Yhäkö täällä on sama meno?

Vieraileva

Sama mies näkyy pysyvän otsikossa vuodesta toiseen, kävi täällä kuin harvoin tahansa. Vaikka en itsekään äijästä enkä sen tavoista yrittää hankkia julkisuutta niin tykkää, menee tuo hänen framella pitäminen jo hiukan överiksi.
Musta kyllä nyt tuntuu että asialla taitaa olla hän itse! Hänet ja hänen 'keinovalikoimansa' tuntien tuohon johtopäätelmään on helppo uskoa.
Tosin tällä unhoon jääneellä palstalla se 'mainosarvo' jää kovin vähäiseksi. On itse saanut aikaiseksi sen että palstalla ennen kirjoitelleet ja näitä juttuja lukeneet ovat jo ajat sitten 'äänestäneet jaloillaan'.
Arvatenkin myös se kuuluisa ikuisesti 'keskeneräinen kirja' on keskeneräinen edelleen.
Piipahdin täällä nyt taas ja katsotaan vuoden päästä uudelleen josko nyt ainakin se kirja olisi silloin valmis. ;)

126

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoinKertoa

      ...että kyseinen "kirja"- mikäli sitä kirjaksi voi sanoa, todellakin on valmis. Kyseisestä "tuotoksesta" otteita lukeneena voin rehellisesti sanoa tällä palstalla että miehen tämän laatuinen kiusaaminen palstalla on mielestäni edesvastuutonta ja arveluttavaa! Ette tiedä kaikkea tästä kaverista.
      Lopettakaa ajoissa! Itsekin aikanaan kommentoin noita hänen postauksiaan joskus ivalliseenkin sävyyn mutta nuo lukemani "liuskat" avasivat minun silmäni ja nyt käsitän että saamani intuitio hänestä silloin, onkin täyttä totta.
      Toivottavasti ymmärrätte!

      • Vahvistan

        Kyllä se todellakin on valmis ja olen sen myös silmäillyt läpi kun hän sen minulle lähetti. Syytä en tiedä miksi sen lähetti.
        Minunkin fiilikset luetun jälkeen ovat juuri samat kuin sinulla. Olen myös vahvasti samaa mieltä että tämä mies pitää kyllä jättää ihan omaan rauhaansa.

        Olin aina kuvitellut että täällä ne hänen ylitsevuotavat itsekehunsa kuten nimimerkkinsä 'huippulahjakas'-näin yhden esimerkkinä mainitakseni, hän teki ärsyttääkseen tämän palstan lukijoita.
        Kun luin tuota "kirjaa", kävi varsin pian selväksi että hän todellakin uskoo olevansa huippulahjakas ja uskoo jopa kuuluvansa niihin harvoihin maailman parhaimpiin kuvataiteilijoihin.
        Taidekoulu missä hän oli, oli hänen mielestään paikka missä kilpailtiin vain paremmuudesta ja hän kunnostautui siellä "laittamalla omilla töillään hiljaiseksi" kaikki kanssakilpailijansa ja jopa opettajat kerta toisensa jälkeen.

        En viitsi täällä paljastaa enempää mitkä asiat vaikuttivat minut siitä että en jatkossa tule kommentoimaan noita hänen kirjoituksia täällä. Uskoisin että jo nuo "paljastukset" kertoo sen olennaisimman.
        Kustantajaa hän ei tule "kirjalleen" saamaan kuunaan, sen voin luvata. :)
        Toivottavasti hän saa asiansa kuntoon!


      • Voinvain

        ....aavistella miksei saa kustantajaa. ;)


      • yeeryery
        Vahvistan kirjoitti:

        Kyllä se todellakin on valmis ja olen sen myös silmäillyt läpi kun hän sen minulle lähetti. Syytä en tiedä miksi sen lähetti.
        Minunkin fiilikset luetun jälkeen ovat juuri samat kuin sinulla. Olen myös vahvasti samaa mieltä että tämä mies pitää kyllä jättää ihan omaan rauhaansa.

        Olin aina kuvitellut että täällä ne hänen ylitsevuotavat itsekehunsa kuten nimimerkkinsä 'huippulahjakas'-näin yhden esimerkkinä mainitakseni, hän teki ärsyttääkseen tämän palstan lukijoita.
        Kun luin tuota "kirjaa", kävi varsin pian selväksi että hän todellakin uskoo olevansa huippulahjakas ja uskoo jopa kuuluvansa niihin harvoihin maailman parhaimpiin kuvataiteilijoihin.
        Taidekoulu missä hän oli, oli hänen mielestään paikka missä kilpailtiin vain paremmuudesta ja hän kunnostautui siellä "laittamalla omilla töillään hiljaiseksi" kaikki kanssakilpailijansa ja jopa opettajat kerta toisensa jälkeen.

        En viitsi täällä paljastaa enempää mitkä asiat vaikuttivat minut siitä että en jatkossa tule kommentoimaan noita hänen kirjoituksia täällä. Uskoisin että jo nuo "paljastukset" kertoo sen olennaisimman.
        Kustantajaa hän ei tule "kirjalleen" saamaan kuunaan, sen voin luvata. :)
        Toivottavasti hän saa asiansa kuntoon!

        Kusiaivot ei julkaisemiseen tarvita kustantajaa. Tunkekaa pensseleitä arssuihinne


    • Blaygirl

      TARINA-paja tarjosi tilaisuuden kokeilla erilaisia taiteen tekemisen muotoja. Pajoissa ammennettiin sisältöä osallistujien omista tarinoista, suurista ja pienistä sattumuksista matkan varrelta sekä nykyhetkestä, ja kokeiltiin miten niitä voidaan viedä eteenpäin taiteilijoiden myötävaikutuksella. ;)

    • Sdobus

      Viimeiset Uutiset kuuluttivat sitä, - ja olemmehan taidepalstalla, että palkkoja taiteilijoille saisi puolustusvoimien ylivoimaisesta budjetista, joilla on rahaa kassakaappeissa kuin Roope Ankoilla.

      Militanttypalvelukset pitää suorittaa vapaasta tahdosta. Ei saa pakottaa kun kerran militantty on ammatti. Kuvataide on ammatti, mutta sille ei ole jätetty palkkaa, koska rikosmilitantyt veivat kaiken tavaroita ja ihmisiä myöten.

      Et ole taiteilija kun jaksat jauhaa.

      • Blaygirl

        Porman tuotanto vedettiin pois kirjakaupoista. Waltari-juhlavuosi puolestaan sai erikoisen lisämausteen, kun heinäkuussa paljastui, että yhdysvaltalainen käsikirjoittaja ja tekijänoikeuksien asiantuntija Colin Slater on julkaissut nimissään englanninkielisen käännöksen Waltarin Ihmiskunnan vihollisista.


    • Huippulahjakas

      No kun te henkisesti sairaat fanini kerran jaksatte pitää minua esillä jo yhdeksättä vuotta, niin kerronpa teille viimeaikaiset kuulumiseni. Kirjani on tosiaan valmis ja odottelen kolmelta eri kustantajalta julkaisupäätöstä. Jos en saa kirjalleni kustannussopimusta, julkaisen sen maaliskuun aikoihin E-kirjana netissä. Olen myös aloittanut kirjani jatko-osan tekemisen ja myös toisen kirjan kirjoittamisen.

      Myös muutamia uusia maalauksia on tulossa, kun vain kerkeän ne tekemään. Olen myös opetellut soittamaan klassista ja acustista kitaraa noin neljän kuukauden ajan, minulla olisi jo ensimmäinen biisikin valmiina äänitettynä, mutta julkaisukunnossa se ei vielä ole. Samoin minulla olisi yksi maalausvideo valmiina julkaistavaksi, vain musiikki puuttuu ja olen päättänyt tehdä sen itse kitaralla. eli uusia aluevaltauksia tulee koko ajan.

      En ole vielä kovinkaan hyvä soittamaan kitaraa, mutta jotkut muusikkoystäväni ihmettelevät miten hyvin soitan jo näinkin pienellä treenillä. Mutta minähän olenkin luonnonlahjakkuus lähes kaikessa taiteeseen liiittyvässä ja siksihän minua on kohta yhdeksän vuotta pidettykin framella tälläkin palstalla.

      Olen myös kuvannut ja editoinut erään musiikkokaverini biisejä ja auttanut häntä lataamaan ne Youtubeen ja ajattelin nyt mainostaa häntä, laittamalla linkin erääseen hänen kappaleeseensa. Ensi viikolla jatkamme hänen kanssaan tekemistä, minusta hänessä olisi potentiaalia vaikka mihin. Joten laittakaapa video jakoon.

      https://www.youtube.com/watch?v=2k1nfBghkIU

      Sitten olisi yksi pyyntö teille henkisesti sairaille faneilleni. Kun puhutaan tuosta kirjastani, niin sen keskustelun voisi käydä kirjallisuutta käsittelevällä palstalla, koska näillä sivuilla sellainenkin on ja kun musiikkiani alkaa tulla julkisuuteen, niiin siitä keskustelun voisi tietenkin käydä musiikkipalstalla. Jätetään tämä Kuvataidepalsta minun taiteelleni ja muistakaahan henkisesti sairaat fanini pitää minua esillä. Koska tuskin te koskaan ja missään saatte keskustella aivan uskomattoman ja ainutlaatuisen huippulahjakkuuden ja persoonallisuuuden kanssa.

      Terv: Huippulahjakas

      • hehehipsus

        Näyttää vain paksunevan noi juttusi "huippulahjakas". XD
        Arvatenkin seuraavaksi- ja seuraavat kahdeksan vuotta odottelet noita julkaisupäätöksiä kustantajalta. On se niin nähty! Pelaat tuota aikaasi. Mitään kirjaa ei siis ole olemassa! Olet hihhuli vailla vertaa. :D


      • Huomauttaja

        "Jos en saa kirjalleni kustannussopimusta, julkaisen sen maaliskuun aikoihin E-kirjana netissä."
        Et näy ymmärtävän tuotakaan yksinkertaista asiaa että myös E-kirjassa on säännöt kuten kaikessa mihin sinulla on mahdollisuutta lisätä kirjoituksiasi.
        Et koskaan saa kyseistä "kirjaa" julkaista E- kirjassa sellaisena kuin olet sen ihmisille jo lähettänyt. E- kirjassakin on "esilukijat"- eli sitä sanotaan nykyisin moderoinniksi.
        Ainut mahdollisuus mikä sinulle enää jää on joku sinun yksityisistä Blogeistasi joissa ne "liuskat" voivat olla edes pienen hetken josta ne blokataan myöhemmin- eli aika pian pois ja Blogisi käyttö estetään kuten aikaisemmissakin blogeissasi- joka on tullut sinulle varsin tutuksi viime aikoina ;)
        Enäähän sinä et voi elää täälläkään kuin juntti pellollansa.
        Olet itse omilla toimillasi saanut tuon aikaan. :D


      • taivoithan

        ...lahetella opustasi meille jotka olet aina vaittanyt tuntevasi "huippulahjakas". se taitaa ollakin sun ainoo tiesi saada tuotoksesi edes sun oman sisapiirisi tietoisuuteen kun et tallakaan sun "tempullasi" nayta paasevan sinne sun jo epatoivoisesti pyrkimaasi julkisuuteen.


      • sdobs

        ääni poissa. näyttää ok.
        toivon parasta kirjan kanssa.
        hyvää
        kitara kuuulooostaaaa sikamakealta


      • sdobs
        Huomauttaja kirjoitti:

        "Jos en saa kirjalleni kustannussopimusta, julkaisen sen maaliskuun aikoihin E-kirjana netissä."
        Et näy ymmärtävän tuotakaan yksinkertaista asiaa että myös E-kirjassa on säännöt kuten kaikessa mihin sinulla on mahdollisuutta lisätä kirjoituksiasi.
        Et koskaan saa kyseistä "kirjaa" julkaista E- kirjassa sellaisena kuin olet sen ihmisille jo lähettänyt. E- kirjassakin on "esilukijat"- eli sitä sanotaan nykyisin moderoinniksi.
        Ainut mahdollisuus mikä sinulle enää jää on joku sinun yksityisistä Blogeistasi joissa ne "liuskat" voivat olla edes pienen hetken josta ne blokataan myöhemmin- eli aika pian pois ja Blogisi käyttö estetään kuten aikaisemmissakin blogeissasi- joka on tullut sinulle varsin tutuksi viime aikoina ;)
        Enäähän sinä et voi elää täälläkään kuin juntti pellollansa.
        Olet itse omilla toimillasi saanut tuon aikaan. :D

        tiesitkö että jotkut kirjastot tarkistavat ilmaiseksi tekstiä


      • sdobs
        sdobs kirjoitti:

        ääni poissa. näyttää ok.
        toivon parasta kirjan kanssa.
        hyvää
        kitara kuuulooostaaaa sikamakealta

        minulla on rumpu


    • taivoithan

      ....koettaa kirjoitella asiasi taalla "kolleega" kun noi sun yrityksesi ovat niin lapinakyvia.

      • Tääketju

        ...on vielä vajaa!!!


      • Niipä

        ...tarttee vähän avittaa. ;)


      • arvostan

        auttamista, taa ukkeli on ansainnut kaiken taman 'julkisuuden' taalla!


    • Eikunoin

      Sitä taitaa hävettää jo päätellen noista sen "yrityksistä".

    • oletko_kateellinen

      > Sama mies näkyy pysyvän otsikossa vuodesta toiseen
      Itsehän te hänet nostatte otsikkoihin! Voisitteko keskustella jostain muustakin kuin hänestä?
      Onko sinulla itselläsi mitään omaa taidetta ja tuotantoa?

      • On_omaa

        Mutta se ei liity tähän. Olen vain kyllästynyt tämän idiootin henk. koht. ahdisteluun ja häirintään. Poliisitkin jo ovat kypsyneet häneen ja hänen "rikosilmoituksiinsa"- eikä hänestä tehtyihin rikosilmoituksiin niin kauan kun hän ei konkreettisesti uhkaa kenenkään henkee.


      • Huippulahjakas
        On_omaa kirjoitti:

        Mutta se ei liity tähän. Olen vain kyllästynyt tämän idiootin henk. koht. ahdisteluun ja häirintään. Poliisitkin jo ovat kypsyneet häneen ja hänen "rikosilmoituksiinsa"- eikä hänestä tehtyihin rikosilmoituksiin niin kauan kun hän ei konkreettisesti uhkaa kenenkään henkee.

        Oho! Kun kerran esittelet julkisia väitteitä kaikkien tietämästä taiteilijasta, niin tokihan sinulla on kanttia esitellä niitä omalla nimelläsi? Jos ei, niin jokainen tietää mikä on toimintasi tarkoitus!


      • Huippulahjakas

        Nimimerkille "Oletko_kateellinen"!

        Juuri tätä samaa minäkin olen ihmetellyt. Haukutaan julkisuuden kipeäksi ja julkisuushakuiseksi, samaan aikaan kun itse pidetään minua jatkuvasti esillä. Se että olen nimittänyt näitä kateellisia ressukoita henkisesti sairaiksi faneikseni, on osoittautumassa todeksi.


      • 337588
        Huippulahjakas kirjoitti:

        Oho! Kun kerran esittelet julkisia väitteitä kaikkien tietämästä taiteilijasta, niin tokihan sinulla on kanttia esitellä niitä omalla nimelläsi? Jos ei, niin jokainen tietää mikä on toimintasi tarkoitus!

        Painuisit vaan sinne sorvin ääreen.
        Buahahahaa.


    • Väinö-sysimusta

      Nyt se esiintyy "sdobs- na" ja on todella pillastunnu jostain. Häiritsijä häirikkö saa maistaa omaa lääkettään. XD

      • Huippulahjakas

        Esität vääriä väitteitä julkisella palstalla kaikkien tietämästä taiteilijasta. Kateuttasiko?


      • ekkosasitten
        Huippulahjakas kirjoitti:

        Esität vääriä väitteitä julkisella palstalla kaikkien tietämästä taiteilijasta. Kateuttasiko?

        ...oo toi stobs? vai kayttaako se vain niita sun koneitas valilla nettailussa?
        vaikee uskoo! tiedetaan kylla ne sun "temppuilusi" taal netissa...kin usko pois. ootko viimeaikoina puhkonu auton renkaita huvikses?


    • epareiluu

      ...unhoittaa taa ketju! ei muutaku framillevvaan!

      • Taaltarvottais

        ...vahti pitamaan jarjestyta.


      • Lukionkuviksesta

        ...puhumattakaan ei jäädä laiskottelemaan mekään vai mitä. ;)


      • tiptaptiptap

        ...tippetippetiptap tip tip tap.


    • Novoehan

      ....ryökäle!

    • Huippulahjakas

      No niin, kateellisten koneet käyvät taas kuumina. Mutta olisiko nimimerkki "Huomauttaja" valmis lyömään vetoa siitä pystyykö kirjan julkaisemaan netissä sellaisena kuin se on kirjoitettu? Minä meinaan väitän että pystyy, mutta en viitsi kertoa asiasta sen enempää. Mutta tokihan ymmärrät että internet on joka maassa ja on olemassa maita joissa sananvapaus on yksi tärkeimmistä arvoista! Enkä näe kyllä mitään estettä sille, etteikö sitä voisi julkaista suomessakin. Tai jos sellainen este tulee, niin voisit toki kertoa ne kohdat kirjasta joita ei mielestäsi saa julkaistua.

      Kiitän että jaksatte pitää minua julkisuuden valokeilassa ja tokihan ymmärrän että olen herättänyt valtavan kiinnostuksen lahjakkuudellani ja osaamisellani, joka on ainutlaatuista. Koittakaa jaksaa pitää minua tapetilla ja julkisuuden valokeilassa tästedeskin, mutta nuo perättömät väitteet voisi lopettaa, kuten syyttelemisen sellaisista kirjoituksista joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa.

      Kävijämäärät kasvavat sivuillani jatkuvasti ja suuri ansio siitä kuuluu teille nimimerkkien suojasta kirjoittaville raukkiksille. Taitaa tulla uusi ennätys taas tässä kuussa, edelliset olivatkin tämän vuoden helmi-huhtikuulta, silloin kun iltapäivälehdissä ja muissa oli esitteillä teoksiani. Ja kun ennätys tulee ilman erityistä julkisuutta muualla, sen tietää että kävijämäärät ovat rajussa kasvussa.

      Myös maalausvideoitani on alettu katsoa ja blogissanikin käy koko ajan enemmän ja enemmän kävijöitä ja sitä luetaan enemmän ulkomailla kuin suomessa, vaikka kirjoitan suomeksi. Maineeni matkaa siis jatkuvasti uusille laduille ja tottakai ihmiset kiinnostuvat ainutlaatuisesta taiteilijasta, huippulahjakkaasta tosiosaajasta, samasta mikä teidänkin kateelliset päänne on saanut sekaisia kateudesta.

      Joten hyvää joulua ja uuttavuotta teille kateellisille ja katkerille henkisesti sairaille faneilleni, tulen taas parin viikon päästä varmistamaan että jaksatte pitä minua julkisuudessa. Eli ensi vuoteen, tavataan taas silloin!

      • totahanjaksat

        ....hokee etta muka "ulkomailla". nayttoja ei oo! hakukoneethan reagoisivat tuollaiseen tykitykseen ja loytysit sielta paiva paivalta helpommin mut kun ei!?

        ja noiden "nettisivujesi kavijamaariin" on kylla selitys ja se olet sina itse. onhan se myos suntuubi yhteisossa joita on todella paljon. se "rankkaaminen" siella sen yhteison kesken sivukohtaisten laskureiden avulla hyodyntaa vain suntuubin yllapitajia joilla ei ole kavijamaarien kanssa mitaan tekemista kun sun omatkin "sivulatauksesi" saavat laskurin reagoimaan juuri siten kun sina itse haluut. muut kavijat sitten ovatkin suntuubin sisaisia latauksii.....ja huom "latauksii"- jotka ovat ihan eri juttu kun kavijat.
        mut hommaapa "huippulahjakas" ;) oma domain tuolle "nettisivullesi" ja oikea laskuri sille niin palataan asiaan aiheesta. luulenpa etta toi intoilusi kavijamaaristasi lopahtaa silloin alkuunsa.


      • stopus

        töitä olisi kivaa nähdä


        en usko että mikään nettiliikenne jää vahditta

        kulkeeko suomen liikenne siivilöiden läpi ja yhtä valoputkea pitkin?
        kun kerran gmail tilit kasaavat tietoja sun päälle, etkä pääse edes omia hakujasi irti. nehän tyrkyttävät niitä ehdoille ja lopulta koko vapaus sulkeutuu

        onko tää joku fbi:n ja muiden salainen juoni?

        mikään ei ole ilmaista - sen täytyy muistaa
        ja suomi on menossa suuntaan, että vessasta käymisestä maksamme paljon
        ja jokaisesta minimaalisesta asiasta
        he tahtovat opettaa, että kaikkea pitää ajatella rahassa

        jota ei jaksa ajatella näinpäin

        GLOBAL EARTH STATE
        CITIZEN PAYMENT
        FREEDOM TO MOVE


        gestapoja on istutettu jokaiseen ryhmään, laitokseen, nettisivuun, julkaisuun, kadun kulmaan, alueeseen...



        YLISTETTY OLKOON VAPAUS
        YLISTETTY OLKOON JUMALA, JOTA EI IHMINEN TAVOITA
        YLISTETTY OLKOON IHMINEN KAIKKINEEN TYHMYYKSINEEN
        YLISTETTY OLKOON NYKYHETKI
        ETTÄ SAA OLLA


      • HyväHyvä
        totahanjaksat kirjoitti:

        ....hokee etta muka "ulkomailla". nayttoja ei oo! hakukoneethan reagoisivat tuollaiseen tykitykseen ja loytysit sielta paiva paivalta helpommin mut kun ei!?

        ja noiden "nettisivujesi kavijamaariin" on kylla selitys ja se olet sina itse. onhan se myos suntuubi yhteisossa joita on todella paljon. se "rankkaaminen" siella sen yhteison kesken sivukohtaisten laskureiden avulla hyodyntaa vain suntuubin yllapitajia joilla ei ole kavijamaarien kanssa mitaan tekemista kun sun omatkin "sivulatauksesi" saavat laskurin reagoimaan juuri siten kun sina itse haluut. muut kavijat sitten ovatkin suntuubin sisaisia latauksii.....ja huom "latauksii"- jotka ovat ihan eri juttu kun kavijat.
        mut hommaapa "huippulahjakas" ;) oma domain tuolle "nettisivullesi" ja oikea laskuri sille niin palataan asiaan aiheesta. luulenpa etta toi intoilusi kavijamaaristasi lopahtaa silloin alkuunsa.

        Juuri noinhan se on! Tätä keskusteluu äijä ei voikaan katkaista niinkuin muualla kun tosiasioita niistä sen 'kävijämääristä' hieman valaistaan.
        Ennenkuin pystyy kävijämääristä mitään kertomaan pitää omistaa oma domain ja Oikea laskuri mitä ei voi itse käpälöidä.
        Suntuubilaiset ovat 'karsinassa' eivätkä kerää tippaakaan hakukonepisteitä itselleen, koska uniikit kävijät ovat hyvin harvinaisia siellä. Kaikki lataukset tulevat sieltä karsinasta ja varsinkin kotisivun haltijalta itseltään kun se laskuri siellä sallii ne ja myöskin 'uudelleenvierailut' ilman aikarajoja.
        Hyvä että toit tuon esille!!!!


      • hanenymmarrys
        HyväHyvä kirjoitti:

        Juuri noinhan se on! Tätä keskusteluu äijä ei voikaan katkaista niinkuin muualla kun tosiasioita niistä sen 'kävijämääristä' hieman valaistaan.
        Ennenkuin pystyy kävijämääristä mitään kertomaan pitää omistaa oma domain ja Oikea laskuri mitä ei voi itse käpälöidä.
        Suntuubilaiset ovat 'karsinassa' eivätkä kerää tippaakaan hakukonepisteitä itselleen, koska uniikit kävijät ovat hyvin harvinaisia siellä. Kaikki lataukset tulevat sieltä karsinasta ja varsinkin kotisivun haltijalta itseltään kun se laskuri siellä sallii ne ja myöskin 'uudelleenvierailut' ilman aikarajoja.
        Hyvä että toit tuon esille!!!!

        ...ei nayta riittavan eika kantavan sita vertaa etta kasittaisi edes noin yksinkertaisen yhtalon. jankuttaa vaan samaa asiaa vuodesta toiseen ja viela toitottaen etta me ollaan muka kateellisii, sehan nayttaisi hanen logiikan mukaan paremmalta! :D pah!


      • HyväHyvä
        hanenymmarrys kirjoitti:

        ...ei nayta riittavan eika kantavan sita vertaa etta kasittaisi edes noin yksinkertaisen yhtalon. jankuttaa vaan samaa asiaa vuodesta toiseen ja viela toitottaen etta me ollaan muka kateellisii, sehan nayttaisi hanen logiikan mukaan paremmalta! :D pah!

        Juu, nyt vain jää nähtäväksi mitä ne noi sen "nimimerkit" seuraavaksi tääl järjestää.
        stobus varmaan taas kirjoittelee niitä sekopäisii textejään ja yrittää valuttaa tätä ketjuu alemmas. Niinkuin on nähty aikaisemminkin "huippulahjakkaan" blogeissa että totuudenpuhujat ja kiusallisimmat asian "oikaisijat" hän skippaa blogistaan alta aikayksikön ja järjestää vieläpä kommentointikiellon.
        Täällähän sellanen ei onnistukaan ja senpä vuoksi se pysyttelee "huippulahjakkaan" nimellä täältä pois kun kaikki tuntee kuka ton nimimerkin takan on. Senpä vuoksi se käyttää palstan ominaisuuksia ja yrittää vääntää noilla keksityillä nimimerkeillään milloin kysellä ihan tyhjänpäisii joistakin taiteilijoista ja vastailla jopa 7- vuoden takaisiin ketjuihin. Kaikista parasta kuitenkin ovat noi "Stobus"- yritykset sekopäisine teksteineen! :D
        Jännä nähdä mitä se ("huippulahjakas") seuraavaksi koettaa keksiä. Tuskinpa edes ylläpito enää jaksaa lotkauttaa korvaansa ja luulisinpa että Helsingin poliisi ja virkamieskuntakin ne hänen miljoonat uudet tutkintapyyntönsä ja rikosilmoituksensa skippaa suoraan roskakoriin kun ovat kypsyneet niin täydellisesti niihin. Kai hän vieläkin luulee että poliisi vakoilee häntä Tarja Halosen käskystä. :D XD


      • globus

        Espanjaksi haulla "maailma" löytyi 5 sanaa.
        -------------------------------------------------

        1. mundo {m} ÄäntäminenUS

        2. tierra {f}
        3. orbe {m}
        Muut/tuntemattomat
        4. universo {m}
        5. globo {m}
        ---------------------------


      • globus

        buenos dias, seniora, senjor


      • Seonnut-sä

        ...Makepoloinen olet! Liekö nyt lopullista?


      • Pieni-lisäys

        Enää tuota ei edes tarvitse arvailla kuka sä oot....tosin minun sitä ei edes ole tarvinnut arvailla kun se niiiiin näkyy aina.
        Oliskohan sun taas aika käydä siel lataamossa kun meidän automme renkaat ovat taas vaarassa mitä ilmeisimmin. Anarkisti!


    • Ainakin-toi

      ...nyt varmistui että Makehan se siinä kopioi toisten tekstejä taas ja ilman lainausmerkkejä. Vielä varaskin!

      • Pieni-lisäys

        Noinkohan sä sen niinsanotun "kirjasikin" olet saanut aikaiseksi? Japaskat! Sulla mitään omatekemäkirjaa silloin ookkaan! Lähetä se mulle kun olet kerran muillekkii lähettänny!


    • globus

      Anteeksi espanjaksi

      perdón {m} Ääntäminen

      Muut/tuntemattomat
      2. permiso {m}
      3. perdona
      4. discúlpame
      5. lo siento Ääntäminen
      Ääntäminen

      6. perdóname
      7. con permiso
      8. ¿perdón?
      9. ¿cómo?

    • Ainiin-

      ----unohtui se joululahja ja tässä se on: Pidä hyvänäsi! ;)

    • Koska-et

      ...uskalla ryhtyy keskusteluun tossa "rinnakkaisketjussasi", on tämä vaihtoehto.

      • eiseuskalla

        tietaa jaavansa toiseksi. se ei voi kynalla eika pensselilla pistaa 'ketään hiljaiseksi'.
        ja voihan olla etta se on taas viety pakkohoitoon tai itseasiassa se on nyt lomalla sielta noista tuoreimmista postauksista paatellen.
        kaverini lahetti otteita siita sen 'kirjasta' sahkopostiin ja silta osin vedan takaisin.
        silla todellakin on kirjoitettuna hulluakin hullumpi kirjallinen kummallisuus!
        siita ei kay ainakaan epaselvaksi se asia etta mies todellakin ui harhasessa ja sekavassa vedessa.
        vituttaa vaan kun se on siella nimennyt useampiakin kavereitani joita se on aina muutoinkin vainonnut ja minut mukaanlukien!
        no, se ainakin on taysin varmaa että kukaan-tai mikaan instanssi ei julkaise noin vainoharhaista ja sielullisesti ja henkisesti sairasta tekstia.
        toisaalta kylla, en ole koskaan niin paljon nauranut jotain lukiessani. se koko kirja on hanelta sellaista tahatonta komiikkaa kuten hanen kuvataiteensakin.
        sovittiin kaverini kaa etta pyrimme auttamaan hanta sen levityksessa hihi. mina puolestani pidan huolen etta se leviaa myos ulkomaille ja nama lontoolaiset kaverini kohta nauravat persettaan repien. pitaahan tuollaisen neron paasta valloittamaan mualimoo. hihi


      • nytseyrittaa

        'ristobina' hammentaa taalla hihi


    • pannaavviela

      ..naa oikeaan jarjestykseen.

    • jottatotuus

      ...ei unohtuisi. ;)

    • Täällä-on

      Vielä keskusteltavaa!

      • eihanhan

        ...tule tanne keskustelemaan kun ei ryhdy noissa muiskaan itse kommentoimissa ketjuissa. sehan tykkaa vain heitella niita herjojaan nurkan takaa kuin pikkulapsi. senpä vuoksi naita kahta ketjuu kannattaa pitaa framilla josko nyt edes jotain.... ;)


      • Niin-

        -ja onhan se ainakin viisaamman näköistä kuin vetää joitain ikivanhoja ketjuja tänne joka muuten tuntuu perin kummalliselta jos ei tiedä tän tyypin "historiaa".


    • Tämä-on

      Jäänny vaille sun huomiota Arttari! Täällä voit sanoo muutakin kun itsestäänselvyyksiä ja tyhjänpäiväsii. ;) Kai sua vituttaa kun et voi enää piiloutuu noiden sun nimimerkkiesi taakke.

    • Sorry-unohtui

      Ekaks tietenkin!

      • juutottakai

        tama noista kahdesta pitaa olla ekana.


    • jottaarttarilla

      riittaisi hommia. ;)

    • wiwaq_tarttee

      ...hiukan puuhaa että ei tylsisty. voisit oikeestaan välillä taas esiintyy mussininakin. ei olisi meilläkään niin tylsää.
      käytä mielikuvitusta hyvä mies!

      • Nyt_se

        Aktivoitui tommiK- nimimerkillä. XDXD Hihihi


    • Nysseon

      GGR:nä. Hahhah

      • nonytse

        osn sitten "huippulahjakas". kai se jo antoi periks. ;)


    • kunhanvain

      jotain

    • Niinpävainsiis

      Kun nyt vain jotain, XD !!

    • Sitähän-

      - toi tollanen "kaksisuuntainen mielialahäiriö" teettää. Itse vielä lisäisin tuon mielialahäiriön etuliitteeksi "jako-". Ette kuulkaa ymmärrä minkälaisen tyypin kaa olette tekemisessä! Hän on tiettävästi arvaamaton ja impulssiivinen kaikissa toimissaan ja viranomaiset vain odottelee hänen ensimmäistä "virhesiirtoaan" ja on jatkuvassa tarkkailussa.
      Kehottaisin jatkossa varovaisuuteen näissä omissa lausunnoissanne!

    • Kateuskova
    • eikuasiat

      tärkeysjärjestykseen! vai mitä make?

      • Määjatkan

        ...tästä. ;)


    • javauhdilla

      ...jatkuu

      • Tälläkertaa

        "Gusliering"- nimimerkillä. XD Onko kukaan koskaan täällä laskenut kuinka monia nimimerkkiä tää "huippulahjakas", "bougreararau", "stobus", "mussini" jne......on käyttänyt? Voisi päästä jopa Guinnessin ennätysten kirjaan?


      • Tälläkertaa

        Se taas yrittää stobuksena. On kopioinut sinne jonkun kirjoituksen ilman lainausmerkkejä, jota hän mielellään harrastaa.
        Älkää nukkuko tän kanssa!


    • jauutta-

      -tuubiin!

      • Tottavie_

        _niin me teherään


      • Mitä_

      • tuolla

        ...taidolla en kehtaisi. hehe kai se tuntee olevansa huippulahjakas myös soitossa.


      • stopus
        Mitä_ kirjoitti:

        _tuolta löysinkään:
        https://www.youtube.com/watch?v=xzj6GRdV-Vo
        Hih niin on musiikki kuin on taiteilijakin. :D Sopii hyvin yhteen

        huomion arvoista taidetta!
        hyviä maalauksia
        oivaltavia
        itsetehtyjä. itse pidän itsetehdystä, että siinä näkyy tekemisen jälki.
        rehellisiä
        poliittisia
        murretut värit
        tutkiva - siis yksi teema, jota on moneksi
        taitava


        hyvää!!


    • jasitten-

      -kuorrutus päälle. ;)

      • koettaa

        ...nyt "salapoliisina" hihi


    • notta_

      _totuus ei unohtuisi. ;)

    • emäävaantunne

      kuin mää tänne eksyin, mut kysyn kuiteski, et kestähän tässä on kysymys ?

    • Häpäistysi

      Nykyisin on helppo seurata kuka tällä palstalla kulloinkin kirjoittaa. Joten sinun "huippulahjakas" on täysin turhaa yrittää noita sun tutuksi tulleita harhautustemppujasi.
      "Kehitys kehittyy" meillä surffailijoillakin.

      • Vaikka en itsekään sattuneesta syystä kyseisestä hemmosta tykkää ja ihan sattuneesta syystä, olen sitä mieltä että toimitte törkeän raukkamaisesti kun vainoatte yhtä ihmistä tolla tavalla!
        Mikään ei oikeuta ketään tuollaiseen säälimättömään ahdisteluun. Sen vuoksi teen "ilmiannon" tästä ja noista muistakin ketjuista ylläpidolle. Miksi muuten kukaan ei ole sellaista ennen tehnyt!? Vai onko tääkin palsta hiipunut 2-5 kirjoittelijan palstaksi? HÄVETKÄÄ!


      • hei-tutustuppas-

        -noihin ketjuihin missä hän on kirjoittanut niin mieli muuttuu. Ei muuta.


    • tähän-

      -on hyvä lopettaa täll kertaa. jatkoo odotellaan oppiiko mies mitään.

    • Ihhmettelen

      Aikamoista hevosen leikkii täällä!!!

      • Sanosmuuta

        Ja varsinkin tolla "huippulahjakkaalla". Kun alkaa ottaa pattiin niin sit hän kaivaa tänne niitä itsetekemiään vanhoi solvasvideoi tänne. Onneks ylläpito on ajantasal!! Kiitos siitä!
        Hän ei tajuu sitä että mitä ei nää eikä kuule, harvoin aiheuttaa pienessä päässään mitää ongelmii. Saas nähdä osaako lukee rivien välistä. ;)


      • Sanonvainettä
        Sanosmuuta kirjoitti:

        Ja varsinkin tolla "huippulahjakkaalla". Kun alkaa ottaa pattiin niin sit hän kaivaa tänne niitä itsetekemiään vanhoi solvasvideoi tänne. Onneks ylläpito on ajantasal!! Kiitos siitä!
        Hän ei tajuu sitä että mitä ei nää eikä kuule, harvoin aiheuttaa pienessä päässään mitää ongelmii. Saas nähdä osaako lukee rivien välistä. ;)

        ...tolla urpolla alkaa oleen liikut vähissä täällä netissä. huippulahjakas taitaa ollakin huipputyhmä todellisuudessa...ja näkeehän ton.


      • Vanhatotuus
        Sanonvainettä kirjoitti:

        ...tolla urpolla alkaa oleen liikut vähissä täällä netissä. huippulahjakas taitaa ollakin huipputyhmä todellisuudessa...ja näkeehän ton.

        _pätee tässäkin. "niin makaa kuin petaa"


      • Niiinpä
        Vanhatotuus kirjoitti:

        _pätee tässäkin. "niin makaa kuin petaa"

        Katsotaan mitä vielä keksiikään. :D


      • kovasti

        ...on kaveri ollut aktiivinen tänään hihi


      • Vielävoita

        leivän päälle. ;)


    • Nysse-

      ..raukka yrittää olla Ovela ;)

      • tanaansitten

        ...mennaan "reitta pitkin" heh


      • ei-samperi

        te nukutte kaverit!


    • peba

      ...eikä sitten tuumaakaan... ;)

    • niin-ja-

      ...me ollaan velvollisii häntä tuossa auttamaan. ;)

    • Sama-

      -meno jatkuu, mutta nämä netin "syöpäläiset" ansaitsevat sen mikä heille kuuluu. Hyvä!

    • Vieraileva2

      keskustellaan aiheesta hihi

      • Aiheestapa_

        Hyvinkin ;)


    • nytse

      ..joutuu poimimaan itse niitä hedelmiänsä. XD

      • Niiiinpä

        ....ja ansaitsee ton kaiken.


    • unohtamatta

      ....kuitenkaan tätä. ;)

    • eieieieiei

      älkää unohtako!

    • emmehän

      ...me. ;)

    • asiat

      ...tärkeysjärjestykseen!

    • Bingo-

      -"Musta kyllä nyt tuntuu että asialla taitaa olla hän itse! Hänet ja hänen 'keinovalikoimansa' tuntien tuohon johtopäätelmään on helppo uskoa."

      Osuit naulan kantaan! Toi munapää on juuri niin julkisuuden kipee että kehtaa sen toivossa tehdä noin. Sitähän se on harrastanut täällä niin kauan kuin minä muistan.

      Kaikista naurettavinta on se kun hän yrittää leuhkii omien sivujensa vierailumäärillä ja kuitenkin ne sivut (jotka ovat muuten helvetin sisällöttömät) on Suntuubin palvelimella! Jos viitsii vähänkää seurata sitä sen sivustoon ilmoitettuja kirjautumispäiviä suntuubissa, huomaa että hän kirjautuu sinne päivittäin muka "päivittämää" sivuaan. Kuitenkaan siellä ei mitään muuta tapahdu kuin se että laskuriin ilmaantuu yht'äkkii julmettu määrä sivulatauksii. :D

      Kaiken kaikkiaan toi mies on helvetin kateellinen muille taiteilijoille ja varsinkin niille jotka hän näkee omilla silmillään olevan häntä taitavampi ja kaikin puolin lahjakkaampi kaikessa mitä hän itse pyrkii tekemään ja harrastelemaan. Hän on jatkuvasti sellaisen vaivoina ja perskärpäsenä eikä kaihda minkäänlaisia keinoja yrittäessään saada sellaiset taiteilijat huonoon valoon.
      Yksi sellainen on se hänen pannukakuksi osoittautunut ja palstalla kuuluisa "kirjansa"- mikä oikeasti ei ole mikään kirja, vaan nippu a-nelosia, joka on mustesuihkulla tulostettua narsistista itsekehua sekä härskiä itserakastelua ja häntä lahjakkaampien ja sadoin kerroin menestyksekkäämpien armotonta skitsofrenista haukkumista ja solvaamista.
      Hänellä hänellä itsellään ei ole kykyä ottaa minkäänlaista rakentavaa- tai neuvovaa palautetta vastaan. Ne muuttuvat hänen päätyöskentelyssään kateelliseksi Ahdisteluksi ja kiusaamiseksi!

      Itsestään selvää on että tuollaiselle "kirjalle" hän ei tule koskaan saamaan julkaisuoikeutta, puhumattakaan kustantajasta- tai julkaisijasta. Epäilen- tai oikeastaan tiedän että edes mitkään kirjapainot eivät ota tuollaista painettavakseenkaan jos edes viitsivät vilkaista sen sisältöä.
      Myöskin tuo että hänen omien sanojensa mukaan, hän aikoo julkaista "painotuotteensa" täällä Suomi24- palstoilla tai muualla netissä, on vain sananhelinää ja aie jossa hän valitettavasti on vuosi- tai pari liian myöhässä.
      Ollaan tultu netin kehityksessä siihen vaiheeseen, että jopa palvelintilan tarjoajat on pakoitettu moderoimaan palvelimen sisällön tuottoa.

      Hän ei voi lähteä julkisesti nöyryyttämään ja solvaamaan ihmisiä joilla on nimi. Hän ei voi tehdä sitä edes vetoamalla sairauteensa, jonka me hänen tuttunsa tiedämme häntä vaivaavan.

      Minä toivon että tämä jankkaaminen hänestä, hänen "roskaläjästään"(lue kirjastaan) ja hänen edesottamuksistaan jo vihdoin loppuisi täälläkin kuten esim. Uusisuomen blogissa, jossa ylläpitäjien oli viimein pakko puuttua hänen kirjoituksiin koska hän itse uskoi olevansa jotenki etuoikeutetussa asemassa muihin kirjoittajiin nähden ja kirjoitteli mitä halusi haukkuen mm vastakirjoittajiaan jos uskalsivat antaa omia mielipiteitä. Kehuen siellä vielä niitä "temppuvalikoimiaan" joiden avulla hän onnistui kirjautumaan väärällä nimellä joillekin sivustoille. Sellainen hän on! Nyt hänet on blokattu kaikilta sivustoilta missä hän aiemmin julkaisi niitä kopioituja teesejään.
      Hänellä on enää MV- sivusto missä voi kommentoida kaltaisilleen.

      Lopettakaa jo toi jauhaminen hänestä!

      • Heikuule

        Eikö me jo sovittu että hä juuri itse täällä keskustelee itsensä kanssa. ;) Itse hän tätä haluaa joten annetaan palaa vaan. Tosin toi sinun viime kommenttisi oli niin kiusallinen hänelle että pian taan nähdään paljon noita "puheenaiheen vaihdoksia" niinkuin toi hänen edellinen postaus oli. Se "kirjajuttu" on todella arka paikka hänelle. ;)


      • Oikeassa-

        -olit hih. Nyt niitä Puheenaiheiden vaihdoksii alkoi tulla.


      • Juuripanäin
        Oikeassa- kirjoitti:

        -olit hih. Nyt niitä Puheenaiheiden vaihdoksii alkoi tulla.

        ....ja nimimerkit vaihtuu. hihi


    • Järjestysmannen

      Järjestys on palautettava

      • sekyll

        ...palautuu aina niinkun junan vessa. ;)


      • Hyväettä

        ...palautuu, se on pääasia. ;)


    • kunkerran

      ...sitä haluu niin hänen toivettaan pitää kunnioittaa! ;)

      • Niiiinpä

        Tosin tää kala potkii vielä vähäsen. ;)


      • Huomaatteko-

        -kuinka se on taas ryhtynyt keskustelemaan niiden Alter-egojensa kaa. hahaha
        Eikö se jumalauta edes tajuu että se näkyy!
        Seurataanpa taas hetken aikaa kuinka se pyörittää niitä "käsitteitään" hihi Jollain lailla se kuitenkin taas pimahtaa saatte nähdä.


      • niinpänäyttää

        on se tavallaan hauska mies joka nyt on kaiken lisäksi aateloinut itsensä vaihteeksi "aitohuippulahjakkaaksi". he***tti kun repesin lukiessani sitä "keskusteluu" ja samalla näin tosifaktat!

        "Joku on näköjään mennyt rekisteröimään käyttämäni Huippulahjakas nimimerkin"- satuilee hän. XD!!!!

        kuitenkin samat DNA:n tiedot näkyvät niin niissä kuten noissa "aitohuippulahjakkaankin" kommenteissa. eikä he***issä voi myöskään olla sattumaa että hänellä oikeesti sattuu olemaan vielä koneessaan sama resoluutio puhumattakaan samasta Win8,1 käyttöjärjestelmästä. Koko se he***tin "keskustelu" on samasta koneesta lähtöisin. se ei voi olla sattumaa!
        kuinkahan tyhmiksi se meitä oikein luulee?!


      • Uskomatontaettä

        ...se urpo edelleenkin jatkaa vaikka se nyt tietää ton "alastomuutensa". :D Ei osaa edes hävetä! Sen olen huomannut että se hänen "muu temppuvalikoimansa" on otettu taas käyttöön. Nyt vaihtuu "operaattori" tuhkatiheään. Ei kuitenkaan itse tajuu että "pää on pensaassa". hehehe


      • Muthei
        Uskomatontaettä kirjoitti:

        ...se urpo edelleenkin jatkaa vaikka se nyt tietää ton "alastomuutensa". :D Ei osaa edes hävetä! Sen olen huomannut että se hänen "muu temppuvalikoimansa" on otettu taas käyttöön. Nyt vaihtuu "operaattori" tuhkatiheään. Ei kuitenkaan itse tajuu että "pää on pensaassa". hehehe

        Huomasitteko kun se oli jopa rekisteröinyt uuden nikin kai hädissään ja häpeissään. Repesin!


      • sesaisi

        ...noi "syytteet" helposti poistetuksi ylläpidon kautta jos sillä olisi puhtaat jauhot pussissa. mut kun ei oo. ;) varmaan jo yrittänytkin. vai onko siinäkin ex-pressa asialla ja suojelemassa "väärintekijöitä" kjähkjäh!


    • jotta-

      - totuus ei unohtuisi.

      • Tätäei

        missään nimessä pidä unohtaa! kyytiin vaan!


      • tottamaarei
        Tätäei kirjoitti:

        missään nimessä pidä unohtaa! kyytiin vaan!

        aivan ylös


    • peruskateus

      Tätä tää on edelleen..!

    • niinpäniinjasiten

      Ohhoh mikä kateus!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe