smiley ja snake bitse lävistykset

otakuuu

Eli aattelin ottaa joululomalla snaket ja ehkä smileyn mut en tiiä kannattaako ne ottaa samaan aikaan... Sattuuko smiley? Jos ei kammata niin otan snaket ekana ja annan parantua ja menen ottamaan myöhemmin smileyn. Oon 15v ja on vanhempien lupa haluisin vaa saada kokemuksia ^^

Kysyn täällä siksi koska menen ottamaan ne kaverin kanssa toiselta paikkakunnalta ja kaveri ei oo varma mihin liikkeeseen me mennään niin en voi varmistua. Pyysin vielä kysyä kun saa selville liikkeen mutta olis kiva saada kokemuksia :)

7

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otakuuu

      Anteeksi kirjotusvirheet xd

    • otakuuu

      Auttakaas ;-;

    • Otakupoika

      Eli olen 13-vuotias poika itellä on snake bitesit
      itellä oli liian pienet korut joten ne kasvoivat huuleen ja jouduin vaihtamaan pidemmät korut ( suositeltavaa että pyydät pidemmät korut jos on paksu alahuuli )
      Sitten siihen voi tulla patteja ne ite vedin vaan saksilla pois se kyllä sattui mutta niitä ei ole sen pahemmin nähty.
      jos on muuta: kik: YandereArttu

      • Otakupoika

        ja snaket ei tuntunut missään syömisessä jne.
        smiley ei ole mutta kaverit sanoo et ei tuntunu missään.


    • Lävistetty

      Mulla ollut 2 kertaa huulessa lävistys ja älä missään nimessä mene sörkkimään millään saksilla ! Aluksi huuli on turvonnut ja kipeä ja koska tappi on pidempi niin se jää helpommin hampaiden väliin syödessä josta seuraa kunnon kipu vihlausu eli syö siis varoen. Jos on hirveän kipeä niin jääpala helpottaa. Osta sitä purskuteltavaa desinfiointi ainetta mitä lävistäjä sulle määrää koska tavallinen desifiointi aine on vain ulkoisesti ja se kuivattaa ihoa. Tarkemmat ohjeet saat sitte lävistäjältä ja yleensä hintaan kuuluu se että ne vaihtaa sulle sit lyhyemmän tapin tilalle. Ite tykkään iha hirmuna ja en ottas kyl enää pois :)

    • tyttö16v

      Itselläni on ollut molemmat. Smiley ei sattunut oikeastaan ollenkaan paitsi sillon ku oli vielä parantumis vaiheessa ja jokin osui siihen niin sillon kyllä vihlaisi. Snake bitesin otto taas nipisti vain vähäsen ja koska ne hoito tapit on niin pitkät nii saatto syödessä purasta vahingossa sitä tappia ja se sattu kyllä paljon. mikään lävistys ei kyllä ole sitten kipeä kun on hyvin saanut parantua. ja toki voit ottaa nuo kaikki samaan aikaan kunhan muistat vain hoitaa hyvin :) ja tosiaan älä missään nimessä mene saksilla tökkimään lävistyksiä :D

    • Iloinenlävistäjä

      Ei satu itse olen tehny snaket ja smiley nii kipu on nii pieni et ei ees tunnu ja suosittelen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe