volkkaristit tyhmiä?

vwkuplapuhkesi

Täytyy olla melko tyhmiä, ettei ymmärrä, että rakas VW on kusettanut heitä vuosia. Jos takaisinkutsussa luki, että autossasi on epäselvyyksiä moottorinohjauksessa niin veeweeläisillä on varmaan epäselvyyksiä päässä. Eihän ne ollut epäselvyyksiä vaan epäpuhtauksia...

17

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisohooni

      Toyotan syytä kaikki saksalaisten ongelmat.

    • Bastrado

      Mutta eteenpäin yhä ongelmitta liikkuu! Älä turhaa vaivaa sitä "viisasta" päätäsi muutut pian tyhmäksi.

    • tääonniintätä

      Volkkaristi ei ole tyhmä, vaan pikemmin sopuli. Volkkarin ostaja sulkee silmänsä tosiasioilta, ja kuvittelee, että vaikka muut volsut hajoaa ympärillä, HÄNEN volsuyksilönsä on jotenkin erilainen ja kestävämpi.
      Amerikkalaiset, jotka ovat markkinoinnin uranuurtajia, keksivät aikoinaan tarjota asiakkaalle mahdollisuutta "30 päivän ilmaiseen palautusoikeuteen" mikäli tuote ei tyydytä asiakasta. Reilua, eikö vaan? Oletteko joskus jotain palauttaneet? Oletko sinä? Ihmisen mieli on nimittäin sellainen, että jos palautat tuotteen, kritisoit samalla omaa alkuperäistä päätöstäsi, ja asetat sen kyseenalaiseksi. Ja sehän ei ole kivaa, jos omaa mielipidettä arvostellaan. TÄSTÄ syystä juuri kukaan ei koskaan palauta oikeasti mitään. Mielummin työnnetään se virheostos sängyn alle tai varaston peräseinälle, pois silmistä. Näin volsun omistajakin seisoo uudestaan ja uudestaan korjaamon pihalla ja kiroaa hiljaa mielessään. Mutta uskoo silti, että kun hänen volsustaan paukahtaa jakopää 60 tuhannessa, niin kyseessä on nykypäivän auton normaali huoltotoimenpide, ja aiheutuva kolmen-neljän tonnin moottoriremontti nyt vaan kuuluu elämään, eikä sille mitään mahda.

      • Bastrado

        Pikkasen huono tunkea Volkkaria mm.Sängyn alle" ! Onko tuo 3-4 tonnia SINUN kukkarostasi pois? Amerikkalaiset markkinoinnin uranuurtajia.......johan pomppas! Kannattaa lukea läksynsä paremmin, vaiko sitä Kansakoulun ensimmäistä luokkaako vielä tahkoat?


    • Luulosairaat

      Oiskohan taas vähän väritettyä tarinaa. Itse olen ajellut reilut 20v volkkareilla ilman mitään ongelmia. Samoin laajaan ystäväpiiriini ei mahdu yhtään tapausta jolle auto olisi aiheuttanut ongelmia. Minkäänmerkkisillä autoilla.
      Ihmetyttää mistä nämä vikahysteerikot kaivavat fobiansa. Netistä nähtävästi. Varmaan samaa porukkaa joka luuhaa nettilääkäripalstoilla ja yhtenä viikkona niillä on syöpä ja seuraavalla leukemia. Luulosairasta sakkia.
      Toinen vaihtoehto on se että tämä porukka ajaa niin vanhalla kalustolla että kasassapysyminen on oikea ongelma. Mutta sekin sitten on kiinni kaluston iästä, ei merkistä.

    • FAKTAA

      Volkkarin, AUDIN,INSINÖÖRIT ,on keksinyt uuden tavan ,VERON kiertoon, nääs, monessa maassa verotus on päästöjen mukaa. Kun nämä kulkuneuvot säädetään ,näille arvoille mitä valmistaja ilmottaa, eihän ne jaksa kulkee kunnolla, vaan menee köpöttelyksi

      • FaktatPäinVittua

    • Kuka_maksaa

      maineen menetyksen ja autojen arvonaleneman? Ei ainakaan KANADA vaan ARTISTI maksaa.

    • aloittajanero

      Miksi kantaa huolta toisen autosta? Täytyy olla aika hölmö tuo aloittaja.

      • VWkuplapuhkes1

        Aloitin ketjun, koska mulla on Skoda. Nämä VW omistajat katsoo maailmaa yhtä kapeasti kuin ravihevoset, jotka juoksee laput silmillä. Ei saa muuta nähdäkään kuin oma VW ja sen merkkikorjaamo


      • Molempiparempii
        VWkuplapuhkes1 kirjoitti:

        Aloitin ketjun, koska mulla on Skoda. Nämä VW omistajat katsoo maailmaa yhtä kapeasti kuin ravihevoset, jotka juoksee laput silmillä. Ei saa muuta nähdäkään kuin oma VW ja sen merkkikorjaamo

        Jos ottaa noin koville ajaa Skodalla niin olisi varmaan kannattanut säästää pikkaisen lisää ja ostaa se Volkkari. Teknisestihän autot ovat suurinpiirtein samanlaisia eli erot ovat pitkälti mielikuvatasolla. Mulle on ollut aivan sama kummalla ajan.


      • huijaten.huipulle
        Molempiparempii kirjoitti:

        Jos ottaa noin koville ajaa Skodalla niin olisi varmaan kannattanut säästää pikkaisen lisää ja ostaa se Volkkari. Teknisestihän autot ovat suurinpiirtein samanlaisia eli erot ovat pitkälti mielikuvatasolla. Mulle on ollut aivan sama kummalla ajan.

        Aivan sama kummalla ajaa,kun molemmat aiheuttavat keuhkosyöpää kun on 40-kertaiset typen oksidipäästöt.


      • MuistaVaahdotaTurhista
        huijaten.huipulle kirjoitti:

        Aivan sama kummalla ajaa,kun molemmat aiheuttavat keuhkosyöpää kun on 40-kertaiset typen oksidipäästöt.

        Mietipä sitä keuhkosyöpää, kun seuraavan kerran ajat mopoauton 2-sylinterisen dieselin takana. Siitä konstruktiosta kun ei löydy mitään hiukkassuodattimen näköistäkään.


    • voihantrolli

      Taas provo, aloittaja vastailee itselleen, jotta pääsisi tilanteeseen jossa voi haukkua vw:tä

      • Entäpä_sinä

        itse, Toyotapalstan trollipoju. Vastailetko sinä itsellesi koskaan? Etpä tietenkään kuin ehkä joskus vahingoissa. Sellaiset 50% vastauksista itse aloittamaasi solvausketjuun Toyotaa vastaan on tyypillinen saavutus sinulta. Mutta mistä ihmeestä sikiää tuo suunnaton trollaushalu? Skitsofreniaako kenties?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe