Koska näit viimeksi hänet?

NaisenVaiMiehen

Ihmisen jota nyt ajattelet ja kaipaat?

123

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtiin

      Naisen tänään iltapäivällä.

      • niinkö

        Sinäkö se olit?


    • EiOllaNähtyHetkeen

      Olen nainen ja kaipaan miestä. En ole nähnyt hetkeen ja toivon etten näekään. Räjähtäisin silmille. Olen vihainen ja katkera siitä että se tykkää musta liikaa ja on siksi ihan tolkutoman taukki tekemisiltään.

      • muhunkin

        Sopis tavallaan...


      • Etsieoosemmonen

        Mitä sie nainen oikein meinaat? Siehän puhut aivan sekavia. Kaipaat ja vihaat yhtä aikaa. Taidat ite olla vähän sekaisin siitä miehestäs. Ethän sie oo vain niitä isis-tyttöjä? Räjäyttelevät ittensä jne.


      • EiOllaNähtyHetkeen
        muhunkin kirjoitti:

        Sopis tavallaan...

        Elämä on. Minusta ei saa tykätä niin paljon että sekoileen alkaa.


      • EiOllaNähtyHetkeen
        Etsieoosemmonen kirjoitti:

        Mitä sie nainen oikein meinaat? Siehän puhut aivan sekavia. Kaipaat ja vihaat yhtä aikaa. Taidat ite olla vähän sekaisin siitä miehestäs. Ethän sie oo vain niitä isis-tyttöjä? Räjäyttelevät ittensä jne.

        Väärä murre. Se on "mä" "sä" ja "kaa" täällä päin.


      • JokuToinenOttaaOhjat
        EiOllaNähtyHetkeen kirjoitti:

        Elämä on. Minusta ei saa tykätä niin paljon että sekoileen alkaa.

        Mitäs olet niin ihana. En tajua itsekään mikä minuun menee. Välillä on kuin olisin autopilotilla.


    • Taason

      Miehen ja sunnuntaina.

      • useamminkinkävisi

        :) kiva sattuma, minäkin näin sunnuntaina naisen jota huomaan ajattelevani aina silloin tällöin vaikkemme näekään päivittäin edes


    • liiiiian

      Pitkä aika sitten :(

      • NaisenVaiMiehen

        Kuinka pitkä aika sitten?


    • tuskin_nään_niin

      Kuukausi sitten. Naisen

    • näinhänet

      Viime tiistaina. Miehen.

    • voihuikeeta

      5-6 vuotta sitten

      • EiköOOkki

        Käsittämätöntä suorastaan.


      • Vuodet_vierii

        Sama juttu. Taitaa olla 5 tai 6 vuotta aikaa, mutta kuukausi oli joulukuu ja nähtiin mun luona.

        Sen jälkeen en ole nähnyt 100% varmana tai puhunut hänelle. Mieheltä naiselle meni tämä tarina.


    • UkkelihaSeOn

      Onhan siitä jo aikaa, mutta eipä häntä kiinnosta näköjään tavata, vaikka pyysin käymäänkin.

    • minänäin

      Lauantaina miehen. Olit mukavaa seuraa!

    • eroahdistusta

      Siitä on yli kuukausi kun näin miehen viimeksi, ja ajattelin etten halua nähdä häntä enää. Nyt en kestä tätä oloa, mikä on tullut viimeisen viikon aikana. Hirveä ikävä ja kaipuu. Kirjoittelen jopa tännekin siinä toivossa, että hän näkisi viestini, vaikka se ihan järjetöntä onkin. Haluaisin häneltä lämpimän halin!

    • yhtä_naista_ikävöin

      Yli viikko sitten. Tänään ei näkyny :/

      • tummatukka1

        Harmi. Loppuviikosta sitten?


      • NaisenVaiMiehen

        Miksi ette nähneet tänään?


      • suckstummatamma
        tummatukka1 kirjoitti:

        Harmi. Loppuviikosta sitten?

        Harmi. Tyrkky joopeppi on oksu. En kaipaa


      • yhtä_naista_ikävöin
        tummatukka1 kirjoitti:

        Harmi. Loppuviikosta sitten?

        Ans kattoo nyt...Riippuu kuinka tämä viikko
        tässä menee.


    • Viime vuonna tämän miehen viimeksi näin. Tänäänkin häntä ajattelin.

    • naiseltayhdeltä

      Kesäkuun alussa

      • katkeroo

        Kaipaan yhä en osaa päästää irti.


      • naiseltayhdeltä
        katkeroo kirjoitti:

        Kaipaan yhä en osaa päästää irti.

        Sydän ei osaa..


      • ikuinenikävä
        katkeroo kirjoitti:

        Kaipaan yhä en osaa päästää irti.

        Älä päästä vaan ota yhteyttä sillä kaipaan myös.


    • Miehensen

      Tänään.

      • NaisenVaiMiehen

        Mihin aikaan näit hänet?


    • miehenniin

      Lutusen näin tänään illalla

    • ihanakiusaus

      Mies tänään...

      • NaisenVaiMiehen

        Mihin aikaan näi hänet?


      • ihanakiusaus
        NaisenVaiMiehen kirjoitti:

        Mihin aikaan näi hänet?

        Iltapäivällä. Mies piinaa minua epähuomiolla huomioiden.


      • NaisenVaiMiehen
        ihanakiusaus kirjoitti:

        Iltapäivällä. Mies piinaa minua epähuomiolla huomioiden.

        Millaisessa paikassa näitte?


      • ihanakiusaus
        NaisenVaiMiehen kirjoitti:

        Millaisessa paikassa näitte?

        Kaupassa..


    • mienäin

      Sen ihanan miehen viimeksi lokakuun alussa.

    • kutakuinkin

      3 vuotta ja 8 kuukautta sitten.

      • kuinkikuta

        Ettei vaan ollu vuosi ennen? Muistikkohan oikein? (-2011).


    • Aikameneenopeasti

      Mä näin reilu 3 sitten. Ääntäkään en enää muista :( Kuvaa voin sentään katsoa mutta siitäkin tulee nykyään vain huono olo joten välttelen.. Parempi ettei enää irl näkiskään, en jaksaisi taas uudelleen ikävän syövereihin.

    • rollaattori

      ...miehen mukavan näin tänä aamuna...

    • turhiatoiveita

      Yli 3 vuotta sitten. Jos edes yhden kerran vielä näkisin.

      • NaisenVaiMiehen

        Mikä estää ottamasta yhteyttä häneen?


      • SWENtms
        NaisenVaiMiehen kirjoitti:

        Mikä estää ottamasta yhteyttä häneen?

        Omistan Jack Sparrown kompassin, sillä erotuksella, että se ei todellakaan näytä mitään.


      • Tarinamme

        Yli kolme vuotta siitä on..


      • swen

        Oletko nainen?


    • K00n

      Viime perjantaina aamulla näin hänet, Pmiehen, oletin näkeväni hänet eilen ja tänäänkin, mutten ainakaan huomannut lähtöryysiksessä. Ehkä sitten eri työajat, harmi :( olisin mennyt jutskaamaan, kun en viime viikolla kehdannut...

    • aboutnoin

      About 2 viikkoa sitten

      • Odotannäkemistä

        Näemmekö pian?


    • enlaskepäiviä

      En edes muista.

    • ehkäjälkeekivilaukselta

      En ole ihan varma ;) Mut varmuudella joskus kesällä, olisko se ollut kesä vai heinäkuu???

    • miesajatuksissani

      Kolme viikkoa sitten

      • eienääkauan

        kohta taas nähdään ;)


      • ed--
        eienääkauan kirjoitti:

        kohta taas nähdään ;)

        Hmm. Mahtaako olla yllärinäkyminen vai vasta ensi vuoden puolella ;)


      • joskerrantiedossa
        ed-- kirjoitti:

        Hmm. Mahtaako olla yllärinäkyminen vai vasta ensi vuoden puolella ;)

        Annappa päivämäärä. Nähdään montako on yhtä aikaa koolla ;)


      • ykskakskol_nel
        joskerrantiedossa kirjoitti:

        Annappa päivämäärä. Nähdään montako on yhtä aikaa koolla ;)

        On meitä nyt jo ainakin kolme tai neljä tässä kolme viikkoa sitten nähneitä :)


      • eienääkauan
        ed-- kirjoitti:

        Hmm. Mahtaako olla yllärinäkyminen vai vasta ensi vuoden puolella ;)

        ihan sovittu näkyminen.. toivottavasti.


      • miesajatuksissani
        eienääkauan kirjoitti:

        ihan sovittu näkyminen.. toivottavasti.

        No toivotaan niin :) sitä odotellessa.


    • elluhallo

      Joskus
      Keväällä
      Miehen

    • laskinpäivät

      110 päivää sitten.

    • repikäätästähuumoria

      Yli 13 vuotta sitten

      • NaapuriVain

        Kutakuinkin samoin, erään naisen. Mitäköhän hänelle mahtaa nykyään kuulua.


      • vähemmän

        8 vuotta


    • nainennen

      noin 6 kk sitten
      mies
      en edes tiedä miksi hän palasi mieleeni, olin välillä kiinnostunut eräästä toisesta, muutama kuukausi sitten hän iskeytyi mieleeni uudelleen, vaikka en olen nähnyt enkä kuullut hänestä

    • Harvoin

      Ei vähään aikaan:/ Kerran tuli vastaan kännykkään puhuen ja kerran näin vahvan selän ja hiustupsun. Niin ikävä. Ja toivon että en nähnyt hänet pari päivää sitten jonkun naisen kanssa saman sateenvarjon alla:-/

    • menneestätäältä

      Olisiko siitä jo kahdeksan vuotta, aika kulkee :)
      Miehelle ihanalle lämpöisiä jouluisia ajatuksia ja halauksia.
      Olet ajatuksissa!

    • vainsulle

      tänään näin yhtä komeena kuin ennenkin ..:)mut jotenkin surullinen klo oli noin 11kieppeillä...

    • MiesJokaEiSaaSilmiäIrti

      Tänään kun olin hakees kahvia.

    • näinsuttänään

      Olit kaupungilla poikaystäväs kanssa. En näe sua enää koskaan missään ilman sitä.

    • vuosija3kk

      Aika menee vaan, mutta tuntuu kuin se ois ollut eilen.

    • 34242432

      30.11 iltapäiväällä

    • mäkinlaskinpäivät

      113 päivää sitten maanantai oli sillo

    • DuunariKolli

      Kun kävelin duunissa huoneesi ohitse

    • neljäviivaa

      Kukapa näitä nyt muistais 19464 tuntia

    • Hohtosiipii

      Hänet näin tänään aamulla.

      • FSATTT

        Missäköhän? =)


    • eräsujonainen

      Tänään näin ihanan miehen yhentoista pintaan

    • hetkenaikaasainkatsella

      Tänään näin ihanan miehen klo 6.45.

    • vaikuttaakiinnostavalta

      Puolen päivän aikaan näin miehen, oli vähän myössä. Jostain syystä muuttanut mieleeni asumaan, vaikka en edes tunne.

    • eisaaviestiä

      Miehen näin viikko sitten , kaukaa piti katsoa :( liekkö enää nähdään kunnolla ja saadaan edes jutella rauhassa. Olosuhteet on mitkä on. Hyvää viikonloppua kuitenkin. Pidä huolta itsestä ♡

    • nainenikävöi

      Sais jo alkaa näkyy ei tää oo kivaa hobi hobi nyt

      • miesikävöi

        yli kuukausi jo....


      • Ikäväpainaa

        Viime sunnuntaina.


    • Minuaetnähnyt

      Tänäänkin tarkkailin tietämättäsi.

      • tuulentuivertama

        Samoin minä,kun katselin mielestäni miellyttävää miestä, tänään perjantaina!


    • kateusviekalatkinvedestä

      Ehkänäin ehkäen:(

      • montakertaatälviikol

        Et kai vaan mulle ole kateellinen?? :( En halua mitään kilpailutilannetta. Sä oot ihan paras! Sä saat mut niin fiiliksiin...sehän on vaan hyvä.


    • harmaakulkupeli

      Miksi et huikkassut perääni? Oisi ollut ihana yllätys. :) miehelle läheltä,mutta niin kaukaa.

    • Vaaleaanaistaikävöin

      6.11 Aamulla näin

    • c2Vua2luIGluc3Np

      Vaikea muistaa. Kuukausia?
      En jaksa leikkiä enää mutta toisaalta kun ei ole tullut vastaan ketään yhtä fiksua, mukavaa ja vittumaisen ihanaa miestä, niin pakko kai sitä on kohta joko katsoa kyseinen kortti tai sitten vain kylmästi unohtaa koko juttu. Alan kyllä kieltämättä jo vähän kyllästyä tähän hitaaseen touhuun. Kai se on oma vikani kun menin silloin joskus torjumaan hänen suuteluyrityksensä. Toisaalta senkin tajusin sellaiseksi vasta pari viikkoa sitten illalla sängyssä makaillessani... Eivituta.jpg

    • joo.kyllä.minä.näin

      mietin..kyllä se syyskuussa oli eihän kun lokakuussa vai marraskuussa ei oliko se tässä joulukuussa...en tiedä tämän vuoden puolella se oli kyllä ihan varmasti..

    • viittiiköeresnährä

      Kai viikko sitte en muista, kiva ois nährä mut on nii vaikeeta muutenkin nii ei pysty ja muutenki ihmissuhteet päin sanonko mitä...mut iha sama

      • VaiVieläViittiikö

        Ei ole sama!!! Huomenna nähdään, tai muuten...ei nähdä :(


    • ikkrem

      1,25 v

    • toisemme

      torstaina viimeksi ,,hänen kasvot pyörii mielessäni ...liian pitkä aika kun seuraavan kerran näemme keskiviikkona .....................haluaisin kyllä jo aikaisemmin nähdä

    • Naisennäin

      Perjantaina viimeksi.

      • näinseoli

        Odotan maanantaita eli huomista. Kai silloin nähdään?


    • Luovuttanut

      Helmikuussa näin miehen

    • VASTAUKSIJA

      SATA TÄYTEEN

    • ölkjhgfd

      100 ja 1 urputtajaa

    • karmeamoka

      Noin vuosi sitten näin sen naisen, yritin olla ettei huomaisi minua. Yritän unohtaa, olin niin saamarin heikko enkä kuunnellut sisäistä hälytyskelloani, vaan annoin tunteilleni vallan. Vaikea päästä ajatuksista eroon, vielä kun hänen lärvinsä oli lehdessäkin.
      Vituttaa vituttaa. Miten voin korjata tilanteen?

    • Loiskis

      Viime viikon sunnuntaina. Kävelimme.

    • tasan1kksitten

      ...tuntuu pidemmältä.

    • si1mälasikäärme

      syyskuussa, yhden ihanan miehen.. Aiemmin nähtiin lähes joka päivä, ja sitten vaan ykskaks katosi elämästäni. Toivon että olisin tehnyt selvemmän aloitteen. Kun nyt selkeästi kumpaakin kiinnosti ainakin jollain tasolla.

      • käärmeskammo

        Kuin myös kova ikävä, syyskuun lopussa nähnyt viimeksi ko.naisen. Nähtiin kans lähes joka päivä, on erittäin tärkeä ihminen & miun *Soulmate*. Toivon näkeväni mahd.pian, tunnettu kohtalaisen kauan toisemme. Aina ollut mukavaa viettää aikaa hänen kanssaan.. :)
        Juu, hänellä suht hektinen elämä, ymmärrän toki sen. Ikävä silti <3 huoh !!


      • tyrkkyrokko
        käärmeskammo kirjoitti:

        Kuin myös kova ikävä, syyskuun lopussa nähnyt viimeksi ko.naisen. Nähtiin kans lähes joka päivä, on erittäin tärkeä ihminen & miun *Soulmate*. Toivon näkeväni mahd.pian, tunnettu kohtalaisen kauan toisemme. Aina ollut mukavaa viettää aikaa hänen kanssaan.. :)
        Juu, hänellä suht hektinen elämä, ymmärrän toki sen. Ikävä silti <3 huoh !!

        Miu miuh. onko tyrkkyily, joku tarttuva tauti täällä?Happinaamari vissiin päähän ettei tuu noin kipeen narsistista itsestäkin täällä! Joku myrkykaasu ilmassa vissiin.


      • älätyrkytä
        tyrkkyrokko kirjoitti:

        Miu miuh. onko tyrkkyily, joku tarttuva tauti täällä?Happinaamari vissiin päähän ettei tuu noin kipeen narsistista itsestäkin täällä! Joku myrkykaasu ilmassa vissiin.

        Joku rokko taitaa sinua tosiaan vaivata, et osaa edes kunnolla kirjoittaa. Narsistista ? En tiennyt aiemmin tuota, jos ikävä tärkeätä ihmistä, se on narsistista. Hienosti psykologian perusteet uusiksi..


    • fruttidimare

      Liian kauan sitten. Pelottavaa huomata, että ihmiset jaksavat kaivata ihastuksiaan vuosienkin takaa. Haluaisin eroon tästä kaipauksesta pian.

    • Univalve

      Viikko.

      Mä näännyn...äääh...jaksais nyt huomiseen...

    • koirapuisto

      Vappuna 2013, ois mukava vaihtaa kuulumisia . Olen ajatellut paljon.Kylläpä aika menee joutuisaan.Koiratkin vanhenee tätä menoa...

    • sielunneeiannaanteeksi

      Lapsen kiduttaja pedofiiliyhteisö taas vauhdissa. Tiedätte itsekkin että rikoksia on tapahtunut. Ylilyöntejä. Oletta silti mukana siinä ja ihan yhtä syyllisiä. Se tulee kalvamaan sydäntämme ikuisesti. Totuushan se on!

    • Oletsyötävänkaunis

      Eilen näin hänet.Tumma nainen tummilla silmillä.

    • vähän.aikaa.sitten

      Sori beibe, menin vähän paniikkiin, pääsit yllättämään! :)

      • Tänäänkö.panikoit

        Minäkin yllätyin tänään, tosin ajattelin (siis toivoin)näkeväni hänet... yllättäen hän sit olikin siinä ja vähän piti keräillä itseään kasaan...
        Ja olin suht normisti vaikka pinnan alla kihisi ja kuohui :)


    • TuulilasinnurkkaaN

      Juhannuksen tienoilla miehen näin. Lähekkäin olimme ja muistan tapahtumat kuin eilisen päivän. Haluaisin unohtaa. Kaipaan, ikävöin, sattuu olla erossa ja asiat auki. Että tää on vaikeaa.

    • ijddjejejejee

      Edelleen olen piinattuna. Vankina. Päivät töissä ja illat valitan täällä kohtaloani.

      En edes tiedä mistä syytetään. Miten pitkään tätä kurjistumista jatkuu. Sen tiedän että vihani yltyy ja purkautuu ennenpitkää peruuttamattomasti.

      Oireilen mutta onko tuo ihme. Te itse oletta luoneet hirviön joka unelmoi vain kostosta. Hyvityksestä.

      En tosin usko enään siihen että selviän tästä ahdingosta, koska on ylitetty niin monta rajaa mitä ei voi ikinä enään korjata. En itse rehellisesti sanottuna edes tiedä levynkö tästä helvetistä ikinä. Ihmisenä olen muuttunut pysyvästi. Huonompaan suuntaan.

      Ruokana maksalaatikko 0,70e. Koska en nosta penkistä 160kg enkä tililtä 160e ja syö/juo hyvin. Olen köyhä ja kurjistettu.

      Ei minulla ole enään muutakaan jos joku ihmettelee miksi tätä teen.

      Olen vain kävelevä ruumis joka on kuolemaantuomittu ilman pääsyä vapaaksi.

    • kunyksinvaeltaa

      1988 syksy.

    • huomentaaamuun

      Muutama viikko sitten ohi mennen nopeasti. Ajattelen häntä välillä ja kaipaankin, mutta en tunne ainakaan tällä hetkellä sellaista piinaavaa ikävää, mikä saisi selailemaan näitä päivittäin ja virumaan ikävässä. Jollain erityisellä tavalla hän on minulle tärkeä.

    • NaisenVaiMiehen

      Huomenta sinulle! Minulle sinä olit ja olet erityinen, en saa sinua mielestäni!

    • siitäonvähän

      yli 4kk. Oikeastaan olen luovuttanut jo. Kaikki on oikeastaan hyvin näin. Hyviä muistoja jäi, ne riittävät- koska niin tuntuu olevan tarkoitettu.

      • Voihanitku

        :(((((


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe