Joskusainamietin

ettäpäettä

Jäiköhän sulle kaikesta hyvä mieli ja hyvä olo? Menikö kaikki niinkuin halusit ja toivoit.

64

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieieieieie

      Ei jäänyt ei mennyt :(

    • Itsesuojeluvaistoko

      Jotakuinkin. Lopulta jokin meissä saa toimimaan niin kuin toimimme.

    • metsätienpää

      mites luulet, inhoisinko itseäni ja vihaisinko tunteitani sinua kohtaan, onko varatun rakastaminen rikos, mitä minä voisin.....

      • Metsätiellä

        Ei itseinhoa vaikka kääntöpaikalla tulinkin.


    • Mitätoivoin

      Paljon anteeksipyydettävää omallatunnolla. Mielessä avautuu ovia, jotka on pakko sulkea. Helpompi unohtaa kuin muistaa ja nähdä yhtäkkiä kokonaisuus. Niin mitä kysyitkään.

    • menimitenmeni

      Ei mennyt.

    • eiainakaan

      Vielä, mutta minä olen valmis muutoksiin. Sen verran tätä asiaa miettinyt

    • MäAnnanSutPois

      Jäi tosi hyvä mieli ja Iso ikävä! Mutt järkevintä on kai yrittää unohtaa hänet.........

    • sinunvalintasiluopua

      Kaipauksella edelleen muistelen kaikkea. Lopun sille päätit sinä, eikä kaikki sitten mennytkään niin, kuin olisin toivonut ja halunnut. ; (

      • pakenija

        ;( joskus vain on käännettävä selkänsä, ettei toinen näe kyyneleitä ;(


    • omasta_puolestani

      Yksi vastaaja lukuisien joukossa sanoo näin:

      Moni asia on mennyt eri tavalla kuin aikojen saatossa halusin ja toivoin. Monelaista tuntemusta olen käynyt läpi, todella monenlaista...

      Mutta nyt, kun kaiken on käynyt läpi ja saanut vähän etäisyyttä, eikä ole siinä keskiössä enää, voin sanoa, että hyvä että meni miten meni ja hyvä että haluni ja toiveeni eivät toteutuneet. Nyt vasta ymmärrän kaiken kokonaisuudessaan ja arvostan asioiden kulkua.

      Nyt olen päässyt siihen tunteeseen, että on hyvä olo ja hyvä mieli ja tietynlainen kiitollisuuskin.

      • Goodbymylover

        Ehkä kaiken tarkoitus oli tämä.Saada vihdoinkin asioille päätepiste.Jotta voi jatkaa,kohti uusia tuulia.Silti,uskon,että "näkymätön side"on,olemassa.Miksi,miten,en todellakaan tiedä.En vaan voi selittää tätä kaikkea järjellä.Se jääköön mysteeriksi.Olen,onnellinen,kun olet onnellinen.Kiitos,sulla on aina paikka,mun sydämmessä.


      • eieeeeihhh
        Goodbymylover kirjoitti:

        Ehkä kaiken tarkoitus oli tämä.Saada vihdoinkin asioille päätepiste.Jotta voi jatkaa,kohti uusia tuulia.Silti,uskon,että "näkymätön side"on,olemassa.Miksi,miten,en todellakaan tiedä.En vaan voi selittää tätä kaikkea järjellä.Se jääköön mysteeriksi.Olen,onnellinen,kun olet onnellinen.Kiitos,sulla on aina paikka,mun sydämmessä.

        eikö palstapelle tajuu et se on vieras immeinen ja se vastas tolle alotajalle?
        herranjumala näitä sekopäitä täällä.


      • Ettäonpaikka
        Goodbymylover kirjoitti:

        Ehkä kaiken tarkoitus oli tämä.Saada vihdoinkin asioille päätepiste.Jotta voi jatkaa,kohti uusia tuulia.Silti,uskon,että "näkymätön side"on,olemassa.Miksi,miten,en todellakaan tiedä.En vaan voi selittää tätä kaikkea järjellä.Se jääköön mysteeriksi.Olen,onnellinen,kun olet onnellinen.Kiitos,sulla on aina paikka,mun sydämmessä.

        sydämessä, täysin tuntemattomalle ja anonyymillä ihmisellä. juoskaa mutkia
        näitten idioottivastauksienne kanssa.


      • omasta_puolestani
        Goodbymylover kirjoitti:

        Ehkä kaiken tarkoitus oli tämä.Saada vihdoinkin asioille päätepiste.Jotta voi jatkaa,kohti uusia tuulia.Silti,uskon,että "näkymätön side"on,olemassa.Miksi,miten,en todellakaan tiedä.En vaan voi selittää tätä kaikkea järjellä.Se jääköön mysteeriksi.Olen,onnellinen,kun olet onnellinen.Kiitos,sulla on aina paikka,mun sydämmessä.

        "Äänensävyn" voi täälläkin valita vastatessaan, vaikka olisi mitä mieltä - tämä kommentti noille kahdelle sinun jälkeesi vastanneelle.

        Nätimpi vastaus tässä: en tiedä, kuka olet, mutta ajattelet kauniisti omasta ajatustesi kohteesta. Uskon, että minunkin ajatusteni kohde ajattelee noin, ja itsekin koen, että jonkinlainen side kuitenkin on ja pysyy, ja oma kolo sydämissä.


      • Poistunnytlopullisesti
        omasta_puolestani kirjoitti:

        "Äänensävyn" voi täälläkin valita vastatessaan, vaikka olisi mitä mieltä - tämä kommentti noille kahdelle sinun jälkeesi vastanneelle.

        Nätimpi vastaus tässä: en tiedä, kuka olet, mutta ajattelet kauniisti omasta ajatustesi kohteesta. Uskon, että minunkin ajatusteni kohde ajattelee noin, ja itsekin koen, että jonkinlainen side kuitenkin on ja pysyy, ja oma kolo sydämissä.

        Kiitos..jos vaik ois mulle..pärjäillään.


      • huhhuijakkaa

        Olette tosiaan aika sekaisin, kun täällä omitte toisten kirjoituksia ja kiittelette mitä olette tuntemattomilta saaneet. Ja irl:kin voi kiittää, jos jotain hyvää on toiselta saanut...aaaah.


      • Tätäainaihmettelen
        Goodbymylover kirjoitti:

        Ehkä kaiken tarkoitus oli tämä.Saada vihdoinkin asioille päätepiste.Jotta voi jatkaa,kohti uusia tuulia.Silti,uskon,että "näkymätön side"on,olemassa.Miksi,miten,en todellakaan tiedä.En vaan voi selittää tätä kaikkea järjellä.Se jääköön mysteeriksi.Olen,onnellinen,kun olet onnellinen.Kiitos,sulla on aina paikka,mun sydämmessä.

        Näillä palstoilla; miten ihmiset päästävät oman tasonsa lipeämään näin alas,
        että kenen kanssa tahansa saadaan asioille päätepiste, ettekö te näin toimivat koskaan tunne pistosta rinnassanne siitä että tämä kaikki pitäisi sanoa sille oikealle ihmiselle kenen kanssa olette olleet tekemisissä, eikö hän mielestänne ole sen arvoinen että vain ja ainoastaan hänen kanssaan pitäisi se asia saattaa päätepisteeseen eikä jossain jonninjoutavassa ketjussa tehdä se tuntemattoman ja tietämättömän henkilön kanssa. Missä on teidän ihmisyys ja inhimillisyys toista ihmistä kohtaan vai onko ihmiset teille pelkkiä pelinappuloita.


      • jaksat_motkottaa
        Tätäainaihmettelen kirjoitti:

        Näillä palstoilla; miten ihmiset päästävät oman tasonsa lipeämään näin alas,
        että kenen kanssa tahansa saadaan asioille päätepiste, ettekö te näin toimivat koskaan tunne pistosta rinnassanne siitä että tämä kaikki pitäisi sanoa sille oikealle ihmiselle kenen kanssa olette olleet tekemisissä, eikö hän mielestänne ole sen arvoinen että vain ja ainoastaan hänen kanssaan pitäisi se asia saattaa päätepisteeseen eikä jossain jonninjoutavassa ketjussa tehdä se tuntemattoman ja tietämättömän henkilön kanssa. Missä on teidän ihmisyys ja inhimillisyys toista ihmistä kohtaan vai onko ihmiset teille pelkkiä pelinappuloita.

        Ehkä kaikki on ollut palstalla, ne alku- ja päätepisteetkin.


      • omasta_puolestani
        huhhuijakkaa kirjoitti:

        Olette tosiaan aika sekaisin, kun täällä omitte toisten kirjoituksia ja kiittelette mitä olette tuntemattomilta saaneet. Ja irl:kin voi kiittää, jos jotain hyvää on toiselta saanut...aaaah.

        Omissa kirjoituksissani on mielestäni realistinen sävy.

        Kiittänytkin muuten olen, useampaankin kertaan, ääneen, siitä hyvästä, mitä olen häneltä saanut ja kokenut saaneeni.


      • monitulkintaista
        Tätäainaihmettelen kirjoitti:

        Näillä palstoilla; miten ihmiset päästävät oman tasonsa lipeämään näin alas,
        että kenen kanssa tahansa saadaan asioille päätepiste, ettekö te näin toimivat koskaan tunne pistosta rinnassanne siitä että tämä kaikki pitäisi sanoa sille oikealle ihmiselle kenen kanssa olette olleet tekemisissä, eikö hän mielestänne ole sen arvoinen että vain ja ainoastaan hänen kanssaan pitäisi se asia saattaa päätepisteeseen eikä jossain jonninjoutavassa ketjussa tehdä se tuntemattoman ja tietämättömän henkilön kanssa. Missä on teidän ihmisyys ja inhimillisyys toista ihmistä kohtaan vai onko ihmiset teille pelkkiä pelinappuloita.

        Eiköhän ne päätepisteet liity kuitenkin reaalielämään ja sen tapahtumiin. Joskus jotkut jatkaa asioiden käsittelyä täällä, nimenomaan purkaakseen, ei ketään erityistä tavoittaakseen. Sallittakoon sekin.

        Valitettavasti omasta vastauksestasi tulee mieleen, että olet joku, jolla on itsellään niitä selvittämättömiä asioita, mutta joka ei itse rohkene ryhtyä mihinkään vaan odottaa toisen tarttuvan asioihin. Kenties plekää omansa kirjoittelevan täällä päätepisteistä. Siis tuo tulee mieleen, ainakin minulle, en väitä että niin on - saatathan valistaa täällä ihan vain valistamisen ilosta.

        Niin että ihan samassa sopassa täällä ollaan kaikki - väärin tulkittuina useimmiten. Anonyymit keskenänsä.


      • Munmielestätaas
        monitulkintaista kirjoitti:

        Eiköhän ne päätepisteet liity kuitenkin reaalielämään ja sen tapahtumiin. Joskus jotkut jatkaa asioiden käsittelyä täällä, nimenomaan purkaakseen, ei ketään erityistä tavoittaakseen. Sallittakoon sekin.

        Valitettavasti omasta vastauksestasi tulee mieleen, että olet joku, jolla on itsellään niitä selvittämättömiä asioita, mutta joka ei itse rohkene ryhtyä mihinkään vaan odottaa toisen tarttuvan asioihin. Kenties plekää omansa kirjoittelevan täällä päätepisteistä. Siis tuo tulee mieleen, ainakin minulle, en väitä että niin on - saatathan valistaa täällä ihan vain valistamisen ilosta.

        Niin että ihan samassa sopassa täällä ollaan kaikki - väärin tulkittuina useimmiten. Anonyymit keskenänsä.

        se oli ketjun ainoo hyvä kirjotus mutta sulla on joku kumma vimma vääntää muiden kirjotus haluamaasi muottiin.


      • etkösäymmärtänyt
        monitulkintaista kirjoitti:

        Eiköhän ne päätepisteet liity kuitenkin reaalielämään ja sen tapahtumiin. Joskus jotkut jatkaa asioiden käsittelyä täällä, nimenomaan purkaakseen, ei ketään erityistä tavoittaakseen. Sallittakoon sekin.

        Valitettavasti omasta vastauksestasi tulee mieleen, että olet joku, jolla on itsellään niitä selvittämättömiä asioita, mutta joka ei itse rohkene ryhtyä mihinkään vaan odottaa toisen tarttuvan asioihin. Kenties plekää omansa kirjoittelevan täällä päätepisteistä. Siis tuo tulee mieleen, ainakin minulle, en väitä että niin on - saatathan valistaa täällä ihan vain valistamisen ilosta.

        Niin että ihan samassa sopassa täällä ollaan kaikki - väärin tulkittuina useimmiten. Anonyymit keskenänsä.

        lukemaasi, sehän nimenomaan kiitteli vuolaasti " tuntemaansa ihmistä : sinä sinä. se ei ollut purkamista, kannattaa vastata vasta kun merkitys on mennyt perille eikä keksiä niitä itse.


      • monitulkintaista
        Munmielestätaas kirjoitti:

        se oli ketjun ainoo hyvä kirjotus mutta sulla on joku kumma vimma vääntää muiden kirjotus haluamaasi muottiin.

        Kukin tulkitsee tekstiä omalla tavallaan. oon itse sen huomannut: kirjoitan täällä kauniin, kaipaavan tekstin "omalle kaivatulle". Saan siihen vastauksia monella eri tyylillä:

        1) joku omii sen samantien vaikkei ole minkäänlaisia tunnisteita
        2) joku vastaa rakastavasti ja kaipaavasti
        3) joku näkee siinä katkeruutta
        4) jonkun mielestä se on käänteispsykologiia
        5) joku kaivaa "rivien välistä" vihaa
        6) joku on varma, että se on Hannulta
        7) joku on varma, että se on varatulta
        8) joku on varma, että se on kakkoselta
        9) jne. jne. jne.

        Ihan samalla tavalla mikä tahansa kommentti täällä on tulkittavissa miten vaan ja rivien välissä on nähtävissä mitä vaan ja vaikka millaisia erilaisia motiiveja.


      • monitulkintaista
        etkösäymmärtänyt kirjoitti:

        lukemaasi, sehän nimenomaan kiitteli vuolaasti " tuntemaansa ihmistä : sinä sinä. se ei ollut purkamista, kannattaa vastata vasta kun merkitys on mennyt perille eikä keksiä niitä itse.

        Miksi näet tarpeelliseksi puuttua?


      • Eikösnytollut
        monitulkintaista kirjoitti:

        Kukin tulkitsee tekstiä omalla tavallaan. oon itse sen huomannut: kirjoitan täällä kauniin, kaipaavan tekstin "omalle kaivatulle". Saan siihen vastauksia monella eri tyylillä:

        1) joku omii sen samantien vaikkei ole minkäänlaisia tunnisteita
        2) joku vastaa rakastavasti ja kaipaavasti
        3) joku näkee siinä katkeruutta
        4) jonkun mielestä se on käänteispsykologiia
        5) joku kaivaa "rivien välistä" vihaa
        6) joku on varma, että se on Hannulta
        7) joku on varma, että se on varatulta
        8) joku on varma, että se on kakkoselta
        9) jne. jne. jne.

        Ihan samalla tavalla mikä tahansa kommentti täällä on tulkittavissa miten vaan ja rivien välissä on nähtävissä mitä vaan ja vaikka millaisia erilaisia motiiveja.

        kuitenkin kyse vain sinun ilkeämielisestä kommentistasi? Miksi sitä pitää puolustella kilometrisepustuksella?


      • monitulkintaista
        Eikösnytollut kirjoitti:

        kuitenkin kyse vain sinun ilkeämielisestä kommentistasi? Miksi sitä pitää puolustella kilometrisepustuksella?

        Tarkoitus ei ollut ilkeillä, sinä näit sen ilkeilynä. Juuri siksi, että lukijat eivät täällä ole tosiaankaan samasta muotista ja täällä ei asiaansa saa perille, vaikka olisi Finlandia-voittaja ;)


      • Vastaansivustasinulle
        monitulkintaista kirjoitti:

        Miksi näet tarpeelliseksi puuttua?

        Täällä ei voi sanoa kenellekkään miksi katsot tarpeelliseksi puuttua koska ollaan yleisellä nettipalstalla ja tämä on sitä varten että jokainen saa laittaa kommentin ja puuttua vaikka joka ainoaan viestiin, saman voi kysyä sinulta, miksi puutut, miksi vastaat. Anna sama oikeus muille puuttua ja vastata mitä käytät itsekin.


      • Äläpässiellähei
        monitulkintaista kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut ilkeillä, sinä näit sen ilkeilynä. Juuri siksi, että lukijat eivät täällä ole tosiaankaan samasta muotista ja täällä ei asiaansa saa perille, vaikka olisi Finlandia-voittaja ;)

        Mitäpä kommenttisi muuta oli kuin ilkeilyä koska aloit selvittämään miten toinen on jättänyt selvittämättä omia asioitaan, camoon hei, ja on kyse täysin tuntemattomasta ihmisestä.!!!!


      • monitulkintaisa
        Vastaansivustasinulle kirjoitti:

        Täällä ei voi sanoa kenellekkään miksi katsot tarpeelliseksi puuttua koska ollaan yleisellä nettipalstalla ja tämä on sitä varten että jokainen saa laittaa kommentin ja puuttua vaikka joka ainoaan viestiin, saman voi kysyä sinulta, miksi puutut, miksi vastaat. Anna sama oikeus muille puuttua ja vastata mitä käytät itsekin.

        Mua kiinnostaa ihmismielen liikekeet :D Siksi kysyn.

        On on, kaikilla oikeus, mutta jotenkin nää tämän sävyn kommentit.... niihin alkaa kyllästyä, ne on sitä ikuista saman toistoa. Toki voin jättää lukematta, mutta kyllä mua kiinnostaa, miksi moista itsestäänselvyyttä jaksetaan täällä toistaa toistamisesta päästyäkin. Suurin osa palstalla on varmaankin kuitenkin järki päässä ja ymmärtää, että irl on irl.


      • Uskaltaisinpamelkein
        monitulkintaisa kirjoitti:

        Mua kiinnostaa ihmismielen liikekeet :D Siksi kysyn.

        On on, kaikilla oikeus, mutta jotenkin nää tämän sävyn kommentit.... niihin alkaa kyllästyä, ne on sitä ikuista saman toistoa. Toki voin jättää lukematta, mutta kyllä mua kiinnostaa, miksi moista itsestäänselvyyttä jaksetaan täällä toistaa toistamisesta päästyäkin. Suurin osa palstalla on varmaankin kuitenkin järki päässä ja ymmärtää, että irl on irl.

        sanoa että sinä itse aiheutit ikävän sävyn ketjussa tullessasi, sitä ennen sävy oli toinen.


      • monitulkintaista
        Äläpässiellähei kirjoitti:

        Mitäpä kommenttisi muuta oli kuin ilkeilyä koska aloit selvittämään miten toinen on jättänyt selvittämättä omia asioitaan, camoon hei, ja on kyse täysin tuntemattomasta ihmisestä.!!!!

        Sinä hätähousu et kiihkoissasi ehtinyt ymmärtää lukemaasi: kirjoitin

        " Siis tuo tulee mieleen, ainakin minulle, en väitä että niin on - saatathan valistaa täällä ihan vain valistamisen ilosta."


      • monitulkintaista
        Uskaltaisinpamelkein kirjoitti:

        sanoa että sinä itse aiheutit ikävän sävyn ketjussa tullessasi, sitä ennen sävy oli toinen.

        Missä sun silmät on? Minun mielestäni ikävyys alkoi noista kahdesta, ei suinkaan minusta:

        "eikö palstapelle tajuu et se on vieras immeinen ja se vastas tolle alotajalle?"

        sekä

        "herranjumala näitä sekopäitä täällä.. juoskaa mutkia
        näitten idioottivastauksienne kanssa."


      • Kaivappaskuule
        monitulkintaista kirjoitti:

        Missä sun silmät on? Minun mielestäni ikävyys alkoi noista kahdesta, ei suinkaan minusta:

        "eikö palstapelle tajuu et se on vieras immeinen ja se vastas tolle alotajalle?"

        sekä

        "herranjumala näitä sekopäitä täällä.. juoskaa mutkia
        näitten idioottivastauksienne kanssa."

        se malka omasta simmusta ja opettele käyttäytymään, on paljon kaltaisiasi ihmisiä joiden mielestä itsessä ei ole koskaan mitään vikaa ja syytä kuten sinäkin teit, ja haet syyllisiä muualta kuin itsestäsi. sinun ilkeytesi oli aivan eri luokkaa kuin nuo mainitut, se meni syvemmälle tarkoituksella. Sinun ilkeys on sisällä ja haluat tarkoituksellisesti loukata ja hakemalla hakea muista pahaa, keksimällä sen itse.


      • miksiväännätkaiken
        monitulkintaista kirjoitti:

        Missä sun silmät on? Minun mielestäni ikävyys alkoi noista kahdesta, ei suinkaan minusta:

        "eikö palstapelle tajuu et se on vieras immeinen ja se vastas tolle alotajalle?"

        sekä

        "herranjumala näitä sekopäitä täällä.. juoskaa mutkia
        näitten idioottivastauksienne kanssa."

        ne kaksihan oli ihan oikeessa, ei kukaan tunne ketään täälä ja voi sanoa kelleen noin että sinä jne mutta sinä aloit keksimään omiasi ketjun ainoasta asiasllisesta kommentista. ja pilasit alottajan ketjun.


      • getusetoit
        monitulkintaista kirjoitti:

        Eiköhän ne päätepisteet liity kuitenkin reaalielämään ja sen tapahtumiin. Joskus jotkut jatkaa asioiden käsittelyä täällä, nimenomaan purkaakseen, ei ketään erityistä tavoittaakseen. Sallittakoon sekin.

        Valitettavasti omasta vastauksestasi tulee mieleen, että olet joku, jolla on itsellään niitä selvittämättömiä asioita, mutta joka ei itse rohkene ryhtyä mihinkään vaan odottaa toisen tarttuvan asioihin. Kenties plekää omansa kirjoittelevan täällä päätepisteistä. Siis tuo tulee mieleen, ainakin minulle, en väitä että niin on - saatathan valistaa täällä ihan vain valistamisen ilosta.

        Niin että ihan samassa sopassa täällä ollaan kaikki - väärin tulkittuina useimmiten. Anonyymit keskenänsä.

        Siksihän tuo byllerö on niin hanakkana vastailemaan kun kuvittelee, että se on "hänen" hannunsa vastaamassa väärälle ihmiselle. Siitä nämä palstapelle, idiootti, sekopää syyttelyt. Ja osuit kipeään paikkaan kun mainitsit hänen omat selvittämättömät asiat. Hän saa olla ilkeä mutta hänelle ei.


      • tämäsejaksaa
        getusetoit kirjoitti:

        Siksihän tuo byllerö on niin hanakkana vastailemaan kun kuvittelee, että se on "hänen" hannunsa vastaamassa väärälle ihmiselle. Siitä nämä palstapelle, idiootti, sekopää syyttelyt. Ja osuit kipeään paikkaan kun mainitsit hänen omat selvittämättömät asiat. Hän saa olla ilkeä mutta hänelle ei.

        edes vuodet ei saa parannusta aikaan harhojen suhteen.


      • NäinhänSeonLuettavissa
        tämäsejaksaa kirjoitti:

        edes vuodet ei saa parannusta aikaan harhojen suhteen.

        Mitäs harhaista tuossa oli?


    • HyvinMeni

      Kaikki meni niinkuin pitikin. Ei mitään hätää sen puolesta. Olo on kuitenkin hieman haikea, kuin kaipaisi joskus rannalla jonnekin kauas ajatuksissaan, katsoessaan taivaanrantaa. Tietää, että jossain on jotakin muutakin, jotain ihanaa, vaikka näinkin on hyvä. Mukava tietää, että jossain on jokin, joku, jota arvostaa ja josta välittää. Kiitollinen mieli.

    • VOIRISTUS

      ON SE NIIN IHANAA KUN JOLLAIN ON PAIKKA SYRÄMMMMESSÄ JOTAKII VARTEN KETÄ RI TUNNEKKAAAA. v#TUT NÄITÄ TYHJÄPÄITÄ.

      • JankutiJankuti

        Kai nyt tajuat, että se paikka on juuri sille ajatustensa kohteelle, joka on olemassa oikeassa elämässä. Palstasta viis.

        En oikeasti ymmärrä, miten jotkut jaksaa jankata näisen asioiden kanssa.


      • VoisinOlla

        Niin eikö se ole ihmeellistä, että noinkin voi olla. Toisaalta voi olla myös toisin.


      • äläjäkätäsiä
        JankutiJankuti kirjoitti:

        Kai nyt tajuat, että se paikka on juuri sille ajatustensa kohteelle, joka on olemassa oikeassa elämässä. Palstasta viis.

        En oikeasti ymmärrä, miten jotkut jaksaa jankata näisen asioiden kanssa.

        nää on niin tyhmiä että toikin siinä oli juur sitä mieltä et se oli prikulleen hänen ihminen. älkää te jankatko tota samaa paskaa joka ei pidä paikkaansa.


      • aivanolensamaa
        äläjäkätäsiä kirjoitti:

        nää on niin tyhmiä että toikin siinä oli juur sitä mieltä et se oli prikulleen hänen ihminen. älkää te jankatko tota samaa paskaa joka ei pidä paikkaansa.

        mieltä.


    • AurinkoaKaivaten

      Voimakkaita tunteita kokeneena voin sanoa, että tunteet ovat olleet iloisia ja surullisia, laajalla asteikolla. Oppimiseen paras mahdollinen.

      Nyt on apea olo, rohkaisua tarvitsisin häneltä, joka ymmärtää tilanteeni. Uuvuttaa.
      Kaipaan asioita, joita en voi rahallakaan saavuttaa. Siihen auttaa vain toinen ihminen.
      Hyvää toivon jokaiselle. Yhdessä tie on kevyempi kulkea.

    • naiselta_ohikiitävää

      "....mietin missä meet
      onko vastanneet
      vuodet unelmiis
      Minkäläinen tie, sulle annettiin..."

      https://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHc

    • likehtii

      Jos oltais entisellä palstalla vielä, tässä olis olluit ajat sitten likin kuva. "Tästä Suomi puhuu."

      herregyydiä sentään.

      • varmaankin

        rakel liki ;)


      • liEkehtii
        varmaankin kirjoitti:

        rakel liki ;)

        liekki ja liki, nehän kuvaa melkein samaa asiaa :D


    • pahamielijäi

      No ei todellakaa.

    • anteeksinytvain

      Ei ole hyvä mieli oikein mistään, elämä niin turhauttavaa. Olen surullinen ja niiiiin yksin ilman sua. Sä olisit ollut se oikea mulle, mun mielestä. Tämä kuin yhdelle. Koskee myös muuta elämää. Tallattu, luuloteltu, ylikävelty mutta hengissä.

    • Komapastuskivelleni

      Me ollaan kuin magneetteja toinen toisillemme.Oikeinpäin käännettynä,oikeassa ajassa ja tilanteessa,vedetään toisiamme puoleemme.Väärinpäin,väärässä ajassa hyljeksimme toisiamme.Kun ja jos aika on oikea,vetovoima vetää vastustamattomasti puoleensa.Ei auta,vaikka välissä olisi mitä rautamöykkyjä.Ei saa ajatella,että ei riittänyt tai olisi ylikävelty.On tilanteita,asioita,joita on pakko ajatella järjellä,Siinä tilassa on tunteet turrutettava,mutta se ei tarkoita suinkaan sitä,ettei toinen olisi arvokas ja rakastettu,juuri sellaisena kuin on.Sinä olet,arvokas,ainutlaatuinen.Yritä muistaa se,aina.

    • sanelupolitiikkaa

      Ei mennyt. Ei ole jäänyt. Mikään ei mennyt. Hän teki päätökset puolestani. Halusin muuta.

    • vapaatahtoonhuijausta

      Ei mennyt eikä jäänyt. Kuitenkin uskon asioiden tapahtuvan juuri niin miten"kuuluukin". Fatalisti kun olen.

    • enymmärrämistäänmitään

      Kysyn vielä lopuksi täysin itseni ja tunteeni esillä paljaana: Miten olisi voinut jäädä kun mitään en saanut paitsi sydänsuruja? En edes rehellistä puhetta. Yötä.

      • tässäsulleymmärystä

        Jos olet mies jota täältä etsin minun puhelin numeroni on kyllä sama kun ennenkin. mutta sähköpostosoitteeni on vaihtanut. t. saturnus.


      • sätarviitymmärrystä
        tässäsulleymmärystä kirjoitti:

        Jos olet mies jota täältä etsin minun puhelin numeroni on kyllä sama kun ennenkin. mutta sähköpostosoitteeni on vaihtanut. t. saturnus.

        miks vastaat kun toihan vastas ap lle eikä sulle.


      • munaskutpiiloon

        ei parane syyllistää jos ite kuiteski puhuu tuntemattomille, ei se toinenkaa sillon oo mitään saanunna. miettikää.


      • syytöstöpukkaa

        mutta onko aiheellista, mieti tarkkaan ja rehellisesti, mitä hän sai sinulta? saiko hän rehellistä puhetta, ellei saanut niin viestisi on aiheeton.


      • lyhyestienää
        syytöstöpukkaa kirjoitti:

        mutta onko aiheellista, mieti tarkkaan ja rehellisesti, mitä hän sai sinulta? saiko hän rehellistä puhetta, ellei saanut niin viestisi on aiheeton.

        Mielestäni sai. Jos kokee ettei saanut toivon kertovan. Itse en tiedä valehdelleeni.


      • Aloitt_

        Ok, sovitaan näin.


    • minäpoustunnyt

      En omi, toivon että olisi päättynyt hyvään mieleen. Itse uskon että tarkoitus ei kummallakaan ollut tuottaa pahaa mieltä, se lohduttaa.

    • kahvitjabullathohohjaa

      Hän mies ei ollut velvollinen tuottamaan mulle hyvää mieltä, joten se ei hänen syytä, että jäi keskeneräinen mieli. Hänelle toivon vain hyvää.

    • näinpänäin

      Ei mennyt ei!
      Luulin osaavani ajatella niinkuin sinä halusit minun ajattelevan
      Kuvittelin, että osaan toimia niinkuin sinä toivoit
      Kompuroin, ja kun pääsin ylös oli juostava
      Joskusainamietin itseäni, sinuakin
      Miten koet kaiken menneen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe