Mies pyytää minua laihduttamaan

läski94

Olemme seurustelleet 1½ vuotta ja painoni on pysynyt samana (65kg) koko sen ajan. Nyt mieheni on pyytänyt minua laihduttamaan, koska kuulemma näytän vanhoissa kuvissani paremmalta kuin nyt. Olen 21-vuotias (hän 31), 168cm ja "vanhat" kuvani ovat noin viisi vuotta vanhoja. Loukkaannuin hirveästi hänen pyynnöstään, vaikken sitä olekaan hänelle näyttänyt. Vituttaa, kun luulin, että hän pitää minusta juuri tällaisena, mutta niin ei ilmeisesti ole. Neuvoja ?

216

3776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Miehes o ulkonäköpainotteine.
      E kuiteskaa kandee alkaa hyppii mukaan toiste unelmien.
      Mitens mies, hoikka, lihaksikas kroppa & siksbäk navan suojana?

      Voitte tietyst alkaa yhes menee salil, mikäli kumpikaa e tee sitä jo ny. Siit joko diggaa tai ei

      • läski94

        Juu, en kaivannut vastauksia, josta ei saa selvää. Mukavampi lukea ihan suomen kieltä.


      • Hylkeet-keittoksi
        läski94 kirjoitti:

        Juu, en kaivannut vastauksia, josta ei saa selvää. Mukavampi lukea ihan suomen kieltä.

        Minun morsiameni on 168/52.
        50v vanha.
        Hänen kanssaan on pirun hyvä peuhata,
        tosin muutenkin täydellinen minulle.


        Kun katsoo noita teinejä,
        siis alle 30v, ihmettelen......
        ruipelo kolli, ja aivan tolkuton hylje kulkee vieressä.

        On oikeita naisiakin.
        ei tarvitse tyytyä syöttöporsaaseen.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        Hylkeet-keittoksi kirjoitti:

        Minun morsiameni on 168/52.
        50v vanha.
        Hänen kanssaan on pirun hyvä peuhata,
        tosin muutenkin täydellinen minulle.


        Kun katsoo noita teinejä,
        siis alle 30v, ihmettelen......
        ruipelo kolli, ja aivan tolkuton hylje kulkee vieressä.

        On oikeita naisiakin.
        ei tarvitse tyytyä syöttöporsaaseen.

        Hehheeheh.. No hyvä. Ole nyt ihmeessä tyytyväinen "tyttö"ystävästäsi. Mikä sitten mättää, että pitää haukkua muiden muijat?? Kerrohan. Kun pieneen päähäsi ei mahdu, niin kerron sinulle: Et varmaankaan ole koskaan ajatellut sellaista asiaa, että se "ruipelo" mies, voi olla jopa komea tykkää/rakastaa sitä lihavaa lyllertävää läskiään, joka siinä käsipuolessaan roikkuu? Sillä lihavalla lylleröläskillä voi olla siellä vintissä jotain sellaista mikä sinulta puuttuu tyystin. Tiedätkö mitä se voisi olla? Sivistystä, hienotunteisuutta, olla yksinkertaisesti nasta tyyppi, joka ei kuluta aikaansa ja energiaansa arvostelemalla muita, muiden puolisoita, juoruamalla ja ennen kaikkea ei ole ilkeä, inhottava paskiainen, vaan nauravainen, iloinen, osaa keskustella jne... Miljoona asiaa, joilla lyö laudalta sinunlaisesi idiootit, joiden elämä pyörii ainoastaan ja vain ulkoisessa olemuksessa. Pidä laiha kuivan kesän oravasi ja ole häneen tyytyväinen.


      • hyvässäkuosissa

        Hei, olen samoissa mitoissa kun sinä, tosin parikytvuotta vanhempi.. Olen sopusuhtainen ja minut luokitellaan hoikaksi.. Sinulla on hyvät mittasuhteet, ei niitä kannata miehen takia lähteä muuttamaan.. Tsemppia sinulle ja mukavaa joulun odotusta!


      • Hylkeet-keittoksi kirjoitti:

        Minun morsiameni on 168/52.
        50v vanha.
        Hänen kanssaan on pirun hyvä peuhata,
        tosin muutenkin täydellinen minulle.


        Kun katsoo noita teinejä,
        siis alle 30v, ihmettelen......
        ruipelo kolli, ja aivan tolkuton hylje kulkee vieressä.

        On oikeita naisiakin.
        ei tarvitse tyytyä syöttöporsaaseen.

        Hylkeet keitoksi nimimerkille; ei uskoisi että aikuinen mies kirjoittaa tuollaista, vai onko aikuinen. Mitähän lie oma ulkonäkösi, täytyy olla jonkinlainen itsetunto-ongelma tälläisella ihmisellä, vai onko ihminen ollenkaan. T. nainen 173/59


    • läski94

      Hän siis ei itse treenaa eikä liiku muutenkaan (enää), 190cm 100kg.. en ole koskaan hänen ulkonäöstään valittanut, kun ei mielestäni siihen ole ollut aihetta.

      • NORMAALI53KG

        MINÄ OLEN TEHNYT 3 LASTA JA VAIN SILLOIN ODOTTAESSA PAINOIN 8KG ENEMÄN JA HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN
        TAAS NORM. 53KG NYT OLEN 63VUOTIAS JA
        PAINO EDELLEEN 53KG . ELI NORMAALIA EI OLE LIHOMINEN. MUUTENVAAN


      • MrBolivar

        Niin, siis parisuhteessa pitäisi olla kyse jostain muustakin kuin vain ulkonäöstä/painosta.Jos et kelpaa miehelle, niin ei sitten.

        Toisen painostuksen takia ei tarvitse laihduttaa.Kuulostat muutenkin normipainoiselta joten don't worry.


      • Opettajahei
        NORMAALI53KG kirjoitti:

        MINÄ OLEN TEHNYT 3 LASTA JA VAIN SILLOIN ODOTTAESSA PAINOIN 8KG ENEMÄN JA HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN
        TAAS NORM. 53KG NYT OLEN 63VUOTIAS JA
        PAINO EDELLEEN 53KG . ELI NORMAALIA EI OLE LIHOMINEN. MUUTENVAAN

        Sääli, ettet osaa kirjoittaa vaikka olet jo noin vanha. Tuskin koskaan opitkaan.


      • Sinkkuekspertti

        Ehkäpä ulkoasusi on alkanut olemaan "homssuinen" ja lässähtänyt, niinkuin parisuhteessa usein käy. Miehesi on sen miehiseen tyyliin tulkinnut nopeasti että "akka on läskistynyt, kun ei enää miellytä silmää", vaikka oikeasti olet vain alkanut pitämään päällä liikaa säkkipaitoja ja pieruverkkareita.
        Villapaita ja harjaamaton tukka tappaa aika nopeasti eroottisen mielenkiinnon kotiarjessa.
        Valitettavasti monet naiset kuvittelevat meikkaamisen korjaavan asian, mutta silloin näyttää lähinnä halvalta.
        Siisti ulkomuotosi!


      • fdgdfgdfgdfgfdgfg
        NORMAALI53KG kirjoitti:

        MINÄ OLEN TEHNYT 3 LASTA JA VAIN SILLOIN ODOTTAESSA PAINOIN 8KG ENEMÄN JA HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN
        TAAS NORM. 53KG NYT OLEN 63VUOTIAS JA
        PAINO EDELLEEN 53KG . ELI NORMAALIA EI OLE LIHOMINEN. MUUTENVAAN

        Isoilla kirjoittaminen on huutamista ja MINÄ:llä aloittaminen itsekorostusta. Aloittaja ei kysynyt sinun painon kehityksestä eikä synnytyksistä. Pelkkä paino ei kerro mitään. Voit harrastaa mitä suurinta itsepetosta, kuten itse tein. Eli paino pysyy samana, lihaksikkuus vähenee ja korvautuu rasvalla. Oleellisinta on kehon lihasten määrä ja kunto. Loppujen lopuksi rasvamäärä ei ole niin oleellinen, siinä voi olla heittoa paljonkin. Lihaksikas "ylipainoinen" on terveempi kuin langanlaiha ja lihakseton ihminen. Lihaksia tarvitaan mm. verensokerin säätelyyn.


      • läski94
        Sinkkuekspertti kirjoitti:

        Ehkäpä ulkoasusi on alkanut olemaan "homssuinen" ja lässähtänyt, niinkuin parisuhteessa usein käy. Miehesi on sen miehiseen tyyliin tulkinnut nopeasti että "akka on läskistynyt, kun ei enää miellytä silmää", vaikka oikeasti olet vain alkanut pitämään päällä liikaa säkkipaitoja ja pieruverkkareita.
        Villapaita ja harjaamaton tukka tappaa aika nopeasti eroottisen mielenkiinnon kotiarjessa.
        Valitettavasti monet naiset kuvittelevat meikkaamisen korjaavan asian, mutta silloin näyttää lähinnä halvalta.
        Siisti ulkomuotosi!

        Emme asu yhdessä ja huolehdin aina ulkonäöstäni, että olen siisti ja en koskaan käytä verkkareita, vaan farkkuja tai hametta/mekkoa. En usko, että homssuisuudesta siis johtuisi laihdutuspyyntö.


      • Että.silleen
        läski94 kirjoitti:

        Emme asu yhdessä ja huolehdin aina ulkonäöstäni, että olen siisti ja en koskaan käytä verkkareita, vaan farkkuja tai hametta/mekkoa. En usko, että homssuisuudesta siis johtuisi laihdutuspyyntö.

        Se haluaa sellaisen teinitytön, joka olit niissä 5 vuotta vanhoissa kuvissa. Tän puoltoista vuotta on susta tykännyt vaikket ihan teini olekaan, koska on ehkä ollu vähän rakastunut. Nyt suurin ihastus on loppu, ja hän alkaa taas kattelemaan teinityttöjä.

        Kerro muuten miehellesi terveisiä, että sinä olet selkeästi normaalipainoinen, hän taas lievästi ylipainoinen.


      • MrBolivar
        Sinkkuekspertti kirjoitti:

        Ehkäpä ulkoasusi on alkanut olemaan "homssuinen" ja lässähtänyt, niinkuin parisuhteessa usein käy. Miehesi on sen miehiseen tyyliin tulkinnut nopeasti että "akka on läskistynyt, kun ei enää miellytä silmää", vaikka oikeasti olet vain alkanut pitämään päällä liikaa säkkipaitoja ja pieruverkkareita.
        Villapaita ja harjaamaton tukka tappaa aika nopeasti eroottisen mielenkiinnon kotiarjessa.
        Valitettavasti monet naiset kuvittelevat meikkaamisen korjaavan asian, mutta silloin näyttää lähinnä halvalta.
        Siisti ulkomuotosi!

        Älä ihmettele kun akkasi lähtee kävelemään.Vastauksen siihen kun löydät peilistäsi.


      • painosi-ei-kiinnosta
        NORMAALI53KG kirjoitti:

        MINÄ OLEN TEHNYT 3 LASTA JA VAIN SILLOIN ODOTTAESSA PAINOIN 8KG ENEMÄN JA HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN
        TAAS NORM. 53KG NYT OLEN 63VUOTIAS JA
        PAINO EDELLEEN 53KG . ELI NORMAALIA EI OLE LIHOMINEN. MUUTENVAAN

        Oletko tietoinen että isoilla kirjaimilla kirjoittaminen tarkoittaa huutamista?


      • Puuma1969
        NORMAALI53KG kirjoitti:

        MINÄ OLEN TEHNYT 3 LASTA JA VAIN SILLOIN ODOTTAESSA PAINOIN 8KG ENEMÄN JA HETI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN
        TAAS NORM. 53KG NYT OLEN 63VUOTIAS JA
        PAINO EDELLEEN 53KG . ELI NORMAALIA EI OLE LIHOMINEN. MUUTENVAAN

        Hei olen muodokas ja ylipainoinen , ja miesystävät jotka ovat sinut itsensä ja painonsa kanssa minun ulkonäkö on miellyttänyt heitä . Kun taas miehet jolla häiritsee oma paino tai muuten surkea itsetunto pyytävät minua laihduttamaan , koska eivät ole itseensä tyytyväisiä .
        Sanot miehellesi että jos en kelpaa tällaisena tuossa on ovi .
        T.nina


    • onhan tämä provo? :D

      • laski94

        sori menitte halpaan


    • läski94

      Ei ole. Miksi olisi?

      • siksi, koska jokainen täyspäinen normaali aikuinen tietää ihmisen ja ihmiskehon muuttuvan verrattuna siis 16-kesäinen ja 21v.. raivostuttaa nää persreiät joita epävarmat likat haluaa miellyttää ja jotka ei itse tee mitään koska heihin ollaan tyytyväisiä sellaisenaan ku ovat.. ja sitte saa nähdä että heistä puhutaan ihan ku asia olis ihan ok?

        jätkä mäkeen, se on mun neuvo. olisit pituutees nähden ihan normipainoinen, tsiisus.


      • sulla menis muuten ennen pitkää koko itse- ja omanarvontunto tuollaisen kans.


      • maitotytto1

        Hei,
        unohda koko mies. Kenelläkään miehellä ei ole oikeutta vaatia toista muuttumaan ulkonäöltään toisenlaiseksi. Kohta hän varmaan pyytää silikonirintoja yms.
        Jätä mies ja katsele itsellesi normaalilla itsetunnolla varustettu mies.
        Koskaan ei Sinun ulkonäkösi tule olemaan ok. tämän miehen mielestä.


    • muotorunoilija

      16 vuotiaalla on muutenkin erilainen ruumiinrakenne kuin 21 vuotiaalla. Koskee myös kasvoja, joista lapsenomaisen kasvojen muoto muuttuu aikuismaiseksi, harvoille jää babyfaceksi.
      Joten miehesi toivoo turhia

      • niin----

        aloittajan mies on hankkinut itselleen huomattavasti itseään nuoremman naisystävän ja nyt hän haluaa, että nainen laihduttaisi, jotta muistuttaisi enemmän teini-ikäistä.... hmm.... ainakin tyypin "nais"ihanne on selvillä.


      • jonyositkummaäijä

        Helwata! Tollanen "mies" siis muka-mies on jonkun sortin "pedo...metrinen" tyyppi! Vois ehkä olla fixua laittaa ovesta sellanen tutkailemaan niitä lapsosiaan tai sit antaa ilmi taipumukset. Ja ittellekin päin naamaa! Totta jumangegga nainen muuttuu, kun alkaa olla - fyysisestikin - ns. oikeissa mitoissa. Nuoruus on onneksi sellainen tauti, että se menee vuosien kuluessa ohi. Sille ei mahda Erkkikään mitään. Tosin joiltakin sellaisen asian tajuamiseen menee liiiian pitkä aika


      • Jotainrajaa

        Ei oo kuuppakaan sullakaan kunnos. Kysymys on siitä, että vähä reilu parikymppinen nainen voisi olla hoikempi - mikä ihan terve tavoite. Ottamatta kantaa miehen kondikseen. Mutta mikä aasinsilta jo keksittty pedofiliaan, menee täysin yli mun ymmärryksen. Pedofilianen kiinnostus tarkottaa lähinnä alle 13 v joihin ei ole vielä puperteetti juuri vaikuttanut. Tässä ei ole mitän tekemistä sen asian kanssa.


      • jonyositkummaäijä

        Luepa nyt uudelleen! Ekkönä tiedä, mikä on pedometri tai mitä on pedometria? K.V.G., niin selviää. Emmä mistään fiiliasta ole maininnu yhtikäs mittään!! Vai ookkonä joku LUKI-härönein?


    • saimalisa

      Miehellelläsi on keski-ikäkriisi ja se kuvittelee saavansa pilinsä syttymään muokkaamalla naistaan anorektikoksi. Vallankäyttöä siis, tarkennettuna.

      Jätä huomioimatta ulkonäköösi liittyvät muokkauspyynnöt. Jos viitsit, niin voit kehitellä keskustelua siitä, että miksi mies haluaa sinun näyttävän viisi vuotta vanhalta kuvalta ja esitä samalla toive, että mieskin on paremman näköinen inttikuvissaan tms.

    • ei_yli_viittä_kiloa

      Koska kukaan ei uskalla olla rehellinen, sanon, että viisi kiloa pois ja olet paremman näköinen. Mutta ei enempää. Nyt olet normaalin painoindeksin ylärajalla, vaikkakin vielä periaatteessa normaali. Mutta siis jos haluat sopusuhtaisemmaksi.

      • edellinen

        ja ettei kukaan hysterisoisi, olet vasta alle 53 kiloisena alle normaalipainon. Eli 60-kiloisena hyvin normaali.
        Miehesi pitää normaalipainoisista, ei pullukoista. Sitä ei varmaan voi muuttaa, mutta voit tietysti vaihtaa miestä, jos asia ärsyttää.


      • läski94

        Kumma, kun aluksi kelpasin ihan hyvin tällaisena. Huom. En ole lihonut seurustelumme aikana.


      • edellinen
        läski94 kirjoitti:

        Kumma, kun aluksi kelpasin ihan hyvin tällaisena. Huom. En ole lihonut seurustelumme aikana.

        Jospa mies kuvat nähtyään tajusi, että voisit olla paljon nätimpikin. Minkä painoinen olit kuvien ottamishetkellä?

        Onko vartalosi omasta mielestäsi nätimpi 65 kiloisena vain sellaisena kuin silloin (oletan ettet silloinkaan ollut alipainoinen)


      • läski94

        Painoin silloin noin 50kg. Varmasti silloin olin nätimpi muiden mielestä. Minulle itselleni on ihan sama painanko sen 50kg vai 65kg, kun ei olo ole muuttunut sen huonommaksi tai paremmaksi.


      • edellinen
        läski94 kirjoitti:

        Painoin silloin noin 50kg. Varmasti silloin olin nätimpi muiden mielestä. Minulle itselleni on ihan sama painanko sen 50kg vai 65kg, kun ei olo ole muuttunut sen huonommaksi tai paremmaksi.

        Ehkä olit silloin myös lyhyempi tai sitten olit liian laiha pituuteen nähden, mikä on kyllä tyypillistä 16 vuotiaalle.
        Sinulla ei ole siis mielipidettä mikä on hyvän näköistä ja hyvän näköinen paino sinulle, mutta miehelläsi on. Ok.


      • olikomurheita
        läski94 kirjoitti:

        Painoin silloin noin 50kg. Varmasti silloin olin nätimpi muiden mielestä. Minulle itselleni on ihan sama painanko sen 50kg vai 65kg, kun ei olo ole muuttunut sen huonommaksi tai paremmaksi.

        Olet siis lihonut viisitoista kiloa viidessä vuodessa. Huh! Mitä tapahtui?Ja olet sentään nuori ihminen.


      • läski94

        Taisin siinä kasvaa teinistä aikuiseksi.


      • ei_ihan_normaalia
        läski94 kirjoitti:

        Taisin siinä kasvaa teinistä aikuiseksi.

        Mutta viisitoista kiloa??? Teini-ikä alkaa olla jo lopuillaan 16v. Teini-ikä 12-16.


      • sadbutsad

        Höpölöpö. Sana teini tulee englannin kielen sanasta "teen". Teini-ikä kestää niin kauan, kun ikä päättyy sanaan "-teen". Teini-ikä siis alkaa kolmestatoista (13, thirteen) ja jatkuu yhdeksääntoista (19, nineteen). Fyysinen kehityshän jatkuu normaalistikin jopa 25-vuotiaaksi.
        Aloitukseen; "miehesi" taitaa tykätä lapsista. Lemppaa helvettiin.


      • oivoivoivoi
        sadbutsad kirjoitti:

        Höpölöpö. Sana teini tulee englannin kielen sanasta "teen". Teini-ikä kestää niin kauan, kun ikä päättyy sanaan "-teen". Teini-ikä siis alkaa kolmestatoista (13, thirteen) ja jatkuu yhdeksääntoista (19, nineteen). Fyysinen kehityshän jatkuu normaalistikin jopa 25-vuotiaaksi.
        Aloitukseen; "miehesi" taitaa tykätä lapsista. Lemppaa helvettiin.

        16-21 vuoden iässä 15 kilon nousu on normaalia ja tervettä?

        Niin kai sitten nykyään Suomessa. ja Ameriikoissa.


      • sadbutsad
        oivoivoivoi kirjoitti:

        16-21 vuoden iässä 15 kilon nousu on normaalia ja tervettä?

        Niin kai sitten nykyään Suomessa. ja Ameriikoissa.

        Opettele ymmärtämään lukemasi. Puhun iästä, en kiloista. Vittu, mitä sakkia..


      • oivoivoivoi
        sadbutsad kirjoitti:

        Opettele ymmärtämään lukemasi. Puhun iästä, en kiloista. Vittu, mitä sakkia..

        Mutta aloituksessa puhuttiin painosta ja pyrin pysymään siis asiassa ja linkittämään ikäasian painoon, että keskustelu pysyisi myös sinun kohdaltasi aloituksen aiheessa, etkä joutuisi noloon tilanteeseen.


      • abcoasters

        Viittasin kommentissani nimimerkin "ei-ihan-normaalia" kommenttiin teini-iästä, jos et ymmärtänyt yhteyttä. Ehkä nyt onnistuu paremmin?


      • ei_ihan_normaalia
        abcoasters kirjoitti:

        Viittasin kommentissani nimimerkin "ei-ihan-normaalia" kommenttiin teini-iästä, jos et ymmärtänyt yhteyttä. Ehkä nyt onnistuu paremmin?

        Kyllä minäkin kommentoin painonlaskua, mitä on kyllä käsittämättömän paljon viiteen vuoteen, 15 kg, vaikka ikä olisi mikä. Aloittajan kannattaisi tarkistaa kilpirauhasen arvot, onko vajaatoimintaa.


      • ei_ihan_normaalia

        Siis -nousua.


      • minätyytyväinen

        Olen samanmittainen aloittajan kanssa, mutta painan 7-8 kiloa vähemmän, ja näytän ihan normaalipainoiselta. Olo on mitä mainioin! Ikää tosin aloittajaa huomattavasti enemmän, jo 50 ... Ala liikkumaan ja syö terveellisesti, saat hyvän mielen, eikä ystäväsi mielipiteet silloin sinua masenna. Saat nauttia myös muiden kehuista!


      • homopeke
        läski94 kirjoitti:

        Kumma, kun aluksi kelpasin ihan hyvin tällaisena. Huom. En ole lihonut seurustelumme aikana.

        Älä valehtele.Ihan varmaan on tullut muutama kilo,ja noin lyhyessä rungossa se näkyy.


      • läski94
        homopeke kirjoitti:

        Älä valehtele.Ihan varmaan on tullut muutama kilo,ja noin lyhyessä rungossa se näkyy.

        Miksi valehtelisin? Olenhan anonyymi, joten voin hyvin kertoa asiat niin kuin ne ovat.


      • ensiisaikuinen
        läski94 kirjoitti:

        Taisin siinä kasvaa teinistä aikuiseksi.

        Ai, ilmeisesti en ole aikuinen, neljä lasta tehnyt ja ikää yli 40, painoa on kaksi kiloa tullut lisää sitten sen kun olin 16 v. Ylipainoa ei ole koskaan ollut, päinvastoin BMI 19.


      • gfdgsgdfgdfgdfgdf
        oivoivoivoi kirjoitti:

        16-21 vuoden iässä 15 kilon nousu on normaalia ja tervettä?

        Niin kai sitten nykyään Suomessa. ja Ameriikoissa.

        Omasta mielestäni olen itse normaalipainoinen (157 cm, n. 52 - 54 kg). Teini-iässä painoin ehkä 45 kg. Eli minua kymmenen senttiä pidemmän pitäisi painaa saman verran kuin minä? Ja siksi toiseksi, jos itse painaisin saman kuin teininä, niin olisin kovin kurttuinen (useimmat saavat ryppyjä muutenkin teini-iässä). Minäkin olen siis "lihonut" teini-iän ja nuoruuden välillä, mutta säilyttänyt normaalipainon aikuisiällä. En tulisi yhtään kauniimmaksi laihduttamalla itseäni alipainoiseksi, päin vastoin.

        Aloittaja on säilyttänyt painonsa vuosia, mikä siis ei ole merkki sairaalloisesta painonkehityksestä, etenkin kun kyseessä on normaalipaino. Otatteko lainkaan huomioon, että nykyään on yli 100-kiloisia varhaisteinejä (omassa nuoruudessani 50-kiloinen ala-asteelainen oli auttamatta läski)? Otatteko huomioon sitä, että moni aloittaa aikuisena kuntoiluharratuksen, eli on myös lihaksikkaampi yli 20-vuotiaana kuin keskenkasvuisena? Täytyy huomioida kehon koostumus, ei tuijottaa pelkkää painoa.

        Ette ilmeisesti tajua sitäkään, että aloittajan puoliso on suuntautunut seksuaalisesti alaikäisiin. Aikuinen nainen ei muutu enää laihdutuksella teiniksi, vaikka mies siitä saisi seksuaalista vastetta. Tuossa suhteessa mies on mielenvikainen. Toivon, että nainen tajuaa lähteä. Toisilla on oikeasti paino-ongelmaa. Nyt vika on miehen vääristyneissä mielikuvissa.


      • gugguug

        Samaa mieltä. Jos motivaatiota vaan löytyy, niin varmasti muutaman kilon voisi helposti pudottaakin. http://www.rasvanpoltto.net/ Tuolta ohjeet, joilla onnistuu helposti. Ei sitä tietysti pelkän miehen pillin mukaan kannata tehdä, mutta varmasti myös itselle tulee parempi olo.


    • nonniin---

      Sinun on aika etsiä itsellesi oikea mies.

      • essie21

        ensiks 7-8kg pois ja sit etsi uus mies.


    • mamafromhell

      Sun mies on höpöhöpömies. Ei sun tarvitse laihduttaa ja naisen vartaloon tulee muotoja-ei kukaan jää yleensä androgyyniksi..Kerro että olet normaalipainonien ja tuollaiset kommentit loukkaa. Jos mies valittaa edelleen-otat ja lähdet-etsikööt haluamansa.Sinullekkin löytyy ottajia..

    • wdwqddwqdq

      Onhan tuossa varaa laihduttaa se 5kg mutta odottaisin mieheltä myös timmiä kroppaa sitten vastalahjaksi

      • optinen-asia

        Naisen hoikkuus vastaa miehen pituutta. Eli pitkällä miehellä on varaa vaatia hoikkuutta naiselta.Pitkä mies ei koskaan näytä läskiltä, ainoastaan isolta ollessaan painava. Lyhyt nainen näyttää helposti läskiltä.


      • asdsddas
        optinen-asia kirjoitti:

        Naisen hoikkuus vastaa miehen pituutta. Eli pitkällä miehellä on varaa vaatia hoikkuutta naiselta.Pitkä mies ei koskaan näytä läskiltä, ainoastaan isolta ollessaan painava. Lyhyt nainen näyttää helposti läskiltä.

        Ei todellakaan vastaa. Laihuuteen voi vaikuttaa pituuteen ei, ei verrattavia asioita täten.


      • optinen-asia kirjoitti:

        Naisen hoikkuus vastaa miehen pituutta. Eli pitkällä miehellä on varaa vaatia hoikkuutta naiselta.Pitkä mies ei koskaan näytä läskiltä, ainoastaan isolta ollessaan painava. Lyhyt nainen näyttää helposti läskiltä.

        ei se ole pitkäkään (ja painava) mies enää hyvännäköinen jos vartalon muoto on kuin muumipeikolla, kapeat hartiat, paksu rengas koko vyötärön ympärillä ja ennen kaikkea käsittämättömän iso perse.
        tällaisia muumipeikkoja ja aku ankkoja olen viime aikoina nähnyt yhä enenevissä määrin.. mihin katosi harteikkuus miehiltä? milloin miesten perseistä tuli yhtä isoja tai jopa isompia kui naisilla?


    • luikeroko

      ei jumalauta ole tottakaan??? siis jos menet sen tekemään ja laihdutat niin tulen henk kohtasesti antamaan raippaa!! onko nää vastaajat lievästi sanottuna vajukkeja?? jos tytöstä naiseksi ei tuo kiloja ihan noprmaalisti tuon verran niin lupaan nuolla kalsarini!!

      • vatsa-ei_ole_muoto

        Ei se kyllä normaalisti tuo noin paljon.

        Tuossa on vähän muutakin kuin muotoja tullut.


      • nimimerkitönj
        vatsa-ei_ole_muoto kirjoitti:

        Ei se kyllä normaalisti tuo noin paljon.

        Tuossa on vähän muutakin kuin muotoja tullut.

        Ehkäpä jopa lihaksia. Riippuu vähän ihmisestä, mutta lihaksetkin kasvaa iän myötä. Kunnes vanhana alkaa surkastumaan. Tätä kovin moni ei ajattele.


      • valitettavasti
        nimimerkitönj kirjoitti:

        Ehkäpä jopa lihaksia. Riippuu vähän ihmisestä, mutta lihaksetkin kasvaa iän myötä. Kunnes vanhana alkaa surkastumaan. Tätä kovin moni ei ajattele.

        Kyllä nyky kaksikymppisillä ne "lihakset" on nykyään höttönä renkaana vyötäröllä, napafarkkujen kauluksen ulkopuolella.


      • nimimerkitönj
        valitettavasti kirjoitti:

        Kyllä nyky kaksikymppisillä ne "lihakset" on nykyään höttönä renkaana vyötäröllä, napafarkkujen kauluksen ulkopuolella.

        Laihoja läskejäkin on paljon. Lihasmassaa ei juuri havaitse, pullataikinaa koko olemus.


    • Tytöksi et pysty enää muuntautumaan. Hyväksy se ja toivottavasti iloitset siitä mitä saat aikuisena.

      Jotkut taas henkisestikin pysyvät lapsina koko elämänsä ja vaativat:" hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot". Tälläisille suosittelisin elämänkumppaniksi nukkea. Ja kannattaa tarkoin harkita, mistä materiaalista se on valmistettu.

    • Jos itselle esittettäisiin, että mun pitää laihduttaa tai lihottaa itseäni, kokisin että suhde on tiensä päässä. Minusta silloin on kyse jostain muusta, kuin painosta. Eli johonkin muuhun, todennäköisesti suhteeseen, ollaan tyytymättömiä ja siksi mua yritetään muuttaa. Ehkä mies olis vaikka rakastunut toiseen ja haluaisi, että mut vois muuttaa toisen kaltaiseksi, kun ei jaksaisi nähdä eroamisen vaivaa.

      Itse olen nähnyt parhaaksi pysytellä koko aikuisiän (poislukien raskaudet) suunnilleen samassa painossa. Silloin ei tarvitse laihduttaa, eikä pohtia syömisiä. Nyt syön sen verran kun hyvältä tuntuu. Jos söisin enemmän, vatsa ja iho ei tykkäis, jos vähemmän, olis nälkä. Kun huomaan, että kilo tai kaks on tullut lisää, olen muutaman päivän vähemmällä syömisellä ja sit paino on taas sama kuin ennen. Tai jos on pudonnut, syön vähän lihottavampia juttuja. Mutta ehkä se ei kaikilla ole näin helppoa. Itsellä on isäni geenit tässä asiassa.

      • fdfadfsfdsafdf

        Tuo on melkein kuin omasta suustani. Tosin tavoitepainoni ei ole langanlaiha. Minulla on pehmeää mahalla, mutta lihaksetkin näkyvät ja tuntuvat joka puolella. Eli olen lähinnä petite, pienikokoinen.

        En ymmärrä tällaista hyökäävää painoasennetta. Kun on oikeasti paino-ongelmaisia ihmisiä, niin ei pitäisi painostaa sellaista laihtumaan, jolla ei paino-ongelmaa ole. Painon pysyminen vakaana (kuten aloittajalla on) on hyvä merkki. Kelle vaan saa syömishäiriön aikaan väärällä laihdutuksella. Usein myös lähtee lihakset. Eli laihdutuskuureja ei pitäisi IKINÄ pitää, vaan pitää paino vakaana. Jokainen kantaa itse kilonsa.


    • nimimerkitönj

      Sano vaan, ettei aika mennyt enää palaa. Ja ethän sä ole edes ylipainoinen, miksi laihduttaa? :)

      • eswet

        Ei aloittaja tosiaan ole edes mitenkään painava siinä määrin että mieleen tulisi sana läski, tuolla pituudella tarvitaan jo 8 alkava luku että puhutaan läskistä, eikä silloinkaan välttämättä vielä jos lihaksia on paljon ja muodot kohdillaan.


    • nimimerkitönj

      Vaikuttaa miten syöt eli millaista ravintoa, miten usein, miten liikut kuinka paljon kuormitat kroppaa eli niitä lihaksia (jotka kasvaa kyllä muuallakin kun salilla), hormoonit vaikuttaa myös naisella jne. Toisilla meistä lihakset kasvaa enemmän ja helpommin kuin toisilla, toisilla meistä tulee rasvaa kroppaan enemmän ja helpommin kuin toisilla. Teininä ei välttämättä tee yhtä fyysistä arkea kuin aikuisena, ei syö kuten aikuisena, ei liiku kuten aikuisena ja hormoonit on erilaiset. Monen asian summa. Mutta et sä lihava ole, enintään hieman pyöreä jos rasvaa on enemmän kuin lihasta.

      • Älä ihmeessä laihduta.xxl tytöt on paljon seksikkäämpiä


      • nimimerkitönj
        arttu1995 kirjoitti:

        Älä ihmeessä laihduta.xxl tytöt on paljon seksikkäämpiä

        Tota näin L-kokoisena pidätän oikeuden seksikkyyteeni miehelläni. :)


    • surullista

      Jos olet 21 vuotiaana jo 65 kg, olet 31 vuotiaana 75 kg. Tuolla kehityksellä.

    • painoindeksi
    • miehen_taakka

      Menepä Viroon tai Venäjälle ihmettelemään, mikä on 21 vuotiaan naisen normipaino. Kyllä se on siellä sinun pituudellasi kymmenen kiloa kevyempi. Mutta usko vaan näitä, jotka väittävät miestäsi pedofiiliksi, kun hän pitää hoikista naisista. Se on helpompaa, niin saa mässyttää entiseen tapaan.

      • VOISAATANASENTÄÄN

        Niin on, mutta miten ihmeessä nekin ovat sitten oikeita maatuskoja 40 ikäisinä?? Mistä helkkarista se johtuu, niistä tulee 110%:sti rumempia kuin suomalaisista naisista.


    • abcoasters

      Huoh.. Kuka jaksaa vielä nykyään uskoa BMI:n? Jälkeenjääneet? Unohtakaa jo. Se kun ei kerro oikesti yhtään mitään. BMIn mukaan esim pikajuoksijat (suht paljon lihasta) ovat ylipainoisia, jopa vakavasti ylipainoisia, vaikka rasva% olisi alle 10.
      Yksi hyvä laskukaava antamaan TAVISTEN NORMAALIPAINON SUUNTAA on:

      - Naisilla; pituus (150-180cm) - 105 ( -3kg)
      - Miehillä; pituus (160-190cm) - 100 ( -3kg)
      - Erityisen lyhyet tai pitkät, sekä metabolisista sairauksista kärsivät ovat oma lukunsa.

      Tässä kun huomioi vielä rasva- ja lihaskudoksen suhteen, sekä vyötärön ja rintakehän ympäryksen suhteen (naisilla mitattuna rinnanalusesta) niin pahasti ei voi vikaan mennä. Vyötärön mitan tulisi siis olla pienempi kuin rinnan, myös miehillä. Naisilla voi huomioida myös lantion ympärysmitan, etenkin jos omaa ns "päärynä-vartalon.

      • miehen_taakka

        Kuka ihailee lihaksikkaita naisia? Ei miehet. Esim. se körmyselkä-Jutta, se joku fitnessämmä, on ihan hirviön näköinen. Kun se oli missikisoissa missien joukossa tuomarina tms., näytti kyttyräselkäiseltä Notre damen kellonsoittajalta. Virossa ja Venäjällä on kauniita, hoikkia, pitkäsäärisiä, sirot käsivarret omaavia, kapeavyötäröisiä naisia, oli pituus mikä hyvänsä.


      • juuri_näin
        miehen_taakka kirjoitti:

        Kuka ihailee lihaksikkaita naisia? Ei miehet. Esim. se körmyselkä-Jutta, se joku fitnessämmä, on ihan hirviön näköinen. Kun se oli missikisoissa missien joukossa tuomarina tms., näytti kyttyräselkäiseltä Notre damen kellonsoittajalta. Virossa ja Venäjällä on kauniita, hoikkia, pitkäsäärisiä, sirot käsivarret omaavia, kapeavyötäröisiä naisia, oli pituus mikä hyvänsä.

        Totta, Venäjällä ei ymmärretä suomalaisten naisten kuntosalibuumia, jossa jo ennestään paksukaulaiset, vantterat suomalaistädit keräävät lisää massaa itseensä, näyttääkseen vielä enemmän Justiinalta.


      • abcoasters

        Missä kohtaa sanoin, että miehet ihailevat lihaksikkaita naisia? Mistä sait tuollaisen assosiaation? Siitäkö, että mainitsin BMIn antavan väärän luvun, esim pikajuoksijoille? Se oli vain esimerkki BMIn heikkoudesta mittarina, ei mikään lihaksikkuuden ylistys. Vähän sisälukutaitoa, jos saan pyytää, kiitos.
        En myöskään maininnut missään kohtaa fitnessiä, bodausta tai muutakaan niihin liittyvää, saati lihaksikkaita naisia. Ihan normaalia anatomiaan ja fysiologiaan nojaavia määreitä nuo ovat, ei mitään muotibuumi-ajattelua.


      • lartsazzz
        abcoasters kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin, että miehet ihailevat lihaksikkaita naisia? Mistä sait tuollaisen assosiaation? Siitäkö, että mainitsin BMIn antavan väärän luvun, esim pikajuoksijoille? Se oli vain esimerkki BMIn heikkoudesta mittarina, ei mikään lihaksikkuuden ylistys. Vähän sisälukutaitoa, jos saan pyytää, kiitos.
        En myöskään maininnut missään kohtaa fitnessiä, bodausta tai muutakaan niihin liittyvää, saati lihaksikkaita naisia. Ihan normaalia anatomiaan ja fysiologiaan nojaavia määreitä nuo ovat, ei mitään muotibuumi-ajattelua.

        älä huoli, ne karkas tänne sinkut -osastolta.


      • mielnekiintoista
        abcoasters kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin, että miehet ihailevat lihaksikkaita naisia? Mistä sait tuollaisen assosiaation? Siitäkö, että mainitsin BMIn antavan väärän luvun, esim pikajuoksijoille? Se oli vain esimerkki BMIn heikkoudesta mittarina, ei mikään lihaksikkuuden ylistys. Vähän sisälukutaitoa, jos saan pyytää, kiitos.
        En myöskään maininnut missään kohtaa fitnessiä, bodausta tai muutakaan niihin liittyvää, saati lihaksikkaita naisia. Ihan normaalia anatomiaan ja fysiologiaan nojaavia määreitä nuo ovat, ei mitään muotibuumi-ajattelua.

        Epäilet aloittajan olevan siis pikajuoksijan tai muun huippu-urheilijan ja siksi hänen bmi:sa on lähellä ylipainon rajaa? Ja että hänen miehensä ei ymmärrä tätä, vaan haluaa hänen laihduttavan pelkästään siksi, että vaaka näyttää väärää lukemaa?


      • abcoasters
        mielnekiintoista kirjoitti:

        Epäilet aloittajan olevan siis pikajuoksijan tai muun huippu-urheilijan ja siksi hänen bmi:sa on lähellä ylipainon rajaa? Ja että hänen miehensä ei ymmärrä tätä, vaan haluaa hänen laihduttavan pelkästään siksi, että vaaka näyttää väärää lukemaa?

        Tuolla logiikalla on ihme, että olet selvinnyt elämässä ylipäätään tänne saakka.. No, joillain käy tuuri.


      • mielnekiintoista
        abcoasters kirjoitti:

        Tuolla logiikalla on ihme, että olet selvinnyt elämässä ylipäätään tänne saakka.. No, joillain käy tuuri.

        Kuvasin vain sinun logiikkaasi. Ei siinä minustakaan mitään järkeä ollut.


      • nimimerkitönj

        Joo en pidä BMI taulukkoa minkäänlaisena ohjeena, viitteellisenä korkeintaan. On pikkasen monimuotoisempaa tuo normaali kuin vain BMI taulukko. Niistä ei vaan viitsi monienkaan kanssa alkaa kinaamaan.


      • selityksiäselityksiä
        nimimerkitönj kirjoitti:

        Joo en pidä BMI taulukkoa minkäänlaisena ohjeena, viitteellisenä korkeintaan. On pikkasen monimuotoisempaa tuo normaali kuin vain BMI taulukko. Niistä ei vaan viitsi monienkaan kanssa alkaa kinaamaan.

        Eipä siitä kenellekään mitään haittaa olisi, jos normaaliin BMI:in pyrkisi.


      • nimimerkitönj
        selityksiäselityksiä kirjoitti:

        Eipä siitä kenellekään mitään haittaa olisi, jos normaaliin BMI:in pyrkisi.

        Siksi sanoin viitteellin. Ei orjallinen. :)

        Kehottaisin kuuntelemaan kehonsa olotilaa, sen tuntee kun on hyvä tai huono olla kehossaan. Ei ole hyvä olla liian laiha ei liian paksu. Tämä omakohtaisesta kokemuksesta.


      • tarkoitanpa_vaan_että
        nimimerkitönj kirjoitti:

        Siksi sanoin viitteellin. Ei orjallinen. :)

        Kehottaisin kuuntelemaan kehonsa olotilaa, sen tuntee kun on hyvä tai huono olla kehossaan. Ei ole hyvä olla liian laiha ei liian paksu. Tämä omakohtaisesta kokemuksesta.

        Joka tapauksessa jos on normaalin BMI:n keskivaiheilla ei ole ainakaan liian laiha tai paksu. Eli voisi ajatella, että silloin huono olo ei liity ainakaan painoon.


      • nimimerkitönj
        tarkoitanpa_vaan_että kirjoitti:

        Joka tapauksessa jos on normaalin BMI:n keskivaiheilla ei ole ainakaan liian laiha tai paksu. Eli voisi ajatella, että silloin huono olo ei liity ainakaan painoon.

        Keskivaiheilla tai vaikka häntäpäässä normaalia riittää. :)


      • VOISAATANASENTÄÄN
        miehen_taakka kirjoitti:

        Kuka ihailee lihaksikkaita naisia? Ei miehet. Esim. se körmyselkä-Jutta, se joku fitnessämmä, on ihan hirviön näköinen. Kun se oli missikisoissa missien joukossa tuomarina tms., näytti kyttyräselkäiseltä Notre damen kellonsoittajalta. Virossa ja Venäjällä on kauniita, hoikkia, pitkäsäärisiä, sirot käsivarret omaavia, kapeavyötäröisiä naisia, oli pituus mikä hyvänsä.

        Aivan oikein, kammottavan näkösiä kalkkunoita. Sairaita dieettejä ja sitten ne itkee lehdissä, kuinka hormoonit on sekasin ja on sitä ja tätä ja sitten taas salille ja sairaita dieettejä ja taas porua lehdissä. Sitten kun on kuin kuivan kesän orava, botoksia naamaan, silikonia tisseihin ja luurangolla on jalkapallot etumustana hja ovat sitten olevinaan niin hyvän näkösiä, että tekisi mieli oksentaa kun noiden kalkkunoiden kuvia näkee lehdissä. Kaiken lisäksi tekee varamasti tosi hyvää terveydelle


      • kylläseon
        nimimerkitönj kirjoitti:

        Joo en pidä BMI taulukkoa minkäänlaisena ohjeena, viitteellisenä korkeintaan. On pikkasen monimuotoisempaa tuo normaali kuin vain BMI taulukko. Niistä ei vaan viitsi monienkaan kanssa alkaa kinaamaan.

        Kyllä se vaan on ohje, jos ei harrasta painonnostoa.


      • nimimerkitönj
        kylläseon kirjoitti:

        Kyllä se vaan on ohje, jos ei harrasta painonnostoa.

        Täsmennän, en noudata BMI omassa elämässäni ohjeena. Se voi ollaa suuntaa antava, mutta jos sitä ohjeena pitäisi sen mukaan eläisi. Toiset noudattaa ohjeita toiset ei ja voivat silti hyvin.


      • Kuikelo_aamuteellä

        Tuon mukaan painoni pitäisi olla 166 cm pituisena noin 60 kg kolmen kilon heitolla. Painan kuitenkin luonnostani 49-54 kiloa. Tuossa haarukassa se pysyy jos syön normaalisti. Syön muuten kukkurallisia lautasia. Suvussa on hoikka geenejä mm. Täti olisi voinut vartalonsa puolesta pitää napapaitoja viisikymppiseksi jos olisi kehdannut. Ja hänkin on todella hyvä syömään ja terve.

        Kääntöpuolella tässä on se, että normipainossa pysyäkseen joutuu syömään paljon. Pienikin ahdistus voi aiheuttaa tahattoman laihtumisen alipainon puolelle. On toki myös kivaa olla kateuden ja piikittelyjen kohde. On paljon laihoja, joille huomautetaan laiskuudesta siinä missä on lihavia, joita näytetään yhtä lailla. Eikä se rajoitu heihinkään vaan normaalipainoinenkin tituleerattu nykystandardeilla laihaksi läskiksi ellei se vedä joka välissä maitorahkaa ja ota belfieitä bikinit fitness-takapuolestaan.

        Kunpa ihmiset heräsivät ja ymmärtäisivät miten ahtaat nämä kauneusihanteet ovat kaikille. Ps. Omaan silmääni fitness-vartalo on ruma. Se on sitten oma mielipiteeni enkä väitä, että naapurin Markku on kanssani samaa mieltä. Toivoisin vain ihmisiltä järjen käyttöä näissä asioissa.

        Ap on varmaan sen mallinen kuin luonnostaan on. Miesystävä kuulostaa kyllä hölmöltä kun ei hyväksy toista sellaisenaan. On niitä komeita, älykkäitä, hyviä ja mukavia miehiäkin, jotka eivät katsoisi lastani Hoikkala noista vaan haluaisivat hieman pyöreämmän. Olen itse bi ja katselen varsinkin ns. Runsaampaa naisia.


      • Kuikelo_aamuteellä

        Että sitten rakastan auto correctia.


    • mieskö_mielenvikainen
      • lihaksetpainaa

        Älkäähän nyt, ylimmäinen nainen on vain lihaksikas ;)


      • läski94

        Varmasti alempi, mutta hän pitää hyvin rintavista naisista, joten luulen että ylempikin olisi viehättävä. Itse en ole noista vartalotyypeistä kumpikaan. Käyn kaksi kertaa viikossa bodypumpissa ja kolme joogassa, jos epäilette minun olevan sipsejä syövä sohvaperuna niin olette väärässä :)


      • mieskö_mielenvikainen
        läski94 kirjoitti:

        Varmasti alempi, mutta hän pitää hyvin rintavista naisista, joten luulen että ylempikin olisi viehättävä. Itse en ole noista vartalotyypeistä kumpikaan. Käyn kaksi kertaa viikossa bodypumpissa ja kolme joogassa, jos epäilette minun olevan sipsejä syövä sohvaperuna niin olette väärässä :)

        Jos ylempikin on hänestä viehättävä, niin mitä turhaan laihdutat :D


      • pakene-äkkiä
        läski94 kirjoitti:

        Varmasti alempi, mutta hän pitää hyvin rintavista naisista, joten luulen että ylempikin olisi viehättävä. Itse en ole noista vartalotyypeistä kumpikaan. Käyn kaksi kertaa viikossa bodypumpissa ja kolme joogassa, jos epäilette minun olevan sipsejä syövä sohvaperuna niin olette väärässä :)

        Ahaa, mies siis pitää läskeistäkin, mutta haluaa vittuilla sinulle silti painosta. Narskulta vaikuttaa.


      • halojata
        läski94 kirjoitti:

        Varmasti alempi, mutta hän pitää hyvin rintavista naisista, joten luulen että ylempikin olisi viehättävä. Itse en ole noista vartalotyypeistä kumpikaan. Käyn kaksi kertaa viikossa bodypumpissa ja kolme joogassa, jos epäilette minun olevan sipsejä syövä sohvaperuna niin olette väärässä :)

        Vaikka mies sanoo pitävänsä isoista rinnoista, se ei tarkoita että hän pitäisi läskistä. Eli miehesi pitää ehkä tuon naisen rinnoista, mutta ei muusta siinä ympärillä, viehättävänä tai positiivisena.


    • tiedoksennevain

      Aloittaja on palstan rekattu mies, joka trollaa täällä aina näillä painoasioilla. Joku palstalainen on sanonut olleensa tuon painoinen ja pituinen ja hän haluaa vittuilla ja saada palstan muutkin naiset takajaloilleen.

      • läski94

        En satu olemaan mies, enkä trolli. Elämäni ei sentään niin tylsää ole. Taidan kysyä neuvoa jatkossa muualta, sillä tosiaan luulin, että täältä voisi löytyä järkeviä mielipiteitä. Onneksi muutamia niitä on tullutkin, kiitos niistä!


      • uteliaskyselijä
        läski94 kirjoitti:

        En satu olemaan mies, enkä trolli. Elämäni ei sentään niin tylsää ole. Taidan kysyä neuvoa jatkossa muualta, sillä tosiaan luulin, että täältä voisi löytyä järkeviä mielipiteitä. Onneksi muutamia niitä on tullutkin, kiitos niistä!

        Mihin lopputulokseen tulit? Aiotko laihduttaa ja jos, kuinka paljon?

        Mitkä olivat järkeviä mielipiteitä?


      • läski94

        En ole vielä varma eroanko miesystävästäni, mutta jos näin tapahtuu, niin tämä ei ole ainoana tekijänä tietenkään. Aion varmastikin vastedes katsoa paremmin, mitä syön. Olen vegaani, joten aina tulee melko terveellistä ruokaa tehtyä, mutta voisi lisätä enemmän proteiineja hiilihydraattien tilalle. Arkiliikunta minulla on jo hallussa aika hyvin: vaikka omistan auton niin pyöräilen kuitenkin aina yliopistoon ja töihin sekä harrastuksiini, joten en ihan laiskimus ole liikkumisen suhteen. :)

        Hyviä kommentteja mielestäni oli suurin osa, mutta juurikin vertailu (kummalta haluat näyttää..) oli vähän yliampuvaa sekä juurikin eräs (eräät?)trollikommentti, jossa kerrotaan ehkä kirjoittajan oma paino tai että on surullista näin lyhyessä ajassa saada 15kg painoa lisää ja, että minä olen lihava. Provolta ne toki haiskahtavat, mutta näin esimerkkinä :)


      • vinkkiäsinulle
        läski94 kirjoitti:

        En ole vielä varma eroanko miesystävästäni, mutta jos näin tapahtuu, niin tämä ei ole ainoana tekijänä tietenkään. Aion varmastikin vastedes katsoa paremmin, mitä syön. Olen vegaani, joten aina tulee melko terveellistä ruokaa tehtyä, mutta voisi lisätä enemmän proteiineja hiilihydraattien tilalle. Arkiliikunta minulla on jo hallussa aika hyvin: vaikka omistan auton niin pyöräilen kuitenkin aina yliopistoon ja töihin sekä harrastuksiini, joten en ihan laiskimus ole liikkumisen suhteen. :)

        Hyviä kommentteja mielestäni oli suurin osa, mutta juurikin vertailu (kummalta haluat näyttää..) oli vähän yliampuvaa sekä juurikin eräs (eräät?)trollikommentti, jossa kerrotaan ehkä kirjoittajan oma paino tai että on surullista näin lyhyessä ajassa saada 15kg painoa lisää ja, että minä olen lihava. Provolta ne toki haiskahtavat, mutta näin esimerkkinä :)

        Vegaanit ovat jostain syystä usein pullukoita. Kiinnitä huomiota hiilareihin. Liikkuminen ei niinkään pidä painoa kurissa samalla tavoin. Painosi ei ole varaa oikein enää tuosta nousta ja se tulee nousemaan jos syömisesi jatkuu samaan tyyliin.


      • ninkkiäsinulle
        läski94 kirjoitti:

        En ole vielä varma eroanko miesystävästäni, mutta jos näin tapahtuu, niin tämä ei ole ainoana tekijänä tietenkään. Aion varmastikin vastedes katsoa paremmin, mitä syön. Olen vegaani, joten aina tulee melko terveellistä ruokaa tehtyä, mutta voisi lisätä enemmän proteiineja hiilihydraattien tilalle. Arkiliikunta minulla on jo hallussa aika hyvin: vaikka omistan auton niin pyöräilen kuitenkin aina yliopistoon ja töihin sekä harrastuksiini, joten en ihan laiskimus ole liikkumisen suhteen. :)

        Hyviä kommentteja mielestäni oli suurin osa, mutta juurikin vertailu (kummalta haluat näyttää..) oli vähän yliampuvaa sekä juurikin eräs (eräät?)trollikommentti, jossa kerrotaan ehkä kirjoittajan oma paino tai että on surullista näin lyhyessä ajassa saada 15kg painoa lisää ja, että minä olen lihava. Provolta ne toki haiskahtavat, mutta näin esimerkkinä :)

        Jätä hei sokeri ja vaalea vilja puoleksi vuodeksi. Sillä alkuun.


      • läski94

        Kiitos hyvistä vinkeistä! Taidankin aloittaa karppausprojektin


    • Pysyvä

      Minullekin tuli viidessä vuodessa 15 kg. 47 kg -62 kg ja pituus on 174 cm. Siinä se suunnilleen sitten pysyi 30 vuotta lukuun ottamatta raskauksia, joista kustakin jäi 1kg = 65 kg. Nyt yli viisikymppisenä tuli yhtäkkiä 3 kg, mutta siihen jäi painon nousu. Näillä on menty pari viimeistä vuotta. T. 68 kg ja 56 v.

      • kaikki_vain_tapahtuu

        "Nyt yli viisikymppisenä tuli yhtäkkiä 3 kg, mutta siihen jäi painon nousu." Tuli yhtäkkiä vaan? Olisithan voinut hankkiutua eroon niistä. Sen verran itsekuria löytyy jokaiselta. Mutta et siis halunnut, selvä.


      • Pysyvä

        En haluakaan. Tuli oikeihin paikkoihin, ja jos et ole tietoinen naisen hormonimuutoksista minun ikäisillä, niin googletapa. Pieni painonnousu, korostan pieni, pitää sitä estrogeenitasoa parempana, ja sitä paitsi ei ole niitä ryppyjäkään niin kuin langanlaihoilla.
        Rakenne muuttuu niin miehillä kuin naisillakin. Kukkakeppi- tyylikin sopii lukiolaispojille, mutta ei 50-60-vuotiaalle aikuiselle miehelle. Sitä paitsi jostakin kumman syystä ikäiseni miehet ovat sitä mieltä, että olen nyt naisellisempi, paremman näköinen ja (omasta miehestäni) tuntuinen, kuin koskaan aikaisemmin. Maku muuttuu kun kasvaa terveeksi aikuiseksi; toista on pedofiilisiä taipumuksia omaavilla.


    • miehen_näkökulma

      Mies kyllästyy ajan saatossa samaan naiseen ja jos on vähän ylipainoa tai laiha-läski look, niin ei se vaan kiihota enää. Jos saa hoikkaa sporttista naista, niin.. Halut on ihan eri luokkaa ja seksielämä nautinnollista. Normaali painoinen/ylip. löysä kroppa ei vaan sytytä miehiä. Piste. Kylmä tosiasia, joka jokaisen naisen pitäisi ymmärtää. Seksuaaliset halut voimistuu kun aivot lähettää signaalia, että nyt on hoikka tiukka mimmi tiedossa. Erektio on kovempi ja kiima eri luokkaa. Seksielämä eri tasolla. Jokainen varattu mies katselee ulkosalla hoikempia sporttisia mimmejä ja kuvittelee seksiä niiden kanssa kymmeniä kertoja päivässä. Ei se oma löysä selluliitti Niina kiihotakkaan enää. Monessa tapauksessa kuvitellaan seksin aikana toista naista kun oma ei saa laukeamaan.

      Hyötyliikunta on kehon muokkaamiseen kaikista kehnointa. Pitää löytää oma laji ja tehdä kovia treenejä ei mitään tasasykkeistä skeidaa. Kroppa tottuu tähän hyvin nopeasti ja säätelee energian kulutusta sen mukaan. Lihaskuntotreeni on avainsana tässä. Ruokavalio sitten treeniä tukevaksi. Proteiinia jokaisella aterialla ja hiilareita (laadukkaita) treenien ympärillä, uonohtamatta naisille elintärkeitä hyviä rasvoja. Nykyään naiset lipittää siideriä ja herkkuja, leipää iltasella (proteiinien puuttuessa) eikä liiku (käyttäen kovia sykkeitä tai lihaksia äärimmilleen) niin kyllähän sen huomaa kropassa sitten. Jos ei vahvista lihaksia, niin kroppa on muodoton löysä kasa tai vastaavasti laiha luuviulu ilman mitään muotoja. Pelätään että salilla tullaan mieheksi jos vähän nostellaan painoja. Kun totuus on jotain ihan muuta. Omaa laiskuutta vaan. Mutta hei uskokaa vaan Cosmojen "kiinteytys" vinkkejä. Näytätte vuodesta toiseen samoilta!!!

      Jos ei kiinnosta oma ulkonäkö, niin dumppaa mies ja eti joku perus pertti ketä kehuu sua vaikka kainalokarvat rehottaa. Tiedät vaan totuuden, että jokainen mies syttyy naiseen enemmän jos kroppa on kunnossa. En vaan ymmärrä naisia ketkä ei halua tehdä omalle kropalleen mitään tai syö pa**aa päivästä toiseen ja ihmettelee kun mies ei halua enää seksiä usein tai ei huomioi. Aivan typerää katsoa jotain pituus/paino juttuja kun se ei ikinä kerro totuutta. Toinen voi olla melkoinen plösö noissa mitoissa kun lihasta ei ole yhtään. Puputetaan hiilaria aamusta iltaan ja tehdään rauhallista aerobista niin ei ihmekkään että se peili näyttää laiha-läski lookkia.

      Kuka haluaa plösön tyttöystäväkseen kun sen laittaa paksuksi niin siihen päälle tulee 15kg lisää mitä se ei ikinä saa pois. Voi unohtaa seksin harrastamisen kokonaan ja kaiken läheisyyden. Tämä johtaa sitten pettämiseen jne. Tätä asiaa moni mies miettii, harva uskaltaa sanoa ääneen.

      • kointuonkin

        miehen näkökulmassa on jotain niin tuttua...


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Voi perkeleenperkele mikä idiootti olet! Siinä juuri sellainen miespuolinen (tunnen suurta myötähäpeää) joka on jäänyt henkisesti keskenkasvuiseksi. Olet melkosen säälittävä luuseri. Sinähän et vanhene, rypisty ja hormoonit ne sinullekin tekevät tepposiaan. Tarkoitan nyt ihmisen omatuontohormoonjeja, enkä niitä mitä käytetään punttisaleilla.. Ne onkin ihan oma juttunsa. Sinunlaisillesi suosittelen ihan oikeasti psykiatrisella käyntiä, mutta minkäs tekee, jos henkinen kehitys pysähtyy. Säälittävää


      • rakkaus.vs.häpeä

        Sellaiset naiset ja miehet, joita on lapsena äiskät ja iskät kotona rakastaneet ja tukeneet, ovat oppineet hyväksymään itsensä ja rakastamaan, sekä arvostamaan itseään sellaisena, kuin on. Tällaisten ihmisten ei tarvitse hakea muilta hyväksyntää, esim. ulkonäköä muokkaamalla kulloisinkiin vallalla oleviin trendeihin sopiviksi. Tuo miehen näkökulma juttu ei ole kyllä terve, ei mitenkään inhimillinen, vaan tuollainen suorituskeskeinen ja omanarvontunnoton. Rakkauden puutos sieltä huokuu.


      • eikäykateeks

        Miehen_näkökulma = porno- ja mediateollisuuden aivopesemä luuseri.


    • tsemppi

      Olet mielestäni ihan ok painossa.Paskamainen piirre miehesi luonteessa. Älä välitä tällaisista mielipiteistä.Meissä kaikissa siis ihan jokaisessa on jotain vikaa joko luonteessa tai ulkonäössä niin ettemme voi miellyttää kaikkia ihmisiä vaikka mitä tekisimme

    • ratkaisinheti

      Niin pyys minunkin mies, mutta häädin sen kodistani.

    • aikansakutakin

      Ei 65 kg ole läski. Jos painaisit 100 kg olisit LÄSKI. Miehesi on enemmänkin läski.
      Pelkään pahoin, että yhteinen tulevaisuutenne tulee päättymään. Älä hanki lapsia läskimiehesi kanssa. Nuoret tytöt rakastuvat vaikka p.skakasaan kun siihen laitetaaan ruusu.

    • NORMAALIKAIKENOSIN

      RIKOO ON RISKILLÄ RUMA.

    • homopeke

      Kyllä sä alat olemaan aika pullukka.7 kiloa tai vähän enemmän pois niin on hyvä.Onko sun miehellä läskiä? Laita sekin laihduttaan jos ei päkki näy.

      Mikään oo nii kamalaa ku lihavat ihmiset.

    • pullukkako

      Kokemusta on tuosta. En kelvannut koskaan, vaikka pyynnöstä ja vittuiluun suivaantuneena laihdutin. Seuraavaksi mulla oli liian paksut reidet (juoksin ja olin lihaksikas), liian paksu niska (siis NISKA!), liian leveät hartiat (ruumiinrakenteelleni en voinut mitään), ja liian iso leuka (HÄH?). Kun olin raskaana, niin olin norsu, sika, emakko, lehmä ja ties mitä muuta, eikä mies voinut koskea minuun (paitsi potkimalla) kun olin niin läski ( siis raskaana oleva nainen). Noh: 16 vuotta olin sen miehen kanssa ja yritin kelvata vaikka kuinka päin. Sitten en enää jaksanut. Joten: jos tosiaankin olet 168 cm ja 65 kiloinen ruikku laiheliini, niin jätä se narsisti. Säästät itsesi mielenterveyden menettämiseltä. Minä en säästynyt.

    • ihmisenluonneontärkein

      Mikään ei ole niin kamalaa kuin ulkonäkökeskeiset ihmiset!

      Jos olisin aloittaja, lopettaisin suhteen noin tyhmän miehen kanssa.

    • Leski2009

      En jaksa lukea kaikkia vastauksia, mutta minulle tuli pakonomainen tarve vastata sinulle, joka keskustelun aloitit. Olen nyt kohta kuusikymppinen nainen, ja olen 166 cm ja painoni on nyt 60 kg, mutta vähät siitä välitän. Mutta minäkuva itsestäni parikymppisenä oli aika lailla toisenlainen ja elämäntilanne myös. Olin aina ollut hoikka, en anorektinen, mutta hoikkarakenteinen ja painoin 46-50 kiloa aina nelikymppiseksi saakka. En pitänyt itseäni lihavana, mutta jostain kumman syystä minulle sattui poikakavereita, joiden mielestä minä olin lihava ja minun olisi pitänyt laihduttaa muutama kilo. En laihduttanut. Kaiken huippu oli n. 15 vuotta sitten kun olin vähän päälle nelikymppinen ja painoni edelleen 50 kg, ja tapasin miehen, joka ihasteli albumistani kuvia, joissa olin "nätti" parikymppinen. Hän jaksoi useaan otteeseen marmattaa, että "mikset sinä ole tuon näköinen enää..." jne. Miehen on niin vaikea uskoa, että nainen ei pysy (eikä kyllä mieskään) samannäköisenä ikänsä, vaikka hoitaisi itseään. En ole käsittänyt koskaan miesten laihuusihannetta. Tällaisen vanhan kaakin, mitä nyt olen, ei tarvitse näyttää hyvältä kenenkään silmissä. Varmaan painaisin 100 kg, ellen terveydellisistä syistä pyrkisi pitämään itseäni "kuosissa".

      Nuori nainen, olet normaalipainoinen. Nykyisin sinun ikäisesi naiset ovat tukevampia kuin minun nuoruudessani, joten noilla mitoilla olet kyllä tämän päivän mittapuun mukaan enemmän hoikka kuin lihava. Johan sen painoindeksikin kertoo.

      Älä suostu menemään toisten valamiin muotteihin. En minäkään suostunut. Löysin kuitenkin oman kullan, mutta menetin hänet hiljattain. Hän ei valittanut kiloistani koskaan.

      • tulin_surulliseksi

        Totuushan on että sinä Leski2009 olet aina ollut noilla lukemilla suorastaan ylilaiha, painoindeksin mukaankin alipainoinen. Nyt olet kuuskymppisenä normaalipainoinen, mutta varmaankin edelleen hoikka. Harva tuon ikäinen on noin kevyt.
        Surullinen tarina, miten jotkut voivat haukkua ylilaihaa lihavaksi, täysin käsittämätöntä.


    • JotaiKatsoaJaKoskea

      Naisen olisi hyvä olla 90 kg:sta ylöspäin täynnä muotoja. Nii, tietysti pituus pitää ottaa huomioon - 165 cm:stä ylöspäin siis toi 90 ja ylöspäin. Yks muija oli bouttia 120 kg ja yks parhaista ja haluttavimmista. Jottei synny väärää käsitystä, muodokas ei ole pelkän tynnyrivatsan ja puolen puolen metrin levyisen kaulan omistava. Hän on esimerkki nipusta sairauksia.

    • realmens

      minun vaimoni on vissiin kerran painanut tuon 65kg. normisti aina enemmän. silti yli 20v yhes! ja JATKUU!

    • Nainen111333

      Jätä se sika!

    • törkeyttätodella

      Hyi, mikä ukko,potkinu raskaana olevaa puolisoa.

    • hiipuvasuhde

      Nyt on niin, että olet normaalipainoinen, hän taas lievästi ylipainoinen.
      BMI sinulla on 23 ja hänellä 27.
      Mutta nyt ei taidakaan olla kyse painosta oikeasti.

    • Bo_dy

      Kannattas siitä kropastaan kyllä huolta pitää. Sama koskee tietenkin miestäsikin.

      • seli

        Ylipäätään mua alkaa jotenkin säälittään ja pidän lihavia ihmisiä vähän höpsöinä, jos ei jaksa kiinnostua miltä näyttää muidenkin silmissä...itsestä pitää huolehtia ja olla hyvännäköinen uloskinpäin.Ei se liikaa vaadi mitä suuhunsa mättää. Tekosyitä tuntuu löytyvän pilvin pimein miks on lihava jne..Itse olen täsmälleen samanpainoinen kun parikymppisenä.Ja syön oikein ja riittävästi.Herkkuja myös välillä.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        seli kirjoitti:

        Ylipäätään mua alkaa jotenkin säälittään ja pidän lihavia ihmisiä vähän höpsöinä, jos ei jaksa kiinnostua miltä näyttää muidenkin silmissä...itsestä pitää huolehtia ja olla hyvännäköinen uloskinpäin.Ei se liikaa vaadi mitä suuhunsa mättää. Tekosyitä tuntuu löytyvän pilvin pimein miks on lihava jne..Itse olen täsmälleen samanpainoinen kun parikymppisenä.Ja syön oikein ja riittävästi.Herkkuja myös välillä.

        Niin, onko aloittaja sinusta lihava? Ei minusta vaan normaali. Minkälainen naisen (ei missään nimessä koske miehiä) pitää olla? vähint 175 cm ja 50 kg? Tuoko on ihanteesi? No, luojan kiitos me ihmiset (naiset sekä myös miehet) olemme erilaisia, eri näköisiä, kokoisia, pituisia, painoisia, tummia, vaaleita, "hiiren" värisiä ja vaikka mitä. Kuulehan nyt, jos nainen tai mies on komia ja kaunis koristus suorastaan täydellinen, mutta korvien väli humisee tyhjyyttä ja tyhmyyttä ja vaihtoehtona on lihava (?) nainen/mies. Arvaas kumman minä kelpuutana? Siinäpä sinulle pähkinää purtavaksi, ja tuskinpa olen yksin valintojeni kanssa. Se kaunistus/komistuskin saattaa papin aamen jälkeen muuttua ja useimmiten muuttuukin ns normaaliksi pulliaiseksi, kun ei tarvitse enää "metsästää". Huhhuh, siinäpä sitä pettymystä onkin sitten sinun laisillesi, kun se emäntä/isäntä onkin jotain muuta parin kolemen vuoden päästä.
        Ps. Ei suomessa lihavia ole, pulskia kylläkin, mutta ei minun elämäni siitä kaadu. Onneksi on erilaisia ihmisiä. Olet varmaankin katsellut tv:stä näitä amerikkalaisia/englantilaisia ohjelmia -vai oletko? Jos et, suosittelen. Ehkä sinunkin silmäsi aukenevat. Olet ilmeisesti itse täydellinen?


      • seli

        Ei mitään selityksiä ja painorajoja, riittää kun katsoo peiliin.Jos alkaa sieltä täältä tursuileen tavaraa niin silloin se ei näytä hyvältä muidenkaan silmissä.Ja silloin tarttee tehdä jotain.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        seli kirjoitti:

        Ei mitään selityksiä ja painorajoja, riittää kun katsoo peiliin.Jos alkaa sieltä täältä tursuileen tavaraa niin silloin se ei näytä hyvältä muidenkaan silmissä.Ja silloin tarttee tehdä jotain.

        Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei ajattele mitään muuta kuin sitä "miltä minä näytän muiden silmissä" Ihmiset, joiden itsetunto on kohdallaan, ovat juuri sellaisia ja pukeutuvat juuri sellaisesti, kuin itsestä tuntuu hyvältä. Ihminen, jonka henkin en kehitys on jääänyt kesken käyttäytyy juuri "miltä minä näytän muiden silmissä" tavoin . Säälittävää.


    • jos_lohduttaa

      niin suominaiset ovat järjestään lihavia persjalkoja koko sakkikunta.
      Toivotaan että mies olisi arjalainen lihaskimppu vaikka itse
      oltais karseita viemärisikoja.

    • tavallinenmies-40

      Miksi olet miehen kanssa joka haukkuu sinua läskiksi eikä arvosta sinua.

    • ghklöfg

      Sun "mies" varmaan marisee ja yrittää vetää jotain huonoa susta esiin kunitse on noin paljon sua vanhempi. Pelkää että menettää sut jollekin kun on itse noin vanha ja ei niin hyvässä kunnossa. Voin sanoa että on todella huono tie olla tollasen miehen kanssa. Monissa dokumenteissä päättyvät tuollaiset itsetunto ongelmaiset miehet rajaamaan hiljalleen naisen elinpiiriä ja määräilemään sulkemaan kotiinsa. Sitten alkaa pahoinpitely ja lopuksi voi käydä hemmetin huonosti.

      En tarkoita että noin käy aina, mutta huonolla tiellä olet. Viskaa ukko mäkeen ja etsi uusi. Oot ihan normaalipainoinen etkä todellakaan läski tai ylipainoinen. Etsi mies joka oikeasti osaa arvostaa sua just sellasena kun sä oot.

      Ja monen kroppa muuttuu vähintään kerran kymmenessä vuodessa. Kun ikää tulee lisää joutuu tekemään enemmän hommia että pysyy edes normaali painossa. Aineenvaihdunta hidastuu aika ikävästi kun ikää tulee lisää. Oon vasta 32 v, mutta huomannut sen jo.

      Kaikille tästä huolimatta hyvää joulua ja onnekasta uutta vuotta 2016!!

    • lkhgöog

      Jos on itse ylipainoinen niin on parempi ukon olla vaan hiljaa. Koska hän on sitä, et sinä. Viskaisin koko ukon heti pihalle. Tollaset oksettavat ohitan heti.

    • 123124125412

      Oikeasti... Mitä helvettiä 21 vuotias, vetävä nainen tekee 30 kymppisen miehen kanssa... Heivaa nyt äkkiä se mies. Suurin osa joita näistä 30 kympin neitsyiden onkijoista tunnen, on sellaisia jotka haluavat vain mahdollisimman nuorta ja hyvännäköistä kun oman ikäluokan naisilla alkaa vähän (painotan vähän) jo ikä näkyä. Toki poikkeuksia löytyy.. mutta tuolla painolla laihdutettavaa ei sinulla ainakaan ole...

      • VOISAATANASENTÄÄN

        Toivottavasti antaa vastauksensa tai edes joku nuori likka.. Itsekin ihmettelen, mitä nuori tekee noin vanhan ukon kanssa, mutta oletettavasti äijällä on rahaa. Hehhee, kuten jo kirjoitttelin, niin tuollaiset miehet ovat henkisesti kehittymättömiä, ja vaativat että naisen pitää näyttää ja käyttäytyä max 20 vuotiaan tavoin. Toivottavasti aloittaja jättää ukon ennen kun ukko kerkee. Tuo liitto on tuomittu päättymään ennen kuin on kunnolla alkanutkaan


      • läski94

        Rakastuin kyseiseen mieheen hänen persoonansa ja keskustelutaitonsa takia. Ylimääräistä rahaa hänellä ei ole ja itse asiassa minä tienaan enemmän. Minua ei kiinnosta, minkä ikäinen ihminen on, jos hänen kanssaan tulen juttuun. En luokittele ihmistä iän perusteella minulle sopimattomaksi kumppaniksi/ystäväksi.


    • En oo mikää neuvomaa mut kuulostaa siltä että haluu hallita sinuu ja ite rakastan naistani sellasena ku se on tietenkii pitää järki pitää mut jos menee hullummaks ni kannattais ottaa puheeks asia kunnol ja jos se ei toimi ni joltaa ammatti ihmiselt apua ongelmaan ja jos sekään ei auta ni kannattais miettii hetkellisest eroa jos sitte tajuais että kaikki ei ole niin kun toinen osapuoli sanoo kummiskii molemmil pitäis olla hyvä olo eikä vaan yhden päättää asioist vaa molempien toivottavast en sekottannu lisää onnee toivottavast saatte asian kuntoo

    • jep44

      Mä jätin mun avomiehen kun alkoi hokemaan mun painosta jne. Nyt minulla on kiva mies joka arvostaa minua sellaisena kuin olen

      • annas_katsoa

        Kyllästyy sekin parin vuoden sisällä.


    • VOISAATANASENTÄÄN

      Miehesi on lapsekas ja keskenkasvuinen, henkisesti kehittymätön, mutta joka itse vanhenee, lihoo, muuttuu plösöksi sohvaperunaksi, mutta ei ymmärrä sitä. Toisin kuin sinun (naisen) pitää näyttää ikuisesti teini-ikäiseltä max 20 vuotiaalta, että hän saa paistatella omaa egoaan kavereiden silmissä. Suosittelen, että jätät ko herran, koska hän vain pahenee vanhetessaan. Anna herralle vapaus hakea mieleistään kaunokaista lopun ikäänsä. Huomaa kyllä jossain vaiheessa, ettei ne nuoret likat innostu hänestä ollenkaan vaan ovat fiksuja ja ovat ikäistensä seurassa. Tosin jos ukolla on rahaa, niin sillä on kyllä kummallinen vaikutus

    • Tammikuuntyttö

      Sitten sen kun laihdutat. Minäkin näytin aika lihavalta, kun painoin 65 kg (168 cm), vaikkei se ylipainoa vielä ole, mutta lähellä normaali-indeksin ylärajaa. Laihduttaminen hyvä myös terveyden kannalta, ettei paino enää nousisi. 53- 57kg on ihannepaino.

      Käytte vaikka yhdessä tunnin kävelylenkeillä tai uimassa, hiihtämässä tai jotain ...Liikunta on hyvä kaikille.

    • kauheaaaikaaoli18

      Hallita haluaa,kokemusta on tuollasesta,lopulta en olis saanu ikkunasta ulos katsoa.Onnekseni hän löysi uuden.

    • muodokas61

      No jos oot 168 ja paino 65, niin oot ihan sopiva...koirat tykkää luista.

    • ;))) "Läski94", Sinä olet juuri sopivan painoinen Nainen ;)))
      Minullla on rakastajatar 62 v ja painaa liki sata kiloa ;)))
      Minä tykkäänkin enemmän rehevistä kuin langan laihoista mimmeistä ;)))
      Rehevän Naisen kanssa rakastelu on antoisaa ja sen huomaa kun Nainen voihkii ja vapisee haluissaan minun antamilleni suudelmille ja kielihyväilyille hänen keitaallensa.
      Aloitamme suudelmin ja hyväilyin ja sitten olemme 69-asennossa minä alla ja Naiseni päälläni keidas avoimena ja halukkaana ;)))
      Ihanien esileikkien jälkeen yhdyn häneen useista asennoista (takaapäin, edestäpäin, alta siten että hän istuu "lompsa" avoinna pälleni ja hän ratsastaa minulla ja voi sitä riemun kiljahdusta kun hän saa orgasmin toisensa perään ;)))
      Hän on eronnut kun hänen miehensä ei ole kyennyt antamaan nautintoja sexissä milloinkaan vaan on vaan nainut laakin ja siihen se touhu on loppunut ;(((
      Nyt ei rakastelu lopu hetkessä vaan esimerkiksi viime yönä hän sai mitä halusi ja hyvin monta kertaa ;)))
      Jos Sinä haluat saada miestä joka hyväksyy painosi tule luokseni niin saat takuulla kaikkea hyvää HYVIN ;)))

    • ihmisenluonneontärkein

      Painan itse 67kg ja olen 170cm pitkä. Painoa on tullut lisää vuosien varrella, mutta ns.normaalipainoinen olen edelleen Aviomieheni on 182cm pitkä ja painaa n.100kg. Hän on aina ollut ylipainoinen. Silti olemme olleet yhdessä jo yli 30v, eikä minulle ole ikinä tullut mieleenikään vaihtaa häntä ns.normaalipainoiseen, koska RAKASTAN häntä juuri sellaisena kuin hän on.

    • Carrus

      Niinhän se menee hiilihydraattimössöjen maailmassa, että paino alkaa kivuta ja kavuta, kunnes ollaan "maakappaleiden" kokoluokassa. Sinä et ole vielä ylipainoinen, miesystävälläsi vaan on "väärät lasit" päässään.

      Minäkin menin naimisiin hoikan naisen kanssa, joka tanssi ja voimisteli, kiipeili ja uiskenteli. Naimisiin päästyään vaimoni lisäsi radikaalisti syöntiään, niin että se muuttui ajan myötä syömisharrastukseksi. Hiljainen ja nöyrä ja läpeensä uskollinen mies oli helppo pitää aisojen välissä. Kolmen vuoden avioliiton jälkeen häissään 56 kiloa painanut nainen oli jo 85 kiloinen. Suuri pylly, iso vatsa, kaksoisleuka, ja sitä rattaa...

      En ole moittinut häntä lihavuudesta enkä sängyssä pihdannut. Olen osoittanut rakastavani häntä usein tuntuvasta hien hajusta huolimatta. Ilmeisesti lihavat naiset haiskahtavat hielle yleensäkin, kun vähän touhuavat ja liikkuvat. Mutta enempi minua huolestuttaa kumppanin terveydentila. 92 kiloa tätä nykyä ei hyvää vanhuutta lupaa nelikymppiselle naiselle. Mitä tässä voisi tehdä?

      • kannattaa_hikoilla

        Kai sitä itse kukin haisee joskus hielle, painosta riippumatta? Se on hyvä niin, siis ihmisen hikoilla, poistuu kuona-aineita elimistöstä. Joten hikoilu on oikeasti vaan hyväksi! Hikoilun estäjä antipersperantit tuskin tekee ihmisille kauhean hyvää, kun tukkivat hikirauhasia, eivätkä päästä ihmisen kehoa puskemaan niiden kautta ulos sitä, mitä olis tarves!


      • M52_

        Terveysasioita painottaen kannattaisi edetä. Parasta olisi, jos saat rouvaa kannustamaan jonkun naispuolisen sukulaisen tai kaverin. Tytär ehkä kaikken paras tekemään henkinen "koukkaus" ja välttää mieskaverin suora rintamahyökkäys asiassa.

        Vaikuttaa nimittäin siltä, että naisille nuo painoon liittyvät asiat ovat kovin arkoja, etenkin jos oma mies puhuu. Miehillä harvemmin on tässä tabuja, ja painosta puhutaan siinä missä oman auton ominaisuuksista.

        Yleiskunto ja painonhallinta kohtuudella tulee sitä tärkeämmäksi, mitä enemmän on ikää. Parisuhdekin voi paremmin, jos puoliso ei ole siiderivalas tai kaljamaha. Joka muuta väittää, mielestäni valehtelee tai ainakaan ei uskalla tunnustaa luonnollista tosiasiaa.

        Missin tai kehonrakentajan mitoissa ei aikuisena tarvitse olla, mutta joku 15-20 kg ylipaino ei ole nättiä tai terveellistä. Lisäksi viestittää, että sohvaperunalla ei ole itsekuria.

        Me olemme viisikymppinen pariskunta. Itse 175cm ja rouva n 165. Parikymppisenä paino oli noin 70kg ja 60kg. Siitä minulla nousi n.40 vuotiaana 100kg:n enkä liikkunut yhtään. Myöhemmin korjasin tapani, nyt 175/79 ja 50v päivän aattona menee cooperissa 2750m.

        Rouva on alkanut vähän kuntoilemaan ja se näkyy jos tarkasti katsoo. Hyvä näin, jotta olisi myös terveitä eläkepäiviä. Mutta syöminen korjaantuu kovin hitaasti... makea maistuu ja jätskiä menee paljon telkkarin tai somen ääressä. 165/85 on ilmiselvästi liian paljon. Teini-ikäisen tyttären kanssa olemme päätelleen, että 10-15 kg pitäisi saada äidistä pois per heti. Ruokailutottumuksia, annoskokoa, liikutaa...

        Vähän eksyin alkuperäisestä aiheesta. Ehkä tärkein pointti näin miehen näkökulmasta on se, että kaikkien pullukoiden ihan sukupuoleen katsomatta pitäisi olla valehtelematta itselleen, kun miettii onko (reilusti) liikaa kiloja. Ja meidän miesten mielestä pyöreät naiset ovat toisinaan suorastaan mestareita vähättelemään omaa runsastakin ylipainoaan.


    • eihyvähaju

      Laiha kuikelo voi haista luulle.

    • Lihavamies39

      Painan 114kg, olen 166 cm pitkä eikä muijani valita. Muijani on 68 kg ja 170cm

    • Kumma_pyyntö

      Ei poikaystävälläsi ole syytä pyytää sinua laihduttamaan, jos ei hän itse tee omalle keholle ja painolle mitään. Kannat itsesi juuri sellasena kuin koet sen hyväksi ja teet asialle vasta sitten jotain, kun koet siihen tarvetta.

      Tarviiko kaikilla olla fitness body? Jos todella tiukka ruokavalio, 2-3 krt treenit/pvä kiinnostaa, niin asia erikseen.

    • Suosittelisin runkkaamaan enemmän. Kun sitä tekee laihduttaa jopa 100grammaa tunnissa

      • uteliaannyt

        toimiiko se sulla? et oel kasvoista lihava?..


      • olenpuhunutjo

        Useimmat kirjoitukset täällä ovat TODELLA asiallisia ja syvällisiä. Ymmärrän että aihe on todella läheinen ja varmaankin tuttu todella monille, valitettavast!
        Valitsin tämän kohdan kirjoittaa, siksi, koska tässä kohtaa on sellainen kielenkäyttö, mitä ueimmat täällä lukevat = Tietenkin toivon että minun kommenttini luetaan, asiallisena.

        Keskustelun aloittaja tekee viisaasti jos ymmärtää että yhteiselämä ihmisen ulkonäköön keskittyneestä keskustelusta ei voi johtaa hyvään yhteiseen elämään. Toivon että aloittaja ei edes antaudu keskustelulle ja kannanotolle asiasta, joka koskee toisen ulkonäköä, varsinkin kun toinen ei edes ole pýytänyt kannanottoa.

        Vaihtoehto siis on, joko pysyä yhteiselämässä ja nähdä oman elämänsä kuihtuvan. Elämä saadaan kuihtumaan toisen nälviessä ulkonäköön liittyviä asioita, koska sellainen nälviminen ei anna ravintoa suhteelle, vaan ajan mukana tulee suhteen loppuminen, sitten kun kitukasvu on lopussa.


    • uortuårtulljfgåutr

      Heitä mies pihalle tai lähde itse...Tuo miehesi asenne kertoo kaiken, mitä ajattelee sinusta....eli eipä tuo arvosta sinua ihmisenä, vaan vahtii ulkokuortasi...

    • vdav3rs3cr3v13

      Älä heitä pihalle jos sanoo että sun pitäs laihuttaa hahaha mikset vaan laihuta vaikka 5 kiloa ja sano sille miehelles että laihuttaa myös.. Ehkä hän meinas sillä laihuttamisella että söisit vähemmän roskaruokaa ja kuntoilisit enemmän :)

    • hgfhdfhdfhfdhfdh

      Et ole edes lihava. Luulin, että olisit painanut 90 - 120 kg. Miehesi ei taida tajuta sitä, että aika kulkee, ja alkuhuuman haipuminen pinkit lasit sulkee. Aikaa ei saa käännettyä taakse päin, ja siinä vaiheessa kun miehesi sen tajuaa, hän alkaa vikitellä nuorempia. Vaatimukset eivät lopu laihdutuspyyntöön, vaan siitä ne alkavat. Normaaalipainosta laihtuminen voi käynnistää syömishäiriön. En suosittele.

    • Pohjoisesta_tuulee

      Ei tiedä hyvää tuo arvostelu mitä saat osaksesi. Mies haluaa tehdä sinusta nuken, jota esitellä. Aikuinen, hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei arvostelisi sinun painoa. Neuvoisin sinua miettimään vakavasti jatkatko tuollaisen ison lapsen kanssa, miehesi tulee taatusti jatkossa keksimään taas uusia ja uusia asioita, joilla loukata sinua. Sanon kokemuksesta, itse aikanaan törmäsin vastaavanlaiseen mieheen. Mies meni iän myötä aina vaan pahemmaksi. Juokse, kun vielä ehdit.

    • iHANaMIEHS35675

      LOPETA SE PULLAN JA SUKLAAN SYÖNTI JA NYT ALA TREENAA JA PIDÄ POJULLE SE PEPPU TREENATTUNA. HYI PULLUKKA NAISIA

    • sghsh

      sä ott varmaa ihan kiva piku pullukka..tykkään tollasista ku on mistä otta kiinni..nytalkoi vähä himottaa. voitsitko laittaa pari tuhmaa riviä?

    • Wiisas

      Älä missään tapauksessa provosoidu! Jos olet mielestäsi oikeanpainoinen (siis et ole ylipainoinen joka toki huolestuttaa ja on oikein) vaan kysy mitä mies haluaa ja miksi?

    • Hyljepainijankyljessä

      Ettei ois kyse halusta erota. Silloinhan keksitää " syy" miksi et kelpaa. Olet sopusuhtainen vartalo muuttuu iän myätä. Mites miehesi itse? Varmaan on muutosta hänessäkin ainakin korvien välissä. En ole asiantuntija tuli tämmönen mieleen.

      • läski94

        Mies itse on huonoilla elämäntavoilla lihonut 10kg suhteemme aikana ja haluaisi laihtua, muttei jaksa tehdä mitään sen eteen. Olen sanonut ettei minua hänen kilot haittaa ja minusta hän on yhtä hyvännököinen kuin aiemminkin. Varmaan on juurikin tuo syynä, että pitää keksiä joku syy, jossei enää kiinnosta ja haluaa minusta eroon. Tai sitten kyseessä voi olla edellä mainittu vallankäyttö. Tässä kuulostelen tilannetta ja yritän puhua, kun tulee sopiva hetki.


    • mmid

      Imo, jos mies ei ole itsekään missään hyvässä kunnossa, eikä ole itsekään valmis alkaa käymään salilla, en voisi ottaa häntä tosissani.

    • laihdutaihmeessänyt

      No mikset laihduttais? Etkö haluakaan mielyttää omaasi? sehän on sun kunniatehtäväsi. Hänkin varmaan haluaisi laihduttaa sinun takiasi ja mennä kuntosalille ja olla sulle se komein ja upein, niin miks ihmeessä sä et pistäis ittees upeeseen kuntoon. Mies on tosi visuaalinen olento ja nauttii siitä että oma rakas on tosi vetävän näköinen..

    • ihmisenluonneontärkein

      Olipa harvinaisen typerä tuo "laihdutaihmeessänyt" -nimimerkin kirjoitus...

    • 8bit

      Olisiko pedofiili?

    • jugogop

      taitaa ukkos olla vaa pedari ku jostai teinikuvista tykkää

    • teeppä kuule niin, et alat laihduttamaan tai edes "laihduttamaan".. hullaannu dieettien ihmeellisestä maailmasta, hommaa kotiisi kaikki mahdolliset laihdutusoppaat ja pengo netistä lisää ja vaihda dieettiä joka viikko.. sitten älä mistään muusta miehellesi puhukaan kuin kulloisestakin muotidieetistäsi ja laihduttamisesta, käytä myös paljon aikaa itsesi peilailuun.. laita ruoaksi vain dieettiruokaa, ravintolassa kyselet joka annoksen koostumuksen, rasvat, hiilarit, kalorit jne... rupee myös patistamaan miestäsi liikkeelle, tytisyttele hänen jenkkakahvojaan ja roikkuvia käsivarsia (allit) kysellen naljailevaan sävyyn et mitäs nämä on..
      veikkaampa et ei menis kauaakaan ku ukko kyllästyis sun laihikseen,

    • normimitoissa

      Olet normaalipainoinen. On normaalia ja jopa toivottavaa, että naisen vartalo on erilainen kuin teinin. Voi olla, että miestäsi pelottaa teidän ikäeronne, joten hän yrittää hallita sinua ja näin toimimalla uskoo pitävänsä sinut itsellään. Minusta tuollainen käytös ei ole hyvä perusta suhteelle. Kannattaisi jättää tuollainen tyyppi, ja etsiä oikeasti arvoisesi mies ennen kuin vakiinnut ja perustat perheen.

    • Hei läski! Jätä se joka tuommoista ehdottelee....kyllä mua sapettaisi,jos mun äijä ehdottaa tuollaista!! turpaan saa! onneksi olen 50 kymppiseksi timmi ja sutjakka :) iloista joulua kuitenkin :)

    • suomimammat

      on oksettavia porkereita yäääääkkk!!!!

    • näinonok

      Idiootti mies ja sen sanon miehenä ja kokeneena.

    • Reaktio

      Sun miesta on pyydetty laihduttamaan siksi jatkaa kierretta sanomalla sulle, etta sun pitaisi laihduttaa kysy miehelta suoraan onko hanta pyydetty laihduttamaan? Naet kylla reaktion siihen kysymykseen, tsemppia vaan!!

    • äijä_hiiteen

      Ap, rakas. Jätä se kusipää,opettele arvostamaan itseäsi ja ota seuraavaksi tasapainoinen mies. Painoit sitten mitä tahansa, sinun arvosi ei muutu siitä miksikään. Olet hyvä ja rakastettava juuri sellaisena, kuin olet. Etsi sellainen puoliso, joka myöskin arvostaa itseään, eikä ole ulkoisesti johdateltavissa pinnallisia arvoja omaksuen. Sellainen ihminen, joka on sinut itsensä kanssa, ei tarvitse puolisosta itselleen mitään jatketta ja kykenee hyväksymään puolisonsakin sellaisena, kuin hän on. Terve suhde koostuu paljon muustakin kuin ulkokuoresta, ulkokuori on siinä vain pintaa ja tyydytys suhteelle saadaan ihmisen sisäisistä syvyyksistä.

    • elämä.opettaa

      Jos haluaa suhteelta onnellisuutta, ei siihen tule silloin ryhtyä pinnallisista syistä. Se ei johda oikein mihinkään, tuskaa vaan tuottaa. Tän on huomannut jo moni ihmiselon aikana.

    • Tohtorivm-80

      Tämä olkoon ensimmäinen kerta, kun kommentoin suomalaisten web-sivujen Cloaca Maximaan, jossa päättöminä ja irstaina vilisevät vihamieliset ja seksistiset capseilla huudetut julkeudet. Kyllä, puistattaa kuinka lapselliseksi ja tunnevammaiseksi on aikuisten ihmisten meno alentunut tässä viime vuosina ja vuosikymmeninä meidänkin maassamme ja Internetissä ylipäänsä.

      No, nyt siitä ulkonäöstä, painosta ja parisuhteiden perusteista jotakin.

      On olemassa niin miehiä kuin naisiakin, joille ulkomuoto on tärkeä tai jopa tärkein parinvalintakriteeri. On myös niin miehiä kuin naisiakin, joille persoona ja älykkyys ovat tärkeitä tai jopa ainoastaan merkityksellisiä tekijöitä. Jälkimmäisiä on yleisesti ottaen vähemmän.

      Itse kuulun mieheni kanssa tähän ryhmään. Emme kummatkaan ole objektiivisesti ottaen erityisen viehättäviä yksilöitä, joskaan emme mitään Notre Damen kellonsoittajiakaan.

      Emme myöskään vaadi toisiltamme koskaan oikeastaan mitään, missään asiassa. Arki sujuu rauhallisesti, pohdiskelevasti ja sallivasti. Annamme toistemme rauhassa olla ja kasvaa ihmisinä kohti omia unelmiamme ja päämääriämme.
      Olemme molemmat korkeasti koulutettuja, mutta siinä mielessä epäsovinnaisia, että olen miestäni korkeammassa asemassa ja myös häntä kookkaampi.
      Monille naisille tuntuu olevan ehdotonta löytää vähintäänkin 185-senttinen karju ja miehille taas 40-50 kiloinen "petite" keijutyttönen/panopuu.
      Puolisoni älykkyydestä ja upeasta luonteesta (ja tiukasta kropasta!) huolimatta naiset eivät olleet niin kovin kiinnostuneita 170 cm pitkästä miehestä, mikä oli tietysti minun onneni.

      Itse olin nuorena hyvinkin hoikka ja hyväkuntoinen. Sairastuin kuitenkin kilpirauhasen syöpään ja vajaatoimintaan, mikä muutti ulkonäköni täydellisesti (172 cm/60 kg -> 120 kg). Painoni siis tuplaantui, hiukseni harventuivat, jouduin lääkityksille ja osa-aikaeläkkeelle ja kotona hillun todellakin niissä "pieruverkkareissa" kaikki makkarat pömpöttäen eikä heti ensimmäisenä ole aina mielessä mikään hiuksien kampaaminenkaan. Tai seksi, paneminen, nussiminen, saaminen, antaminen.
      Meikkiä en ole koskaan käyttänyt enkä tule käyttämään - miksi pitäisi?
      En aio esittää olevani muuta kuin olen, siksi valitsin sellaisen TOSImiehen, joka arvostaa ja haluaa minua juuri omana itsenäni, niin lihavampana ja epäglaumourisempanakin kuin nuorempana ja näppärämpänäkin. Myötä- ja vastamäessä.

      Se, mitä välillämme on, on ehdotonta kunnioitusta ja rakkautta; syvää ihmillisyyden arvostamista ja toisen seurasta sekä läheisyydestä nauttimista, ei mitään rumaa passiivis-aggressiivista vihjailua, huomauttelua, pilkkaamista, valittamista tai käskemistä, jollainen kertoo vain sanojan omasta tunne-elämän häiriintyneisyydestä ja kunnioituksen puutteesta sekä kyvyttömyydestä tuntea aitoa rakkautta ketään kohtaan.
      Tällaisia "kumppaneita" on valitettavan paljon, ehkä se on myös ajan henki. Tyytymättömyys, perfektionismi, turhautumat, yhteisöjen hajanaistumisesta aiheutuva turvattomuuden tunne ja korostunut egoismi. Massamedian ihanteet ja sukupuolten välinen roihuava sota.

      Ap:n ilmoittamat mitat ovat täysin normaalit.
      Vartalotyyppejä on monenlaisia eikä BMI kerro koko totuutta. Joillakin ihmisillä luusto voi olla painavampi, joillakin on paljon kiinteää lihasmassaa, toisilla rasva on jakautunut tiimalasimallisesti, mitkä kaikki voivat korottaa painoindeksiä jonkin verran, jopa lievään ylipainoisuuteen asti.
      Vielä BMI:n mukainen ylipainokaan ei välttämättä ole ns. lihavuutta, vaan joissakin tapauksissa vaikka lihaksikkuutta ja voimakasta tiimalasityyppisyyttä.

      Toki on myös vartalomalliltaan suorakaiteisia ihmisiä, kuten minäkin.
      Hyvässä parisuhteessa senkään ei pitäisi olla ongelma - ei edes sen, että suoraan vartalomalliin kertyy 50 ylimääräistä kiloa ja seksielämäkin katoaa kipujen vuoksi olemattomiin.

      Sielunsisaruus perustuu nimittäin johonkin aivan muuhun kuin viehättävyyteen ja kultaiseen leikkaukseen.

      Makuja on myös monia, ja rakkaus voi saada kaiken näyttämään ja tuntumaan kauniilta. Edelleen, tässäkin ruumiissa ja kunnossa miehelläni seisoo ja sykkii voimakkaasti joka kerta, kun olemme vähänkin lähekkäin. Heti mela pystyssä selkää vasten ja kädet ihastuneina ja lämpiminä pömppömahaani silittelemässä ja tutkimassa. Olemme olleet yhdessä 10 v., eikä mieheni ole mikään fat admirer.

      Tavallisen, mutta niin ihmeellisen ihmisen rakkautta toista tavallista, mutta niin ihmeellistä ihmistä kohtaan. Se on harvinaista, mutta sitäkin voi löytää.

      Miettikää mitä kumppaniltanne todella haluatte ja mihin asti lähdette miellyttämisleikissä.
      Minä itse en uhraisi ap:n kumppanin kaltaiselle kaksilahkeiselle sekuntiakaan ajastani ja elämästäni. Toivon niin ap:lle kuin kaikille muillekin ihmissuhteissaan vastaavia pakotteita ja vallankäyttöä kokeville kanssaihmisille hyvää jatkoa, itsenäisyyttä ja rohkeutta lähteä kävelemään kaikista haitallisista ympäristöistä ja ihmissuhteista kohti aivan uusia, vapautuneempia horisontteja.

      • läski94

        Tähän siis piti kommentoimani, että arvostan suhdettanne todella kovasti!
        Kiitos pitkästä ja ajatuksia herättävästä kommentistasi.


    • kattoon_tuijottaja

      Itselläni samanlainen tilanne.Haluan vaimoni laihduttavan,koska hänen ylipaino on johtanut tilanteeseeen ettemme pysty nukkumaan yhdessä,hänen kuorsaamisensa takia.Kun hän oli normaalipainoinen ei ollut minkäänlaista kuorsauongelmaa.Tällainen tilanne,ettei nukuta samassa huoneessa on johtanut läheisyyden loppumiseen,ja seksi on käytännössä loppunut kokonaan.
      Olen asiasta yrittänyt puhua monta kertaa,antanut aikaa,järjestänyt hänelle omaa aikaa jotta voi harrastaa ja kuntoilla,luvannut maksaa kaiken,ehdottanut painonvartijoihin liittymistä,mutta mikään ei auta.Kun hänellä ei tunnu olevan minkäänlaista halua pelastaa liittoamme,saatika ymmärrystä hoitaa omaa terveyttään kuntoon.Nyt olen siinä tilanteessa että joudun oman teveyteni takia vakavissani harkitsemaan eroa,koska pienen asunnon takia en pysty nukkumaan saman katon alla.
      Omalla kohdallani kyse ei ole pinnallisuudesta,vaan ihan puhtaasti siitä että haluaisin pelastaa parisuhteeni ja saada oman terveyteni takaisin,löytää sen saman vaimon johon aikoinaan ihastuin.
      En vaan voi ymmärtää että joku voi olla niin itsekäs että on valmis uhraamaan perheensä,vain sen takia ettei omaa laiskuuttaan viitsi laihduttaa.

      • Ihmettelensinua

        Ei jumankauta kun olet itsekäs. Sairastutko jos et pääse muniasi uittaan sillä voihan niitä kädelläänkin vedellä.

        Ei se ole laiskuutta jos ihminen on masentunut. Niin monet muutkin haluavat hetken päästä saman ihmisen takaisin johonka ihastuivat muttei suhde johtanut koskaan rakkauteen jossa rakastetaan toista tapahtuipa sitten mitä sairauksia tahansa. Ihailen sitä mikkosen muijaa joka otti hoitaakseen miehensä eikä laittanut laitokseen niin kuin moni muu olisi tehnyt.

        Mulla mies on lihonut (kuorsasi ja puhisi jo ennen lihomistakin lyhytkaulaisuuden takia) ja kuorsaa niin etten pystynyt nukkuun niin laitettiin sängyt eri huoneisiin eikä se meidän rakkautta ole vähentänyt ollenkaan jos ei nukuta samassa punkassa ja minä taasen juoksen vessassa koko yön ja vääntelehdin muutenkin levottomasti niin nykyään meillä on paljon stressittömämpää kun saamme nukkua rauhassa ilman häiriötekijöitä.



        Ihan liian kauan koitimme nukkua samassa sängyssä ja kärsimme kumpikin unen puutteesta joka johtui häiriötekijöistä mitä kumpikin aiheutti. Hermot olivat aina kireällä.


        Meillä on jopa parantunut parisuhde kun saamme nukkua omassa rauhassa sillä kaikkein tärkein on se uni ja olen nähnyt mitä se unenpuute tai huono uni tekee ihmisille.

        No en tiedä teistä mutta meillä on rakkaus suhde eikä mikään pinnallinen hetken huuma. Sairastuin ja vammauduin välillä ja mies hoisi minua kuin lasta ja niin minäkin hoitaisin hänet jos jos jotain tapahtuisi sairautta onnettomuuksia tms. En jättäisi häntä koskaan enkä milloinkaan vaikka mitä tapahtuisi. Meitä ei mitkään lihomiset hetkauta sinne eikä tänne sillä se on ihan mitättömin vaiva tässä maailmassa jossa voi paljon pahempaakin sattua kuin se että menettäisi rakkaansa kokonaan. Se on se aitoa rakkautta eikä mitään itsekkyyttä kun saa vain pitää ihmisen rinnallaan oli sitten elopaino mikä tahansa. Sitten kun sen menettää niin tietää oliko se rakkautta vai ei jos se menetys ei kirpaise eikä itketä niin miksi uhraat aikaasi sellaiseen ihmiseen jota et oikeasti rakasta? Jonka olet valmis hylkäämään vain noin mitättömän ongelman takia kun voisi tulla vaikeampiakin ongelmia kuten vammautuminen, vakavia sairauksia niin hetikö heität ihmisen menemään jos se ei pysty itsekkäitä tarpeitasi tyydyttämään, ei jumankauta että ole järkyttävän itsekäs ja onneksi en ole sinun vaimosi tai tyttöystäväsi.


      • kattoon_tuijottaja

        Onko sulla vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä,vai muuten vaan sivuutat kirjoittamani tekstin?
        Kirjoitin selvällä suomen kielellä,että läheisyys on loppunut sen myötä kun aloimme nukkumaan erii huoneissa.Tarkoittaa siis ihan kaikkea läheisyyttä.Minulle ei todellakaan ole ongelma olla ilman seksiä,mutta kyllä normaaliin parisuhteeseen kuuluu halaukset ja pusut ihan päivittäin.Niiden myötä muukin yhdessäolo paranee.
        Ja,mitä tulee sairastumiseen,niin oletko koskaan valvonut 3 vuotta putkeen toisen kuorsaamisen takia,ja samalla yrittänyt elättää perhettä käymällä töissä läpeensä väsyneenä.Siinä on jo työpaikkakin vaarassa kun työt hoituu miten sattuu.Kun ihminen tarpeeksi kauan valvoo niin todellakin siinä sairastuu!
        En kyllä maininnut myöskään mitään masennuksesta,jonka vedit ihan päästäsi!
        Taisin myös mainita että asumme olosuhteitten pakosta pienessä asunnossa,ja jokainen joka on joutunut nukkumaan kuorsaajan kanssa tietää varmasti kuinka paskamaista se voi olla herkkäuniselle ihmiselle.
        Mainitsin myös että ihan oikeasti yritän pelastaa suhteemme,ja minusta se vaatii ponnisteluja molemmilta,ei vain toiselta osapuolelta


      • Eimuutakuineroa

        Tiedän ongelman sillä en pysty nukkumaan ollenkaan kuorsaajan vieressä ja tarvitsen pimennysverhotkin jotta saan unen mihinkä vuodenaikoihin tahansa. En saa koskaan heti unta vaikka olisin kuinka väsynyt vaan pitää rauhoittaa itsensä ensin ja ajatella asiat järjestykseen.

        No et kaikkia maininnut mutta päättelin että jotain mätää on.

        Ihan selvällä suomenkielellä kirjoitit ja ymmärsin mutta en ehkä vastannut sitten ymmärrettävästi.

        En ole koskaan valvonut niin pitkään enkä antaisi mennäkkään niin pahaksi asioiden tekemättä jotain niiden eteen sillä valvomisella vaarantaa sekä itsensä että muut ihmiset.

        Joo, jos toinen osapuoli ei auta enään yhtään niin silloin pitää ehdottomasti lähteä pelstaakseen edes itsensä. Kyllä sen tietää jos toinen osapuoli on luovuttanut kokonaan suhteen hoidon. Se ei enää rakasta mutta ei velttouttaan saa mitään aikaiseksi. On vaan ja antaa kaiken vastuun toiselle kuormittaen vain toista mikä on hyväksikäyttöä.

        Olet aivan oikeassa teidän suhteenne ja tehnyt kaikkesi, jos se on tuossa pisteessä niin tee ratkaisu ja lähde. Semmoisen ihmisen joka vain heittäytyy toisen siivelle loikolemaan teko sairauksiensa kanssa ja näitähän tapauksia riittää nykyään sillä olen niin paljon nähnyt aivan tehtyjä mukamas sairauksia
        just sen takia kun ei tarvi tehdä mitään niin ei tehdä. Ihmetyttää ihan terveen näköiset pulskat nuoret kun he alkavat luetella sairauksiaan joita on vanhuksilla niin ne eivät jaksa kun ne eivät herää aamulla ja nukkumisrytmi on sekaisin niin kuin vanhuksilla. Ei jumankauta ei olisi tullut mieleenkään koskaan nuorena tuommoista potaskaa syöttää ja kuka sitä olisi uskonutkaa.


    • Laitaulkoruokintaan

      Pyydä sinäkin miestä lähtemään jos ei ulkonäkö miellytä niin hakekoon mieleisensä.

      Mulla oli ihan sama ongelma. Heikosta itse tunnosta kärsivä mies ei kärsinyt mitään poikkeavaa kun hän olisi halunnut mahdollisimman näkymättömän harmaahiiren mutta saikin leijonan joka osaa vielä muuttaa muotoaan. Mies sai lähteä jos ei hyväksynyt ja ei lähtenyt.

      Minulla on syömishäiriö mikä johtuu lapsuudestani enkä ole sitä saanut hallintaani jotenka painoni on sahannut ylös ja alas eri ikäkausina. Vammauduin ja painoni lähti taas huimaan nousuun. Olen kuitenkin sitä mieltä että onnellinen elämä on tärkeämpää kuin se jatkuva ruokapalojen punnitseminen ja itsensä rääkkääminen. Kenenellekkä tahansa voi tapahtua ihan mitä vain emmekä kukaan voi tietää etukäteen mitään. Voi tulla pahoja sairauksia jos ei vammaudu raajoistaan.

      Koko lapsuuteni elin luulotautisen pelokkaan ja mielenterveys sairaan äitini varjossa jonka vaikutuksesta olen yrittänyt päästä eroon koko aikuisikäni työstäen jotain aivan kamalaa kivirekeä jota kannan. Ei ollut huoletonta lapsuutta kun jouduin esikoisena liian kovaan kouluun ja liian varhain eikä siinä kaikki vaan koko äitini suku oli sairas. Kukaan ei tajunnut kun olin liian kiltti apaattinen ja alistuvainen lapsi kunnes pääsin päihteiden makuun ja aloin juomaan itseni aivan tilttiin jotta sen avulla pääsin jotenkuten vapaaksi välillä talutusnarusta. Sitten kun pääsee yhdestä talutusnuorasta niin tuleekin jo toinen elikkä mieheni joka koittaa taas uudestaan alkaa hallitsemaan itsemääräämisoikeuttani ja kasvuani ihmisenä. Aina kun aloin ajattelemaan että alan tervehtymään pikku hiljaa niin elämääni tulee taas ihmisiä joilla on omat ongelmat käsittelemättä kokonaan joidenka paskapytyksi taas joudun.

      Miksi ihmiset eivät työstä ongelmiaan ennen kuin alkavat lisääntymään niin että tulee lapsi kaiken sen keskelle ja luullaan että lapsenteko on ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Tämä sun miehesikin kuvittelee hoitavansa omia ongelmiaan hallitsemalla sinun painoasi kun sen sijaan pitäisi päästä ensin omista ongelmistaan eroon kuin alkaa liian vaativaan tehtävään koittaa alkaa hallita muita ihmisiä. Kamalaa jos joutuu puolisonsa edessä olemaan kuin missikisoissa tietyissä mitoissa että kelpaa ja nää äijät tuijottelee ruudulta jotain photoshopattuja tai leikeltyjä naisia niin kaikki normaalikin alkaa näyttää liian lihavalta.

      Koko elämä alkaa olla niin luonnotonta ja aivan sairasta niin pitäisi lasten hankkimista harkita hyvin pitkään ja hartaasti ettei niitä omia ongelmiaan vaan jatka sukupolvesta toiseen sen takia että haluaa nukkeleikkejä alkaa leikkimään elävillä koekappaleilla.

      Ymmärrän jumalattomasti ihmisiä jotka pakenevat päihteisiin sitä helvettiä missä ovat varttuneet ja julmaa kaltoinkohtelua sairaiden kehittymättömien vanhempien aikuisten parissa eikä se ole koskaan sen lapsen syy vaan sen jotka sen lapsen tekevät täysin itsekkäistä syistä kun ei ole resursseja missään muodossa sen ihmisen kasvattamiseen mutta on vain joku pakkomielle saada se kuten lapsella lemmikki.

      Omat syömishäiriöt ja toisen syömisien kontrollointi on yksi sairaus sekin ja hyvin yleistä sekin että ihmisistä joista ei päällepäin näy yhtään mitään niin voi voi olla kamalat syömishäiriöt ja sitä kamalammat mitä ei päällepäin näe ulkoisesta olemuksesta. Toisen ihmisen itsemääräämiseen puuttuminen on henkistä väkivaltaa jos ei se ole vallan käyttäjältä varastanut yhtään mitään. Olenko siis varas jos syön omilla varoillani liikaa enkä pidä koppaani täysin sopivassa kuosissa ihan vain muita ihmisiä vasten? Eikä se jos pitää itsensä toisen mieliksi kunnossa niin ole onnen tae vaan kun loppuu hekuma niin vaihdetaan toiseen runkoon tuosta vain. Minä annoin tuollaisen miehen valita kahden vaiheilta joko lähtee sen täydellisen rungon metsästykseen tai pitää leipäläpensä kiinni ja hän valitsi jälkimmäisen tietenkin kokeiltuaan ensin löytäisikö muuta ja kun ei löytänyt niin ei auttanut muuta kuin lyödä turpavärkki rullalle. Leikkelemään ja silpomaan en alkaisi koskaan itseäni miehen takia enkä nykyään edes vaivaudu laihduttamaan sillä pärjään yksinkin jos mies häipyy sillä on ne häipynyt monilta muiltakin täydellisen kropan omistavilta. Jos vain ulkonäön takia ollaan yhdessä niin kaikki loppuu alku hekuman mentyä ohitse.

      Ei se ole rehellinen ihmissuhde jossa ihmistä haetaan vain omien tarpeiden tyydyttämistä varten ja ja silloin kun ne eivät enää tyydyty niin vaihdetaan uuteen tai aletaan henkinen väkivalta että toisen pitää muuttua kun ei omat vehkeet enää seiso.

      Älä muuta ikinä miehen kanssa heti yhteen ja ala pykään kakaroita sille vaan katsele ainakin kaksi vuotta tai mielummin tuplaten sitä eri asunnoissa asuen että saat heittää sen ääliön ulkoruokintaan jos se alkaa vittuilemaan. Minä asuin kymmenen vuotta omassa asunnossani ennen kuin muutimme yhteen ja nyt olemme harvinaisia pariskuntia jotka emme ole eronneita. Minua ei määrää kukaan kuten ei miehiäkään määrätä. Nehän saa rupsahtaa ja lihoa milloin lystää.

      • läski94

        Kiitos paljon kommentistasi. Se antoi paljon ajattelemisen aihetta! Arvostan teidän suhdettanne todella paljon, harvassa sellaisia tuntuu olevan.


      • läski94
        läski94 kirjoitti:

        Kiitos paljon kommentistasi. Se antoi paljon ajattelemisen aihetta! Arvostan teidän suhdettanne todella paljon, harvassa sellaisia tuntuu olevan.

        Hupsis taisikin kommenttini tulla väärään kohtaan, kiitos kuitenkin kommentistasi!


    • 21v

      Mun entinen poikaystävä oli ihan samanlainen. Laihduin kyllä omasta tahdostanikin, mutta hän ei kumminkaan tykännyt. Olisi pitäny olla tikku laiha, joka musta ei tuu ikinä. Yritin ekaksi miellyttää häntä, mutta se ei oo itseni mielestä oikeaa rakkautta jos yrittää muuttaa kumppaniaan. Se on ihan sun omassa päätöksessä mutta itse tuossa tilanteessa eroaisin.

      • Tyhjäntoimittajamiehiä

        Aivan sama ongelma kun ei ole tikuksi syntynyt niin ei sitä saa tekemälläkään. Olin normaalipainoisenakin rotevampi kuin muut. Minulle vittuiltiin paksuista jaloista kun koetin pukeutua samohin vaatteisiin kuin muut.

        No sain miehen jolla oli ongelma liian lyhyt naisten makuun ja mulle se kelpasi. Lyötiin hynttyyt yhteen ja olemme 30 vuotta eläneet onnellisesti yhdessä. Rakennettiin talo ja kaikki ovat kateellisia kun emme ole eronneet vaan yhdessä edelleen kun kaikilla muilla on tullut ero ja moneen kertaan jo. Tällä hetkellä matkustelemmekin jo eikä tarvitse kaupassa centtejä laskea.

        Minä olen ainoa jolla on sama turvallinen suhde toisilla pirstautunut ja ryvettynyt moneen kertaan niin että koko elämä on mennyt suhde sotkujen selvittelyihin. Kamalia oikeudenkäyntejä veronmaksajien piikkiin ihan oman tyhmyyden takia. Tapellaan kakaroista ja omaisuudesta itsensä ihan henki hieveriin. Aivan kamalaa suhde sotkua joihinka ei yhteiskunta ole syy mutta maksaa se joutuu tyhmien ihmisten sotkut. Tuntuu aivan turhalta tienata veroja just näiden kehittymättömien ihmisten sotkujen selvittämiseen.

        Hakekaa vain ulkonäön perusteella elämänkumppania niin varmasti tulette pettymään eikä se kestä. Kaikki ulkonäkö keskeiset ovat eronneet ja kierrättäneet kumppanejaan moneen kertaan. Kun kaksi narsistista ja ulkonäkö keskeistä ihmistä ei kauvan jaksa toisiaan vaikka se ulkonäkö ensin kiehtoo. Kuka jaksaa naista joka keskittyy pelkästään kynsiinsä tai naamavärkkiinsä tai miestä joka ihailee peilistä koko ajan kroppaansa.


        Tää runko tuntuu olevan ihmisille kaikkein tärkein eikä se pään sisältö. Ja sitten kyllästytään siihen tyhjään runkoon mikä oli houkutteleva mutta ei sitten antanutkaan yhtään mitään. Karmea pettymys mitä täältä saa varmasti lukea koko ajan.

        Mulle ei kelvannut tämmöiset kakaroita jo siittäneet miehet kun ei minulla ollut itsellänikään, en ollut epätoivoinen yksinhuoltaja jolle kelpaa kuka tahansa nainut läjäpäin kakaroita jo monellekko ämmälle. Kyllä näitä pussinsa tyhjentäneitä tulottomia äijiä oli tarjolla siipiveikoiksi niin paljon kuin olisi halunnut. Joo ei kkiinnosta sillä niiden munapussit olivat jo jotkut tyjentäneet mutta se tyhjentäjä ei ollut kelvannut kuitenkaan kenellekkään.

        Yhteiskunnan tuki ja vauvakuume saatiin joillakin ämmillä tyydytettyä ja nyt pitäisi ottaa yhteiskunnan elatus ja tuet pois näiltä jotka ihan laskelmoidusti tehtaikevat kakaroita elättääkseen itsensä niiden tukien avulla.

        Ei oe kohta enää veronmaksajia näille tukihuijareille.


    • Minä1956

      Jos et laihduta, niin hän jättää sinut. Mieti, kumpi tilanne on parempi. Haluatko jatkaa ja elää narsistin kanssa vai olla normaali ja elää normaalia elämää. Mikäli et ole hänen toiveidensa mukainen, niin jätä hänet. Tuskin hän saa itselleen sopivaa barbie-nukkea.
      Onko hän itse muka niin komea, urheilullinen, lihaksikas jne... kuten sexi-miehen pitää olla hänen näkökulmastaan. Jätä hänet ja ota normaali mies itsellesi!

      • Ulkönäölläpettyy

        Aivan samaa mieltä, Jätä se ja hae joku normaali mies.


    • kaksäd

      Et näyttänyt loukkaantuinesuuttasi? Omapahan on soppasi. Tiedä sitäkään vaatiko kyseinen mies laihdutusta vaiko ehdottiko vaiko kuinka. Ja se että haluaa toisen laihtuvan luulisi olevan iha ookoo. Sen perusteella ei kannata hetimmiten olettaa että toinen ei pidä sinusta sellaisenaan.

      • läski94

        Kun näimme sinä päivänä ensi kerran hän yhtäkkiä sanoi, että haluaa minun laihtuvan (ja treenaavan). Kysyin, että miksi. Hän vastasti, että vanhoissa kuvissa näytän paremmalta kuin nykyään. Sanoin, että selvä ja päätin keskustelun siihen. Hän vähän myöhemmin sanoi, että kuitenkin rakastaa minua, vaikka olisin läski. En tiedä tarkoittiko hän sitä ehdotuksena vai vaatimuksena.


    • LittleTitsandass

      Ensinnäkään hän ei ole sinun mies vaan hän on sinun poikaystäväsi. Toiseksi hän on sinulle aivan liian vanha. Sopiva ikähaarukka ikäisellesi olisi 19-25 vuotta. Kolmanneksi olisit otettu että hän kantaa huolta terveydestäsi. Neljänneksi oletettavasti kielenkäytöstäsi päätellen olet kouluttamaton, alempaa yhteiskuntaluokkaa edustava henkilö, joten ei ihme että tulet kyselemään neuvoja täältä josta ei mitään järkevää neuvoa saa. Viidenneksi Painoindeksisi on: 26. Se tarkoittaa, että olet lievästi lihava. Sinulla on suositukseen nähden liikapainoa muutava kilo. Normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5 - 24,9. Nämä viiterajat soveltuvat parhaiten 18-60 -vuotiaille aikuisille.
      Näinollen on hyvä että poikaystäväsi patistaa sinua laihtumaan. Noudata neuvoa ja jos onnistut, ole tyytyväinen.
      Ja kaikki nämä neuvot ihan ilmaiseksi!

      • läski94

        Anteeksi asiavirheestä.
        Kuka sinä olet määrittämään, minkä ikäinen poikaystävä minulla kuuluisi olla? En kysynyt neuvoa siitä, minkä ikäisen miehen kanssa minun pitäisi seurustella. Lisäksi, mitä se sinulle kuuluu, mitä yhteiskuntaluokkaa minä edustan?
        Puolet viestistäsi oli siis turhaa jauhamista ja itse asiaan pääsit vasta viidennessä pointissasi.


    • toteaja-

      olet luultavasti jo liian vanha miehellesi. Luultavasti hän viihtyisi paremmin 15v näköisen seurassa........pistä mies vaihtoon

    • muodokastakin

      Joo laita se vaihtoon,äijä tuo.
      Laihdutus muuten kaikkien ulkonäköön sovi.
      Kokemusta on muutamasta ystävästä jotka
      sai tämän fitnes innon ja hyi helvetti mitä tuli.
      Vanhanivat näoltään kymmeniä vuosia ainakin.
      Personal trainerit teki tiliä,rypyttäen kaiken.

    • sopivastilihava

      Ihme kommentteja täällä. Suurin osa meistä miehistä pitää pikkuisen runsaista naisista. Että on rintaa ja peppua, mistä rutistaa. Tutkimuksen mukaan netissäkin suosituimpia ovat juuri ns. isojen tyttöjen seksisivut. Laihuus on markkinamiesten luoma ihanne. No, kelpuuttaisin toki laiheliininkin, jos korvien välissä on muutakin kuin dieettejä ja ulkonäköpaineita.

    • voihyvääpäivää

      Laihdutuspyyntö??! Anteeksi nyt, mutta lähinnä naurattaa moinen. Omistaako mies sinut? Miltä hän itse näyttää? 65 kg ei kuulosta kauhean pullukalta, mutta ainahan voi alkaa syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. Harrastakaa yhdessä! Laihduttaminen pitää lähteä itsestä - tai lääkärin määräyksestä.

    • kokemuksellajoo

      Totean monen vuosikymmenen kokemuksella. Jätä mies!

      Muuten, tässä ketjussa on todella pitkiä kannanottoja, jos vertaa moneen muuhun paljon "ajankohtaisempaan" ja yhteisöllisesti "tärkeimpiin" aloituksiin.

      Mistähän se kertoo? Tais mennä vähän liian vaokeaksi? Pitääkö perustella, miksi mies pitää jättää, vaikka kirveltää ja käy kipeää, joka tuntuu sisimmässä. Se menee ohi kohta, mutta näykkäily ulkomuodosta ja miltä näytät, ei lopu vaan lisääntyy!!!

      • läski94

        Varmaan tämä aihe on ajankohtainen monelle yksilötasolla, sillä nyt fitness on trendinä ja ihmisistä on sen suhteen tullut vaativampia? Siksi luulen, että tämä aihe on herättänyt keskustelua, kun monella nimenomaan henkilökohtaisia kokemuksia samasta asiasta.


      • klfghjsöljga

        Yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneet tuskin ensinnä hakeutuvat suolikaksnepan trollipalstojen pariin, joten mitähän sinäkään täällä teet? Noh, menikö liian vaikeaksi?


    • jotkut-ei-kasva

      Aloittaja; sun miesystävä on vielä teinipojan tasolla henkisesti.
      Jos olet 21-vuotias, ja mies vaatii sinua näyttämään 16-vuotiaalle, eikö silloin hälytyskellot jo soi? (sanot että hän haluaa sinun olevan samanlainen kuin 5 vuotta vanhoissa kuvissa)
      Missään tapauksessa en usko että noilla mitoilla näytät lihavalle! Ei mitään laihduttamisia typerän 31-vuotiaan kakaran oikkujen takia! Vaihda mieluummin miestä!

    • dawss

      Joo sama itelki joskus ukko pyytäny laihtuu mut sanoin et jossen kelpaa näin nii painuu vittuun.. Ärsyttää tommonen ulkonäkökeskesyys varsinkin kun et oo edes läski

    • keskustelija1

      Puolet musta sanoo että v*ttuun tollanen k*sipää mies! ja toinen puoli että mitäs sitten jos laihtuisit... olisit niin hyvän näkönen että sua himoitsis muutki miehet ja sun nykynen olisi todella kateellinen? uskon et oot hyvä just sellasena kun oot nyt :)

    • Radial

      Nuo painoindeksit saa heittää roskakoriin. Ne ovat niin armeliaita että jos niiden mukaan arvioi on tosi läskikin vielä normaali. Kun katsoo reisiä ja makkaroita vatsan päällä katselee todellisuutta.

      Olen mies 185 cm ja 78 kg. Joskus painoin enemmän mutta tämä paino tuntuu sopivalta.

      Sitä minä ihmettelen että miksi nainen ei haluaisi olla hyvän näköinen kun se ei ole temppu eikä mikään pudottaa painoa. Jos itsekuri puuttuu kokonaan niin voi mitata paljonko ihraa vatsan päällä. Painolla on sellainen taipumus että seuraavan 10 vuoden aikana voi tulla toinen 15 kg lisää. Joko ihminen hallitsee painonsa, ellei niin voit miettiä miltä näytät 10 vuoden kuluttua. Kaiken sen ylipainon on ahtanut suun kautta. 10 kiloa pois niin hyvä. Eiköhän ala makkarat katoamaan.

      Nälkä on muuten sellainen että se tulee vain syömällä. Tulee tietyn tuntimäärän syömisen jälkeen, kestää noin 4 tuntia ja katoaa. On ruokia jotka aiheuttavat kovemman nälän. (pannukakku, letut) Kun se nälkä on mennyt ohi ilman että lankeaa syömään, ei se palaa kuin syömällä. Jos koko ajan ahtaa jotain ruokaa suuhunsa saa ikuisen nälän. Vatsankin on annettava rauhoittuan. Juomalla jotain sopeutuvat vatsahapot siihen ettei tarvitse koko ajan syödä. Eli laimenevat. Ei ole ihmisen tarkoitus alkuaankaan koko ajan syödä. Jos syö hyvin 5-6 t ennen nukkumaan menoa niin se riittää kaikki mitä sen jälkeen on tarpeetonta ja menee mahanahan alle.

      Vaaka tarvitaan ja aikaa n. 1½ vuotta tuolle 10 kilolle. Syön aivan perusruokaa ilman leivoksia ja herkuttelua. Vehnäruuat kehittävät voimakkaammin nälkää. Ei oikeastaan tarvita muuta kuin että paino vähitellen laskee. Punnitessa voi paino heilua helpost 2 kg, naisella ehkä vähän vähemmän. Kun meloin pohjoisessa söin vain kalaa 2,25 kg/vrk. Kuitenkin paino putosi. Paistoin niin kauan kun voita riitti, sitten tein tikkukalaa.

      Kannattaa laittaa uusiksi koko ruokavalionsa. Esim. paistettua muikkua, perunaa tai jos sattuu saamaan naurista voi sillä korvata perunan. Kerralla kunnolla perusruokaa eikä mitään napostelua. Nälkä rauhoittuu helpoimmin juomalla jotain.

    • Radial

      Kauppaan ei kannata mennä nälkäisenä. Keiken mitä ostaa menee suusta sisälle. Kannattaa tehdä ostoslista jo ennen kauppan menoa ja suunnitella ruuat vaikka viikoksi eteenpäin. Ei heräteostoksia.

    • äitikkä

      Kerroppa Sinä aloittaja vaihteeksi, että mitä kaltaisesi nuori nainen näkee 10 vuotta vanhemmassa miehessä?

      • läski94

        Kommenteissa kerroin jo, mutta voin kopioida viestin tähänkin: "Rakastuin kyseiseen mieheen hänen persoonansa ja keskustelutaitonsa takia. Ylimääräistä rahaa hänellä ei ole ja itse asiassa minä tienaan enemmän. Minua ei kiinnosta, minkä ikäinen ihminen on, jos hänen kanssaan tulen juttuun. En luokittele ihmistä iän perusteella minulle sopimattomaksi kumppaniksi/ystäväksi."


    • kkhhjyyjjyjjj

      potki helvettiin se ja etsi uusi

      • Radial

        Täällä vastailevat ne ilman itsekuria olevat hylkeet. Aloittaja tuntuu järkevämmältä. Kannattaa ajatella myös omaa terveyttään ellei ulkonäöstä välitä. Turha rasittaa pumppuaan ylipainolla, eikä ne verisuonetkaan siitä pidä. Jos on tarvis painaa enemmän, niin kannattaa silti hallita painonsa. Jo 5 kilon pudotus parantaa oloa ja ulkonäköä. Parempi vaihtoehto laittaa painonsa linjaan ja ottaa vaikka 5 tai 10 kilon repullinen kiviä selkäänsä, niin tietää mitä on raahannut mukanaan. Aikansa nuorena terveys kestää, iän mukana sitten tulee nivelvaivat, pumppu ja verisuonitaudit. Kun ajoissa hallitsee painonsa saa elää terveemmän elämän. Eri indeksit ovat vain itsepetosta. Painon pudotus lähtee aina nälän hallinnasta. Sen jälkeen järkevästä ruuasta. Painonvartijoiden ohjeet ovat itsekidutusta. Syötävä kerralla kunnolla ja ajoitettava näläntulo vaikka nukkuma-aikaan. Juomalla rauhoittuu vatsa. Vaikuttaa siltä että nälkä voisi johtua siitä että vatsahapot ovat vielä voimakkaat, eikä ole laimentuneet vielä. Maha pitäisi saada siihen tilaan että ne hapot laimenevat, kun ruoka on käsitelty


    • Radial

      Pari muut vaivaa jotka seuraavat ylipainoa. Kuorsaaminen, korkea verenpaine ja tuo ylipaino on itseään ruokkiva. Kun paino nousee vähenee liikunta joka taas nostaa painoa. Mitäköhän mies ajattelee yöllä kun vieressä on kuorsaava hylje. Jatkuvan syömisen venyttämä hyllyvä maha ja riippurinnat.

      Joku nainen valitti ettei treffipalstalta tulee yhtään vastausta jos kirjoittaa "pyörehkö"

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3841
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3625
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3602
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2271
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2229
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1766
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1433
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe