En kestä enää vältämättä

ärsyyntynytpoika

En ny iha tiedä, mille palstalle kuuluu, mutta menkööt tänne.

En oikeesti ehkä kestä tätä. Oon siis 15-vuotias poika, joka käy 9-luokkaa. Itse olen aivan loputtoman raivostunut muihin ikäisiini. Minulla on toki jonku verran kavereita, ja kiitos heille olen kestänyt tämän. Mutta koulussani on saakelin ärsyttäviä, opettajille kiroilevia, polttavia, koviksia esittäviä mutta noloja kusipäitä. En kertakaikkiaan edes hyvien kavereiden takia tunnu kestävän tätä. Itse en tunnu solveltuvani nuorten joukkoon, näen vain joukon äälöitä, jotka riikkoo paikkoja ja puhuvat rumasti aikuisille. Toki paljon hyviä tyyppejäkin on, mutta silti iso osa on niin noloa, että en kestä. Hermot meni kun luin juttua jostain pahoinpidellyistä koiranpennusta, jota juuri minun ikäiseni ovat pahoinpidelleet. Mikä meitä vaivaa? Toki voi oma paikkakuntani olla poikkeustapaus. Olen ystävystynyt ainoastaan järkevien tyyppien kanssa, joista oikeasti pidän, mutta sitten on niin vaikea hillitä itseäni, kun yritän olla vetämättä niitä toisia turpaan. Kaiken kukkuraksi yksi niistä varasti ihastukseni.

Sanon nyt kaikille täällä liikkuville koviksille: olkaa järkeviä, niin selviydytte vielä loppuelämästä.

Miten oikeestin pystyn kestämään tän oikeesti vammaisen nuoruusvaiheen typeryksiä ympärilläni?

14

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koitakestää

      Mä tiiän ton tunteen. Oon ite samanikänen tyttö. Tosi moni meiän koulussa polttaa, juo, käyttää nuuskaa tai on muuten vaan täysin idiootti kovis. En ymmärrä miks pitää esittää ja pilata oma elämänsä siinä samalla. Se ei oo kivaa kenellekään.
      Mullaki on siis kavereita, jotka poikkeaa mun tavoin muista meiän koululaisista, mut silti on vaan tosi ärsyttävää toi tommonen käytös. Menee fiilis tosi usein koulussa just tollasen takia.
      Kuten alottaja jo kehotit: olkaa järkeviä! Älkää pilatko elämäänne täysin ennen ku se on edes kunnolla alkanu!

      Halusin siis vaan sanoo et mä ymmärrän, eikä kaikki oo tollasia koviksia. Koita kestää, ei sitä kauaa kestä! Pääset kuitenki kohta yläasteelta ja sitte jatko-opintopaikoissa ihmiset on varmaan jo vähän fiksumpia. :)

    • Anna niiden typerysten elää omaa elämäänsä ja pidä hauskaa fiksujen tyyppien kanssa. Olet jo ysiluokalla, joten kauaa ei enää tarvitse kestää idiootteja. Jos menet lukioon, siellä on aivan eri meininki kuin peruskoulussa.

      • ärsyyntynytpoika

        Lukioon oon menossa


    • hehehii

      Mitenkäs sä kuulostat silt et oisit meiä koulust? :D

      • ärsyyntynytpoika

        Ehk ollaanki samast koulust :D Mist päi oot?


      • heheii
        ärsyyntynytpoika kirjoitti:

        Ehk ollaanki samast koulust :D Mist päi oot?

        En uskal sanoo :D mist sää oot?


      • ärsyyntynytpoika
        heheii kirjoitti:

        En uskal sanoo :D mist sää oot?

        Tampere


      • heheii

        no et sitte oo ;D eikää


    • kiinostaaoikeest

      Sanoit et yks varasti sun ihastukse. Mua kiinostaa niiku mitenkä?

      • ärsyyntynytpoika

        No se tietenki hurmas ihastukseni sen kovismaisella luonteella


      • kiinostaaoikeest

        no voi harmi :/ millanen se tyttö on muuten yms.luonteelta? Saattaa olla että se ei ole ihastunut taas niihin "koviksiin". Lisäks se saattaa kyllästyä siihen lapselliseen kovis touhuun aikanaan ja kiinnostua susta.


      • Väsyttää
        ärsyyntynytpoika kirjoitti:

        No se tietenki hurmas ihastukseni sen kovismaisella luonteella

        Oisko sen pitäny kysyä sulta lupa vai? Oisit ollu nopeempi ja iskeny sen eka :)


      • ärsyyntynytpoika
        Väsyttää kirjoitti:

        Oisko sen pitäny kysyä sulta lupa vai? Oisit ollu nopeempi ja iskeny sen eka :)

        Tyttöjen iskeminen ei meikäläiseltä onnistu :/


    • AlexDeLarge

      Anna olla, mitään muuta sä et voikaan asialle tehdä. Turha myöskään keskittyä siihen, että miten sua ärsyttää nuo muut, sillä niitä tulee elämässä vastaan noin niinku muutama.

      Saatat olla sit vaan yksinkertasesti vähän aikuismaisempi, kun tuon ikäset yleensä. Tosin kaikista äänekkäimmäthän ne on näkyvillä ja usko tai älä, osa niistäki voi olla mukavia.

      Tuo tollane ns. kovistelu on hyvin luultavasti vaa teiniangstin vaihe. Tupakoinnin ja alkoholinkäytön perusteella leimaamalla monet tärkeistä, viisaista henkilöistä oisivat olleet kaikki ihan idiootteja. Ja maikkoihin kohdistuvalla, kevyellä vittuilulla tai satunnaisella alkoholinjuonnilla sä et saa elämääs pilalle, vaikka toisin onkin kiva hyvin käyttäytyvänä ja raittiina nuorena muille väittää. Been there, done that.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe