch lahjaksi vain l-y-i-j-y-k-y-n-ä-n, hahaha... Oikeasti??? Olet Toljanter niiiiiiiiiiiiiiiiin kaikkien aikojen paras tonttu ikinä, koskaan ja milloinkaan ;)) Ja muuten... Jos tulet kurkkimaan mua nyt viikolla, niin voin laittaa sulle glögitarjoilun parvekkeelle, ettei sun tarvitse rikkoa sääntöjä... ;))

        Se ei oo kuiteskaan mikä tahansa lyijykynä, siinä on pyyhekumiki toisessa päässä! No kuten sanoin, kalsarikki on vielä maholliset jos joulunalusaika menee oikein kiltisti:)

        Tuo glögi kelpaa kyllä hyvin!!! Tuota, et kai sä koita vaan lahjoa mua...?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Voi Tonttu! Minun täytyy sitten odottaa aattoon, että saan sinulta sen lahjan.. :)

        Niin se vaan on, joudut jännittään vielä muutaman viikon... Mutta oot kuiteski siitä onnellisessa asemassa että sä kuiteski saat niitä lahjoja, toisin kuin eräs muu;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No tuu Lana noukkimaan meikä sitte jostakin puskikosta jos lennän kulkusteni kanssa pihalle kesken maksalaatikonsyönnin.. ;-P

        Saatkin Joulupukilta kynän, jonka k-u-m-i-l-l-a ei tee oikeasti yhtään mitään, hahahaha... Ja ihan varmasti myös risuja :))


      • toljanter kirjoitti:

        Se ei oo kuiteskaan mikä tahansa lyijykynä, siinä on pyyhekumiki toisessa päässä! No kuten sanoin, kalsarikki on vielä maholliset jos joulunalusaika menee oikein kiltisti:)

        Tuo glögi kelpaa kyllä hyvin!!! Tuota, et kai sä koita vaan lahjoa mua...?

        Öööööh... Hahaha... ;)) Tuota, miten niin muka yrittäisin lahjoa sua ;)) Mulla ei käy ikinä mitkään moraalittomuudet mun mielessä, hahaha... Ei s-i-i-s koskaan ;DDD Hmmm... Voisin lorauttaa rommia sun glögin sekaan, jos tuletkin käymään vasta viikonloppuna...???


      • toljanter kirjoitti:

        Se ei oo kuiteskaan mikä tahansa lyijykynä, siinä on pyyhekumiki toisessa päässä! No kuten sanoin, kalsarikki on vielä maholliset jos joulunalusaika menee oikein kiltisti:)

        Tuo glögi kelpaa kyllä hyvin!!! Tuota, et kai sä koita vaan lahjoa mua...?

        No tottamaar se lahjoo ja alistaa meikän miehisyyttä samalla.. ;-P


      • EmpaattinenMies
        a-r-i-e-l kirjoitti:

        Öööööh... Hahaha... ;)) Tuota, miten niin muka yrittäisin lahjoa sua ;)) Mulla ei käy ikinä mitkään moraalittomuudet mun mielessä, hahaha... Ei s-i-i-s koskaan ;DDD Hmmm... Voisin lorauttaa rommia sun glögin sekaan, jos tuletkin käymään vasta viikonloppuna...???

        Sopisiko sinulle, että aloitetaan uudelleen puhtaalta pöydältä? Luin toisaalta, että pidit minua aluksi mukavana miehenä - sellainen olenkin. Annathan anteeksi aiempi tökeryyteni ja suot minulle toisen tilaisuuden? Minä en ollut syypää viestisi poistoon.


      • toljanter kirjoitti:

        Niin se vaan on, joudut jännittään vielä muutaman viikon... Mutta oot kuiteski siitä onnellisessa asemassa että sä kuiteski saat niitä lahjoja, toisin kuin eräs muu;)

        Joo, täytyy jaksaa odotella aattoa ja lahjoja.. :)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Saatkin Joulupukilta kynän, jonka k-u-m-i-l-l-a ei tee oikeasti yhtään mitään, hahahaha... Ja ihan varmasti myös risuja :))

        Ettet sä muru olis jo vähä liianki rohkee... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Ettet sä muru olis jo vähä liianki rohkee... ;D

        Se juottaa ton pukin bestiksen vielä känniin noilla sekoituksillaan ja meikä vaan puree kynän päätä.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Se juottaa ton pukin bestiksen vielä känniin noilla sekoituksillaan ja meikä vaan puree kynän päätä.. :-/

        Ehkä te miehet saatte kuitenkin Arielilta sitten jouluna isot paketit? ;)


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Arvaa mitä?!! Butch voisi niin T-O-S-I helposti käyttää samoja likaisia kalsareita vaikka koko vuoden, hahaha... Mun pitää aina toisinaan muistuttaa... ;))

        Koko vuoden??Ne pöksythän seisoo sillon jo itekseen.;)))))


      • toljanter kirjoitti:

        Niin se vaan on, joudut jännittään vielä muutaman viikon... Mutta oot kuiteski siitä onnellisessa asemassa että sä kuiteski saat niitä lahjoja, toisin kuin eräs muu;)

        Tarkotat varmaan mua..:))))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Öööööh... Hahaha... ;)) Tuota, miten niin muka yrittäisin lahjoa sua ;)) Mulla ei käy ikinä mitkään moraalittomuudet mun mielessä, hahaha... Ei s-i-i-s koskaan ;DDD Hmmm... Voisin lorauttaa rommia sun glögin sekaan, jos tuletkin käymään vasta viikonloppuna...???

        No kait mä sitte tohin luottaa sun viattomaan tarkoitusperään tässä...? Pistä vaan tilkka rommia sekaan, mieluummin alkoholitonta semmosta:)


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Sopisiko sinulle, että aloitetaan uudelleen puhtaalta pöydältä? Luin toisaalta, että pidit minua aluksi mukavana miehenä - sellainen olenkin. Annathan anteeksi aiempi tökeryyteni ja suot minulle toisen tilaisuuden? Minä en ollut syypää viestisi poistoon.

        Sinähän se oot varsinainen mankumaija...Sun junas meni jo.Mee ostamaan itelles vaikka karkkipussi ja oo hiljaa.Ja sinäkää et saa lahjoja...:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotat varmaan mua..:))))))

        Ketäpä muuta ku kovis-tinttua...


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Se juottaa ton pukin bestiksen vielä känniin noilla sekoituksillaan ja meikä vaan puree kynän päätä.. :-/

        Ja viel kulkuset paljaana...;))))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Se juottaa ton pukin bestiksen vielä känniin noilla sekoituksillaan ja meikä vaan puree kynän päätä.. :-/

        Sä et nyt näytä oikein luottavan mun puolueettomuuteen tässä haastavassa työssäni... Tommonen epäluottamus ei tuo sulle ainaskaan lisäpisteitä (=lisää lahjoja). Koitas ny kilttiintyä vähä, ihan kiltisti!


      • toljanter kirjoitti:

        Sä et nyt näytä oikein luottavan mun puolueettomuuteen tässä haastavassa työssäni... Tommonen epäluottamus ei tuo sulle ainaskaan lisäpisteitä (=lisää lahjoja). Koitas ny kilttiintyä vähä, ihan kiltisti!

        Kukapa luottais...:)))) Hyvä butsi!!!;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Se juottaa ton pukin bestiksen vielä känniin noilla sekoituksillaan ja meikä vaan puree kynän päätä.. :-/

        Heeeiii....antaa juottaa ja otetaan me salaa kuva kännitontusta ja lähetetään se vanhalle partasuulle....:))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Heeeiii....antaa juottaa ja otetaan me salaa kuva kännitontusta ja lähetetään se vanhalle partasuulle....:))))

        Näkyy lahjattomuus kuiteski ottavan vähä lujille ku kaiken maailman kieroiluja sielä suunnittelet:)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ehkä te miehet saatte kuitenkin Arielilta sitten jouluna isot paketit? ;)

        Meikän joulu on pelastettu kun saa vaan olla Arielin lähellä..


      • toljanter kirjoitti:

        Sä et nyt näytä oikein luottavan mun puolueettomuuteen tässä haastavassa työssäni... Tommonen epäluottamus ei tuo sulle ainaskaan lisäpisteitä (=lisää lahjoja). Koitas ny kilttiintyä vähä, ihan kiltisti!

        No ei tässä oo tasapuolisuudesta tietoakaan kun oot päästäny meikän kultsin hääräämään messiin.. :-/


      • butch-cassidy
        tinttu-liina kirjoitti:

        Heeeiii....antaa juottaa ja otetaan me salaa kuva kännitontusta ja lähetetään se vanhalle partasuulle....:))))

        Meikä komppaa innokkaana kun valokuvausvälineistöäki on petinalusta täynnä.. Elikkä meikä hoitelee kuvauspuolen ja sää Lana postitat otokset Korvatunturin Seiskalle kun valkoparta kuuluu juorulehden vakilukijakuntaan ;-D Niksipirkkaanki vois tiesti lähettää vinkkinä että mitenkä tollanen kekseliäs tytsi triplaa joulun alla pakettivuoren koon.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä komppaa innokkaana kun valokuvausvälineistöäki on petinalusta täynnä.. Elikkä meikä hoitelee kuvauspuolen ja sää Lana postitat otokset Korvatunturin Seiskalle kun valkoparta kuuluu juorulehden vakilukijakuntaan ;-D Niksipirkkaanki vois tiesti lähettää vinkkinä että mitenkä tollanen kekseliäs tytsi triplaa joulun alla pakettivuoren koon.. :-O

        koitappa nyt putsi tasaantua ku jäbäki on noitten tonttujen suhteen vähä niinku varuillaan.. ;)


      • toljanter kirjoitti:

        No kait mä sitte tohin luottaa sun viattomaan tarkoitusperään tässä...? Pistä vaan tilkka rommia sekaan, mieluummin alkoholitonta semmosta:)

        Luota jo mun vilpittömyyteen... :)) Kuinka monta lisälahjaa mun on mahdollista saada, jos tunnustan sulle, että nautin salaisesti tooooooosi paaaaaaljon Butchin kiusimisesta??? Ehkä viisi... :)) Aion muuten leipoa nisuäijiäkin ensi viikonloppuna... Siis ihan V-A-I-N sun takia, hahaha ;DDD


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä komppaa innokkaana kun valokuvausvälineistöäki on petinalusta täynnä.. Elikkä meikä hoitelee kuvauspuolen ja sää Lana postitat otokset Korvatunturin Seiskalle kun valkoparta kuuluu juorulehden vakilukijakuntaan ;-D Niksipirkkaanki vois tiesti lähettää vinkkinä että mitenkä tollanen kekseliäs tytsi triplaa joulun alla pakettivuoren koon.. :-O

        Voi sua Butch-parkaa, hahaha... :)) Menetit juuri sun ainoan joululahjan, koska oikeasti Toljanter ei enää katso sun tuhmuutta läpi sormien...


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä komppaa innokkaana kun valokuvausvälineistöäki on petinalusta täynnä.. Elikkä meikä hoitelee kuvauspuolen ja sää Lana postitat otokset Korvatunturin Seiskalle kun valkoparta kuuluu juorulehden vakilukijakuntaan ;-D Niksipirkkaanki vois tiesti lähettää vinkkinä että mitenkä tollanen kekseliäs tytsi triplaa joulun alla pakettivuoren koon.. :-O

        Mä sain mahtavan idean!Koska tonttu jättää sut ilman pöksyjä,nii muokataan se kuva nii,et tontulla on päällään naisten stringit ja rintsikat eikä mitään muuta!!! :)))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Voi sua Butch-parkaa, hahaha... :)) Menetit juuri sun ainoan joululahjan, koska oikeasti Toljanter ei enää katso sun tuhmuutta läpi sormien...

        Leipäläpi umpeen kultsi.. ;-X


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä sain mahtavan idean!Koska tonttu jättää sut ilman pöksyjä,nii muokataan se kuva nii,et tontulla on päällään naisten stringit ja rintsikat eikä mitään muuta!!! :)))

        No olipa hemmetin hyvä idea!! Meikä muokkaa sen päälle ton maajussin Mansikin rintsikat että että.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No olipa hemmetin hyvä idea!! Meikä muokkaa sen päälle ton maajussin Mansikin rintsikat että että.. ;-D

        Jesss!!Tosi hyvä idea noi mansikin tissiliivit!!Ollaan me vaa hyviä!! ;))))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Luota jo mun vilpittömyyteen... :)) Kuinka monta lisälahjaa mun on mahdollista saada, jos tunnustan sulle, että nautin salaisesti tooooooosi paaaaaaljon Butchin kiusimisesta??? Ehkä viisi... :)) Aion muuten leipoa nisuäijiäkin ensi viikonloppuna... Siis ihan V-A-I-N sun takia, hahaha ;DDD

        Aijaijai...tonttu juopottelee virka-aikana ja ottaa vielä lahjuksia vastaan..ei hyvältä näytä.;))))


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Luota jo mun vilpittömyyteen... :)) Kuinka monta lisälahjaa mun on mahdollista saada, jos tunnustan sulle, että nautin salaisesti tooooooosi paaaaaaljon Butchin kiusimisesta??? Ehkä viisi... :)) Aion muuten leipoa nisuäijiäkin ensi viikonloppuna... Siis ihan V-A-I-N sun takia, hahaha ;DDD

        Jospa sä muru teet sit kummiski muutaman ylimääräsenki ku toi tuore pulla kyl tekee kauppaansa... :P


      • Siis oikeasti nyt pissiäiset ja kakkiaiset... ;)) Mun glögillä ei voi juopotella, koska lisään rommia V-A-I-N mausteeksi, mokomat höhlät :)) Eikä Toljanterin kuvaaminen myöskään onnistu, koska mulla on varastossa jäbältä haettu heinäpaali ja Butch alkaa niiskuttaa pelkästä timotein kuvan näkemisestä :)) Joten hyväksykää jo mun kattoon saakka yltävä lahjavuori tai kumautan teitä mun lapiolla... toooooooooosi k-i-p-e-ä-s-t-i, hahaha ;DDD


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Siis oikeasti nyt pissiäiset ja kakkiaiset... ;)) Mun glögillä ei voi juopotella, koska lisään rommia V-A-I-N mausteeksi, mokomat höhlät :)) Eikä Toljanterin kuvaaminen myöskään onnistu, koska mulla on varastossa jäbältä haettu heinäpaali ja Butch alkaa niiskuttaa pelkästä timotein kuvan näkemisestä :)) Joten hyväksykää jo mun kattoon saakka yltävä lahjavuori tai kumautan teitä mun lapiolla... toooooooooosi k-i-p-e-ä-s-t-i, hahaha ;DDD

        Hah...tuohonon varauduttu ja butsilla on kaasunaamari päässä ku kuvaa....:))Nii juu ja kypärä lapioniskua varten.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah...tuohonon varauduttu ja butsilla on kaasunaamari päässä ku kuvaa....:))Nii juu ja kypärä lapioniskua varten.

        Kuules Lana.. meikä painelee sinne avopäin kun salamakaan ei kuulemma iske samaan paikkaan toista kertaa ja allergiatabu hoitelee nuhan ;-D


    • Hahahah..nii sä luulet...Taitaa itteäs nyppiä ku en nössöile..:))))) Millos meet rommille...muute vaa kyselen..;))

    • TIEDOKSIANTO:

      Koska toimintani tasa-arvoisuus työssäni, johtavana tonttuna on selkeästi kyseenalaistettu toimin seuraavalla tavalla:

      Perustin TonttujenTasapuolisenToiminnanTarkastusTyöryhmän, lyhennettynä TTTTT... Kyseinen ryhmä tulee käsittelemään kaikki valituksenne jossa epäilette tonttujen toimivan vastoin tasa-arvoisen kohtelun periaatteita. Käsittely on ehkä jopa luottamuksellista ja tasa-arvoista.

      Valitsin ryhmään seuraavat henkilöt jotka ovat osoittaneet kunnioitusta pukki-instituutiota kohtaan sekä selkeästi inhoa korruption antamista ja ottamista kohtaan:

      Puheenjohtaja: toljanter
      Sihteeri: Ariel
      Jäsen: temmirauta
      Jäsen: artagnan

      • Hmmm... Jos sulle tulee yllättäviä menoja, niin mun olisi E-H-K-Ä mahdollista olla myös sekä varapuheenjohtaja että risujenjakovastaava...??? Mulla on melko oikeudenmukainen luonne ja kaikki kehuu aina mun tekemää pullaa, hahaha ;DDD


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Hmmm... Jos sulle tulee yllättäviä menoja, niin mun olisi E-H-K-Ä mahdollista olla myös sekä varapuheenjohtaja että risujenjakovastaava...??? Mulla on melko oikeudenmukainen luonne ja kaikki kehuu aina mun tekemää pullaa, hahaha ;DDD

        Totta kait voit tuurata mua! Tuota, onko ne pullat varmasti tosi nameja???


      • jäbä kiittää luottamuksesta tämmösen valepukin ominaisuudessa ;) kokoontumisiin meidän sihteeri / varapuheenjohtaja vois sitte tuoda noita makoisia voipulliaan ku ei oo kiva kuivin suin istua..


      • Voi vitsi, mä unohin kunniajäsenen, kilteistä kiltein kittie!!!

        Anteeksi kittie, tuu säki syömään pulla:)


      • Teikän sihteerikkö uhkaa lyödä toisinajattelijoita lapiolla (ks. 2.12.2015 17:49). Elikkä soveltuuko sellainen tytsi rauhaarakastavien tonttujen ja kilttien lapsien asioita ajamaan joka todistetusti turvautuu kimpaantuessaan kättä pidempään?


      • Ööh...onkos toi ny oikee toimiva ku lahjotut on kaikki mukana..:)))Eihän tos ole ku kittie joka on oikeesti syytön.;))


      • EmpaattinenMies
        a-r-i-e-l kirjoitti:

        Hmmm... Jos sulle tulee yllättäviä menoja, niin mun olisi E-H-K-Ä mahdollista olla myös sekä varapuheenjohtaja että risujenjakovastaava...??? Mulla on melko oikeudenmukainen luonne ja kaikki kehuu aina mun tekemää pullaa, hahaha ;DDD

        Sinulla näyttää juttu luistavan nm. Toljanterin kanssa, mutta minua tai anteeksipyyntöäni et noteeraa lainkaan. Voinko kysyä, että minkä vuoksi? Toivon, että vaivautuisit vastaamaan.


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Sinulla näyttää juttu luistavan nm. Toljanterin kanssa, mutta minua tai anteeksipyyntöäni et noteeraa lainkaan. Voinko kysyä, että minkä vuoksi? Toivon, että vaivautuisit vastaamaan.

        Lähe ny hemmetti jo vetämää!!Ei ariel eikä kukaan halua että tuut tänne kitisemään!Alkaa jo tosissaan suututtamaan tollaset hyypiöt!Ja ariel kyllä tulee kaikkien kanssa juttuun..ei vain tontun...:/


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbä kiittää luottamuksesta tämmösen valepukin ominaisuudessa ;) kokoontumisiin meidän sihteeri / varapuheenjohtaja vois sitte tuoda noita makoisia voipulliaan ku ei oo kiva kuivin suin istua..

        Ja sit rommiglögii ja niit suklaakeksei ja pipareit myöski jos toi meidän muru viittis vaan leipoo.. :P


      • Arvoisa herra puheenjohtaja on suorittamassa tosi supertärkeää tiedusteluoperaatiota, joten päätöksenteko lankeaa niin sopivasti mun harteille, jeeeee... ;)) Oikeasti Butch, nyt lakkaat inisemästä tai tungen timoteit sun nenään!!! Pa-dam!!! Paukautin nuijaa ja mun päätös on hyväksytty: Butch ei saa lyijykynää, vaan risuja... hahaha ;)) Lopuksi nimitän vielä MunParasKaveriYxpilan ja puklun TTTTT:n jäseniksi, koska muuten jäbät syövät kaikki mun pullat ja muille ei jää mitään ;))


      • SunParasKaveriYxpila
        a-r-i-e-l kirjoitti:

        Arvoisa herra puheenjohtaja on suorittamassa tosi supertärkeää tiedusteluoperaatiota, joten päätöksenteko lankeaa niin sopivasti mun harteille, jeeeee... ;)) Oikeasti Butch, nyt lakkaat inisemästä tai tungen timoteit sun nenään!!! Pa-dam!!! Paukautin nuijaa ja mun päätös on hyväksytty: Butch ei saa lyijykynää, vaan risuja... hahaha ;)) Lopuksi nimitän vielä MunParasKaveriYxpilan ja puklun TTTTT:n jäseniksi, koska muuten jäbät syövät kaikki mun pullat ja muille ei jää mitään ;))

        Jeeeee!!! Niiiiiiiiiiiin superhyvä päätös... Kiitos tsiljardisti :)) Olet Ressuakin pahempi N-E-R-O!!! Öööööh... Siis parempi mun piti tietenkin sanoa, uupsista... hahaha ;))


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Sinulla näyttää juttu luistavan nm. Toljanterin kanssa, mutta minua tai anteeksipyyntöäni et noteeraa lainkaan. Voinko kysyä, että minkä vuoksi? Toivon, että vaivautuisit vastaamaan.

        Siksi koska mulla tulee Toljanterista mieleen Jeremy Irons ja sinusta Panu Rajala... Tajusitko nyt??? M-u-a E-I k-i-i-n-n-o-s-t-a!!!!!


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Arvoisa herra puheenjohtaja on suorittamassa tosi supertärkeää tiedusteluoperaatiota, joten päätöksenteko lankeaa niin sopivasti mun harteille, jeeeee... ;)) Oikeasti Butch, nyt lakkaat inisemästä tai tungen timoteit sun nenään!!! Pa-dam!!! Paukautin nuijaa ja mun päätös on hyväksytty: Butch ei saa lyijykynää, vaan risuja... hahaha ;)) Lopuksi nimitän vielä MunParasKaveriYxpilan ja puklun TTTTT:n jäseniksi, koska muuten jäbät syövät kaikki mun pullat ja muille ei jää mitään ;))

        Ätsii.. Meikä muiskauttaa kultsin huulille räkäisen pusun.. ;-X


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Siksi koska mulla tulee Toljanterista mieleen Jeremy Irons ja sinusta Panu Rajala... Tajusitko nyt??? M-u-a E-I k-i-i-n-n-o-s-t-a!!!!!

        No ei meikäkään alkaisi Katrihelenan kaa olemaan kun Lana on saletisti guumempi misu.. ;-P


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Arvoisa herra puheenjohtaja on suorittamassa tosi supertärkeää tiedusteluoperaatiota, joten päätöksenteko lankeaa niin sopivasti mun harteille, jeeeee... ;)) Oikeasti Butch, nyt lakkaat inisemästä tai tungen timoteit sun nenään!!! Pa-dam!!! Paukautin nuijaa ja mun päätös on hyväksytty: Butch ei saa lyijykynää, vaan risuja... hahaha ;)) Lopuksi nimitän vielä MunParasKaveriYxpilan ja puklun TTTTT:n jäseniksi, koska muuten jäbät syövät kaikki mun pullat ja muille ei jää mitään ;))

        mites jäbä osaski aavistella tämmöstä käännettä.. ;D


      • a-r-i-e-l kirjoitti:

        Arvoisa herra puheenjohtaja on suorittamassa tosi supertärkeää tiedusteluoperaatiota, joten päätöksenteko lankeaa niin sopivasti mun harteille, jeeeee... ;)) Oikeasti Butch, nyt lakkaat inisemästä tai tungen timoteit sun nenään!!! Pa-dam!!! Paukautin nuijaa ja mun päätös on hyväksytty: Butch ei saa lyijykynää, vaan risuja... hahaha ;)) Lopuksi nimitän vielä MunParasKaveriYxpilan ja puklun TTTTT:n jäseniksi, koska muuten jäbät syövät kaikki mun pullat ja muille ei jää mitään ;))

        Pidin juuri uuden kokouksen, valitettavasti kokoushuoneessa ei ollut muita kuin minä. Ja pöydältäkin löytyi vaan kamalasti pullan murusia:((((

        No esityslistalla oli seuraavat asiat:

        1. Kenelle kuuluu päätösvalta?

        Kävin aiheesta vilkkaan ja kiihkeän keskustelun. Äänestyksen jälkeen päätin yksimielisesti että päätöksiä tässä työryhmässä pystyy tekemään AINOASTAAN kokous missä MINÄ olen puheenjohtajana. Täten edellisen varapuheenjohtajan pitämän kokouksen päätökset kumotaan. Päätin myös että valitukset päätöksestäni tulee ohjata suoraan minulle, käsittelen ne luottamuksellisesti....;)

        2. Seuraava kokous

        Päätin että se pidetään välittömästi. Ja pullaa pitää olla mulle ja paljon:(


      • toljanter kirjoitti:

        Pidin juuri uuden kokouksen, valitettavasti kokoushuoneessa ei ollut muita kuin minä. Ja pöydältäkin löytyi vaan kamalasti pullan murusia:((((

        No esityslistalla oli seuraavat asiat:

        1. Kenelle kuuluu päätösvalta?

        Kävin aiheesta vilkkaan ja kiihkeän keskustelun. Äänestyksen jälkeen päätin yksimielisesti että päätöksiä tässä työryhmässä pystyy tekemään AINOASTAAN kokous missä MINÄ olen puheenjohtajana. Täten edellisen varapuheenjohtajan pitämän kokouksen päätökset kumotaan. Päätin myös että valitukset päätöksestäni tulee ohjata suoraan minulle, käsittelen ne luottamuksellisesti....;)

        2. Seuraava kokous

        Päätin että se pidetään välittömästi. Ja pullaa pitää olla mulle ja paljon:(

        Elikkä summa summarum: Pikku pimatsu saa veretseisauttavan raivarin iltaharkkojen jälkeen ja meikä on taas lyijykynässä kiinni :-D Ehdotan uudeksi sihteeriköksi Kittietä kun tytsin käsialasta ei ota ite pirukaan selvää ja käyttäytymisenkin laita on niin ja näin.. Että muiskista vaan Ariel :-X


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä summa summarum: Pikku pimatsu saa veretseisauttavan raivarin iltaharkkojen jälkeen ja meikä on taas lyijykynässä kiinni :-D Ehdotan uudeksi sihteeriköksi Kittietä kun tytsin käsialasta ei ota ite pirukaan selvää ja käyttäytymisenkin laita on niin ja näin.. Että muiskista vaan Ariel :-X

        Mua rupes vähä kaduttaan tämä jos sihteerini voi noin pahasti suuttua...
        Voisin myöntyä noihin uusiin jäseniin joita ehdotit, riittäiskö tämä? Naisvoimaa tarvitaan tähänki porukkaan lisää nääs;)


      • TiedätMikäVeljeskunta
        toljanter kirjoitti:

        Mua rupes vähä kaduttaan tämä jos sihteerini voi noin pahasti suuttua...
        Voisin myöntyä noihin uusiin jäseniin joita ehdotit, riittäiskö tämä? Naisvoimaa tarvitaan tähänki porukkaan lisää nääs;)

        Jos aiot pilata jatkuvast jonkun muun avaaman palstan heti alkuunsa mustilla nimimerkeilläsi sekä mielisairailla toimillasi voin kertoa sinulle, että takaisin tulee ja mitä ikävimmillä tavoilla sen me lupaamme!


      • toljanter kirjoitti:

        Mua rupes vähä kaduttaan tämä jos sihteerini voi noin pahasti suuttua...
        Voisin myöntyä noihin uusiin jäseniin joita ehdotit, riittäiskö tämä? Naisvoimaa tarvitaan tähänki porukkaan lisää nääs;)

        putsi se vaan höpisee omiaan mut semmosena varotoimen piteenä jäbä kummiski luovuttaa oman paikkansa puklulle ku tota tuoretta pullaaki on luvassa et turhan päiten ei sitte viihti riskeerata.. ;D


      • toljanter kirjoitti:

        Mua rupes vähä kaduttaan tämä jos sihteerini voi noin pahasti suuttua...
        Voisin myöntyä noihin uusiin jäseniin joita ehdotit, riittäiskö tämä? Naisvoimaa tarvitaan tähänki porukkaan lisää nääs;)

        Minä olen ollut vähän hukassa teidän keskustelujen kanssa, kun en ole vastaillut täällä muutamaan päivään.. Pääsenkö minäkin kokoukseen? Ja eikös minun tarjottavat kelpaisi myös? Kun on tuo leipuri/kondiittori koulutus.. ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Minä olen ollut vähän hukassa teidän keskustelujen kanssa, kun en ole vastaillut täällä muutamaan päivään.. Pääsenkö minäkin kokoukseen? Ja eikös minun tarjottavat kelpaisi myös? Kun on tuo leipuri/kondiittori koulutus.. ;)

        Totta kai sä pääset ;) Mut sielt heivattiin veke ku toi muru sai aika äkkii musta ja temmiraudast tarpeekseen... Ku me ollaan härnätty häntä tolla pullan leipomisel koko viime viikko et tais palaa sit jo käämit :D


      • toljanter kirjoitti:

        Mua rupes vähä kaduttaan tämä jos sihteerini voi noin pahasti suuttua...
        Voisin myöntyä noihin uusiin jäseniin joita ehdotit, riittäiskö tämä? Naisvoimaa tarvitaan tähänki porukkaan lisää nääs;)

        No läpällä meikä vaan.. :-D Ei tytsi ketään ehdi vetää lättyyn kun se on illalla ratissa ja me neuvotaan Artsin kaa takapenkiltä kykyjemme mukaan elikkä raivarit säästyy sinne ;-D Korvatulppien tarvettaki meikällä olisi että jos sen kynän tilalle vaikka että että..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Minä olen ollut vähän hukassa teidän keskustelujen kanssa, kun en ole vastaillut täällä muutamaan päivään.. Pääsenkö minäkin kokoukseen? Ja eikös minun tarjottavat kelpaisi myös? Kun on tuo leipuri/kondiittori koulutus.. ;)

        Maalauspuuhissako taas.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No läpällä meikä vaan.. :-D Ei tytsi ketään ehdi vetää lättyyn kun se on illalla ratissa ja me neuvotaan Artsin kaa takapenkiltä kykyjemme mukaan elikkä raivarit säästyy sinne ;-D Korvatulppien tarvettaki meikällä olisi että jos sen kynän tilalle vaikka että että..

        No hyvä kuulla että Ariel saa tuhista siellä ratissa enimmät höyryt pihalle eikä sitte jaksa enään kiukkuilla mulle noista päätöksistä jotka kumosin... Korvatulpat kirjasin ylös ja toimitan toiveiden lajittelukeskukseen:)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Minä olen ollut vähän hukassa teidän keskustelujen kanssa, kun en ole vastaillut täällä muutamaan päivään.. Pääsenkö minäkin kokoukseen? Ja eikös minun tarjottavat kelpaisi myös? Kun on tuo leipuri/kondiittori koulutus.. ;)

        Juu toki pääset! Pitäisköhän mun kirjoittaa semmonen pitkä lista siitä kaikesta mitä voisit täällä tarjoilla;)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu toki pääset! Pitäisköhän mun kirjoittaa semmonen pitkä lista siitä kaikesta mitä voisit täällä tarjoilla;)

        Laita vaan listaa.. :) Kelpaisiko esim. ne itsetehdyt konvehdit? :P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No läpällä meikä vaan.. :-D Ei tytsi ketään ehdi vetää lättyyn kun se on illalla ratissa ja me neuvotaan Artsin kaa takapenkiltä kykyjemme mukaan elikkä raivarit säästyy sinne ;-D Korvatulppien tarvettaki meikällä olisi että jos sen kynän tilalle vaikka että että..

        Päädytte korkeintaan pöpelikköön, kaikella kunnioituksella ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Laita vaan listaa.. :) Kelpaisiko esim. ne itsetehdyt konvehdit? :P

        Totta kait kelpaa:) Mä oon enempi suolaisen ystävä, jotain semmoista vois myös olla...


      • toljanter kirjoitti:

        Totta kait kelpaa:) Mä oon enempi suolaisen ystävä, jotain semmoista vois myös olla...

        Millaisesta suolaisista leivonnaisita tykkäät? Osaan tehdä hyviä voileipäkakkuja, sarvia tai kinkkupiirakkaa..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Millaisesta suolaisista leivonnaisita tykkäät? Osaan tehdä hyviä voileipäkakkuja, sarvia tai kinkkupiirakkaa..

        Kyllä mulle kelpaa ihan kaikki nuo listasi jutut! Ootan vesi kielellä seuraavaa kokousta;)


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpaa ihan kaikki nuo listasi jutut! Ootan vesi kielellä seuraavaa kokousta;)

        Mikäs ton johtokunnan tään hetkinen koostumus sit on et veikös toi muru noi meidän pallit... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Mikäs ton johtokunnan tään hetkinen koostumus sit on et veikös toi muru noi meidän pallit... ;D

        No siellä on väkiä aika lailla...

        Sä, mä, temmirauta, kittie, Ariel, MunParasKaveriYxpila ja puklu. Näköjään naisvalta...


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpaa ihan kaikki nuo listasi jutut! Ootan vesi kielellä seuraavaa kokousta;)

        Oukkei! Minäpä alan vääntämään leipmuksia.. :P


      • EmpaattinenMies
        a-r-i-e-l kirjoitti:

        Siksi koska mulla tulee Toljanterista mieleen Jeremy Irons ja sinusta Panu Rajala... Tajusitko nyt??? M-u-a E-I k-i-i-n-n-o-s-t-a!!!!!

        Kerrohan minulle, että millä tavalla mies voi hoitaa ihastuksen pois?

        Mikäli tarvitset joskus jotakin, oli se sitten mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, tiedät kenen puoleen kääntyä.


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Kerrohan minulle, että millä tavalla mies voi hoitaa ihastuksen pois?

        Mikäli tarvitset joskus jotakin, oli se sitten mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, tiedät kenen puoleen kääntyä.

        Rasittava olet, kun et osaa lopettaa.. Yökkis on jo monta kertaa sanonut sinulle ettei häntä kiinnosta! Tuo menee jo vainoamisen puolelle, tuo käytöksesi..


    • No sitäkin, ja olen tilauksesta tehnyt satsin konvehteja.. :P

    • TOSIrealistiKokkola

      TURKOOSITURHAA

      Hah hah hah hah hah hah haa, turkoosia vituttaa.
      Turhaan naukuu pissiäinen, täysin turha kikkiäinen.
      Huomiota kun ei saa, niin alkaahan se potuttaa.
      Luulee ollans sivun kunkku, onkin pelkkä homo runkku.
      Lapsukaista juttuu työstää, turhaan kopioita syöttää.
      Piruparkaa ihons arkaa, arvostella ei saa lesboparkaa.
      Muita homouttans haukkuu, silti läskins aina paukkuu.
      Ottais kiinni omast kehon, jättäin turhan, itkun, pelon.

      • Annoit taas lisäkuvan tyhmyydestäsi runolla ja käyttäytymisestäsi.

        Ei vituta, en ole pissiäis-iässä, en halua olla sivun kunkku ja en ole lesbo.

        Runo kuvaa paremmin itseäsi, luulet olevasi sivun kunkku, käyttäydyt kuin pissiäinen, ja lesbon käännän homoksi kohdallasi. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe