Jalankulkijoille järki päähän

MissäItsesuojeIuvaisto

Taas joku "MINÄMINÄMINÄ MINULLA ON OIKEUS-ääliö" hyökkäsi Pirkkalassa jalkakäytävältä eteen toisen auton takaa pimeällä tieosuudella kaatosateessa, niin että en millään ehtinyt nähdä kyseistä itsemurhakandinaattia. Homo kehtasi vielä heristää nyrkkiä. Seuraavan idiootin päälle ajan tarkoituksella. Mikä vaivaa ihmisiä, eikö millään voinut odottaa n. kahta sekuntia että olisin ajanut ohi, kun ei minun takaani enään tullut ketään?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot.hieno.ihminen

      Haluat ajaa jonkun päälle, koska melkein ajoit jonkun muun päälle, ja se melkein alle jäänyt ei pitänyt tapahtuneesta? Just.

      • buahahaha

        Ok, eli kun sinä näet että kaksi autoa tulee peräkkäin suojatien ohi, eikä etummainen pysähdy, niin hyppäätkö siihen väliin silmät kiinni jeesusta rukoillen? Voi herran jestas mitä idiootteja.


      • olet.hieno.ihminen
        buahahaha kirjoitti:

        Ok, eli kun sinä näet että kaksi autoa tulee peräkkäin suojatien ohi, eikä etummainen pysähdy, niin hyppäätkö siihen väliin silmät kiinni jeesusta rukoillen? Voi herran jestas mitä idiootteja.

        Kuvitteellisen tilanteen kuvitteellisen toiminnan perusteella leimaat jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen idiootiksi? Mainiota :)


      • dvnklfvgh
        olet.hieno.ihminen kirjoitti:

        Kuvitteellisen tilanteen kuvitteellisen toiminnan perusteella leimaat jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen idiootiksi? Mainiota :)

        Mutta k-sipää se jalankulkija kuitenkin oli.


      • oot.kiva.ihminen
        dvnklfvgh kirjoitti:

        Mutta k-sipää se jalankulkija kuitenkin oli.

        Voi olla. Ehkä sekin suunnittelee ajavansa joskus jonkun yli, tai muuta yhtä kusipäistä. Emme voi tietää.


      • olet.pelle
        olet.hieno.ihminen kirjoitti:

        Kuvitteellisen tilanteen kuvitteellisen toiminnan perusteella leimaat jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen idiootiksi? Mainiota :)

        Ja mistään mitään tietämättä sinä väität tilannetta kuvitteelliseksi, pelle! Tilanne oli aito ja meni juuri niin kuin kuvailin, vittuako muuten asiasta olisin avautunut, pelle!


      • olet.mainio.ihminen
        olet.pelle kirjoitti:

        Ja mistään mitään tietämättä sinä väität tilannetta kuvitteelliseksi, pelle! Tilanne oli aito ja meni juuri niin kuin kuvailin, vittuako muuten asiasta olisin avautunut, pelle!

        Raivoat, koska et osannut lukea viestiä, johon vastasit, ja teet itsestäsi pellen. Hei kaikki, voittaja löytyi!


    • thryhyt

      Ei kannata Tampere-palstalla puhua edes tuollaisista, kun siellä kaikki tykkää tappaa itsensä auton alle ihan vain koska pystyvät.

    • aloituskirjoitus

      Eikös aloittaja itse kirjoituksessa myönnä liikennerikkomuksen elikä kipin kapin poliisilaitokselle vaatiin sakkoa itselle.

    • Menenjapotkin

      Ajonopeus. Auton eteen on vaan mentävä jos haluaa päästä yli. Voitte autoilijat käydä kokeilemassa. Kokemuksen mukaan kaikki ajaa ohi jos pysähdyn katsoaksesi pysähtyykö auto suojatien eteen.

      • vbnmqwertyuio

        Tuolla asenteella et elä pitkään. Sateinen pimeä syksy, vastaantulevien autojen valoja ym, niin tuollaista ryntäilevää idioottia ei edes autosta näe.


      • ffds

        Näinhän se on. Pitää näyttää siltä, että kävelee auton alle jos meinaa päästä yli. Tottakai olen valmis pysähtymään juuri ennen suojatietä, koska moni jättää pysähtymättä, vaikka näkisikin jalankulkijan. Monella taas on liian suuri tilannenopeus, jolloin ei ehdi näkeä jalankulkijaa.

        Pimeä, sateinen tai sumuinen keli ei ole mikään syy. Jos näkyvyys on huono, niin pitää hidastaa suojatien kohdalla sellaiselle nopeudelle, että ehtii nähdä mustissa ja ilman heijastinta kulkevan.


    • autopysähtyy

      Kyllä hiton varovainen saa olla suojatiellä jos auto pysähtyy ja lähtee ylittään tietä ettei toinen auto aja päälle. autoilijan tulee huomioida pysähtynyt eikä mitään sönkötyksiä ettei näe.

    • Kaistapäistentouhua

      Jos yhden päästää, niin toinen kiihdyttää ,että hänkin ehtii,jne. Toisin sanoen siinä saa seistä aika kauan . Kun yksi sitten pysähtyy niin se toinen kaista kyllä on vaarallinen.

    • ffdsbvcbvrfds

      Kävelin ainakin 50 m suoraa tietä suoraa kohti suojatietä ja siitä huolimatta auto lyö jarrut pohjaan juuri ennen suojatietä. En uskalla suojatielle astua, koska auto vielä jarruttaa. Autoilija huomasi, että pysähdyin ja jarru vaihtuukin yhtäkkiä kaasuun ja auto paahtaa edestäni.

      • Pyssyt

        Ihan tuttua huttua.


      • Homosapienset

        Minkälaisia näet,ehkäpä peili on oikea väline jos etsit nimenomaan tiettyä seksuaaliryhmää.


    • ARKKUSI

      VARMA ITSE MURHANPAIKKA,KÄVELE SUOJA TIELLE

    • ihuggvff

      Aloittajalle kysymys: eihän se toinen auto vain ollut viereisellä samansuuntaisella kaistalla pysähtyneenä? Siitä nimittäin lähtee lain mukaan kortti hyllylle, jos et pysähdy. Näit sitten jalankulkijaa tai et.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe