Nettideittailu aiheuttaa katkeruutta!

poikamiess

Jonkun aikaa lajia harrastaneena silmäni ovat jotenkin auenneet, mikä on pelin henki parisuhdemarkkinoilla.
Niillä markkinoilla ei tänä päivänä ole enää tavallisella miehellä mitään arvoa. Ei mitään.

Naiset eivät vastaa viesteihin!

Naiset eivät tee aloitteita!

Jos tapahtuu ihme, ja naiselta saa vastauksen, hän tekee katoamistempun ekan tai tokan viestin jälkeen. Ilman mitään selitystä!

Siis voi v****! Minkä takia naiset tekevät deitti-ilmoituksen, kun ei kuitenkaan kukaan kelpaa???

Eikö teitä HÄVETÄ pitää kuvallista ilmoitusta kuukausitolkulla?

Pääseekö muka joku mies treffeille asti? Millä taikasanoilla?

Mitä enemmän otan yhteyttä naisiin saamatta vastausta, sen enemmän katkeroidun ja alan vihaamaan naissukupuolta....kuinka tämä maailma on mennyt tällaiseksi? Kysyn vaan...

37

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätasa-arvoista

      Nettideittailu on naisille vähän liian helppoa, ovat kuin karkkikaupassa jossa kaikki on ilmaista ja saatavilla joten nirsous lisääntyy huomattavasti..

      • tvnm

        On ne miehetkin nirsoja, tulevat treffipaikalle vaan katsomaan onko nainen hyvännäköinen.


      • adsdassad
        tvnm kirjoitti:

        On ne miehetkin nirsoja, tulevat treffipaikalle vaan katsomaan onko nainen hyvännäköinen.

        Eipä sillä ole mitään väliä mitä mies on naisesta mieltä kun mies ei ole se joka tekee kelpuuttamispäätöksiä. Naisella on deittailussa kaikki valta.


      • tvnm

        Jos mies häipyy katsomisen jälkeen, hän on tehnyt kelpuuttamispäätöksen.


      • sinkku40-
        tvnm kirjoitti:

        On ne miehetkin nirsoja, tulevat treffipaikalle vaan katsomaan onko nainen hyvännäköinen.

        Nainen näkee jo kuvasta onko mies hyvännäköinen ja jättää vastaamatta jos ei ole.


      • tvnm

        Vastaan vain kuvattomille miehille, mutta nirsoja nekin ovat.


    • 6plus17

      Buah... Tuossa toisessa ketjussa joku kirjoitti, että aktiivisia miehiä on vajaa 4 per 1 aktiivinen nainen. Tottakai naiset on silloin nirsoja kun on varaa mistä valita.


    • ajattelensiisolenmies

      Ymmärrän täysin tuskan. Ihan samasta syystä tuli itse poistettua jo aikapäiviä sitten profiili täältä. Nettitreffimarkkinat ovat niin vinoutuneet, että ei siellä kannata itseään arvostavan miehen hengailla. Ei tarvitse edes mennä mihinkään markkina-arvoanalyyseihin, jos yksinkertaisesti hommasta tulee miehille huono, katkera ja aliarvostettu olo, niin silloin kannattaa juosta ja lujaa, ellei tunnustaudu aidoksi masokistiksi.

      Ehkä eniten itseä häiritsee ne miehet, jotka jäävät nettitreffeille katkeroitumaan ja valittamaan ja purkamaan pahaa oloaan markkinoiden epäreiluudesta. Itse ainakin toivon, että kaikki hyvät ja fiksut miehet tajuaa ettei elämäänsä siellä kannata tuhlata. Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa itseään kiduttaa. Toiseksi ei elämä voi olla vuosien mittaista nettitreffeillä roikkumista ja katkeroitumista. Johan siinä hukkaan helvetisti aikaa, jonka voisi käyttää fiksumminkin.

    • HävettääOllaMies

      Jaahas. Pikkulapsia keljuttaa ja sit pitää alkaa rakentavaan juupaseipäsväittelyyn. "Mutku toi vei mun karkin... bäääääääää!!!!" Naisilla on niin helppoo ja miehille kaikki on niin epäreiluu. Tartteeks noiden kommenttien jälkeen oikeesti enää miettiä miks jengi ei saa naista? Jos kyky kommunikoida ja lukea tilanteita on tolla tasolla, niin ei kyllä pätkääkään harmita, että geeniperimä jää jatkumatta.

      • PalstanRuminMies

        "Tartteeks noiden kommenttien jälkeen oikeesti enää miettiä miks jengi ei saa naista?"
        Vittu mikä idiootti sinäkin olet! Ketjussa kommentoidaan seurausta eli menet omine kommentteineen asioiden edelle.
        Kun komea ja ruma mies menee ensikertaa nettitreffeille profiileineen ovat kummatkin samalla lähtöviivalla. Hyvin äkkiä käy selväksi kumpi vetää heti sadan metrin etumatkan. Tietenkin komea mies. Komealla miehellä on jatkuva kysyntä=hänen ei tarvitse katkeroitua. Rumalla miehellä ei kysyntää ole lainkaan=pikkuhiljaa katkeruus valtaa tilaa.
        "Tartteeks noiden kommenttien jälkeen oikeesti enää miettiä miks jengi ei saa naista?" Nuo kommentit ei liity naisen saamiseen vaan sen saamattomuuden seurauksen pohdintaan. Miten voit sanoa että noiden kommenttien jälkeen ei tarvi miettiä miks naista ei saa? Kommentit kun tulee sen jälkeen kun kaikki on kokeiltu. Ei se alkuperäiseen naisten "saamiseen" liity pätkän vertaa.


    • MäenAnna_
      • ExOnlineDeittiMies

        Itse olen ollut 5kk tinderissä, perus hyvännäköinen mies. En ole päässyt tapaamaan vielä yhtäkään naista. Jopa matchien saaminen on hankalaa.

        Ja kyllä, minulta on kysytty "miksi olet nettideiteissä kun olet noin komea".

        Taidan sitten vaan olla liian komea ettei naiset uskalla lähestyä!


      • MäenAnna_
        ExOnlineDeittiMies kirjoitti:

        Itse olen ollut 5kk tinderissä, perus hyvännäköinen mies. En ole päässyt tapaamaan vielä yhtäkään naista. Jopa matchien saaminen on hankalaa.

        Ja kyllä, minulta on kysytty "miksi olet nettideiteissä kun olet noin komea".

        Taidan sitten vaan olla liian komea ettei naiset uskalla lähestyä!

        "Taidan sitten vaan olla liian komea ettei naiset uskalla lähestyä!"
        Voi olla noinkin. Itse kartan "liian hyvännäköisiä", koska ajattelen, ettei sellaisesta henkilöstä varmaankaan olisi vakituisempaan suhteeseen, jota kuitenkin haen. Yhden "vastaavan" matchasin koemielessä, ja kaveri osoittautui kertomansa mukaan kanadalaiseksi öljymieheksi, sekä Googlen kuvahaun perusteella malliksi... voi tätä mun tuuria ;) :D
        Olen itsekin kuullut, monestikin, että sinkkuuteni on oma valintani. Siitä huolimatta toisia treffejä ei tule. Vaikkeivat kriteerini erikoiset olekaan, jotain normeja kuitenkin.
        Sinulle saattaisi sopia Tinderissä nykyään oleva "super like" toiminto, naiset eivät ehkä ihan niin ujostelisi?


      • ExOnlineDeittiMies

        Oi kyllä sitäkin kokeiltu on. Tinderissä pyörii pääasiassa 18-24 vuotiaita, ja itsellä ikää 31 niin sekin voi toki pelottaa. Ruma en missään nimessä ole ja kroppakin on kunnossa.


      • ExOnlineDeittiMies kirjoitti:

        Itse olen ollut 5kk tinderissä, perus hyvännäköinen mies. En ole päässyt tapaamaan vielä yhtäkään naista. Jopa matchien saaminen on hankalaa.

        Ja kyllä, minulta on kysytty "miksi olet nettideiteissä kun olet noin komea".

        Taidan sitten vaan olla liian komea ettei naiset uskalla lähestyä!

        No miten pitkä sä oikein olet?


      • 164cmMies kirjoitti:

        No miten pitkä sä oikein olet?

        Ai vittu se olikin melkein vuoden vanha viesti :(


      • PalstanRuminMies
        164cmMies kirjoitti:

        Ai vittu se olikin melkein vuoden vanha viesti :(

        Ei se pituus vuodessa kasva aikuisella miehellä:D


    • fsafsadfda5

      "Eikö teitä HÄVETÄ pitää kuvallista ilmoitusta kuukausitolkulla?"

      Miksi pitäisi hävettää? Missä ajassa luulet oikein sen oikean löytyvän?

      Pidän kuviani ja ilmoitustani esillä niin kauan kun haluan etsiä kumppania netistä tai siihen asti kun olen hänet löytänyt. Ne ovat esillä vaikka kävisinkin treffeillä. Ilmoitus poistetaan vasta edellä mainituista syistä.

      Sulla on asenneongelma, mikä heijastuu kirjoituksistasi. Ei sellaisen kanssa viitsi treffeille lähteä. Opettele kirjottamaan positiivisesti ja laita itsestäsi kuva viestiin tai esille. Silloin ehkä voit luottaa siihen, ettei ulkonäkösi tuota pettymystä kun joskus treffeille pääset.

      Parhaiten treffeille pääsevät ne miehet, jotka osaavat kirjoittaa, ovat kiinnostuneita tietämään toisesta ja kertovat myös itsestään.

      Ei se kuule naisillakaan mitään helppoa ole, ei ole kauhean kiva saada haukkumakirjeitä kun ei vastaa heti. Joskus on käynyt niin, että olen juuri vastaamassa kun toiselta tulee schaissea inboxiin. Siinä vaiheessa homma meni deleteksi.

      • jabee

        Eli olet toivoton krooninen roikkuja,
        Me seuraamme profiileja, jos se on kuukausia, hänessä on jotain pahasti vialla !!::))


    • jeppel

      Niinpä, niin, ne kuvalliset profiilit, on kuukausia ja jopa vuosia samat tätit, ainakin täällä Varsinais-suomessa, ja vanhemmilla ne kuvat on nuoruusvuosilta, ja nekin nurinpäin, tai ainakin kyljellään, mitä tumpeloita, mitä kukaan tekee sellaisella mummelilla, vink,,, vink ::))

    • sowhatx

      jep ja ikivanha kuva joka on otetetu silloin kun ne"tätit" oli vielä nuoria ja hoikkia.Mutta eivät uskalla treffeille kun totuus paljastuu..Kokemusta on. Treffeille piti tulla kaunis ja pitkähiuksien normaalivartaloinen nainen.Totuus-paikalle asteli lihava ja alkoholisoituneen näkönien nainen sisarensa kanssa-ja ensimmäisenä mörisi kaljaa..Sanomatta sen kummepaa -häivyin paikalta,

      • jaaba

        Just näitä, olen tavannut turun ympäristössäkin monta, mitä heidän päässä liikkuu,vai liikkuuko mitään,
        Missä ne aidot kivat naiset on ???


    • Edwardo_markkinamies

      Tämähän se on pelinhenki näinä päivinä. Naisille on netti täynnä innokkaita miehiä, mutta niistä kuitenkin valikoituu pääsääntöisesti vain suppea joukkio treffeille ja vällyjen väliin. Ihmismielen heikkouden tuntien, se ei tee hyvää näille valinnan suosimille miehillekään. Muut miehet ovat aivan kusessa, kun olisi tyytyminen pulskiin yh-mameihin tai sitten on oltava ilman, vaikka seuraa hakeva mies olisikin tasoltaan vähintään keskimääräinen tai hieman ylikin. Tavisnaiset kun pyörivät lähinnä kärkimiesten pantavina ja elättelevät toiveita kotiutuksesta. Mutta tuo yhtälöhän on matemaattisesti jo aivan nurinkurinen. Mutta minkäs teet, kun koulussakaan ei opeteta realismia eikä liikaa ajatteluakaan. Jos kaikki naiset kävisisivät lukemassa vaikka tuota sinkkupalstaa ennen deittisuohon hyppäämistä, niin asiat voisivat olla toisin.

      Jos et ole komea tai kohtuullisen komea ja sanallisesti lahjakas, niin erottautuminen on melkoisen vaikeaa ylikuumentuneilla markkinoilla. Itseni pelasti jälkimmäinen, mutta olisi kohtuutonta vaatia että kaikki olisivat vähintään sitä. Harvinaisen perseestä kaikkinensa. Voimia miesväelle ja unelmiensa eksyttämille naisillekin.

      • sitäoikeaaodottelen

        Minä en ole kirjautunut myöskään mihinkään tileriin, enkä mihinkään muuallekkaan, minä olen ajat sitten poistanut omani poistanut profiilini täältä 24 treffi palstalta kun luuli löytäväni sen oiken, mutta näin ei sitten käynnytkään, mutta en ole viitsinyt uutakaan profiilia laittaa, minulla on kyllä tosi positiivin asenne elämään ja kaikken muuhunkin mikä kuuluu ihmisen elämään. Mutta kai se jostain löytyy se oikekeakin ihminen minullekin joskus, tai sitten ei. tämän kirjoitti piipii.


    • 39veerehvailija

      Näin naisena pistän tietenkin oman lusikkani soppaan :D
      Itse rehveillä nyt hetken pyörineenä huomaan asioita, jotka minua miehissä ärsyttää.

      1. moi mitä kuuluu-viestit! = joudut pumppaamaan tietoa palasina, jota ei kauaa jaksa
      2. Tyhjät profiilit = miksi ei voi itsestään perustietoja edes kertoa
      3. Vessan edessä pullistelukuvat = WOT :D :D
      4. kuvan pyytäjät = eikä siinä mitään, lähetän kyllä mutta kun en ole missiainesta, se jääkin siihen..josta pääsemme päätelmään, että ei ne oikeasti naisseuraa hae elämään vaan..? Päätelkää itse :D

      Tässä nyt vaan pari esmerkkiä ;)

      • jaaaentiedä

        Totta edellisen naisen kirjoitus. Jos et ole naisena missityyppiä, niin siihen jää usein miesten kanssa kirjoittelu. Vaikka itse olen ihan tavallinen ja tavallisen näköinen nainen, niin usein joutunut pettymään kuvani lähettämisen jälkeen. Miehestä ei kuulu enää mitään. Ja kirjoittelun aloitan fiksun ja älykkäältä vaikuttavan miehen kanssa mielelläni.. Hakevatkohan he sitten kuitenkin sitä edustusvaimoa?


      • ExOnlineDeittiMies

        Tuosta kuvasta. Laita ihan rohkeasti kuvasi esille vaan. Säästyy molemmat turhalta vaivalta. Harva mies oikeasti ihastuu pelkkään sisimpään.

        Itse ainakin miehenä haluan että nainen miellyttää silmää. Missi ei tarvitse olla mutta tuskinpa sinäkään haluat herätä sellaisen miehen vierestä joka ei silmääsi miellytä sitten yhtään? Enkä minä soimaa yhtään niitä naisia jolle minä en ulkonäöllisesti kelpaa. Ymmärrän sen aivan hyvin että kumppanin pitää silmää miellyttää jollain tavalla. Että toista on mukava katsoa.

        Aivan turha syyttää ihmisiä pinnallisuudesta. Vai hyväksytkö kumppaniksesi kenet tahansa? Toiset välittää enemmän ulkonäöstä, toiset jostain muusta. Itse olen kuitenkin oppinut että pitää olla sopiva yhdistelmä kaikkea. Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä, mutta eipä myöskään kiinnosta ylipainoinen finnikasa vaikka olisi kuinka samanlaiset musiikkimaut ja leffamaut yms.

        Itselleni yleensä ylipainoiset naiset ovat alkaneet huutamaan "Senkin pinnallinen *ulkku! Samanlaisia pinnallisia paskoja kaikki miehet!" kun olen asiallisesti ilmaissut että henkilö tuskin on tyyliseni ulkonäöllisesti. En muutenkaan haluaisi ylipainoista ihmistä. Itse olen aktiivinen liikkumaan ja ylipaino kertoo minulle siitä että tämä ihminen ei kunnostaan huolta pidä.

        En minäkään kaikkien silmää miellytä ja se on ihan ok. Itse ainakin haluan että suhteessa on myös ns. fyysistä vetovoimaa puolin ja toisin. Haluan että miellytän naiseni silmää ja päinvastoin. En tiedä mitään parempaa kuin herätä silmää miellyttävän naisen vierestä jota voi katsoa ihaillen.

        Jos ette ole ulkonäköönne tyytyväisiä, älkää meitä miehiä siitä syyttäkö. Lähtekää salille, käykää lenkillä. Niin minäkin teen. Enkä itsekään tosiaan ole mikään mr. finland.

        Ja tiedän kyllä mikä paskamyrsky tästäkin minua vastaan nousee.


      • ExOnlineDeittiMies kirjoitti:

        Tuosta kuvasta. Laita ihan rohkeasti kuvasi esille vaan. Säästyy molemmat turhalta vaivalta. Harva mies oikeasti ihastuu pelkkään sisimpään.

        Itse ainakin miehenä haluan että nainen miellyttää silmää. Missi ei tarvitse olla mutta tuskinpa sinäkään haluat herätä sellaisen miehen vierestä joka ei silmääsi miellytä sitten yhtään? Enkä minä soimaa yhtään niitä naisia jolle minä en ulkonäöllisesti kelpaa. Ymmärrän sen aivan hyvin että kumppanin pitää silmää miellyttää jollain tavalla. Että toista on mukava katsoa.

        Aivan turha syyttää ihmisiä pinnallisuudesta. Vai hyväksytkö kumppaniksesi kenet tahansa? Toiset välittää enemmän ulkonäöstä, toiset jostain muusta. Itse olen kuitenkin oppinut että pitää olla sopiva yhdistelmä kaikkea. Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä, mutta eipä myöskään kiinnosta ylipainoinen finnikasa vaikka olisi kuinka samanlaiset musiikkimaut ja leffamaut yms.

        Itselleni yleensä ylipainoiset naiset ovat alkaneet huutamaan "Senkin pinnallinen *ulkku! Samanlaisia pinnallisia paskoja kaikki miehet!" kun olen asiallisesti ilmaissut että henkilö tuskin on tyyliseni ulkonäöllisesti. En muutenkaan haluaisi ylipainoista ihmistä. Itse olen aktiivinen liikkumaan ja ylipaino kertoo minulle siitä että tämä ihminen ei kunnostaan huolta pidä.

        En minäkään kaikkien silmää miellytä ja se on ihan ok. Itse ainakin haluan että suhteessa on myös ns. fyysistä vetovoimaa puolin ja toisin. Haluan että miellytän naiseni silmää ja päinvastoin. En tiedä mitään parempaa kuin herätä silmää miellyttävän naisen vierestä jota voi katsoa ihaillen.

        Jos ette ole ulkonäköönne tyytyväisiä, älkää meitä miehiä siitä syyttäkö. Lähtekää salille, käykää lenkillä. Niin minäkin teen. Enkä itsekään tosiaan ole mikään mr. finland.

        Ja tiedän kyllä mikä paskamyrsky tästäkin minua vastaan nousee.

        En tiedä keneltä sitä paskamyrskyä odotat, mutta oman huomioni mukaan etenkin joillekin palstan miehille on vaikea hyväksyä, että nainen haluaa mieheltä SEKÄ miellyttävää luonnetta ETTÄ itseensä vetoavaa ulkonäköä. Mutta juuri siksi on tärkeää saada tämä sanoma läpi myös miespuolisen kirjoittajan näppikseltä.


    • NeitiNäpsä-

      Samaa mieletä 39vee:n kanssa.... Jos mies haluaa pärjätä deittisivustolla, kannattaa opetella kirjoittamaan. Itse jutustelen mielelläni fiksujen miesten kanssa ja lähden treffeillekin. Sen sijaan juurikin näihin "mitä kuuluu" viesteihin ei jaksa vaivautua vastaamaan. Kuvaan kannattaa panostaa. Poseeraus ilman paitaa tai oluttuoppi kädessä ei saa kiinnostumaan, päinvastoin.

    • jaahastsaahas

      Ei ole naisillekaan helppoa! Päinvastoin, äärimmäisen stressaavaa ja vaarallista. Kyllä meitä kaikkia koskee se sama ongelma ettei kukaan sellainen kiinnostu jonka kanssa haluaisimme olla. Kyse ei ole kuitenkaan aina nirsoudesta vaan joskus siitä ettei halua ehdoin tahdoin pilata elämäänsä vielä lisää yksinäisyyden lisäksi. Ei se silti tarkoita että olemme karkkikaupassa vaan pikemminkin viidakossa jossa meitä uhkaa kaikenlainen lyttääminen, hyväksikäyttö ja painostus - ihan kuten miehiäkin jos valitsevat väärin. Ja varsinkin niitä naisia jotka joko ovat rumia tai eivät muuten elä niinkuin toiset käskee vaan omalla tavalla, uhkaa ylenkatse, yritykset pakottaa ja kontrolloida ja yleinen vessapaperina käytetyksi tuleminen josta tulee vaan sairaaksi. Helppoa ei ole kellään. Itse kirjoitin toiseen ketjuun näin:

      "Huolisin työttömän, huolisin ruman kunhan hygienia kunnossa ei ylipainoa eikä ole alle 160cm, enkä edes odota että mies olisi minua älykkäämpi tai samaa tasoa kunhan on kohtelias eikä vähättele ja polje. Enkä ole itse ruma. Silti sinkku. Tärkeintä minulle olisi saada seuraa, uusi "ystävä" ja kumppani jonka kanssa voi jotain jutustella ja tehdä pariskuntajuttuja ;) Eli kriteerini eivät tavallaan ole pilvissä...

      Kuitenkin nettideittailu on saanut minut ymmärtämään etten itse halua noin yhdeksää kymmenestä miehestä mistään hinnasta. Mutta ei statuksen takia vaan siksi että he ovat minusta pelottavia. He ovat ekstroverttisiä, energisiä, sosiaalisia ja meneviä. Minusta tuntuu kuin rauha elämästäni lentäisi ulos ikkunasta sellaisen miehen myötä. Ja rauhallisia, ei-pelottavia miehiä taas ei ulkoa löydä eikä edes deittipalvelusta. Harmillista. Tämä on siis se syy :) Sopivat miehet eivät hengaa missään."

    • einiinvakavaa

      Kyllähän miehet yhteyttä ottaa ja olen sen verran rohkea, että joka kerta lähden kaffelle kun kutsutaan. Olen treffannut miehiä puistossa, kahvilassa (jopa samassa kahvilassa samana päivänä parikin miestä), Prisman juustohyllyllä, Stokkan edessä, rautatieasemalla jne jne. Ulkonäköä elikkäs kuvaa en tuijota ja monen monituiset sokkotreffitkin olen käynyt, voin kyllä kupillisen kahvia juoda vaikka minkä mörököllin kanssa. Saa olla kalju tai ponnari, saa olla tatuointeja tai ei, saa olla ylipainoakin (veisin äijän heti kanssani salille ja uimaan ;)) jos se muuten olisi helmi.

      Vaan jos mies ei osaa käyttäytyä (olla kohtelias ja huomaavainen muitakin kuin treffikumppania kohtaan) on valittaja ja jotenkin negatiivinen mököttäjä niin ei tule kesää. Ei sellainen seura vaan jaksa kiinnostaa. Samoin tuo hygienia - voisi edes treffeille käydä suihkussa ja pistää vähän dödöä ja puhtaan paidan (ymmärrän, jos töistä suoraan tulee...) ja pestä ne hampaat. Luin juuri että kolmannes suomalaisista miehistä ei pese hampaitaan kahta kertaa päivässä ja ikävä kyllä olen siitä jo itsekin tehnyt empiirisen tutkimuksen aikapäiviä sitten.

      Lähden treffeille iloisella ja kivalla mielellä mutta jos se ei toimi niin en vaivu synkkyyteen ja suunnittelen jo seuraavia treffejä kotiin mennessä. Jos mies ei ilmesty (näitä on sattunut) niin mietin, että etpä tiedä minkä aarteen menetit ja jotain parempaa on minulle kulman takana.

      Miehetkin voisi rohkeasti lähteä liikkeelle vaikka näkemättä kuvaa ja yllättyä. Ei se kahville meno tarkoita seurustelua vielä. Vai pelkäättekö että se ylipainoinen yh antaakin teille pakit?

      • PalstanRuminMies

        Tässä se nähdään kun naisille ei ole niin justiinsa vaik mies tekis oharit. Onhan jonossa muitakin vaikka samalle päivälle. Mieti meitä rumia miehiä. Itse nettideittailin lähes 15 vuotta ja tulin nettiin heti kun ekat treffi palvelutkin yleisty. Olin ensin kuvattomana pitkine profiili teksteineen joka herätti monien naisten mielenkiinnon ja sain pelkkää positiivista palautetta. Kun tuli kuvan lähettämisen aika katos joka ainoa nainen jotka oli ensin ylistäneet profiiliani sivuston parhaimmaksi ja miestä sen takana unelmaksi. Kun lopulta laitoin kuvani profiiliin julkiseksi loppui kaikki mielenkiinto. Ei ole kyse hygienian, puhtauden, tulotason tai minkään laiminlyömisestä vaan ulkonäöstäni miksi en kelpaa yhdellekään naiselle. No nyt enään vaan analysoin. Lapsi haaveet sekä ylipäätään parisuhde haaveet hautasin täytettyäni 35. Parempi tuuri geenilotossa seuraavassa elämässä jos sais vaikkapa sen haaveilemani perheenkin. Ainiin. Pesen hampaat kerran päivässä en koskaan kahdesti. Reikiä edelleen nolla kun kävin tarkastuksessa kesäkuussa. No eipä sekään naisia taannut elämääni.


    • Joonas86Tre

      Naisten pitäisi katsoa syvemmälle peiliin eikä vain miettiä ulkonäköään. Moni mies kelpuuttaisi naisen suhteeseen jos tämä olisi sisäisesti kaunis.

      Mies sen sijaan ei nykysinkkunaisille kelpaa suhteeseen, vaikka olisi kuinka 'kaunis' sisäisesti, jos ei ole komea todella komea ulkoisesti. Ei edes treffeille asti, koska naiset eivät suostu edes tutustumaan enää, ellei mies näytä supermallilta.

      Naistenhan ei tarvitse enää yksin olla, joten sinkkuna viihtyvät ovat joko todella pinnallisia tai mielenterveysongelmaisia.

      • Jatkoa_edelliseen

        Ja mikäs siinä sinkkuna ollessa, jos ympärillä kuhisee viimeisen päälle komeita ja romanttisia miehiä seikkailuehdotuksineen... miksi siis tyytyä sitoutumiseen yhden itsensä 'tasoisen' kanssa... Edelleenkin painotan sitä, että naisten tulisi arvostaa miehiä, jotka ovat pinnan alla kultaa, vaikka eivät päältä olisikaan. Ja itsessäänkin panostaa vähän sisäiseen.


    • 4245dsfds

      Siinä on kuitekin se "pidänpä tän profiilin auki ja käyn tsekkaamassa kerran päivässä jos joku oisi kuitenkin vastannut". Itse en työni puolesta tule koskaan tapaamaan naista normaalien ihmisten kellon aikaan ja vapaallakin menee aika harrastusten parissa joissa harvemmin tapaa sinkku naisia. Loputon noidan kehä joka katkeroittaa enemmän ja enemmän joka iteraatiolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe