Olen pettänyt miestäni neljä kertaa...

RoseRuusu

Suutelin ensimmäisen kerran vierasta miestä baarista ja siitä mieheni sai tietää, kun kerroin hänelle... luottohan siinä meni ja hän romahti täysin.Päätti kuitenkin antaa anteeksi.

Vuoden kuluttua tapahtuneesta suutelin kahden eri miehen kanssa... näistä "hairahduksista" en kertonut miehelleni...

Viimeisimmän kerran menin sänkyyn vieraan miehen kanssa baari-illan päätteeksi.. en ole myöskään tästä kertonut miehelleni... syyllisyys kalvaa.

Tuon viimeisimmän tapauksen myötä opin,että juomiseen on tultava muutos,sillä nämä pettämiset tapahtuu aina humalassa... What should I do?

T.N25

12

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetaensinjuominen

      Lopetat sen juomisen jos se muka on syy siihen, että petät miestäsi. Todellisuudessahan sä mietit myös selvinpäin miehesi pettämistä mutta et uskalla sitä tehdä. Känni on maailman eniten käytetyin selitys pettämiselle. Lopeta juominen. Kerro miehellesi. Ja ota vastuu teoistasi. Hän joko jättää sinut tai haluaa yrittää sun kanssa vielä. Sä et kyllä miestäsi rakasta, et arvosta, et kunnioita joten miksi sä olet hänen kanssaan kun kuitenkin loukkaat häntä noilla teoillasi?
      Pettäminen voi tulla miehesi korviin myös muualta. Mitenkä sitten suu pannaan?

    • RoseRuusu

      Ei voi kuulla mistään muualta näistä pettämisistä kuin minulta... En ole edes ystävilleni näistä kertonut...

      • niinhänsäluulet

        Et ole itse kertonut mutta kellekään mutta se panokaverisi saattaa jollekin kehuskella. Sä olet vielä niin nuori ettet tajua miten helposti tuollaiset jutut leviää.


    • mutkuolinkännis

      Pettäminen on tietoinen valinta. Jätä miehesi ja anna hänen etsiä elämäänsä ihminen joka arvostaa häntä.

    • ROSESMUG

      Voit kertoa huoletta. Olethan Julia Roberts.

    • braat

      älä tee toiselle mitä et haluaisi tehtävän itsellesi!!!

    • AvarakatseinenTNT

      Ei suuteleminen ole pettämitä, vaimo on paljonkin imeskellyt vieraita miehiä. Ottanut heiltä suihin ja jättänyt sen siihen. Hän ei kertakaikkiaan voi itselleen mitään, herkästi kun ihastuu nuoriin ja komeisiin miehiin. Minä olen oppinut elämään sen kanssa, ei se ole minulta pois.

    • sitäsaamitätilailee

      Oliko kunnon hoito ap kun päädyit yhden kanssa petiin??? Jos oli, niin jätä ukkosi, niin voit vapaasti jakaa - ilman omantunnon tuskia - tavaraasi pitkin katuja ja ehkä silloin homma onnistuu myös selvinpäin vai kuinka?

    • RohkaisuaSinulle

      Älä syyllistä itseäsi. Olet terve nuori nainen, jolla on elämänhaluiset tarpeet ja himot. Kyllä joskus kaipaa rakastelua tai edes pientä peliä toisen kanssa jo ihan vaihtelunkin vuoksi. Ei ihminen ole yksiavioinen. On tervettä ja normaalia välillä käydä vieraissa.

    • nktu

      Ei tarvitse kertoa miehelle. Ei hän tee sillä tiedolla mitään, eikä kaikkea tarvitse tietää. Mistä tiedät ettei mies ole pettänyt sinua, esim suudellut toista naista humalassa? Varmaan on, eikä takuulla kerro sinulla!
      Olet ollut turhankin rehellinen. Sitäpaitsi suuteleminen ei ole pettämistä.
      Tekopyhät moralistit saarnaavat yltiörehellisyyden puolesta. Kaikki pitää kertoa puolisolle. Varmaan senkin koska on tullut käytyä vessassa.
      Ja tuo rehellisyys koskee tietenkin vain naista. Miehet saavat tehdä mitä haluavat.

    • rehtimiesdik

      Olet lutka, miestäsi pettävä narttu sinua en katsoisi päivääkään.

    • kannattaako.kertoa

      Älä suotta kerro, kertominen ei ole kenenkään edun mukaista. Suotta olet myöskään pahoillasi. Miehesi on varmasti sinulle tärkeä, mutta suhteestanne puuttuu jotain. Mikäli koet kiintymystä miestäsi kohtaan, niin mieti mitä sellaista kaipaat, jota suhteessanne ei tällä hetkellä ole ja keskustele siitä hänen kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe