Helluntailainen, Jeesus ja etykyykky!!

Nelinkontin4

Oletteko vl:t vielä havainneet, että polvirukous SIKATEHOKAS keino saada usko Jeesukseen (synnit anteeksi)? Se säästää kiusallisen välivaiheen, nöyrtymisen rikotun lähimmäisen edessä ja anteeksipyynnön rikotulta lähimmäiseltä. Polvirukous soveltuu erityisesti ylpeille ihmisille ja isoille egoille. Polvirukoukseen turvautuvan synnintekijän ei tarvitse loukata ylpeää egoaan nöyrtymällä niiden edessä, joita vastaan on rikkonut, sillä asiat voi hoitaa kahden Jeesuksen kanssa.

"iveta 21.11.2009 11:33 ... Minulle polvirukous on ollut luonnollista jo ainakin kymmenen vuotta. Haluan käyttää polvirukousta aamuisin niin kauan kuin terveys sen sallii. Sitten, kun ei enään salli, sitten istutaan."

”Melperi1 9.1.2009 20:38 ... etäännyin Jumalasta, mutta ei Hän minua

jättänyt. Erään kerran teimme tietyn porukan kanssa perisuomalaisen

ryyppyreissun Pietariin. Ma päivän oli töissä kovassa kankkusessa ja

mietin: "Tätäkö minä haluan elämältä?". Kun tulin töistä kotiin,

polvistuin oman vuoteeni viereen, käänsin katseeni yläilmoihin ja

sanoin: "Jumala - tässä minä olen. Vie tahtosi tietä." Sillä tiellä

ollaan."

"Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

".ari. 17.8.2013 09:47 ... Toivottavasti tämä laittaa helluntalaisiakin polvirukoukseen ja itkemään tilaamme. Niin että Jumalan todellinen voima ja rakkaus voi vaikuttaa meissä.Ari."

"raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinmutta

      "He vievät asiat Jeesukselle, jolla on kaikki valta, ja hoitavat asiat Hänen kanssaan.".

      Noin juuri tapahtui lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitun helluntainuorisotyöntekijän kohdalla! Ilmeisesti hänkin vei asiansa polvirukoillen Jeesukselle? Lainaus lehtiuutisesta:

      "Nyt jo aikuinen HELLUNTAISEURAKUNNAN jäsen kertoo, kuinka nuorisotyöntekijä käytti häntä ja muutamaa muuta poikaa TÖRKEÄLLÄ tavalla seksuaalisesti hyväkseen monen vuoden ajan. Pojalle sanottiin, että hän on itse syyllinen hyväksikäyttöön. Nyt hän on yrittänyt selvittää asiaa liikeen sisällä.

      Hyväksikäyttäjä on myöntänyt teon. Hänet on palkattu erään seurakunnan pastoriksi seurakunnan vanhimmiston hyväksynnällä: heidän perustelujensa mukaan tekijä on sovittanut tekonsa Jumalan silmien edessä. Hyväksikäytetyn uskon seurakunnan vanhimmat ovat asettaneet kyseenalaiseksi."

      Hienoa Kesitas, että valaisit vielä tarkemmin, miten helluntaipedofiilit vievät asiansa Jeesukselle.

    • fysioterapiaa

      Polville tuo touhu on rankkaa. Liekö hellarkekseliäisyyttä vetreyttää polvia.
      www.youtube.com/watch?v=L3lTPtaDSDQ

    • erikoista

      Erikoinen tapa kyykätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe