Lääkärimiehen yksinäisyys

nörtähtävä_mies

Olen kärsinyt yksinäisyydestä koko ikäni. Panostin lukioon ja menin lääkikseen, kun ajattelin että arvostetussa ammatissa saisin kavereita tai ainakin naisen. Opiskelijabileet toisensa jälkeen kului kuitenkin seinäruusuna, eikä seurani kiinnostanut muutenkaan ketään. Tuntui aina pahalta seurata vierestä, kuinka muiden lääkiksessä opiskelevien miesten ympärillä pyöri innokkaita naisia. Joka puolella näkyi kiihkeästi suutelevia pareja, mutta itse en saanut kertaakaan edes toverillista poskipusua. Eikä valmistuminen auttanut asiaa lainkaan.

En ymmärrä mikä mussa on vikana. Kärsin teininä aknesta, mutta se saatiin lääkkeillä kuriin jo aikoja sitten. Olen ihan ok-näköinen, normaalipainoinen, harrastan liikuntaa, panostan ulkoiseen olemukseeni ja pidän itsestäni muutenkin huolta. En tupakoi ja käytän alkoholia sivistyneesti, lähinnä ruokajuomana (mua ei silti haittaa, vaikka muut joisi itsensä humalaan). Ujoudestani huolimatta uskallan lähestyä rumia ja/tai ylipainoisia naisia jopa selvin päin. Edes sosiaaliset taitoni ei ole poikkeuksellisen huonot.

Johtuukohan yksinäisyyteni siitä, että olen kiinnostunut erilaisista asioista kuin muut? Se näkyy myös ammatinvalinnassa: Aioin pitkään erikoistua gynekologiksi, mutta suunnitelmani muuttui, kun sain tilaisuuden erikoistua Suomen ensimmäiseksi gynekomastologiksi. Olen aina ollut erittäin kiinnostunut miestisseistä, enkä tahtoisi muusta puhuakaan. Mulla ei ole miestissejä omasta takaa, mutta käytän aina rintsikoita ja olen sullonut niihin isot muumipehmolelut "rinnoiksi". Riittääkö sellainen todella karkottamaan naiset, vaikka kuulun lääkärinä yhteiskunnan kermaan ja tienaan yli kymppitonnin kuussa?

11

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika30v

      Tekstisi alkuosa vaikutti varsin asialliselta ja huolellisesti kirjoitetulta, mutta sitten sisältö lähti jotenkin sivuraiteille.
      Jos olet lääkäri ja haluat itsellesi kunnon rinnat pystyt varmasti itsellesi hommaamaan sellaiset hormonilääkitykset kuin itse haluat. Jos tienaisin kymppitonnin kuussa en jaksaisi pelleillä muumipehmolelujen kanssa.
      Naisiin en ota kantaa. Olen itse kolmekymppinen eikä naista näköpiirissä. Olen varmaan liian tylsä ja typpisuu. Onneksi käyn sentään töissä.

      • nörtähtävä_mies

        Lääkärinä tiedän, kuinka isoja riskejä hormonilääkityksiin liittyy, joten kiitos ei. Silikonit olisi parempi vaihtoehto, ja hyvinhän mulla olisi varaa niihin. Mutta tahdon jättikokoiset miestissit, ja niin isot silikonit painaa paljon... Lääkärinä tiedän, kuinka epäterveellistä sellaisen painon kanniskelu on selälle. Kiitos ei siis niillekin.

        Pehmolelut on turvallinen ja keveytensä ansiosta myös terveellinen vaihtoehto.


      • muumit.laaksossa
        nörtähtävä_mies kirjoitti:

        Lääkärinä tiedän, kuinka isoja riskejä hormonilääkityksiin liittyy, joten kiitos ei. Silikonit olisi parempi vaihtoehto, ja hyvinhän mulla olisi varaa niihin. Mutta tahdon jättikokoiset miestissit, ja niin isot silikonit painaa paljon... Lääkärinä tiedän, kuinka epäterveellistä sellaisen painon kanniskelu on selälle. Kiitos ei siis niillekin.

        Pehmolelut on turvallinen ja keveytensä ansiosta myös terveellinen vaihtoehto.

        Kuinka isoista miestisseistä tässä oikein puhutaan? Jos silikonit olisivat jo selälle pahaksi, niin kuinka monen litran silikoneista ja miestisseistä oikein haaveilet?

        Olen itse nainen ja hyväksyisin miehellä pienet miestissit, mutta varta vasten hankitut silikonimiestissit tuottaisivat ongelman. Kyllä uskon, että tämä pakkomielle riittää karkottamaan naiset aloittajan ympäriltä.


      • klölkö
        nörtähtävä_mies kirjoitti:

        Lääkärinä tiedän, kuinka isoja riskejä hormonilääkityksiin liittyy, joten kiitos ei. Silikonit olisi parempi vaihtoehto, ja hyvinhän mulla olisi varaa niihin. Mutta tahdon jättikokoiset miestissit, ja niin isot silikonit painaa paljon... Lääkärinä tiedän, kuinka epäterveellistä sellaisen painon kanniskelu on selälle. Kiitos ei siis niillekin.

        Pehmolelut on turvallinen ja keveytensä ansiosta myös terveellinen vaihtoehto.

        Mikä on pohjimmiltaan syy siihen että tykkäät että itselläsi pitäisi olla isot tisut miehenä? Onko muutakin psyykkistä häiriötä koska kyllähän ihmiset vaistoavat paljonkin toisistaan ilman että kertoisi itsestään sanaakaan. Jos on jollain tapaa ihmisenä friikki, en siis puhu mistään ulkonaisesta statuksesta, niin kyllä se karkoittaa ihmisiä poispäin. Itse en voisi oikein kuvitella miestä sänkyyni tai makkariini joka tykkää patsastella topatut rintsikat päällä kotioloissa...


    • ikix

      Nyt ne lääkkeet ap :D

      • nörtähtävä_mies

        Kiitos ei. Sivuvaikutusten riski on liian suuri.


      • ikigl

        xDDDD


    • dfsfsdsedf

      Huutista!!! :D

    • myynliivitkin

      Miks kirjoitat miestisseistä koko ajan? Jos pakkomielle, on toinenkin palsta. Kumpi suurempi ongelma tissit vai yksinäisyys? Vaikka syy ja seuraushan tässä myös varmasti on tullut esiin! Tissit aiheuttavat oudoksuntaa, kukaan ei ymmärrä! Transun merkkejä? Voithan pukea omissa oloissasi ne päällesi.eikö se riitä...

    • Keissa

      Sinä miestisseistä kärsivä, olet sitten milloin lääkäri, teinipoika tai piitynyt mökkihöperö,... olet ainakin yksinäinen. Sinulla on tuo omituinen tapa yrittää saada itsesi huomatuksi, yrittämällä ärsyttää toisia.
      Palsta antaa ainakin yhdelle, siis sinulle jotain henkireikää, ilmaista itsestäsi. Olet sitten tavallasi jonkin sortin höppänä.

    • 4n4n4s

      Oletko koittanut tutustua muihin gynekomastologeihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe