Uusi puhelin hakusessa näin jouluksi!

Puhelintahankkimasa

Hei!

Olisin hakemassa uutta puhelinta näin joulun alla.. Mitkä ovat markkinoiden nykyiset hyvät puhelimet? Samsung Galaxy s6? Siitä edge versio? Vai onko OnePlus 2 nykyää kova hankinta? Entä Nexus? Vai onko nyt jotain uusia puhelimia tullu markkinoille, joka pesee nuo?

Nykyinen puhelimeni on siis S4 ja alkaa olemaan jo aika heikossa hapessa..

Budjettia ei varsinaisesti ole, joten saa ehdotella ihan vapaasti..

_-_-_-_Kiitän jo valmiiksi kaikkia vastaajia_-_-_-_

46

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämämies

      Samppa s6, Lg g4 (alle 500e jo) sitte nexuksista tämä isompi nexus 6p, Sony xperia z3-z5 mallisto. Huawei mate 8 tulee ensi vuoden alussa.

    • tässäparas

      One Plus 2.

      One Plus 2 mallissa on puhdas ja paremmin muokattavissa oleva Android. Voit siis muokata sitä omanlaisekseen ilman typeriä rajoitteita. Lisäksi mukana ei tule turhia sovelluksia jotka ajanmyötä alkavat hidastaa kännykkää ja tablettia. Näitä ei voi lisäksi poistaa normaalisti vaan se vaatii aina roottauksen joka taas voi poistaa takuun ja vahingoittaa laitetta. One Plus mallit voi jopa rootata ilman että takuu menee.

      Hintaansa nähden One Plus 2 mallissa on erinomainen rauta eli nopeus. Siinä on myös nämä hyvät puolet

      - Hyvä näyttö jossa ei ole liikaa pixseleitä ( Kännykän näytölle max Full HD reso on paras)

      - Tehokkaat suorittimet

      - Riittävästi keskusmuistia

      - Riittävästä sisäistä muistia jonka vuoksi muistikorttipaikkaa ei todellakaan enää tarvita

      - Hyvä ja kestävä muotoilu eli ei mikään ”Kiinan muovirimpula” vaan vastaa 600 euron puhelinten laatua

      - Hyvä akunkesto ja nopea lataus

      - Ei hidasta langatonta latausta

      One Plus 2 mallin voi nykyään ostaa ilman kutsua vaikkapa heti.

      Nykyään erinomaisen älypuhelimen saa tähän 260-440 euron hintaan joten en näe mitään järkeä ostaa kalliimpia malleja sillä ne eivät ole yhtään sen parempia. Niissä vain brändi maksaa maltailta.

      Muistan 2000 luvun puolenvälin tienoilla kun hyvästä älypuhelimesta piti maksaa yli 450 euroa. Ne oli sellaisia aikoja mutta ei niihin pidä missään nimessä jäädä. Nykyajan markkinat kun ovat muuttuneet niistä ajoista rajusti.

      Jos Nexus luurit olisivat tähän 260-440 euron hintaluokassa ne olisi One Plus mallien tasolla ja jopa korkeammalla.

      • eijärkeäostaaenää

        Ei pärjää enää edes hinnallaan Lg g4 puhelimelle. Eikä Lus 2 puhelimessa ole puhdas android. Nezuksessa ainoastaan on se ainoa ja oikea puhdas androidi.


      • pärjäähelposti
        eijärkeäostaaenää kirjoitti:

        Ei pärjää enää edes hinnallaan Lg g4 puhelimelle. Eikä Lus 2 puhelimessa ole puhdas android. Nezuksessa ainoastaan on se ainoa ja oikea puhdas androidi.

        Pärjää helposti:)


      • g4voittaahelposti
        pärjäähelposti kirjoitti:

        Pärjää helposti:)

        Anna hiukan näyttöjä ennenkuin omias sepität. Kyllä asiantuntijat tietää mikä on tilanne.


      • kusettajiavain
        g4voittaahelposti kirjoitti:

        Anna hiukan näyttöjä ennenkuin omias sepität. Kyllä asiantuntijat tietää mikä on tilanne.

        Asiantuntijat eivät tiedä nykyään mitään:D


      • oikeallatielläon
        kusettajiavain kirjoitti:

        Asiantuntijat eivät tiedä nykyään mitään:D

        Siksi ne on asiantuntijoita, koska ne tietää xD


      • Puhelintahankkimasa

        Eikö tuo Honor 7 ja OnePlus 2 olen käytännössä melkein samat? Hintaa seurailin niin Honor 7 saisi osamaksulla ilman korkoja Saunalahdelta ja n. 369€, kun taas OnePlus 2 399€ ja se pitäisi tilata ulkomailta. Veljelläni on tuo OnePlus One ja kertoi, että takuu/korjaus lähin paikka on Lontoossa, kun taas Honor 7 voi korjauttaa huoletta suomen puolella.


      • samakäytännössäon
        Puhelintahankkimasa kirjoitti:

        Eikö tuo Honor 7 ja OnePlus 2 olen käytännössä melkein samat? Hintaa seurailin niin Honor 7 saisi osamaksulla ilman korkoja Saunalahdelta ja n. 369€, kun taas OnePlus 2 399€ ja se pitäisi tilata ulkomailta. Veljelläni on tuo OnePlus One ja kertoi, että takuu/korjaus lähin paikka on Lontoossa, kun taas Honor 7 voi korjauttaa huoletta suomen puolella.

        On joo, lisäksi honor 7ssa on parempi ja nopeampi sormenjälkitunnistin ja kamera.

        Kohta se vapunen tulee mainitsemaan "tietoturvaton" puhelin paskaa, josra ei kannata sitten oikeasti olla huolissaan, kunhan ei lataile muualta kuin google play kaupasta.


      • eiriitävoittoon

        Muuten hyvä, mutta op2 on vain tämän viikonlopun ilman kutsuja myynnissä, ei todellakaan tue pikalatausta,

        Saatavuus (ainakin toistaiseksi)
        Sormenjälkitunnistimen ja kotinäppäimen toimintaongelmat
        Kameran nopeus ei kärkipään tasoa
        Toiminta-aika akun kapasiteettiin nähden
        Kiinteä akku irrotettavasta takakuoresta huolimatta
        Ei tue pikalatausta
        Ei tue langatonta latausta edes lisävarusteena
        Ei NFC:tä
        Ei muistikorttipaikkaa
        Pienet bugit ja puutteet ohjelmistossa

        Tuossa on kaikki isot puutteet erittäin hyvältä arvostelusivulta


      • Oneplus2
        eiriitävoittoon kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta op2 on vain tämän viikonlopun ilman kutsuja myynnissä, ei todellakaan tue pikalatausta,

        Saatavuus (ainakin toistaiseksi)
        Sormenjälkitunnistimen ja kotinäppäimen toimintaongelmat
        Kameran nopeus ei kärkipään tasoa
        Toiminta-aika akun kapasiteettiin nähden
        Kiinteä akku irrotettavasta takakuoresta huolimatta
        Ei tue pikalatausta
        Ei tue langatonta latausta edes lisävarusteena
        Ei NFC:tä
        Ei muistikorttipaikkaa
        Pienet bugit ja puutteet ohjelmistossa

        Tuossa on kaikki isot puutteet erittäin hyvältä arvostelusivulta

        Mutta nuo on vain hyviä puolia kun ne puuttuu, jos ne olisi niin ne olisi huonoja puolia.


      • Vitsiootkokoäijä
        Oneplus2 kirjoitti:

        Mutta nuo on vain hyviä puolia kun ne puuttuu, jos ne olisi niin ne olisi huonoja puolia.

        :D vai että karsittu puhelin on paras. Ihan sama kun ottaisin lentokoneesta pyörät pois mitä niillä tekee? Salli mun nauraa!


      • eiteemitäänominaisuu
        eiriitävoittoon kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta op2 on vain tämän viikonlopun ilman kutsuja myynnissä, ei todellakaan tue pikalatausta,

        Saatavuus (ainakin toistaiseksi)
        Sormenjälkitunnistimen ja kotinäppäimen toimintaongelmat
        Kameran nopeus ei kärkipään tasoa
        Toiminta-aika akun kapasiteettiin nähden
        Kiinteä akku irrotettavasta takakuoresta huolimatta
        Ei tue pikalatausta
        Ei tue langatonta latausta edes lisävarusteena
        Ei NFC:tä
        Ei muistikorttipaikkaa
        Pienet bugit ja puutteet ohjelmistossa

        Tuossa on kaikki isot puutteet erittäin hyvältä arvostelusivulta

        Suurin osa turhaa:)


      • huonopuhelin
        eiteemitäänominaisuu kirjoitti:

        Suurin osa turhaa:)

        Ei ole. Parhaassa puhelimessa on kaikki ominaisuudet. Op2 ei selvästikkään ole tällainen.


      • aivanturhiaominaisuuksia
        huonopuhelin kirjoitti:

        Ei ole. Parhaassa puhelimessa on kaikki ominaisuudet. Op2 ei selvästikkään ole tällainen.

        Kyllä on, One plus on juurikin parempi koska siitä puuttuu nuo turhat oninaisuudet.
        Kaikki mitä minulla on niin ne on aina parhaimpia tuotteita, ostan vain parasta.


      • oletmarkkinoinninuhri
        aivanturhiaominaisuuksia kirjoitti:

        Kyllä on, One plus on juurikin parempi koska siitä puuttuu nuo turhat oninaisuudet.
        Kaikki mitä minulla on niin ne on aina parhaimpia tuotteita, ostan vain parasta.

        Mutta op2 ei vain ole parasta :) sinua on huijattu. Miten puhelin voi olla lippulaiva tasoa, jos siitä ei löydy tarvittavia ominaisuuksi? Ei kuinkaan, niin helppoa se on.


      • vainoaraskelpaa
        oletmarkkinoinninuhri kirjoitti:

        Mutta op2 ei vain ole parasta :) sinua on huijattu. Miten puhelin voi olla lippulaiva tasoa, jos siitä ei löydy tarvittavia ominaisuuksi? Ei kuinkaan, niin helppoa se on.

        On parasta, parempaa ei voi olla koska minäkin olen sen valinnut.


      • eiturhaapaskaa
        oletmarkkinoinninuhri kirjoitti:

        Mutta op2 ei vain ole parasta :) sinua on huijattu. Miten puhelin voi olla lippulaiva tasoa, jos siitä ei löydy tarvittavia ominaisuuksi? Ei kuinkaan, niin helppoa se on.

        Koska siitä löytyy:D


      • muistaeioleparas
        eiturhaapaskaa kirjoitti:

        Koska siitä löytyy:D

        Ei edes quick chargea.... ja se että sinä olet ostanut jonkun, ei todellakaan tarkoita, että olisi paras. Joku tykkää Ferrarista toinen Mazdasta jne.... kaikilla on omat mieltymyksensä parhaaseen, ja sinusta op2 on paras?..okei. meistä muista se ei ole paras, joten älä ole Etelä-Pohjalainen vaann hyväksy se.


      • Onparasta
        muistaeioleparas kirjoitti:

        Ei edes quick chargea.... ja se että sinä olet ostanut jonkun, ei todellakaan tarkoita, että olisi paras. Joku tykkää Ferrarista toinen Mazdasta jne.... kaikilla on omat mieltymyksensä parhaaseen, ja sinusta op2 on paras?..okei. meistä muista se ei ole paras, joten älä ole Etelä-Pohjalainen vaann hyväksy se.

        Kyllä on parasta, Oneplus2 on parasta mitä saa.
        Ei kannata uskoa muiden väitöksiä, minulla sattuu olemaan paras mahdollinen puhelin.


      • lgrules
        Onparasta kirjoitti:

        Kyllä on parasta, Oneplus2 on parasta mitä saa.
        Ei kannata uskoa muiden väitöksiä, minulla sattuu olemaan paras mahdollinen puhelin.

        Sinun väitöksiä ei kannata uskoa. Mielestäni Lg g4 on paras.


      • Eioleparasta
        lgrules kirjoitti:

        Sinun väitöksiä ei kannata uskoa. Mielestäni Lg g4 on paras.

        Ei ole vaan Oneplus2, sinä ei nimttäin ole mitään turhia ominaisuuksia.


      • pelihullu1
        Eioleparasta kirjoitti:

        Ei ole vaan Oneplus2, sinä ei nimttäin ole mitään turhia ominaisuuksia.

        Siitä puuttuu tärkeitä ominaisuuksia koska se on budjettiluuri typerä pässi. Turhia ominaisuuksia? Onhan oneplussassakin ele toimintoja joita löytyy samsungin ja lg:n ja motorolan luureista? Nytko tälläiset toiminnot ei olekaan yhtään turhia?

        Käytä vaan riisuttua tylsää ja ominaisuus köyhää luuria jos siltä tuntuu. Jos kuitenkin odotat kaikkien tykkäävän samasta käyttöliittymästä niin olet yksinkertaisesti idiootti.

        Jokainen näkee täällä että pidät oneplussaa parhaana koska haluat väkisin uskoa että sinun lompakolle sopivan hintainen luuri on paras. Ihme vaan että sinun pitää tyrkyttää sitä kuin jehovan todistaja uskontoa kotiovella.


      • kommariolettodellakin
        Eioleparasta kirjoitti:

        Ei ole vaan Oneplus2, sinä ei nimttäin ole mitään turhia ominaisuuksia.

        Osaatko edes lukea? MINUN MIELESTÄNI lg g4 on paras.....ja op2 on kopioinut g4sta kaarevuutta ja eletoimintoja...häpeä oneplussan kiirusilmät!


      • ihmenarinaataas
        muistaeioleparas kirjoitti:

        Ei edes quick chargea.... ja se että sinä olet ostanut jonkun, ei todellakaan tarkoita, että olisi paras. Joku tykkää Ferrarista toinen Mazdasta jne.... kaikilla on omat mieltymyksensä parhaaseen, ja sinusta op2 on paras?..okei. meistä muista se ei ole paras, joten älä ole Etelä-Pohjalainen vaann hyväksy se.

        Mitä sillä tekee? Hyvin pärjää nykyisellä latausnopeudella..


      • kaikkitärkeäon
        pelihullu1 kirjoitti:

        Siitä puuttuu tärkeitä ominaisuuksia koska se on budjettiluuri typerä pässi. Turhia ominaisuuksia? Onhan oneplussassakin ele toimintoja joita löytyy samsungin ja lg:n ja motorolan luureista? Nytko tälläiset toiminnot ei olekaan yhtään turhia?

        Käytä vaan riisuttua tylsää ja ominaisuus köyhää luuria jos siltä tuntuu. Jos kuitenkin odotat kaikkien tykkäävän samasta käyttöliittymästä niin olet yksinkertaisesti idiootti.

        Jokainen näkee täällä että pidät oneplussaa parhaana koska haluat väkisin uskoa että sinun lompakolle sopivan hintainen luuri on paras. Ihme vaan että sinun pitää tyrkyttää sitä kuin jehovan todistaja uskontoa kotiovella.

        Ei puutu mitään:D


      • houhouhou1
        kommariolettodellakin kirjoitti:

        Osaatko edes lukea? MINUN MIELESTÄNI lg g4 on paras.....ja op2 on kopioinut g4sta kaarevuutta ja eletoimintoja...häpeä oneplussan kiirusilmät!

        Juu ja minä olen Joulupukki:D


      • pelihullu1
        kaikkitärkeäon kirjoitti:

        Ei puutu mitään:D

        Puuttuu pikalataus joka on tullut jo vakio ominaisuudeksi kaikissa luureissa. Hyödyllinen monessa tilanteessa. Varsinkin jos haluaa lyhyessä ajassa ladata paljon käyttöaikaa tai jos on yön aikana unohtanut luurin laittaa pistokkeeseen.

        NFC. Tämä minua nauratti. Arvaa paljon tuon ominaisuuden lisääminen olis loppupeleissä maksanut? Jotain pari euroa ja kiinan miehet halus säästää :D Nyt kun jenkeissä yleistyy puhelimella maksaminen niin monet on jättäneet plussan hankkimatta. Jopa applella on oma nfc maksaminen :D

        USB type c liitin - uusi tulevaisuuden standardi liitin. Tämän ominaisuuden pitäisi mahdollistaa monta kertaa nopeampi tiedonsiirto mutta oneplussalla se on edelleen usb 2.0 tasolla kun toisilla se on usb 3.1. Etkös sinä juuri haukkunut applea niitten lataus liitännästä ja nyt oneplussa ei käytä standardi nopeuksia. Taisivat rautapuolesta taas leikata :(

        Säälisinkö enemmän oneplussaa tai sinua kun tällaista juosten kustua luuria puolustat? Toivottavasti olet joulupukki niin voit käskeä tonttuja hankkimaan sinulle nexuksen. HOU HOU HOUUUUUU....:DDD


      • fgdfggfdhhdgf
        pelihullu1 kirjoitti:

        Puuttuu pikalataus joka on tullut jo vakio ominaisuudeksi kaikissa luureissa. Hyödyllinen monessa tilanteessa. Varsinkin jos haluaa lyhyessä ajassa ladata paljon käyttöaikaa tai jos on yön aikana unohtanut luurin laittaa pistokkeeseen.

        NFC. Tämä minua nauratti. Arvaa paljon tuon ominaisuuden lisääminen olis loppupeleissä maksanut? Jotain pari euroa ja kiinan miehet halus säästää :D Nyt kun jenkeissä yleistyy puhelimella maksaminen niin monet on jättäneet plussan hankkimatta. Jopa applella on oma nfc maksaminen :D

        USB type c liitin - uusi tulevaisuuden standardi liitin. Tämän ominaisuuden pitäisi mahdollistaa monta kertaa nopeampi tiedonsiirto mutta oneplussalla se on edelleen usb 2.0 tasolla kun toisilla se on usb 3.1. Etkös sinä juuri haukkunut applea niitten lataus liitännästä ja nyt oneplussa ei käytä standardi nopeuksia. Taisivat rautapuolesta taas leikata :(

        Säälisinkö enemmän oneplussaa tai sinua kun tällaista juosten kustua luuria puolustat? Toivottavasti olet joulupukki niin voit käskeä tonttuja hankkimaan sinulle nexuksen. HOU HOU HOUUUUUU....:DDD

        Juu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:D


      • tätäsillätekee
        ihmenarinaataas kirjoitti:

        Mitä sillä tekee? Hyvin pärjää nykyisellä latausnopeudella..

        Jos on kiire ja on unohohtanut ladata puhelimen, nii on se mukavempi ladata 30minuutissa 50% kuin 5%..


      • Kannattaakyllä
        tätäsillätekee kirjoitti:

        Jos on kiire ja on unohohtanut ladata puhelimen, nii on se mukavempi ladata 30minuutissa 50% kuin 5%..

        Ei voi tulla kiire jos lataa puhelimen oikein eli aina yöksi lataukseen jos sellainen mahdollisuus on.

        Akku kyllä kestää hyvissä luureissa sen päivän ellei ylikin.


      • eikivayllätys
        Kannattaakyllä kirjoitti:

        Ei voi tulla kiire jos lataa puhelimen oikein eli aina yöksi lataukseen jos sellainen mahdollisuus on.

        Akku kyllä kestää hyvissä luureissa sen päivän ellei ylikin.

        Tajuatko, että jos illalla akkua on yli 40%, kaikki ei lataa sitä yöllä, koska selviää seuraavaan päivään hyvin. Tällöin voi äkkilähtö olla erittäin epämieluinen asia jos ei ole quick charge toimintoa puhelimessa.

        Akku tosiaan kestää HYVISSÄ älypuhelimissa yli päivän, mutta op2 ei lukeudu niihin, jos ja kun käyttäjäkokemuksiin on luottaminen.


      • Kannattaakyllä
        eikivayllätys kirjoitti:

        Tajuatko, että jos illalla akkua on yli 40%, kaikki ei lataa sitä yöllä, koska selviää seuraavaan päivään hyvin. Tällöin voi äkkilähtö olla erittäin epämieluinen asia jos ei ole quick charge toimintoa puhelimessa.

        Akku tosiaan kestää HYVISSÄ älypuhelimissa yli päivän, mutta op2 ei lukeudu niihin, jos ja kun käyttäjäkokemuksiin on luottaminen.

        Tyhmästä päästä kärsii :D

        OP2 akku kestää helposti yli 2 päivääkin.


      • Langattomuus_
        eikivayllätys kirjoitti:

        Tajuatko, että jos illalla akkua on yli 40%, kaikki ei lataa sitä yöllä, koska selviää seuraavaan päivään hyvin. Tällöin voi äkkilähtö olla erittäin epämieluinen asia jos ei ole quick charge toimintoa puhelimessa.

        Akku tosiaan kestää HYVISSÄ älypuhelimissa yli päivän, mutta op2 ei lukeudu niihin, jos ja kun käyttäjäkokemuksiin on luottaminen.

        Ei le kyllä kovin hankalaa koskaan itsellä ollut johdon irroitua ja sen laittaminen, kuinka oletkaan selvinnyt aikaisemmin ilman tuota langatonta toimintoa?


      • heikkoakkuon
        Kannattaakyllä kirjoitti:

        Tyhmästä päästä kärsii :D

        OP2 akku kestää helposti yli 2 päivääkin.

        Ei se op2 ole sonyn valmistama, joten ei akku kestä kuin sen 1pv joka on aika vähän sen kokoiselle akulle..ja akun on hyvä joskus antaa loppua kokonaan, jotta sen teho ei heikkenisi....

        http://mobiili.fi/2015/09/07/kuinka-hyvin-akku-kestaa-uusissa-huippulaitteissa-oneplus-2n-ja-galaxy-s6-edgen-akunkestot-testattiin/

        Ei se akunkesto mikään ihmeellinen ole, kun häviää sgs edge plussallekkin..etkä voi väittää vastaan, sillä faktaa näet linkistä.


      • pelitpois
        heikkoakkuon kirjoitti:

        Ei se op2 ole sonyn valmistama, joten ei akku kestä kuin sen 1pv joka on aika vähän sen kokoiselle akulle..ja akun on hyvä joskus antaa loppua kokonaan, jotta sen teho ei heikkenisi....

        http://mobiili.fi/2015/09/07/kuinka-hyvin-akku-kestaa-uusissa-huippulaitteissa-oneplus-2n-ja-galaxy-s6-edgen-akunkestot-testattiin/

        Ei se akunkesto mikään ihmeellinen ole, kun häviää sgs edge plussallekkin..etkä voi väittää vastaan, sillä faktaa näet linkistä.

        Kestää yli 2-päivää jos ei käytä mitään humpuukkisoftia:)


      • lähellekkäänkestäei
        pelitpois kirjoitti:

        Kestää yli 2-päivää jos ei käytä mitään humpuukkisoftia:)

        Puhelimet nykyään on tarkoitettu pelattaviksi ja videoiden katseluun ja sometukseen. Jos et käytä mitään, osta vanha nokia...eikä se akku silti kestä 2pv, sillä ei ole Sony :)


      • puhelineiole
        lähellekkäänkestäei kirjoitti:

        Puhelimet nykyään on tarkoitettu pelattaviksi ja videoiden katseluun ja sometukseen. Jos et käytä mitään, osta vanha nokia...eikä se akku silti kestä 2pv, sillä ei ole Sony :)

        Tietokone on pelaamista varten:)


    • kimi_joku_uni

      Eipä se tämäkään viesti päässyt livahtamaan vapusen silmien ohi. Pohjois- koreamainen propagandansa iski jälleen.

    • pelihullu1

      Raudaltaan kärkikolmikko on Galaxy s6 edge plus, Sony xperia z5 ja nexus 6p.

      Nuista kolmesta itse päättäisin samsungin ja huawein nexuksen välillä. En itse suosittele pienempiä galaxy s6 luureja koska nuissa on huono akkukesto verrattuna näihin suurempiin malleihin.

      Sonyn parhaita puolia on vedenkestävyys, muistikorttipaikka ja etustereo kaiuttimet

      Huawein nexus 6p:n parhaita puolia on oled näyttö ja vihdoinkin suuri akku nexus mallissa. etustereo kaiuttimet myös. Googlen pitkä päivitystuki. :)

      Galaxy s6 edge plussan hyvät puolet löytyy parhaasta oled näytöstä markkinoilla. Myös nopein suoritin verrattuna kahteen edelliseen. Myös paras kamera! Oman mielipiteeni mukaan tuo on myös parhaimman näköinen android luuri minkälaista ei heti tule vastaan. :)

      Oneplus 2 on hyvä luuri jos haluaa lippulaivan budjettihintaan. Tuo luuri ei oikein loistaa missään verrattuna nuihin kolmeen verrattuna. Jos hyväksyt ehkä hieman epävarmemman takuupolitiikan ja vähän huonomman raudan niin voihan tuotakin harkita. Itse kuitenkin jos haluaisin säästää niin ottaisin eka valintana lg g4:sen. :) Sais hyvää suorituskykyä galaxy s mallien tasoisen kameran kanssa. :)

      Suosittelen katsomaan flossy carterin videoita tuosta s6 edge plussasta ja nexus 6p:stä jos enkku taipuu hyvin. Erittäin hyviä ja viihdyttäviä arvosteluita. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=q_iNc7MmzsU

      https://www.youtube.com/watch?v=eoS111LAjNs

      • hyväluurion

        Kyllä se on loistava ja voittaa helpostiu kaikki:)


      • pelihullu1
        hyväluurion kirjoitti:

        Kyllä se on loistava ja voittaa helpostiu kaikki:)

        S6 edge plus todellakin voittaa kaikki mutta harkitsisin nexusta myös :)


      • paskaaon
        pelihullu1 kirjoitti:

        S6 edge plus todellakin voittaa kaikki mutta harkitsisin nexusta myös :)

        Juu ei ei:)


      • pelihullu1
        paskaaon kirjoitti:

        Juu ei ei:)

        Ei taida sellaisen mielipiteet painaa jotka käyttää 3 vuotta vanhaa nexusta ilman kokemusta edes nykymalleista. :)


    • kännymees

      Mitä ihmettä te väännätte turhasta. Yksinkertaisesti ei ole olemassa sellaista kuin paras puhelin. On erilaisia puhelimia eri käyttöprofiileille. Lähdetään siitä, mitkä ovat tarpeelliset ominaisuudet, mitä ei tarvitse, ja mitkä ovat mahdollisesti huomioon otettavia plussia. Jollekin on tärkeää akunkesto, jollekin toimivuus heikossa kentässä. Joku haluaa hyvän kameran tärinänpoistolla, toinen ei kameraa tarvitse. Kolmas haluaa vähintään IP67 vedenkeston j.n.e.

      • onolemassa

        On olemassa paras puhelin mutta ERI luokissa..

        Luokkia on mm

        - Peruspuhelimet
        - Älypuhelimet
        - Vedenkestävät älypuhelimet
        - jne..jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe