PIRKKO JALOVAARA

markoistaeuroonasti

MITÄS USKONTOA HUIJARI PIRKKO JALOVAARA EDUSTAA?? sairaiden rahat omaan laariin . kuten teki aikoinaan NIILO YLI-VAINIOKIN. eipä voi noihin ns. maallikkosaarnaajiinkaan luottaa lainkaan.huijareita ovat?

48

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä puhu palturia Niilosta. Jalovaara on pääasiassa kai luterilaisen kirkon tilaisuuksissa käynyt.

      • mites.laitasi.on

        MItäs väliä sillä on, hänen kauttaan rukoukset menevät edelleen Jumalalle, ja se on minulle henkilökohtaisesti se tärkein asia. Kaipa hän saa syntinsä anteeksi niinkuin me kaikki uskovaiset kun on ne tunnustanut ja katuu mitä hänen elämässään sitten kaduttavaksi on tullut. Minulle riittää oma elämäni, enkä pidä siitä että tätäkään asiaa riepotellaan taas täällä. Tehköön minulle tuntematon henkilö omalla elämällään mitä tahtoo, Jumalan ja hänen suhde ei ole meille kuuluvaa asiaa, ja poliisijutut on jo selviksi tulleet ja sovitettuna. Ei sinun tarvitse sen takia aukoa päätäsi enää tästä asiasta. Miten on itsesi laita, oletko menossa taivaaseen vai helvettiin?


    • papanapakana

      Sellaisia pikkurosmoja ovat maallikkosaarnaajat.tais mennä nokiamissionkin kolehtirahat omiin taskuhinkin .ku muut kaatuilivat. on tainnu markku olla niilonkin opissa.

      • pirkkojalovaarat

        Kolehtihaavirosmot ottavat vain pikkasen käteistä rahaa omiin menoihinsa.heillä taivaanisän suullinen lupa?????????????


      • juoruakkojen.juttuja
        pirkkojalovaarat kirjoitti:

        Kolehtihaavirosmot ottavat vain pikkasen käteistä rahaa omiin menoihinsa.heillä taivaanisän suullinen lupa?????????????

        Kiäh kiäh kiäähh...!?? Mitäs huvittavaa tässä edes on???


      • meneekö.lujaa
        juoruakkojen.juttuja kirjoitti:

        Kiäh kiäh kiäähh...!?? Mitäs huvittavaa tässä edes on???

        polkupyöräkö on sun isäsi ja palvotko sinä sitä?


    • 12_13

      Onko Jalovaara todisettavasti tehnyt rikoksen? Minkä?

      • Käytti rahankeräysluvalla hankitut rahat palkkoihin ja pisti leijonanosan omaan taskuun. Ja siinä on vain ne rahat, joista jäi jälki.

        Suurempi summa kertynee kokouskolehdeista, jotka tietysti menivät omaan taskuun lyhentämättöminä. Taisi jatkaa keräystä vielä ilman lupaakin, kun kaikkivaltias ei setelitukkuja jakele.


      • ihmiset.ovat.pahoja
        he-ma kirjoitti:

        Käytti rahankeräysluvalla hankitut rahat palkkoihin ja pisti leijonanosan omaan taskuun. Ja siinä on vain ne rahat, joista jäi jälki.

        Suurempi summa kertynee kokouskolehdeista, jotka tietysti menivät omaan taskuun lyhentämättöminä. Taisi jatkaa keräystä vielä ilman lupaakin, kun kaikkivaltias ei setelitukkuja jakele.

        Kateus se tekee tepposiaan...


    • niin-taas

      Ilkeät ihmiset päästelevät täällä "aivopierujaan".

    • a----a

      Antakaa vain ne rahanne saarnaajille. Taivaslippu ei ole ilmainen. Mitä siitä jos saarnaaja ottaa pikku kymmenykset välistä?

      Jalovaara on kyllä nero. Ulkonäkönsäkin vetänyt viimeisen päälle uunotusta varten :) Kukapa kehtaisi kieltäytyä antamasta pikku kolehtia mummomaiselle, kauniisti puhuvalle ja hymyilevälle pienelle naiselle? Ja pankkitili vain turpoaa :) Mikä hauskinta, mitä enemmän Jalovaaran välistävedoista uutisoidaan, sen enemmän rahaa tulee :D

      • ei.tarvitse

        Mille? Ja anna itse!


      • ei.kuulu.mulle
        ei.tarvitse kirjoitti:

        Mille? Ja anna itse!

        Mitäs me toisten rahoista, huolehditaan vaan omista asioistamme, vai onko se liian vaikeaa??


    • noituusjademonipöksyissä

      Pieni yliröyhkeä naikkonen . onkohan omia biologisia lapsia ?? hyvin epäluotettava ja juoto eukko.varmaankin tarja halosen lähipiiriä.osaavat kiukutella.

      • oletpa.jännä

        Itseäsikö sinä kuvailet?


    • hiilarit

      Kristillinen huijari on

      • rouskurausku

        Onko pirkolla omia biologisia lapsia synnyttäny?onko pirkko kristillisessä avioliitossa? kuka ja mikä nainen on??


      • sdghsdfg

        Miten kristillinen avioliitto poikkea normaalista avioliitosta, siis muutenkin kuin siten että kristillisessä avioliitossa nainen on pelkkä kodinhoito- ja synnytyskone?

        Opettele kirjoittamaan.


      • JarkkoP

        Käykö katteeksi?


    • karkitangas

      Jos joku on tehnyt rikollista rahaa itselleen. siinä ei ole mitään puolusteltavaa eikä salattavaa.kaikkien etu ,että poliisi tutkii ja oikeuslaitos hutkii. jos tarpeellista.ja media pitää kantasuomalaiset ajantasalla. kiitos SOME.

      • ne.rahatko

        eikös se asia ole jo loppuun käsitelty? Mitä sinä vielä haluat?


    • erttkk

      Kirkon tilaisuuksia olleet.Kirkollahan on kolehdinkanto-oikeus JAAJ VOI PÄÄTTÄÄ MIHIN KÄYTTÄVÄT ELI PIRKON KULUKORVAUKSIIN.

      • sellainen.sinä.olet

        Ei ne rahat kuules sinne mene, otas paremmin asioista selvä ja tule sitten takaisin, pilkaten taas jotain uutta, vai mitä?


    • Näkökulmaa1

      Taitaa olla uskonnoltaan luterilainen.

      • Näkökulmaa1

        Kun raha kirstuun kilahtaa,sielu taivaaseen vilahtaa


      • einiin-helppoa

        jäikö lääkkees ottamatta???


    • KolehtiHaavipohjarikki

      Uskotaan kaikki et.anneli ja pirkkokin ovat syyttömiä rehellisiä suomi naisia.

      • joop-.joo

        Taikka sinä itse.


    • oohmyguard69

      Suomessa putkahtaa noita käteisen rahan huijarinaisia silloin tällöin.poliisi tekee hyvää duunia ku saa kiinne heitäkin. ja tiedottaa medialle.oikeuslaitoksen annettava rosmoille kunnon tuomiot.

      • ajattelen-näin

        niin, huijareita on, monet romaanikerjäläiset jotka eivät osaa puhua suomea...!


    • kakolaei

      Naisten vankila on hämeenlinnassa.

      • mitäpä-sataat

        onko sulla hinku mennä sinne, vai pitäisikö sun oikeasti sitten mennä sinne??


    • erttkkl

      HOITOA SAANEET EIVÄT OLE TEHNEET RIKOSILMOITUSTA! EIVÄT VAADI RAHOJAAN TAKAISIN! OVAT TYYTYVÄISIÄ SAAMAANSA HOITOON!

    • HerranARMOSSA

      EI tuomita ja olemmeko sitten parempia.Kaikki on nähtävissä hedelmistään ja onko kaikki kerrottu totuudessa.Nykylehdistö ja media ei tuo kaikkea totuutta,yleensä tuo sen likaisen ja tekee rahaa.Mediakin tarvitsee katsoa itseensä ja muistetaan ,että katsomme itsekkin. En lähtisi tuomitsemaan Pirkkoa,sillä hänenkin asiat Jumala näkee ja meidänkin asiat Jumala näkee. En voi kun sanoa ,armahda tätä syntistä Suomen kansaa ja meitä lähimmäisien ruotioita,että minua.En voi käsittää mitä hyötyä on mollata toista ihmistä,saako siitä jotakin.Vastuu on meillä kaikilla Elävän Jumalan edessä kaikesta mitä teemme tai jätämme tekemättä. EI OLE MUUTA TOTUUTTA KUIN JUMALAN SANA JA SE TOTUUS ON RAAMATUN LEHDILLÄ ILMAISTA ARMOA.JEESUS ON TIE JA TOTUUS JA ELÄMÄ.

    • parkkipirkkoposeen

      100% totuus löytyy PEILISTÄ . se ei valehtele.

    • hetikohtanyt

      Rikolliset kuuluvat vankilaan tai soperiaan suota kuokkimaan. myös rosmo naiset.

      • kukahan-olet

        itsestäsikö kirjoitat?


    • kataliaovat

      Rosmo naiset linnaan tänäkin vuonna.heitä ei saa suojella ja suvaita koskaan.missään.

      • se.kannattaisi

        jos olet rosmo, tee parannus!


    • Rahansa_menettänyt

      Kannattaa olla valppaana aina, kun uskonnollisissa tilaisuuksissa kerätään rahaa. Koko homma perustuu valheelle, joten on oletettavaa, etteivät ne rahatkaan päädy sinne minne luvataan.

      • rosmojariittää

        Kiitos hyvä kommentti.osaa ne naisetkin olla kriminaalin pompannappeja.kiitos poliisille ku on pirkon jättämillä likaisilla jäljillä.sijoittikohan pirkkokin rikollistarahaansa HUUMEISIIN.


      • alkaa.epäilyttää
        rosmojariittää kirjoitti:

        Kiitos hyvä kommentti.osaa ne naisetkin olla kriminaalin pompannappeja.kiitos poliisille ku on pirkon jättämillä likaisilla jäljillä.sijoittikohan pirkkokin rikollistarahaansa HUUMEISIIN.

        Olen eri mieltä siitä että kirjon kolehdit menisivät pastoreille, tai pirkolle, eivät mene, ole ihan huoleti tästä asiasta.

        Kukas itse olet ja käytätkö huumeita???


    • fda

      Sitä Lähi-Idän tuontiuskontoa, jota kotimaisena pidetään.

      • eituomitatotuusvainesill

        Käteinen salainen piiloraha on helppo napata omaan laariin.pirkko tietää kyllä.salaakin


      • niin.sulla.kai.on
        eituomitatotuusvainesill kirjoitti:

        Käteinen salainen piiloraha on helppo napata omaan laariin.pirkko tietää kyllä.salaakin

        oletko sinäkin pirkko etunimeltäsi ...ja muslimia esittävä rosvosetä.


    • Aboriginaali
      • opeta.suomea.niille

        Tänne tulleet ulkomaalaiset eivät osaa suomea niin hyvin että he menisivät ehdottamaasi paikkaan lukemaan hauskuuksiasi.


    • Matt.7.21-23

      21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23. Ja silloin minä(Jeesus) lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te LAITTOMUUDEN tekijät'.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe