Minne on mennyt tuttu palsta

elämää.vain

Raiskauksista, seksistä jos mistäkin mälsästä, meidän ikäihmisten palstalla. Ryhdistäykäämme ja rupatelkaamme mukavampia asioita ja tapahtumia, ei maailma parannu meidän vouhotuksista. Elämä on.

47

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä.asiaa.rupsutella

      Hmmm. Kesämökin polttopuun tarve suhteutettuna hiilidimoksuun ja ilmaston lämpenemiseen ja kiuaspäästöihin montako kuutiota talvessa tarkenee polttaa, ettei ylitä EU direktiivi sadas pykälä tuhannes osio ja vaikuttaako lämpöarvoihin mitenkään lumen pudotus mökin katolta tai kiuaspiipun eristäminen vanhoilla verhoilla?

      • Heti huomispäivänä kokeilen,
        kiuaspiipun vanhoilla verhoilla eristän,
        sanokoon direktiivit mitä tahansa.


    • eppu2

      Hiukkasen on yksipuoliseksi käynyt, mutta mikäs siinä sitten, jos porukat näistä kovin tykkää keskustella koko ajan.

    • ent.siivoojaparka

      Ei me voida teeskennellä, että ympärilläolevaa maailmaa ei ole, ettei ole muuta kuin meidän syömisemme, nukkumisemme, vanhuuden vaivamme, puutarhanhoitomme, marjanpoimimisemme, paikalliset säätilat...

    • ei.tule.yksin

      Sanos muuta, on he joskus olleet aikuisia, on ikä ja vanhuuden höppänyys tuonut luulosairuutta nyt päässä pyörii mennyt seksi ja pakolaiset.

    • Tätä-mieltä-

      "Ei me voida teeskennellä, että ympärilläolevaa maailmaa ei ole!"

      Onhan ihmisen seurattava aikaansa!

      • miettikää.rauhassa

        Saahan tuota lukea joka päivä kyllikseen ja täällä jauhetaan aamusta iltaan, sanoisinko kurkkua täynnä.


      • ent.siivoojaparka
        miettikää.rauhassa kirjoitti:

        Saahan tuota lukea joka päivä kyllikseen ja täällä jauhetaan aamusta iltaan, sanoisinko kurkkua täynnä.

        Minkälainen ilma teillä oli tänään?


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minkälainen ilma teillä oli tänään?

        Ehkäpä voisit sitten vetäistä oikein komian aloituksen, tuon irvistelysi sijaan.


      • elämää.vain
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minkälainen ilma teillä oli tänään?

        Mieluimmin vaikka säästä kuin uutisista kopsuja, luemme ne muualla.


      • Viatonsivullinen

        Outoa, jos ihminen ei menneisyyttään saisi muistella, muistaisi.
        Sieltä oppi on kotoisin, ja sieltä koko elämä.
        Tulevaisuus on tyhjää.


      • Närvi.kiristää
        eppu2 kirjoitti:

        Ehkäpä voisit sitten vetäistä oikein komian aloituksen, tuon irvistelysi sijaan.

        Pitäisköhän sun eppu ottaa viikko lomaa tosta alituisesta palstapäivystyksestäsi. Tuntuu sulla olevan hermo aika kireellä...


      • elämää.vain
        Närvi.kiristää kirjoitti:

        Pitäisköhän sun eppu ottaa viikko lomaa tosta alituisesta palstapäivystyksestäsi. Tuntuu sulla olevan hermo aika kireellä...

        Asiaton kommentti.


      • eppu2
        Närvi.kiristää kirjoitti:

        Pitäisköhän sun eppu ottaa viikko lomaa tosta alituisesta palstapäivystyksestäsi. Tuntuu sulla olevan hermo aika kireellä...

        Hermo ei ole yhtään kireällä, huvittaa vaan jotkut asiat. Iltapäivällä koneenkin vasta avaan, välillä kurkkien niinkuin muutkin.
        Olet siis sitä meltä, että minulle saa ilkeillä , mutta minä en saa sanoa mitään.
        Hyvin vähän täällä olen kesäaikaankaan ollut.
        Miten minun olemiseni Sinua nyt niin häiritsee?
        PS. Juurihan olin monta päivää reissussakin, enkä käynyt täällä ollenkaan.


      • 1eero

        Menneisyys tulee alati mieleen, tämä hetki ei sekään hullumpaa, mutta tulevaisuus se vasta mielenkiintoista, mulla on ajatukset tulevassa siihen sisältyy suunitelmia aprikointia miten sen saan mielekkääsi, melkein kun silmät laittaa kiinni tuntuu kuin näin se menee.
        Paras ruveta nukkumaan tiiä mitä unifilmiä näkee, öitä.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Hermo ei ole yhtään kireällä, huvittaa vaan jotkut asiat. Iltapäivällä koneenkin vasta avaan, välillä kurkkien niinkuin muutkin.
        Olet siis sitä meltä, että minulle saa ilkeillä , mutta minä en saa sanoa mitään.
        Hyvin vähän täällä olen kesäaikaankaan ollut.
        Miten minun olemiseni Sinua nyt niin häiritsee?
        PS. Juurihan olin monta päivää reissussakin, enkä käynyt täällä ollenkaan.

        Enhän minä tiennyt, että tuo "miettikää.rauhassa", jolta hänen säätilaansa kysyin, oli sinun nikkisi.


      • ent.siivoojaparka
        elämää.vain kirjoitti:

        Mieluimmin vaikka säästä kuin uutisista kopsuja, luemme ne muualla.

        Miksi uutisista ei voisi keskustella täällä ja esittää erilaisia mielipiteitä?
        Minkälainen ilma teillä siellä jossain? Mitä söit aamiaiseksi? Mikä on lempivärisi? Onko reumatismi vaivannut? Entä vatsantoiminta, kuinka on?


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Enhän minä tiennyt, että tuo "miettikää.rauhassa", jolta hänen säätilaansa kysyin, oli sinun nikkisi.

        Velmuilet, kyllä minä Sinut jo tiedän.
        Heitit kumminkin ja otin kopin, satuin oleen sillä päällä.
        Eikös tähän aikaan vuodesta piyäisi puhua sille jo mainitulle pukille. :)


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Velmuilet, kyllä minä Sinut jo tiedän.
        Heitit kumminkin ja otin kopin, satuin oleen sillä päällä.
        Eikös tähän aikaan vuodesta piyäisi puhua sille jo mainitulle pukille. :)

        Saattahan sitä kuvitella tuntevansa toisen ja tietävänsä toisesta kaiken niin menneen, nykyisen kuin tulevankin kuin selvänäkijä ikään. Siihen kun sitten heittää omaa mielikuvitustaan, odotuksiaan ja toiveitaan sekaan, niin soppa-aineet on hämmentämistä vaille valmiit.
        Pukki on jo uudessa ulottuvuudessa, minä olen hengissä vieläkin (mot alla odds) ja jatkan puhumista kukille.


    • elämää.vain

      Ympärillä oleva maailmamme muuttuu, muutummeko mukana. Pysymmekö me omana itsenämme ja silti havaitsemmne muutokset ympärillämme.

    • Maailma muttuu me muutumme, vanhenemme, mutta sama minä seuraa meitä. On asioita, jotka ei muutu, on asioita joihin ulkopuolinen paha pääse käsiksi.

      Hain mökiltä vanhoja päiväkirjoja, valokuva-albumeita, kirjeitä äidille Ruotsista kirjeitä äidiltä minulle.

      Elämä on kuten aloittaja kirjoitit. Elämä on sitä, että löydät aina uudestaan elämän.

    • Turvapaikanhakija_
      • ent.siivoojaparka

        Niinpä just.
        Jäi tapahtumapaikan lähistölle källäilemään ja odottelemaan poliisia. Soittiko kenties jopa itse poliisit paikalle, että pääsee suomalaiseen vankilaan, missä on oma huone telkkareineen...


    • Itse voimme päättää mihin tällä palstallakin keskitymme. Onko se viha kauna ja kateus, maailman pahuus vai ne positiiviset asiat joita itse kukaisenkin pitää ihan itse elämäänsä löytää ja niitä vahvistaa.

      • ent.siivoojaparka

        Tarkoitat sellaiset positiiviset asiat kuin; kakka lähti...


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Tarkoitat sellaiset positiiviset asiat kuin; kakka lähti...

        :DDDDD. No vaikka sekin jos se jonkun mieltä lämmittää.


    • oskariina

      Olen jo kauan sitten poistunut palstalta joten huononeminen johtunee siitä. Toin raikkaita näkökulmia esille, nyt on muita foorumeja ihan livenä. Täällä kinastellaan liikaa. Jospa joulukuu tuo myötämielisyyttä ja iloisuutta mukaan eli lyhyitäkin ketjuja, ei tarvitse pitkittää noita ässällä alkavia, kun ihmiset haluavat tuoda intiimielämäänsä esille. Minusta se on yksityisasia.

    • Heikunkeikku

      Minulla on ilahtunut olo, jos löydän yhdenkin aloituksen, johon voin jotakin naputella. Voi sitten ne muut otsikot jättää rauhaan. Minulle ei ole väliä, jos muut keskustelevat raiskauksista, seksistä tai vaikka mistä tahansa asiasta.
      Hyi hyh hyh, mitenkähän musta on tullut näin välinpitämätön tyyppi. Lälly. Jotenkin reagoimaton hissukka:)

      • ent.siivoojaparka

        Olen huomannut sinun pitävän pakolaisaiheisista otsikoista. Niitähän täällä ainakin on ollut useampikin kuin mihin olet ehtinyt vastaamaan.


    • Minä sivuutan aloitukset jotka eivät kiinnosta, suosittelen aloittajaa tekemään samoin.
      Kyllä päivänpolttavat aiheet voi käsitellä myös 60 ihmisten näkökulmasta vaikka niistä voi myös lehdistä lukea. Keskustellaanhan myös livenä ihmisten kesken asioista jotka ovat sillä hetkellä tapetilla.
      Vähän huvittava lause: "Raiskauksista, seksistä jos mistäkin mälsästä". Raiskauksista kannattaa pitää ääntä, jos vain hiljaa hyväksytään niin sekin on mielipide. Seksikö mälsää? Nythän sinä vitsin murjaisit. Ei me niin vanhoja sentään olla, vaikka ollaankin "ikäihmisiä" kuten kerroit aloituksessasi. Liiallinen seksin korostaminen muiden asioiden kustannuksella voi ollakin mälsää ;)

    • Syvämietteinen

      en nimeäs tiedä, kuka oot aloittaja? https://www.youtube.com/watch?v=ExO8wKW0YWg
      Sinisiä aloituksia pitkä rimpsu näkyy. Sininen on kaunis väri. Tästä sun aloituksestasi tulee violetti mulle. Violetti ja vaalean sininen sopivat ihanasti yhteen. Sininen hallitsevana ja violettia vähemmän. Sen värisenä tykkään tästä palstasta. 15-kesäisenä halusin tätä yhdistelmää vaatteisiini: oli vaalean sininen velouritakki ja violetinvärinen ruudullinen hame, nami yhdistelmä. Enää en noita värejä ollenkaan käytä, Mutta minulle on tärkeitä värit. Olo on epämukava, jos pukeudun epämiellyttävän väriseen. Sen hetken lempivärit makeasti yhdisteltyinä nostavat mieltä kuin hiiva pullataikinaa :-*

    • kesivä

      Olen huomannut, että töissä alkaa ennen joulua kaikille tulla herpaantumista. Väsymistä, mutta pakko jaksaa pinnistellä joululomaan asti.
      Oliskohan palstallakin tietynlaista uupumista, vaan eiköhän jakseta. Kohta se on päivä taas kukon harppausta pidempi.

    • kesivä

      Olen huomannut, että töissä alkaa ennen joulua kaikille tulla herpaantumista. Väsymistä, mutta pakko jaksaa pinnistellä joululomaan asti.
      Oliskohan palstallakin tietynlaista uupumista, vaan eiköhän jakseta. Kohta se on päivä taas kukon harppausta pidempi.

      Jaa, mutta nyt tuleekin teksti, että aihetta on jo käsitelty. Enkä puhunut seksistä mitään.

    • Minä en uuvu.
      Olenhan 65 ja virkeä lupaavan-hampainen.
      Mikä tämmöinen aloitus on?
      Keino-tekoinen siili-aloitus kohdistettuna muihin typeriin siili-aloituksiin?
      Kesivä sitten yrittää epä-toivoisesti saada muita mukaan.

      H.

      • kesivä

        hunksz,
        Pakko täällä on pällistellä jos väläytät legopalikkahymyn ja hyvä jos palstalla on silloin porukkaa. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.
        Vai meinaatko uuvuttaa odottajat?


      • Ahaa, koetkos minut jonkinlaisena uhkana kun jatkuvasti nimeäni täällä huutelet. HÄH? Vai muutoinkos huomiotani kaipaat.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Ahaa, koetkos minut jonkinlaisena uhkana kun jatkuvasti nimeäni täällä huutelet. HÄH? Vai muutoinkos huomiotani kaipaat.

        Ja muistatkos missä olit silloin kun Myyrmannisaa räjähti?


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Ja muistatkos missä olit silloin kun Myyrmannisaa räjähti?

        Meinaan vaan ettei vain ois ollu joku lirkkupuhelu silloinkin menossa?


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Meinaan vaan ettei vain ois ollu joku lirkkupuhelu silloinkin menossa?

        Tykkäätkö lirkutella ?


      • 1eero kirjoitti:

        Tykkäätkö lirkutella ?

        Ai mää vai. Ehkä kuitenkin olen enempi sellainen toinen torvensoittaja :)


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Ai mää vai. Ehkä kuitenkin olen enempi sellainen toinen torvensoittaja :)

        siis korjaan, totinen


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        siis korjaan, totinen

        Kyllä sä lapsille lirkuttelet totisesti et äkäisesti
        .


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        siis korjaan, totinen

        Olist vaan antanut olla korjaamatta. Tuo edellinen versio oli parempi.


      • 1eero kirjoitti:

        Kyllä sä lapsille lirkuttelet totisesti et äkäisesti
        .

        Nii, oiskohan se sitten näin et riippuu kohteesta :).


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Olist vaan antanut olla korjaamatta. Tuo edellinen versio oli parempi.

        Heh, siis toisen torven soittaja :). Ehkä nyt kuitenkin mielummin sen ensimmäisen aina .


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        Heh, siis toisen torven soittaja :). Ehkä nyt kuitenkin mielummin sen ensimmäisen aina .

        Ei, kun se toinen torvensoittaja.
        Siinä jää mukavasti jokaiselle vara miettiä, ketä siinä sitten toisena torvensoittajana tarkoitetaan.
        Itseään kehuessaankin on hyvä aina jättää se arvailunvara. Esim; minä olen toiseksi paras, tai kaunein, viisain... Siinä saa jokainen lukija/kuulija tuntea itsensä parhaaksi, kauneimmaksi, viisaimmaksi...


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei, kun se toinen torvensoittaja.
        Siinä jää mukavasti jokaiselle vara miettiä, ketä siinä sitten toisena torvensoittajana tarkoitetaan.
        Itseään kehuessaankin on hyvä aina jättää se arvailunvara. Esim; minä olen toiseksi paras, tai kaunein, viisain... Siinä saa jokainen lukija/kuulija tuntea itsensä parhaaksi, kauneimmaksi, viisaimmaksi...

        Aivan, tuo on kyllä totta. Riippunee miltä kantilta asioita tarkastelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe