Olen nyt mökillä ja ikävöin sinua nainen!

katseentaika

Mielessäni näen, kuinka katsoit minua viimeksi. Muutama sekunti vain, mutta nyt en saa kuvaasi millään pois mielestäni. Enkä haluakaan...

55

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvaamaton

      Mutta kulta rakas, eihän sinulla ole minun kuvaani.

      • katseentaika

        On minulla kuvasi. Se on aivoissani pysyvästi, koskapa parhaillaankin sitä katselen.

        Tutkivan hymyilevä, rauhallisen vakaa katse, niin suloinen...


      • Kuvaamaton

        Nyt näet kyllä näköharhoja, rakas.
        En ole antanut sulle.
        Kuvaani siis.


      • katseentaika
        Kuvaamaton kirjoitti:

        Nyt näet kyllä näköharhoja, rakas.
        En ole antanut sulle.
        Kuvaani siis.

        Et ole antanut, niin.

        Kuvasi halusi tulla sinulta lupaa kysymättä, pyytämättä ja tilaamatta näköhermoihini...

        Sinnikäs kuva...


    • eivarmaakoskatäälä

      MIksi et ota yhteyttä? Vai onko siellä mökillä muitakin?

      • katseentaika

        Yksin kuuntelen täällä puuskaisen tuulen huminaa ja ajoittaista sateen ropsahteua saunamökin peltikattoon.

        En vaan ota, syitä en halua sen enempää avata.


    • NopeutettuReissu

      Miten NYT jo olet siellä?

      • katseentaika

        Ihmeellinen on elämä ja kulkuneuvot nopeita. Siksi kai...


    • KirurginOmaSaari

      Se mun ystäväni kirurgihan lupasi että hän saa tulla mökille tänä viikonloppuna meidän sakin kanssa saunomaan.

      • katseentaika

        Sitten teette niin kuin on luvattu, ei kai siinä muuta!?


    • Ikävöinmyös

      Koska tuo katse tapahtui?

      • katseentaika

        Viikon alkupuolella se oli.


      • ViikonpäiväMikä
        katseentaika kirjoitti:

        Viikon alkupuolella se oli.

        Hmmmm. Kertoisitko mikä päivä?


      • katseentaika
        ViikonpäiväMikä kirjoitti:

        Hmmmm. Kertoisitko mikä päivä?

        No voihan tuon kertoa: tiistai.


      • jotakinsiinäoli

        Mitä tuolloin tiistaina tapahtui? Ja noin kellonaika? Vastaisitko pliis... Tai edes joku pikkuinen vinkki. *jännittää*


      • ViikonpäiväMikä
        katseentaika kirjoitti:

        No voihan tuon kertoa: tiistai.

        Auts! Ei heittänyt kuin yhdellä päivällä...:( Tsemiä sinulle....


      • katseentaika
        jotakinsiinäoli kirjoitti:

        Mitä tuolloin tiistaina tapahtui? Ja noin kellonaika? Vastaisitko pliis... Tai edes joku pikkuinen vinkki. *jännittää*

        Katseet vain kohtasivat.

        Lyhyt ja pieni hetki, mutta merkitykseltään kuin maanjäristys...


      • jotakinsiinäoli

        Niin oli,sekunnissa oli kaikki ohi. Mutta toisaalta,näin voi käydä minulle vaikka jokapäivä. Silmät on sielun peili... Tuli vaan mieleen eräs kohtaaminen ja päivä sattui olemaan oikea.


      • katseentaika
        jotakinsiinäoli kirjoitti:

        Niin oli,sekunnissa oli kaikki ohi. Mutta toisaalta,näin voi käydä minulle vaikka jokapäivä. Silmät on sielun peili... Tuli vaan mieleen eräs kohtaaminen ja päivä sattui olemaan oikea.

        Minulle ei ihan joka päivä niin käy.

        Eli hyvin harvoin itseasiassa. Onneksi nähdään vielä...


      • jotakinsiinäoli

        Et viitsisi laittaa sen kadun,tien,polun :) ensimmäistä kirjainta missä nähdään.. Vaihtoehdot a ja ö välillä :)


      • katseentaika
        jotakinsiinäoli kirjoitti:

        Et viitsisi laittaa sen kadun,tien,polun :) ensimmäistä kirjainta missä nähdään.. Vaihtoehdot a ja ö välillä :)

        Laittaisitko sinä sen kun ensin sanoitkin?


      • jotakinsiinoli

        Aakkosten yli puolessa välissä reilusti.
        Ootko muuten järven äärellä,aikamoinen tuuli käy täällä vaikkei merestä tai järvestä ole tietoakaan.


      • katseentaika
        jotakinsiinoli kirjoitti:

        Aakkosten yli puolessa välissä reilusti.
        Ootko muuten järven äärellä,aikamoinen tuuli käy täällä vaikkei merestä tai järvestä ole tietoakaan.

        On yli puolivälin, enemmänkin loppupuolella. Ei vesi kovin kaukanakaan ole...


      • jotakinsiinoli

        Paikkakunta K
        Pakko kyllä mennä nukkumaan.Aamulla aikaisin ylös.


      • katseentaika
        jotakinsiinoli kirjoitti:

        Paikkakunta K
        Pakko kyllä mennä nukkumaan.Aamulla aikaisin ylös.

        Paikkakunta ei valitettavasti ole K.

        I'm so sorry!


      • jotakinsiinoli

        Voi harmi. Vaikka toisaalta olisin ihmetellyt suuresti jos olisi natsannut. Toivottavasti löydät omasi :)


      • katseentaika
        jotakinsiinoli kirjoitti:

        Voi harmi. Vaikka toisaalta olisin ihmetellyt suuresti jos olisi natsannut. Toivottavasti löydät omasi :)

        Toivottavasti sinäkin löydät!


      • ViipyväKatse
        katseentaika kirjoitti:

        Minulle ei ihan joka päivä niin käy.

        Eli hyvin harvoin itseasiassa. Onneksi nähdään vielä...

        Hmmmm... tiistaina aamulla 6:n pintaan? Katseeni kohtasi erään kanssa silloin niin, että koko loppuvko meni haaveilen ja hymyillen :)


      • katseentaika
        ViipyväKatse kirjoitti:

        Hmmmm... tiistaina aamulla 6:n pintaan? Katseeni kohtasi erään kanssa silloin niin, että koko loppuvko meni haaveilen ja hymyillen :)

        Siihen aikaan vielä nukuin, joten jos jotenkin katseemme kohtasivat telepaattisesti unimaailmassa, niin sitten...;)!

        En tosin herättyäni muistanut yhtäkäistäkään unta sinä yönä nähneeni, mutta eihän niitä aina muista herättyä, vaikka olisi nähnytkin.

        Hieman kyllä rohkenen epäillä...


    • mitäshäh

      Mitäs ihmettä!? Toi oli outo!<3 sori jo loukkasin...

    • ainalähdetkarkuu

      MIksi sä sinne mökille menit. Onko se kaukanakin? Kun mä odotan sua täällä, höh :(

      • katseentaika

        Enpäs tiennytkään, että odotat siellä minua.

        Vaikka mökilläkin on aina kivaa, niin nyt kyllä vähän harmittaa...


    • hirmuvauhdillajärveen
      • katseentaika

        Aika reipas meininki oli siinä saunassa.

        "Jos on ulkona asteita kymmenen, niin saunassa sadalla ylitetään sen..."


    • Sejäämieleeni

      Mulla on vähän samanlainen kokemus. Näin hänet toistaiseksi viimeisen kerran. Hänen silmissään oli pitkästä aikaa sellainen hellä, lämmin katse, jonka näin muutaman kerran aikaisemmin. Halusin, että se katse jää toistaiseksi viimeiseksi. En halunnut antaa minkään pilata kaunista kuvaa, muistoa.

      • katseentaika

        Minulla varmaankin oli hellä ja lämmin katse silmissäni. Ainakin ajattelin niin...


    • oletkukahyvänsä

      Mukavaa viikonloppua mökille.

      • katseentaika

        Kiitos. Sinulle myös mukavaa viikonloppua oletpa kuka hyvänsä, missä tahansa ja millainen vaan...:)!

        Mitäs aiot puuhailla tänään? Itse alan kohta renkaitten vaihtoon, kun on suhteellisen lämmin sääkin ettei käsiä liikaa palele.


      • oletkukahyvänsä

        Avasin tämän kun kerran tähän istahdin. Ja oli kyllä söpösti sanottu :)..olit kuka hyvänsä ja millainen tahansa. Mä olin kans ulkona, oli vähän pihatöitä, iloitsin uusista kumisaappaista ne oli tarpeen. Nyt ruuanlaittoon, ensin kauppaan, sitä ennen vaatteiden vaihto ja suihku.


      • katseentaika
        oletkukahyvänsä kirjoitti:

        Avasin tämän kun kerran tähän istahdin. Ja oli kyllä söpösti sanottu :)..olit kuka hyvänsä ja millainen tahansa. Mä olin kans ulkona, oli vähän pihatöitä, iloitsin uusista kumisaappaista ne oli tarpeen. Nyt ruuanlaittoon, ensin kauppaan, sitä ennen vaatteiden vaihto ja suihku.

        Kiitos sinulle mukavasta kommentistasi! Se lämmitti mieltä ja nyt lähden vaihtamaan niitä autoni renkaita.

        Hyvää päivänjatkoa, ystäväni!


      • oletkukahyvänsä

        Kuin myös :) lämmin olo.


      • katseentaika

        Renkaat sain vaihdettua ja nyt takassa leiskuu tuli ja saunaa alan kohta lämmitellä.

        Edelleenkin on puuskaista tuulta, mutta ei sada kuitenkaan.

        Mitäs sinä touhuat?


      • jotakinsiinoli

        Täältä sivusta kommentoin että on kiva lukea asiallista ja tavallista tekstiä täällä niin kaikenkirjavien juttujen keskeltä. Ihanalta kuulostaa takkatulen lämpö ja pimeä ilta.


      • oletkukahyvänsä
        katseentaika kirjoitti:

        Renkaat sain vaihdettua ja nyt takassa leiskuu tuli ja saunaa alan kohta lämmitellä.

        Edelleenkin on puuskaista tuulta, mutta ei sada kuitenkaan.

        Mitäs sinä touhuat?

        Mä tulin just. En touhua enää mitään, tiedän että et ole hän, me ei nähty tiistaina. Silti tunnuit ihmiseltä joka ymmärtää mitä on ikävä. Mulla on oikeasti pattitilanne kaiken puolin. Kiva kun sait renkaat vaihdettua, toivon että sulle käy hyvin rakkaudessa.


      • katseentaika
        jotakinsiinoli kirjoitti:

        Täältä sivusta kommentoin että on kiva lukea asiallista ja tavallista tekstiä täällä niin kaikenkirjavien juttujen keskeltä. Ihanalta kuulostaa takkatulen lämpö ja pimeä ilta.

        Kiitos palautteestasi.

        Itsekin vähän oudoksun tämän palstan pääsääntöisesti melko villiä ja vapaamielistä menoa, mikä usein yltyy suorastaan sairaaksi.

        Kai tätä ei moderoida juurikaan, vaan lähes kaikki julkaistaan missä aakkosia on laitettu peräkkäin, vaikka niistä ei mitään järkevää tai tavallisella ymmärryksellä ymmärrettävää muodostuisikaan...

        Mökillä lähes aina nautin takkatulesta, saunomisesta ja luonnon seurailusta. Siinä kaupungin kiireet ja hälyt unohtuu rentouttavasti!


      • katseentaika
        oletkukahyvänsä kirjoitti:

        Mä tulin just. En touhua enää mitään, tiedän että et ole hän, me ei nähty tiistaina. Silti tunnuit ihmiseltä joka ymmärtää mitä on ikävä. Mulla on oikeasti pattitilanne kaiken puolin. Kiva kun sait renkaat vaihdettua, toivon että sulle käy hyvin rakkaudessa.

        Minä myös toivon, että sinä löydät aidon, hellän ja kestävän rakkaussuhteen!


      • ometkukahyvänsä

        Joo tää on palstan henki, mä en niin välitä, käyn jokseenkin harvoin. Tänään on ollut mieletön ikävä. Tulin tänne kun en pysty mitään ääneen sanomaan, eikä ole suotavaakaan :)

        Takkatuli ja kiireetön olo on taivas. Rentoudu ja nauti olostasi. Harvoin näin käyn kenellekään vastaamaan, mutta kun ollaan toisillemme tuntemattomia, niin käyhän se. Meinaan kohta käydä nukkumaan.


      • oletkukahyvänsä
        katseentaika kirjoitti:

        Minä myös toivon, että sinä löydät aidon, hellän ja kestävän rakkaussuhteen!

        Voih :) tähänkin on mun pakko vastata, hyvä kun ei tullut tippa silmänkulmaan :)

        En usko että mulle tapahtuu mitään uutta. Olen nainen joko ei koskaan tapahdu mitään, silti lämmittää mieltä.


      • sejokinsiinoli
        katseentaika kirjoitti:

        Kiitos palautteestasi.

        Itsekin vähän oudoksun tämän palstan pääsääntöisesti melko villiä ja vapaamielistä menoa, mikä usein yltyy suorastaan sairaaksi.

        Kai tätä ei moderoida juurikaan, vaan lähes kaikki julkaistaan missä aakkosia on laitettu peräkkäin, vaikka niistä ei mitään järkevää tai tavallisella ymmärryksellä ymmärrettävää muodostuisikaan...

        Mökillä lähes aina nautin takkatulesta, saunomisesta ja luonnon seurailusta. Siinä kaupungin kiireet ja hälyt unohtuu rentouttavasti!

        Luonnossa sielu lepää kyllä. Itse en juuri mökkeilyä harrasta (ei ole sellaista lähimainkaan), onneksi on tuo karvatassu joka vie lenkille ulos. Aivot saa tuuletusta kun lähtee ulos töitten jälkeen.


      • katseentaika
        ometkukahyvänsä kirjoitti:

        Joo tää on palstan henki, mä en niin välitä, käyn jokseenkin harvoin. Tänään on ollut mieletön ikävä. Tulin tänne kun en pysty mitään ääneen sanomaan, eikä ole suotavaakaan :)

        Takkatuli ja kiireetön olo on taivas. Rentoudu ja nauti olostasi. Harvoin näin käyn kenellekään vastaamaan, mutta kun ollaan toisillemme tuntemattomia, niin käyhän se. Meinaan kohta käydä nukkumaan.

        Nautin kyllä olostani ja tee sinäkin niin omalla tavallasi.

        Hyvää yötä!


      • katseentaika
        oletkukahyvänsä kirjoitti:

        Voih :) tähänkin on mun pakko vastata, hyvä kun ei tullut tippa silmänkulmaan :)

        En usko että mulle tapahtuu mitään uutta. Olen nainen joko ei koskaan tapahdu mitään, silti lämmittää mieltä.

        Huomenna on taas meillä kaikilla uusi päivä ja jo silloin voi Amor lähettää rakkaudennuoliaan sinkoilemaan kahden ihmisen välille.

        Niinhän voi tapahtua koska ja missä tahansa!


      • oletkukahyvänsä

        Hyvää yötä sulle myös :). Kyllä mäkin nyt meen nukkumaan. Tuuli käy missä tahtoo, tuulen mukana ihminenkin kaikkea vatvoo..tämmöstä tää on.


    • aabeeceed

      Tiedätkö tästä naisesta mitään?Nimeä tms?

    • Hippu_onnea

      Tapahtuiko tämä näkeminen tiistaina iltapäivällä?
      Lainasit minulta jotain..mutta se katse jäi mieltäni polttamaan..

    • toivottavastinähdään

      Joko se kuva on kovasti haalistunut? Tarvitseeko huomenna pitää aurinkolaseja silmillä,jos katseesi häikäsee liikaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe