Raamatussa totuus laittomuuden salaisuudesta!

Tunnetaan.Raamattu

Valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä tulee laittomuuden salaisuus ja pedon merkki maailmaan. Lähitulevaisuudessa nähdään miten tämä tapahtuu.

37

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmestyskirjassa.tästä

      Ilmestyskirjassa laittomuuden salaisuudesta, ja pedon merkin tulemisesta ihmisten maksujärjestelmäksi, ja samoin Jerusalemissa siinä 3,5 vuoden ajassa se kumarrettava kuvapatsas laittomuuden ihmisestä, ja nimestään voidaan ymmärryksellä laskea 666.

      Heprean kirjaimilla Sadam -nimestä saadaan 666:
      S = 60
      a = 1
      d = 4
      a = 1
      m = 600
      Yhteensä Sadam = 666.

      Kymmenen kansakuntaa (seitsemäs peto) antaa asevoimansa laittomuuden ihmisen hallintaan ja 200 miljoonaa on yhteisarmeijassaan. Öljyn kautta on valtavat rahavarat pahuuden valtakunnalla.

      • MeAgain

        Valheesta puheenollen...

        "Heprean kirjaimilla Sadam -nimestä saadaan 666..."

        Jaa, sitä on vaihdettu markkinointikikkaa edellisen yrittämän jälkeen?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13907635/tarkea-ymmartaa-raamatun-quotmaailmanlopustaquot!

        "8) Yksi viidestä ensimmäisestä, ja Babylonian kuninkaan paranemisesta miekanhaavasta kerrottu ja Irakin presidentti tähän sopii, kun Saddam (lähi-idässä Sadam) ikään kuin herää henkiin jälleen, ja onko itse ja hirttämisensä epäonnistunut tai hirtetty joku toinen, vai onko toinen Saddam (Sadam), joka ikäänkuin jatkaa tämän edeltävän Babylonian kuninkaan uraa, nähdään lähitulevaisuudessa."

        Jäit tosin aika äkkiä kiinni ;)

        "Ilmestyskirjassa laittomuuden salaisuudesta..."

        Tässä on muistutukseksi yksi "salaisuus" samaisesta kirjasta, johon sinun on syytä tutustua hyvin tarkasti kun vielä pystyt ;)

        Ilm. 22:18

        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan"


      • Ilmestyskirja.Raamatussa
        MeAgain kirjoitti:

        Valheesta puheenollen...

        "Heprean kirjaimilla Sadam -nimestä saadaan 666..."

        Jaa, sitä on vaihdettu markkinointikikkaa edellisen yrittämän jälkeen?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13907635/tarkea-ymmartaa-raamatun-quotmaailmanlopustaquot!

        "8) Yksi viidestä ensimmäisestä, ja Babylonian kuninkaan paranemisesta miekanhaavasta kerrottu ja Irakin presidentti tähän sopii, kun Saddam (lähi-idässä Sadam) ikään kuin herää henkiin jälleen, ja onko itse ja hirttämisensä epäonnistunut tai hirtetty joku toinen, vai onko toinen Saddam (Sadam), joka ikäänkuin jatkaa tämän edeltävän Babylonian kuninkaan uraa, nähdään lähitulevaisuudessa."

        Jäit tosin aika äkkiä kiinni ;)

        "Ilmestyskirjassa laittomuuden salaisuudesta..."

        Tässä on muistutukseksi yksi "salaisuus" samaisesta kirjasta, johon sinun on syytä tutustua hyvin tarkasti kun vielä pystyt ;)

        Ilm. 22:18

        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan"

        Ilmestyskirjaan ei saa lisätä mitään eikä siitä vähentää mitään myöskään, kun sitä tekstiä kopioi tai esittää.

        Tietenkään tämä ei estä tulkitsemasta ja tutkimasta Ilmestyskirjan sanomaa vaan päinvastoin siihen kehotetaan meitä ja runsaasti sen Ilmestyskirjan sanat myös olkoot sydämissämme, ja tietysti tärkeä ihmisen erottaa ja ymmärtää mikä tulkintaa ja mikä itse Ilmestyskirjan sisältöä.

        Varmaan "MeAgain" tämän myös voi ymmärtää, kun vain tahtoo hyvää totuudellista itselleen ja toisille myös, eikä väärin todistaa ja vain syyttäjänä esiintyä.

        Tietysti "MeAgain" saa omat tulkintansa tehdä aloittajan tulkinnasta, ja en tietysti esitä nyt, että lisää tai vähentää näin tehdessään Ilmestyskirjaan mitään.

        Raamatussa selvä periaate unista ja tulkinnoista, että voidaan kertoa ja sen jälkeen koetella ja pitää hyvä ja panna pois huono. Tietysti tämän Sadam -nimen suhteen vielä lähitulevassa edessä, onko siinä mitään totuudellista vai tuleeko Babylonian kuningas olemaan jonkin muun niminen tai voiko persoonana Saddam vielä esiintyä, jos ei ole syystä tai toisesta kuollutkaan vielä, ja tässäkin tapauksessa voi samanniminen tulla ikäänkuin siinä samassa hengessä Babylonian kuninkaaksi ja miekanhaavasta näin parantuu Saddam.


      • Kerrotko.itsestäsi
        MeAgain kirjoitti:

        Valheesta puheenollen...

        "Heprean kirjaimilla Sadam -nimestä saadaan 666..."

        Jaa, sitä on vaihdettu markkinointikikkaa edellisen yrittämän jälkeen?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13907635/tarkea-ymmartaa-raamatun-quotmaailmanlopustaquot!

        "8) Yksi viidestä ensimmäisestä, ja Babylonian kuninkaan paranemisesta miekanhaavasta kerrottu ja Irakin presidentti tähän sopii, kun Saddam (lähi-idässä Sadam) ikään kuin herää henkiin jälleen, ja onko itse ja hirttämisensä epäonnistunut tai hirtetty joku toinen, vai onko toinen Saddam (Sadam), joka ikäänkuin jatkaa tämän edeltävän Babylonian kuninkaan uraa, nähdään lähitulevaisuudessa."

        Jäit tosin aika äkkiä kiinni ;)

        "Ilmestyskirjassa laittomuuden salaisuudesta..."

        Tässä on muistutukseksi yksi "salaisuus" samaisesta kirjasta, johon sinun on syytä tutustua hyvin tarkasti kun vielä pystyt ;)

        Ilm. 22:18

        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan"

        totuudellisesti, niin voin ymmärtää kiinnostuksesi tähän aiheeseen ;)


      • MeAgain
        Kerrotko.itsestäsi kirjoitti:

        totuudellisesti, niin voin ymmärtää kiinnostuksesi tähän aiheeseen ;)

        Mitä jos sinä ensin kokeilisit pysyä totuudessa, jos ei ole liian paljon pyydetty?


      • MeAgain
        Ilmestyskirja.Raamatussa kirjoitti:

        Ilmestyskirjaan ei saa lisätä mitään eikä siitä vähentää mitään myöskään, kun sitä tekstiä kopioi tai esittää.

        Tietenkään tämä ei estä tulkitsemasta ja tutkimasta Ilmestyskirjan sanomaa vaan päinvastoin siihen kehotetaan meitä ja runsaasti sen Ilmestyskirjan sanat myös olkoot sydämissämme, ja tietysti tärkeä ihmisen erottaa ja ymmärtää mikä tulkintaa ja mikä itse Ilmestyskirjan sisältöä.

        Varmaan "MeAgain" tämän myös voi ymmärtää, kun vain tahtoo hyvää totuudellista itselleen ja toisille myös, eikä väärin todistaa ja vain syyttäjänä esiintyä.

        Tietysti "MeAgain" saa omat tulkintansa tehdä aloittajan tulkinnasta, ja en tietysti esitä nyt, että lisää tai vähentää näin tehdessään Ilmestyskirjaan mitään.

        Raamatussa selvä periaate unista ja tulkinnoista, että voidaan kertoa ja sen jälkeen koetella ja pitää hyvä ja panna pois huono. Tietysti tämän Sadam -nimen suhteen vielä lähitulevassa edessä, onko siinä mitään totuudellista vai tuleeko Babylonian kuningas olemaan jonkin muun niminen tai voiko persoonana Saddam vielä esiintyä, jos ei ole syystä tai toisesta kuollutkaan vielä, ja tässäkin tapauksessa voi samanniminen tulla ikäänkuin siinä samassa hengessä Babylonian kuninkaaksi ja miekanhaavasta näin parantuu Saddam.

        "Ilmestyskirjaan ei saa lisätä mitään eikä siitä vähentää mitään myöskään, kun sitä tekstiä kopioi tai esittää."

        Eli, miksi vaivaudut keksimään omia yksityiskohtia tarinaan, jos tiedät nappaavasi siitä tiketin kadotukseen?

        "Tietenkään tämä ei estä tulkitsemasta..."

        Sinä lisäsit henkilön tarinaan ja käytit valheellista tulkintaa sen perusteluna eli toisin sanoen muutit tarinaa sopimaan tarkoituksiisi.

        Ilm. 22:18
        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan"

        Sinun lippusi on selvästi jo leimattu tuon mukaan.

        "Varmaan "MeAgain" tämän myös voi ymmärtää, kun vain tahtoo hyvää totuudellista itselleen ja toisille myös, eikä väärin todistaa ja vain syyttäjänä esiintyä."

        Kyllä minä ymmärrän sinun esittäneen väärän todistuksen, jos sitä kaipaat ;)

        Sananl. 19:9
        "Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se hukkuu."

        Sinun kannattaisi tutustua vähän paremmin kirjaan, johon väität uskovasi.

        "Tietysti "MeAgain" saa omat tulkintansa tehdä aloittajan tulkinnasta, ja en tietysti esitä nyt, että lisää tai vähentää näin tehdessään Ilmestyskirjaan mitään."

        En minä ole tehnyt omia lisäyksiä Ilmestyskirjaan, vaan sinä olet ;)

        "Raamatussa selvä periaate unista ja tulkinnoista, että voidaan kertoa ja sen jälkeen koetella ja pitää hyvä ja panna pois huono."

        Ja heti alustava vilkaisu keksimääsi tarinaan riitti todistamaan sinun valehdelleen. Ei mikään loistava alku urallesi unien näkijänä ;)

        "...ja tässäkin tapauksessa voi samanniminen tulla ikäänkuin siinä samassa hengessä Babylonian kuninkaaksi ja miekanhaavasta näin parantuu Saddam."

        No, tuo menee jo aika epätoivoiseksi. Saman etunimen omaavat ihmiset ovat siis sama henkilö? Ja edelleen; Saddam on kotimaassaankin ihan Saddam, joten sekään ei sovi juttuusi.


      • Tuomme.esille.sitä
        MeAgain kirjoitti:

        Mitä jos sinä ensin kokeilisit pysyä totuudessa, jos ei ole liian paljon pyydetty?

        Tuomme esille sitä mitä saamme ja rukoillen ja valvoen Jeesuksen nimessä saamme tehdä tätä Ilmestyskirjan ja koko Raamatun tulkintaa myös profetioista.

        Jos tiedät ja tulkitset paremmin, niin kiitollinen olen siitä, että sen esille tuot ihan kiihkottomasti ja totuudellisesti, ja näin voimme rakentua siitä hyvästä, mitä olet saanut, ja kiittää Isää Jumalaa, sillä ei kenelläkään ihmisellä ole koskaan mitään kerskaamisen aihetta vaikka olisikin lahjana saanut ilmaiseksi jotain, toki tietysti Isä Jumala Jeesuksessa tahtoo että hyvää totuudellista tulkintaa ja ymmärrystä lisäntyy ihmisten keskuudessa Raamatun profetioiden ja Ilmestyskirjan suhteen, sillä siksi ovat meille annetut ja tarkoitan koko ihmiskuntaa.

        Täydellistä totuutta emme voi koskaan esittää, ainakaa edeltä, ja silti profetian luonne on se, että edeltä annettu Isästä Jumalasta Pojalle Jeesukselle ja enkelin välityksellä Johannekselle noin kaksi vuosituhatta sitten, ja eikö olekin haastavaa tällainen Jumalan tapa toimia profetioissa.

        Tietysti voisimme heittää hanskat ja alkaa vain arvostelemaan kovasti toisten ihmisten tulkintoja profetioista, jotka Isä antanut tulkittavaksi ja vastaanotettavaksi ja siten voimme myös pyhittyä totuudessa tai sitten valheessa, jos sitä joku ihmisenä esittää, tietenkään ei Jumala Isänä anna kenellekkään ihmiselle valhetta missään, mutta ihmisen uskonnollinen mieli voi tätä saada aikaan tai pahuuden henkivallat valheen isän tavoin.

        Liian kärkäs ei kannata olla kenenkään ihmisen tuomioissaan, sillä vasta kun alkavat tapahtua, nähdään miten tapahtuu, ja Raamatun profetian mukaan Jeesukselta silloin jo täytyy olla öljy astiassaan, sillä muutoin ei ole viisas Jeesuksessa. Tästä mielenkiintoisesta jännitteestä johtuen olemme ihmisenä koeteltavana ja moninaisesti kenties ahdistettuina, mutta emme toivoamme menettäneinä, kuten Paavali hyvin meitä opettaa.


      • Olet.kärkäs
        MeAgain kirjoitti:

        "Ilmestyskirjaan ei saa lisätä mitään eikä siitä vähentää mitään myöskään, kun sitä tekstiä kopioi tai esittää."

        Eli, miksi vaivaudut keksimään omia yksityiskohtia tarinaan, jos tiedät nappaavasi siitä tiketin kadotukseen?

        "Tietenkään tämä ei estä tulkitsemasta..."

        Sinä lisäsit henkilön tarinaan ja käytit valheellista tulkintaa sen perusteluna eli toisin sanoen muutit tarinaa sopimaan tarkoituksiisi.

        Ilm. 22:18
        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan"

        Sinun lippusi on selvästi jo leimattu tuon mukaan.

        "Varmaan "MeAgain" tämän myös voi ymmärtää, kun vain tahtoo hyvää totuudellista itselleen ja toisille myös, eikä väärin todistaa ja vain syyttäjänä esiintyä."

        Kyllä minä ymmärrän sinun esittäneen väärän todistuksen, jos sitä kaipaat ;)

        Sananl. 19:9
        "Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se hukkuu."

        Sinun kannattaisi tutustua vähän paremmin kirjaan, johon väität uskovasi.

        "Tietysti "MeAgain" saa omat tulkintansa tehdä aloittajan tulkinnasta, ja en tietysti esitä nyt, että lisää tai vähentää näin tehdessään Ilmestyskirjaan mitään."

        En minä ole tehnyt omia lisäyksiä Ilmestyskirjaan, vaan sinä olet ;)

        "Raamatussa selvä periaate unista ja tulkinnoista, että voidaan kertoa ja sen jälkeen koetella ja pitää hyvä ja panna pois huono."

        Ja heti alustava vilkaisu keksimääsi tarinaan riitti todistamaan sinun valehdelleen. Ei mikään loistava alku urallesi unien näkijänä ;)

        "...ja tässäkin tapauksessa voi samanniminen tulla ikäänkuin siinä samassa hengessä Babylonian kuninkaaksi ja miekanhaavasta näin parantuu Saddam."

        No, tuo menee jo aika epätoivoiseksi. Saman etunimen omaavat ihmiset ovat siis sama henkilö? Ja edelleen; Saddam on kotimaassaankin ihan Saddam, joten sekään ei sovi juttuusi.

        Olet kärkäs arvostelemaan minua ;)


      • MeAgain

        "Tuomme esille sitä mitä saamme ja rukoillen ja valvoen Jeesuksen nimessä saamme tehdä tätä Ilmestyskirjan ja koko Raamatun tulkintaa myös profetioista."

        Eli väärentämäsi tarina Saddamin nimestä olikin siis olevinaan "jumalallista" alkuperää? Sittenhän sinun kannattaisi lukea Raamattua, johon olet uskovasi:

        Jeremia 14:14
        "Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.""

        Ihmeen vähän "hengelliseksi" tunnet kyseistä kirjaa ;)

        "Tietysti voisimme heittää hanskat ja alkaa vain arvostelemaan kovasti toisten ihmisten tulkintoja profetioista..."

        Varmasti voimme, jos kyseiset toiset ihmiset ottavat julkisen keskustelupalstan puhujapöntökseen levittääkseen älyttömiä tarinoitaan. Noilla eväillä älä odota fanikerhon selkääntaputteluja ;)

        "Olet kärkäs arvostelemaan minua ;)"

        Ja hyvästä syystä, tähänastisen "suorituksesi" pohjalta...


      • Eväiden.mukaan
        MeAgain kirjoitti:

        "Tuomme esille sitä mitä saamme ja rukoillen ja valvoen Jeesuksen nimessä saamme tehdä tätä Ilmestyskirjan ja koko Raamatun tulkintaa myös profetioista."

        Eli väärentämäsi tarina Saddamin nimestä olikin siis olevinaan "jumalallista" alkuperää? Sittenhän sinun kannattaisi lukea Raamattua, johon olet uskovasi:

        Jeremia 14:14
        "Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.""

        Ihmeen vähän "hengelliseksi" tunnet kyseistä kirjaa ;)

        "Tietysti voisimme heittää hanskat ja alkaa vain arvostelemaan kovasti toisten ihmisten tulkintoja profetioista..."

        Varmasti voimme, jos kyseiset toiset ihmiset ottavat julkisen keskustelupalstan puhujapöntökseen levittääkseen älyttömiä tarinoitaan. Noilla eväillä älä odota fanikerhon selkääntaputteluja ;)

        "Olet kärkäs arvostelemaan minua ;)"

        Ja hyvästä syystä, tähänastisen "suorituksesi" pohjalta...

        Eväiden mukaan esille tuomme näitä.

        >Eli väärentämäsi tarina Saddamin nimestä olikin siis olevinaan "jumalallista" alkuperää?<

        Ihmiset ovat Jumalasta eli Luojasta.

        >Jeremia 14:14<

        ´Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille."´

        >Ihmeen vähän "hengelliseksi" tunnet kyseistä kirjaa ;)<

        Valitettavasti vähän tunnen ja juuri siksi sitä luen anoen Jeesuksen nimessä hyvää.

        >Varmasti voimme, jos kyseiset toiset ihmiset ottavat julkisen keskustelupalstan puhujapöntökseen levittääkseen älyttömiä tarinoitaan.<

        Keskustelupalsta on erinomaisen hyvä paikka keskustella Raamatun tulkinnoista ja samoin toisia kunnioittaen.

        >Noilla eväillä älä odota fanikerhon selkääntaputteluja ;)<

        En.

        >Ja hyvästä syystä, tähänastisen "suorituksesi" pohjalta...<

        Jumalallista alkuperää olemme ihmisinä.


      • MeAgain

        "Eväiden mukaan esille tuomme näitä."

        Syö mieluummin investointisi ja jätä profetointi ;)

        "Ihmiset ovat Jumalasta eli Luojasta."

        Eli sinä todella väität niin?

        "Valitettavasti vähän tunnen ja juuri siksi sitä luen anoen Jeesuksen nimessä hyvää."

        Sitten sinun on parasta tehdä sitä kovasti ja unohtaa profetointibisnes...

        "Keskustelupalsta on erinomaisen hyvä paikka keskustella Raamatun tulkinnoista ja samoin toisia kunnioittaen."

        Kunnioitus täytyy ansaita.

        "En."

        Hyvä, kannattaa olla realistiset odotukset ;)

        "Jumalallista alkuperää olemme ihmisinä."

        Mikä ei tarkoita heidän esityksiensä olevan arvostelun yläpuolella...


      • Raamatussa.totuus
        MeAgain kirjoitti:

        "Eväiden mukaan esille tuomme näitä."

        Syö mieluummin investointisi ja jätä profetointi ;)

        "Ihmiset ovat Jumalasta eli Luojasta."

        Eli sinä todella väität niin?

        "Valitettavasti vähän tunnen ja juuri siksi sitä luen anoen Jeesuksen nimessä hyvää."

        Sitten sinun on parasta tehdä sitä kovasti ja unohtaa profetointibisnes...

        "Keskustelupalsta on erinomaisen hyvä paikka keskustella Raamatun tulkinnoista ja samoin toisia kunnioittaen."

        Kunnioitus täytyy ansaita.

        "En."

        Hyvä, kannattaa olla realistiset odotukset ;)

        "Jumalallista alkuperää olemme ihmisinä."

        Mikä ei tarkoita heidän esityksiensä olevan arvostelun yläpuolella...

        Jumalan profetiat ovat Raamatussa. Tietysti hyvä niitä tutkia ja tulkintaa saamme myös tehdä ja totuuteen pyrkiä tässä kaikessa. Tietysti Saddam sopii Babylonian kuninkaaksi joka miekanhaavasta paranee lähitulevassa, ja itse asiassa ei juuri muita ehdokkaita voi ollakkaan, kuten ymmärretään.

        Kerroppa joku toinen tässä ajassa mahdolliseksi Ilmestyskirjan kahdeksanneksi kuninkaaksi, joka on miekanhaavasta mahdollisesti paraneva, ja tosiasia on ettei ole toista, ainakaan nykytiedon valossa.

        Sadam -nimestä heprean kirjaimilla myös saadaan se 666, kuten voinet ymmärtää.

        Kerro toki miten koet Ilmestyskirjan ilmoituksen luvussa 13, ja Raamatussa laajemminkin tästä asiasta.


      • Ilmestyskirja.luku.13

        ´Minä näin pedon nousevan merestä. Sillä oli 10 sarvea ja 7 päätä. Sarvissaan sillä oli 10 kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä. Näkemäni peto oli leopardin näköinen. Sen jalat olivat kuin karhun, ja sen kita kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa, valtaistuimensa ja suuren vallan.

        Minä näin, että yksi sen päistä oli kuin kuolinhaavan saanut, mutta sen kuolinhaava parantui. Koko maa seurasi ihmetellen petoa. Ihmiset kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle. He kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"

        Sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja se sai vallan tehdä tätä 42 kuukautta. Se avasi suunsa pilkkaamaan Jumalaa, hänen nimeään, hänen majaansa ja taivaassa asuvia. Sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja se sai valtaa kaikkinaisiin sukukuntiin, kansoihin, kieliin ja kansanheimoihin. Sitä kumartavat kaikki ne maan päällä asuvat, joiden nimet eivät ole kirjoitetut maailman perustamisesta asti teurastetun Karitsan elämänkirjaan.

        Jolla on korvat, hän kuulkoon. Kuka tahansa vie vankeuteen, hän itse joutuu vankeuteen. Joka tappaa miekalla, hänet on miekalla tapettava. Tässä on tarpeen pyhien kärsivällisyys ja usko.

        Minä näin toisen pedon nousevan maasta. Sillä oli kaksi sarvea kuin karitsan sarvet, ja se puhui kuin lohikäärme. Hän käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maassa asuvat kumartamaan ensimmäistä petoa, jonka kuolinhaava parani. Hän tekee suuria ihmeitä, saaden tulenkin laskeutumaan taivaasta maahan ihmisten nähden. Hän eksyttää maan päällä asuvia niillä ihmeillä, joita hänen annettiin tehdä pedon nähden, ja hän yllyttää maan päällä asuvia tekemään pedon kuvapatsaan, sen pedon, jossa oli miekanhaava, ja joka oli vironnut eloon. Hänelle annettiin kyky antaa pedon kuvapatsaalle henki, että pedon kuvapatsas puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvapatsasta, tapettaisiin.

        Se saa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat panemaan tunnusmerkin oikeaan käteensä tai otsaansa. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon luvun. Se on näet ihmisen luku. Sen luku on 666.´


      • Ilmestyskirja.luku.17

        ´Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, tuli ja sanoi minulle: "Tule, minä näytän sinulle, millaisen tuomion saa se suuri portto, joka istuu paljojen vesien päällä. Sen kanssa ovat maan kuninkaat harjoittaneet haureutta, ja sen haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."

        Hän vei minut hengessä erämaahan. Minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan sekä koristettu kullalla, jalokivillä ja helmillä. Hän piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä iljetystä ja hänen haureutensa saastaa. Hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: SUURI BABYLON, MAAN PORTTOJEN JA ILJETYSTEN ÄITI.

        Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä. Nähdessäni hänet minä hämmästyin suuresti. Enkeli sanoi minulle: "Miksi olet hämmästynyt? Minä ilmoitan sinulle tuon naisen ja häntä kantavan pedon salaisuuden, tuon, jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Peto, jonka näit, on ollut, mutta ei enää ole. Se on vielä nouseva syvyydestä, mutta on joutuva tuhotuksi. Ne maan päällä asuvat, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan maailman perustamisesta asti, hämmästyvät nähdessään pedon, että se on ollut ja mennyt, mutta on jälleen oleva täällä.

        Tässä on sen merkitys, jossa on viisaus: Ne 7 päätä ovat 7 vuorta, joilla nainen istuu. Ne ovat myös 7 kuningasta. Niistä viisi on kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut. Kun se tulee, se pysyy vähän aikaa. Peto itse, joka on ollut mutta jota ei enää ole, on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen. Näkemäsi 10 sarvea ovat 10 kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan kuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa. Näillä on yksi ja sama mieli, ja ne antavat voimansa ja valtansa pedolle.

        Ne sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava ne, sillä hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Kutsutut, valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssaan."

        Hän sanoi minulle: "Vedet, jotka näit tuolla missä portto istuu, ovat kansoja, väkijoukkoja, kansanheimoja ja kieliä. Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihaavat porttoa, riisuvat sen paljaaksi ja alastomaksi, syövät sen lihan ja polttavat sen tulessa. Jumala on näet pannut niiden sydämeen täyttää yksimielisesti hänen suunnitelmansa. Ne antavat valtansa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan hallitsijoita."´


      • Nyt.odottelen

        kommenttejasi selitykseksi näistä, ja hyvä jokaisen ihmisen tutkia tätä, sillä hyvin lähellä on näiden täyttymys ihan konkreettisesti, jos vain ymmärrystä on anonut palavassa janossa, eikä penseänä näitä ohita.


      • pilipaliJUMALA
        Kerrotko.itsestäsi kirjoitti:

        totuudellisesti, niin voin ymmärtää kiinnostuksesi tähän aiheeseen ;)

        KAIKKI nämä Ennustukset, Nähdyt asiat, ovat hullun JUMALAN, mielikuvitusta, jonka Hän on ITSE kirjoittanut, ainakin noudattanut hirviönä kaiken yksioikoisesti ja-puolisesti omaksi oikeudekseen. Täysin huruhoureukko, joka rakastaa enemmän kaikkien teurastusta, jota on saanut koko 10 vuoden ajan Ilmestyskirjan Hullun Pedon päiväkirjallaan, eikä välitä YHTÄÄN ihmisistä, jotka saa kaiken aikaa traagiseen, Stanan pahaan kuolemaan, sitä ennen kärsimään IKUISESTI Heidän HURUhoureVALEILLA, syyttä suotta, Perkeleen turhaan.


      • Heti.alussa
        pilipaliJUMALA kirjoitti:

        KAIKKI nämä Ennustukset, Nähdyt asiat, ovat hullun JUMALAN, mielikuvitusta, jonka Hän on ITSE kirjoittanut, ainakin noudattanut hirviönä kaiken yksioikoisesti ja-puolisesti omaksi oikeudekseen. Täysin huruhoureukko, joka rakastaa enemmän kaikkien teurastusta, jota on saanut koko 10 vuoden ajan Ilmestyskirjan Hullun Pedon päiväkirjallaan, eikä välitä YHTÄÄN ihmisistä, jotka saa kaiken aikaa traagiseen, Stanan pahaan kuolemaan, sitä ennen kärsimään IKUISESTI Heidän HURUhoureVALEILLA, syyttä suotta, Perkeleen turhaan.

        Heti alussa lukematta vielä vastaustasi kiitän sinua vastauksesta.


      • Nyt.viestisi.lukeneena
        pilipaliJUMALA kirjoitti:

        KAIKKI nämä Ennustukset, Nähdyt asiat, ovat hullun JUMALAN, mielikuvitusta, jonka Hän on ITSE kirjoittanut, ainakin noudattanut hirviönä kaiken yksioikoisesti ja-puolisesti omaksi oikeudekseen. Täysin huruhoureukko, joka rakastaa enemmän kaikkien teurastusta, jota on saanut koko 10 vuoden ajan Ilmestyskirjan Hullun Pedon päiväkirjallaan, eikä välitä YHTÄÄN ihmisistä, jotka saa kaiken aikaa traagiseen, Stanan pahaan kuolemaan, sitä ennen kärsimään IKUISESTI Heidän HURUhoureVALEILLA, syyttä suotta, Perkeleen turhaan.

        Voin todeta: "mitä muuta voin odottaa!"


      • Maailmassa.tilanne

        Yksi Jeesus ja tuhat riivaajaa.


      • MeAgain
        Raamatussa.totuus kirjoitti:

        Jumalan profetiat ovat Raamatussa. Tietysti hyvä niitä tutkia ja tulkintaa saamme myös tehdä ja totuuteen pyrkiä tässä kaikessa. Tietysti Saddam sopii Babylonian kuninkaaksi joka miekanhaavasta paranee lähitulevassa, ja itse asiassa ei juuri muita ehdokkaita voi ollakkaan, kuten ymmärretään.

        Kerroppa joku toinen tässä ajassa mahdolliseksi Ilmestyskirjan kahdeksanneksi kuninkaaksi, joka on miekanhaavasta mahdollisesti paraneva, ja tosiasia on ettei ole toista, ainakaan nykytiedon valossa.

        Sadam -nimestä heprean kirjaimilla myös saadaan se 666, kuten voinet ymmärtää.

        Kerro toki miten koet Ilmestyskirjan ilmoituksen luvussa 13, ja Raamatussa laajemminkin tästä asiasta.

        "Jumalan profetiat ovat Raamatussa."

        Joten miksi kehittelet omaa fanifiktiota?

        "Tietysti hyvä niitä tutkia ja tulkintaa saamme myös tehdä ja totuuteen pyrkiä tässä kaikessa."

        Tähän asti olet pysytellyt aika kaukana totuudesta.

        "Tietysti Saddam sopii Babylonian kuninkaaksi..."

        Kunhan ensin väärennät hänen nimeään ;)

        "...joka miekanhaavasta paranee lähitulevassa..."

        Onko huono hetki kertoa, että mies hirtettiin?

        "...ja itse asiassa ei juuri muita ehdokkaita voi ollakkaan, kuten ymmärretään."

        Miksi, loppuiko sinulta väärennystaidot?

        "Kerroppa joku toinen tässä ajassa mahdolliseksi Ilmestyskirjan kahdeksanneksi kuninkaaksi, joka on miekanhaavasta mahdollisesti paraneva, ja tosiasia on ettei ole toista, ainakaan nykytiedon valossa."

        Toista? Suosikkisi Saddam ei tee edes yhtä sellaista; hänen nimensä ei sovi väärennyksestäsi huolimatta ja ukko ei edes kuollut miekanhaavaan.

        "Sadam -nimestä heprean kirjaimilla myös saadaan se 666, kuten voinet ymmärtää."

        Saddam on arabiaksi Saddam, jos pääsi tässä välillä unohtumaan ;)

        "Kerro toki miten koet Ilmestyskirjan ilmoituksen luvussa 13, ja Raamatussa laajemminkin tästä asiasta."

        En minä teeskentele profeettaa vaan sinä ;)


      • Pelastu.Jeesuksessa
        MeAgain kirjoitti:

        "Jumalan profetiat ovat Raamatussa."

        Joten miksi kehittelet omaa fanifiktiota?

        "Tietysti hyvä niitä tutkia ja tulkintaa saamme myös tehdä ja totuuteen pyrkiä tässä kaikessa."

        Tähän asti olet pysytellyt aika kaukana totuudesta.

        "Tietysti Saddam sopii Babylonian kuninkaaksi..."

        Kunhan ensin väärennät hänen nimeään ;)

        "...joka miekanhaavasta paranee lähitulevassa..."

        Onko huono hetki kertoa, että mies hirtettiin?

        "...ja itse asiassa ei juuri muita ehdokkaita voi ollakkaan, kuten ymmärretään."

        Miksi, loppuiko sinulta väärennystaidot?

        "Kerroppa joku toinen tässä ajassa mahdolliseksi Ilmestyskirjan kahdeksanneksi kuninkaaksi, joka on miekanhaavasta mahdollisesti paraneva, ja tosiasia on ettei ole toista, ainakaan nykytiedon valossa."

        Toista? Suosikkisi Saddam ei tee edes yhtä sellaista; hänen nimensä ei sovi väärennyksestäsi huolimatta ja ukko ei edes kuollut miekanhaavaan.

        "Sadam -nimestä heprean kirjaimilla myös saadaan se 666, kuten voinet ymmärtää."

        Saddam on arabiaksi Saddam, jos pääsi tässä välillä unohtumaan ;)

        "Kerro toki miten koet Ilmestyskirjan ilmoituksen luvussa 13, ja Raamatussa laajemminkin tästä asiasta."

        En minä teeskentele profeettaa vaan sinä ;)

        >Suosikkisi Saddam ei tee edes yhtä sellaista; hänen nimensä ei sovi väärennyksestäsi huolimatta ja ukko ei edes kuollut miekanhaavaan.<

        Ei kuollutkaan todennäköisesti vaan paranee miekanhaavasta, ja viittaa Persianlahden sotaan tietysti, siihen toiseen, jossa Saddam menetti valtansa.

        >Saddam on arabiaksi Saddam, jos pääsi tässä välillä unohtumaan ;)<

        Näytät tuntevan arabian, mutta hepreassa yhdellä d-kirjaimella: Sadam, ja tästä saadaan heprean kirjaimen numeroarvoilla yhteensä 666, siis ei kuusi-kuusi-kuusi.


      • MeAgain

        "Ei kuollutkaan..."

        Miksi sitten väität oman "profetiasi" olevan Ilmestyskirjasta? Jos hän ei kuollut miekanhaavasta niin ei hän voi herätä henkiin ;)

        "...todennäköisesti vaan paranee miekanhaavasta..."

        Silloin kuka tahansa voi parantua miekanhaavasta, jos ei ole saanut sellaista. Siinä tapauksessa muuten sinä sopisit kuvaan myös; olet parantunut miekanhaavasta, jota et ole saanut ;)

        "...ja viittaa Persianlahden sotaan tietysti, siihen toiseen, jossa Saddam menetti valtansa."

        Saddam ei kuollut miekan iskusta kummassakaan sodassa...

        "Näytät tuntevan arabian..."

        Saddam on ihan kotimaassaankin vain Saddam, mutta riittävällä petkutuksella saat varmasti minkä hyvänsä nimen sopimaan tarinaasi ;)


    • Ilmestyskirjassa.lisää

      Eufratin varrelta vapautetaan neljä riivajavaltaa, ja ISIS -kalifaatin kaltainen tulee maailmaan, kuin natsit Euroopassa ja juutalaisvainoissa.

      Eufrat kuivuu ja idästä tulevat maan kuninkaat Ilmestyskirjan mukaan. Ennen tätä iankaikkinen evankeliumi julistetaan kaikille kansoille ja sitten alkaa 3.maailmansota ja sen jälkeen tulee nälänhätä, ja tämä varmaan yksi keskeinen tulevaan laittomuuden salaisuuden ja hävityksen kauhistuksen alkusysäykseen, toki riivajien vapauttaminen tietysti todellinen syy pahuuden laittomuuteen.

      Jeesuksessa on pelastus jokaiselle ihmiselle varmuudella, ja jo tänään saamme kaiken toivomme armoonsa asettaa ja rakastaa Jeesusta Herranamme ja lähimmäisiämme kuten itseämme, ja tämä on Jumalan tahto myös, ja samoin saamme rakastaa myös vihollisiamme, jotka ovat valmiit hyväksymään laittomuudet ja luulevat palvelevansa Jumalaa surmatessaan ihmisiä, ymmärretään tämä, ettei meillä ole taistelu ihmisiä vaan pahuuden henkivaltoja vastaan ja sijaintinsa ilmassa ja missä ovatkaan.

      Saatana heitetään alas taivaasta, kun voitto taivaaseen saadaan Jeesuksen valtakunnan uskollisten apostolien kautta, ja valmiit kuolemaan hyvää tehdessään, siis ei toisia murhatessa tai vainotessa kuten islamin jihadissa vaan pitäessään esillä Jumalan evankeliumia Jeesuksessa, ja lähitulevassa tapahtuu.

      • Jeesuksen.apostoleja

        144 000 Israelin yhdestätoista sukukunnasta, sillä Daan poissa ja Joosefista kaksinkertainen.


    • Rakentavaa.keskustelua

      Rakentavaa keskustelua pyydän kaikilta osallistuvilta. Tuo totuutta ja vältä valheita.

    • Tulevaisuudessa.näistä

      Tulevaisuudessa näistä Raamatun profetioista varmaan aloittajana hyvä tarkemmin erotella, mikä Raamatusta ja mikä tulkintaa ihmisestä.

      • Pyrin.tekemään

        Pyrin tekemään eron näissä kahdessa ja molemmat omalla eri viestillä.


    • Ilmestyskirja.luku.13

      Ilmestyskirja luku 13 kerrotaan edeltä laittomuuden salaisuudesta ja Babylonian kuninkaasta, josta tehdään kumarrettava kuvapatsas ja paranee miekanhaavasta eli sodalla on pois pistetty johtaja-toimestaan ja sopii Saddamiin.

    • Joka_Jeesusta_rakastaa

      sitä Herra siunaa hyvällä.

    • Jumalan.hyvyys

      Jumala suo hyvää kaikille luoduilleen, myös ihmisille, ja ihmisten keskuudessa pahuuden henkivallat vaikuttavat valheita ja vihaa ja murhia ja haureutta ja kaikkea huonoa hedelmää, kuten Raamatussa meille kaikille ihmisille opetetaan.

    • Hyvin.todennäköisesti

      Hyvin todennäköisesti pedon merkkiin liitetään erilaisia terveysvaikutuksia sen Raamatussa esitetyn ainoan maksuvälineen lisäksi. Näistä terveysvaikutuksista lieneen kyse, kun ihmeistä ja merkeistä on Raamatussa esitetty. Toki myös muunlaiset ihmeet ja merkit voivat liittyä Babylonian uskontoon, kuten Ilmestyskirjassa se siten esitetään ja Eufratin varralta vapautetaan nuo neljä riivaajaa.

    • Nykyajassa.selvästi

      maailmassa vain erittäin paljon pahuutta! Tietysti ymmärrän samalla Jeesuksen opetuksen, ettei taistelu ihmisiä vaan pahuuden henkivaltoja vastaan. Pelastuksemme on aina itsestämme osaltamme kiinni, muuhun johtopäätökseen en voi tulla.

      • Tietysti.aina

        ihmisen pelastus yksin Isästä Jumalasta kiinni, ja kaiken toivoni armoonsa tahdon asettaa, sillä muu ei kestä varmuudella!


      • Jeesuksen.nimessä

        Kaiken toivomme saamme asetaa Jumalan armoon, joka on maan ja taivaan luonut Jeesuksessa, amen, halleluja!

        Kuten Jeesusta syytettiin, näin myös Israelin profeettoja ja apostoleja ja pyhiä, ja näin on nykyäänkin, ja tietysti Jumala tahtoo meiltä pyhää palavaa rakkautta ja itsemme kieltämistä ja ristimme kantamista, kuten myös profeetat ja Jeesus ja apstolit ja pyhät ovat meille esimerkin antaneet juutalaisuudesta nimenomaan ja Raamatussa.

        Varotaan antikristuksia, tulivat sitten mistä hyvänsä lähtökohdasta.


    • nostetaan.ylös

      ...

      • 1.2.3

        Tunnetaan Raamatussa olevat Jumalan antamat profetiat, sillä ovat tärkeitä.


    • BackToHeaven

      Voihan teitä höpönassuja kun sokeana haluatte ihan väkisin kulkea. Pedon merkki on aina ollut ja tulee olemaan raha.

      Tiedän, uskomattomalta kuulostaa mutta näin se asia vaan on vaikka et sitä halua itsellesi tunnustaa . Otat sen oikeaan käteesi ja mieleesi , tätä ne kirjoitukset tarkoittaa . myöskin dollarissa asia selvitetään erittäin selvästi kun silmäsi irrottautuu totuudesta (pyramidi).

      Money is power but its not truth

      Mutta te jotka haluatte pitää rahan Jumalana niin tehkää se toki mutta minun tieni vie muualle vaikka ehkä sen takia pitää pikkasen laittaa kroppaa likoon ;)

      Mitäköhän siihen oikeaan käteen pitäisi sinun mielestäsi ottaa? Mieleesi? ;) kyllähän tästä puhutaan isossa kirjassa . KYLLÄ PUHUTAAN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe