13.12. Tukiaisen matkan maksoi Forbes-miljonääri?

Komforttia

Jännittävän glamourviikonlopun huipennukseksi Tunkki yhä pysyy matkakertomuksessaan ja väittää yhä seuraavaa:

"Olli vuotaa juttujani eteenpäin, mutta nyt vain tiedoksi että "Äksy Piksun" Seiskan kirjoituksessa joka on olevinaan "totuus mun ulkomaanmatkasta" sisältää useita asiavirheitä.

On todella hyvä etten kertonut KENELLEKÄÄN ns. ystävälleni matkan todellista maksajaa joten tämä "Äksy" ei voi sitä tietää. Veijo ei maksanut matkaani, sen taustalla on edelleenkin eräs Forbesin listalla oleva miljonääri jonka nimeä kukaan ei saa koskaan tietää.

On paljon asioita joista näädät luulevat tietävänsä kaiken, mutta tietävät vain osan asioista ja loput vääristelevät ja valehtelevat. Kirjoituksessa ilmoitettu "en maksa koskaan kenellekään mitään vaan pummaan vain" menee itseasiassa päinvastoin: aina jos mulla vain sattuu olemaan rahaa niin olen tarjonnut liiankin avarakätisesti illallisia, juomia ja jopa ulkomaanmatkoja kavereilleni.

Juha Immoselle maksoin osittain 3 viikon Kanarian matkan ja kokonaan Marokon 5 tähden all inclusive matkan, vaikka hän kuinka kiistäisi asian.

Hän tosin valehteli paluulentomme, ja pikkuveljeni Joel maksoi meille uudet lennot Marracehsista ja maksoin sen Bellan Joelille pois, mutta Juha ei tietty maksanut sitä koskaan.

Tällä kertaa "Äksy Piksu" ei kuitenkaan ole Juha, vaikka kyseinen henkilö tuleekin lähipiiristäni. Surullista miten vihamielisiä ja katkeroituneita jopa omat kaverit voivat olla!!

Mun ja Julian lukuisia ulkomaanmatkoja yli 10-vuoden ajan vihattiin jo vuonna 2003, ja tämä ihan oikeasti kertoo ikävä kyllä suomalaisista ja koko yhteiskunnastamme paljon. Suuhuni yritetään syöttää sanoja ja tehdä minusta kuvaa, jollainen en ole.

Enkä kuvittele olevani mikään "Miss Universum", mistä tuo käsite on tullut??? Olen kirjoittanut esim. julkisesti että sain viime kevään aikana ylimääräisiä kiloja joista pitäisi päästä eroon. Tiedän kuitenkin että en ole mikään ruma nainen, enkä myöskään tyhmä.

Tässä maassa on ne ihan toiset ihmiset, jotka kuvittelevat itsestään täysin liikoja! Käsittämätöntä pahuutta, mutta äksypiksu: tiedän ettet itse voi hyvin! Jos elämäsi olisi kunnossa, ei olisi tarvetta riehua netissä vihamielisenä. -Johanna Tukiainen" (Fb 13.12.)

49

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo-maksoi-matkan

      Sisäpiiritietoon perustuva Äksy Piksun selostus matkasta:

      "Reissu oli kokonaan Lapasen (= Veijo Lallin) maksama, ei ollut mitään miljonääriä koskaan. Paksu heitti sen miljonäärijutun ilmoille, kun se kuulemma tiesi sen herättävän kateutta näädissä.

      Matkaseurana oli Johanna Vibe, ja tää Vibe on Paksun sanojen mukaan ylimielinen, kun ei ollut antanut rahaa persaukiselle reissaajalle.

      Tämän kiertelyn jälkeen, kun Jenkkilään (takaisin) saavuttiin, oli ollut tarkoitus Paksun majoittua Viben luo. Paksu tuttuun tyyliin sai sukset ristiin Vibenkin kanssa ja näin ollen joutui hotelliin.

      Rahaa ei ollut, ja silloin Lapanen kutsuttiin viettämään romanttista lomaa. Paksu kertoi, että ei ollut kehdannut lähteä Lapasen kanssa yhdessä lomalle, kun Lapanen on niin ruma. Sitten, kun Vibe oli suututettu, niin Lapasen seura kelpasikin ja rahat myös." (Äksy Piksu 13.12.)

      • Vibe-ja-Tunkki

        "Vibe ei halua nimeään liitettävän Paksuun, ja Paksulle se on ok, koska jos näädät tietää heidän ystävyydestään, ne laittaa kuitenkin Vibelle valheellista tietoa ja photoshopattuja kuvia ja videoita kiusalla." (ÄP 13.12.)


      • PA-glamouristi
        Vibe-ja-Tunkki kirjoitti:

        "Vibe ei halua nimeään liitettävän Paksuun, ja Paksulle se on ok, koska jos näädät tietää heidän ystävyydestään, ne laittaa kuitenkin Vibelle valheellista tietoa ja photoshopattuja kuvia ja videoita kiusalla." (ÄP 13.12.)

        "Paksu kertoi, että oli pyytänyt useammat kerrat sähköpostitse Lapaselta (=Veijolta) rahaa ja valitti, kun ei ollut laittanut tilille ko vain tuhat euroa ja sekin oli tullut kahdessa erässä.

        Lapanen osti myös paluulennon Paksulle, mutta tämä ei ollut mennyt lennolle ja syytti siitä Lapasta, kun oli antanut huonot tiedot lennosta. Lopulta Lapanen hälytettiin hakemaan Paksua kotiin ja lopun tiedättekin." (ÄP 13.12.)


      • Mental-Hospital
        PA-glamouristi kirjoitti:

        "Paksu kertoi, että oli pyytänyt useammat kerrat sähköpostitse Lapaselta (=Veijolta) rahaa ja valitti, kun ei ollut laittanut tilille ko vain tuhat euroa ja sekin oli tullut kahdessa erässä.

        Lapanen osti myös paluulennon Paksulle, mutta tämä ei ollut mennyt lennolle ja syytti siitä Lapasta, kun oli antanut huonot tiedot lennosta. Lopulta Lapanen hälytettiin hakemaan Paksua kotiin ja lopun tiedättekin." (ÄP 13.12.)

        "Ei ollut Lapanen vielä paikalla ,kun juoppohulluus iski. Lapanen maksoi Suomesta käsin hotellin Paksulle ja otti samalla lennon itselleen. Elikkä, Lapanen oli menossa joka tapauksessa Jenkkilään. Lapasen saavuttua Paksu oli jo pöpilässä ja ei olisi päästetty edes yksin lähteen." (ÄP 13.12.)


      • Tunkin-huumeöverit
        Mental-Hospital kirjoitti:

        "Ei ollut Lapanen vielä paikalla ,kun juoppohulluus iski. Lapanen maksoi Suomesta käsin hotellin Paksulle ja otti samalla lennon itselleen. Elikkä, Lapanen oli menossa joka tapauksessa Jenkkilään. Lapasen saavuttua Paksu oli jo pöpilässä ja ei olisi päästetty edes yksin lähteen." (ÄP 13.12.)

        "Sen lasiin ei oltu laitettu mitään, oli kadulta hommannut jotain ja, kun ei edes ollut tiennyt mitä se on, niin oli ottanut väärin jotain myrkkyä." (ÄP 13.12.)


      • Äksyltä

        "Kaikki me oltiin kännissä Albertsalla, kun se tämän matkamysteerin kerto. Eikä muuten maksanut silloinkaan yhtään mitään kenellekään. Pummi vain, mutta ei sille ostanut kukaan mitään baarissa. Nari (= Perse-Einari) on ainoa, kenen olen nähnyt ostavan Paksulle kaikki mitä pyytää.

        Niin ja Paksuhan lukee meidän juttuja täällä näköjään, vai Nariko se siellä kertoo, että saa Paksun kiitoksen? Nuoleskelu jatkukoon, ja syyttää muuten Ollia nyt ihan turhaan." (ÄP 13.12. hymy-näätien palstalla)


      • Vibettäjä
        Vibe-ja-Tunkki kirjoitti:

        "Vibe ei halua nimeään liitettävän Paksuun, ja Paksulle se on ok, koska jos näädät tietää heidän ystävyydestään, ne laittaa kuitenkin Vibelle valheellista tietoa ja photoshopattuja kuvia ja videoita kiusalla." (ÄP 13.12.)

        Tunkin Miami-ystävä on Johanna Vibe: https://www.flickr.com/photos/99131665@N07/ (Vibe teki investoinnit rintoihinsa - ja sai amerikkalaisen biljonäärimiehen iskettyä ajallaan)


      • Kumihuulibimbot
        Vibettäjä kirjoitti:

        Tunkin Miami-ystävä on Johanna Vibe: https://www.flickr.com/photos/99131665@N07/ (Vibe teki investoinnit rintoihinsa - ja sai amerikkalaisen biljonäärimiehen iskettyä ajallaan)

        On näemmä investoinut naamaansakin. Muistuttaa irvokkuudessa sitä Pölhö-Pitkästä.


      • Tollukka-Vibe
        Kumihuulibimbot kirjoitti:

        On näemmä investoinut naamaansakin. Muistuttaa irvokkuudessa sitä Pölhö-Pitkästä.

        Hän taitaa olla entinen Dolls-tanssija, joka nopeasti suuntautui muualle...


      • rääkyjä-kokosi

        Nimim. "rääkyjä" asetteli Tukiaisen päivämääriä kohdilleen näin:
        "Tuksun kirjoitelmista voi poimia tiedonjyväsen sieltä ja toisen täältä... Palapeliä kokoamalla voi päätellä, että viimeisin Miami-keikka meni suurinpiirtein seuraavasti:

        5.9. Saapuminen Miamiin (Filippiinien suunnalta).

        6.-9.9. Shoppailua ja muuta tuhlailua, josta miljonääri raivosi.

        10.9. Miljonääri työmatkalle New Yorkiin.

        11.9. Puhelu Udille.

        12.9. Piti lähteä Suomeen, mutta miljonääri ei halunnutkaan.

        13.9. Tuksu sairaalaan.

        15.9. Veijo Miamiin.

        16.9. Tuksu pois sairaalasta.

        17.-19.9. Palmujen alla rauhoittumista, pomeranianin ihailua, shoppailua. Lisäys tähän: vedenpaisumuksen pelkoa ja pakoilua.

        20.9. Saapuminen Arlandaan ja sieltä Helsinkiin.
        --
        Miljonäärikin palasi Miamiin, kun kuuli Tuksun joutuneen sairaalaan, mutta se jäi epäselväksi, koska tämä tapahtui.

        Hieman epäselvyyttä aikatauluihin tuo jälleen kerran se, että Tuksu kertoilee asioita eri kerroilla eri tavalla. Yleensä pidän uskottavimpana sitä, mitä Tuksu on ensimmäiselllä kerralla asiasta kertonut. Mm. aikamääreet tuppaavat venymään sitä mukaan, mitä kauemmin tapahtumasta on aikaa!"


    • röllykkä_hoi

      Ei tuohon Forbes-juttuun usko kuin Tuhnukka. Tai ei ehkes sekään, mutta kun tuli puglattua kerran ulos sanat 'miljonääri' ja 'matka' samassa lauseessa ja keksittyä tällänen salaperäishemmo, niin paikko pitää kiinni hamaan tappiin tästä hianosta tarinasta.
      Muistetaanhan, että Tuhnukan miesystävän piireissä kun lähdetään sormuskaupoille, liikutaan 100 000 eurossa ja ylöspäin. Postin Pate toi pakettilapun Sateenkaareen ja käytiin hakemassa Kiinasta tullut paketti, jossa sormus sikahalvalla, en edes kummilapselle tuollaista aitoa timangia ostais. Missä se rikas sormusksenostaja on ja missä on se hieno-aito-upea sormus?
      Tuhnukka itkee ihmisten ilkeyttä ja vannoo Jumalan näkevän ja kostavan kaikki pahat teot. Ei muista tai tajua matami ettei itsekään ole puhtain pulmunen ja myös hänen syntinsä, rikkeensä, pahat ajatuksensa Jumala näkee ja tuomio tulee myös hänelle. Tosin tuomionannossa hovioikeus ehtinee ensin.

      • Kammarissa.elänyt

        Tunkki sätkii valheittensa verkossa.


    • lhljhljhljghljhljh

      Veijo maksoi koska on nii tyhmä, Veijo maksaa kaikki mun jutut. Näin itse matami alkavassa pilleri/punkku nosteessa.Sama ilta missä glamour tähtönen jo havitteli tyhmän taloa ja tonttia ja paljonko hänen osuus olisi euroina, kunhan ensin naimisiin päästäisi. Sitten voisi taas maailmaa kierrellä talorahat taskussa.

    • Näädintää

      Näädät repivät alas Tunkin kovalla vaivalla valehtelemat kulissit.

      • Riemuruutana

        On hupia ja hauskaa ampua alas Tunkin kertomia valheita tai vaan naureskella Tunkin horinoille, jotka ovat vailla todellisuuspohjaa. :D


    • 11122222222

      Mihin tämä miljonääri sitten katosi? Jättikö tuksu tämän Lallin takia?

      • Johanna-ja-Donald

        Internetsiassa liikkuu huhuja, että miljonääri olisi ollut Donald Trump! Kaverille tuli kuitenkin Amerikan presidenttivaalien ehdokkuuskampanjan takia sen verran kiireitä, ettei hän nyt ehdi hengailla Tunkin kanssa. Mutta lupaus on tehty: jos Trump valitaan presidentiksi, Tunkista tulee hänen vaimonsa ja Valkoisen talon Kviini.


      • Voi-rähmä
        Johanna-ja-Donald kirjoitti:

        Internetsiassa liikkuu huhuja, että miljonääri olisi ollut Donald Trump! Kaverille tuli kuitenkin Amerikan presidenttivaalien ehdokkuuskampanjan takia sen verran kiireitä, ettei hän nyt ehdi hengailla Tunkin kanssa. Mutta lupaus on tehty: jos Trump valitaan presidentiksi, Tunkista tulee hänen vaimonsa ja Valkoisen talon Kviini.

        Juu, Tunkista ja Trumpista saadaan glamourinen pariskunta!


    • satuajatarinaa

      Onhan tuo Johanna V. julkaissut matkakuviakin, jotka on otettu samaisesta kolmen tähden Coco Grove Resortista. Matkaseurana oli. Kyseisen lomamestan vieressä olisi ollut kaksi tasokkaampaakin hotellia, joissa varmasti olisi ollut hiljaisena kautena maksukykyisille turisteille tilaa.

      • Kans.väl.verkostomme

        M.O.T.


    • taskubiljardööri

      Veijo-urvelo se miljardööri on. Harvinaisen tyhmä ja tahdoton hyypiö.

      Olkoon näätien yhteinen tavoite v. 2016 Tunkeron ja Lällyn avioliiton estäminen!

      • Jollaksen_ravustaja

        Mitäpä tuota estelemään. Jos Loviisan Lapanen ei ymmärrä omaa parastaan, se ei ole meidän ongelmamme. Ainakin viihdettä riittää.


      • Veijo.maksaa.vastikkeet

        Tavoite on kirkas, yhteinen! Huomioidaan vielä tämä; Äksy Piksu kertoi: "Albertti on minulle mysteeri, mutta sen tiedän, et yhtiövastikkeet hän joutuu itse maksaan. Veijo on myös niitä maksanut." (6.12.)


    • missäpentu

      Mistähän se johtuu, että se aina yrittää valehdella? Aivan samahan se on meikäläisille kuka makso ja mitä makso ja kuka oli mukana tai ei ollut. Suurempi huutonauru siitä tulee kun se jää valehtelusta kiinni kuin että olisi jo alkujaan kertonut totta. Mikähän se koirajuttukin loppuen lopuksi oli? Se ensimmäinen valkoinen kai kuoli, mutta hakiko omistaja pois sen toisen vai kuoliko sekin? Jos ei sille koiralle löytynyt maksajaa vai mitä tapahtui, kun ei enää yhtään siitä hekuta? Unohti humalapäissään sen laivaan tai tukehdutti kassiinsa tai pentu söi nälissään jotain sopimatonta?

    • Apinamiekkonen

      Onkohan se miljardööri Vladimir Putin?

    • Noubadi

      Miks Paksu saa asua Albertin kadulla ilmaseksi? Siis miks exä antaa naisen olla siellä, kun nainenhan jopa melkein tappoi miehen? Onko Paksulla jotain infoa exästä jolla kiristää? Vai mikä tää stoori on?
      Noloa että aikuinen nainen on aina ilman rahaa ja asuu jopa ilmaiseksi exän asunnossa, vielä tuollainen leso ämmä. Exä vois tienata YLI tonnin per kk jos laittais sen asunnon vuokralle....

      • Kalekalekale

        No ei siitä läävästä tonnia saa ilman 10000 € remonttia,kusta ja paskaa lattianraot täynnä ja ties mitä ötököitä,yäk


      • Lindsay-Lohan-muutto

        Tilannetieto jolukuulta 2015: "Ei Alberttila ole ollut menossa alta, eikä Mika ole ollut edes myymässä osaketta. Silloin, kun oltiin muka muuttoa tekemässä, ja mamma siellä mukana, niin oli vain siivous menossa. Se muutto oli kiva jäynä näädille, kun silloin tuli lintsi louhanin realiti, ja siinä lintsi hääräs muuton kanssa, niin Paksunkin täytyi samaistua. Lapanen (= Veijo) viime tietojen mukaan maksaa yhtiövastiketta Alberttilasta."
        (Äksy Piksu 13.12.15)


    • Illuminatidemoni

      Taas demonisettiä Tunkilta vuodenvaihteen 2015/2016 lähestyessä:

      "Minä olen kristitty. Mutta demonit näyttivät minulle The New Life Order viimeksi kun olin Jenkeissä.

      Tulossa on mm, mikrosiru ihmisille, mutta siihen menee vielä aikaa. ÄLKÄÄ OTTAKO SITÄ!!!!!!!! Jokainen ihminen joka ottaa sen, joutuu helvettiin, sen merkin nimi on 666.

      MInä näin itse helvetin, katsoin reunalta kun ihmisiä pudotettiin helvetin liekkeihin. Monet voivat ajatella tämän niin, että "hullu keksii tuollaista", mutta uskokaa nyt minua; Jeesus Kristus sanoo: "Minä olen Tie, Totuus ja Elämä."

      Jeesus ja Jumala ovat AINOA tie pelastukseen! nyt on tullut uusi maailmanjärjestys, ja mm. USA_n presidentti Barack Obama on täysi paholainen ja häntä suojelevat demonit.

      Muistakaa mitä kirjoitan tähän: EI OLEMASSA SUUREMPAA VALTAA EIKÄ VOIMAA KUIN JUMALA!!!!!!! JA HÄN LÄHETTI JEESUKSEN KRISTUKSEN RISTINKUOLEMAAN JOTTA ME IHMISET PELASTUISIMME TAIVAASEEN!!!!! JEESUKSEN VEREN VALTAA EI MURRA MIKÄÄN!!!!!! AMEN!!!" (Fb 28.12.2015)

      • Isän-Oppi

        Tunkin jatkopostaus:

        "Isäni opetti minua: kun paholaiset hyökkäävät niin huuda ainoastaan Jeesuksen Kristuksen nimeä ja Hänen verensä voimaa. Niin tein." (Fb 29.12.)


    • Miamin-katastrofi

      Tunkki muisteli 2.2.16 (Fb):
      "Huolimatta nettiherjoista; tämän matkan takana oli eräs Forbesin listalla oleva biljonääri jonka nimeä en koskaan tule julkistamaan. Tämän matkan päätteeksi Miamissa olin hyvin lähellä kuolemaa, josta Veijo Lalli pelasti minut lentämällä Suomesta ja haki minut todellisesta hädästä.

      Taustalla oli mustaa magiaa, jota oli käytetty nähtävästi minuun, mutta pelastaudyin siitä isäni opetuksen mukaan: Huuda Jeesusta Kristusta avuksesi! Mutta matkahan oli upea ja kuten kuvista näkyy; hyvin kaunista." http://aijaa.com/GVdU00 ja http://aijaa.com/rdPv8T

      • Miamin-katastrofi

        "Tiedän että kirjoitukseni kopioidaan joten haluan täsmentää: kyseistä mustaa magiaa minuun ei käyttänyt tämä yksi biljonääri, vaan eräs naispuolinen henkilö. En kuitenkaan ole asiasta varma, ja haluan sanoutua irti koko asiasta.

        Pahat henget Miamissa eivät nyt kuitenkaan "ihan huvikseen" hyökänneet kimppuuni. Osa Seiskan blogeista EIVÄT ole minun kirjoittamiani. Kuulostaa oudolta, mutta Suomelta salataan tosi paljon asioita." (Fb 2.2.)


      • Miamin-katastrofi
        Miamin-katastrofi kirjoitti:

        "Tiedän että kirjoitukseni kopioidaan joten haluan täsmentää: kyseistä mustaa magiaa minuun ei käyttänyt tämä yksi biljonääri, vaan eräs naispuolinen henkilö. En kuitenkaan ole asiasta varma, ja haluan sanoutua irti koko asiasta.

        Pahat henget Miamissa eivät nyt kuitenkaan "ihan huvikseen" hyökänneet kimppuuni. Osa Seiskan blogeista EIVÄT ole minun kirjoittamiani. Kuulostaa oudolta, mutta Suomelta salataan tosi paljon asioita." (Fb 2.2.)

        Jatkoa: "Siis kirjaimellisesti sanottuna: minut yritettiin tappaa matkalla! Siksi siihen sijoitettiin niin paljon rahaa. Haluaisin kertoa niin paljon asioita suomalaisille, jos joku lehti ottaisi vaan haastatteluni vastaan!" (Fb 2.2.)


      • 37849387493786

        Todennäköisiä asioita:
        - Johanna, suomalainen mielenterveysongelmainen pubiruusu, tuntee "biljonäärin" eli miljardöörin.
        - Johanna melkein kuoli. Taas.
        - Johannaan käytettiin mustaa magiaa.
        - Johanna pelastautui itse Jeesuksen avulla ja on Jumalan valittu profeetta.

        Epätodennäköisiä asioita:
        - Johanna iski torakkakyntensä jonkun toisen lompakkoon matkakuluissa.
        - Johanna ei ollut lähelläkään kuolemaa.
        - Johanna sai juoppohulluuskohtauksen, eikä mustaa magiaa ole olemassa.
        - Amerikkalaiset ambulanssimiehet kyydittivät sekopään sairaalaan, Jeesus loisti poissaolollaan.

        Vain narsistin alkoholin liuottamat ja mielisairauden rappeuttamat aivot kykenevät näin pahaan todellisuuden vääristelyyn. Aivot kyllä käsittävät mitkä asiat ovat sosiaalisessa asiayhteydessä väärin tai tavallisia ja sen jälkeen korvaavat vaihtoehtoistodellisuudella kaiken.

        Tämän takia Tuksu pitäisi laitta laitokseen - väkivaltainen otus, joka TIETÄÄ TEKEVÄNSÄ VÄÄRIN ja OLEVANSA 120-KILOINEN TORAKKA, mutta joka silti liihottaa vapaana muiden ihmisten armollisuuden vuoksi jatkamassa pahuuden levittämistä.


      • Miamin-katastrofi
        Miamin-katastrofi kirjoitti:

        Jatkoa: "Siis kirjaimellisesti sanottuna: minut yritettiin tappaa matkalla! Siksi siihen sijoitettiin niin paljon rahaa. Haluaisin kertoa niin paljon asioita suomalaisille, jos joku lehti ottaisi vaan haastatteluni vastaan!" (Fb 2.2.)

        Jatkon jatko: "Nämä kuvat myös todisteena siitä, etten ollut "millään mielikuvitusmatkalla." Laitan kohta lisää, mutta toisaalta minun asiani ei ole myöskään todistella kenellekään yhtään mitään." (Fb 2.2.)


      • Miamin-katastrofi
        Miamin-katastrofi kirjoitti:

        Jatkoa: "Siis kirjaimellisesti sanottuna: minut yritettiin tappaa matkalla! Siksi siihen sijoitettiin niin paljon rahaa. Haluaisin kertoa niin paljon asioita suomalaisille, jos joku lehti ottaisi vaan haastatteluni vastaan!" (Fb 2.2.)

        Loppuviimeksi:
        "Kyseisestä matkasta olisi pitänyt tehdä elokuva Suomeen! Se päättyi siihen, että olin yhdellä hirveällä sairaalaosastolla Miamissa Mount Sinai sairaalassa! Huh huh...... no eipähän elämäni ainakaan ole tylsää!" (Fb 2.2.)


      • määmäämää
        Miamin-katastrofi kirjoitti:

        Jatkoa: "Siis kirjaimellisesti sanottuna: minut yritettiin tappaa matkalla! Siksi siihen sijoitettiin niin paljon rahaa. Haluaisin kertoa niin paljon asioita suomalaisille, jos joku lehti ottaisi vaan haastatteluni vastaan!" (Fb 2.2.)

        Voihan Tuksu kirjuuttaa sinne uuteen blokiinsa, se kun on tylsä,
        yks juttu ja sekin unta.


    • nytälävalehtele

      JOHANNA, USKOVAISENA IHMISENÄ KERRO TOTUUS, MISSÄ KOIRASI OVAT???

    • RähmivätPomminSilmät

      Johanna Viben siivellä Haisu yritti päästä rahoihin siellä matkalla. Tätä Vibeä haisu pitää esikuvanaan, mutta samalla kadehtii aivan sairaasti kybällä. Mitään mahdollisuuksia ei Haisulla Viben tyyliseen elämään koskaan ikinä. Innostus noihin koiriin, siis pommeihin, sekin Viben takia.

      • Lisää-viinaa-ja-nappeja

        Tunkki lentokoneessa Viben valkoinen Chanelin laukku kätensä alla ja oma likainen, kulahtanut t-paita päällään tietenkin hän vetää viinaa (elokuu 2015): https://www.instagram.com/p/8YmHj5QmvT/


      • Kuumat-yöt

        Vibe ja Tukiainen Espanjan yössä: http://aijaa.com/i6fjCn "Kaksi Johannaa juhlimassa Espanjan yössä, Olivie Valeire- nimisessä upeassa klubissa."


      • Vaaleanvihreät

      • Miamin-Johanna

        Juuri niin, Vibe onnistui saavuttamaan sen, mistä Tunkki on koko ikänsä haaveillut. Vibe pääsi rikkaisiin naimisiin ja vieläpä Amerikassa, Miamissa!


      • Kuumat-yöt

        Vibe ja Tukiainen Espanjan yössä kauan sitten: http://aijaa.com/i6fjCn
        "Kaksi Johannaa juhlimassa Espanjan yössä, Olivie Valeire- nimisessä upeassa klubissa."


    • gsdfgsa

      joo-o näi se menee. paskanvertaa mitkää koirat merkannu ikinä. pitää vaa olla ku muillaki. muut ne koirat joutuu hoitaa. ne mitkä millonki hengissä

    • jatkonjatkonjatkonjatko

      näin se vaan menee. joo-o näi se menee. paskanvertaa mitkää koirat merkannu ikinä. pitää vaa olla ku muillaki. muut ne koirat joutuu hoitaa. ne mitkä millonki hengissä

    • wats99

      oi että uskottavia juttuja nuo kaikki on! Just joo jA hallelujaa!

    • mrforbes
    • RähmivätPomminSilmät

      hah, aivan juuri näin. matkakumppani on ollut pikään jo selvillä ja muistetaanpa sekin miten Tunkki kaipasi Juha Immosta palavasesti blogissaan. Missä nyt se tummanruskea pomeranian?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe