myyty, odotellaan

kari_r

nyt vuokralla asunto myyty rahat tilillä hyvä olla ja kytätä kun asunnot rojahtaa alas.

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maputo

      Sähän oot epeli, kun joka kuukausi myyt asunnon tai pari ja jäät aina odottamaan hintojen laskua. Taidat oikeasti olla köyhä feikkaava vuokraluuseripelle.

    • ErittäinViisasMies

      Meikäläinen myi vuonna 2001 ja jäin odottelemaan vuokralla hintojen laskua. Olen tehnyt valtavan tilin. Kohta rrrrommmaahhttaaa!!

    • AjoissaMyynyt

      Myin juuri asuntoni aivan törkeään kuplahintaan. Nyt ei tarvitse kuin mädäntyä vakosamettisella soffalla ja odotella kun kypsät kinkut putoavat puusta.

      Hienossa vuokra-asunnossani on mukavaa seurata rommauksen etenemistä. Tuttu pankinjohtakaverinikin teki saman tempun, muutti perheen kanssa vuokralle odottelemaan.

    • 22344kkk

      No ei sitä nyt sentään vuokralle kannata mennä, ei siis ainakaan jos itse joutuu vuokran maksamaan eikä mitään tukia siihen saa. Pääkaupunkiseudultakin löytyy jotain halvempia pieniä kerostalokämppiä altakin sadan tonnin ja maakunnan keskuksista vielä halvemmalla, niin että sellaiseen sitten jos jonkun isomman hintavamman asuntonsa myy. Jo nämä vuokrakämppien hautkin olisivat nöyryyttäviä, kun joutuisi tekemään tiliä omista raha-asioistaan, tuloistaan ja bisneksistään ja vaikka mistä, tämä myös yksityisiltäkin vuokrakämppää haettaessa puhumattakaan jostain n.s. sosiaalisin perustein kaupungin kämppiä haettaessa.

    • Vuokralle sitten taidatte jäädäkin. Vuosien odotus johtaa epätoivoon, avioeroon, alkoholismiin ja lopuksi itsemurhaan. Kaikki tuo surkeus elämässä jossain slummikassulla tuhnutellen vain siksi, että säästäisi EHKÄ muutaman tonnin.

      Jos kerran myitte, mihin en usko, niin käyttäkää rahanne lähialueiden OK-taloihin, joiden arvo tulee nousemaan, sillä maahanmuutto ja sosiaalitapaukset tulevat ajamaan maksukykyiset kansalaiset pois slummutuvista kaupungeista. Jo pitkään on puhuttu eriarvoisuudesta ja se tarkoittaa nimenomaan slummeista pakenemista maalle ja palvelujen perässä tuloa vihervassarien tuhotessa yksityisautoilun kaupungeista. Se vaan on niin, että jokainen kävelykatu tuhoaa liike-elämää, ei tosin koske baareja, saaden palvelut karkaamaan. Kylmä tulevaisuus on, että raha muuttaa pois ja sosiaalitapaukset tilalle.

      Miettikää siis miten rahankeräys käytätte.

      • VuokrallaOdotellaan

        Ei pidä paikkaansa. Minä myin asuntoni pois ja ryhdyin tuhnuttelemaan ihan rauhallisin mielin. En viitsi töitäkään tehdä, sillä hinnat romahtavat nyt siihen tahtiin, että palkkatyön merkitys nettoamisessa jäisi olemattoman pieneksi.

        Tällä hetkellä tuhnuttelen 700 000 euron keskusta-asuntoa. Romahduksen ollessa 10% vuodessa, netto on 70 000 euroa. Olen niin huonosti koulutettu, etten koskaan ole tienannut enempää kuin 20 000 euroa vuodessa ja siitäkin piti maksaa verot.

        Nyt vain annan oman sisäisen El Niño -ilmiöni lämmittää 70-luvun kukkatapetein somistettua panokoppiani antaen lämpöisen metaanituulen läpäistä viininpunaisen vakosamettisohvani ennen imeytymistään tupakankellastamiin seiniin.

        Kylläpä viksua nyt naurattaa, ho ho hoo ja työn iloa kaikille teille tyhmeliineille!


      • 13-4

        Vielä kun tajuaa käyttää vuokranantajan ihanaa suonikasta vuokran maksuun saa elämältään paljon enemmän


      • 65tykuyk
        VuokrallaOdotellaan kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Minä myin asuntoni pois ja ryhdyin tuhnuttelemaan ihan rauhallisin mielin. En viitsi töitäkään tehdä, sillä hinnat romahtavat nyt siihen tahtiin, että palkkatyön merkitys nettoamisessa jäisi olemattoman pieneksi.

        Tällä hetkellä tuhnuttelen 700 000 euron keskusta-asuntoa. Romahduksen ollessa 10% vuodessa, netto on 70 000 euroa. Olen niin huonosti koulutettu, etten koskaan ole tienannut enempää kuin 20 000 euroa vuodessa ja siitäkin piti maksaa verot.

        Nyt vain annan oman sisäisen El Niño -ilmiöni lämmittää 70-luvun kukkatapetein somistettua panokoppiani antaen lämpöisen metaanituulen läpäistä viininpunaisen vakosamettisohvani ennen imeytymistään tupakankellastamiin seiniin.

        Kylläpä viksua nyt naurattaa, ho ho hoo ja työn iloa kaikille teille tyhmeliineille!

        Missä on jauhopään todisteet hintarommista, ettei jää vain mielikuvituksen tasolle.


      • meneekö_yli

        Osaatteko te pällit lukea osaa näistä viesteistä edes sinne päin oikein?!?!?


      • Järjetön_yhtälö

        Jos asuu vuokralla tulee tehtyä itsari? Miten tämä liittyy asumiseen????? Nyt ei tajua kyllä yhtään!!!


    • Outoja_tyyppejä

      Niin? Miksi siitä kirjoitat tänne? Mitä ihmeellistä tässä nyt sitten on? Ei tajua...

      • 15-8

        älkää vaan ostako omaa!

        kohta rommaa -70% ja sitten ryvette velassa tehden itsarin.

        velkaelvis on kuoleva laji BUUUAAAAHHH!!!!!


      • 5-3
        15-8 kirjoitti:

        älkää vaan ostako omaa!

        kohta rommaa -70% ja sitten ryvette velassa tehden itsarin.

        velkaelvis on kuoleva laji BUUUAAAAHHH!!!!!

        aivan kuin mun suusta :D


      • 12-5
        5-3 kirjoitti:

        aivan kuin mun suusta :D

        ai niin mun suustahan se tulikin!!!!

        olkaa armollisia.. narrit velkaelvikset köyhät!!!!


        buuhaahaa!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe