Tyttöystävä ja äkkiä

Ottakaamut

Eli oon poika ja haluun tyttöystävän joku 12-14 oon itte 13v toivon että oot eteläsuomesta ei väliä onko ulkomaalainen tai suomalainen tai jos on lihava tai laiha joku tyttö vaan kaikki kelpaa ei haitaa vaik sul on mitä vaikeuksii rohkeesti kommentti niin annan facen tai ask

30

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanoikeasti

      Eikö tämmönen oo aika epätoivoista? Ei ton ikäisellä ole mitään kiirettä vielä. Kyl se löytyy aikanaan.

      • Ottakaamut

        Se hän ihaninta maailmassa


      • Tyttös00

        Ei oo aina. Sul voi olla väärä käsitys jutusta mut sil ON välii kenen kaa alkaa ja mä ainaki haluun mieluummin seurustella vaik kerran vaik sit vast 17 vuotiaana ku monta kertaa leikillää ja huonoja suhteita. Se voi olla ihanint maailmas jos te teette sen kestää. mut se ei tod worki kaikkien kaa ja suhteesee pitää panostaa. Oota rauhas ja eti sitä pikku prinsessaas


    • miksiiii

      Miks kaikki asuu etelä suomes D:

      • 0tyttö02

        Ite aattelin just samaa:D itekku oon pohjosesta.


      • miksiii

        No siis ite asun länsi suomessa :D ei ny nii kaukana kai mut silti


      • 03tyttö

        itekki miettiny samaa


      • ite asun jyväskylässä


    • Ottakaamut

      Sinä miksii tyyppi jos sä et asu kauheen korkeel nii ei se haitaa mäkin oon eteläst 90km länteen

    • Ottakaamut

      Salos

      • miksii

        no onks sul kikkii?


    • Väsyttää

      Älyäkkös kuin säälittävältä sä kuulostat?

      • Älävälitänoist

        Anna nyt toisen yritää ehkä hän saakin tyttöystävän olen itsekkin tyttö ja jos en olisi varattu niin voisin harkita


      • Tääonkauniilletytöl
        Älävälitänoist kirjoitti:

        Anna nyt toisen yritää ehkä hän saakin tyttöystävän olen itsekkin tyttö ja jos en olisi varattu niin voisin harkita

        Sul voi olla väärä käsitys jutusta mut sil ON välii kenen kaa alkaa ja mä ainaki haluun mieluummin seurustella vaik kerran vaik sit vast 17 vuotiaana ku monta kertaa leikillää ja huonoja suhteita. Se voi olla ihanint maailmas jos te teette sen kestää. mut se ei tod worki kaikkien kaa ja suhteesee pitää panostaa. Oota rauhas ja eti sitä pikku prinssiis ja siis eihän tollasen takii tarvi alkaa nettituttavuuksii :"D


    • runkrunkrunkruiks

      Olet onneton surkimus. Tyydy vaan omiin käsiisi, vaihdat välillä niin on kuin saisit vierasta. Runkkaa poika runkkaa

    • peräreiska

      ootkos kakkosen poikia ;)

    • Annioliviiii

      Oon turusta

      • Annioliiviiii

        Mun kik on 03aksm ja oon siis 03


    • JuanCena

      Mr. Epätoivo 2k15

    • Persreejy

      Haista kuha paska reikä

    • halukastyttö

      Mulle ainakin kelpaa anna sun face nii jutellaa

      • ottakamut

        Antaisin kyl mut jos nois kommenttien takaa lõytyy joku tuttu nii se ei ois kiva,mut lait mul vaik kik viestiä jos sul on


      • ottakamut

        Joku jännä


    • Nopeenyt

      No voit sä antaa sen sun aski ja facen

      • aski on perseestä heti kun aukasin se nii ekan vastaukseni jälkeen joku homo (todennäköisesti face kaveri) tuli aukoo päätään eikä ees uskaltanu näyttää nimeensä


    • Ootidiootti

      Oot sä kyl aik epätoivone oot 13 ja oot suomi24 herää! Luulet sä et sä täältä ees saisit ketää

    • kiinnostunutttt

      asun kangasalla onko liian kaukana
      :)

    • kiinnostunuttttt

      olisin kiinnostunu asun kankasalla
      onks liian kaukana:)

    • ootteurpoja

      miks joittenkkin vitun mummojen pitää tulla tänne pätee ja olee sillee et ne on muka parempii ku muut tarkotan noit jotka sanoo jotai negaa siit et haluu löytää tyttö tai poikaystävän et ei oo mitää perkeleen lakii etteikö sais.

    • Espoontyttö

      Noni! Vihdoinki joku poika joka kirjoittelee täällä! Olen 12 vuotias tyttö Espoosta, ota yhteyttä instagramissa @jessica_montonen mulla toimii myös face Jessica Montonen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe