Testatkaa tästä. Minkälainen hankala tyypi olet?

testiä_pukkaa

Löytyykö palstalta hankalia tapauksia?

"Jokainen meistä tuntee hankalan tyypin. Sen, joka myrkyttää työpaikan ilmapiirin, tappaa ilon parisuhteesta tai karkottaa kaverit. Mutta tunnistaako hankala tyyppi itsensä."

http://www.hs.fi/elama/a1427426279587

14

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen. Hän ei anna itsensä olla tyytyväinen, koska pelkää, että kehittyminen lakkaa siihen. Täydellisyyteen pyrkiminen voi näkyä oman rosoisuuden ja omien heikkouksien välttämisenä. Perfektionisti voi vaatia täydellisyyttä myös muilta, jolloin ihmiset hänen ympärillään joutuvat olemaan varuillaan. Työssään perfektionisti ei halua päästää käsistään mitään epätäydellistä ja esimiesasemassakin päätyy viimeistelemään alaistensa työt lopulta itse. Parisuhteessa perfektionisti tietää kaiken siitä, mitä oppaat sanovat täydellisestä suhteesta. Luovasta ja hauskasta yhdessäelosta voi siksi tulla perfektionistille suorittamista. Mikään ei saa mennä pieleen. Jos perfektionismia osaa säädellä oikein, siitä voi olla myös paljon hyötyä itselle ja läheisille.

    • määmy

      "Olet perfektionisti
      Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen. Hän ei anna itsensä olla tyytyväinen, koska pelkää, että kehittyminen lakkaa siihen. Täydellisyyteen pyrkiminen voi näkyä oman rosoisuuden ja omien heikkouksien välttämisenä. Perfektionisti voi vaatia täydellisyyttä myös muilta, jolloin ihmiset hänen ympärillään joutuvat olemaan varuillaan. Työssään perfektionisti ei halua päästää käsistään mitään epätäydellistä ja esimiesasemassakin päätyy viimeistelemään alaistensa työt lopulta itse. Parisuhteessa perfektionisti tietää kaiken siitä, mitä oppaat sanovat täydellisestä suhteesta. Luovasta ja hauskasta yhdessäelosta voi siksi tulla perfektionistille suorittamista. Mikään ei saa mennä pieleen. Jos perfektionismia osaa säädellä oikein, siitä voi olla myös paljon hyötyä itselle ja läheisille."

      Mä e kuiteskaa ala tutkii mtä alasein ovat saaneet aikaa, juoruuvat iha itse, mikäli heil tulee pulmii. Meil kuiteski ni hyvä tiimi, et korkeintaan pari kertaa vuodes & neki, millo pidetää pikkujoulubileet & liikuntapäivä.

      • testiä_pukkaa

        Huoh... Unohdin taas -ei määmyille- kiellon.


      • plääplää---

        täälläpä ei voi kieltää... olet selvästi testimättäkin hyyyyyvin hankala ja ikävä ja ilmapiiriä myrkyttävä tyyppi!


      • testiä_pukkaa
        testiä_pukkaa kirjoitti:

        Huoh... Unohdin taas -ei määmyille- kiellon.

        älä sinä feikkipaska yritä huijata, testiä en ole rajoitettu keneltäkään, kaikki saa vastata
        mene sinä kusipää varastamaan muitten nikkejä


    • Olen testin mukaan laiska, mikä kyllä pitää paikkansa.

      Laiskuus on sitä paitsi kehitystä eteenpäin vielä voima. Jos olisimme ahkeria, juoksentelisimme edelleen savannilla ruuan perässä. Laiskana olemme kuitenkin kehittäneet monen moista elämää helpottavaa.

      • Bi-nainen

        Laiska!


    • Luolamadonna

      En minä ole mikään hankala tyyppi.

      (Hihitystä)

    • no-joo-joo

      Olet joo joo -tyyppi
      Joo joo -tyyppi on kuin koira. Aina valmis heiluttamaan häntäänsä. Yleensä joo joo -tyyppiä ei pidetä hankalana, koska hän on niin miellyttävä ja vaivaton. Töissä joo joo -tyyppi on pomon suosikki, koska hän tekee juuri niin kuin käsketään. Hän ei kritisoi, eikä ajattele itse. Joo joo -tyyppi voi kuitenkin olla vaarallinen, koska hän ei auta työyhteisöä uudistumaan. Hän pitää kaikesta nykyisestä. Joskus muutokselle olisi kuitenkin syytä, sillä muutoin voi käydä niin kuin Nokian matkapuhelimille: ei oltu valmiita korjaamaan hyvää tuotetta, ja muut porskuttivat ohi oikealta ja vasemmalta. Myös parisuhteessa joo joo -tyyppi voi tuntua aluksi unelmalöydöltä, mutta pian myötäily voi alkaa ärsyttää. Joo joo -tyypin puoliso joutuu kantamaan itse vastuun, koska joo joo -tyyppi ei osaa toimia päätöksentekijänä.

    • "Olet perfektionisti
      Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen. Hän ei anna itsensä olla tyytyväinen, koska pelkää, että kehittyminen lakkaa siihen. Täydellisyyteen pyrkiminen voi näkyä oman rosoisuuden ja omien heikkouksien välttämisenä. Perfektionisti voi vaatia täydellisyyttä myös muilta, jolloin ihmiset hänen ympärillään joutuvat olemaan varuillaan. Työssään perfektionisti ei halua päästää käsistään mitään epätäydellistä ja esimiesasemassakin päätyy viimeistelemään alaistensa työt lopulta itse. Parisuhteessa perfektionisti tietää kaiken siitä, mitä oppaat sanovat täydellisestä suhteesta. Luovasta ja hauskasta yhdessäelosta voi siksi tulla perfektionistille suorittamista. Mikään ei saa mennä pieleen. Jos perfektionismia osaa säädellä oikein, siitä voi olla myös paljon hyötyä itselle ja läheisille."

    • Olet laiska
      Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.

      Menenkin tästä takaisin nukkumaan

    • nimimerkitönj

      Olen marttyyri. Eipä yllättänyt. Tottakai. :)

    • Kääk, äitini jalanjäljillä vissiin ;( Pakko kyllä tunnustaa, että tunnistin itseni.. Onneksi testi on vain suuntaa antava kumminkin, tuskin ihan kokopäivämarttyyri olen sentään..

      Olet marttyyri.
      "Marttyyri on se, joka tulee toimistolle ensimmäisenä ja istuu siellä viimeisenä. Marttyyri kokee, että hän on vastuussa kaikesta, eikä annan muiden auttaa. Marttyyri voi olla tehokas ja nopea ja toimii parhaiten, kun saa tehdä itse. Tämän vuoksi marttyyrille ei ehkä edes tarjota apua. Tai vaikka tarjottaisiin, hän ei ota sitä vastaan. Kun marttyyriä lopulta alkaa potuttaa, että hän tekee kaiken itse, hän antaa pettymyksen kuulua. Mutta vain harvoin marttyyri sanoo suoraan, mieluummin hän sivaltaa sivulauseessa. Kun muut esimerkiksi ihailevat juhlien tarjottavia, saatattaa marttyyri pilata ilon mainitsemalla, että hän on valvonut valmistelupuuhissa koko yön muiden nukkuessa. Marttyyrius voi olla hyvin hankalaa myös marttyyrille itselleen, sillä hän raataa koko elämänsä vain muiden puolesta. Valitettavan usein marttyyriä saatetaan myös käyttää hyväksi."

      • vampyri

        Ullatus, että et ole kokopäivätoiminen martyri, mutta martyri kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe