Kiimainen aamupäivä työkaverin kanssa

Kiimainen_ukm

Kiireinen aamu ja matkalla töihin halutti niin, että kalu pullotti housuissa. Työkaverini Satu olikin jo töissä niin hemaisevan näköisenä ja halasi minua kuten meillä aina oli tapana. Satu taatusti tunsi kohouman lahkeessani, koska halaus kesti normaalia pitempään.
Jonkin ajan kuluttua Satu meni käymään toimiston takahuoneessa ja minäkin jonkin tekosyyn avulla hänen perässään.
Katsoimme toisiamme ja halasimme uudestaan, painauduimme toisiamme vasten tiukasti ja tunsin kuinka kaluni paisui lahkeessa. Suutelimme ja kiehnasimme toisiamme vasten, "olen ihan märkä" Satu sanoi ja painoi lantiotaan tiukemmin minua vasten. "Sun kalu tuntuu ihanan paksulta".
Satu kääntyi ympäri ja otin tiukan otteen hänestä takaapäin, hieroin vartaloani ja kaluani Sadun takapuolta vasten ja nostin hänen hameenhelmaa ylöspäin.
"Oih ihanan kiimaista" huokaili Satu. Otin jäykistyneen kaluni ulos housuista ja raotin Satun pikkuhousuja hiukan syrjään ja tunsin sormillani kuinka märkä hänen pillunsa oli. Mitään sen enempää kysymättä asetin kaluni tuon märän pillun huulille ja aloin varovasti työntämään kaluani sisälle. "Ihanaa huokaisi Satu ihanan iso kalu sulla" Oooh työnnä varovasti pohjaan asti. Satun pillu oli aivan märkä ja kaluni, joka on melko iso upposi märkään pilluun helposti, tuntui hyvältä naida työkaveria takaapäin. Työntelin varovasti, mutta määrätietoisesti kaluani Satun pilluun ja Satu voihki melko äänekkäästi, hän oli nopeasti tulossa hekuman huipulle, niin märkä ja kiimainen hän oli, työnsin vielä muutamia kertoja kovempaa ja tunsin kuinka Satun jalat melkein pettivät alta, kun hän sai orgasmin. "Ihanaa, näin hyvää panoa en ole koskaan aikaisemmin saanutkaan" Satu sanoi ja haukkoi henkeään. Kaluni oli vielä kovana, koska en vielä ollut itse tullut, " saanko imeä sut loppuun?"kysyi Satu. "Tietenkin saat" Satu kävi polvilleen eteeni ja otti kalustani hellästi kiinni ja antoi märän pusun terskan päähän. "Mielettömän paksu ja suonikas kalu sulla, haluan että laukeat suuhuni. Satu imi ahnaasti kovana seisovaa kaluani ja niin kiihottavan näköistä ja kiihottavaa koko tilanne oli, että olin jo itsekin valmiina aantamaan nesteiden purkautua Satun suuhun. "Oooh kohta mä tuun, ime ime oih nyt tulee! Laukesin syvälle Satun suuhun ja hän imi lähes kaiken tuon lemmennesteen. "Tuntuipa hyvälle" sain sanottua, "ja maistui" sanoi Satu.
Siistiydyttyämme poistuimme takaisin työpisteittemme ääreen.
Tämä ei jäänyt tähän yhteen kertaan, vaan naimme Satun kanssa monesti jälkeenpäinkin sekä toimistolla, että satun luona.

3

3438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolol

      NO lol

    • kaluhuulille

      Työkaverini, "Mielettömän paksu ja suonikas Satu", pullotti toimistolla jo. Laukesin syvälle Satun suuhun, joka on melko iso. "Oooh, melko iso pillu sulla" sain sanottua. Satu taatusti tunsi lahkeessani märän lemmennesteen. Mitään sen enempää kysymättä raotin takapuolta Satun suuhun. Sadun iso pillu paisui toimiston takahuoneessa. Mielettömän paksu ja suonikas pillu imi ahnaasti pikkuhousuja sisälle, hieroin kalustani kaiken tuon lemmennesteen hameenhelmaa vasten.

    • Juha_tre

      Kiihottava tarina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe