Sukkahousut

Tytti1999

Joko olette alkaneet käyttää sukkkahousuja farkkujen alla? Minä laitoin tänään ekaa kertaa.

33

1544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennnnen

      En käytä ikinä sukkahousuja.

    • Sukkahousupoika

      Oli jo tuossa aiemmin, mutta nyt on ollut sen verran lämmintä, etten ole käyttänyt. Sitten kun taas menee pakkaselle, niin sitten taas sukkahousut käyttöön.

    • Sukkishame

      Olen jo pidemmän aikaa pitänyt sukkahousuja. Huomenna taidan laittaa hameen päälle.

    • sukkikset

      kyllä, 2-3 kuukautta 15-20 den sukkahousuja. viimeviikolla oli jo paksumpiakin. lauantaina tarkeni hameen kanssa 30 den kuviosukkiksilla. tänä aamuna laitoin housujen alle 60 den sukkikset

    • sukkiksetpojalla

      Voiks teidä mielest poika pitää tiukkojen farkkujen alla sukkiksii, ku pitkätkalsarit jää aina rullalle sinne. mitä tytöt on mieltä jos pojal on sukkikset? oon kasilla

      • Toni01

        Ei voi käyttää koska se on jo iha liian homoo siis jos oot hetero... :D Ei huh huh mitä ihmiset ehdottelee. kyl meidän koulus ainaki naurettais vuosi pojalle jolla sukkikset.


      • Voikäyttää
        Toni01 kirjoitti:

        Ei voi käyttää koska se on jo iha liian homoo siis jos oot hetero... :D Ei huh huh mitä ihmiset ehdottelee. kyl meidän koulus ainaki naurettais vuosi pojalle jolla sukkikset.

        Sukkahousut(kin) ovat alunperin miesten vaate!


      • N_21hki

        Käytä paksumpia leggingsejä (tai meggingsejä).. huomaat pian että ne farkut voi jättää poiskin, jos vain olet tarpeeksi rohkea! :) Näyttää nimittäin hyvältä miehelläkin!


    • Olen.vähän.pelle

      Käytän niitä aina. Farkkujen päällä tosin, muutenhan se on ihme vihervassari-matu-femakkopaskaa!

    • sukkahousuja

      tottakai voi . eihän ne housujen alta näy, jos käyttää vielä nilkkasukkia

    • Vilukissa2

      Mä oon niin vilukissa että oon käyttäny jo pitkään. Hametta käytän harvemmin.

    • kuviosukkikset

      totta kai on . 70 den siniset kuviosukkikset housujen alla, ei muuten tarkene

    • Tuija15

      Mä käytän vaan hameen kanssa-

    • tessu14

      joo

    • pojistatykkääväpoika

      Ei oo mitään niin ihanan näköistä kuin kundi sukkahousuissa valmiina aktiin... mut eihän pikkukakarat vielä sellasia tajua.

    • spiderman14

      Oon kyllä poika ja laitoin tänään ekaa kertaa pitkät alushousut. Ja nää on ihan uudet black horset, tosi hyvät, punaset. Joo voisin kyllä pitää sukkiksia eihän ne farkkujen alta näy.

    • sukkisjalat

      Kyllä, pakkasta. Laitoin lidlin palmikkokuvioiset sukkahousut housujen alle , vaikka olenkin poika.

    • Ghkkkkkk

      Ite käytän farkkujen alla legginssejä. Sukkahousut on niin hankalat.

    • Tykkään

      Mä taas tykkään sukkahousuista. Kotona ei oo muuta päällä kun joku villapusero ja sukkikset.

    • Tuplasti

      Hyytävä pakkanen tänään. Tavalliset sukkahousut ja toiset villaset päällä.

    • 2sukkikset

      samoin! 40 den alla ja puuvillaiset kuvio sukkahousut päällä. kun laittaa kirkkaan väriset alimmaiseksi, ne hohtaa kivasti läpi

    • Hrrrr----

      Syyskuusta lähtien minulla ollut ohuet sukkahousut käytössä. Juuri nyt on kaikkea muuta kuin farkkukelit. Joko termosukkikset toppahousujen alle tai villakangashame ja kahdet sukkahousut päällekkäin. Tänään oli niin kylmä, että en oikein pärjännyt kaksillakaan sukkahousuilla, vaikka paksut villaiset päällimmäisenä.

      • Samaten

        Mulla sama.


    • sukkikset

      Laitoin, 20 den sukkikset . Päivälläkin 10 astetta lämmintä,taitaa tulla syksy !

    • sukkiksetpojala

      kyllä,sukkahousut hameen kanssa.syksy tuleee

    • kyylvuan

      Oon jo monta vuotta käyttäny ja oon poika. Eilen kävin kaupassa farkkuhameessa ja mustissa sukkahousuissa, eikä ketään kiinnostanu sen kummemmin.

    • sukkispoika

      Kyllä, tänään 10. Viime viikolla laitoin kaupungille koko päiväksi 20 den ihon väriset sukkikset shortsien kanssa.

    • sukkiksvilukissa

      Tänä aamuna(pakkasta) laitoin paksut kuviosukkahousut housujen alle. Päivällä vaihan mustat 20 den sukkahousut, kun lämpenee..

    • parastuntumaN16v

      Älkää käyttäkö sukkahousuja eikä farkkuja, vaan korvatkaa ne leggingseillä tai trikoilla (tarpeeks paksuilla ettei näy pikkarit läpi). Tuntuu niin hyvältä ja rennolt ja hyviä trikoopeppuja on aina kiva katella. Miehet tykkää ja jotku tytötki ;)

    • No ei ainakaa miehet voi käyttää😂😂 työil on ihan OK

      • urpo1999

        No mistäs sä tiedät mitä miehillä on farkkujen alla? Ja mitä sitten vaikka olisikin, jokainen olkoon niinku hyvältä tuntuu...


      • Äh, aina mä vedän nää väärään, tarkotin tohon ylempään viestiin et käyttäisi pelkästään, ei farkkujen alla..


    • sukkisjalat

      Kyllä. Kotona sininen hooämmän kynähame ja 40 den viininpunaiset sukkahousut. Vettä sataa kaatamalla, jos iltapäivästä tarkenisi shortseilla ja 20 den sukkahousuilla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe