Valolinnan matut

saakaswili

Kokonaismääräksi on tulossa yli neljäsataa matua Reumanmäelle. Siellä on satakunta vanhusta myös. Vieressä omakotialue. Saa nähdä milloin päästään lööppeihin......

21

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiii

      Onko totta, että sinne on oikeasti tulossa 400 matua?! Jo on helvetti irti, jos on totta. Hoitajat pelkäävät turvallisuutensa puolesta muutenkin ja esimiehiä ei voisi vähepää kiinnostaa.

    • matuonpaskaa

      Helvetti on irti jo koko maassa. Heinola ei tule selviämään tästä matupaskasta!

    • niinmetsävastaa

      Menkää te suomiöllikät panemaan vaan niitä kuppatippuriklamydia thaikkuja ja virolaisia, nyt saatiin mekin suominaiset vähän eksotiikkaa, jos te äijätki osaatte, ni miksei me muijatki.

      • suvakinkokokuva

    • onnea8888

      Suomivosu antaa matulle vaikka ilmaseksi...

    • llghfhjvjkk

      Sipilä kyllä huolehtii näistä kuranaamoista ja paskahousuista

    • Työturvallisuusvaarassa

      Kohta toi touhu on jo työturvallisuus kysymys Reumalla, johan ne siellä kähmineet hoitsua hississä. Eikä tuo Opekon neuvonta tavoittanut kuin 50 matua, ei ollut kuulemma tulkkeja. Telkasta tuli jokunen päivä sitten näiden Suomen kielen opetusta, paikkakuntaa en nyt muista, laulettiin vanhaa lorua, pää, olkapää, peppu, varpaat. Nyt tuli mieleen , jospa niille jäi päähän vain tuo peppu. Siis tämä kähmimisen tarkoitushan on ilmiselvästi oppia meidän vaikea kieli.

    • xxxxxxxxxxxxxx122

      Saavat kohta ihmetellä missä on kaikki Mäntylän vanhusten hoitajat! Kuka tuonne suostuu enää jäämään?

    • valitettavastiNainen

      Välillä tulee käytyä veljen luona malmilla. Siellä nainen ei voi liikkua yksin ilman pippurisumutetta. Pian sama tilanne heinolassa.

    • Rouva60

      Itse olen kyllä todella iloinen että kunnon miehiä on tullut meidän kulmille. Aivan ihania herramiehiä on käynyt auttamassa pihatöissä valoisan aikaan kun suurin osa rainion miehistä on päivisin töissä. Ollaan kannettu puita varastoon ja tehty pieniä kunnostustöitä.
      Rännit ja syöksytorvet putsasivat aivan erikseen pyytämättä.
      Harvinaisen kohteliaita ja huomaavaisia. Huomaa että kotikasvatus on mennyt perille.
      Pitkin hampain ja nöyrästi kiitellen suostuivat ottamaan kupposet teetä ja voileivät palkkioksi. Siinä teekupin äärellä tarinoitiin sitä sun tätä ja kyllä nauru ja elämänilo täytti koko talon. Sanoivat olevan erittäin onnellisia ja kiitollisia kun saavat jotain täytettä päiviinsä ja mielekästä tekemistä.
      Tulevaisuuden suunnitelmat olivat selvät kaikilla miehillä. Ensin tietenkin suomenkieli haltuun, joka jo hämmästyttävän hyvin luonnistui monelta. Joku aikoi lääkäriksi ja toinen lakimieheksi. Yleisesti sanottuna tulevaisuuden odotukset olivat erittäin valoisat. Ei tietoakaan sellaisesta synkistelystä ja lopunaikojen odotuksesta johon me suomalaiset tuppaamme sortumaan. Vai pitäisikö sanoa kantasuomalaiset, sillä kyllä niin suomalaiselta nämäkin herrat jo vaikuttivat. Kaikki suomen presidentit oli opeteltu ulkoa ja varsinkin Tarja Halonen oli tehnyt suuren vaikutuksen... Aivan ihania herrasmiehiä kertakaikkiaan.

      • Hemmo1976

        tapu tapu tapu.. A-luokan trollausta.


      • pettuveeltäpäivää

        Voi apua rouva 60, onko jo dementia iskemässä kimppuun vai miten? Ei mene montaa kuukautta kun nämä kohteliaat herrasmiehet näyttävät mallia, ja ovatkin jo. Trolli sen vuoksi, että nämä lukutaidottomat eivät osaa ulkoa mitään


      • rännitukko

        Ihi ihi ihi! Kiva kun joku viittii ilostuttaa tollasilla trolleilla pimeää iltaani. Toi pressaveto oli parasta uutta.


      • trolli_arvostelija
        Hemmo1976 kirjoitti:

        tapu tapu tapu.. A-luokan trollausta.

        B- tai C-luokan, niin saatanan läpinäkyvää. Heti ekasta lauseesta, mutta kouluarvosana sellainen 7,4. Hyvä yritys kuitenkin, lisää treeniä niin tulosta tulee. :)


    • Melkoinentrolli

      Rouva 60, annoinko käytettyä tavaraasi heille kaikille käyttöön?
      Noi pojat tykkää leikkiä junaa? Taisivat putsata nännit ja molemmat
      röölit.

    • heinola22

      sehän jo hyvä suunta, kun ampurata on siellä suunnalla ,kyllä heinolas on nää asiat aateltu jo etekäteen,ja hyvä päätös se heh,koskahan mainostetaan ilmaisia tauluja

    • sarkasmiaseon

      "Rouva60" kirjoitus on sarkasmia.
      Se on ihan selvä, että joku ivallisesti piirtää Nasima Razmyarin ja hänen kaltaisten "Minulla on unelma"-typpien kannanotosta idyllisiä kuvia.
      Lukekaa rivien välin, kuinka ärsyttävä ja naurettava on tällainen "vihreä propaganda".
      Kaikki ne "a-talkia", joihin osallistuva symppiksiä maahanmuuttajia nimenomaan yrittävät luoda tällaista idylliä, joka on "Rouva60":n sarkasmin kohteena.
      Kuvatut uutisia varten lumityöt on yhtä sarkasmia tai pilakuvia: kymmenkunta aikuista miestä lapioi puhdasta kahden neliömetrin kadun pätkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe