Turvapaikanhakijat

Nuorimies20v

Olen puoliks suomalainen ja puoliksi saksalainen, normaali suomen kansalainen 20v mies.

Minua ärsyttää kun pakolaisilla on enemmän oikeuksia kun meillä suomalaisilla ja saa valtiolta vielä kaiken maksettu!! Minun tyttöystävä meinattiin raiskata kotimatkalla koulusta onneks ehdin tulla paikanpäälle ennen kun he ehtii viedä hänet mukanaan! Löin 2 kaveria turpaan kun he olivat tyttöystäni kimpussa ja soitin poliisit paikalle nyt minä olen syytetty pahoin pitelystä... (niinku mitä v.....)?? Saako ne villit jälkeen jääneet ihmiset tehä mitä haluaa!!!? Pitääku pelätä joka kertaa kun astutaan ovesta ulos että jotakin riskata tai mitenkä muuten pahoinpidellä heti...? Eikö ne osaa käyttäytyä! Vierasta maassa vaikka he ei tiedä niitä sääntöjä ja lakeja suomesta ei se tarkoita että he saavat vahingosta anteeks... mun mielestä pitää olla pakolaisena iloinen että pääse tämmöisen turva paikkaan! Jos me jouduttaisi pakolaisena vaikka irakki ja tehä jotai paha se on heti sormipoikki ja kivitettäväksi... (ihmiset älkää olko niin sinisilmasiä) voihan olla niitä normaaleja kunnon kansalaisiakin mut omalla kokemuksella voin sano ne on ihan villiä kansaa mitä pakollisena tänne on tullut.... ne jotka oikeesti tarvi apua on sielä vielä.... missä pommiit tippuu! Sori minun huono kirjoitus taito saattaa olla virheitä mutta halusin asian ottaa puheeksi! Koulussakin pikkusiskoani (8 luokkalainen) kiusaa joukko pakolaisia koska hän on ulkomaalainen vaan koska äiti on puoliksi saksalainen??? Ollan Asuttu jo 12v suomessa! Mitä ne sit on anteeks nyt vaa... nonii ihmiset kertokaa mielipiteitä mä voisin tarinoida 1000 asia tähän mitä ite/tutut on joutunu kokemaan pakolaisten takia missä menee rajaa! Suomessa vuonna 2050 ei ole yksikään suomalainen varma enää vaaleen ihonen. ..

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikidonharrastaja

      olen myös saklais venäisen suvun jälkejäinen .tosin toisessa polvessa.Suomessa laki on aivan liikaa rikollisia suosiva.Olen tavannut näitä jolla on liikoja luuloja itsestään.Minä en juokse pakoon koska ehdin kävellenkin

    • äärioikeistovaltaan

      Vasemmisto valta taas voimissaan.

    • to_be_or_not_to_be_aryan

      "Suomessa vuonna 2050 ei ole yksikään suomalainen varma enää vaaleen ihonen. .."
      Soutelet vaarallisilla vesillä viimeisellä kommentillasi.

    • liianmyöhään

      Kirjoitat että "Minua ärsyttää kun pakolaisilla on enemmän oikeuksia kun meillä suomalaisilla ja saa valtiolta vielä kaiken maksettu!"
      Et taatusti ole ainoa!
      Onneksi minulla ei ole lapsia jotka joutuisivat pohjan kokemaan
      Silti huono olo

    • näinsiinäkävi

      turha rypitellä pakolais ongelmasta kun paskat housuissa!

    • rumatikillä

      ongelmasi on siinä,että puuttuu rumatikki lämmittämästä

    • Trumatic

      Mitenkäs sä rumatikki tänne eksyit? :-*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe