MTK-maksut

eipalkkaalaisinkaan

Hei maatalousyrittäjät, vieläkö maksatte mtk:n jäsenmaksut ensi vuonna.
Minä en koska MTK on nynnyjen nynny...

7

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumoriloppuu

      Ei pelkoa, kohta ole varaa maksaa kenenkään laskuja.

    • nounout

      Lasku tulee mutta päätyy suoraan hellan pesään, mitä tuonne rahaa antaa ja ...vetin luuserisakkia elättää joka ei mitään tee jäsenten eteen.
      Nämä asfalttiagronomit ei ole muuta kuin riesa meille.

      • olintietämättänijäsen

        Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.


      • nounout
        olintietämättänijäsen kirjoitti:

        Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

        15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

        Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.


      • olintietämättänijäsen
        nounout kirjoitti:

        15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

        Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

        Minä en ole ollut koskaan MTK:n jäsen, enkä ole koskaan jäsenmaksua siten maksanut, isäni oli joskus ollut MTK:n jäsen, silti minä olin tietämättäni merkittynä jäseneksi. En ole sitä enään.
        Vaimoni on joskus lapsena ilmoitettu perhejäsenenä MTK:n ja on sitä edelleen, kun lankomies viljelee vaimoni kotitilaa. Vaimoni ei ole koskaan itse maksanut MTK:n jäsenmaksua, eikä ole itse edes tiennyt olevansa jäsen. Traktorikaupan yhteydessä saimme kuitenkin vaimoni MTK:n jäsennumerolla tuon lahjashekin.
        Siis kuinka moni suomalainen on tietämättään MTK:n jäsen!


    • mamutcithyyn

      Tairat olla kunniajäsen, eikös muillaki liitoolla eläkelääset roikku mukana aina vaa.

    • nikkeeeef

      Joo mtklla vaan puhetta mutta siihen jää pitää yhdistyä johonkin liittoon heti ois kaikki lakkoilemassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe