MATU POTKAISI PÄÄHÄN LÄHIJUNASSA

CULTURECLUBS

mtv NEWS

Yritti puuttua ahdisteluun lähijunassa – pahoinpideltiin potkaisemalla päähän

Asianomistaja kertoi olleensa matkustajana Helsingistä lähteneessä lähijunassa, kun hän oli huomannut ulkomaalaisen miehen häiritsevän naispuolista matkustajaa.

Asianomistaja oli mennyt huomauttamaan häiriköivää miestä, jolloin mies oli potkaissut asianomistajaa päähän. Potkun seurauksena asianomistajan huulesta oli alkanut vuotaa verta.

Junassa olleet vartijat olivat ottaneet pahoinpitelyyn epäillyn miehen kiinni ja ilmoittivat asiasta poliisille.

Vartijat luovuttivat 22-vuotiaan miehen poliisille ja hänet toimitettiin kiinniotettuna poliisin tiloihin. Asiaa tutkitaan pahoinpitelynä

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks_vaan

      Arvioisin, että olisin tehnyt saman, mikäli olisin kokenut, että mun asioihin puututaan. Kato häiriköin ketä häiriköin, jos puristan naista takapuolesta, tai läpsäisen sitä, joka olis kyl oikeestikkin mielenkiintoista kokeilla, siis ihan spontaanisti, niin en kyllä päästäisi ketään siihen puuttumaan. That`s my business. Ei ne naiset mitään suojelua tarvii, ne on seksiä varten ja silloin niiltä edellyttää kans jotain, ja sen einkin voi mielellään kyseenalaistaa jos niikseen tulee. Sanotaan, että melko pitkälle kunnioitan, mutta kunnioitan sen mukaan miten oikeasti kiinnostaa, jos se on intresseissäni olla kunnioittamatta, niin tasan muuten toimin enemmän sen mukaan.

      • Jännetulehtu

        Voi jumalauta kusipää apina.
        Taitaakin olla aika selvittää osoitteesi ja tulla "kylää", selvittämään hiukan että tämä maa on suomi, tasa-arvoinen maa eikä lähi-idän kaltainen persereikä.

        Ala perkele pelkäämään.


    • olet_toivoton_tapaus

      Onko intresseissäsi myös paljastaa kaikille tätä seuraaville ihmisille, että olet luuseri, dorka, pölvästi ja todennäköisesti myös täysin kouluja käymätön töihin kelpaamaton keskenkasvuinen pullamössösukupolven työnvieroksuja anarkisti ja hippi.

      Sellainen vaikutelma tuosta ulostuksestasi tulee. Luulet varmasti itse olevasi KOVA JÄTKÄ, mutta minulle ja muille normaali suomalaisille olet aivan pelkkä 0 ja uskaltaisin sen myös sanoa vasten finnistä naamaasi.
      Katsokin pojankloppi, ettet osallistu tulevana itsenäisyyspäivänä kaltaistesi vätysten kanssa minkäänlaisiin mellakoihin ja jätä ne pyörätelineet heittämättä näyteikkunasta sisään. Siitä kun joutuu aivan aiheesta edesvastuuseen.

      Tosin sinä ja kaltaisesi luuserit luulette, ettei sillä ole mitään väliä sillä teillä ei ole töitä, ei koulutusta, eikä tuloja tai omaisuutta ettekä joudu korvausvastuuseen.
      Kyllä ne korvaukset ajan saatossa teiltä kuitenkin peritään tavalla tai toisella ja korkojen kera, mikä onkin aivan oikein.

      Kasva aikuiseksi poika, toivottaa hyvässä virassa oleva 54-vuotias insinöörismies

    • BeCarefulOutThere

      Olkaahan varovaisia. Poliisit menevät joukolla Vokkeihin siksi, että jokainen mamu, paino sanalla "jokainen" kantaa puukkoa tai muuta "vahingoittamis esinettä".

    • montakomaassamme

      http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/saksa 8000-43804

      voiei

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe